Πρωτεΐνη κάργα τα μυγάκια!!!!Να τις βλέπω αραγμενες στα παραλιακά καφέ ναι.
Και τους Μπαγκοσμιους με τα ολόσωμα δερμάτινα γεμάτα μύγα μέχρι τ'αυτια.
Γι'αυτό κοιτούν τα γκομενάκια ,τώρα καταλαβα![]()
![]()
![]()
![Tooth Tooth Tooth](/data/assets/smilies/3736863986.gif)
Πρωτεΐνη κάργα τα μυγάκια!!!!Να τις βλέπω αραγμενες στα παραλιακά καφέ ναι.
Και τους Μπαγκοσμιους με τα ολόσωμα δερμάτινα γεμάτα μύγα μέχρι τ'αυτια.
Γι'αυτό κοιτούν τα γκομενάκια ,τώρα καταλαβα![]()
![]()
![]()
Φτάνεις ΚΑΙ φαγωμένος !Πρωτεΐνη κάργα τα μυγάκια!!!!![]()
Έτσι κάνουν και στη formula 1με το υψος σου...θελει καφε πριν βγεις εθνικη γιατι σε βλεπω να σε παιρνει υπνος..
εγω γι αυτο το 200ριζω που και που...να ξυπναω
Καλώς τον καυλόγκαζο με το SH..... δεν πατε καλα ... για αρχιστε να ξεκουνατε και λιγο παρα περα σιγα-σιγα για να σπασουν και τ΄αλατα του ..... κορωνοϊου .......!
Α! ... και που΄σαι , παιδι ... σημερα πιασε μου το αυτοκινητο χωρις παρ'μπριζ και ταβανι για να δω την φυση ... it's a lovely day today .....!
View attachment 31192
Ναι ετσι πας συνεχεια εζζζζζζυ!!σ εχω δει αλλωστε!!!Εκδρομικά και φυσιολατρικά δεν πας πάνω από 120 Αποστόλη.
Αχ εζυυυυΝαι ετσι πας συνεχεια εζζζζζζυ!!σ εχω δει αλλωστε!!!![]()
Town mate μονοσελο!!!!Αυτό πες το στον Τασούλη με το παπί...
Sent from my iPhone using Tapatalk
Town mate μονοσελο!!!!![]()
Πανακριβο θυμαμαι, κοντα στο ταληρο.Το πέτυχα στο δρόμο σήμερα και το ξαναθυμήθηκα, μιας και λόγω τιμής( σαν made in Japan κατασκευή και όχι Ταϊλάνδες κλπ) δεν είχε πουλήσει αρκετά και το μοντέλο έσβησε γρήγορα!!
Honda VTR 250, όχι το παλιό με το κλειστό δισκόφρενο, το νεότερο χρονολογία 2009-2010
Το Ducatάκι όπως το είχα ονομάσει όταν το είχα πρωτοδεί !!
V2 250 κυβικά, 32 αλογάκια, στενό (σκούτερ 150 κυβικά δείχνει ογκώδες μπροστά του), μανιτζεβελο, στυλατο!!!
View attachment 31266
Τουλάχιστον αυτό τα δικαιολογουσε τα 5, εδώ σήμερα δίνεις 7,5 για χειρότερες ποιότητες!!Πανακριβο θυμαμαι, κοντα στο ταληρο.
πλεον απο 2,5 εως 3 μεταχειρω....Τουλάχιστον αυτό τα δικαιολογουσε τα 5, εδώ σήμερα δίνεις 7,5 για χειρότερες ποιότητες!!![]()
Το παλιό με το κλειστό δισκόφρενο ήταν VT, όχι VTR.Το πέτυχα στο δρόμο σήμερα και το ξαναθυμήθηκα, μιας και λόγω τιμής( σαν made in Japan κατασκευή και όχι Ταϊλάνδες κλπ) δεν είχε πουλήσει αρκετά και το μοντέλο έσβησε γρήγορα!!
Honda VTR 250, όχι το παλιό με το κλειστό δισκόφρενο, το νεότερο χρονολογία 2009-2010
Το Ducatάκι όπως το είχα ονομάσει όταν το είχα πρωτοδεί !!
V2 250 κυβικά, 32 αλογάκια, στενό (σκούτερ 150 κυβικά δείχνει ογκώδες μπροστά του), μανιτζεβελο, στυλατο!!!
View attachment 31266
Το vf 400 του 84 αν θυμάμαι καλά το είχα κάνει ανακατασκευή γύρω στο 1994. Αυτό που μου έχει μείνει ήταν ότι ακόμη και οι μηχανικοί το βλέπανε και δεν θέλανε να ασχοληθούν. Πολλά προβλήματα στην λειτουργία τους με το κυριότερο καμένες βαλβίδες. Αν θυμάμαι καλά δεν είχε σημάδια χρονισμού εκκεντροφόρου και για να το χρονίσεις αν δεν είχες βάλει σημάδια στο λύσιμο έπρεπε να είσαι γκουρού μηχανικός του συγκεκριμένου μοντέλου ή να ασχοληθείς μέρες μόνο για χρόνισμα.Το παλιό με το κλειστό δισκόφρενο ήταν VT, όχι VTR.
Έχει ενδιαφέρουσα ιστορία ο κινητήρας του VT. Η Honda την δεκαετία του '80 είχε την σειρά VF σε κυβισμούς 400, 500, 750 και 1000 κυβικά, με κινητήρες V4 προφανώς, αλλά έκρινε ότι ο V4 κινητήρας στα 250cc ήταν τζάμπα πολυπλοκότητα χωρίς αντίστοιχο όφελος, και τον έκανε V2. Και εγένετο VT250F. (F=four, T=two)
View attachment 31922
Βγήκε σε διάφορες διαφοροποιήσεις, γυμνό, με πλήρες fairing, με μισό, και κάποια στιγμή βγήκε και με πιο ''τετράγωνη'' σχεδίαση.
View attachment 31924
O κινητήρας ήταν ουσιαστικά ένας V4 των VF, με κομμένους δύο κυλίνδρους. Ακόμα και σήμερα, το δεξί καπάκι (συμπλέκτη) του VTR ταιριάζει σε κινητήρα V4 από VFR400. Διατήρησε την V90 διάταξη, με την ίδια κλίση του V ως προς την κατακόρυφο όπως τα VF και γενικά
O κινητήρας αυτός, εμφάνισε κάποια προβλήματα νεότητας&αξιοπιστίας στα VT αλλά σταδιακά βελτιώθηκε. Εκτός από τα VT βγήκε και μια σπέσιαλ έκδοση στα 90s με αλουμινένιο πλαίσιο και πιο μοντέρνα σχεδίαση, που ονομάστηκε VT250 Spada, με περίπου 150 κιλά μάζα και 40 ίππους, ίσως το πιο δυνατό τετράχρονο δικύλινδρο 250 κυβικών.
View attachment 31923
Όταν η Honda παράτησε τα VF και πέρασε στα VFR με το χαρατηριστικό σύστημα κίνησης εκκεντροφόρων με γρανάζια, τα VT250 μοτέρ, δεν έγιναν ποτέ αντίστοιχα ''VTR'' και παρέμειναν με συμβατικές καδένες και τεντωτήρες (κρίμα).
Το VTR250 αρχικά με carbs και μετά με ψεκασμό, ήταν η τελευταία χρήση του ίδιου εκείνου κινητήρα που ξεκίνησε από την δεκαετία του ΄80.