Στο φτερο,απαντησεις για οτι δεν χρειαζεται να ανοιχτει νεο θεμα.

dodos

well know member
Δημοσιεύσεις
3.888
Ηλικία
48
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Apostolis
Περιοχή
Αθήνα
Να τις βλέπω αραγμενες στα παραλιακά καφέ ναι.
Και τους Μπαγκοσμιους με τα ολόσωμα δερμάτινα γεμάτα μύγα μέχρι τ'αυτια.
Γι'αυτό κοιτούν τα γκομενάκια ,τώρα καταλαβα abcdefghgk abcdefghgk abcdefghgk
Πρωτεΐνη κάργα τα μυγάκια!!!! Tooth
 

dodos

well know member
Δημοσιεύσεις
3.888
Ηλικία
48
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Apostolis
Περιοχή
Αθήνα
με το υψος σου...θελει καφε πριν βγεις εθνικη γιατι σε βλεπω να σε παιρνει υπνος..
εγω γι αυτο το 200ριζω που και που...να ξυπναω
Έτσι κάνουν και στη formula 1
Όταν είναι πρώτοι κάνουν συνέχεια ταχύτερους γύρους για να μην τους πάρει ο ύπνος και φύγουν σε καμία στροφή!! Tooth
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.419
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
..... δεν πατε καλα ... για αρχιστε να ξεκουνατε και λιγο παρα περα σιγα-σιγα για να σπασουν και τ΄αλατα του ..... κορωνοϊου .......! abcdefghgk
Α! ... και που΄σαι , παιδι ... σημερα πιασε μου το αυτοκινητο χωρις παρ'μπριζ και ταβανι για να δω την φυση ... it's a lovely day today .....!Hug

ferrari.jpg
 
Τελευταία επεξεργασία:
N

notakos600

Guest
..... δεν πατε καλα ... για αρχιστε να ξεκουνατε και λιγο παρα περα σιγα-σιγα για να σπασουν και τ΄αλατα του ..... κορωνοϊου .......! abcdefghgk
Α! ... και που΄σαι , παιδι ... σημερα πιασε μου το αυτοκινητο χωρις παρ'μπριζ και ταβανι για να δω την φυση ... it's a lovely day today .....!Hug

View attachment 31192
Καλώς τον καυλόγκαζο με το SH Rolling
 

Beast

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.311
Ηλικία
57
Μοτοσυκλέτα
SUZUKI GSF 1250 !!!
Όνομα
Κυριακος
Περιοχή
Nεα. Σμυρνη
Εκδρομικά και φυσιολατρικά δεν πας πάνω από 120 Αποστόλη.
Ναι ετσι πας συνεχεια εζζζζζζυ!!σ εχω δει αλλωστε!!! tongue
 

dodos

well know member
Δημοσιεύσεις
3.888
Ηλικία
48
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Apostolis
Περιοχή
Αθήνα
Το πέτυχα στο δρόμο σήμερα και το ξαναθυμήθηκα, μιας και λόγω τιμής( σαν made in Japan κατασκευή και όχι Ταϊλάνδες κλπ) δεν είχε πουλήσει αρκετά και το μοντέλο έσβησε γρήγορα!!
Honda VTR 250, όχι το παλιό με το κλειστό δισκόφρενο Tooth, το νεότερο χρονολογία 2009-2010
Το Ducatάκι όπως το είχα ονομάσει όταν το είχα πρωτοδεί !!
V2 250 κυβικά, 32 αλογάκια, στενό (σκούτερ 150 κυβικά δείχνει ογκώδες μπροστά του), μανιτζεβελο, στυλατο!!!
Honda VTR250 1.jpg
 

Sapiokaravo

well know member
Δημοσιεύσεις
3.615
Ηλικία
55
Περιοχή
Far west
Μοτοσυκλέτα
Ιταλιδα με μεταπτυχιακο.
Όνομα
Χρηστος
Το πέτυχα στο δρόμο σήμερα και το ξαναθυμήθηκα, μιας και λόγω τιμής( σαν made in Japan κατασκευή και όχι Ταϊλάνδες κλπ) δεν είχε πουλήσει αρκετά και το μοντέλο έσβησε γρήγορα!!
Honda VTR 250, όχι το παλιό με το κλειστό δισκόφρενο Tooth, το νεότερο χρονολογία 2009-2010
Το Ducatάκι όπως το είχα ονομάσει όταν το είχα πρωτοδεί !!
V2 250 κυβικά, 32 αλογάκια, στενό (σκούτερ 150 κυβικά δείχνει ογκώδες μπροστά του), μανιτζεβελο, στυλατο!!!
View attachment 31266
Πανακριβο θυμαμαι, κοντα στο ταληρο.
 

