ΜΟΤΟ GP μεταγραφικά και άλλα σχόλια

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
27.242
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Ο Pecco Bagnaia είναι καλά χωρίς κατάγματα μετα από την σφοδρή πτώση του στην Catalunya​

Για την εργοστασιακή ομάδα της Ducati-Lenovo, ο κύριος αγώνας στο Montmeló μετατράπηκε σε εφιάλτη λίγο μετά την εκκίνηση

Στην έξοδο της δεύτερης στροφής, ο pole setter Pecco Bagnaia, ενώ βρισκόταν στο προβάδισμα, έπεσε μετά από ένα φοβερό highside. Ο Brand Binder δεν μπόρεσε να τον αποφύγει εγκαίρως και τον χτύπησε στα πόδια.
Ο Bagnaia νοσηλεύτηκε στην πίστα και μετα μεταφέρθηκε στο Ιατρικό Κέντρο με ασθενοφόρο. Στη συνέχεια μεταφέρθηκαν στο Νοσοκομείο General de Catalunya της Βαρκελώνης για περαιτέρω ελέγχους.

Ο Dr. Angel Charte, Ιατρικός Διευθυντής του MotoGP, έδωσε μια πρώτη ενημέρωση στην οποία ευτυχώς μίλησε μόνο για έναν μικρό τραυματισμό.
«Ο Pecco υπέστη πολλαπλό τραύμα όταν μια μοτοσικλέτα τον πέρασε στην περιοχή του μηρού και της κνήμης. Κάναμε ακτινογραφίες αυτής της περιοχής και βρήκαμε έναν μικρό τραυματισμό που δεν ξέρουμε αν είναι παλιός ή πρόσφατος. Οι εικόνες που έχουμε είναι συμβατικές ακτινογραφίες, επομένως είναι δύσκολο να είμαστε σίγουροι ότι δεν υπάρχει κάταγμα. Γι’ αυτό πρέπει επειγόντως να κάνουμε αξονική τομογραφία και γι’ αυτό τον έστειλαν στο νοσοκομείο», εξήγησε ο Dr. Angel Charte.

Δεν είχε ενοχλήσεις στο κεφάλι, στο στήθος ή στην κοιλιά σε καμία στιγμή. «Είχε τις αισθήσεις του και μπορούσε να προσανατολιστεί», διαβεβαίωσε ο γιατρός του MotoGP.
Ο αθλητικός διευθυντής της Ducati, Paolo Ciabatti, ανέφερε ότι ο Bagnaia παραπονέθηκε για πόνο στην ουρά, ο οποίος οφειλόταν στη δυνατή πρόσκρουση μετά το highside. Ο παγκόσμιος πρωταθλητής δεν μπορούσε να εξηγήσει την αιτία της πτώσης.
Το βράδυ η Ducati ανακοίνωσε επίσημα: «Ο Bagnaia υπέστη πολλαπλούς μώλωπες, αλλά δεν υπέστη κατάγματα και μπορεί να ξεκινήσει το ταξίδι για το σπίτι με την ομάδα.»



Πηγη https://bikerspirit.net
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
27.242
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Ο Enea Bastianini έχει δυο κατάγματα σε χέρι και πόδι και μια τιμωρία Long Lap Penalty, ως αποτέλεσμα της πτώσης του στην Catalunya​

Για την εργοστασιακή ομάδα της Ducati-Lenovo, ο κύριος αγώνας στο Montmelo μετατράπηκε σε εφιάλτη λίγο μετά την εκκίνηση.

Ο Enea Bastianini, ο οποίος ξεκίνησε μόλις από την 14η θέση στο grid, προκάλεσε μαζική πτώση στη στροφή 1 όταν φρέναρε αργά με αποτέλεσμα να πέσει και να παρασύρει τον Alex Márquez, Johann Zarco, Fabio Di Giannantonio και τον Marco Bezzecchi.
Ο Bastianini μεταφέρθηκε στο Ιατρικό Κέντρο και στη συνέχεια στο Νοσοκομείο General de Catalunya της Βαρκελώνης για περαιτέρω ελέγχους, οπού διαπιστώθηκε πως υπέστη κάταγμα στον αριστερό αστράγαλο και στο αριστερό χέρι.
Και τα δύο κατάγματα έχουν ακινητοποιηθεί για να επιτρέψουν στον Bastianini να επιστρέψει αμέσως στην Ιταλία όπου θα υποβληθεί σε χειρουργική επέμβαση στο νοσοκομείο της Μόντενα.

