ΜΟΤΟ GP μεταγραφικά και άλλα σχόλια

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
25.769
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Ο Miguel Oliveira εμφανίζεται ως το φαβορί της Honda για να αντικαταστήσει τον Marquez​

Ο πέντε φορές νικητής των αγώνων MotoGP, Miguel Oliveira είναι ο στόχος προτεραιότητας της Honda για να αντικαταστήσει τον απερχόμενο Marc Marquez στο MotoGP το 2024, σύμφωνα με τις πρόσφατες φήμες.

Την περασμένη Τετάρτη, η Honda ανακοίνωσε ότι είχε καταλήξει σε αμοιβαία συμφωνία με τον Marquez για χωρισμό στο τέλος της σεζόν του 2023, ένα χρόνο νωρίτερα από ό,τι προέβλεπε το συμβόλαιο του οκτώ φορές παγκόσμιου πρωταθλητή.
Σύμφωνα με τις φήμες που κυκλοφορούν τις τελευταίες ημέρες, ο σημερινός οδηγός της RNF Aprilia και πρώην αναβάτης της KTM, Miguel Oliveira έχει το φαβορί για να αντικαταστήσει τον Marquez στην Honda.

Για να συμβεί αυτό, θα πρέπει ο Oliveira να διαπραγματευτεί μια συμφωνία αποχώρησης με την Aprilia για το 2024, αφού έχει υπογράψει διετές συμβόλαιο με την RNF, δηλαδή μέχρι το τέλος του 2025.
Αν και η Aprilia πληρώνει τον μισθό του, υπάρχει μια ρήτρα διαφυγής στο συμβόλαιο του Oliveira που ορίζει ότι μπορεί να φύγει εάν μια εργοστασιακή ομάδα του προσφέρει μια θέση.

Αυτό το έχουμε ξαναδεί με την περίπτωση του Alex Rins, ο οποίος υπέγραψε συμβόλαιο στη Honda για να αγωνιστεί με την LCR για δύο χρόνια, αλλα τελικά “έσπασε” το συμβόλαιο στα μέσα του τρέχοντος έτους για να ενταχθεί στη εργοστασιακή Yamaha για το 2024.
Ο 28χρονος Oliveira, θεωρείται ως η πιο ελκυστική επιλογή από το HRC λόγω της εμπειρίας του στο MotoGP, και ιδιαίτερα σε δύο από τις κορυφαίες ευρωπαϊκές μοτοσυκλέτες στην KTM και την Aprilia.

Από εμπορικής πλευράς, η υποστήριξη της Honda από τη Repsol κάνει τον Oliveira ελκυστικό, καθώς έχει εμπορικά συμφέροντα στην πατρίδα του την Πορτογαλία.
Φυσικά, ενώ ο Oliveira πιθανότατα θα λάβει πολύ μεγαλύτερη αμοιβή από ό,τι στην Aprilia, μπορεί να είναι απρόθυμος να εγκαταλείψει ένα νικητήριο πακέτο όπως το RS-GP για ένα πακέτο που ανάγκασε τον καλύτερο αναβάτη στο grid να εγκαταλείψει τη Honda.

Ίσως το σοβαρότερο εμπόδιο στην υπογραφή του Miguel Oliveira για την Repsol Honda Team είναι η σχέση του με την εταιρεία πετρελαίου BP. Τον περασμένο Μάρτιο, ο Πορτογάλος ανανέωσε τη συμφωνία του με την British Petroleum για δύο ακόμη χρόνια, μέχρι το 2025, ένα συμβόλαιο που εγγυάται στον Miguel πρόσθετο εισόδημα δανείζοντας την εικόνα του στην BP για διαφημιστικούς σκοπούς εντός της Πορτογαλίας.

Αυτή η συμφωνία περιλαμβάνει επίσης τη χορηγία της σχολής οδηγών που ίδρυσε ο Oliveira πριν από χρόνια στην Πορτογαλία, όπου η BP συμβάλλει επίσης οικονομικά στην αναζήτηση νέων ταλέντων στην Πορτογαλική μοτοσικλέτα.
Μένει να δούμε αν και αυτές οι φήμες θα επαληθευτούν!

Πηγη https://bikerspirit.net
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
25.769
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Fabio Quartararo - 0,3 δευτερόλεπτα ταχύτερος από πέρυσι στο Phillip Island, αλλά αντί για 4ος τότε… 17ος τώρα! - “Καμία τύχη”​

“Οι άλλες μοτοσυκλέτες είναι ταχύτερες με τα νέα ελαστικά της Michelin, εμείς όχι”
Fabio Quartararo


Πέντε ημέρες μετά το βάθρο στην Ινδονησία, ο Quartararo σημείωσε τον… 17ο καλύτερο χρόνο στα πρώτα χρονομετρημένα δοκιμαστικά του Phillip Island, 1.427 δευτερόλεπτα πιο αργός από τον χρόνο του το 2022, αναζητώντας -μάταια μέχρι στιγμής- την αιτία που τον “φρενάρει”.

Μπορεί ο Augusto Fernandez να έκοψε τον Γάλλο κατά την προσπάθεια του για επίτευξη ενός καλού χρόνου που θα τον έφερνε απευθείας στα Q2 -κάτι για το οποίο τιμωρήθηκε με +3 θέσεις στη σχάρα εκκίνησης-, όμως ο Fabio δεν πιστεύει πως ο αναβάτης της GASGAS του στέρησε την ευκαιρία για κάτι καλύτερο από το 1:29.4 που πέτυχε. “Ήμουν ήδη μισό δευτερόλεπτο πίσω μετά τα Luckey Heights, ίσως να είχα βελτιώσει τον χρόνο μου ελάχιστα, αλλά δεν είχα καμία πιθανότητα για απευθείας είσοδο στα Q2.”

“Με τον καλύτερο χρόνο μου φέτος οδηγούσα ξεκάθαρα στο όριο. Πέρυσι στα Q1, ήμουν 5ος με χρόνο 1:27.973 (σσ. και 4ος στα FP2 με 1:29.614). Στα πρώτα χρονομετρημένα δοκιμαστικά του 2023 με χρόνο 1:29.4 είμαι 17ος. Αυτό είναι εξωφρενικό.” Μάλλον το ίδιο πρέπει να πιστεύει και ο ομόσταυλός του, Franco Morbidelli, που τερμάτισε… τελευταίος, στην 22η θέση, δηλώνοντας “μας λείπει η ταχύτητα στην στροφή, μας λείπει και η τελική ταχύτητα…”

Προσπαθώντας να καταλάβει την αιτία της δυσκολίας επίτευξης χρόνου με τη μοτοσυκλέτα της Yamaha, ο Fabio παραπονέθηκε για μια ακόμη φορά πως “η προηγούμενη καλή συμπεριφορά της μοτοσυκλέτας στις στροφές και η ευκολία αλλαγής κατεύθυνσης έχουν χαθεί εντελώς. Η δύναμη μας έγινε η αδυναμία μας.”

Ο Πρωταθλητής του 2021 δήλωσε ανήμπορος να εξηγήσει τους λόγους για τους οποίους η απόδοση της Μ1 έχει τέτοιες δραματικές εναλλαγές. “Δεν καταλαβαίνω τι συμβαίνει. Στην Ινδία, βάθρο. Καταστροφή στην Ιαπωνία. Πιο πρόσφατα, βάθρο ξανά στην Ινδονησία. Δεν καταλαβαίνω. Στην Ινδονησία περίμενα ένα καλό αποτέλεσμα, όμως τη στιγμή εκείνη η Michelin μας έδωσε τα νέα ελαστικά της. Δεν μπορούμε να λειτουργήσουμε με τα ελαστικά αυτά. Οι άλλες μοτοσυκλέτες είναι ταχύτερες με αυτά, εμάς όμως έχουν επιδράσει αρνητικά.”
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.154
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Παιδιά , στο λεωφορείο της Ducati γέμισαν και οι θέσεις ... των ορθίων. ooops Tooth
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
25.769
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Alex Rins - Δεν θα λάβει μέρος στο GP της Ταϊλάνδης​

Τρίτη χειρουργική επέμβαση στο δεξί του πόδι...
Alex Rins, νέα εγχείρηση


Ο Alex Rins μπορεί να έκανε την επιστροφή του στους αγώνες μετά τον σοβαρό τραυματισμό που είχε στο Mugello ωστόσο ο Ισπανός θα χρειαστεί να υποβληθεί σε μια νέα μικρή επέμβαση στο δεξί τραυματισμένο του πόδι ώστε να αποκατασταθεί η βλάβη που υπάρχει.

