Το πιο αξιόπιστο μηχανάκι, είναι το...

apache

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
24.173
Ηλικία
60
Περιοχή
AΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
BMW R1200GSA
KOVE MAVERICK 500 X
Όνομα
Mανώλης
Περιοχή
Κορυδαλλός
Ρε κιαρατα...να μη σε έχω παρέα όταν ήμουν στο τρανσαλπ φόρουμ να τα γράφεις αυτά και να γίνεται πόλεμος απο κάτω! Rolling Rolling Rolling Rolling Rolling
"Οχι ρε πστ μου τα καλύτερα χάνω...... abcdefghgk abcdefghgk abcdefghgk abcdefghgk abcdefghgk abcdefghgk abcdefghgk abcdefghgk
 

thanosgp

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
11.519
Ηλικία
52
Περιοχή
Τρίκαλα
Μοτοσυκλέτα
Τίγρης ξεδοντιασμένος 220 τελική
Όνομα
Θάνος
Περιοχή
Τρίκαλα
Να αλλά μηχανάκι για Γερμανούς τουρίστες, στους κάτοικους του Isle of Man το Transalp είναι ανέκδοτο να ξές, Transalper σημαίνει κουλάτζα κουλός...
Αν κρίνω από τα μέλη εδώ μέσα που ήταν ενεργοί στα φόρουμ και οδηγούσαν τρανσαλπ...

Στάλθηκε από το POCO F2 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

thanosgp

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
11.519
Ηλικία
52
Περιοχή
Τρίκαλα
Μοτοσυκλέτα
Τίγρης ξεδοντιασμένος 220 τελική
Όνομα
Θάνος
Περιοχή
Τρίκαλα
Εδώ θα σας ξαφνιάσω. Το πιο αξιόπιστα μέχρι τώρα ήταν τα bros 400 ( άγνωστος αριθμός απείρων χλμ λόγω γυρίσματος).
Το tiger 1050 sport και το bev δεν έχουν πλέον ασθενειες παιδικές και θα τα κρατήσω μέχρι να τα δώσω αναγκαστικά στο μέλλον λόγω υπέρογκων τελών που θα μου φουσκώσουν
Το vfr800 vtec 2004 επίσης τίποτα ,αλλά έπρεπε να έχεις ανόρθωση μαζί σε μεγάλο ταξίδι για σιγουριά.

3 εκπλήξεις
Τα πιο αναξιόπιστα α.pcx 125(a generation)
β.nc700x με ακριβές ζημιές αμφότερα στα 40 κ.
γ.Xr 250r εκκεντροφόρο άλλαξα!
(άλλοι αλλάζουν πρόωρα βαλβίδες επειδή οι μαμά είναι ''*****ές''-mushrooming effect,άλλοι ράγισμα κεφαλής καπάκι)

Στάλθηκε από το POCO F2 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Τελευταία επεξεργασία:

apache

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
24.173
Ηλικία
60
Περιοχή
AΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
BMW R1200GSA
KOVE MAVERICK 500 X
Όνομα
Mανώλης
Περιοχή
Κορυδαλλός
Εδώ θα σας κουράσω. Το πιο αξιόπιστα μέχρι τώρα ήταν τα bros 400 ( άγνωστος αριθμός απείρων χλμ λόγω γυρίσματος).
Το tiger 1050 sport και το bev δεν έχουν πλέον ασθενειες παιδικές και θα τα κρατήσω μέχρι να τα δώσω αναγκαστικά στο μέλλον λόγω υπέρογκων τελών που θα μου φουσκώσουν
Το vfr800 vtec 2004 επίσης τίποτα ,αλλά έπρεπε να έχεις ανόρθωση μαζί σε μεγάλο ταξίδι για σιγουριά.
Τα πιο αξιόπιστα pcx και nc700x με ακριβές ζημιές αμφότερα στα 40 κ. Βαρεστε ελεύθερα...