Ενημέρωση από την Ducati: «Ο Bastianini έχει ένα μη μετατοπισμένο κάταγμα του έσω σφυρού του αριστερού αστραγάλου (“malleolus medialis”), και ένα κάταγμα στο δεύτερο μετακάρπιο του αριστερού χεριού. Χέρι και αστράγαλος έχουν δεθεί – ακινητοποιηθεί για να τον αφήσουν να ταξιδέψει στην Ιταλία απόψε. Θα χρειαστεί χειρουργική επέμβαση και στους δύο τραυματισμούς»
Davide Tardozzi (Ducati Lenovo Team Manager): «Ο Ennea υπέστη κάταγμα στο αριστερό του χέρι και ένα στον αριστερό αστράγαλο και τα δύο θα χρειαστούν χειρουργική επέμβαση. Θα κάνει τις επεμβάσεις το συντομότερο δυνατό και σίγουρα θα πρέπει να χάσει το GP του Misano.»

Οι αγωνοδίκες του αγώνα MotoGP τιμώρησαν τον Bastianini για την πολλαπλή πτώση της εκκίνησης. Στο επόμενο Grand Prix που θα αγωνιστεί, πρέπει να ολοκληρώσει ποινή μεγάλου γύρου (Long Lap Penalty).

Πηγη https://bikerspirit.net
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
27.242
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Massimo Rivola: “Η Aprilia χρειάζεται δύο χρόνια για να κερδίσει το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα MotoGP”​

Ο Massimo Rivola , Διευθύνων Σύμβουλος της Aprilia Racing, πιστεύει στον τίτλο, επαινεί τον Aleix Espargaro και τον Maverick Viñales και είναι περήφανος για τον αμοιβαίο σεβασμό

Μετα τους πανηγυρισμούς στο Ιστορικό αγώνα για την Aprilia στην Catalunya, ο Massimo Rivola , Διευθύνων Σύμβουλος της Aprilia Racing μίλησε στους δημοσιογράφους.

Στην ερώτηση αν ήρθε από τη Ferrari για να κατακτήσει έναν τίτλο, είπε: « Φυσικά και το σκέφτηκα , απολύτως ναι. Είχαμε δύσκολες στιγμές, πάνω από όλα, τη χρονιά του Covid, το 2020 όταν αλλάξαμε την μοτοσυκλέτα. Πολλά συνεχίζουν να αλλάζουν, όπως η άφιξη πολλών ανθρώπων. Ο όμιλος Piaggio άρχισε να πιστεύει πραγματικά σε εμάς. Κάθε χρόνο βλέπω ότι όλα βελτιώνονται. Το γεγονός ότι γίνεσαι εργοστασιακή ομάδα, έχοντας μια δορυφορική ομάδα… Εγώ στο κεφάλι μου βλέπω ένα σηματοδοτημένο μονοπάτι . Ίσως μερικές φορές είμαι ο μόνος που το βλέπει , αλλά αυτή είναι η δουλειά μου, να το εξηγήσω στους άλλους για να το δουν και αυτοί. Πρέπει να πω ότι πρέπει να είμαι πολύ περήφανος για όλα, την δουλειά που κάνει η Aprilia Racing. Εδώ, στις πίστες, βλέπετε μόνο αυτούς που είναι στην πίστα, αλλά η δουλειά που γίνεται στο Noale είναι υπέροχη. Πρέπει να ευχαριστήσω όλο τον κόσμο, επίσης, φυσικά, τους χορηγούς, όπως λέμε πάντα, αλλά και τους προμηθευτές γιατί τους πιέζουμε με τον καιρό γιατί ο χρόνος δεν είναι ποτέ αρκετός, για να αποκτήσουν οφέλη ή για την αγορά.» εξήγησε.

Για το τι σχέδιο έχει στο μυαλό του είπε: « Ήρθα στην Aprilia γιατί ήθελα να κερδίσω το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα με την Aprilia. Πότε θα το κερδίσω; Για μένα, χρειαζόμαστε δύο χρόνια για να αναπτυχθούμε με τον σωστό τρόπο. Θα είναι ενδιαφέρον να δούμε τι θα συμβεί μέχρι το 2025, με την αγορά αναβατών γιατί πιστεύω πολύ στη σταθερότητα. Γι’ αυτό μου αρέσει να βλέπω την ανάπτυξη που έχει ο Maverick , ότι σε κάθε αγώνα είναι πάντα πιο δυνατός, τα αποτελέσματά του έρχονται όλο και πιο σταθερά. Ο Aleix είναι σε θεαματική φόρμα . Λογικό είναι ξέρει αυτή την μοτοσυκλέτα όσο κανένας άλλος, γιατί είναι μαζί μας πολλά χρόνια τώρα, αλλά είναι πολύ ωραίο να βλέπεις έναν τόσο δυνατό Maverick και επίσης να βλέπεις μια δορυφορική ομάδα που, με τον Miguel (Oliveira) να ανεβαίνει με έναν ιδιαίτερο τρόπο. Είμαι σίγουρος ότι και ο Ραούλ (Φερνάντεζ) θα φτάσει, θα μεγαλώσει και θα μεγαλώσει καλά ».