Τον Ιούνιο ο οδηγός της LCR Honda, Rins είχε μία άσχημη πτώση στον αγώνα Sprint στο Mugello με αποτέλεσμα να υποστεί κάταγμα κνήμης και περόνης στο δεξί του πόδι. Στη συνέχεια χρειάστηκαν δύο εγχειρήσεις στη Φλωρεντία και τη Μαδρίτη και πολλές ημέρες αποθεραπείας ώστε ο Ισπανός να μπορέσει να βρεθεί εκ νέου στη σέλα της RC213V στο GP της Ιαπωνίας. Ο Rins προσπάθησε να λάβει μέρος στον αγώνα ωστόσο ο πόνος μετά τις ελεύθερες δοκιμές της Παρασκευής ήταν μεγάλος με αποτέλεσμα να τεθεί εκτός συνέχειας.

Ο Rins κατάφερε δύο εβδομάδες αργότερα να τερματίσει ένατος στο GP της Ινδονησίας και όλα έδειχναν πως οι πόνοι έχουν σταματήσει και πως ο Ισπανός μπορεί σιγά σιγά να επανέλθει στην προηγούμενη αγωνιστική του φόρμα, ωστόσο στην Αυστραλία οι πόνοι επέστρεψαν με τον Rins να μην αγωνίζεται στο Philip Island.
MotoGP


Ο Ισπανός υποβλήθηκε σε εξετάσεις στη Μελβούρνη ενώ στη συνέχεια την Κυριακή επέστρεψε στην Ισπανία ώστε να συμβουλευτεί τους γιατρούς του στη Μαδρίτη. Ο Rins αφού ολοκλήρωσε τις εξετάσεις ανακοίνωσε πως: “ο τραυματισμός συνεχίζει να εξελίσσεται θετικά. Εντοπίσαμε την αιτία του πόνου και θα κάνουμε μια μικρή επέμβαση για να τον ανακουφίσουμε. Δεν θα είμαι στην Ταϊλάνδη, αλλά συνεχίζουμε να δουλεύουμε για την πλήρη αποκατάσταση”.

Η ομάδα της LCR Honda δεν έχει αποφασίσει αν θα υπάρξει αντικαταστάτης για τη θέση του Rins στο GP της Ταϊλάνδης.
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
25.769
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Gino Borsoi: “Ο Jorge Martín είναι ο πιο δυνατός αναβάτης του MotoGP”​

Με τον Jorge Martín , η Pramac και η Ducati γνώριζαν ότι είχαν ένα καθαρόαιμο “άλογο” κούρσας, αλλά ένα “άλογο” που έπρεπε να είναι γυαλισμένο και, κυρίως, να περιβάλλεται από το πιο κατάλληλο περιβάλλον εργασίας, ώστε να μπορεί να εκμεταλλευτεί πλήρως τις δυνατότητές του.

O πρώην Ιταλός οδηγός, Gino Borsoi, ο οποίος μετά από πάνω από μια δεκαετία που εργάστηκε ως αρχηγός ομάδας στην Aspar, φέτος έδειξε ότι ήταν περισσότερο από έτοιμος να γίνει ο διευθυντής της Pramac, της πιο ισχυρής δορυφορικής ομάδας στην η κορυφαία κατηγορία.
Μπορεί να είναι σύμπτωση ή να μην έχει καμία σχέση (κάποιοι θα πουν), το μόνο σίγουρο είναι ότι από την άφιξή του, ο Martín έχει μεταμορφωθεί και έχει γίνει ξεκάθαρος υποψήφιος για τον τίτλο, όντας αυτή τη στιγμή, κατά τη γνώμη του Borsoi “ο πιο δυνατός αναβάτης στο MotoGP.”

«Όταν ξεκίνησα στο πρότζεκτ Pramac ήξερα ότι μέσα στην ομάδα υπήρχαν δύο σπουδαίοι οδηγοί και, πάνω απ’ όλα, ο Jorge, ο οποίος δεν είχε ακόμη καταφέρει να επιδείξει πλήρως τις δυνατότητές του. Φέτος οι συνθήκες ήταν κατάλληλες για να το κάνει. σε τεχνικό επίπεδο, από αυτή την άποψη η ομάδα είναι στο υψηλότερο επίπεδο και δεν του λείπει απολύτως τίποτα».

«Προσωπικά, λοιπόν, δεν με εκπλήσσει η οδήγηση που κάνει ο Martin φέτος, παρόλο που, για να είμαι ειλικρινής, στην αρχή της σεζόν δεν σχεδίαζα να φτάσω τρεις αγώνες πριν το τέλος να παίζουμε για τον τίτλο».

«Ο Jorge έχει εξελιχθεί πολύ, το έχει κάνει και ως οδηγός αλλά και ως άνθρωπος», επισημαίνει.
«Είναι προφανές ότι υπάρχει ένας σημαντικός παράγοντας που είναι η μοτοσυκλέτα, από την πρώτη στιγμή που ανέβηκε πάνω της, στη δοκιμή της Βαλένθια, είπε ότι ήδη του άρεσε πολύ περισσότερο από το 2022».

«Αναλύοντας τις προηγούμενες σεζόν, καταλήξαμε στο συμπέρασμα ότι ο Jorge έπρεπε να προετοιμαστεί περισσότερο για τους μεγάλους αγώνες της Κυριακής παρά για το σπριντ ή την κατάταξη του Σαββάτου. Ήταν πάντα ένας πολύ εκρηκτικός οδηγός, αυτό αποδείχθηκε, αλλά μετά έπρεπε να γίνει πιο συγκεκριμένος. Στον αγώνα, ήταν πολύ γρήγορος, αλλά δεν έφερνε αρκετά το αποτέλεσμα, απέτυχε λίγο στην κανονικότητά του και μιλήσαμε γι’ αυτό πολύ στην αρχή της χρονιάς».

«Η ιδέα ήταν να μην επικεντρωθούμε τόσο πολύ στις κατατακτήριες, για να προετοιμαστούμε καλύτερα για τον αγώνα. Και έτσι έγινε, σιγά σιγά βελτιώθηκε και ήταν πολύ πιο συνεπής στον αγώνα. Μόλις το πέτυχε, μετά επιστρέψαμε στη δουλειά για να είναι δυνατός τα Σάββατα», και το αποτέλεσμα δεν θα μπορούσε να είναι πιο εμφανές, ο Jorge έχει πετύχει τέσσερις pole positions και έχει κερδίσει πέντε σπριντ στα τελευταία έξι γκραν πρι.

«Η ιδέα ήταν να βρούμε μια ισορροπία ανάμεσα σε αυτό που ήταν ήδη ικανός να κάνει τα Σάββατα, αλλά και να το πετύχει τις Κυριακές, αλλά μετά αυτό πρέπει να συνεχιστεί και ο Jorge Martín έχει την ταχύτητα και την ικανότητα να το πετύχει, όπως αποδεικνύει.»

Πηγη https://bikerspirit.net
 

KostasT

old member
Δημοσιεύσεις
4.385
Περιοχή
Αθηνα
Μοτοσυκλέτα
Honda CBF1000FA
Honda SH300i
Όνομα
Δες nickname

Gino Borsoi: “Ο Jorge Martín είναι ο πιο δυνατός αναβάτης του MotoGP”​

Με τον Jorge Martín , η Pramac και η Ducati γνώριζαν ότι είχαν ένα καθαρόαιμο “άλογο” κούρσας, αλλά ένα “άλογο” που έπρεπε να είναι γυαλισμένο και, κυρίως, να περιβάλλεται από το πιο κατάλληλο περιβάλλον εργασίας, ώστε να μπορεί να εκμεταλλευτεί πλήρως τις δυνατότητές του.

O πρώην Ιταλός οδηγός, Gino Borsoi, ο οποίος μετά από πάνω από μια δεκαετία που εργάστηκε ως αρχηγός ομάδας στην Aspar, φέτος έδειξε ότι ήταν περισσότερο από έτοιμος να γίνει ο διευθυντής της Pramac, της πιο ισχυρής δορυφορικής ομάδας στην η κορυφαία κατηγορία.
Μπορεί να είναι σύμπτωση ή να μην έχει καμία σχέση (κάποιοι θα πουν), το μόνο σίγουρο είναι ότι από την άφιξή του, ο Martín έχει μεταμορφωθεί και έχει γίνει ξεκάθαρος υποψήφιος για τον τίτλο, όντας αυτή τη στιγμή, κατά τη γνώμη του Borsoi “ο πιο δυνατός αναβάτης στο MotoGP.”

