Σάββα ζημιές είχα τα πηνία(περιέλιξη επισκευή) ένα Οring στο καπάκι αντλίας νερού μια ταπα ψυγείου και τα ρουλεμάν τιμονιού !!
πιστεύω μετράνε πολλά για να βγάλουμε ένα μηχανάκι αξιόπιστο !! Όλα μπορεί να είναι αξιόπιστα και όλα μπορεί να είναι ζημιάρικα!!
Για εμένα πιστεύω ότι είναι η λάθος χρήση που τους κάνουμε! Λογικό είναι ένα μηχανάκι 1000κυβικων που το καταπονεις μέσα στη πόλη πρώτη δευτέρα με 40βαθμους που στο πρώτο φαναρι που θα σταματήσεις ανάβουν τα βεντιλατερ και κάθε 15λεπτα σβήνεις για να πας στο μπακάλη, ξαναβαζεις μπρος και μετά από 10λεπτα ξανασβηνεις να πληρώσεις το κινητό, ξαναβαζεις μπρος και μετά ξανασβηνεις κλπ κλπ!!! Αυτά έχουν κατασκευαστεί να τα ανάβεις και να ξανασβηνεις στα σύνορα!!
Όπως λογικό είναι ένα 250αρακι τακουνατο να το ξελιγωνεις εθνική με 120 πορεία συνεχεια ή ένα σκούτερακι 10 ίππων να τα τινάξεις στον αέρα !! (έβαλα αυτά που έχω και μπορώ να πω για τη χρήση τους)
Νομίζω για εμενα όλα είναι θέμα πρώτα από όλα σωστής χρήσης για το τι έχει κατασκευαστεί η μοτό, μετά είναι θέμα σωστής αντιμετώπισης του αναβάτη, βλέπεις πχ άλλοι τα βάζουν μπρος κρύα και τα κοφτιαζουν με το που θα κουμπωσουν πρώτη στα 40 μέτρα
και τέλος είναι και τι θα σου βγει η συγκεκριμένη παρτίδα, αν κάτι πάει στραβά στη παρτίδα μπορεί και αυτό που έχει το καλό όνομα να σου βγει όχημα που ούτε θα γυρίσεις να του ρίξεις μια τελευταία ματιά όταν το αποχωριστείς!! Και το αντίθετο φυσικά, μπορεί κινεζικο να μη πάθει ποτέ του τίποτα!!