N
notakos600
Guest
Ποια εταιρεία λιπαντικών έχουν χορηγό είπαμε;Αντικειμενικες απαντησεις αντιστοιχες μονο σε περιοδικα
σαν το AUTO MOTOR SPORT πχ.
Ολα καλα ειναι τα αυτοκινητα, αλλα καλυτερο παντα ειναι το GOLF!
Ποια εταιρεία λιπαντικών έχουν χορηγό είπαμε;Αντικειμενικες απαντησεις αντιστοιχες μονο σε περιοδικα
σαν το AUTO MOTOR SPORT πχ.
Ολα καλα ειναι τα αυτοκινητα, αλλα καλυτερο παντα ειναι το GOLF!
Θα κουμπαριάζαμε αν δεν είμασταν το ίδιο τρομπαρίφες ?Να πηγαίνω τάπα το μονοκυλινδρο πάντως δεν το αντεχω φίλε
Αυτό λέγεται ευτυχία ρε φίλεΘα κουμπαριάζαμε αν δεν είμασταν το ίδιο τρομπαρίφες ?
Έπρεπε να δεις πως πήγε το Γιαμαχάκι Επίδαυρο οδικώς παρακαλώ...Το πρωί ήρθα με ΤΑΧΙ, ανέβηκα σπίτι πήρα κράνος, μπουφάν, γάντια και μετά παλιά εθνική σε χρόνο dt και μετά καπάκι για μπάνιο παραλία !
Τα πενφε απ τα μέσα 90 και μετά.. Έχουν πιο ακριβές ζημιές απ το Σέρβο... Που στην τελική το κάνεις και bypass.Τι να πούνε τα πενφε τότε με τα προβληματικά servo και τις μονάδες abs που αν δεν αλλάζεις υγρά κάθε χρόνο τα παίζουν ρε Μπάμπη;
Τουλάχιστον πηνία και ανορθωτή μπορώ να τα μετρήσω και να τα αλλάξω / επισκευάσω στο γκαράζ μου.
Μαζι σου είμαι φίλε, απλά μου αρέσει να μαστορευω μόνος μου.Τα πενφε απ τα μέσα 90 και μετά.. Έχουν πιο ακριβές ζημιές απ το Σέρβο... Που στην τελική το κάνεις και bypass.
.. Και το δικό μου σε σχέση με ένα τυπικό τζαπαν έχει ακριβές ζημιές..
Νταξει το κ100... Ηταν άλλης νοοτροπίας κ εποχής.
Απλά τα παίρνουν καινούρια τα πενφε... Ας πάρουν μτχ με 150.000χλμ.. Αν και συνήθως οι πενφεδες δε μασάνε... Έχουν χρημα
Ρε συ αν σου κάνει το εργαλείο δε πα να βγάλει ότι θέλει θα το πληρώσεις γιατί το γουστάρεις, τέλος.Τα πενφε απ τα μέσα 90 και μετά.. Έχουν πολύ πιο ακριβές ζημιές απ το Σέρβο... Που στην τελική το κάνεις και bypass.
.. Και το δικό μου σε σχέση με ένα τυπικό τζαπαν έχει ακριβές ζημιές..
Νταξει το κ100... Ηταν άλλης νοοτροπίας κ εποχής.
Απλά τα παίρνουν καινούρια τα πενφε... Ας πάρουν μτχ με 150.000χλμ.. Αν και συνήθως οι πενφεδες δε μασάνε... Έχουν χρημα
Μία ερώτηση που κάνω πάντα σε παρέα με Japan.Να πω και εγώ την δικιά μου εμπειρία.
5 χρόνια με Transalp 650 του 08 και δεν μου έβγαλε κανένα πρόβλημα.
Όσο για το στρώμα που έχω τώρα είναι πολύ νωρίς για να πω.
Αν και δεν έχω άλλη εμπειρία από μηχανές μεγάλου κυβισμού το Transalp δεν με ταλαιπώρησε και δεν με "πρόδωσε" ποτέ.
Να σου πω την αλήθεια δεν έχω κόλλημα με τα Japan. Θα μπορούσα στο μέλλον να πάρω κάποιο Ευρωπαϊκό φτάνει να είχα την ίδια αξιοπιστία.Μία ερώτηση που κάνω πάντα σε παρέα με Japan.
Θα αγόραζες ευρωπαϊκό με τον φόβο ίσως να απαρνηθεις, ξαναγράφω ίσως, ένα μέρος της αξιοπιστίας που απολαμβάνεις τώρα;
Γιατί ρε συ! Τόσα παιδιά δουλεύουν στις οδικές! Κλέφτες θα γίνουν;Ο εφιάλτης μου είναι το φορτηγό της οδικής...
Μου φυγε η τυρόπιτα απο τη μύτη ρε μλκ!Για να τελειώνουμε με τις παπαριές που γράφετε, το πιό αξιόπιστο μεκανάκι είναι το Aprilia Caponord τελεία και παύλα...
Αγαπούλη, δεν ζω σε συννεφάκι. Ξέρω τα θετικά και τα αρνητικά της μοτό μου.Πάλι σε υποστήριξα μωρή κουφάλα....