«Όταν ξεκίνησα στο πρότζεκτ Pramac ήξερα ότι μέσα στην ομάδα υπήρχαν δύο σπουδαίοι οδηγοί και, πάνω απ’ όλα, ο Jorge, ο οποίος δεν είχε ακόμη καταφέρει να επιδείξει πλήρως τις δυνατότητές του. Φέτος οι συνθήκες ήταν κατάλληλες για να το κάνει. σε τεχνικό επίπεδο, από αυτή την άποψη η ομάδα είναι στο υψηλότερο επίπεδο και δεν του λείπει απολύτως τίποτα».

«Προσωπικά, λοιπόν, δεν με εκπλήσσει η οδήγηση που κάνει ο Martin φέτος, παρόλο που, για να είμαι ειλικρινής, στην αρχή της σεζόν δεν σχεδίαζα να φτάσω τρεις αγώνες πριν το τέλος να παίζουμε για τον τίτλο».

«Ο Jorge έχει εξελιχθεί πολύ, το έχει κάνει και ως οδηγός αλλά και ως άνθρωπος», επισημαίνει.
«Είναι προφανές ότι υπάρχει ένας σημαντικός παράγοντας που είναι η μοτοσυκλέτα, από την πρώτη στιγμή που ανέβηκε πάνω της, στη δοκιμή της Βαλένθια, είπε ότι ήδη του άρεσε πολύ περισσότερο από το 2022».

«Αναλύοντας τις προηγούμενες σεζόν, καταλήξαμε στο συμπέρασμα ότι ο Jorge έπρεπε να προετοιμαστεί περισσότερο για τους μεγάλους αγώνες της Κυριακής παρά για το σπριντ ή την κατάταξη του Σαββάτου. Ήταν πάντα ένας πολύ εκρηκτικός οδηγός, αυτό αποδείχθηκε, αλλά μετά έπρεπε να γίνει πιο συγκεκριμένος. Στον αγώνα, ήταν πολύ γρήγορος, αλλά δεν έφερνε αρκετά το αποτέλεσμα, απέτυχε λίγο στην κανονικότητά του και μιλήσαμε γι’ αυτό πολύ στην αρχή της χρονιάς».

«Η ιδέα ήταν να μην επικεντρωθούμε τόσο πολύ στις κατατακτήριες, για να προετοιμαστούμε καλύτερα για τον αγώνα. Και έτσι έγινε, σιγά σιγά βελτιώθηκε και ήταν πολύ πιο συνεπής στον αγώνα. Μόλις το πέτυχε, μετά επιστρέψαμε στη δουλειά για να είναι δυνατός τα Σάββατα», και το αποτέλεσμα δεν θα μπορούσε να είναι πιο εμφανές, ο Jorge έχει πετύχει τέσσερις pole positions και έχει κερδίσει πέντε σπριντ στα τελευταία έξι γκραν πρι.

«Η ιδέα ήταν να βρούμε μια ισορροπία ανάμεσα σε αυτό που ήταν ήδη ικανός να κάνει τα Σάββατα, αλλά και να το πετύχει τις Κυριακές, αλλά μετά αυτό πρέπει να συνεχιστεί και ο Jorge Martín έχει την ταχύτητα και την ικανότητα να το πετύχει, όπως αποδεικνύει.»

Πηγη https://bikerspirit.net
Και μα γιατι να το κρυψωμεν αλλωστε;
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
25.769
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

MotoGP: Συμφωνία για κινητήρες 850 κυβικών από το 2027​

Κάμφθηκαν αντιρρήσεις
1


Μέχρι σήμερα οι δύο από τους πέντε κατασκευαστές μοτοσυκλετών MotoGP δεν ήθελαν να προχωρήσει η ιδέα περιορισμού των κινητήρων στα 850 κυβικά από το 2027. Σύμφωνα με τον Gigi Dall’Igna της Ducati, η Aprilia ήταν η μία από τις δύο εταιρείες που είχαν αντιρρήσεις, με βασικό επιχείρημα το κόστος εξέλιξης των νέων κινητήρων.

Τώρα όμως φαίνεται πως και η δεύτερη ιταλική εταιρεία έδωσε το ΟΚ, οπότε από το 2027 οι μοτοσυκλέτες των MotoGP θα κατέβουν στα 850 κυβικά. Αυτό επιβεβαίωσε ο Pit Beirer της KTM, λέγοντας πως η πλειοψηφία θέλει τα 850 κυβικά και πως αυτή η αλλαγή θα μειώσει την ιπποδύναμη και την ροπή, δίνοντας περισσότερο βάρος σε άλλους τεχνολογικούς τομείς…

Βέβαια όλα αυτά δεν είναι εύκολο να τα κατανοήσουμε πλήρως, διότι με τα αντίθετα επιχειρήματα άλλαξαν οι κανονισμοί για να γίνουν οι μοτοσυκλέτες 1000 κυβικά από 800 που ήταν και με τα ίδια επιχειρήματα έγιναν 800 κυβικά από 1000 που ήταν στην αρχή!

Επιστροφή λοιπόν στα 850 κυβικά, που μάλλον θα ευνοήσει αρχικά την Honda, την Yamaha και την Ducati που είχαν μοτοσυκλέτες των 800 κυβικών και έχουν έτοιμες και δοκιμασμένες τεχνολογικές λύσεις, σε αντίθεση με την KTM και την Aprilia που έγιναν ανταγωνιστικές στην εποχή των 1000 κυβικών και θα πρέπει να σχεδιάσουν από το μηδέν κινητήρες με 850 κυβικά.

Το πόσο καλό ή κακό θα κάνει στον ανταγωνισμό η επιστροφή σε μικρότερου κυβισμού κινητήρες είναι δύσκολο να προβλεφθεί. Το παρελθόν δεν βοηθάει πολύ για να προβλέψουμε το μέλλον, διότι την εποχή των 800 κυβικών τα ιαπωνικά εργοστάσια ξόδευαν τεράστια ποσά στα MotoGP και είχαν τα μεγαλύτερα ονόματα για αναβάτες, ενώ τώρα βλέπουμε μια σαφή υποχώρηση στο ενδιαφέρον τους να επενδύσουν στα MotoGP.

Η Yamaha έχει μόνο δύο μοτοσυκλέτες αντί για τέσσερεις και η Honda άφησε τον νεαρό Alex Rins για να πάρει την θέση του ο “μεσήλικας” Zarco και είχε και την φυγή του Μarc Marquez… Αν προσθέσουμε το κόστος εξέλιξης των νέων κινητήρων 850cc (έστω και μικρό), μοιάζει δύσκολο η αλλαγή κυβισμού να τους προσφέρει κάποιο πλεονέκτημα.

Το πιθανότερο είναι μαζί με την μείωση του κυβισμού να μειωθεί και η χωρητικότητα των ρεζερβουάρ, κάτι που θα έχει πολύ μεγαλύτερες επιπτώσεις στις απόδοση των κινητήρων, διότι η κατανάλωση καυσίμου θα αποτελέσει βασικό παράγοντα και οι αναβάτες δεν θα μπορούν να έχουν “full-power” χάρτες σε όλη την διάρκεια του αγώνα.

Επίσης η αντοχή των ελαστικών θα αυξηθεί, λόγω μικρότερης καταπόνησής τους από τους κινητήρες, όχι μόνο στις εξόδους των στροφών αλλά και στις ευθείες αφού δύσκολα θα πλησιάσουν τις μέγιστες τελικές ταχύτητες των 1000cc.

Σε κάθε περίπτωση, η επιστροφή σε λιγότερα κυβικά θα ανακατέψει την τράπουλα, έστω και προσωρινά… Μετά από λίγο, όποιος ξοδεύει τα περισσότερα χρήματα θα κάνει την τεχνολογική διαφορά.

Πηγη www.motomag.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
25.769
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

MotoGP 2023 – Προβλήματα... θερμοπληξίας για την Aprilia!​

30f84d4cbf8982fd6038996e07000a16_XL.jpg

«Καζάνι που βράζει» η Aprilia και μιλάμε κυριολεκτικά αφού κατά τη διάρκεια του αγώνα της Ταϊλάνδης η έντονη θερμότητα του RS-GP «έψησε» τους αναβάτες της φίρμας από το Noale.

Η ζέστη που εξέπεμπε η μοτοσυκλέτα ήταν τόσο κακή, που ο Maverick Vinales έφτασε στα όρια της θερμοπληξίας, ώσπου αποσύρθηκε από τον αγώνα αφού ξαφνικά έπεσε από τη δέκατη στην τελευταία θέση με μόλις δύο γύρους να απομένουν.

