ΜΟΤΟ GP μεταγραφικά και άλλα σχόλια

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.466
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Andrea Dovizioso: «Ο Luca Marini πήγε στη Honda για να γίνει ηγέτης»​


Ο πρώην αναβάτης της Honda Andrea Dovizioso σχολιάζει γιατί ο Luca Marini επέλεξε να εγκαταλείψει τη VR46 Ducati και να παει στην Honda.

Ο Luca Marini ακολουθεί τα βήματα του αδελφού του Valentino Rossi, του Max Biagi και του Andrea Dovizioso ως Ιταλός οδηγός για τη Honda.

Αντικαθιστά τον Marc Marquez στην Repsol Honda, αφού αποχώρησε από την VR46 Ducati για να γίνει εργοστασιακός αναβάτης MotoGP για πρώτη φορά.

Ο Andrea Dovizioso μίλησε στον Sky και είπε μεταξύ άλλων: «Δεν μπόρεσα να μιλήσω με τον Luca, τουλάχιστον από τότε που έγινε αναβάτης του HRC, οπότε δεν έχω προσωπικά σχόλια από αυτόν.»
«Το MotoGP έχει αλλάξει πολύ από το 2009. Από το πώς τον ξέρω, μου φαίνεται πολύ μεθοδικός, ακριβής. Και αυτά είναι σίγουρα χαρακτηριστικά που μπορούν να βοηθήσουν στη σπουδαία δουλειά που θα γίνει στο HRC. Σίγουρα θα πάρει χρόνο.»


«Πιστεύω ότι η αποχώρηση από την ομάδα με την οποία αγωνιζόταν ήταν μια δυνατή επιλογή για τον Luca Marini. Είχε μια ανταγωνιστική μοτοσυκλέτα και ήξερε ότι μπορούσε να πετύχει πολύ καλά αποτελέσματα.»
«Όταν επιλέγεις να πας σε μια εργοστασιακή ομάδα είναι επειδή, κατά τη γνώμη μου, θέλεις πραγματικά να προσπαθήσεις να ακολουθήσεις έναν άλλο δρόμο, ως ηγέτης.»


«Αν είσαι εργοστασιακό αναβάτης, είσαι ένας από τους ηγέτες, μπορείς να δημιουργήσεις τον δικό σου χώρο και μπορεί να σου ανοίξει ένα μονοπάτι που, αν όλα πάνε καλά, θα είναι ακόμα καλύτερο για το μέλλον.»
«Είναι ένα σημαντικό στοίχημα, αλλά μπορεί να τα καταφέρει».



Πηγη https://bikerspirit.net
 

KostasT

old member
Δημοσιεύσεις
4.484
Περιοχή
Αθηνα
Μοτοσυκλέτα
Honda CBF1000FA
Honda SH300i
Όνομα
Δες nickname

Andrea Dovizioso: «Ο Luca Marini πήγε στη Honda για να γίνει ηγέτης»​


Ο πρώην αναβάτης της Honda Andrea Dovizioso σχολιάζει γιατί ο Luca Marini επέλεξε να εγκαταλείψει τη VR46 Ducati και να παει στην Honda.

Ο Luca Marini ακολουθεί τα βήματα του αδελφού του Valentino Rossi, του Max Biagi και του Andrea Dovizioso ως Ιταλός οδηγός για τη Honda.

Αντικαθιστά τον Marc Marquez στην Repsol Honda, αφού αποχώρησε από την VR46 Ducati για να γίνει εργοστασιακός αναβάτης MotoGP για πρώτη φορά.

Ο Andrea Dovizioso μίλησε στον Sky και είπε μεταξύ άλλων: «Δεν μπόρεσα να μιλήσω με τον Luca, τουλάχιστον από τότε που έγινε αναβάτης του HRC, οπότε δεν έχω προσωπικά σχόλια από αυτόν.»
«Το MotoGP έχει αλλάξει πολύ από το 2009. Από το πώς τον ξέρω, μου φαίνεται πολύ μεθοδικός, ακριβής. Και αυτά είναι σίγουρα χαρακτηριστικά που μπορούν να βοηθήσουν στη σπουδαία δουλειά που θα γίνει στο HRC. Σίγουρα θα πάρει χρόνο.»


«Πιστεύω ότι η αποχώρηση από την ομάδα με την οποία αγωνιζόταν ήταν μια δυνατή επιλογή για τον Luca Marini. Είχε μια ανταγωνιστική μοτοσυκλέτα και ήξερε ότι μπορούσε να πετύχει πολύ καλά αποτελέσματα.»
«Όταν επιλέγεις να πας σε μια εργοστασιακή ομάδα είναι επειδή, κατά τη γνώμη μου, θέλεις πραγματικά να προσπαθήσεις να ακολουθήσεις έναν άλλο δρόμο, ως ηγέτης.»


«Αν είσαι εργοστασιακό αναβάτης, είσαι ένας από τους ηγέτες, μπορείς να δημιουργήσεις τον δικό σου χώρο και μπορεί να σου ανοίξει ένα μονοπάτι που, αν όλα πάνε καλά, θα είναι ακόμα καλύτερο για το μέλλον.»
«Είναι ένα σημαντικό στοίχημα, αλλά μπορεί να τα καταφέρει».



Πηγη https://bikerspirit.net
Δεν ξέρω αλλά τον Dovi πολύ τον συμπαθώ από το διαφημιστικό που είχε κάνει το 2010 για το τότε SH300. Τα είπε μια χαρά για τον Luca πιστεύω.
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.466
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

To γκαράζ του Aleix Espargaro φιλοξενεί πλέον και μία McLaren!​

Ένα ακόμα supercar απέκτησε ο Ισπανός αναβάτης μετά τις Ferrari, Porsche και Lamborghini της συλλογής του
motomag To γκαράζ του Aleix Espargaro φιλοξενεί πλέον και μία McLaren


Ο Aleix Espargaro θα έχει ακόμη ένα λόγο για να είναι χαρούμενος πηγαίνοντας στο τεστ του Qatar το οποίο διεξάγεται στις 19 και 20 Φεβρουαρίου καθώς πλέον στο γκαράζ βρίσκεται το νέο supercar της McLaren, 750S Spider, με τιμή που ξεπερνά τα 300.000 ευρώ.

Η αγάπη του 34χρονου αναβάτη της Aprilia για τα supercars - αλλά και για τα πάσης λογής οχήματα που ξεχωρίζουν- είναι γνωστή. Ο Aleix κατά καιρούς κοινοποιεί στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης τα οχήματα που έχει στην κατοχή του -στο κανάλι του στο YouTube "41 Team Workshop" έχουμε δει από ποδήλατα και σπάνιες αγωνιστικές μοτοσυκλέτες μέχρι supercar των εταιρειών Ferrari, Lamborghini και Porsche- ενώ πολλές φορές βλέπουμε τον ίδιο τον Espargaro να τα οδηγεί στην καθημερινότητα του.
To γκαράζ του Aleix Espargaro φιλοξενεί πλέον και μία McLaren


Πλέον ο Ισπανός είδε το προσωπικό του γκαράζ να μεγαλώνει καθώς πριν λίγες ημέρες απέκτησε μία McLaren 750S Spider. To supercar της βρετανικής εταιρείας το οποίο εφοδιάζεται με έναν 4λιτρο V8 κινητήρα αποδίδει 750 ίππους, με τα 0-100 χλμ./ώρα να έρχονται σε 2,8 δευτερόλεπτα.
Το νέο απόκτημα του Aleix είναι βαμμένο σε πορτοκαλί – μαύρο χρώμα, με την τιμή του να ξεπερνά τις 300.000 ευρώ. Ο αναβάτης της Aprilia στο πλαίσιο παραλαβής του αυτοκινήτου από την αντιπροσωπεία της εταιρείας στη Βαρκελώνη πόζαρε χαμογελαστός μαζί με την οικογένεια του μπροστά από την McLaren αν και να ξεκαθαρίσουμε πως το αυτοκίνητο είναι αυστηρά διθέσιο, οπότε τα δίδυμα λίγο δύσκολο να πάνε βόλτα, με τον Aleix και τη γυναίκα του, Mia.
Ο αναβάτης της Aprilia ωστόσο θα πρέπει να περιμένει μερικές ημέρες για να βρεθεί πίσω από το τιμόνι του νέου του supercar καθώς τώρα προέχει το διήμερο τεστ του Qatar.
https://www.instagram.com/aleixespargaro/?hl=el
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.466
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Luca Marini: “Η διαφορά με τους άλλους είναι τεράστια”​


Ο ενθουσιασμός και η αισιοδοξία που είχε ο Luca Marini όταν ανακοινώθηκε η υπογραφή του στη Honda έχει προσγειωθεί στην πραγματικότητα στην οποία ο Ιταλός κατανοεί τις αδυναμίες του RC213V.

