Στο φτερο,απαντησεις για οτι δεν χρειαζεται να ανοιχτει νεο θεμα.

SHOOTER045

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.101
Ηλικία
49
Περιοχή
ΤΡΑΠΕΖΟΥΝΤΑ /ΠΕΛΛΑΣ
Μοτοσυκλέτα
GLX 90
Όνομα
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Περιοχή
Ν.ΠΕΛΛΑΣ
Ο καταλύτης πως όμως;

Άντε ο λάμδα, σε περίπτωση φθοράς θα στείλει λάθος δεδομένα στην ECU και δεν θα ρυθμίζει σωστά το μείγμα. Ο καταλύτης γιατί όμως;



Γιατί αν έχει σπάσει η φτάσει στο όριο της ζωής τού,τότε και ο λ θα δίνει λάθος τιμές
 

Red Shogun

well know member
Δημοσιεύσεις
3.785
Ηλικία
25
Περιοχή
Βόλος
Μοτοσυκλέτα
Suzuki FL125
Suzuki V-Strom 650
Όνομα
Τάσος
Περιοχή
Βόλος
Χμμ....με την εργοστασιακή πάντως πειράκια δεν κάνει, παρά το ότι είναι από το 2008. Βέβαια τα παπιά σιγά και τι καταλύτες παίζει να έχουν.

Η τελευταία φορά που είδα πειράκια ήτανε πριν κάτι χρόνια όταν έβαλα βενζίνη από ένα ΑΠ. Θυμάμαι όταν άνοιξα την τάπα από το ντεπόζιτο μόνο βενζίνη δεν μύριζε, έμοιαζε γενικά σαν χημικά κάπως, αλλά όχι βενζίνη. Ποιος ξέρει τι έβαλαν μέσα...
 

Dr V

new member
Δημοσιεύσεις
20
Ηλικία
28
Περιοχή
Εύβοια
Μοτοσυκλέτα
Honda C50 12V
Όνομα
Βασίλης
Σ' ευχαριστώ πολύ Τάσο.
Μου το έκανε το παπί στο τελευταίο γέμισμα με 100αρα βενζίνη (πάντα τέτοια του βάζω, από γνωστή αλυσίδα)
Άρα έχουν μάπα ποιότητα και να μην τους ξαναπροτιμησω.
 

Red Shogun

well know member
Δημοσιεύσεις
3.785
Ηλικία
25
Περιοχή
Βόλος
Μοτοσυκλέτα
Suzuki FL125
Suzuki V-Strom 650
Όνομα
Τάσος
Περιοχή
Βόλος
Την επόμενη φορά δοκίμασε σε άλλο πρατήριο, φρόντισε να είναι εταιρικό. Τουλάχιστον εσένα είναι καρμπυρατεράτο, ο ψεκασμός από απανωτή σάπια βενζίνη παίζει και να παραδώσει πνεύμα στο τέλος. Όπως και έτυχε και σε εμένα στο παρελθόν.
 

Red Shogun

well know member
Δημοσιεύσεις
3.785
Ηλικία
25
Περιοχή
Βόλος
Μοτοσυκλέτα
Suzuki FL125
Suzuki V-Strom 650
Όνομα
Τάσος
Περιοχή
Βόλος
Καλησπέρα

Ξέρω πως για τα Κ&Ν υπάρχουν κιτάκια καθαρισμού.

Γενικά όμως, αν θελήσω να το καθαρίσω πως γίνεται χωρίς το σετ καθαρισμού;
 

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
Καλησπέρα

Ξέρω πως για τα Κ&Ν υπάρχουν κιτάκια καθαρισμού.

Γενικά όμως, αν θελήσω να το καθαρίσω πως γίνεται χωρίς το σετ καθαρισμού;
Το βάζεις κάτω απο την βρύση με ανάποδη φορά απο αυτή που έχει όταν εισέρχεται ο αέρας και με ελεγχόμενη πίεση με το δάκτυλο ξεπλένεις. Όταν τελειώσεις, αν έχεις κομπρεσέρ αέρα προαιρετικά το φυσάς επίσης απο την ανάποδη και τέλος το αφήνεις να στεγνώσει.

Αν δεν έχεις και το ειδικό λάδι που συνοδεύει το κιτ καθαρισμού, αφού στεγνώσει του βάζεις 5αρακι λάδι ραπτομηχανής ή κάποιο άλλο ομοίως λεπτόρρευστο και το τοποθετείς.
 

Red Shogun

well know member
Δημοσιεύσεις
3.785
Ηλικία
25
Περιοχή
Βόλος
Μοτοσυκλέτα
Suzuki FL125
Suzuki V-Strom 650
Όνομα
Τάσος
Περιοχή
Βόλος
Ελαιόλαδο κάνει; Tooth

Έχουμε ραπτομηχανής σπίτι πάντως, απλά κάθεται πολυυυ καιρό, δεν νομίζω να έχει πάθει κάτι....