Στάλθηκε από το POCO F2 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
VFR 800 vtec φίλου ο οποίος έχει ΒΜW GS τώρα, ανορθωτές ηλεκτρονική και μόλις του βάρεσε η πρυμνιά κεφαλή το πούλησε έτσι όπως ήταν, παίρνει Tiger 1050 του βάρεσε το μεσαίο πιστόνι ευτυχώς στην εγγύηση, μόλις τον πρόλαβα από την αυτοκτονία, το πούλησε και ενώ ήταν έτοιμος για Superteneke πήρε Πενφε το 2015 ή 2014 δεν θυμάμαι καλά και είναι ακόμα με αυτό...
 

thanosgp

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
11.519
Ηλικία
52
Περιοχή
Τρίκαλα
Μοτοσυκλέτα
Τίγρης ξεδοντιασμένος 220 τελική
Όνομα
Θάνος
Περιοχή
Τρίκαλα
παίρνει Tiger 1050 του βάρεσε το μεσαίο πιστόνι ευτυχώς στην εγγύηση,.
α' γενιά και μόνο στην Ελλάδα τόσα περιστατικά( υπόλοιπος κόσμος στα πλαίσια τα στατιστικά)
 

thanosgp

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
11.519
Ηλικία
52
Περιοχή
Τρίκαλα
Μοτοσυκλέτα
Τίγρης ξεδοντιασμένος 220 τελική
Όνομα
Θάνος
Περιοχή
Τρίκαλα
VFR 800 vtec φίλου ο οποίος έχει ΒΜW GS τώρα, ανορθωτές ηλεκτρονική και μόλις του βάρεσε η πρυμνιά κεφαλή
θέμα παρόμοιο με τα multi 1200 α γενιάς (λόγω θέσης κυλίνδρου,αν και ο @stelios62 θα διαφωνεί)
 

Σάββας

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.450
Ηλικία
61
Περιοχή
Αθήνα
Μοτοσυκλέτα
Diesel RC90
Όνομα
Σάββας
Περιοχή
Αθήνα
Εδώ θα σας ξαφνιάσω. Το πιο αξιόπιστα μέχρι τώρα ήταν τα bros 400 ( άγνωστος αριθμός απείρων χλμ λόγω γυρίσματος).
Το tiger 1050 sport και το bev δεν έχουν πλέον ασθενειες παιδικές και θα τα κρατήσω μέχρι να τα δώσω αναγκαστικά στο μέλλον λόγω υπέρογκων τελών που θα μου φουσκώσουν
Το vfr800 vtec 2004 επίσης τίποτα ,αλλά έπρεπε να έχεις ανόρθωση μαζί σε μεγάλο ταξίδι για σιγουριά.

3 εκπλήξεις
Τα πιο αναξιόπιστα α.pcx 125(a generation)
β.nc700x με ακριβές ζημιές αμφότερα στα 40 κ.
γ.Xr 250r εκκεντροφόρο άλλαξα!
(άλλοι αλλάζουν πρόωρα βαλβίδες επειδή οι μαμά είναι ''*****ές''-mushrooming effect,άλλοι ράγισμα κεφαλής καπάκι)

Στάλθηκε από το POCO F2 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Θάνο τι προβλήματα βγάλανε το PCX και το NC ?
 

Σάββας

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.450
Ηλικία
61
Περιοχή
Αθήνα
Μοτοσυκλέτα
Diesel RC90
Όνομα
Σάββας
Περιοχή
Αθήνα
Μία ερώτηση που κάνω πάντα σε παρέα με Japan.
Θα αγόραζες ευρωπαϊκό με τον φόβο ίσως να απαρνηθεις, ξαναγράφω ίσως, ένα μέρος της αξιοπιστίας που απολαμβάνεις τώρα;
Όχι αν είναι να απαρνηθώ αξιοπιστία. Δεν θέλω ούτε να με ενοχλούν ούτε να τα ενοχλώ απλά να δουλεύουν καλά και να κάνω τις βόλτες μου απροβλημάτιστα και επίσης δεν θέλω χαϊδέματα και γούτσου γούτσου κάθε λίγο και λιγάκι.

Ναι όμως οτιδήποτε αν είναι αξιόπιστο, έχει επαρκή υποστήριξη σε αναλώσιμα - ανταλλακτικά - συνεργεία.
 