dodos

well know member
Δημοσιεύσεις
3.888
Ηλικία
48
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Apostolis
Περιοχή
Αθήνα
Πανακριβο θυμαμαι, κοντα στο ταληρο.
Τουλάχιστον αυτό τα δικαιολογουσε τα 5, εδώ σήμερα δίνεις 7,5 για χειρότερες ποιότητες!! Tooth
 

esel

Μαθουσάλας member
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
17.290
Περιοχή
μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)
Μοτοσυκλέτα
BMW GS1200 ADV LC
Όνομα
Στελιος Τζιανετοπουλος
Περιοχή
μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)
Τουλάχιστον αυτό τα δικαιολογουσε τα 5, εδώ σήμερα δίνεις 7,5 για χειρότερες ποιότητες!! Tooth
πλεον απο 2,5 εως 3 μεταχειρω....
 

Red Shogun

well know member
Δημοσιεύσεις
3.793
Ηλικία
26
Περιοχή
Βόλος
Μοτοσυκλέτα
Suzuki FL125
Suzuki V-Strom 650
Όνομα
Τάσος
Περιοχή
Βόλος
Ερώτηση περί ύψος σέλας

Την τωρινή σέλα που έχω (ιμιτασιόν) θέλω να την αλλάξω γιατί πέρα του οτι είναι σκληρή και γλυστράς, είναι και λίγο πιο χαμηλή και κουράζει κάπως απο ένα σημέιο και μετά. Θα πάω την μανίσια που έχω κρατήσει στον πατέρα απο έναν φίλο μου που δουλεύει σε ταπετσαρίες να την φτιάξει με νέο υλικό και αντιολισθητική επένδυση.

Το ερώτημα μου είναι το εξής: αν την κάνω και 2-3cm πιο ψηλή θα βοηθήσει σε άνεση και στον έλεγχο του τιμονιού ή θα το κάνω χειρότερο; Απο μόνη της έχει το στάνταρ ύψος που με βόλευε δεν είχα θέμα, απλά ρωτάω αν με λιιιιγο παραπάνω ύψος στην σέλα βελτιωθεί κάπως η άνεση και ο έλεγχος στην οδήγηση.

Κόστος 25-30€ μου είπε δεν είναι κάτι.
 

karellen

old member
Δημοσιεύσεις
5.456
Ηλικία
61
Μοτοσυκλέτα
Honda DAX 72 Τρου Αντβέ
Όνομα
Νίκος
Περιοχή
Καλαμάτα
Όχι ρε συ,2-3 εκ είναι αμελητέα μεταβολή.
Αυτό που λες ότι γλυστράς,μήπως να στην έκανε λίιιγο πιο 'ανηφορική' στο μπροστά μέρος,ελάχιστα 'πολυθρονάτη' δηλαδή (δεν μπορώ να το εκφράσω αλλιώς).
Κάνε μια δοκιμή διαρκείας,βάλε ένα κομμάτι αφρολεξ ώστε το μπροστά να είναι λίγο πιο φουσκωμένο.
 

Red Shogun

well know member
Δημοσιεύσεις
3.793
Ηλικία
26
Περιοχή
Βόλος
Μοτοσυκλέτα
Suzuki FL125
Suzuki V-Strom 650
Όνομα
Τάσος
Περιοχή
Βόλος
Όταν λέω οτι γλυστράω εννοώ οτι το υλικό δεν είναι καλό...

Αυτή η σέλα που έχω τώρα είναι άλλη, είναι μια ιμιατασιόν (Narita). Την γνήσια την έχω στην ντουλάπα είναι σκισμένη. Αυτήν θέλω να φτιάξω ουσιαστικά...όταν πάω πάντως μπορώ να του πω μπροστά να βάλει λίγο παραπάνω υλικό στην άκρη.
 