Σε ευχαριστώ!
 

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
Ελαιόλαδο κάνει; Tooth

Έχουμε ραπτομηχανής σπίτι πάντως, απλά κάθεται πολυυυ καιρό, δεν νομίζω να έχει πάθει κάτι....

Σε ευχαριστώ!
Δεν παθαίνει τίποτα
Καλή δουλειά κάνει και το λάδι που βάζουμε στους καταστροφείς εγγράφων.
 

Σάββας

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.450
Ηλικία
61
Περιοχή
Αθήνα
Μοτοσυκλέτα
Diesel RC90
Όνομα
Σάββας
Περιοχή
Αθήνα
Καλησπέρα

Ξέρω πως για τα Κ&Ν υπάρχουν κιτάκια καθαρισμού.

Γενικά όμως, αν θελήσω να το καθαρίσω πως γίνεται χωρίς το σετ καθαρισμού;
Σε ένα μπωλάκι που το χωράει το φίλτρο, βάζεις SWAZ και το αραιώνεις με νερό 50-50%.
Το αφήνεις μέσα να διαλυθεί η λαδίλα.
Ξεπλένεις με καθαρό νερό.

Το αφήνεις να στεγνώσει στον αέρα φυσικά. Όσο χρειάζεται (μειονέκτημα αυτό).
Τα φίλτρα γάζας όπως είναι αυτό αλλά και το DNA αν τα φυσήξεις με αέρα αποχαιρέτησέ τα οριστικά όπως λένε οι οδηγίες τους.

Αγοράζεις ένα σπραίυ λαδιού για φίλτρα αέρα (ας είναι και για φίλτρα τύπου foam) από μαγαζί που ασχολείται με εντούρο και όταν στεγνώσει το ψεκάζεις από την μεριά εισαγωγής αέρα (την έξω). Αυτά τα σπραίυ - λάδια έχουν συνήθως έντονο χρώμα πχ μπλε αυτό που αγοράζω εγώ από τον Τασούλη (όχι εσένα στην Καλλιρρόης ντε Tooth ) και βλέπεις ακριβώς που έχεις ψεκάσει και που όχι. Δεν το παρακάνουμε γιατί μετά θα τρέξει και θα τα κάνει όλα χάλια.
 

thenos

member
Δημοσιεύσεις
1.332
Ηλικία
48
Όνομα
Θανάσης
Το βάζεις κάτω απο την βρύση με ανάποδη φορά απο αυτή που έχει όταν εισέρχεται ο αέρας και με ελεγχόμενη πίεση με το δάκτυλο ξεπλένεις. Όταν τελειώσεις, αν έχεις κομπρεσέρ αέρα προαιρετικά το φυσάς επίσης απο την ανάποδη και τέλος το αφήνεις να στεγνώσει.

Αν δεν έχεις και το ειδικό λάδι που συνοδεύει το κιτ καθαρισμού, αφού στεγνώσει του βάζεις 5αρακι λάδι ραπτομηχανής ή κάποιο άλλο ομοίως λεπτόρρευστο και το τοποθετείς.
Απαγορεύεται δια ροπάλου το φύσημα με κομπρεσέρ αέρα...
Το λάδι αυτών των φίλτρων είναι παχύρευστο για να μην τρέχει.
Μου θύμησες κάποιους που βαζανε στα φίλτρα αέρος των εντούρο ότι μηχανολαδο περίσσευε από τα συνεργεία...
 

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
Απαγορεύεται δια ροπάλου το φύσημα με κομπρεσέρ αέρα...
Το λάδι αυτών των φίλτρων είναι παχύρευστο για να μην τρέχει.
Μου θύμησες κάποιους που βαζανε στα φίλτρα αέρος των εντούρο ότι μηχανολαδο περίσσευε από τα συνεργεία...
Το φύσημα αέρα όπως το γράφω, είναι μετά το πλύσιμο και είναι ουσιαστικά για να φύγει το πολύ νερό και να στεγνώσει πιο γρήγορα.
Μήπως θεώρησες πως γράφω για το φύσημα που κάνουν πολλοί συνεργειάδες σε στεγνά φίλτρα, για να φύγουν τα πολλά - πολλά, ενώ ακόμη έχει πάνω το λάδι και την σκόνη, με αποτέλεσμα να πηγαίνει το μίγμα/μπίχλα ακόμη πιο μέσα στο ύφασμα;

Όπως και να έχει, χρόνια τώρα, με την μέθοδο που γράφω δεν είχα κάποιο πρόβλημα.
 