Τα τζιες σε μαρανανεΛυπάμαι αλλά η γλυκιά αλήθεια είναι ότι η τακτική της Honda να βγάζει φιλικά προς τον αναβάτη μηχανάκια κι όχι τέζα πουσαρισμένα,σε όποια κατηγορία κι αν επέλεγες,της έδωσε για δεκαετίες στην Ελλάδα το μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς.
Πολλοί κι ευχαριστημένοι πελάτες..
Θυμάμαι ακόμα και Φιλιππινέζους να μπαίνουν σε μαγαζί πώλησης μοτ/των κάνοντας την απλή ερώτηση:
Έχει μηχανάκι Όnda?
Ένα από αυτά ήταν και το XL600V(Transalp 600)
Πέρασαν δύο Ιαπωνικά με μονό δισκόφρενο κι ένα Ιταλικό με διπλό Από τα χέρια μου.
ΔΕΝ πλήρωσα ποτέ εξεζητημένο ανταλλακτικό λόγω ζημιάς.
Ντιζούλες συμπλέκτη μιιιιιιιια φορά στο τόσο και μία φορά ένα παπαρακι πλαστικό στην μπροστινή ρόδα για το κοντέρ.
Πουλήθηκαν χιλιάδες.Έγραψαν και κάποια γράφουν ακόμα πολλά χιλιόμετρα.
Σε ανάλογη μοίρα και το XL650V(Transalp650)
Κάπου βαθυα μέσα σου ανεμίζει το φτερό τις Honda ΔημήτρηΛυπάμαι αλλά η γλυκιά αλήθεια είναι ότι η τακτική της Honda να βγάζει φιλικά προς τον αναβάτη μηχανάκια κι όχι τέζα πουσαρισμένα,σε όποια κατηγορία κι αν επέλεγες,της έδωσε για δεκαετίες στην Ελλάδα το μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς.
Πολλοί κι ευχαριστημένοι πελάτες..
Θυμάμαι ακόμα και Φιλιππινέζους να μπαίνουν σε μαγαζί πώλησης μοτ/των κάνοντας την απλή ερώτηση:
Έχει μηχανάκι Όnda?
Ένα από αυτά ήταν και το XL600V(Transalp 600)
Πέρασαν δύο Ιαπωνικά με μονό δισκόφρενο κι ένα Ιταλικό με διπλό Από τα χέρια μου.
ΔΕΝ πλήρωσα ποτέ εξεζητημένο ανταλλακτικό λόγω ζημιάς.
Ντιζούλες συμπλέκτη μιιιιιιιια φορά στο τόσο και μία φορά ένα παπαρακι πλαστικό στην μπροστινή ρόδα για το κοντέρ.
Πουλήθηκαν χιλιάδες.Έγραψαν και κάποια γράφουν ακόμα πολλά χιλιόμετρα.
Σε ανάλογη μοίρα και το XL650V(Transalp650)
Δεν θα πω όχι.Αλλά και πάλι μια χαρά είμαι.Τα τζιες σε μαρανανε
Να αλλά μηχανάκι για Γερμανούς τουρίστες, στους κάτοικους του Isle of Man το Transalp είναι ανέκδοτο να ξές, Transalper σημαίνει κουλάτζα κουλός...Λυπάμαι αλλά η γλυκιά αλήθεια είναι ότι η τακτική της Honda να βγάζει φιλικά προς τον αναβάτη μηχανάκια κι όχι τέζα πουσαρισμένα,σε όποια κατηγορία κι αν επέλεγες,της έδωσε για δεκαετίες στην Ελλάδα το μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς.
Πολλοί κι ευχαριστημένοι πελάτες..
Θυμάμαι ακόμα και Φιλιππινέζους να μπαίνουν σε μαγαζί πώλησης μοτ/των κάνοντας την απλή ερώτηση:
Έχει μηχανάκι Όnda?
Ένα από αυτά ήταν και το XL600V(Transalp 600)
Πέρασαν δύο Ιαπωνικά με μονό δισκόφρενο κι ένα Ιταλικό με διπλό Από τα χέρια μου.
ΔΕΝ πλήρωσα ποτέ εξεζητημένο ανταλλακτικό λόγω ζημιάς.
Ντιζούλες συμπλέκτη μιιιιιιιια φορά στο τόσο και μία φορά ένα παπαρακι πλαστικό στην μπροστινή ρόδα για το κοντέρ.
Πουλήθηκαν χιλιάδες.Έγραψαν και κάποια γράφουν ακόμα πολλά χιλιόμετρα.
Σε ανάλογη μοίρα και το XL650V(Transalp650)
Ρε κιαρατα...να μη σε έχω παρέα όταν ήμουν στο τρανσαλπ φόρουμ να τα γράφεις αυτά και να γίνεται πόλεμος απο κάτω!Να αλλά μηχανάκι για Γερμανούς τουρίστες, στους κάτοικους του Isle of Man το Transalp είναι ανέκδοτο να ξές, Transalper σημαίνει κουλάτζα κουλός...