«Δεν τα πήγαινα άσχημα, αλλά σε κάποιο σημείο άρχισα να χάνω τη διανοητική διαύγεια λόγω της ζέστης», εξήγησε ο Vinales. «Ειδικά στην ευθεία, όταν ξάπλωνα πάνω στη μοτοσυκλέτα, η αίσθηση της ζέστης ήταν απίστευτη.

Σε ένα συγκεκριμένο σημείο, η καλύτερη απόφαση ήταν να σταματήσω. Το να συνεχίσω να ρισκάρω δεν είχε νόημα. Προφανώς, αυτή είναι μια κατάσταση που πρέπει να συζητήσουμε. Θα υπάρξουν και άλλοι αγώνες με υψηλές θερμοκρασίες».

Ο επίσης εργοστασιακός Aleix Espargaro αλλά και ο Raul Fernandez της RNF αντιμετώπισαν επίσης πραγματικό πρόβλημα προς το τέλος των 26 γύρων, αντέχοντας μέχρι τέλους για να πάρουν την καρό σημαία στην 5η και 15η θέση, αντίστοιχα. Υπενθυμίζουμε πως ο Espargaro αργότερα έπεσε στην 8η θέση λόγω χαμηλής πίεσης ελαστικών.

«Δεν μπορούσα να αναπνεύσω. Ήταν ο πιο δύσκολος αγώνας της ζωής μου. Στους τελευταίους 3 γύρους, άρχισα να πανικοβάλλομαι, γιατί προσπάθησα να αναπνεύσω και δεν μπορούσα, οπότε ανησυχούσα πολύ.

Όλη η θερμότητα από τη μοτοσυκλέτα - ο κινητήρας, το πλαίσιο, τα πάντα, πηγαίνουν στους πνεύμονες και δεν μπορούσαμε να αναπνεύσουμε. Ο Maverick σταμάτησε εξαιτίας αυτού και ο Raul μου είπε πως στη μέση του αγώνα ότι δεν μπορούσε να αναπνεύσει. Έτσι αποφάσισε να επιβραδύνει τον ρυθμό στο τελευταίο μέρος του αγώνα», ήταν μεταξύ άλλων τα λόγια του Aleix Espargaro.

«Στην Aprilia δοκιμάζουν πράγματα, αλλά προς το παρόν, τίποτα δεν λειτουργεί. Ο Maverick που προέρχεται από τη Yamaha ή ο Raul από την KTM, μου είπαν πως είχαν μηδενικά προβλήματα θερμότητας. Οπότε είναι πολύ περίεργο», συμπλήρωσε.

Ο Fernandez επιβεβαίωσε: «Μετά από 10 ή 11 γύρους, η ζέστη ήταν πολύ κακή και οι τελευταίοι πέντε γύροι δεν ήταν καθόλου καλοί. Ήμουν κοντά στο να σταματήσω τον αγώνα, αλλά από τον σεβασμό μου προς την ομάδα και την Aprilia, συνέχισα.»

Και όλα αυτά με τη θερμοκρασία του αέρα να ήταν στους 31 βαθμούς την Κυριακή, σε συνδυασμό με 60% υγρασία. Η τέταρτη Aprilia, εκείνη της RNF και του Miguel Oliveira, αποσύρθηκε νωρίς στον αγώνα λόγω τεχνικού προβλήματος. Τέλος, ο επόμενος αγώνας στη Sepang της Μαλαισίας, θα μπορούσε να είναι τόσο καυτός αν όχι ακόμα περισσότερο από της Ταϊλάνδης.

Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
25.769
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Casey Stoner: “Η Ducati δεν είναι καλή στην διαχείριση των οδηγών της, τους φορτώνουν με άγχος χωρίς λόγο”​

Ο Casey Stoner “κατηγόρησε” την Ducati ότι προσθέτει “άγχος” στις μάχες του Francesco Bagnaia για το πρωτάθλημα MotoGP.

Ο τίτλος του Stoner το 2007 ήταν ο τελευταίος της Ducati για μια 15ετια που είδε τον Valentino Rossi, τον Andrea Dovizioso και τον Jorge Lorenzo να αποτυγχάνουν.
Ο Bagnaia, τελικά, κατέκτησε το πρωτάθλημα για τον ιταλικό κατασκευαστή πέρυσι, αφού επικράτησε του Fabio Quartararo της Yamaha την τελευταία ημέρα.

Αλλά ο Stoner είδε σημάδια στη συμπεριφορά της ομάδας που δεν του άρεσαν.

«Όταν αρχίζουν να πηγαίνουν πάνω-κάτω στο paddock σε όλες τις ομάδες τους, δεν είναι απλώς να ζητούν από έναν συναθλητή τους “μην δημιουργείς προβλήματα στον συναθλητή σου, μείνε πίσω. Είναι ένας ολόκληρο εργοστάσιο που ελέγχουν.» δήλωσε στο TNT Sports.
«Δεν μου άρεσε που το είδα αυτό και ξέρω ότι ούτε ο Pecco δεν το ήθελε.»
«Νιώθω τον Pecco. Προσθέτουν τόσο άγχος στις καταστάσεις. Θα μπορούσαν να μάθουν να είναι καλύτεροι σε αυτόν τον τομέα.»


«Δεν είναι καλοί στην διαχείριση των αναβατών και να κατανοούν την πίεση που περνούν. Σκέφτονται μόνο στη δική τους διάσταση.»
«Είχαν την καλύτερη μοτοσικλέτα για αρκετό καιρό τώρα, αλλά αγωνίζονταν να κερδίσουν ένα πρωτάθλημα μέχρι πέρυσι και το ίδιο φέτος.»
«Δεν έχει να κάνει με τη μοτοσικλέτα. Πρόκειται για τον τρόπο με τον οποίο εφαρμόζουν το πρόγραμμα.»
«Πρέπει να δώσουν περισσότερα εύσημα στους αναβάτες. Να τους αφήσουν να έχουν λόγο. Και να του αφαιρέσουν την πίεση, και όχι να τους προσθέτουν και άλλη χωρίς λόγο.»
«Αφήστε τους να αγωνιστούν! Και θα το καταλάβουν.»


Το θέμα των παραγγελιών της ομάδας της Ducati είναι πιθανό να επανέλθει στους τρεις τελευταίους γύρους της φετινής σεζόν.
Μέχρι στιγμής δεν υπάρχουν σημάδια για εντολές της ομάδας, αλλά, καθώς πλησιάζει η κρίσιμη ώρα, θα δούμε τι θα γίνει.

Πηγη https://bikerspirit.net
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.154
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Μωρέ κι ένα χέρι ξύλο έπρεπε να τους δίνουν ...πριν από καθε αγώνα ...! Hate Tooth
Μόνον εκείνο το λεπτοκαμωμένο το Ζαρκό να λυποντουσαν ...! JoyShot
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
25.769
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Pecco Bagnaia: “Δεν νομίζω ότι θα είναι αποτυχία αν χάσω από τον Jorge Martin ”​

Ο Pecco Bagnaia συνεχίζει να βρίσκεται στον αγώνα για την υπεράσπιση του τίτλου του στο MotoGP, απέναντι σε έναν Jorge Martin που βρίσκεται στην καλύτερη στιγμή του.

Ο αναβάτης της Ducati μίλησε για αυτήν την κατάσταση σε συνέντευξή του στο MotoGP.com. «Το να παλεύουμε για το πρωτάθλημα για τρίτη συνεχόμενη χρονιά σημαίνει ότι κάνουμε πολύ καλή δουλειά. Δεν νομίζω ότι θα είναι αποτυχία αν χάσω από τον Martin, αλλά θα ήταν υπέροχο να κερδίσω, γιατί δεν θυμάμαι πολλά ονόματα που έχουν κερδίσει τον τίτλο δύο συνεχόμενα χρόνια. Θα είναι φανταστικό για μένα. Άρα δουλεύουμε σκληρά. Θα προσπαθήσουμε να κάνουμε το καλύτερο δυνατό », είπε ο Ιταλός.

Ο Bagnaia έχει αναγνωρίσει ότι η πίεση για την κατάκτηση του πρώτου τίτλου MotoGP «ήταν μεγαλύτερη, ένιωσα περισσότερο βάρος στους ώμους μου » . Ωστόσο, φέτος είναι μια διαφορετική πίεση, «με έναν διαφορετικό κίνητρο. Το να είμαστε η αναφορά είναι κάτι για το οποίο πρέπει να είμαστε περήφανοι ».