Ο Luca Marini άφησε μια ανταγωνιστική μοτοσυκλέτα για να εκμεταλλευτεί την τεράστια επαγγελματική ευκαιρία που σημαίνει για έναν αναβάτη να ενταχθεί σε μια εργοστασιακή ομάδα, και όχι σε οποιαδήποτε ομάδα, σίγουρα στην πιο επιτυχημένη ομάδα και στο μεγαλύτερο εργοστάσιο μοτοσυκλετών στον πλανήτη.

Όμως ο τεράστιος ενθουσιασμός και η μεγάλη αισιοδοξία που είχε ο νεαρός Ιταλός αναβάτης έχει καταλαγιάσει κατά τη διάρκεια μιας preseason στην οποία δεν κατάφερε να ξεφύγει από τις τελευταίες θέσεις στους χρόνους, όσο σκληρά κι αν έχει δουλέψει, σε σημείο εξάντλησης. Να σημειώσουμε ότι οι χρόνοι είναι απλό δείγμα και δεν αντικατοπτρίζει πάντα την ουσιαστική εξέλιξη και την δυνατότητα ούτε κάθε μοτοσυκλέτας ούτε του κάθε αναβατή!

«Σωματικά είμαι καλά», είπε ο Marini. «Δοκιμάσαμε κάτι μεγάλο στη μοτοσυκλέτα που δεν λειτούργησε και μας έκανε να χάσουμε πολύ χρόνο», εξήγησε για να καταλάβουμε γιατί τελείωσε τη μέρα με 60 γύρους.
Στο τέλος της δοκιμής δεν έχετε παρά να δείτε τους χρόνους για να δείτε ότι τα πράγματα δεν πάνε καλά για τη Honda, αφού οι τέσσερις οδηγοί της, τερμάτισαν μεταξύ 17ης και 20ης θέσης, την οποία κατέλαβε ο Marini.

«Φαίνεται ότι έχουμε βελτιωθεί αλλά η διαφορά που μας χωρίζει από τους άλλους είναι τεράστια.»
«Οι χρόνοι μας δεν είναι κακοί, αν λάβουμε υπόψη ότι ερχόμαστε από πολύ πίσω, αλλά το πρόβλημα είναι ότι οι χρόνοι που έχουν κάνει άλλοι είναι απίστευτοι.»
παραδέχτηκε.
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.277
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Τον καταγγελω ...!.Watching
Ειναι βαλτός κατασκοπος της Ducati για να κλεψει και τα τελευταια μυστικα των κινητηρων Honda ...! Rolling
 

KostasT

old member
Δημοσιεύσεις
4.484
Περιοχή
Αθηνα
Μοτοσυκλέτα
Honda CBF1000FA
Honda SH300i
Όνομα
Δες nickname
Τον καταγγελω ...!.Watching
Ειναι βαλτός κατασκοπος της Ducati για να κλεψει και τα τελευταια μυστικα των κινητηρων Honda ...! Rolling
Μπου γκζερεις. Μπορεί eye
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.466
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Ο Fermín Aldeguer θα κάνει το ντεμπούτο του στο MotoGP με την Pramac-Ducati το 2025 στην θέση του Jorge Martin​


Η Ducati έχει ήδη επιλέξει τον αναβάτη που θα αντικαταστήσει τον Jorge Martín στην ομάδα PRAMAC Racing από την επόμενη χρονιά.

Σύμφωνα με το Motorsport.com , το εργοστάσιο Borgo Panigale έχει ήδη κλείσει τη συμφωνία που θα συνδέσει τον Fermín Aldeguer με την ιταλική μάρκα για το 2025 και το 2026 , δύο χρόνια κατά τα οποία θα αγωνιστεί με την πιο σημαντική δορυφορική ομάδας μεταξύ των άλλων, την ομάδα της PRAMAC Racing.

Η είδηση είχε ήδη διαρρεύσει από τον ίδιο τον Davide Tardozzi, Team Manager της Lenovo Ducati Team, κατά την έναρξη της δοκιμής IRTA στη Μαλαισία όταν είπε ότι: «Ο Fermín Aldeguer είναι ένας πολύ γρήγορος οδηγός, πέρυσι έδειξε τις δυνατότητές του και είναι επίσης πολύ νέος. Νομίζω ότι όλοι τον σκέφτονται και προσπαθούν να υπογράψουν μαζί του. Είμαστε ήδη σε συνομιλίες, και έχουμε φτάσει σε ένα καλό σημείο, αν και τίποτα δεν έχει οριστικοποιηθεί ακόμα. Θα δούμε ποια θα είναι η τελική επιλογή.»

Αν και η Ducati στη συνέχεια αρνήθηκε ότι κατέληξε σε συμφωνία με το περιβάλλον του Aldeguer, η Motorsport.com διαβεβαιώνει ότι ο Ισπανός οδηγός ταξίδεψε στην Ιταλία στα μέσα Ιανουαρίου για να συναντηθεί εκεί με τον Gigi Dall’Igna και να κλείσει το μέλλον του με τους Ιταλούς. , εξασφαλίζοντας μια από τις πιο ανταγωνιστικές μοτοσυκλέτες στο MotoGP.

Ο Aldeguer θα ενταχθεί στην PRAMAC Racing με το δύσκολο έργο να επαναλάβει τις επιτυχίες του προκατόχου του, Jorge Martín, ο οποίος πρόκειται να ξεκινήσει την τελευταία του σεζόν στη δορυφορική ομάδα της Ducati. Ακόμη και μέσα στην ίδια την ομάδα της PRAMAC, ο ιδιοκτήτης της, Paolo Campinoti, έχει παραδεχτεί την αποχώρηση του Martín στο τέλος της τρέχουσας σεζόν 2024 και μάλιστα μίλησε για το μέλλον του: «Κατά τη γνώμη μου θα φύγει. Θα μπορούσε να πάει στη Honda. χρειάζομαι έναν δυνατό οδηγό και ανάμεσα στους νέους είναι αναμφίβολα αυτός που δίνει τα περισσότερα εχέγγυα », αποκάλυψε ο Campinoti σε μια συνέντευξη του στην La Gazzetta dello Sport μόλις πριν από έναν μήνα.

Αν συνέχιζε στη Ducati, ο Martín θα είχε μόνο ένα μονοπάτι να ακολουθήσει, αυτό της επίσημης εργοστασιακής ομάδας, συγκεκριμένα με τη μοτοσυκλέτα του Enea Bastianin i . Ο Ιταλός γνωρίζει ότι η Ducati θα προσέξει πολύ τα αποτελέσματα που θα πετύχει στους πρώτους αγώνες του 2024 και ανάλογα με τις επιδόσεις και την ταχύτητά του, η Ducati θα αποφασίσει αν θα ανανεώσει το συμβόλαιο του «The Beast» ή θα φορέσει τα κόκκινα στον Jorge Martín. ο οποίος έχει ήδη “απειλήσει” με δηλώσεις του σε αρκετές περιπτώσεις ότι θα πάει σε άλλο εργοστάσιο εάν η Ducati δεν του δώσει μια ευκαιρία το 2025.

Ο Fermín Aldeguer, από την πλευρά του, θα προσπαθήσει να ολοκληρώσει το άλμα του στο MotoGP κατακτώντας τον τίτλο του Moto2 πριν ανεβεί στην μεγάλη κατηγορία. Ο 18χρονος αναβάτης ήταν ήδη ένας από τους πρωταγωνιστές της περασμένης σεζόν, κερδίζοντας τέσσερις διαδοχικές νίκες στους τελευταίους τέσσερις γύρους του Moto2, ένα ασταμάτητο σερί που προστέθηκε στα δύο προηγούμενα βάθρα του στην Ινδονησία και την Αυστραλία, τον εκτόξευσε στην τελική τρίτη θέση του Moto2.

Στην πραγματικότητα, αυτό το απίστευτο τέλος της σεζόν με πρωταγωνιστή τον Fermín τον οδήγησε να ακούσει προσφορές από το MotoGP , πρώτα από την ομάδα VR46 όταν έμαθαν ότι ο Luca Marini πήγαινε στη Honda και μετά από το ίδιο το HRC, το οποίο εξέτασε επίσης την περίπτωση του Aldeguer για να αντικαταστήσει τον Marc Márquez.