giamar

Αφραπογιαννος
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
19.397
Περιοχή
Λεπτοκαρυά Κατερίνη
Μοτοσυκλέτα
Voge 300 & Αστρέα Grand 100 σε μπλε
Όνομα
Γιαννης
Περιοχή
Pieria
Εγώ πάντως το αφήνω και στεγνώνει μόνοτ.
Μέχρι να στεγνώσει ,φοράω ένα σπερ που έχω συμβατικό ,αν είναι ανάγκη
 

Red Shogun

well know member
Δημοσιεύσεις
3.785
Ηλικία
25
Περιοχή
Βόλος
Μοτοσυκλέτα
Suzuki FL125
Suzuki V-Strom 650
Όνομα
Τάσος
Περιοχή
Βόλος
Πιστόλι αέρα δεν έχω έτσι κι αλλιώς...μπορώ να το αφήσω εν τέλει στο μπαλκόνι (χτυπάει ήλιος) να στεγνώσει...εν τέλει βάζω ένα κινέζικο φίλτρο μέχρι να στεγνώσει εντελώς το ΚΝ.
 

thenos

member
Δημοσιεύσεις
1.332
Ηλικία
48
Όνομα
Θανάσης
Το φύσημα αέρα όπως το γράφω, είναι μετά το πλύσιμο και είναι ουσιαστικά για να φύγει το πολύ νερό και να στεγνώσει πιο γρήγορα.
Μήπως θεώρησες πως γράφω για το φύσημα που κάνουν πολλοί συνεργειάδες σε στεγνά φίλτρα, για να φύγουν τα πολλά - πολλά, ενώ ακόμη έχει πάνω το λάδι και την σκόνη, με αποτέλεσμα να πηγαίνει το μίγμα/μπίχλα ακόμη πιο μέσα στο ύφασμα;

Όπως και να έχει, χρόνια τώρα, με την μέθοδο που γράφω δεν είχα κάποιο πρόβλημα.
Ο κατασκευαστής προβλέπει φυσικό στέγνωμα χωρίς χρήση αέρα.
Διαφορετικά χαλάει η γάζα.
Το πρόβλημα έαν έχει θα το δεις κοιτώντας κόντρα στο φως και διακρίνεις τρύπες.
Λειτουργικά δεν θα καταλάβεις άμεσα εαν υπάρχει διαφορά γιατί δεν κινείσαι σε χωμάτινες διαδρομές.
Φίλος με τρανσαλπ που υποστήριζε φανατικά αυτού του είδους τα φίλτρα κάνοντας πολλά χρόνια χώμα - και παρά την αντίθεση μου στην χρήση τους σε αυτό - αλλαξοπίστησε όταν είδε τις χαρακιές στους κυλίνδρους του μοτέρ απο την σκόνη που είχε ρουφήξει εξαιτίας τους...
 

Σάββας

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.450
Ηλικία
61
Περιοχή
Αθήνα
Μοτοσυκλέτα
Diesel RC90
Όνομα
Σάββας
Περιοχή
Αθήνα
Πιστόλι αέρα δεν έχω έτσι κι αλλιώς...μπορώ να το αφήσω εν τέλει στο μπαλκόνι (χτυπάει ήλιος) να στεγνώσει...εν τέλει βάζω ένα κινέζικο φίλτρο μέχρι να στεγνώσει εντελώς το ΚΝ.
Αν αντικαταστήσεις και το <<Κινέζικο>> με ένα HIFLO είσαι τέλειος.
 

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
Ο κατασκευαστής προβλέπει φυσικό στέγνωμα χωρίς χρήση αέρα.
Διαφορετικά χαλάει η γάζα.
Το πρόβλημα έαν έχει θα το δεις κοιτώντας κόντρα στο φως και διακρίνεις τρύπες.
Λειτουργικά δεν θα καταλάβεις άμεσα εαν υπάρχει διαφορά γιατί δεν κινείσαι σε χωμάτινες διαδρομές.
Φίλος με τρανσαλπ που υποστήριζε φανατικά αυτού του είδους τα φίλτρα κάνοντας πολλά χρόνια χώμα - και παρά την αντίθεση μου στην χρήση τους σε αυτό - αλλαξοπίστησε όταν είδε τις χαρακιές στους κυλίνδρους του μοτέρ απο την σκόνη που είχε ρουφήξει εξαιτίας τους...
Για χώμα το καταλαβαίνω. Τρώει πολύ σκόνη το φίλτρο και οποιαδήποτε ατέλεια μπορεί να αφήσει να περάσει μέσα στην μηχανή. Εκεί είναι ειδικές συνθήκες για άλλης χρήσης μηχανές.

