Αν έχεις ταλαντώσεις και τρέμουλα σε μηχανάκι που δεν είναι SS, ούτε δυνατό γυμνό, τότε πρέπει να ελέγξεις ρουλεμάν τιμονιού, ζάντα και λάστιχο για μπροστά, πίσω τροχό τα ίδια και μπαγκαζιέρα φυσικά.
Σε όποια μοτό χρειάζεται σταμπιλιζατέρ, έχει ήδη τοποθετηθεί από το εργοστάσιο.
Έλεγχος ρουλεμάν τιμονιού
Ανεβαίνοντας πάνω στην μηχανή,πατάμε μπροστινό φρένο,και ωθουμε την μηχανή μπρος-πισω.
Αν κάνει σκαλάκι και καταλαβαίνουμε κάποιο κενό ,τότε
Α) αν είναι μικρό με σφίξιμο κεντρικής βίδας
Β) αν είναι μεγάλο αλλαγή ρουλεμάν τιμονιού ( πάνω/κάτω)
Έλεγχος ρουλεμάν τροχού
Η μηχανή σηκωμένη στο κεντρικό .
Κάποιος δεύτερος θα χρειαστεί να πατάει την μηχανή στο πίσω μέρος ώστε να σηκωθεί στον αέρα ο εμπρός τροχός.
Πιάνουμε τον τροχό με τα δύο χέρια,ένα πάνω ένα κάτω στην κατακόρυφο του καλαμιού.
Και ταυτόχρονα ένα χέρι τραβάει ,ένα σπρώχνει.
Αν αντιλαμβανόμαστε κενά η σκαλάκια,είμαστε για ρουλεμάν τροχού.
Αν δεν συμβαίνει τίποτα από αυτά ,μια σωστή ζυγοστάθμιση τροχών είναι must.
Αν παρόλα αυτά δεν ισχύει τίποτα από τα παραπάνω ,είναι η ιδέα μας.
Σύνδρομο μυνχαουζεν κι έτσι.