Ωστόσο, ο Aldeguer είχε ένα μεγάλο εμπόδιο μπροστά του: μια μεγάλη οικονομική ρήτρα που τον κράτησε στην ομάδα του Boscoscuro τουλάχιστον μέχρι το τέλος του 2024 και που τελικά τον εμπόδισε να κάνει το άλμα στο MotoGP, ένα όνειρο που θα εκπληρώσει ο Fermín στη συνέχεια.

Μένει να δούμε τι από όλα αυτά θα αποδειχθεί τελικά αληθινό και τι θα είναι απλά φήμες, σε ένα γαϊτανάκι μεταγραφών που ξεκίνησε πριν ακόμα ξεκινήσει η σεζόν του 2024 !
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.466
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Marc Marquez: “Να κόψουμε τα πολλά αεροδυναμικά βοηθήματα στο MotoGP, είτε πηγαίνεις με 360 είτε με 340, στην τηλεόραση φαίνεται το ίδιο”​

Με τους κανονισμούς να αλλάζουν από το 2027 πιθανώς να δούμε και αλλαγές στον τομέα της αεροδυναμικής
motomag Marc Marquez: “Πρέπει να μειώσουμε την αεροδυναμική στο MotoGP, είτε πηγαίνεις με 360 είτε με 340 στην τηλεόραση φαίνεται το ίδιο”


Ο οκτώ φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής Marc Marquez με δηλώσεις του αναφέρθηκε στο κυνήγια της αεροδυναμικής που τα τελευταία έτη έχει αλλάξει δραματικά τις εμφανίσεις των μοτοσυκλετών του MotoGP, με τον αναβάτη της Gresini Racing Team να υποστηρίζει πως πρέπει να μειωθούν τα αεροδυναμικά βοηθήματα, προβάλλοντας και το επιχείρημα πως είτε κινείσαι με 360 είτε με 340 χιλιόμετρα... στην τηλεόραση δεν υπάρχει διαφορά.

Είναι αλήθεια πως ο τομέας της αεροδυναμικής ήταν και είναι πρόσφορο έδαφος για όλους τους κατασκευαστές στο MotoGP ώστε να κάνουν τη διαφορά που θα τους χαρίσει πλεονέκτημα, ενώ πολλές φορές οι τεχνικοί κανονισμοί της FIM δεν προλαβαίνουν να λάβουν υπόψη τους τις ολοένα και περισσότερες τεχνικές λύσεις που εμφανίζονται η μία μετά την άλλη με ραγδαίο ρυθμό από αγώνα σε αγώνα.
Marc Marquez: “Πρέπει να μειώσουμε την αεροδυναμική στο MotoGP, είτε πηγαίνεις με 360 είτε με 340 στην τηλεόραση φαίνεται το ίδιο”

Πλέον όλες οι ομάδες περισσότερο η λιγότερο χρησιμοποιούν αεροδυναμικά βοηθήματα στις αγωνιστικές πρωτότυπες μοτοσυκλέτες τους (με τις μοτοσυκλέτες πλέον να μη θυμίζουν καθόλου μοτοσυκλέτες στην κλασική τους μορφή) ενώ στο πρόσφατο τεστ είδαμε την Aprilia να χρησιμοποιεί στο πίσω μέρος της RS-GP το σύστημα Aero Rake το οποίο βλέπουμε κατά κόρον στην F1 και χρησιμοποιείται για την μελέτη της οπισθέλκουσας και τη βελτίωση της αεροδυναμικής. Με δεδομένο πως από το 2027 το MotoGP αλλάζει ξανά καθώς θα δούμε κινητήρες 850 κ. εκ. η κουβέντα έχει ανάψει και για τα δεκάδες αεροδυναμικά βοηθήματα που κάνουν τις μοτοσυκλέτες να θυμίζουν... πατρινό καρναβάλι.

Στην κουβέντα μπήκε και ο νέος αναβάτης της Gresini Racing Team, Marc Marquez. Ο οκτώ φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής έχει και στο παρελθόν αναφέρει πως η χρήση αεροδυναμικών βοηθημάτων στο MotoGP πρέπει να μειωθεί, ενώ με νέες του δηλώσεις αναφέρει πως συνεχίζει να πιστεύει το ίδιο, ακόμη και αν οδηγεί τη μοτοσυκλέτα με τα πιο προηγμένα αεροδυναμικά βοηθήματα.
Marc Marquez: “Πρέπει να μειώσουμε την αεροδυναμική στο MotoGP, είτε πηγαίνεις με 360 είτε με 340 στην τηλεόραση φαίνεται το ίδιο”

"Για μένα, πρώτα απ' όλα αυτό που πρέπει να κάνουμε είναι να μειώσουμε τα αεροδυναμικά βοηθήματα στο μέλλον. Δεν ξέρω αν εγώ θα είμαι στο MotoGP αλλά σε δύο, τρία, τέσσερα χρόνια, πρέπει να μειώσουμε τα βοηθήματα κάτι το οποίο θα κάνει τις μοτοσυκλέτες πιο αργές. Τώρα χρησιμοποιούμε πολλή ροπή επειδή δεν έχουμε τόσο πολύ θέμα με τη σούζα, ενώ φρενάρουμε και πολύ αργά. Πρέπει να ακολουθήσεις τη γραμμή, δεν μπορείς να παλεύεις ενάντια στη μοτοσυκλέτα, ενώ πλέον είναι δύσκολο να προσπεράσεις άλλους αναβάτες.

Πρώτα απ' όλα αυτό που πρέπει να κάνουμε είναι να δουλέψουμε πάνω σε αυτό. Στη συνέχεια, αν οι μοτοσυκλέτες είναι πιο αργές, το θέαμα θα είναι καλύτερο. Γιατί; Επειδή ο κόσμος που παρακολουθεί στην τηλεόραση δεν καταλαβαίνει αν οδηγείς με 360χλμ./ώρα ή 340χλμ./ώρα. Και πάλι είναι πάνω από τα 300!

Marc Marquez: “Πρέπει να μειώσουμε την αεροδυναμική στο MotoGP, είτε πηγαίνεις με 360 είτε με 340 στην τηλεόραση φαίνεται το ίδιο”

"Οι υπεύθυνοι πρέπει να δουλέψουν πάνω στους κανονισμούς, γιατί τώρα βλέπουμε όλο και πιο σύνθετα αεροδυναμικά βοηθήματα από όλους τους κατασκευαστές, με τις μοτοσυκλέτες να μοιάζουν με την F1. Πλέον έχουμε αεροδυναμικά βοηθήματα τόσο εμπρός όσο και πίσω στη μοτοσυκλέτα τα οποία δημιουργούν κάθετη δύναμη (downforce) ακόμη και στις στροφές όταν είμαστε στα όρια των κλίσεων. Οπότε πρέπει να το σκεφτούμε."
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.277
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Το ποταμι της εξελιξης δεν γυριζει πισω ... για οσους μεγαλωνουν και νοσταλγουν ....! Tooth
 

KostasT

old member
Δημοσιεύσεις
4.484
Περιοχή
Αθηνα
Μοτοσυκλέτα
Honda CBF1000FA
Honda SH300i
Όνομα
Δες nickname

Marc Marquez: “Να κόψουμε τα πολλά αεροδυναμικά βοηθήματα στο MotoGP, είτε πηγαίνεις με 360 είτε με 340, στην τηλεόραση φαίνεται το ίδιο”​

Με τους κανονισμούς να αλλάζουν από το 2027 πιθανώς να δούμε και αλλαγές στον τομέα της αεροδυναμικής
motomag Marc Marquez: “Πρέπει να μειώσουμε την αεροδυναμική στο MotoGP, είτε πηγαίνεις με 360 είτε με 340 στην τηλεόραση φαίνεται το ίδιο”


Ο οκτώ φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής Marc Marquez με δηλώσεις του αναφέρθηκε στο κυνήγια της αεροδυναμικής που τα τελευταία έτη έχει αλλάξει δραματικά τις εμφανίσεις των μοτοσυκλετών του MotoGP, με τον αναβάτη της Gresini Racing Team να υποστηρίζει πως πρέπει να μειωθούν τα αεροδυναμικά βοηθήματα, προβάλλοντας και το επιχείρημα πως είτε κινείσαι με 360 είτε με 340 χιλιόμετρα... στην τηλεόραση δεν υπάρχει διαφορά.