«Η φετινή χρονιά ήταν επίσης λίγο διαφορετική γιατί παλεύω ενάντια σε μια άλλη μοτοσυκλέτα σαν τη δική μου », εξήγησε ο Bagnaia. «Ο Jorge [Martin] κάνει σίγουρα εξαιρετική δουλειά, αλλά ο τρόπος οδήγησης του πιέζει πολλά πράγματα στα άκρα. Φαινόταν καθαρά όταν έπεσε στη Μανταλίκα. Τα πράγματα μπορούν να αλλάξουν γρήγορα, επομένως πρέπει να είστε πολύ ακριβείς για τα πάντα. Είναι κάτι περισσότερο από απλή απόδοση και αυτό είναι κάτι πολύ σημαντικό για μένα ».


Στον αγώνα για τον τίτλο, ο Ιταλός πιστεύει: «Δεν έχω πλεονέκτημα από άποψη εμπειρίας. Αν είσαι γρήγορος, όλοι μπορούν να δουν τα δεδομένα σου, είμαστε σε ίση κατάσταση. Αυτό είναι υπέροχο για μένα, αλλά και πολύ δύσκολο. γιατί μερικές φορές βρίσκουμε κάτι καλό και σωστό στη συνεδρία μετά άλλοι εργάζονται με δεδομένα από όλο τον κόσμο. Ειλικρινά, δεν θέλω να σκέφτομαι ένα Πρωτάθλημα . Θα επιτεθώ όπως πάντα. Θα βάλω τα δυνατά μου όπως λέω πάντα και θα προσπαθήσω να δουλέψω ξανά σκληρότερα », κατέληξε.

Πηγη https://bikerspirit.net
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
25.769
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Jorge Martin - Η πρώτη κίτρινη κάρτα για χαμηλή πίεση ελαστικών δυσκολεύει το κυνήγι του τίτλου​

Αφού βρέθηκε να τρέχει με χαμηλότερη από την επιτρεπτή πίεση στο Buriram, κινδυνεύει με ποινή 3 δευτερολέπτων εάν υποπέσει στο ίδιο παράπτωμα!
motomagMotoGP – Η προειδοποίηση που στενεύει τα όρια για τον Jorge Martin στο κυνήγι του τίτλου


Η προειδοποίηση που έλαβε ο Jorge Martin στο GP της Ταϊλάνδης για χαμηλή πίεση ελαστικών κατά την διάρκεια του αγώνα, σημαίνει ότι πλέον βρίσκεται με την πλάτη στον τοίχο, καθώς δεν έχει την πολυτέλεια να παραβεί ξανά το άρθρο 2.4.4.9 των κανονισμών, όπου ορίζεται το χαμηλότερο όριο πίεσης των ελαστικών. Το θέμα είναι αν μπορεί η ομάδα του να εγγυηθεί κάτι τέτοιο.

Όπως σας έχουμε ήδη ενημερώσει από το GP του Silverstone και μετά το σύστημα των κανονισμών για τις πιέσεις των ελαστικών και το πώς αυτές μετρώνται άλλαξε. Λόγω του ότι αυτό συνέβη στα μέσα της σεζόν του 2023 και προκειμένου να δοθεί ο κατάλληλος χρόνος στους αναβάτες να συμμορφωθούν με αυτόν, η ποινή του αποκλεισμού δεν υφίσταται μέχρι στιγμής.
MotoGP – Η προειδοποίηση που στενεύει τα όρια για τον Jorge Martin στο κυνήγι του τίτλου

Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι οι αναβάτες που θα πέσουν κάτω από τα 1,9 bar πίεσης στο μπροστινό ελαστικό και τα 1,7 bar πίσω δεν έχουν επιπτώσεις. Μάλιστα, στην πίστα του Buriram ο εργοστασιακός αναβάτης της Aprilia, Aleix Espargaro, ήταν ο πρώτος που έλαβε την προβλεπόμενη ποινή των τριών δευτερολέπτων, καθώς ήταν η δεύτερη φορά που υπέπεσε στην συγκεκριμένη παράβαση, χάνοντας την πέμπτη θέση στην οποία τερμάτισε και καταλήγοντας... στην όγδοη! Αποτέλεσε έτσι τον πρώτο αναβάτη που δέχεται τέτοια ποινή, καθώς μέχρι τότε οι Maverick Vinales, Franco Morbidelli, Raul Fernandez, Marco Bezzecchi, Pol Espargaro and Marc Marquez είχαν δεχτεί απλώς προειδοποίηση.

Στην Ταϊλάνδη, ο Jorge Martin τους ακολούθησε, καθώς μετά το τέλος του αγώνα οι κριτές επιθεώρησαν τα δεδομένα των αισθητήρων για τη μέτρηση πίεσης των ελαστικών, διαπιστώνοντας παράβαση.
Αυτό για τον Ισπανό της Pramac σημαίνει ουσιαστικά ότι τα περιθώρια για λάθη στενεύουν ακόμα περισσότερο, στο κυνήγι του για τον τίτλο.

Όπως έγινε σαφές από την περίπτωση του Aleix, οι κριτές δεν πρόκειται να χαριστούν, άρα ο Martin δεν έχει άλλη ευκαιρία να υποπέσει ξανά στο ίδιο παράπτωμα. Απομένουν τρεις γύροι και έξι αγώνες, μαζί με τους Sprint, για την ολοκλήρωση του Πρωταθλήματος, με τον “Martinator” να βρίσκεται αυτή την στιγμή στην δεύτερη θέση 13 βαθμούς πίσω από τον πρωτοπόρο Bagnaia, οπότε μαθηματικά έχει πολλές ελπίδες, ειδικά αν λάβουμε υπόψη το πόσο φορμαρισμένος φαίνεται τον τελευταίο καιρό έναντι του Bagnaia.
MotoGP – Η προειδοποίηση που στενεύει τα όρια για τον Jorge Martin στο κυνήγι του τίτλου


Το πρόβλημα είναι ότι ο Bagnaia δεν έχει έως τώρα πάρει κίτρινη κάρτα για πίεση ελαστικών, που σημαίνει ότι έχει το προβάδισμα σε αυτό τον τομέα. Στην περίπτωση που η κατάσταση παραμείνει έτσι μέχρι και την Valencia, τότε θα μπορεί εκεί να παραβεί τον κανονισμό, λαμβάνοντας μόνο μία προειδοποίηση χωρίς κανένα αντίκτυπο, μιας και είναι ο τελευταίος αγώνας του πρωταθλήματος.

Αντιθέτως, ο Martin θα μπορούσε στον τελευταίο αγώνα της σεζόν να τερματίσει πρώτος, όμως αν έχει παραβεί τους κανονισμούς να χάσει την θέση του (και πιθανώς αρκετές ακόμα θέσεις), σε περίπτωση που οι αναβάτες που ακολουθούν δεν έχουν απόσταση μεγαλύτερη των τριών δευτερολέπτων από τον Ισπανό. Αυτό θα μπορούσε να του στοιχίσει μέχρι και το Πρωτάθλημα, που όπως φαίνεται από τα μέχρι τώρα δεδομένα ίσως κριθεί στον τελευταίο γύρο.

Βέβαια, υπάρχουν και άλλες παραβάσεις που θα μπορούσαν να του κοστίσουν σε θέσεις. Το να προσέξει όμως να μην πατήσει εκτός ορίων, ή το να παραχωρήσει την θέση που πήρε κάνοντας πιο σύντομη διαδρομή, είναι κάπως ευκολότερα από το να ρυθμίσει σωστά τις πιέσεις του, κατά την διάρκεια ενός αγώνα. Είναι κάτι που κρίνεται από πολλές παραμέτρους, με βασικότερη το αν ένας αναβάτης προηγείται ή ακολουθεί κάποιον άλλο.