Όπως και να έχει ίσως δεν το διατύπωσα και εγώ σωστά εξαρχής. Επειδή όταν ακούει ο άλλος αέρα το μυαλό του πάει σε φύσημα απο 5-10 εκατοστά με 8 μπαρ πίεση.
Εννοώ φύσημα ώστε να φύγουν τα πολλά νερά και να μείνει απλά το φίλτρο νωπό να στεγνώσει.
 

thenos

member
Δημοσιεύσεις
1.332
Ηλικία
48
Όνομα
Θανάσης
Για χώμα το καταλαβαίνω. Τρώει πολύ σκόνη το φίλτρο και οποιαδήποτε ατέλεια μπορεί να αφήσει να περάσει μέσα στην μηχανή. Εκεί είναι ειδικές συνθήκες για άλλης χρήσης μηχανές.

Όπως και να έχει ίσως δεν το διατύπωσα και εγώ σωστά εξαρχής. Επειδή όταν ακούει ο άλλος αέρα το μυαλό του πάει σε φύσημα απο 5-10 εκατοστά με 8 μπαρ πίεση.
Εννοώ φύσημα ώστε να φύγουν τα πολλά νερά και να μείνει απλά το φίλτρο νωπό να στεγνώσει.
Επίσης κάτι άλλο που θυμήθηκα μιας που το φερε η κουβέντα...
Πριν από αρκετά χρόνια χρησιμοποιούσα ένα τέτοιου είδος φίλτρο στο αυτοκίνητο.
Να πω ότι το συγκεκριμένο δεν μπορούσε με τίποτα να κρατήσει τα μικροσωματίδια και την κάπνα που ρούφαγε από τον δρόμο...
Το αποτέλεσμα ήταν να μαυρίζει για πλάκα ο maf sensor και να βγαίνει πολύ γρήγορα off.
Κακά τα ψέματα το φιλτράρισμα που κάνει το χάρτινο είναι μονόδρομος πολλές φορές σε μικτή χρήση.
 

Red Shogun

well know member
Δημοσιεύσεις
3.785
Ηλικία
25
Περιοχή
Βόλος
Μοτοσυκλέτα
Suzuki FL125
Suzuki V-Strom 650
Όνομα
Τάσος
Περιοχή
Βόλος
@Σάββας για κακή μου τύχη η Hiflo έχει χεσμένο το Address (και κατ' επέκταση και εμένα) συνεπώς η μόνη επιλογή στο συγκεκριμένο μηχανάκι, είναι η φιλτροχοάνη.
 

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
Επίσης κάτι άλλο που θυμήθηκα μιας που το φερε η κουβέντα...
Πριν από αρκετά χρόνια χρησιμοποιούσα ένα τέτοιου είδος φίλτρο στο αυτοκίνητο.
Να πω ότι το συγκεκριμένο δεν μπορούσε με τίποτα να κρατήσει τα μικροσωματίδια και την κάπνα που ρούφαγε από τον δρόμο...
Το αποτέλεσμα ήταν να μαυρίζει για πλάκα ο maf sensor και να βγαίνει πολύ γρήγορα off.
Κακά τα ψέματα το φιλτράρισμα που κάνει το χάρτινο είναι μονόδρομος πολλές φορές σε μικτή χρήση.
Έχω αιώνες να κάνω χώμα, αλλά αν σου πω πως είχα το φίλτρο στο τρανσαλπ όταν έκανα χώμα, θα καβαλήσεις το ΚΤΜ να έρθεις να με γιαουρτώσεις! Tooth

Λοιπόν, τρανσαλπάρα 600 και φίλτρο!
Το τρανσάλπ έχει ένα κυλινδρικό φίλτρο αέρα στα πλάγια του κινητήρα, που ανοίγει με 3 βίδες. Τότε όχι λεφτά για Κ&Ν, ούτε λεφτά για χάρτινο!
Ξύσιμο λοιπόν το χαρτί γύρω απο την μεταλλική σήτα και τύλιγμα γάζα απορροφητήρα κουζίνας και πιάσιμο με δύο-τρία μεγάλα λαστιχάκια. Ψέκασμα μετά με λάδι ραπτομηχανής. Αποτέλεσμα εξαιρετικό!Yes
ooops
Και πήγαινα και χώμα με εκείνο!


Αλλαγή φίλτρου κάθε 3000-4000 χλμ, περισσότερο για ψυχολογικούς λόγους, παρά ότι χρειαζόταν. Κόστος μηδαμινό:cool:

Τι μου θύμισες! Κάποτε κατσαβιδιάζαμε και πατεντιάζαμε όλη την μέρα. Τώρα σκεφτόμαστε μην στρίψουμε καμία βίδα μισό κιλό παραπάνω και κάνουμε ζημιά.

Υ.Γ Εκείνο το τρανσαλπ πηγαίνει ακόμη και απο όσο ξέρω ο ιδιοκτήτης συνεχίζει την ίδια πατέντα με το φίλτρο. Μιλάμε για μοτο που έδωσα 15 χρόνια πριν
 
Top Bottom