Είναι αλήθεια πως ο τομέας της αεροδυναμικής ήταν και είναι πρόσφορο έδαφος για όλους τους κατασκευαστές στο MotoGP ώστε να κάνουν τη διαφορά που θα τους χαρίσει πλεονέκτημα, ενώ πολλές φορές οι τεχνικοί κανονισμοί της FIM δεν προλαβαίνουν να λάβουν υπόψη τους τις ολοένα και περισσότερες τεχνικές λύσεις που εμφανίζονται η μία μετά την άλλη με ραγδαίο ρυθμό από αγώνα σε αγώνα.
Marc Marquez: “Πρέπει να μειώσουμε την αεροδυναμική στο MotoGP, είτε πηγαίνεις με 360 είτε με 340 στην τηλεόραση φαίνεται το ίδιο”

Πλέον όλες οι ομάδες περισσότερο η λιγότερο χρησιμοποιούν αεροδυναμικά βοηθήματα στις αγωνιστικές πρωτότυπες μοτοσυκλέτες τους (με τις μοτοσυκλέτες πλέον να μη θυμίζουν καθόλου μοτοσυκλέτες στην κλασική τους μορφή) ενώ στο πρόσφατο τεστ είδαμε την Aprilia να χρησιμοποιεί στο πίσω μέρος της RS-GP το σύστημα Aero Rake το οποίο βλέπουμε κατά κόρον στην F1 και χρησιμοποιείται για την μελέτη της οπισθέλκουσας και τη βελτίωση της αεροδυναμικής. Με δεδομένο πως από το 2027 το MotoGP αλλάζει ξανά καθώς θα δούμε κινητήρες 850 κ. εκ. η κουβέντα έχει ανάψει και για τα δεκάδες αεροδυναμικά βοηθήματα που κάνουν τις μοτοσυκλέτες να θυμίζουν... πατρινό καρναβάλι.

Στην κουβέντα μπήκε και ο νέος αναβάτης της Gresini Racing Team, Marc Marquez. Ο οκτώ φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής έχει και στο παρελθόν αναφέρει πως η χρήση αεροδυναμικών βοηθημάτων στο MotoGP πρέπει να μειωθεί, ενώ με νέες του δηλώσεις αναφέρει πως συνεχίζει να πιστεύει το ίδιο, ακόμη και αν οδηγεί τη μοτοσυκλέτα με τα πιο προηγμένα αεροδυναμικά βοηθήματα.
Marc Marquez: “Πρέπει να μειώσουμε την αεροδυναμική στο MotoGP, είτε πηγαίνεις με 360 είτε με 340 στην τηλεόραση φαίνεται το ίδιο”

"Για μένα, πρώτα απ' όλα αυτό που πρέπει να κάνουμε είναι να μειώσουμε τα αεροδυναμικά βοηθήματα στο μέλλον. Δεν ξέρω αν εγώ θα είμαι στο MotoGP αλλά σε δύο, τρία, τέσσερα χρόνια, πρέπει να μειώσουμε τα βοηθήματα κάτι το οποίο θα κάνει τις μοτοσυκλέτες πιο αργές. Τώρα χρησιμοποιούμε πολλή ροπή επειδή δεν έχουμε τόσο πολύ θέμα με τη σούζα, ενώ φρενάρουμε και πολύ αργά. Πρέπει να ακολουθήσεις τη γραμμή, δεν μπορείς να παλεύεις ενάντια στη μοτοσυκλέτα, ενώ πλέον είναι δύσκολο να προσπεράσεις άλλους αναβάτες.

Πρώτα απ' όλα αυτό που πρέπει να κάνουμε είναι να δουλέψουμε πάνω σε αυτό. Στη συνέχεια, αν οι μοτοσυκλέτες είναι πιο αργές, το θέαμα θα είναι καλύτερο. Γιατί; Επειδή ο κόσμος που παρακολουθεί στην τηλεόραση δεν καταλαβαίνει αν οδηγείς με 360χλμ./ώρα ή 340χλμ./ώρα. Και πάλι είναι πάνω από τα 300!

Marc Marquez: “Πρέπει να μειώσουμε την αεροδυναμική στο MotoGP, είτε πηγαίνεις με 360 είτε με 340 στην τηλεόραση φαίνεται το ίδιο”

"Οι υπεύθυνοι πρέπει να δουλέψουν πάνω στους κανονισμούς, γιατί τώρα βλέπουμε όλο και πιο σύνθετα αεροδυναμικά βοηθήματα από όλους τους κατασκευαστές, με τις μοτοσυκλέτες να μοιάζουν με την F1. Πλέον έχουμε αεροδυναμικά βοηθήματα τόσο εμπρός όσο και πίσω στη μοτοσυκλέτα τα οποία δημιουργούν κάθετη δύναμη (downforce) ακόμη και στις στροφές όταν είμαστε στα όρια των κλίσεων. Οπότε πρέπει να το σκεφτούμε."
Οσα δεν φτανει η αλεπου....
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.466
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

MotoGP vs Formula1 – Ποια τα κόστη, ποια τα κέρδη μεταξύ τους;​

13fc3edfea648c63c116a3655d5e5495_XL.jpg

Με το φετινό, αγωνιστικό σαββατοκύριακο πρεμιέρας της F1 να είναι μια εβδομάδα πριν από εκείνο του MotoGP, ας επιχειρήσουμε να προσεγγίσουμε τα οικονομικά δεδομένα* των κορωνίδων του μηχανοκίνητου αθλητισμού.

Ας ξεκινήσουμε με το MotoGP, έχοντας υπόψιν ως προαπαιτούμενο το διαχωρισμό των εργοστασιακών από τις δορυφορικές ομάδες, οι οποίες μισθώνουν από τη Dorna τις μοτοσυκλέτες τους. Το.. μισθωτήριο μοτοσυκλετών προηγούμενης χρονιάς «παίζει» περί τα 2 εκ. ευρώ ετησίως, ενώ για αγωνιστικές μοτοσυκλέτες τρέχουσας χρονιάς ανεβαίνει στα 4 εκ. ευρώ.

Μιλάμε άλλωστε για πρωτότυπα φτιαγμένα στο χέρι, με ισχύ άνω των 250 ίππων και τελική άνω των 360 χλμ/ώρα, ενώ αν σκεφτούμε και ό,τι στα παραπάνω μισθωτήρια περιλαμβάνονται από δυο μοτοσυκλέτες, τα καύσιμα και 12 κινητήρες ανά σεζόν, σχεδόν… συμφέρει.

Για τις εργοστασιακές ομάδες, επιτρέπονται λιγότερα λίτρα καυσίμου, ενώ γενικά και σύμφωνα με τη Dorna, η αλλαγή κινητήρα κοστολογείται κοντά στο μισό εκ. ευρώ, τα ελαστικά ανα σετ στις 15.000 ευρώ, οι τροχοί από μαγνήσιο στις σχεδόν 4.000 ευρώ. Τα ηλεκτρονικά, αισθητήρες, καλώδια κτλ κοστολογούνται περί τις 100.000 ευρώ, ενώ μια πτώση που εύκολα θα τραυματίσει ρεζερβουάρ, ψαλίδι, πλαίσιο και ηλεκτρονικό εξοπλισμό άνετα ζημιώνει την ομάδα με μισό εκατομμύριο ευρώ.

Ένα άλλο κομμάτι της οικονομικής εξίσωσης του MotoGP δεν είναι άλλο από τους μισθούς των αναβατών οι οποίοι ποικίλουν. Ένας Rookie αναβάτης δίχως μεγάλες προσδοκίες από την ομάδα του, θα δει ετήσιο συμβόλαιο κοντά στις 250.000 ευρώ, με τους πρωτοκλασάτους αναβάτες (βλ. Marc Marquez – επί Honda, όχι τώρα) να βλέπουν το κασέ τους ως και τα 20 εκ. το χρόνο. Τα έσοδα των αναβατών, έρχονται ακόμα από προσωπικούς χορηγούς, αλλά και από εκείνους που θα θέσουν την εικόνα τους στο fairing της μοτοσυκλέτας.

Κάπου εδώ πρεέπει να δούμε και άλλα κόστη που δεν είναι τόσο εμφανή, όπως εκείνα της μετακίνησης μελών της ομάδας και των στελεχών τους, με το κόστος μετακίνησης περίπου 30 ατόμων σε 20 μέρη το χρόνο να εκτιμάται σε πάνω από 1 εκ. ευρώ, ενώ σε άλλα τόσα εκτιμάται το κόστος στέγασης και σίτισης της ομάδας, χωρίς άλλα ακόμα κόστη, όπως μισθοί, έξοδα διαφήμισης κ.α.