Ο Rivola, όπως όλοι στην ομάδα του και πολλοί απέξω, έτρεμαν με τη μάχη για τη νίκη μεταξύ των οδηγών τους. Επίσης εκτιμά τις χειρονομίες μεταξύ των δύο οδηγών του, όπως η αλλαγή της μοτοσυκλέτας, ως επίδειξη της ένωσης που υπάρχει.
«Ξέρω ότι θα έρθουν πολύ δύσκολες στιγμές, επίσης μεταξύ των δύο τους , αλλά νομίζω ότι ένα από τα δυνατά μας σημεία είναι επίσης αυτό: να έχουμε σεβασμό ο ένας για τον άλλον, επίσης μεταξύ των οδηγών. Και πολλά από αυτά είναι η αξία τους. Ο Aleix βοήθησε πολύ για να έχουμε τον Μάβερικ μαζί μας, ο Μάβερικ παράτησε ό,τι είχε. Πιστεύω ακράδαντα στον Μάβερικ. Δεν είναι απαραίτητο να πιστεύεις στον Αλεξ, γιατί ήδη αποδεικνύεται ότι είναι, πραγματικά, ο αρχηγός αυτής της ομάδας, αλλά το εκτιμώ αυτό Σε μια ομάδα που μεγαλώνει τόσο γρήγορα, δεν είναι εύκολο να συμφωνήσουν τόσοι πολλοί χαρακτήρες μηχανικών ή οδηγών, δεν συμφωνούν πάντα, αλλά είναι μέρος του παιχνιδιού και αυτές τις μέρες μας δίνουν ένα πολύ θετικό μήνυμα».


Πηγη https://bikerspirit.net
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
27.242
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Luca Marini - Παραμένει στη Mooney VR46 και το 2024​

Χωρίς αλλαγές στη σύνθεση της η ομάδα, με την παραμονή και του Bezzecchi
O Luca Marini παραμένει στη VR46


Λίγο πριν το GP του Misano, η Moοney VR46 Racing Team επιβεβαίωσε πως θα έχει στις τάξεις της και τον Luca Marini το 2024, που θα αγωνίζεται δίπλα στον Marco Bezzecchi.

Ο ετεροθαλής αδελφός του Rossi βρίσκεται έβδομος αυτή τη στιγμή στη γενική βαθμολογία του Πρωταθλήματος, με συνεχείς τερματισμούς στην πρώτη δεκάδα, αν και δεν βρίσκεται -τουλάχιστον για την ώρα- στο επίπεδο του Bezzecchi. Καλύτερες επιδόσεις του Marini για φέτος είναι μια 2η θέση στις Η.Π.Α. και μια 3η στην Αργεντινή. Αυτή θα είναι η 3η σεζόν των Marini-Bezzecchi στην ομάδα του Valentino Rossi.
Luca Marini:

“Η παραμονή μου στην Mooney VR46 Racing Team και το 2024 είναι για μένα ερώτημα εμπιστοσύνης σε μια κλειστή ομάδα με στενή συνεργασία, που πίστεψε σε μένα όλα τα προηγούμενα χρόνια. Σαν ομάδα θα κάνουμε τα πάντα για να πετύχουμε τους στόχους μας την επόμενη σεζόν.

Όχι μόνο ο Vale, ο Uccio και ο Pablo, που τους ευχαριστώ, αλλά ολόκληρη η ομάδα των τεχνικών που με υποστηρίζει και τη Ducati. Το να βρεθώ μέσα στους πρωταγωνιστές της σεζόν του 2024, παλεύοντας για τον τίτλο ως αναβάτης και ως ομάδα είναι σίγουρα μια ρεαλιστική φιλοδοξία.”