NikosG

new member
Δημοσιεύσεις
439
Περιοχή
Athens
Όνομα
Νίκος
TDM 900 κύριοι. Όλοι ξέρουμε πως τα περισσότερα είναι σε καγκουρες και δε ζητάνε τίποτα. Σφυρήλατο μοτέρ από μανα
 

Λαμπης

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
8.981
Ηλικία
53
Περιοχή
Πετραλωνα
Όνομα
Θανάσης βεγγος
TDM 900 κύριοι. Όλοι ξέρουμε πως τα περισσότερα είναι σε καγκουρες και δε ζητάνε τίποτα. Σφυρήλατο μοτέρ από μανα
μαυρος σκυλος
και 4 λιτρα λαδι στα καρτερ
 

Λαμπης

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
8.981
Ηλικία
53
Περιοχή
Πετραλωνα
Όνομα
Θανάσης βεγγος
3 εκπλήξεις
Τα πιο αναξιόπιστα α.pcx 125(a generation)
β.nc700x με ακριβές ζημιές αμφότερα στα 40 κ.
γ.Xr 250r εκκεντροφόρο άλλαξα!
(άλλοι αλλάζουν πρόωρα βαλβίδες επειδή οι μαμά είναι ''*****ές''-mushrooming effect,άλλοι ράγισμα κεφαλής καπάκι)

Στάλθηκε από το POCO F2 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
ελα ρε ..
το ΝC του billy ????? Rolling Rolling Rolling
 

thanosgp

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
11.519
Ηλικία
52
Περιοχή
Τρίκαλα
Μοτοσυκλέτα
Τίγρης ξεδοντιασμένος 220 τελική
Όνομα
Θάνος
Περιοχή
Τρίκαλα
Θάνο τι προβλήματα βγάλανε το PCX και το NC ?
pcx 125 (Thailand)
έτρωγε μπαταρίες για πρωινό( έβγαλα το start-stop και τέλος)
Το κεντρικό σταντ κολλημένο απευθείας στο κάρτερ και μου το ράγισε .
πανάκριβη ζημιά και παραλίγο θα έβγαινε οφ όλο το μοτό.

nc 700x (40k χλμ) (Japan)

α.τρόμπα καυσίμου (25k)
β.μπροστινή ζάντα στράβωσε 2 φορές χωρίς οφ χρήση και προσεκτική οδήγηση (πανάκριβη επαναφορά λόγω κράματος) /ούτε στεφάνι από xr μου στράβωσε ποτέ)
γ.πίσω αμορτισέρ kaputt στα 30κ ( 95 κιλά ζυγίζω,χωρίς χρήση οφ)
δ.ανυπόφοροι συντονισμοί-κραδασμοί στα 130-140 χ.α.ω.( ταχύτητα ταξιδιού) / μικρή βελτίωση με σωστή ρύθμιση βαλβίδων
ε.(κρυφές διαρροές? που μου έτρωγαν τη) Μπαταρία κάθε 18 μήνες/ χωρίς συναγερμό,μπλιμπλίκια ενεργά
 
Τελευταία επεξεργασία:

Λαμπης

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
8.981
Ηλικία
53
Περιοχή
Πετραλωνα
Όνομα
Θανάσης βεγγος
nc 700x (40k χλμ)

α.τρόμπα καυσίμου
β.μπροστινή ζάντα στράβωσε 2 φορές χωρίς οφ χρήση και προσεκτική οδήγηση (πανάκριβη επαναφορά λόγω κράματος) /ούτε στεφάνι από xr μου στράβωσε ποτέ)
γ.πίσω αμορτισέρ kaputt στα 30κ ( 95 κιλά ζυγίζω,χωρίς χρήση οφ)
δ.ανυπόφοροι συντονισμοί-κραδασμοί στα 130-140 χ.α.ω.( ταχύτητα ταξιδιού) / μικρή βελτίωση με σωστή ρύθμιση βαλβίδων
ε.(κρυφές διαρροές? που μου έτρωγαν τη) Μπαταρία κάθε 18 μήνες
το λοιπον...
Δεν μπορουμε να λεμε αυτο καλο....αυτο κακο..
Δεν ειναι ολα τα μηχανακια ιδια..
Υπαρχουν ελλατωματικες παρτιδες κ αστοχιες..
Ο μπιλυ εχει παρει σβαρνα τα βουνα...και εσυ εβγαλες οφ τη ζαντα στη γειτονια σου Rolling
 