Αν κάνουμε τη σούμα -στο περίπου- το ετήσιο κόστος μιας μικρής, δορυφορικής ομάδας με δύο αναβάτες φτάνει τα 7 εκ. ευρώ, ενώ σε επίπεδο μεγάλων εργοστασίων μπορεί να φτάσει τα 40 και πλέον εκ. ευρώ, δεδομένου ότι τη διαφορά μπορούν να κάνουν οι μοτοσυκλέτες αλλά και οι πιο ακριβοπληρωμένοι αναβάτες.

Έσοδα
Βέβαια, υπάρχουν και πολλά κέρδη για το θεσμό, με τη Dorna να βλέπει τις εισπράξεις της να έρχονται από τους θεατές, με περίπου 20 εκ. επισκέπτες στις πίστες το χρόνο (-40% από τους αντίστοιχους θεατές της F1). Το κομμάτι του οπτικοακουστικού υλικού επίσης, είναι εκείνο που φέρνει σχεδόν το 70% του… ταμείου, ενώ έσοδα έρχονται ακόμα από χρεώσεις για να «έρθει το MotoGP στην πίστα σας», διαφημίσεις, τηλεοπτικές μεταδόσεις κ.α., με τη ροή του χρήματος να καταλήγει και στους νικητές

Στη Formula1 τα ίδια…Χ10
Εν προκειμένω, ας τα πάρουμε από εκεί που τελειώσαμε με το MotoGP, δηλαδή από τα έσοδα. Εδώ τα ποσά γίνονται από αστρονομικά, εξωφρενικά, με τη FIA να εκτιμά περί τα 900 εκ. δολάρια στην αρένα των πρώτων, με τον Πρωταθλητή-Κατασκευαστή να παίρνει αναμενόμενα τη μερίδα του λέοντος του προαναφερθέντος ποσού. Εντωμεταξύ, μπορεί τα έσοδα των ομάδων να έχουν παρόμοιες πηγές με εκείνες των 2 τροχών, ωστόσο εδώ οι χορηγοί που βλέπουμε σε μονοθέσια, ρούχα κτλ. κυμαίνονται από περίπου 1 μέχρι σχεδόν 50 εκ. ευρώ. Η περασμένη χρονιά δε για την F1, είχε και μορφή ρεκόρ, μιας και τα έσοδα της ξεπέρασαν τα 3 δις. Ευρώ.

Ακριβά γούστα
Εν αρχή το μονοθέσιο, το οποίο είναι και ο κορμός της εκάστοτε ομάδας. Εδώ τα πράγματα είναι πιο συγκεχυμένα, μιας και τα κόστη είναι πραγματικά δεκαπλάσια από εκείνα του MotoGP. Ενδεικτικό της κατάστασης του χρήματος που έρεε αλόγιστα, είναι το γεγονός πως για το 2024 το οικονομικό ταβάνι εξέλιξης των μονοθέσιων για κάθε ομάδα είναι τα 128 εκ. ευρώ, με το μονοθέσιο αυτό καθεαυτό να εκτιμάται πχ στην περίπτωση της Red Bull στα 15,8 εκ. ευρώ. (2024)

Ως προς τους οδηγούς, τα χρήματα είναι πάλι πολλαπλάσια, με τα… «μεροκάματα» να κυμαίνονται από 760.000 μέχρι και πάνω από 50 εκ. ευρώ το χρόνο και άλλα 40 εκ. να καταλήγουν συνολικά στα υπόλοιπα μέλη της ομάδας. ,Για να μετακινηθεί το καραβάνι κάθε ομάδας, καλύπτοντας έξοδα που περιλαμβάνουν έξοδα συντήρησης, καυσίμων, τηλεπικοινωνιών κτλ. καθώς και αγορές εξοπλισμού κ.α. έχουμε άλλα 70 εκ. ευρώ. (Toro Rosso 2018)

Οπωσδήποτε, τα παραπάνω ποσά έχουν ίσως αποκλίσεις από την τωρινή πραγματικότητα, μιας και είναι πρακτικά μη συγκρίσιμα τα δυο μεγέθη και είναι μάλλον αδύνατο να δούμε το πραγματικό κόστος σε πολλές από τις φάσεις μεταξύ εξέλιξης και καρό σημαίας είτε για μια αγωνιστική μοτοσυκλέτα, είτε για ένα μονοθέσιο. Αυτό που μαρτυρούν όμως τα οικονομικά δεδομένα από το 2018 μέχρι σήμερα -με εξαίρεση τη μαύρη οικονομικά τρύπα του 2020 και τα όποια απόνερα της- είναι το γεγονός ότι το κόστος μιας ομάδας του MotoGP είναι το 1/10 από εκείνο μιας αντίστοιχης της F1.

Αντίστοιχα, παραπάνω από δεκαπλάσια ήταν και τα έσοδα της F1, με τα 3+ δις της το 2023 να έρχονται απέναντι στα... μόλις 200 εκ. ευρώ του MotoGP της ίδιας χρονιάς. Ποιος ξέρει, ίσως για να πωλείται όπως είναι επιπλωμένο...
*Με συγκριτικά ποσά σε βάθος εξαετίας, ελπίζοντας σε λιγότερες ανατιμήσεις λόγω Σουέζ, κορωνοϊού, πολέμου στην Ουκρανία, Χούθι, εισβολής εξωγήινων και οτιδήποτε άλλο επηρρεάζει τις τιμές πχ. στα ελληνικά βενζινάδικα

Πηγές: Forbes, onestopracing.com, sportspromedia.com, gpone.com
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.466
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Πιο αργά τα δίχρονα V4 GP 500 από τα μονοκύλινδρα τετράχρονα της Moto3​

Ούτε ο Valentino Rossi δεν θα μπορούσε να τα περάσει!
1


Δύσκολο να το πιστέψεις, αλλά τα χρονόμετρα δεν ενδιαφέρονται για το τί πιστεύουμε εμείς. Τα χρονόμετρα ενδιαφέρονται μόνο για το ποιος θα περάσει πρώτος τη γραμμή τερματισμού και με ψυχρούς αριθμούς αποτυπώνουν την μία και μοναδική αλήθεια.

Ακριβώς αυτό έκαναν και στις τελευταίες επίσημες δοκιμές της Moto3 στην πίστα της Jerez, όπου ο νεαρός αναβάτης David Alonso, γύρισε στο 1:43,315 διαλύοντας στην κυριολεξία το 1:43,674 που ήταν ο χρόνος της Pole Position που είχε πετύχει ο Alex Crivillé με την δίχρονη Honda NSR 500 το 2001 στην ίδια πίστα! Κι αν ο Alex Crivillé δεν σας φαίνεται για πολύ γρήγορος αναβάτης, τί θα λέγατε αν μαθαίνατε πως ο 9 φορές παγκόσμιος πρωταθλητής Valentino Rossi με την NSR 500 είχε πετύχει καλύτερο χρόνο αγώνα στο 1:43,739!
2

Μιλάμε για την τελευταία γενιά των δίχρονων V4 500 μοτοσυκλετών του MotoGP με βάρος κάτω από 135 κιλά και ιπποδύναμη πάνω από 200 ίππους. Μαζί με έναν αναβάτη 68-75 κιλών έχουμε συνολικό βάρος 210 κιλά το πολύ και αναλογία κιλών ανά ίππο στο 1,05 το πολύ. Κι όμως ένα μονοκύλινδρο, τετράχρονο 250 των 55-60 ίππων με ελάχιστο επιτρεπόμενο από τους κανονισμούς συνολικό βάρος 152 κιλών (μοτοσυκλέυα+αναβάτης), που μας δίνει αναλογία κιλών/ίππο στην καλύτερη των περιπτώσεων 2,55, κατάφερε στην πίστα της Jerez να είναι πάνω από 3 δέκατα πιο γρήγορη.
4


Και μην ξεχνάμε πως η αναλογία κιλών ανά ίππο παίζει ρόλο στις επιταχύνσεις μόνο. Για να επιτύχεις υψηλή τελική ταχύτητα χρειάζεσαι μεγάλες ποσότητες ιπποδύναμης για να υπερνικήσεις την αεροδυναμική αντίσταση. Το χαμηλό βάρος δεν παίζει κανένα ρόλο στην τελική, οπότε πέρα από το μειονέκτημα της αναλογίας κιλών ανά ίππο που έχει μια μοτοσυκλέτα της Moto3 έναντι ενός δίχρονου V4 500, έχει και ελάχιστη ιπποδύναμη για να σημειώσει υψηλή τελική ταχύτητα στις ευθείες.
7