ThanosP

member
Δημοσιεύσεις
1.737
Ηλικία
32
Περιοχή
Κορινθος
Μοτοσυκλέτα
Africa twin
Tuareg 660
Όνομα
Θάνος
Για το γλιστρημα θα σου αλλάξει το υλικό με αντιολισθητική επένδυση , οι 2 πόντοι δεν θα είναι τρελή διαφορά , αυτό που θα βοηθήσει θα είναι η γωνία στα πόδια , θα ανοίξει λίγο αρα πιο ξεκούραστο
 

Red Shogun

well know member
Δημοσιεύσεις
3.793
Ηλικία
26
Περιοχή
Βόλος
Μοτοσυκλέτα
Suzuki FL125
Suzuki V-Strom 650
Όνομα
Τάσος
Περιοχή
Βόλος
Μα αυτό θέλω, ένα ύψος σέλας λίγο πιο ξεκούραστο και ΑΝ συμβεί παράλληλα και βοηθήσει κάπως την οδήγηση καλοδεχούμενο.

Κυρίως γιατί οδηγάω "όρθια" να το πω, η μέση και τα πόδια κουράζονται πιο εύκολα. Και τώρα που η σέλα αυτή είναι η πιο κοντή μόνο βολικό δεν είναι.
 

Neos

member
Δημοσιεύσεις
732
Ηλικία
42
Περιοχή
Μαρκόπουλο - Πόρτο Ράφτη
Μοτοσυκλέτα
Honda VFR400R-NC21, 2* VFR400R-NC30, RVF400R-NC35, VTR1000SP2-SC45, VFR750F-RC36, AX1-250, VTR1000F-Firestorm
Όνομα
Μιχαήλ
Το πέτυχα στο δρόμο σήμερα και το ξαναθυμήθηκα, μιας και λόγω τιμής( σαν made in Japan κατασκευή και όχι Ταϊλάνδες κλπ) δεν είχε πουλήσει αρκετά και το μοντέλο έσβησε γρήγορα!!
Honda VTR 250, όχι το παλιό με το κλειστό δισκόφρενο Tooth, το νεότερο χρονολογία 2009-2010
Το Ducatάκι όπως το είχα ονομάσει όταν το είχα πρωτοδεί !!
V2 250 κυβικά, 32 αλογάκια, στενό (σκούτερ 150 κυβικά δείχνει ογκώδες μπροστά του), μανιτζεβελο, στυλατο!!!
View attachment 31266
Το παλιό με το κλειστό δισκόφρενο ήταν VT, όχι VTR.

Έχει ενδιαφέρουσα ιστορία ο κινητήρας του VT. Η Honda την δεκαετία του '80 είχε την σειρά VF σε κυβισμούς 400, 500, 750 και 1000 κυβικά, με κινητήρες V4 προφανώς, αλλά έκρινε ότι ο V4 κινητήρας στα 250cc ήταν τζάμπα πολυπλοκότητα χωρίς αντίστοιχο όφελος, και τον έκανε V2. Και εγένετο VT250F. (F=four, T=two)

Honda VT250F 84.jpeg
Βγήκε σε διάφορες διαφοροποιήσεις, γυμνό, με πλήρες fairing, με μισό, και κάποια στιγμή βγήκε και με πιο ''τετράγωνη'' σχεδίαση.
Honda VT250F SP ED 86.jpeg

O κινητήρας ήταν ουσιαστικά ένας V4 των VF, με κομμένους δύο κυλίνδρους. Ακόμα και σήμερα, το δεξί καπάκι (συμπλέκτη) του VTR ταιριάζει σε κινητήρα V4 από VFR400. Διατήρησε την V90 διάταξη, με την ίδια κλίση του V ως προς την κατακόρυφο όπως τα VF και γενικά

O κινητήρας αυτός, εμφάνισε κάποια προβλήματα νεότητας&αξιοπιστίας στα VT αλλά σταδιακά βελτιώθηκε. Εκτός από τα VT βγήκε και μια σπέσιαλ έκδοση στα 90s με αλουμινένιο πλαίσιο και πιο μοντέρνα σχεδίαση, που ονομάστηκε VT250 Spada, με περίπου 150 κιλά μάζα και 40 ίππους, ίσως το πιο δυνατό τετράχρονο δικύλινδρο 250 κυβικών.