Sapiokaravo

well know member
Δημοσιεύσεις
3.610
Ηλικία
54
Περιοχή
Far west
Μοτοσυκλέτα
Ιταλιδα με μεταπτυχιακο.
Όνομα
Χρηστος
το λοιπον...
Δεν μπορουμε να λεμε αυτο καλο....αυτο κακο..
Δεν ειναι ολα τα μηχανακια ιδια..
Υπαρχουν ελλατωματικες παρτιδες κ αστοχιες..
Ο μπιλυ εχει παρει σβαρνα τα βουνα...και εσυ εβγαλες οφ τη ζαντα στη γειτονια σου Rolling
Τα Τρικαλα δεν φημιζονται για τους καλους δρομους! Tooth Tooth
Μονο για την φιλοξενια τους, και τις καινοτομες ιδεες!
 

dodos

well know member
Δημοσιεύσεις
3.888
Ηλικία
48
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Apostolis
Περιοχή
Αθήνα
Ορίστε δείγμα. 96.000 χλμ και πλέον των αναλωσίμων έχει χρειαστεί οτιδήποτε άλλο Αποστόλη ?
Σάββα ζημιές είχα τα πηνία(περιέλιξη επισκευή) ένα Οring στο καπάκι αντλίας νερού μια ταπα ψυγείου και τα ρουλεμάν τιμονιού !!
πιστεύω μετράνε πολλά για να βγάλουμε ένα μηχανάκι αξιόπιστο !! Όλα μπορεί να είναι αξιόπιστα και όλα μπορεί να είναι ζημιάρικα!!
Για εμένα πιστεύω ότι είναι η λάθος χρήση που τους κάνουμε! Λογικό είναι ένα μηχανάκι 1000κυβικων που το καταπονεις μέσα στη πόλη πρώτη δευτέρα με 40βαθμους που στο πρώτο φαναρι που θα σταματήσεις ανάβουν τα βεντιλατερ και κάθε 15λεπτα σβήνεις για να πας στο μπακάλη, ξαναβαζεις μπρος και μετά από 10λεπτα ξανασβηνεις να πληρώσεις το κινητό, ξαναβαζεις μπρος και μετά ξανασβηνεις κλπ κλπ!!! Αυτά έχουν κατασκευαστεί να τα ανάβεις και να ξανασβηνεις στα σύνορα!!
Όπως λογικό είναι ένα 250αρακι τακουνατο να το ξελιγωνεις εθνική με 120 πορεία συνεχεια ή ένα σκούτερακι 10 ίππων να τα τινάξεις στον αέρα !! (έβαλα αυτά που έχω και μπορώ να πω για τη χρήση τους) Tooth
Νομίζω για εμενα όλα είναι θέμα πρώτα από όλα σωστής χρήσης για το τι έχει κατασκευαστεί η μοτό, μετά είναι θέμα σωστής αντιμετώπισης του αναβάτη, βλέπεις πχ άλλοι τα βάζουν μπρος κρύα και τα κοφτιαζουν με το που θα κουμπωσουν πρώτη στα 40 μέτρα
και τέλος είναι και τι θα σου βγει η συγκεκριμένη παρτίδα, αν κάτι πάει στραβά στη παρτίδα μπορεί και αυτό που έχει το καλό όνομα να σου βγει όχημα που ούτε θα γυρίσεις να του ρίξεις μια τελευταία ματιά όταν το αποχωριστείς!! Και το αντίθετο φυσικά, μπορεί κινεζικο να μη πάθει ποτέ του τίποτα!!
 