Αν μείνει για πολλή ώρα στον πίσω τροχό κάποιου άλλου αναβάτη, τότε το ελαστικό δεν δέχεται αρκετή ψύξη, λόγω του slipstreaming που κόβει την ροή του αέρα στον πίσω, με κίνδυνο να υπερθερμανθεί και να χάσει πρόσφυση. Από την άλλη η πολύ υψηλή πίεση μπορεί να έχει κόστος από μόνη της στο επίπεδο της πρόσφυσης που έχουν τα ελαστικά, ειδικά προς το τέλος του αγώνα που η δεδομένη αύξηση της πίεσης διογκώνει τον όγκο του αέρα στο εσωτερικό του ελαστικού.
MotoGP – Η προειδοποίηση που στενεύει τα όρια για τον Jorge Martin στο κυνήγι του τίτλου

Μπορεί λοιπόν να ακούγεται εύκολο το γεγονός ότι το μόνο που πρέπει να κάνει ο Martin είναι να έχει τις σωστές πιέσεις για τουλάχιστον το 50% του κυρίως αγώνα και το 30% της διάρκειας του Sprint (οι μετρήσεις είναι σε πραγματικό χρόνο), όμως δεν είναι. Μία άλλη λύση είναι να προσπαθεί κάθε φορά να τερματίσει πρώτος, με περισσότερα από τρία δευτερόλεπτα διαφορά από τον αμέσως επόμενο αναβάτη, κάτι που δεν έχει καταφέρει να κάνει μέχρι στιγμής φέτος, με το καλύτερο αποτέλεσμα να έρχεται στον αγώνα Sprint του Sachsenring με 2,468 δευτερόλεπτα διαφορά από τον δεύτερο.

Όπως καταλαβαίνουμε λοιπόν, τα πράγματα δυσκολεύουν ακόμα περισσότερο για τον Martin και θα ήταν κρίμα να χάσει το πρωτάθλημα στα… χαρτιά. Αναμφίβολα θέλουμε να το πάρει ο καλύτερος, όμως ο όρος αυτός περιλαμβάνει αυτόν που εκτός από γρήγορος και ικανός αναβάτης, μπορεί να ακολουθήσει και τους κανονισμούς. Μέχρι στιγμή ο Martin έχει υποδείξει τεράστια αποθέματα ψυχραιμίας, ένα χαρακτηριστικό που μπορεί να τον βοηθήσει και σε αυτό το κομμάτι.
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
25.769
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Η Aprilia απέσυρε το νέο σύστημα συμπλέκτη MotoGP μετά από καταγγελία αντιπάλου κατασκευαστή​

Η Aprilia αναγκάστηκε να αποσύρει ένα ημιαυτόματο σύστημα συμπλέκτη που χρησιμοποιούσε πριν από το Grand Prix της Αυστραλίας μετά από μια καταγγελία από έναν αντίπαλο κατασκευαστή MotoGP, σύμφωνα με το Motorsport.com.

Ο Maverick Vinales είπε την Πέμπτη στο Grand Prix της Μαλαισίας ότι δεν μπορούσε πλέον να χρησιμοποιήσει το πιο πρόσφατο σύστημα εκκίνησης που εισήγαγε η μάρκα από το Noale.
«Αυτό μας πληγώνει. Αλλά δεν μπορώ να πω κάτι περισσότερο», περιορίστηκε να πει ο Ισπανός.

Ερωτηθείς στη συνέχεια ο Aleix Espargaro , ο συμπαίκτης του, είπε: «Το είπε ο Maverick; Δεν μπορούμε να μιλήσουμε για αυτό το θέμα».
Η απάντηση που έδωσαν όλες οι πηγές της Aprilia που συμβουλεύτηκαν ήταν η ίδια: «Μας έχει απαγορευτεί να μιλήσουμε για αυτό».

Ωστόσο, το Motorsport.com μπορεί να επιβεβαιώσει ότι ένα παράπονο από έναν ανταγωνιστικό κατασκευαστή ανάγκασε την Aprilia να σταματήσει να χρησιμοποιεί, από το Grand Prix της Αυστραλίας, τις τελευταίες προδιαγραφές συμπλέκτη που ενσωματώθηκαν στο RS-GP.
Αυτό το σύστημα βοήθησε στη βελτίωση των δυνατοτήτων εκκίνησης της Aprilia, αφού τόσο ο Vinales όσο και ο Espargaro δυσκολεύτηκαν όλη τη σεζόν στην εκκίνηση.

Πολλές από τις πηγές αναφέρουν πως υποπτεύονται ότι το παράπονο προήλθε από την KTM, η οποία πιστεύει ότι η έκδοση του εν λόγω συμπλέκτη παραβιάζει τους τεχνικούς κανονισμούς, δεδομένου ότι η λειτουργία του εξαρτάται πάρα πολύ από τη μονάδα ηλεκτρονικού ελέγχου.
Στην πραγματικότητα, πρόκειται για έναν τομέα των κανονισμών που βρίσκεται υπό αναθεώρηση, καθώς έχει κάποιες γκρίζες ζώνες.

Αρχικά, οι τεχνικοί υπεύθυνοι του πρωταθλήματος έδωσαν το πράσινο φως στο εξάρτημα, θεωρώντας ότι δεν λειτουργούσε πλήρως αυτόματα, αλλά απαιτούσε τη συμβολή του αναβάτη.
«Πρέπει μόνο να δείτε το βίντεο για το πώς ξεκινούν τα Aprilia, για να καταλάβετε ότι είναι ένας αυτόματος συμπλέκτης, όπως αυτός που χρησιμοποιεί η Formula 1», εξήγησε στο Motorsport.com ένας μηχανικός στο Sepang.

Το πιο εκπληκτικό στην υπόθεση είναι ότι, από την αρχή της σεζόν, η KTM είχε αναπτύξει ένα νέο σύστημα εκκίνησης στο RC16 της που της επέτρεψε να κάνει ένα τεράστιο βήμα προς τα εμπρός.
Στο Mugello, ο Jack Miller είχε χρόνο να περάσει από την πέμπτη θέση στο grid στην πρώτη θέση σε μισή ευθεία και να δείξει το σύμβολο ‘V’ για τη νίκη στον poleman Francesco Bagnaia σηκώνοντας το χέρι του από την αριστερή γροθιά του τιμονιού του ποδηλάτου του.

Το σύστημα, που εισήχθη από την KTM τον Ιούνιο, επέτρεψε στο RC16 να είναι η καλύτερη μοτοσυκλέτα εκκίνησης στο grid.
«Είναι απίστευτο ότι ο Binder ξεκινά από την τέταρτη σειρά και στην πρώτη στροφή οδηγεί τον αγώνα, αυτό πρέπει πραγματικά να διερευνηθεί», είπε ένας βετεράνος τεχνικός από την Aprilia στο Motorsport.com.
Μετά από παράπονα των αναβατών της για προβλήματα κατά την εκκίνηση στο grid, η Aprilia σχεδίασε έναν συμπλέκτη που, θεωρητικά, δεν είναι αυτόματος αλλά λειτουργεί σαν να ήταν, γεγονός που οδήγησε στην προαναφερθείσα καταγγελία και την απόσυρση.

Η KTM, εκτός από την καταγγελία για τον συμπλέκτη της Aprilia, ζήτησε από την τεχνική επιτροπή τροποποίηση των ισχυόντων κανονισμών προκειμένου να πιστοποιηθεί ο δικός της συμπλέκτης, ο οποίος λειτουργεί πολύ παρόμοια με τον συμπλέκτη της Aprilia.
Προς το παρόν, ο Αυστριακός κατασκευαστής αφαίρεσε οικειοθελώς το σύστημα από τις μοτοσυκλέτες του στον τελευταίο αγώνα στην Ταϊλάνδη, αναμένοντας πιθανή τροποποίηση των κανονισμών που θα τους επέτρεπε να το χρησιμοποιήσουν ξανά.

Καθώς η Aprilia και η KTM δεν μπορούν να χρησιμοποιήσουν τους νέους τους συμπλέκτες, η Ducati, η οποία είναι ο κατασκευαστής που πριν από τρία χρόνια άρχισε να εργάζεται με άνθρακα και ηλεκτρονική υποβοήθηση στο σύστημα τριβής της, έχει, αυτή τη στιγμή, την καλύτερη και ταχύτερη συσκευή εκκίνησης του MotoGP.
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.154
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Ευτυχώς που υπάρχουμε κι εμεις οι σκληροπυρηνικοι που λέμε ... "απεταξαμην" την αυτόματη υποβοηθούμενη σύμπλεξη ...!funny Rolling
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
25.769
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Luca Marini - Κοντά στο να υπογράψει με τη Repsol Honda​

Μία περίεργη δημοσίευση του Valentino Rossi τάραξε τα μεταγραφικά νερά του MotoGP
MotoGP – Κοντά στο να υπογράψει με την Repsol Honda o Luca Marini


Η θέση του Marc Márquez στην Repsol Honda φαίνεται πως είναι περιζήτητη αν κρίνουμε από τα ονόματα που έχουν ακουστεί κατά καιρούς πως θα βρεθούν την επόμενη χρονιά στο ιαπωνικό στρατόπεδο, ενώ πλέον σε αυτό το μεταγραφικό σίριαλ προστέθηκε και το όνομα του Luca Marini, με τον Ιταλό σύμφωνα με δημοσιεύματα να είναι πολύ κοντά στο να υπογράψει με τη νέα του ομάδα.

