Στο φτερο,απαντησεις για οτι δεν χρειαζεται να ανοιχτει νεο θεμα.

giamar

Αφραπογιαννος
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
19.538
Περιοχή
Λεπτοκαρυά Κατερίνη
Μοτοσυκλέτα
Voge 300 & Αστρέα Grand 100 σε μπλε
Όνομα
Γιαννης
Περιοχή
Pieria
Γλύστρα αλυσίδας μαμα Honda για CRF250L στα 93 Ευρώ !!!!!!
After market no name 20 - 25 και Acerbis 30 (από το car) .......

Μαντέψτε τι έβαλε ο μαλέας ο μπρούκλης !!!!!!

Banging headBanging headBanging headBanging head
Καλά κ.καθηγητα,στα πόσα την έφαγε;
 

angelthing

member
Δημοσιεύσεις
1.694
Μοτοσυκλέτα
Tracer 9, F700GS, CRF300L
Όνομα
Angelos
Καλά κ.καθηγητα,στα πόσα την έφαγε;
Βασικά φταίει η επιλογή του προ-προηγούμενου ιδιοκτήτη (καθώς πέρασε και από τα χεράκια γνωστού για λίγο) αλυσίδας του κώλου να πω ? θα το πω - την αγόρασε 18Ευρώ !!!! - Η αλυσίδα έγινε σωβρακολάστιχο και χτυπούσε τη γλύστρα ακόμα και όταν την είχα καργάρει αρκετά .......
Και φυσικά φταίει και ο υποφαινόμενος που παρόλο που είχε πάρει αλυσίδα, άργησε να την αλλάξει ...... αυτές τις αμαρτίες πλερώνω !!!!
Το μεκανάκι έχει αισίως 28k χλμ !
 

tedvj23

member
Δημοσιεύσεις
859
Περιοχή
Patra City
Όνομα
ΘΟΔΩΡΗΣ
Να κάνω μια ερώτηση ίσως χαζή ή εύκολη !
Το stabiliser που μπαίνει στο τιμόνι τι ακριβώς κάνει ; Για τους κραδασμούς ;
Δεν ειναι ουτε ευκολη ουτε χαζη ερωτηση και ειναι και μεγαλη συζητηση το θεμα αυτο που θελει και πολυ προσοχή..ψαχτω λιγο γκουγκλαροντας σαν steering damper..Teary Eyes Waving Bye
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.884
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

SHOOTER045

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.101
Ηλικία
49
Περιοχή
ΤΡΑΠΕΖΟΥΝΤΑ /ΠΕΛΛΑΣ
Μοτοσυκλέτα
GLX 90
Όνομα
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Περιοχή
Ν.ΠΕΛΛΑΣ
Είχα μπει πριν χρόνια για Βόλο από Λαρίσης ( ο Τάσος θα θυμάται)
Ο δρόμος σαν τα κυματιστά πατατάκια.
Εγώ το είχα ξεχάσει.
Ήμουν με την Rενα.
και βλέπω ισαδι και σανίδωνω.
Ε αν δεν είχα stabilization, μπορεί να μην μιλάγαμε τώρα
 

SHOOTER045

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.101
Ηλικία
49
Περιοχή
ΤΡΑΠΕΖΟΥΝΤΑ /ΠΕΛΛΑΣ
Μοτοσυκλέτα
GLX 90
Όνομα
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Περιοχή
Ν.ΠΕΛΛΑΣ
Στην ουσία είναι ένα αμορτισέρ το οποίο αποροφα το tank slapping.
Δηλαδή χουφτωνοντας το γκάζι ελαφρώνει ο εμπρός τροχός με κίνδυνο να στρέψει είτε δεξιά είτε αριστερά με καταστροφικές συνέπειες.
Αυτή αποφεύγετε με την χρήση αυτού που τα τελευταία χρόνια στα ss κυρίως είναι must και τοποθετείται από το εργοστάσιο κατασκευής.
 