Βέβαια η πίστα της Jerez δεν έχει μεγάλες ευθείες και στα MotoGP σημειώνονται από τις μικρότερες τελικές ταχύτητες του πρωταθλήματος. Όμως ακόμα κι έτσι, το γεγονός πως μια μονοκύλινδρη τετράχρονη των 250 κυβικών, στα χέρια ενός πιτσιρικά 18 ετών, μπορεί να ξεφτιλίσει μια δίχρονη V4 500, ακόμα κι αν την οδηγεί ο Valentino Rossi στα καλύτερά του, δείχνει πόσο έχει προχωρήσει το άθλημα στο σύνολό του (τεχνολογικά και οδηγηκά) και πόσο απαιτητικό είναι σε κάθε λεπτομέρεια, για τους αναβάτες, τις μοτοσυκλέτες και τις ομάδες. Όσοι λοιπόν νοσταλγούν την δίχρονη εποχή και νομίζουν πως τα GP 500 ήταν γρήγορες μοτοσυκλετες, ας αναθεωρήσουν…
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.466
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

MotoGP – Η Ducati «δένει» τον Bagnaia​

Επεκτείνουν την συνεργασία τους μέχρι το τέλος του 2026​




Ο δύο φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής θα αγωνίζεται με τις κόκκινες μοτοσυκλέτες μέχρι το τέλος του 2026
Λίγες ημέρες πριν την έναρξη της νέας σεζόν Ducati και Bagnaia έβαλαν τις υπογραφές στα νέο συμβόλαιο συνεργασίας τους. Η εταιρεία του Borgo Panigale ανακοίνωσε πως ο Ιταλός θα αγωνίζεται μαζί της μέχρι το τέλος της σεζόν 2026.
Γεννημένος στο Τορίνο το 1997 και κάτοικος του Πέζαρο, ο Bagnaia εντάχθηκε στην δορυφορική ομάδα της Ducati, Pramac Racing, το 2019. Με την επέκταση του συμβολαίου του, θα γίνει ο δεύτερος αναβάτης που αγωνίζεται με την Ducati για συνολικά οκτώ χρόνια.
Francesco Bagnaia (#1, Ducati Lenovo Team): "Είμαι τόσο χαρούμενος που συνεχίζω να αγωνίζομαι με την ομάδα των ονείρων μου! Το να φοράω αυτά τα χρώματα είναι τιμή για μένα. Είναι φανταστικό και πηγή υπερηφάνειας. Μαζί με την Ducati, και όλα τα παιδιά στην Ducati Corse, έχουμε πετύχει απίστευτα πράγματα. Σε αυτά τα τρία χρόνια που ακολουθούν (συμπεριλαμβανομένου του 2024), θα συνεχίσουμε να δίνουμε τον καλύτερό μας εαυτό για να πετύχουμε όσο το δυνατόν περισσότερες επιτυχίες. Είμαι πολύ χαρούμενος και έτοιμος να αγωνιστών στην πίστα του Κατάρ για τον πρώτο αγώνα της χρονιάς».
Claudio Domenicali (Διευθύνων Σύμβουλος Ducati Motor Holding): "Ο Pecco είναι πραγματικά ο τέλειος αναβάτης για την Ducati. Εκπροσωπεί τις αξίες μας, στυλ, σεμνότητα και επιδόσεις. Όχι μόνο είναι γρήγορος, αποφασιστικός και επίμονος στην πίστα, αλλά ξεχωρίζει για την σεμνότητα του και την ζωή του εκτός πίστας. Είμαι πολύ χαρούμενος για αυτή την ανανέωση, την οποία είμαι σίγουρος ότι οι Ducatisti σε όλο τον κόσμο θα υποδεχθούν με ενθουσιασμό».
Luigi Dall'Igna (Γενικός Διευθυντής Ducati Corse): "Είμαστε εξαιρετικά χαρούμενοι που θα έχουμε τον Bagnaia μαζί μας μέχρι και το 2026. Μαζί, έχουμε γράψει μια σημαντική σελίδα της ιστορίας της μοτοσυκλέτας: Ο Pecco ήταν ο πρώτος Ιταλός αναβάτης που κέρδισε Παγκόσμιο τίτλο στο MotoGP με μια ιταλική μοτοσυκλέτα, την Desmosedici GP. Μαζί, φέραμε πίσω έναν Παγκόσμιο τίτλο αναβατών που έλειπε για 15 χρόνια, και το κάναμε ξανά πέρυσι. Είναι δύο φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής και έχει αποδείξει πως του αξίζει πραγματικά το νούμερο 1 στο φέρινγκ της μοτοσυκλέτας του. Εκτός από τα αποτελέσματα, ο Bagnaia συνεχίζει να δείχνει ότι είναι σε τέλεια αρμονία με την μοτοσυκλέτα και την ομάδα. Για όλους αυτούς τους λόγους, ήταν φυσικό να θέλουμε να συνεχίσουμε μαζί του. Ως εκ τούτου, προσβλέπουμε σε αυτό το νέο κεφάλαιο μαζί, με πεποίθηση ότι μπορούμε να επιτύχουμε ακόμη περισσότερα σημαντικά αποτελέσματα».
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.466
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Pedro Acosta: “Έζησα το όνειρο για 15 γύρους – Η μάχη με τον Marquez ήταν όπως όταν χάνεις την παρθενιά σου, όλα αρχίζουν όμορφα και καταλήγουν σε καταστροφή”​


Ο Pedro Acosta ολοκλήρωσε χαρούμενος το ντεμπούτο του στην μεγάλη κατηγορία MotoGP, αφού κατάφερε και έφτασε μέχρι τέταρτος αφού προσπέρασε ακόμη και τον Marc Marquez.

Ο αναβάτης της GasGas Tech3 ήδη έκανε την πρώτη του καλή εμφάνιση το Σάββατο στο Sprint, στο οποίο τερμάτισε 8ος, λιγότερο από πέντε δευτερόλεπτα πίσω από τον νικητή. Αλλά ο Pedro Acosta την Κυριακή, στον πρώτο μεγάλο αγώνα Grand Prix της σεζόν, του ντεμπούτου του στο MotoGP, έδωσε τον καλύτερο εαυτό του. Ξεκινώντας όγδοος, ο Acosta έκανε έναν εντυπωσιακό αγώνα στον οποίο προσπέρασε αρκετούς οδηγούς μπροστά του, όπως τον Enea Bastianini , τον Alex Márquez και, τέλος, τον Marc Márquez , τον οποίο προσπέρασε, φτάνοντας στην τέταρτη θέση.

Ωστόσο, στο τέλος ο Pedro άρχισε να χάνει έδαφος και έχασε θέσεις μέχρι που πέρασε τη γραμμή τερματισμού στην 9η θέση, 11,5 δευτερόλεπτα πίσω από τον νικητή, Pecco Bagnaia .
«Όλα ήταν σούπερ σήμερα, είμαι πάρα πολύ χαρούμενος, έζησα το όνειρο για 15 γύρους! Για 15 γύρους έκανα ότι ξέρω να κάνω, ότι έμαθα να κάνω, όλα ήταν φοβερά, να τρέχω με τους καλυτέρους οδηγούς στο κόσμο! Και το να τερματίσω 9ος είναι πολύ σπουδαίο, να είμαι εκεί μαζί με τους καλύτερους!»

«Όσο ήμουν εκεί μπροστά είδα πως οι καλύτεροι οδηγοί, το κάνουν, πως χειρίζονται τις μοτοσυκλέτες τους και πως αξιοποιούν τα εργαλεία τους, πως διαχειρίζονται τα ελαστικά τους, και πως πιέζουν και πως αντιδρούν, μετα από αυτό θα είμαι ποιο έμπειρος, ήταν ένας σούπερ αγώνας!»

«Τελικά, έκανα κάποια λάθη. Ήταν πολύ καλό για να είναι αληθινό. Έκανα τον πρώτο γύρο στην 11η θέση και σε 10 γύρους είχα φτάσει τέταρτος. Οπότε, πρέπει να είμαι χαρούμενος.».