Η αποχώρηση του Marc Márquez από τη Repsol Honda για την ομάδα της Gresini Racing προκάλεσε αλυσιδωτές αντιδράσεις όσον αφορά το μεταγραφικό κομμάτι, καθώς η Honda θα έπρεπε να βρει μέσα σε λίγους μήνες τον αντικαταστάτη του Ισπανού πολυπρωταθλητή σε μία αγορά η οποία ήταν εξαρχής περιορισμένη καθώς τα περισσότερα συμβόλαια των αναβατών ήταν ήδη κλεισμένα. Τα ονόματα που ακούστηκαν αρκετά - Iker Lecuona, Maverick Viñales, Fabio Di Giannantonio και Pol Espargaro -ενώ πολλές φορές οι ίδιοι οι μάνατζερ των αναβατών προσπαθούσαν με δηλώσεις τους να προκαλέσουν εντυπώσεις.
Marini


Ωστόσο τα τελευταία 24ωρα ξεκίνησε ένα νέο επεισόδιο στη σαπουνόπερα που λέγεται “Ποιος θα οδηγεί τη Honda του Marquez το 2024”, με τον Valentino Rossi ως... σεναριογράφο. Ο Ιταλός δημοσίευσε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μία φωτογραφία από όταν ο ίδιος αγωνιζόταν με την Repsol Honda, χωρίς να τη συνοδεύεσει με κείμενο επεξήγησης. Όπως ήταν φυσικό αυτό προκάλεσε ντόμινο αντιδράσεων καθώς πολλοί θεώρησαν την ανάρτηση σημάδι πως ο ετεροθαλής αδερφός του μετακομίζει στην ομάδα της Repsol Honda από το 2024. Σε αυτό το σενάριο συνηγορούν και τα δημοσιεύματα που ήρθαν από τη Μαλαισία από το τηλεοπτικό δίκτυο Sky.

Πιο συγκεκριμένα το Σάββατο στο GP της Μαλαισίας ο μάνατζερ του Marini συναντήθηκε με τον Alberto Puig, αγωνιστικό διευθυντή της Honda, για τη μετακόμιση του Ιταλού αναβάτη στο ιαπωνικό στρατόπεδο, με τις δύο πλευρές να είναι πολύ κοντά στο να συμφωνήσουν. Λεπτομέρειες για το συμβόλαιο δεν υπάρχουν αν θα είναι μονοετές ή για περισσότερα χρόνια, όμως το πιθανότερο είναι πως ο Marini θα δει τις οικονομικές του απολαβές να αυξάνονται καθώς στην ομάδα VR 46 ο μισθός του κυμαίνεται στα 300.000 ευρώ.
MotoGP – Κοντά στο να υπογράψει με την Repsol Honda o Luca Marini

Τέλος, ο Uccio Salucci της VR46 είχε δηλώσει πως δεν θα μπει εμπόδιο στην καριέρα του Marini, ενώ αν ο Ιταλός όντως φύγει για την Repsol Honda o Ισπανός Fermín Aldeguer ο οποίος αγωνίζεται στη Moto2 είναι πολύ πιθανόν να τον αντικαταστήσει στην ομάδα του Rossi. Για τα δημοσιεύματα αυτά όπως ήταν λογικό ρωτήθηκε και ο Marquez στη Μαλαισία, με τον Ισπανό να ξεκαθαρίζει: “Με τον Marini είχα πάντα μια εγκάρδια σχέση και τον σέβομαι πολύ. Ο ανταγωνισμός μου με τον Rossi δεν έχει καμία σχέση με όλο αυτό, αν ένας αναβάτης είναι γρήγορος του αξίζει να βρίσκεται στη μεγάλη κατηγορία. Ο αδερφός μου για παράδειγμα ήταν Παγκόσμιος Πρωταθλητής στη Moto2 και απέδειξε πως μπορεί να είναι ανταγωνιστικός στο MotoGP, δεν έχει σημασία τι επώνυμο έχεις.”
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.154
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
MotoGP - Aprilia και KTM προς Dorna: "Όχι προνόμια σε Yamaha και Honda, βάλτε φρένο στη Ducati"

Μιλάνε όλοι, μιλανε και οι κ.... Κατεμοπριλιανοι που ακόμη μυρίζουν διχρονιλα .....!abcdefghgk
Παιδιά μεταξύ μας .... κάποιος να τους πη την αλήθεια ότι παίζουν τον ρόλο του μαϊντανου εκεί μέσα. cde

 

KostasT

old member
Δημοσιεύσεις
4.385
Περιοχή
Αθηνα
Μοτοσυκλέτα
Honda CBF1000FA
Honda SH300i
Όνομα
Δες nickname
MotoGP - Aprilia και KTM προς Dorna: "Όχι προνόμια σε Yamaha και Honda, βάλτε φρένο στη Ducati"

Μιλάνε όλοι, μιλανε και οι κ.... Κατεμοπριλιανοι που ακόμη μυρίζουν διχρονιλα .....!abcdefghgk
Παιδιά μεταξύ μας .... κάποιος να τους πη την αλήθεια ότι παίζουν τον ρόλο του μαϊντανου εκεί μέσα. cde

"Γιατι εμεις δεν μπορουμε παραπανω"
fixed
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
25.769
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
marc-marquez-malasia-2023-salida.jpg

Κερδίζουν! Περιορίστε την Ducati, λένε οι αντίπαλοι
Η Dorna εξετάζει έναν συμβιβασμό


MotoGP, αδιέξοδο για παραχωρήσεις σε Honda και Yamaha

Η Ducati φέτος στο MotoGP αλλά και στα WorldSBK, τα δύο κυριότερα Παγκόσμια Πρωταθλήματα μοτοσυκλέτας, κέρδισε τα πάντα! Το “Τριπλό Στέμμα” (Πρωτάθλημα Οδηγών, Κατασκευαστών και Ομάδων) πήγε στο μικρό εργοστάσιο του Borgo Panigale στην Μπολόνια και οι αντίπαλοι σίγουρα αισθάνονται άβολα.

Την ίδια στιγμή οι παραδοσιακά μεγάλες δυνάμεις της αγωνιστικής μοτοσυκλέτας, η Honda και η Yamaha, διανύουν την χειρότερη περίοδο της ιστορίας τους, ειδικά στο MotoGP, όπου είναι στις δύο τελευταίες θέσεις της βαθμολογίας των Κατασκευαστών, κάτι που δεν έχει γίνει ποτέ άλλοτε στην ιστορία.

Έτσι ο επικεφαλής της Dorna, του οργανωτή των δύο Πρωταθλημάτων, ο Carmelo Ezpeleta θέλει να βοηθήσει την Honda και την Yamaha με παραχωρήσεις για το 2024. Αλλά η KTM και η Aprilia θα προτιμούσαν να σταματήσουν την κυριαρχία της Ducati.

Ποιος θα μπορούσε λοιπόν να είναι ο συμβιβασμός;
Η κατάσταση σχετικά με τις παραχωρήσεις που θα παρασχεθούν στην Honda και την Yamaha το 2024 συνεχίζει να είναι ακανθώδης. Δεν είναι μυστικό ότι ο Διευθύνων Σύμβουλος της Dorna, Carmelo Ezpeleta, θα ήθελε να βοηθήσει τους Ιάπωνες κατασκευαστές να καλύψουν τη διαφορά με τους Ευρωπαίους, ωστόσο, η Ένωση Κατασκευαστών MSMA, αγωνίζεται να βρει μια ομόφωνη συμφωνία για το θέμα, με την Aprilia και την KTM που, σύμφωνα με όσα ανέφεραν οι συνάδελφοί μας στο Speedweek, θα προτιμούσαν να εμποδίσουν την Ducati αντί να παρέχουν πλεονεκτήματα στους Ιάπωνες κατασκευαστές.