Πηγη www.motomag.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
27.242
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Bagnaia - Πήρε το πράσινο φως να αγωνιστεί στο Misano​

Μετά τις ιατρικές εξετάσεις που υποβλήθηκε λίγο πριν την εκκίνηση του GP του San Marino
Pecco fit for Misano


O Πρωταθλητής του 2022, Francesco Bagnaia, πέρασε σήμερα τις απαραίτητες ιατρικές εξετάσεις, με τις οποίες κρίθηκε ικανός να συμμετάσχει στο γύρο του San Marino για τα MotoGP, διατηρώντας τις πιθανότητές του για την κατάκτηση του τίτλου του 23.

Θυμίζουμε ότι ο αναβάτης της Ducati, είχε μία άσχημη πτώση στην δεύτερη στροφή του πρώτου γύρου στην πίστα της Καταλονίας την Κυριακή 3/9. Πιο συγκεκριμένα, στην έξοδο της δεύτερης στροφής και με κρύα ακόμα λάστιχα, ο Bagnaia έχασε την πρόσφυση του πίσω ελαστικού, για να υποστεί ένα τρομακτικό high side στην μέση της πίστας και ενώ βρισκόταν πρώτος, μπροστά από τους υπόλοιπους αναβάτες.

Όλοι κατάφεραν να τον αποφύγουν, εκτός από τον Binder, ο οποίος πέρασε πάνω από το πόδι του Bagnaia με την RC16 του, χωρίς ευτυχώς να του προκαλέσει κάποιο κάταγμα, παρά μόνο μόλωπες.

Πηγη www.motomag.gr
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.472
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Marc Marquez - Σενάριο τον θέλει να παραμένει στη Honda, με Eυρωπαίους μηχανικούς.

....Γερμανούς να πάρει ... να μην της αφησουν τίποτα όρθιο , ξέρουν αυτοι...! Tooth Rolling





 

The Owl.

well know member
Δημοσιεύσεις
2.043
Όνομα
George
Ακόμα κ τον Παπά να του φέρουν θέλει χρόνο για να δώσει αυτή η ενέργεια αποτέλεσμα.. κ ο ΜΜ δεν έχει.
Αν θέλει να περιμένει έλεο Puig, Repsol, Spain κτλ δικό του θεμα όμως κ πάλι δεν θα προλάβει να είναι ανταγωνιστικός.
Η Γκρεσινι έχει έτοιμο πουλάρι..κ τον περιμένει...
 

jliordos

old member
Δημοσιεύσεις
4.623
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Μοτοσυκλέτα
BMW R1250GS ADVENTURE
Όνομα
Ιωάννης
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Τελικά μόνο αυτός μπόρεσε να μας κουράσει όλους τόσο γρήγορα, πλέον περνάει αδιάφορος.
Κατάντησε χειρότερος από τον Λορέντσο.

Μάλλον κάτι πίνουν οι Ισπανοί, δεν εξηγείται αλλιώς
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
27.242
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

MotoGP: Πατέρας για πρώτη φορά ο Jack Miller​

Μένει να δούμε αν ο ερχομός της κόρης του κάνει... πιο αργό τον Αυστραλό
Ο Jack Miller μπαμπάς!


Ο αναβάτης της Red Bull KTM Factory Racing, Jack Miller, ανακοίνωσε χθες μέσα από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, πως με την γυναίκα του Ruby απέκτησαν ένα υγιέστατο κοριτσάκι με το όνομα της να είναι Pip Florence Miller. Το νέο μέλος της οικογένειας θα μπορούσε να παίξει σημαντικό ρόλο στην αγωνιστική πορεία του Αυστραλού καθώς έχουμε δει στο παρελθόν σημαντικούς αθλητές του μηχανοκίνητου αθλητισμού σε παρόμοια κατάσταση να αλλάζουν προοπτική, μειώνοντας τα ρίσκα που παίρνουν, με αποτέλεσμα να μην μπορούν να οδηγήσουν στο ίδιο επίπεδο όπως προηγουμένως.

Επιπρόσθετα ο ερχομός του νέου μέλους της οικογένειας Miller μπορεί να “καθορίσει” και το πού θα βρεθεί του χρόνου ο 28χρονος Αυστραλός, καθώς υπάρχουν ειδήσεις πως η KTM προσφέρει διπλάσια αμοιβή στον Miller για να μείνει στα pits για ένα χρόνο ώστε να μπορέσει η αυστριακή ομάδα να “χωρέσει” στην ομάδα της τον Pedro Acosta ο οποίος όπως έχετε διαβάσει στο MOTO θα βρεθεί το 2024 στην κορυφαία κατηγορία παίρνοντας προαγωγή από την Moto2. Σημειώστε πως η ΚΤΜ αρνήθηκε πως έκανε την παραπάνω πρόταση, όμως η ίντριγκα και το μυστήριο παραμένουν.
Pip Miller