Ο Pedro Acosta, στην πορεία του για να φτάσει στην 4η θέση, προσπέρασε αρκετούς οδηγούς, συμπεριλαμβανομένου και του Marc Márquez. Αν και δεν μπορεί να ξεχωρίσει ένα μόνο προσπέρασμα ως το αγαπημένο του σήμερα είπε: «Μου άρεσαν όλες οι προσπεράσεις, γιατί ήταν οι πρώτες που έκανα στο MotoGP. Από τότε που ήμουν στη Moto3 δεν ένιωθα τόσο σίγουρος για το προσπέρασμα. Και κοίτα, στην Moto2 μπορούσα να προσπεράσω και πάνω κάτω όπου ήθελα. Αλλά αυτή η αυτοπεποίθηση, να έρχομαι από πίσω και να μπορώ να εκτοξευτώ και να ξέρω ότι η μοτοσυκλέτα θα σταματούσε και ότι όλα θα πάνε καλά, δεν την είχα για πολύ καιρό.»

Διαχείριση, αυτό ήταν το λάθος που πιστεύει ότι έκανε σήμερα: «Η διαχείριση ήταν λάθος. Δεν ήταν μόνο τα λάστιχα, ήταν και κάτι με την ποσότητα της βενζίνης. Αλλά οκ, τελικά πήγε περισσότερο από καλά.»

«Η εκκίνηση πήγε πολύ καλύτερα από χθες. Μόνο που ο Μίλερ με πέρασε πολύ γρήγορα και πολύ κοντά, οπότε η μοτοσυκλέτα άρχισε να κουνιέται. Και φυσικά, επειδή είχα πολύ κόσμο γύρω μου, ήμουν στη μέση, έκοψα, σταθεροποιήθηκα λίγο και συνέχισα ξανά, αλλα έχασα πολύ χρόνο. Αλλά γενικά πήγε καλύτερα από χθες.»

Για τις προσπεράσεις και την άνοδο αλλα και τα λάθη που έφεραν την οπισθοχώρηση είπε: «Πολλές φορές είναι καλύτερο να κάνεις 10 γύρους έτσι και να μαθαίνεις και μετά να επιστρέψεις πίσω παρά να κάνεις 20 γύρους μένοντας πίσω. Οπότε, νομίζω ότι πρέπει να είμαι κάτι παραπάνω από χαρούμενος.»

«Στο τέλος, είναι η διαχείριση… Βλέποντας πώς οδηγούν αυτοί που είναι μπροστά, αποκτώ εμπειρία, και μαθαίνω τον τρόπο για να διαχειρίζομαι τον αέρα όταν πηγαίνω πίσω τους. Οπότε νομίζω ότι αυτό είναι πολύ σημαντικό. Έφαγα τον χθεσινό αγώνα πίσω από το Alex και τον σημερινό αγώνα πίσω από τον Martin, τον Márquez… πίσω από ανθρώπους που οδηγούν διαφορετικά .»

Για την μικρή μάχη που είχε με τον Marc Marquez ο Acosta είπε με αφοπλιστική ειλικρίνεια: «Διήρκεσε όσο έπρεπε να διαρκέσει. Είναι όπως όταν χάνεις την παρθενιά σου: όλα αρχίζουν πολύ ωραία και μετά είναι όλα μια καταστροφή. Λοιπόν αυτό ήταν το ίδιο. Δεν μπόρεσα να τελειώσω τόσο καλά την ιστορία σήμερα, αλλα πρέπει να είμαι χαρούμενος.»

«Το να φτάσω 4ος στον πρώτο αγώνα, να προσπεράσω πολύ κόσμο είναι αυτό που μου άρεσε περισσότερο… Το να προσπερνάω κόσμο, να έχω τον ρυθμό και να είμαι εκεί είναι αυτό που μου άρεσε περισσότερο, οπότε πρέπει να είμαι κάτι παραπάνω από χαρούμενος.»

 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.466
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Fabio Quartararo “Είμαστε πιο μακριά από ποτέ από τους αντιπάλους μας”​

Ακόμη ένα ξεκάθαρο μήνυμα του Fabio προς την ομάδα της Yamaha
motomag Fabio Quartararo “Είμαστε πιο μακριά από ποτέ από τους αντιπάλους μας”


O Fabio Quartararo μετά το τέλος του πρώτου αγώνα της χρονιάς στο Qatar αναφέρθηκε για την έλλειψη ανταγωνιστικότητας της M1 κάνοντας γνωστό πως η Yamaha βρίσκεται πιο μακριά από ποτέ από τους αντιπάλους της, με τον Γάλλο να στέλνει για ακόμη μία φορά σαφές μήνυμα για το τι πρόκειται να ακολουθήσει όσον αφορά το μεταγραφικό του μέλλον στο MotoGP.

Μετά την αποτυχημένη περσινή χρονιά της Yamaha στο MotoGP -για πρώτη φορά μετά από 20 σεζόν στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Μοτοσυκλετών η ιαπωνική εταιρεία δεν κατέκτησε έστω μία νίκη- τα πράγματα ολοένα και δυσκολεύουν αν κρίνουμε από τα αποτελέσματα των δύο αναβατών της στον εναρκτήριο γύρο της χρονιάς.

Το πλεονέκτημα των παραχωρήσεων καθώς και οι αλλαγές που έγιναν στο κομμάτι των μηχανικών δεν έχουν φέρει σημάδια βελτίωσης στην ιαπωνική ομάδα σε σχέση με τον ανταγωνισμό ενώ πλέον μετά τις δηλώσεις του Fabio Quartararo η κατάσταση στην Yamaha θυμίζει καζάνι έτοιμο να εκραγεί.
Fabio Quartararo “Είμαστε πιο μακριά από ποτέ από τους αντιπάλους μας”

Ο Quartararo δεν έκρυψε την απογοήτευση του μετά την ενδέκατη θέση που πέτυχε με τον αναβάτη της Yamaha να δηλώνει: "Σε σύγκριση με το πώς είναι το επίπεδο του ανταγωνισμού αυτή τη στιγμή, θα έλεγα πως η μοτοσυκλέτα είναι στην χειρότερη κατάσταση που έχει υπάρξει. Ναι βελτιωθήκαμε αλλά σε σύγκριση με τους άλλους είμαστε πιο μακριά από ποτέ.

Το χάσμα μεταξύ όλων των ευρωπαίων κατασκευαστών και εμάς είναι ακόμη μεγαλύτερο, αλλά ένιωσα ότι ήμασταν ακόμα χειρότεροι στο Qatar. Νιώθω πως αγωνίζομαι σε ένα διαφορετικό πρωτάθλημα. Οι ευρωπαίοι κατασκευαστές με τις μοτοσυκλέτες τους στις εμπρός θέσεις και οι ιαπωνικές μοτοσυκλέτες να παλεύουν μεταξύ τους για τις πίσω θέσεις.

Αναφορικά με τον αγώνα από τον πρώτο γύρο μέχρι και τον τελευταίο ήμουν με την χαρτογράφηση με την λιγότερη ισχύ ώστε να σώσω τα ελαστικά μου. Δεν είμαστε σε θέση να κινηθούμε σε γρήγορο ρυθμό όπως οι πρώτοι, ακόμη και στον πρώτο γύρο είμαστε αργοί. Το δυνατό σημείο της M1 που ήταν οι ανοιχτές στροφές μεγάλης ταχύτητας έχει χαθεί. Στο Qatar σε αυτού του είδους τις στροφές έχανα χρόνο, οπότε πλέον αυτό είναι το αδύναμο μας σημείο”.


Οι νέες δηλώσεις του Gabio Quartararo για την ανταγωνιστικότητα της M1 έρχονται να προστεθούν σε αυτές του πρόσφατου παρελθόντος ενώ πλέον γίνεται κατανοητό πως ο αναβάτης της Yamaha ετοιμάζεται να βρει αλλού αγωνιστική στέγη αν δεν αλλάξει σύντομα η κατάσταση στην Yamaha.
Fabio Quartararo “Είμαστε πιο μακριά από ποτέ από τους αντιπάλους μας”
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.277
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Για να δουμε αν και ποτε θα θελησει να ξυπνησει η γιαπωνεζικη αυτοκρατορια να επενδυσει και στα MotoGp ... εκτος των σκουτερ ...! cdefghigi
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.466
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.277
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Ωρα να αραιωνουμε λιγο παιδια ... πιασαμε κοριους ...! Tooth
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.466
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Ο Luca Marini βρέθηκε από την pole με την Ducati το 2023 στο τέλος με τη Honda το 2024 στο Qatar​

Το χειμώνα, ο Luca Marini συμφώνησε να αφήσει το Ducati του Mooney VR46 για να οδηγήσει το Honda RC213V που άφηνε ελεύθερο ο Marc Márquez .