Ήδη με την ευκαιρία της επίσκεψής του στο Misano, ο Pit Beirer, Διευθυντής Motorsport της Pierer Mobility Group (KTM & GASGAS), ήθελε να υπογραμμίσει πώς το χάσμα μεταξύ της Ducati και των υπόλοιπων ομάδων ήταν μεγαλύτερο από τη διαφορά μεταξύ KTM, Aprilia, Yamaha και Honda. «Εάν η Yamaha χρειάζεται παραχωρήσεις, η KTM και η Aprilia θα πρέπει να τις πάρουν επίσης. Γιατί η Yamaha μας έχει κερδίσει τρεις φορές με τον Fabio (Quartararo) στους τελευταίους έξι Αγώνες», δήλωσε ο Beirer στο Γερμανικό ειδησεογραφικό πρακτορείο, τονίζοντας την ανάπτυξη που πέτυχε ο κατασκευαστής της Iwata στους τελευταίους Γύρους. Δεδομένου ότι ο Quartararo πέτυχε δύο τρίτες θέσεις και δύο θέσεις στην πρώτη πεντάδα στα Grand Prix μεταξύ Ινδίας και Μαλαισίας.

«Τα τελευταία χρόνια, η Honda ίσως θα έπρεπε να είχε επενδύσει περισσότερο στην ανάπτυξη των μοτοσυκλετών παρά στους μισθούς των αναβατών», πρόσθεσε ο πρώην Γερμανός αναβάτης, μιλώντας για την κατάσταση του κατασκευαστή του Τόκιο, όπου σύμφωνα με τους ισχύοντες κανονισμούς δεν θα δικαιούταν καμία παραχώρηση, παρά τις δυσκολίες που συνάντησε τις τελευταίες σεζόν. Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι η Honda κατάφερε να σημειώσει δύο βάθρα το 2022, ενώ ακολούθησε και φέτος με τη νίκη του Alex Rins στο Τέξας και την τρίτη θέση που πέτυχε με τον Marc Marquez στην Ιαπωνία. Εμφάνισε επίσης κάποιες στιγμές ανταγωνιστικότητας με τον αναβάτη από την Cervera, όπως η pole position που πέτυχε στην Πορτογαλία και η έκτη και έβδομη θέση αντίστοιχα στα GP στη Buriram και στο Misano.

Μια άβολη κατάσταση για τον Ezpeleta
Δεδομένου ότι οι Ιάπωνες κατασκευαστές δεν φαίνεται να έχουν τόσο κακή απόδοση ώστε να επωφελούνται από τις παραχωρήσεις, με σκοπό την εξισορρόπηση του πρωταθλήματος, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Aprilia Racing, Massimo Rivola, είχε ζητήσει να περιοριστεί ο μέγιστος αριθμός δορυφορικών ομάδων για κάθε κατασκευαστή σε δύο. Για να βάλει φρένο στην Ducati, η οποία μπορεί να συλλέξει περισσότερα δεδομένα από οποιονδήποτε άλλον για ρυθμίσεις και ελαστικά, προμηθεύοντας τις μοτοσυκλέτες της σε έως και τρεις ομάδες. Ενώ η Yamaha βρίσκεται επί του παρόντος χωρίς καμία δορυφορική ομάδα, αφού έχασε την ομάδα RNF του Razlan Razali στα τέλη του 2022, υπέρ του κατασκευαστή στο Noale.

Ο Γενικός Διευθυντής της Ducati Corse, Gigi Dall΄Igna, ωστόσο, ήθελε να επαναλάβει ότι ο αριθμός των μοτοσυκλετών δεν είναι τόσο σημαντικός όσο η ποιότητά τους, θέτοντας υπό αμφισβήτηση την κατάσταση του κατασκευαστή στο Veneto.

«Η Aprilia δεν είχε δορυφορική ομάδα το 2022, αλλά πάλεψε για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα για μεγάλο χρονικό διάστημα. Το 2023 δημιουργεί μια δορυφορική ομάδα για πρώτη φορά, αλλά δεν μπορούμε να πούμε ότι είχε ως αποτέλεσμα να γίνει ισχυρότερη», είπε ο μηχανικός, τα λόγια του οποίου αντικατοπτρίζονται στο γεγονός ότι η Dorna υποστηρίζει κάθε κατασκευαστή MotoGP που προμηθεύει μια δορυφορική ομάδα με 3 εκατομμύρια ευρώ ετησίως, αλλά δεν προβλέπονται επιπλέον χρήματα για τη δεύτερη και την τρίτη δορυφορική ομάδα, επομένως η Ducati δεν παίρνει περισσότερα χρήματα από τους άλλους κατασκευαστές, απλά είναι η πρώτη επιλογή από τις ιδιωτικές δορυφορικές ομάδες που θέλουν να έχουν την καλύτερη δυνατή μοτοσυκλέτα.

Ασυμβίβαστα οράματα των ομάδων λοιπόν, που τοποθετούν τον Carmelo Ezpeleta σε μια άβολη κατάσταση. Ως κάτοχος των εμπορικών δικαιωμάτων του πρωταθλήματος, η Dorna θα ήθελε να έχει ένα θεαματικό άθλημα, αλλά ταυτόχρονα βρίσκεται στη δύσκολη θέση να πρέπει να φιλοξενήσει τις μεγάλες Ιαπωνικές εταιρείες, για οικονομικούς λόγους και στην αδυναμία να υποβιβάσει την Ducati για τη δουλειά που έχει κάνει.
«Σίγουρα δεν μπορούμε να τιμωρήσουμε την Ducati επειδή είναι καινοτόμος και που μελέτησε τους κανονισμούς όσο το δυνατόν καλύτερα. Κάνουν τα πάντα σύμφωνα με τους ισχύοντες κανονισμούς - παραδέχτηκε ο Ezpeleta. Τώρα κάποιοι αντίπαλοί τους μας ζητούν να αφαιρέσουμε κάποια πράγματα από τη Ducati. Δεν μπορώ να πάω σε αυτούς και να τους πω, Λυπάμαι, είστε πολύ καλοί. Πρέπει να σας επιβραδύνουμε. Στην Formula 1, η Red Bull Racing δεν επιβραδύνεται, όπως η Mercedes δεν ήταν περιορισμένη για χρόνια».

Πιθανός συμβιβασμός
Για να βγει από αυτό το αδιέξοδο, ο διοργανωτής του πρωταθλήματος θα πρέπει επομένως να πάρει την κατάσταση στα χέρια του και να αναζητήσει έναν συμβιβασμό για να ικανοποιεί τους πέντε κατασκευαστές. Επομένως, η πορεία που χαράσσεται για το μέλλον φαίνεται ότι προορίζεται να δώσει πλεονεκτήματα στους Ιάπωνες κατασκευαστές και περιορισμούς στη Ducati, η οποία, κατόπιν προφανούς αιτήματος της Aprilia και της KTM, θα πρέπει να έχει μόνο 140 ελαστικά διαθέσιμα για δοκιμές ετησίως, σε σύγκριση με τα 170 των άλλων κατασκευαστών.

Η πρόταση των αντιπάλων να εκχωρηθούν λιγότερα από τα συνηθισμένα 21 ελαστικά στη Ducati το Σαββατοκύριακο για το 2024 είναι λιγότερο εφικτή, καθώς οι αναβάτες του κατασκευαστή από το Borgo Panigale θα αναγκαστούν να πραγματοποιήσουν τα χρονομετρημένα δοκιμαστικά με μεταχειρισμένα ελαστικά, αυξάνοντας τους κινδύνους. Πέραν του γεγονότος ότι οι κανονισμοί του MotoGP είναι σταθεροί μέχρι το τέλος του 2026 και δεν έχει υπάρξει ποτέ σκέψη παρέμβασης λόγω της έκδηλης ανωτερότητας ενός κατασκευαστή όπως έδειξε φέτος η Ducati.


Παραχωρήσεις υπό εξέταση για την Honda και την Yamaha το 2024:
- Η εξέλιξη του κινητήρα δεν έχει παγώσει από την αρχή της σεζόν.
- Δύο περισσότεροι κινητήρες ανά αναβάτη από τους Ευρωπαίους, δηλαδή δέκα αντί για οκτώ.
- Τέσσερις πίστες δοκιμής αντί για τρεις.
- Δύο αεροδυναμικές βελτιώσεις ανά αναβάτη ανά σεζόν αντί για μία.
- Τυχόν επιπλέον ημέρες δοκιμής για τους νέους αναβάτες, όπως η συμμετοχή στο τριήμερο τεστ των δοκιμαστών στην Sepang.


Περιορισμοί υπό εξέταση για την Ducati:
- Δύο αντί για έξι έκτακτες συμμετοχές (wild cards) ανά έτος (ή καμία), έτσι ώστε να μην υπάρχουν εννέα Ducati από 23 εκκινούντες, όπως στην Sepang.
- 140 αντί για 170 ελαστικά ανά σεζόν.

Τωρα τρεχαται ποδαρακια μου μη σας φτασει ο κωλος αφου σας πηρε τα σωβρακα η Dykati ToothTooth
 
Top Bottom