Το αν θα συνεχίσει ο Miller να είναι το ίδιο γρήγορος ή πλέον θα σκέφτεται και την κόρη του πριν πάρει κάποιο ρίσκο αυτό θα το μάθουμε σύντομα, καθώς το ινδικό Grand Prix πλησιάζει.
Miller
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
27.242
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Rossi Marc 1.jpg

Marc Marquez για Valentino Rossi: «Πώς επέστρεφε κάθε Σαββατοκύριακο»;

Ο Marc Marquez έχει αναρωτηθεί πώς ο Valentino Rossi επέστρεφε (με όρεξη για αγώνα) κάθε εβδομάδα παρά το γεγονός ότι δεν κέρδιζε για χρόνια.

Ο Rossi κατέβασε την αυλαία της θρυλικής καριέρας του στα τέλη του 2021, αν και το τελευταίο από τα επτά του πρωταθλήματα στο MotoGP ήταν 12 χρόνια νωρίτερα.

Κέρδισε τα εύσημα για την αξιοσημείωτη μακροζωία του στους Αγώνες μοτοσυκλέτας, αποσυρόμενος στα 42 του, αν και πέρασε το τελευταίο έτος της καριέρας του στη δορυφορική ομάδα της Yamaha.

Ένα απόσπασμα από το βιβλίο του Marquez, που είδαμε μέσω της ιστοσελίδας Marca, έγραφε: «Πότε είναι η ιδανική στιγμή για να αποσυρθείς»;

«Τα τελευταία τέσσερα χρόνια θα ήθελα να είμαι μέσα στο κεφάλι του Rossi».

«Είναι νικητής. Έμεινε μεταξύ 10ου και 15ου στην κατάταξη για τέσσερα χρόνια».
«Και πάνω σε αυτή τη χαμηλή κατάταξη, φεύγει από την εργοστασιακή ομάδα. Θα ήθελα να μάθω πώς κατάφερε να επιστρέφει κάθε Σαββατοκύριακο κάτω από αυτές τις συνθήκες».

Φυσικά, δεν είναι πολύ ανόμοιο με την κατάσταση στην οποία βρίσκεται τώρα ο Marquez. Το έκτο και πιο πρόσφατο πρωτάθλημα του MotoGP ήταν μόλις το 2019, ωστόσο έχει περάσει αρκετό καιρό εκτός πίστας από τότε που ήταν τραυματισμένος και αγωνίζεται με μια Honda που υστερεί σε σχέση με τις υπόλοιπες ομάδες.

«Πριν από πέντε χρόνια ήμουν ο Σούπερμαν», έγραψε ο Marquez στο βιβλίο του.
«Έχω πετύχει τα πάντα. Η επόμενη νίκη, αν έρθει, θα την έχω δουλέψει».

«Εγώ, ο Marc, όχι ο Superman, για τον οποίο όλα πάνε καλά, αν ξαναγίνω Πρωταθλητής, θα είναι ο πιο σημαντικός Τίτλος της καριέρας μου, μακράν».

Ο Marquez βρίσκεται ένα πρωτάθλημα πίσω από τον απολογισμό του Rossi και η ισοφάριση του θα ανέβαζε την αντιπαλότητά τους σε ένα νέο επίπεδο.
 

KostasT

old member
Δημοσιεύσεις
4.696
Περιοχή
Αθηνα
Μοτοσυκλέτα
Honda CBF1000FA
Honda SH300i
Όνομα
Δες nickname
View attachment 53346

Marc Marquez για Valentino Rossi: «Πώς επέστρεφε κάθε Σαββατοκύριακο»;

Ο Marc Marquez έχει αναρωτηθεί πώς ο Valentino Rossi επέστρεφε (με όρεξη για αγώνα) κάθε εβδομάδα παρά το γεγονός ότι δεν κέρδιζε για χρόνια.

Ο Rossi κατέβασε την αυλαία της θρυλικής καριέρας του στα τέλη του 2021, αν και το τελευταίο από τα επτά του πρωταθλήματα στο MotoGP ήταν 12 χρόνια νωρίτερα.

Κέρδισε τα εύσημα για την αξιοσημείωτη μακροζωία του στους Αγώνες μοτοσυκλέτας, αποσυρόμενος στα 42 του, αν και πέρασε το τελευταίο έτος της καριέρας του στη δορυφορική ομάδα της Yamaha.