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
Εγώ ξέρω τι φταίει...Bcde (πάντα ήθελα να χρησιμοποιήσω αυτό το γαμώτικον, και βρήκα ευκαιρία!)Tooth
Πρώτα απο όλα ο @thanosgp είναι χοντρός. 95 κιλά και αηδίες....που τα πουλάς αυτά ρε!Hate Πέντε πέντε τα κατεβάζει τα παϊδάκια. Μου θες και NC για γιαπωνεζόκωλους κοντοπούτανους!
Δεύτερον, ήθελε να το πηγαίνει σαν μηχανή. Δηλαδή πως το πάει ο @Σάββας ; Καμία σχέση! Μηχανάκι πήρε. Αν ηθελε αυτοκίνητο να οδηγάει με 2500 στροφές και κατανάλωση 2,7 λίτρα πήγαινε και με το Ford
Τρίτον, έβαζε μπροστά με την μπαταρία του NC το PCX που όλο έμενε! Μπορεί να μην είχε συναγερμούς πάνω και λοιπές αηδίες, αλλά άπλωνε μπαλαντέζα!

Τέλος ήταν πάντα κρυφοευρωπΈος.
Εδωσε τα Σοιχίρια και πήρε Αγγλικό και Ιταλικό και βρήκε την υγειά του! Smileys drinking beer Emoticon
 

dodos

well know member
Δημοσιεύσεις
3.888
Ηλικία
48
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Apostolis
Περιοχή
Αθήνα
Ειδικά τα δίχρονα της YAMAHA ήταν θρύλος, δεν έσπαγαν με τίποτα, εκτός του RD500, υπάρχει στην γειτονιά μου RD 250 Daytona που κυκλοφορεί κανονικά ακόμα, δεν σταμάτησε ποτέ να δουλεύει...
το TDR 250 που είχα δύο φορές στα καλά καθούμενα και όχι πάνω σε σκίσιμο μου είχαν τρυπισει τα πιστόνια, συγκεκριμένα είχε κάνει και τις δύο φορές ένα σκίσιμο από την κορυφή στο κέντρο του πιστόνιου μέχρι χαμηλά κτω, σαν να το εκοβες στη μέση!! Με καλές βενζίνες και φουλ συνθετικό λάδι μίξης!! Ο μηχανικός έλεγε ότι συχνά αυτό το μοτέρ tzr-tdr το παθαίνει αυτό στα καλά καθούμενα!! Το καλό ήταν ότι μετά από 2ρεκτιφιε και στους δύο κυλίνδρους φυσικά είχε μεγαλώσει 2νουμερα και πήγαινε το κωλο του!!! Tooth
 

Σάββας

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.450
Ηλικία
61
Περιοχή
Αθήνα
Μοτοσυκλέτα
Diesel RC90
Όνομα
Σάββας
Περιοχή
Αθήνα
pcx 125
έτρωγε μπαταρίες για πρωινό( έβγαλα το start-stop και τέλος)
Το κεντρικό σταντ κολλημένο απευθείας στο κάρτερ και μου το ράγισε .
πανάκριβη ζημιά και παραλίγο θα έβγαινε οφ όλο το μοτό.

nc 700x (40k χλμ)

α.τρόμπα καυσίμου
β.μπροστινή ζάντα στράβωσε 2 φορές χωρίς οφ χρήση και προσεκτική οδήγηση (πανάκριβη επαναφορά λόγω κράματος) /ούτε στεφάνι από xr μου στράβωσε ποτέ)
γ.πίσω αμορτισέρ kaputt στα 30κ ( 95 κιλά ζυγίζω,χωρίς χρήση οφ)
δ.ανυπόφοροι συντονισμοί-κραδασμοί στα 130-140 χ.α.ω.( ταχύτητα ταξιδιού) / μικρή βελτίωση με σωστή ρύθμιση βαλβίδων
ε.(κρυφές διαρροές? που μου έτρωγαν τη) Μπαταρία κάθε 18 μήνες/ χωρίς συναγερμό,μπλιμπλίκια ενεργά
Μάλιστα.
Άσχημα πράγματα αυτά όλα και ανακατεύτηκα μόνο που τα άκουσα (μερικά τάξερα όπως θα δεις παρακάτω).
Πολύ καλά έκανες και τάδιωξες λοιπόν και τα δύο.