Honda VT 250 Spada.jpeg

Όταν η Honda παράτησε τα VF και πέρασε στα VFR με το χαρατηριστικό σύστημα κίνησης εκκεντροφόρων με γρανάζια, τα VT250 μοτέρ, δεν έγιναν ποτέ αντίστοιχα ''VTR'' και παρέμειναν με συμβατικές καδένες και τεντωτήρες (κρίμα).

Το VTR250 αρχικά με carbs και μετά με ψεκασμό, ήταν η τελευταία χρήση του ίδιου εκείνου κινητήρα που ξεκίνησε από την δεκαετία του ΄80.
 

Aggelos 1969

well know member
Δημοσιεύσεις
2.499
Ηλικία
54
Περιοχή
Αθήνα
Μοτοσυκλέτα
honda cbf 600
Όνομα
Άγγελος
Περιοχή
Αχαρναί Αττικής
Το παλιό με το κλειστό δισκόφρενο ήταν VT, όχι VTR.

Έχει ενδιαφέρουσα ιστορία ο κινητήρας του VT. Η Honda την δεκαετία του '80 είχε την σειρά VF σε κυβισμούς 400, 500, 750 και 1000 κυβικά, με κινητήρες V4 προφανώς, αλλά έκρινε ότι ο V4 κινητήρας στα 250cc ήταν τζάμπα πολυπλοκότητα χωρίς αντίστοιχο όφελος, και τον έκανε V2. Και εγένετο VT250F. (F=four, T=two)

View attachment 31922
Βγήκε σε διάφορες διαφοροποιήσεις, γυμνό, με πλήρες fairing, με μισό, και κάποια στιγμή βγήκε και με πιο ''τετράγωνη'' σχεδίαση.
View attachment 31924

O κινητήρας ήταν ουσιαστικά ένας V4 των VF, με κομμένους δύο κυλίνδρους. Ακόμα και σήμερα, το δεξί καπάκι (συμπλέκτη) του VTR ταιριάζει σε κινητήρα V4 από VFR400. Διατήρησε την V90 διάταξη, με την ίδια κλίση του V ως προς την κατακόρυφο όπως τα VF και γενικά

O κινητήρας αυτός, εμφάνισε κάποια προβλήματα νεότητας&αξιοπιστίας στα VT αλλά σταδιακά βελτιώθηκε. Εκτός από τα VT βγήκε και μια σπέσιαλ έκδοση στα 90s με αλουμινένιο πλαίσιο και πιο μοντέρνα σχεδίαση, που ονομάστηκε VT250 Spada, με περίπου 150 κιλά μάζα και 40 ίππους, ίσως το πιο δυνατό τετράχρονο δικύλινδρο 250 κυβικών.

View attachment 31923

Όταν η Honda παράτησε τα VF και πέρασε στα VFR με το χαρατηριστικό σύστημα κίνησης εκκεντροφόρων με γρανάζια, τα VT250 μοτέρ, δεν έγιναν ποτέ αντίστοιχα ''VTR'' και παρέμειναν με συμβατικές καδένες και τεντωτήρες (κρίμα).

Το VTR250 αρχικά με carbs και μετά με ψεκασμό, ήταν η τελευταία χρήση του ίδιου εκείνου κινητήρα που ξεκίνησε από την δεκαετία του ΄80.
Το vf 400 του 84 αν θυμάμαι καλά το είχα κάνει ανακατασκευή γύρω στο 1994. Αυτό που μου έχει μείνει ήταν ότι ακόμη και οι μηχανικοί το βλέπανε και δεν θέλανε να ασχοληθούν. Πολλά προβλήματα στην λειτουργία τους με το κυριότερο καμένες βαλβίδες. Αν θυμάμαι καλά δεν είχε σημάδια χρονισμού εκκεντροφόρου και για να το χρονίσεις αν δεν είχες βάλει σημάδια στο λύσιμο έπρεπε να είσαι γκουρού μηχανικός του συγκεκριμένου μοντέλου ή να ασχοληθείς μέρες μόνο για χρόνισμα.
 
Top Bottom