Ένα απόσπασμα από το βιβλίο του Marquez, που είδαμε μέσω της ιστοσελίδας Marca, έγραφε: «Πότε είναι η ιδανική στιγμή για να αποσυρθείς»;

«Τα τελευταία τέσσερα χρόνια θα ήθελα να είμαι μέσα στο κεφάλι του Rossi».

«Είναι νικητής. Έμεινε μεταξύ 10ου και 15ου στην κατάταξη για τέσσερα χρόνια».
«Και πάνω σε αυτή τη χαμηλή κατάταξη, φεύγει από την εργοστασιακή ομάδα. Θα ήθελα να μάθω πώς κατάφερε να επιστρέφει κάθε Σαββατοκύριακο κάτω από αυτές τις συνθήκες».

Φυσικά, δεν είναι πολύ ανόμοιο με την κατάσταση στην οποία βρίσκεται τώρα ο Marquez. Το έκτο και πιο πρόσφατο πρωτάθλημα του MotoGP ήταν μόλις το 2019, ωστόσο έχει περάσει αρκετό καιρό εκτός πίστας από τότε που ήταν τραυματισμένος και αγωνίζεται με μια Honda που υστερεί σε σχέση με τις υπόλοιπες ομάδες.

«Πριν από πέντε χρόνια ήμουν ο Σούπερμαν», έγραψε ο Marquez στο βιβλίο του.
«Έχω πετύχει τα πάντα. Η επόμενη νίκη, αν έρθει, θα την έχω δουλέψει».

«Εγώ, ο Marc, όχι ο Superman, για τον οποίο όλα πάνε καλά, αν ξαναγίνω Πρωταθλητής, θα είναι ο πιο σημαντικός Τίτλος της καριέρας μου, μακράν».

Ο Marquez βρίσκεται ένα πρωτάθλημα πίσω από τον απολογισμό του Rossi και η ισοφάριση του θα ανέβαζε την αντιπαλότητά τους σε ένα νέο επίπεδο.
Μην το ψαχνεις σε λεω.Ειναι σε αλλο λεβελ ο doc
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
27.242
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

O Morbidelli στην Ducati και την Prima Pramac Racing το 2024​

Δίδυμο με τον Jorge Martin το 2024​



To 2024 o Ιταλός αναβάτης θα αγωνίζεται με μια Ducati Desmosedici GP24
Ο Morbidelli, που στο τέλος του 2023 αποχωρεί από την εργοστασιακή ομάδα της Yamaha, θα πάρει την θέση που έμεινε κενή μετά την μεταγραφή του Johann Zarco για την LCR Honda.

Να θυμίσουμε πως η Prima Pramac Racing έχει πλήρη υποστήριξη από την Ducati και οι μοτοσυκλέτες των αναβατών της είναι ίδιες με αυτές της εργοστασιακής ομάδας που οδηγούν ο Francesco Bagnaia και ο Enea Bastianini.

O Ιταλός, που έχει βγει από την ακαδημία του Rossi, VR46, ήταν δεύτερος στο Πρωτάθλημα MotoGP του 2020, κατέκτησε τον τίτλο στην Moto2 το 2017 και στο Πανευρωπαϊκό Superstock 600 το 2013.
Paolo Campinoti – Διευθυντής Prima Pramac Racing Team:
"Είμαι πολύ χαρούμενος που ο Franco έρχεται στην οικογένειά μας για το 2024. Έχω μια εξαιρετική σχέση μαζί. Είναι αναβάτης με πολλούς τίτλους στην καριέρα του. Είμαι βέβαιος ότι στην ομάδα μας, θα βρει τις κατάλληλες συνθήκες για να αγωνιστεί για τις θέσεις που του αξίζουν».
Gino Borsoi - Prima Pramac Racing Team Manager:
"Είναι τιμή μου που έχω την ευκαιρία να δουλέψω με έναν πρωταθλητή όπως ο Franco. Έχω μεγάλη εμπιστοσύνη σε αυτόν και το ταλέντο του. Είμαι σίγουρος ότι θα νιώσει πολύ άνετα στην ομάδα μας και μαζί θα πετύχουμε σπουδαία αποτελέσματα."