Θα αντιπαραθέσω μόνο ότι όλα αυτά δεν τα βλέπω προσωπικά ούτε στα δύο PCX πούχω αλλά ούτε και στο NC και ελπίζω να μη τα δω γιατί θάχουμε αναγούλες και πυροτεχνήματα. Tooth Tooth Tooth

Δύο PCX λοιπόν του 2015 και του 2016 με μπαταρία μάνα. Της κόρης δε το τρώει η ακινησία. Λογικά θάπρεπε να τάχει φτύσει εδώ και χρόνια αλλά έχει τον αψόφαντο.
Φυσικά κανένα από τα άλλα προβλήματα και κάθομαι πάνω του και χαζολογάω στο κεντρικό σταντ κλπ. Τόχω διαβάσει όμως και εγώ για της πρώτης γενιάς το σταντ.
Start stop δούλεμα κανονικότατα χωρίς κανένα πρόβλημα. Μάλιστα αυτά έχουν σύστημα να το απενεργοποιούν αν διαπιστωθεί ότι δεν είναι ζεσταμένα (δεν δουλεύει) ή αν η μπαταρία είναι πεσμένη. Οι τρομπαρίφες βάλανε μετά αυτά τα κόλπα καθώς επίσης μεγαλύτερης χωρητικότητας μπαταρία, 7άρα αντί για 6άρα του πρώτου.

Βγάλανε όμως θέμα το ένα (150άρι) στο αλάρμ που άναβαν και τα δύο όποτε ήθελαν. Έγινε ανάκληση από την Χόντα και αλλάχθηκαν οι μονάδες LED και στα δύο (για να μη λέμε για ανακλήσεις μόνο για τους άλλους ε ?).

NC :
Από τον Μάιο του 16 ίδια μπαταρία.
Τίποτα από τα παραπάνω μιας και προστέθηκε δεύτερος αντικραδασμικός άξονας στην τρίτη γενιά.
Αμορτισέρ κιχ εννοείται αλλά είμαι και ελαφρύτερος στα 88 κιλά και κάτω.
Τόχω πάει και σε χώμα και παντού και μια χαρά τα πάντα όλα στα 47.200 χλμ ταξιδιάρικα χλμ πούχω σήμερα.

Τακτική συντήρηση και τίποτα άλλο σε όλα τα παραπάνω.

Δυστυχώς οι πάντες εξελίσσουν στην πλάτη του καταναλωτή τα όργια και γι' αυτό προσωπικά ποτέ των ποτών ω ποτέ δεν αγοράζω τίποτα και από κανέναν αν δεν βγει η τρίτη τους γενιά.
Δεν δικαιολογώ τίποτα με τα παραπάνω πούναι επαίσχυντα και θαγραφα και ένα γράμμα στην εταιρεία με αντίστοιχο παράπονο για να μην χρησιμοποιήσω άλλη έκφραση.

Ορίστε λοιπόν κλασσικά παραδείγματα για να μην ορκιζόμαστε για τίποτα όπου ο ένας είναι πλήρως δυσαρεστημένος και ο άλλος πλήρως ευχαριστημένος και όπου και οι δύο έχουν δίκιο.Smileys drinking beer EmoticonSmileys drinking beer EmoticonSmileys drinking beer Emoticon
 

Σάββας

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.450
Ηλικία
61
Περιοχή
Αθήνα
Μοτοσυκλέτα
Diesel RC90
Όνομα
Σάββας
Περιοχή
Αθήνα
Εγώ ξέρω τι φταίει...Bcde (πάντα ήθελα να χρησιμοποιήσω αυτό το γαμώτικον, και βρήκα ευκαιρία!)Tooth
Πρώτα απο όλα ο @thanosgp είναι χοντρός. 95 κιλά και αηδίες....που τα πουλάς αυτά ρε!Hate Πέντε πέντε τα κατεβάζει τα παϊδάκια. Μου θες και NC για γιαπωνεζόκωλους κοντοπούτανους!
Δεύτερον, ήθελε να το πηγαίνει σαν μηχανή. Δηλαδή πως το πάει ο @Σάββας ; Καμία σχέση! Μηχανάκι πήρε. Αν ηθελε αυτοκίνητο να οδηγάει με 2500 στροφές και κατανάλωση 2,7 λίτρα πήγαινε και με το Ford
Τρίτον, έβαζε μπροστά με την μπαταρία του NC το PCX που όλο έμενε! Μπορεί να μην είχε συναγερμούς πάνω και λοιπές αηδίες, αλλά άπλωνε μπαλαντέζα!