ThanosP

member
Δημοσιεύσεις
1.726
Ηλικία
32
Περιοχή
Κορινθος
Μοτοσυκλέτα
Africa twin
Tuareg 660
Όνομα
Θάνος
Τι κόστος έχει αυτό ρε παιδιά ; Μια τέτοια αναβάθμιση ας πούμε σε μια Μότο σαν την δίκη μου που δεν είναι SS θα ήταν καλή ή είναι υπερβολή ;
 

apache

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
24.191
Ηλικία
60
Περιοχή
AΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
BMW R1200GSA
KOVE MAVERICK 500 X
Όνομα
Mανώλης
Περιοχή
Κορυδαλλός
Τι κόστος έχει αυτό ρε παιδιά ; Μια τέτοια αναβάθμιση ας πούμε σε μια Μότο σαν την δίκη μου που δεν είναι SS θα ήταν καλή ή είναι υπερβολή ;
Καθόλου...
 

wheelboy

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
3.905
Μοτοσυκλέτα
Multistrada 1200s DVT
Όνομα
Yannis
Περιοχή
Ελευσίνα
Υπερβολή

Καθόλου...
Όπως βλέπεις οι απόψεις διίστανται!

Εγώ θα πω πως αν αντιμετωπίζεις ταλαντώσεις στο τιμόνι τότε λογικά θα βοηθήσει και αν δεν έχεις ταλαντώσεις ούτε τρέμουλα και άλλες παρενέργειες στο τιμόνι τότε ίσως να είναι αχρείαστη η τοποθέτηση ενός τέτοιου εξαρτήματος.
 

takis1000

new member
Δημοσιεύσεις
27
Περιοχή
Athens
Όνομα
Τάκης
Σας ευχαριστώ παιδιά !
Ταλαντώσεις και τρέμουλα θα έλεγα πως δεν έχω όχι , καλά κρατεί
Αν έχεις ταλαντώσεις και τρέμουλα σε μηχανάκι που δεν είναι SS, ούτε δυνατό γυμνό, τότε πρέπει να ελέγξεις ρουλεμάν τιμονιού, ζάντα και λάστιχο για μπροστά, πίσω τροχό τα ίδια και μπαγκαζιέρα φυσικά.
Σε όποια μοτό χρειάζεται σταμπιλιζατέρ, έχει ήδη τοποθετηθεί από το εργοστάσιο.
 

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
Αν έχεις ταλαντώσεις και τρέμουλα σε μηχανάκι που δεν είναι SS ούτε δυνατό γυμνό, τότε πρέπει να ελέγξεις ρουλεμάν τιμονιού, ζάντα και λάστιχο για μπροστά, πίσω τροχό τα ίδια και μπαγκαζιέρα φυσικά.
Σε όποια μοτό χρειάζεται σταμπιλιζατέρ, έχει ήδη τοποθετηθεί από το εργοστάσιο.
Αυτο
και σε μερικές περιπτωσεις που κάποιος έχει βελτιώσει τόσο πολύ την μηχανή του σε κινητήρα που δομικά χρειάζεται βελτίωση και στα περιφερειακά.
 

takis1000

new member
Δημοσιεύσεις
27
Περιοχή
Athens
Όνομα
Τάκης
Αυτο
και σε μερικές περιπτωσεις που κάποιος έχει βελτιώσει τόσο πολύ την μηχανή του σε κινητήρα που δομικά χρειάζεται βελτίωση και στα περιφερειακά.
Τότε φυσικά μιλάμε για dragster κατασκευές...
Κανένα καθημερινό δεν θα περάσει σε τέτοιο στάδιο βελτίωσης, διπλασιασμού το λιγότερο, της ιπποδύναμης του.
Συμφωνώ.
 