Luigi Dall'Igna - Γενικός Διευθυντής Ducati Corse:
"Είναι χαρά μας να καλωσορίσουμε τον Franco Morbidelli στην ομάδα μας Pramac Racing που υποστηρίζεται από την εταιρεία, οδηγώντας ένα εργοστασιακό Desmosedici GP. Ο Franco είναι αναβάτης με μεγάλο ταλέντο και εμπειρία, και σε περισσότερες από μία περιπτώσεις, έδειξε τις ικανότητες του. Δεν είναι τυχαίο ότι το 2020, ήταν δεύτερος στο MotoGP, κερδίζοντας τρεις αγώνες. Είμαστε σίγουροι ότι, μαζί με την ομάδα της Pramac Racing και χάρη στην υποστήριξή μας, θα μπορέσει να δείξει όλες τις δυνατότητές του. Ανυπομονούμε να ξεκινήσουμε αυτή τη νέα συναρπαστική περιπέτεια μαζί».

Πηγη https://2wo.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
27.242
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Ο Dani Pedrosa αποκαλύπτει το «πιθανό μυστικό» της Ducati​

Το Ινδικό Γκραν Πρι έχει έναν εξαιρετικό σχολιαστή, τον MotoGP legend, Dani Pedrosa, όπου μαζί με τον Ernest Riveras σχολίασαν τι συμβαίνει στην πίστα.

Τα τεχνικά του σχόλια, καθώς και οι προσωπικές του εμπειρίες, είναι αντάξια ενός πρωταθλητή του αναστήματος του Dani Pedrosa, ο οποίος με τις δύο συμμετοχές μπαλαντέρ του με την KTM έκανε όλους αυτούς τους οπαδούς να ενθουσιαστούν και πάλι.
Στο ρόλο του σχολιαστή, ο Dani Pedrosa αναλύει τα πάντα, τις νέες αεροδυναμικές βελτιώσεις, τις ηλεκτρικές εξελίξεις και στα πλαίσια αυτά άφησε ένα ερώτημα στον αέρα.

Η Ducati έχει βρει άλλο εξάρτημα για να κρατά τον πίσω τροχό κολλημένο στην άσφαλτο;

Κατά τη διάρκεια του Grand Prix του Misano το συνειδητοποίησε, ο ίδιος από πρώτο χέρι, καθώς έκανε πολλούς γύρους πίσω από μια Ducati.
Ο Dani Pedrosa και ο Ernest Riveras την ώρα που σχολίαζαν τις δοκιμές στην Ινδία, για λογαριασμό του DAZN, μίλησαν για μια ενέργεια, την οποία αντιλήφθηκε ο Ισπανός οδηγός δοκιμών της ΚΤΜ.

Ένα είδος αναπήδησης στον πίσω τροχό της Ducati του Pecco Bagnaia του τράβηξε την προσοχή. Αυτό παρατηρήθηκε όχι μόνο από τους σχολιαστές, αλλά από τους τηλεθεατές που παρακολουθούσαν την εκπομπή εκείνη τη στιγμή.

Ο Pedrosa είπε: «Αυτή η αναπήδηση που έχει η Ducati στον πίσω τροχό, δεν ξέρω αν μπορέσατε να την δείτε, αλλά την είδα πολύ όταν τον ακολούθησα στο Misano. Αυτό είναι πολύ περίεργο- αυτός ο τροχός με αυτό το είδος αναπήδησης δεν είναι φυσικό. Υπάρχει κάποιος μηχανισμός εκεί, πρέπει να έχουν κάνει κάτι που δεν έχουμε αναλύσει πλήρως, ίσως είναι αυτό το μεγάλο κουτί που έχουν στο πίσω μέρος των μοτοσικλετών της Ducati, στην ουρά».

Αυτός ο μηχανισμός, πιστεύει ο Pedrosa, ότι μπορεί να βοηθά τον τροχό να διατηρεί την επαφή με το έδαφος, ειδικά σε περιπτώσεις που το μπροστινό μέρος της μοτοσικλέτας τείνει να ανασηκώνεται.

Σύμφωνα με όσα λέει ο Dani, αυτό το στοιχείο θα ήταν πολύ κοντά σε αυτό που θα ήταν ένας αποσβεστήρας μάζας.


Στο Misano GP, τόσο στο σπριντ όσο και στην Κυριακή, ο Pedrosa οδηγούσε πίσω από τον Bagnaia, τον οποίο μπόρεσε να προσπεράσει σε πολλές περιπτώσεις και δεν τα κατάφερε . Από την άλλη όμως, ο Pecco Bagnaia κατάφερε να αξιοποιήσει στο έπακρο την Ducati του και στους δύο αγώνες, μεταφέροντας πολύ σημαντικές πληροφορίες. Να θυμίσουμε ότι προέρχεται από έναν τραυματισμό που σημειώθηκε στο Grand Prix της Βαρκελώνης της Καταλονίας.