Τέλος ήταν πάντα κρυφοευρωπΈος.
Εδωσε τα Σοιχίρια και πήρε Αγγλικό και Ιταλικό και βρήκε την υγειά του! Smileys drinking beer Emoticon
Σπαμάρεις το δικό σου θέμα ρε σύ?mountza 2
Τώρα θα φταίω εγώ να τσινίσω τον ManosGS και να τα κάνουμε πο@τανα όλα ?RollingRollingRollingRollingRollingRollingRollingRollingRollingRollingRollingRollingRollingRollingRollingRollingRollingRollingRollingRollingRollingRollingRollingRollingRollingRolling


ΜΑΝΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟ για έλα στο θέμα που σε θέλω......
 

Σάββας

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.450
Ηλικία
61
Περιοχή
Αθήνα
Μοτοσυκλέτα
Diesel RC90
Όνομα
Σάββας
Περιοχή
Αθήνα
Σάββα ζημιές είχα τα πηνία(περιέλιξη επισκευή) ένα Οring στο καπάκι αντλίας νερού μια ταπα ψυγείου και τα ρουλεμάν τιμονιού !!
πιστεύω μετράνε πολλά για να βγάλουμε ένα μηχανάκι αξιόπιστο !! Όλα μπορεί να είναι αξιόπιστα και όλα μπορεί να είναι ζημιάρικα!!
Για εμένα πιστεύω ότι είναι η λάθος χρήση που τους κάνουμε! Λογικό είναι ένα μηχανάκι 1000κυβικων που το καταπονεις μέσα στη πόλη πρώτη δευτέρα με 40βαθμους που στο πρώτο φαναρι που θα σταματήσεις ανάβουν τα βεντιλατερ και κάθε 15λεπτα σβήνεις για να πας στο μπακάλη, ξαναβαζεις μπρος και μετά από 10λεπτα ξανασβηνεις να πληρώσεις το κινητό, ξαναβαζεις μπρος και μετά ξανασβηνεις κλπ κλπ!!! Αυτά έχουν κατασκευαστεί να τα ανάβεις και να ξανασβηνεις στα σύνορα!!
Όπως λογικό είναι ένα 250αρακι τακουνατο να το ξελιγωνεις εθνική με 120 πορεία συνεχεια ή ένα σκούτερακι 10 ίππων να τα τινάξεις στον αέρα !! (έβαλα αυτά που έχω και μπορώ να πω για τη χρήση τους) Tooth
Νομίζω για εμενα όλα είναι θέμα πρώτα από όλα σωστής χρήσης για το τι έχει κατασκευαστεί η μοτό, μετά είναι θέμα σωστής αντιμετώπισης του αναβάτη, βλέπεις πχ άλλοι τα βάζουν μπρος κρύα και τα κοφτιαζουν με το που θα κουμπωσουν πρώτη στα 40 μέτρα
και τέλος είναι και τι θα σου βγει η συγκεκριμένη παρτίδα, αν κάτι πάει στραβά στη παρτίδα μπορεί και αυτό που έχει το καλό όνομα να σου βγει όχημα που ούτε θα γυρίσεις να του ρίξεις μια τελευταία ματιά όταν το αποχωριστείς!! Και το αντίθετο φυσικά, μπορεί κινεζικο να μη πάθει ποτέ του τίποτα!!
Πολύ σωστά Αποστόλη σε όλα !
Ιδιαίτερα στο κρύο μοτέρ προσωπικά έχω θέμα και το ξέρετε όλοι πλέον που σας τα κάνω μπαλόνια για 10 λεπτά! Tooth Tooth Tooth Tooth Tooth Tooth
 
Top Bottom