Τελευταία επεξεργασία:

SHOOTER045

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.101
Ηλικία
49
Περιοχή
ΤΡΑΠΕΖΟΥΝΤΑ /ΠΕΛΛΑΣ
Μοτοσυκλέτα
GLX 90
Όνομα
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Περιοχή
Ν.ΠΕΛΛΑΣ
Αν έχεις ταλαντώσεις και τρέμουλα σε μηχανάκι που δεν είναι SS, ούτε δυνατό γυμνό, τότε πρέπει να ελέγξεις ρουλεμάν τιμονιού, ζάντα και λάστιχο για μπροστά, πίσω τροχό τα ίδια και μπαγκαζιέρα φυσικά.
Σε όποια μοτό χρειάζεται σταμπιλιζατέρ, έχει ήδη τοποθετηθεί από το εργοστάσιο.



Έλεγχος ρουλεμάν τιμονιού
Ανεβαίνοντας πάνω στην μηχανή,πατάμε μπροστινό φρένο,και ωθουμε την μηχανή μπρος-πισω.
Αν κάνει σκαλάκι και καταλαβαίνουμε κάποιο κενό ,τότε
Α) αν είναι μικρό με σφίξιμο κεντρικής βίδας
Β) αν είναι μεγάλο αλλαγή ρουλεμάν τιμονιού ( πάνω/κάτω)

Έλεγχος ρουλεμάν τροχού
Η μηχανή σηκωμένη στο κεντρικό .
Κάποιος δεύτερος θα χρειαστεί να πατάει την μηχανή στο πίσω μέρος ώστε να σηκωθεί στον αέρα ο εμπρός τροχός.
Πιάνουμε τον τροχό με τα δύο χέρια,ένα πάνω ένα κάτω στην κατακόρυφο του καλαμιού.
Και ταυτόχρονα ένα χέρι τραβάει ,ένα σπρώχνει.
Αν αντιλαμβανόμαστε κενά η σκαλάκια,είμαστε για ρουλεμάν τροχού.

Αν δεν συμβαίνει τίποτα από αυτά ,μια σωστή ζυγοστάθμιση τροχών είναι must.


Αν παρόλα αυτά δεν ισχύει τίποτα από τα παραπάνω ,είναι η ιδέα μας.
Σύνδρομο μυνχαουζεν κι έτσι.
 

takis1000

new member
Δημοσιεύσεις
27
Περιοχή
Athens
Όνομα
Τάκης
Έλεγχος ρουλεμάν τιμονιού
Ανεβαίνοντας πάνω στην μηχανή,πατάμε μπροστινό φρένο,και ωθουμε την μηχανή μπρος-πισω.
Αν κάνει σκαλάκι και καταλαβαίνουμε κάποιο κενό ,τότε
Α) αν είναι μικρό με σφίξιμο κεντρικής βίδας
Β) αν είναι μεγάλο αλλαγή ρουλεμάν τιμονιού ( πάνω/κάτω)

Έλεγχος ρουλεμάν τροχού
Η μηχανή σηκωμένη στο κεντρικό .
Κάποιος δεύτερος θα χρειαστεί να πατάει την μηχανή στο πίσω μέρος ώστε να σηκωθεί στον αέρα ο εμπρός τροχός.
Πιάνουμε τον τροχό με τα δύο χέρια,ένα πάνω ένα κάτω στην κατακόρυφο του καλαμιού.
Και ταυτόχρονα ένα χέρι τραβάει ,ένα σπρώχνει.
Αν αντιλαμβανόμαστε κενά η σκαλάκια,είμαστε για ρουλεμάν τροχού.

Αν δεν συμβαίνει τίποτα από αυτά ,μια σωστή ζυγοστάθμιση τροχών είναι must.


Αν παρόλα αυτά δεν ισχύει τίποτα από τα παραπάνω ,είναι η ιδέα μας.
Σύνδρομο μυνχαουζεν κι έτσι.
Συμφωνώ, αν και θα μπορούσε να μετατραπεί σε σύνδρομο της Στοκχόλμης, με τα τρέχοντα οικονομικά δεδομένα.
Την αγκαλιάζω σφιχτά, ας ταλαντεύει και μπορεί να με σκοτώσει, γιατί είναι η μόνη που έχω και δεν υπάρχει σάλιο...
 
Τελευταία επεξεργασία:
Top Bottom