Η κίνηση φαινόταν επικίνδυνη, βλέποντας τις επιδόσεις του με την Desmosedici σε σύγκριση με το πρωτότυπο της Honda και μόλις τελείωσε το πρώτο Σαββατοκύριακο του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος MotoGP 2024, έγινε σαφές ότι η ιαπωνική μοτοσυκλέτα απέχει ακόμα πολύ από την πιο ανταγωνιστική Ducati.
Ο Ιταλός πέτυχε την pole position στο Lusail στο Κατάρ το 2023 με την Desmosedici, με χρόνο 1:51.762 και το περασμένο Σάββατο με την Honda προκρίθηκε στην 21η θέση με καλύτερο χρόνο 1:52.952, περισσότερο από δύο δευτερόλεπτα πίσω από τον Jorge Martin .

Τα πράγματα δεν βελτιώθηκαν στον αγώνα Sprint και ο Marini ήταν τελευταίος, 25.553 πίσω από τον Martin. Την περασμένη σεζόν ο Marini ήταν τρίτος, μόλις δύο δευτερόλεπτα πίσω από την Prima Pramac του Martin.

«Μια περίεργη μέρα, ειλικρινά. Γιατί δεν περίμενα να είμαι τόσο μακριά, ούτε και η ομάδα. Όλο το Σαββατοκύριακο, και στη δοκιμή, ήμουν λίγο πολύ με τους αναβάτες της Honda, αλλά σήμερα ήμασταν πολύ μακριά. Αρχικά, πρέπει να καταλάβουμε γιατί. Ήμουν πολύ δυνατός στο φρενάρισμα, αλλά πρέπει να βελτιωθούμε πολύ σε άλλους τομείς. Αν καταφέρουμε να βελτιώσουμε τα προβλήματά μας, θα μπορέσουμε να προχωρήσουμε αρκετές θέσεις. Πρέπει να προσπαθήσουμε να δουλέψουμε καλά και προς τη σωστή κατεύθυνση»,είπε ο αναβάτης της Honda μετά τον τερματισμό του Σαββάτου.

Όμως τα προβλήματα συνεχίστηκαν και την Κυριακή για τον Marini, τερματίζοντας στην προτελευταία θέση και 42.422 δευτερόλεπτα από τον Francesco Bagnaia, τον νικητή του GP, επιδεινώνοντας σημαντικά το αποτέλεσμά του από την προηγούμενη χρονιά, που ήταν μια τρίτη θέση στο βάθρο. «Είναι ενθαρρυντικό να βλέπεις τους άλλους αναβάτες της Honda, και ειδικά τον Mir, να αγωνίζονται για καλές θέσεις», είπε ο Ιταλός, κοιτάζοντας το αποτέλεσμα του παγκόσμιου πρωταθλητή του 2020, που ήταν 13ος. «Για εμάς, ήταν η συνέχεια του Σαββατοκύριακου μας και είχαμε ένα μικρό πρόβλημα που μας περιόρισε στον αγώνα», συνέχισε σχολιάζοντας τη δική του απόδοση.

Το βήμα προς τα πίσω που έχει υποστεί είναι εμφανές . Έχει περάσει από την αποχώρηση από το Lusail το 2023 με την pole position και δύο βάθρα μέχρι να ξεκινήσει το 2024 στο τέλος. «Κατάφερα να καταλάβω πολλά πράγματα κατά τη διάρκεια του αγώνα, κάτι που είναι πολύ σημαντικό, ειδικά όταν συνειδητοποίησα ότι ο Miller ήταν πίσω. Τον άφησα να περάσει για να μελετήσω λίγο πώς οδηγούσε. Νομίζω ότι αυτό θα μας βοηθήσει να καταλάβουμε περισσότερα και να βγάλουμε θετικά πράγματα από αυτό. Χρειαζόμαστε χρόνο για να συνεχίσουμε τις δοκιμές και να νιώσουμε πιο άνετα. Είναι ο πρώτος αγώνας, πρέπει να είμαστε ρεαλιστές και ήρεμοι».

Το καλό είναι ότι υπάρχει μόνο περιθώριο βελτίωσης. Το κακό είναι ότι η σύγκριση με το ίδιο Σαββατοκύριακο την περασμένη σεζόν είναι μια καταστροφή από μόνη της. Γιατί έχει περάσει από μια ομάδα που πάλευε για νίκες πέρυσι σε μια που κλείνει το πρώτο Σαββατοκύριακο με τρεις βαθμούς.

Σου επεσαν τα αυτια λεβεντημ JoyJoy

Πηγη https://bikerspirit.net
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.466
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Fermin Aldeguer - Ανακοινώθηκε από τη Ducati η άνοδος του στο MotoGP το 2025​

081c885d6cbe2617ca5bdf55a19b928e_XL.jpg

Ο νεαρός Ισπανός θα ανέβει με κάθε επισημότητα στη μεγάλη κατηγορία του MotoGP με τη Ducati και μάλιστα με διετές συμβόλαιο, αρχής γενομένης από το 2025.

Ο αναβάτης που έκλεψε για λίγο τα φώτα της δημοσιότητας από τον Pedro Acosta κερδίζοντας τους τέσσερις τελευταίους αγώνες του περσινού Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Moto2, αναμένεται να τοποθετηθεί στην ομάδα της Pramac. Ωστόσο, η σχετική ανακοίνωση της Ducati δεν ανέφερε ξεκάθαρα σε ποια ομάδα θα μεταπηδήσει ο 18χρονος αναβάτης.

Ο γενικός διευθυντής της Ducati Corse, Gigi Dall’Igna, δήλωσε τα εξής: .«Θα ήθελα να καλωσορίσω θερμά τον Fermín στην οικογένεια της Ducati και ανυπομονούμε να τον δούμε να οδηγεί το Desmosedici GP μας. Είμαι ενθουσιασμένος με αυτή τη συμφωνία γιατί ο Aldeguer είναι ένας από τους πιο δυνατούς αναβάτες στη νέα γενιά του MotoGP. Τα τελευταία χρόνια, παρακολουθήσαμε την εξέλιξή του, ενώ την τελευταία σεζόν, έδειξε απίστευτη ταχύτητα. Είναι πολύ νέος με δυνατότητες και χαρακτηριστικά για να τα πάει καλά και θα του δώσουμε όλη την τεχνική υποστήριξη για να τον βοηθήσουμε να καλλιεργηθεί.»

Ο Aldeguer, ο οποίος ήταν αντικείμενο φημών για το MotoGP την περασμένη σεζόν, με τη σειρά του δήλωσε τα εξής: «Είμαι εκστασιασμένος που έχω αυτή την ευκαιρία. Χάρη στη Ducati, θα πραγματοποιήσω το όνειρο που κυνηγούσα από την παιδική μου ηλικία. Ήρθε η ώρα να κάνω το μεγάλο άλμα και να ανταγωνιστώ τους καλύτερους αναβάτες του κόσμου και επιπλέον θα το κάνω με την καλύτερη μοτοσυκλέτα στο grid.

Θέλω να εκφράσω την ευγνωμοσύνη μου στη Ducati, ειδικά στον Gigi Dall'Igna, για την πίστη του σε μένα από την αρχή των συζητήσεών μας. Ευχαριστώ τον Luca Boscoscuro για όλα όσα έχουμε μοιραστεί και για όσα έχουμε μπροστά μας. Είμαι επίσης ευγνώμων στην οικογένειά μου, τον μάνατζέρ μου, τον Héctor Faubel και όλους όσους, με τον ένα ή τον άλλο τρόπο, συνέβαλαν στο ταξίδι μου εδώ.

Τώρα που ξέρω τι επιφυλάσσει το μέλλον, ήρθε η ώρα να εστιάσω αποκλειστικά σε αυτή τη σεζόν, όπου αντιμετωπίζω μια σημαντική πρόκληση στη Moto2. Θα δώσω τα πάντα για να φύγω από αυτή την κατηγορία με το κεφάλι ψηλά, με στόχο τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα πριν ξεκινήσω τη νέα περιπέτεια στο MotoGP.»

Ο Jorge Martin και ο Franco Morbidelli οδηγούν αυτή τη στιγμή το Desmosedici εργοστασιακών προδιαγραφών για την Pramac, με τον Gino Borsoi, Team Manager της Prima Pramac Racing να έχει ήδη προαναγγείλει την έξοδο του Jorge Martin από την ομάδα στο τέλος της σεζόν.

Πηγη www.bikeit.gr
 
Top Bottom