Ο πρώτος που δοκίμασε το σύστημα ρύθμισης ύψους σε κίνηση ήταν ο Jack Miller κατά τη διάρκεια του Grand Prix της Μαλαισίας, ο οποίος εκείνη την περίοδο αγωνιζόταν με την Pramac. Εάν το σύστημα είναι μηχανικό και δεν έχει υδραυλικά μέρη που μετακινούνται από ηλεκτρονικά, δεν θα παραβιάζει τους κανονισμούς.

Πηγη https://bikerspirit.net
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
27.242
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Joan Mir: “Η ομάδα αρχίζει να καταλαβαίνει τις αρετές μου ως οδηγό”​

Ο αναβάτης της Repsol Honda Team , Joan Mir , έκανε ένα βήμα μπροστά αυτό το Σαββατοκύριακο στο Ινδικό Grand Prix .

Ο Ισπανός πήγε κατευθείαν στο Q2 για πρώτη φορά φέτος και κατέκτησε την πέμπτη θέση στον αγώνα.
Όμως ο Ισπανός δεν είχε τύχη στον αγώνα σπριντ καθώς υπέστη πτώση. Την Κυριακή του αγώνα το σκηνικό άλλαξε και παρά τα προβλήματα που αντιμετώπισε πέρασε τη γραμμή τερματισμού στην πέμπτη θέση.
Ο Joan Mir πιστεύει ότι η δοκιμή Misano ήταν σημαντική. «Προφανώς, είμαι πολύ χαρούμενος με την απόδοση αυτό το Σαββατοκύριακο. Κάναμε εξαιρετική δουλειά προσπαθώντας να καταλάβουμε τη μοτοσυκλέτα λίγο περισσότερο, και φαίνεται ότι καταλάβαμε κάτι αυτό το Σαββατοκύριακο. Αυτό το τεστ στο Misano, νομίζω ότι ήταν κρίσιμο, ήταν σημαντικό».

Ο οδηγός της Repsol Honda μιλά για το πρόβλημά του στον αγώνα. «Είχα ένα πρόβλημα στο δεύτερο μέρος του αγώνα, που ξεκίνησε στον δέκατο γύρο. Άρχισα να έχω πολλούς κραδασμούς στο πίσω ελαστικό, πίστευα μάλιστα ότι δεν θα μπορούσα να τελειώσω τον αγώνα. Έπρεπε λοιπόν να επιβραδύνω λίγο για να μπορέσω να τερματίσω. Ήταν κρίμα γιατί ήμουν πίσω από τον Fabio και ένιωθα άνετα, αλλά είχα αυτό το πρόβλημα που ήταν περίεργο. Έτσι, αυτό καθόρισε λίγο το δεύτερο μέρος του αγώνα μου και δεν νομίζω ότι μπόρεσα να εκμεταλλευτώ τις δυνατότητες που είχαμε το Σαββατοκύριακο.»

Ο Mir μιλάει για βελτιώσεις της Honda. « Ο Marc έκανε ένα βήμα που του επέτρεψε να είναι λίγο πιο δυνατός. Για μένα όμως έχουμε κάνει και ένα μεγάλο βήμα. Έχω ανακτήσει λίγη αυτοπεποίθηση και μπόρεσα να προσαρμοστώ λίγο πιο γρήγορα και να είμαι γρήγορος στην πίστα. Ήταν φανταστικό, δεν το περίμενα. Είχα καλό ρυθμό Ήμουν γρήγορος την Παρασκευή, προκρίθηκα καλά και στο ζέσταμα . Στον αγώνα ήξερα ότι δεν είχα μοτοσυκλέτα για να κερδίσω, αλλά πάλεψα για αυτήν την πέμπτη θέση, δίνοντας τα πάντα, πετυχαίνοντας το καλύτερο αποτέλεσμα της χρονιάς.»

Και τα επόμενα βήματα με τη Honda. «Τώρα είμαστε σε θέση να έχουμε μια βάση με την οποία νιώθω άνετα. Η ομάδα αρχίζει να καταλαβαίνει τις αρετές μου ως αναβάτη και αρχίζω να καταλαβαίνω τη μοτοσυκλέτα. Αυτός ο αγώνας με βοήθησε να έχω περισσότερη αυτοπεποίθηση και πρέπει να βάλουμε τα μέτρα μας. Οπότε πιστεύω ότι πρέπει να ρισκάρουμε περισσότερο για να συνεχίσουμε την εξέλιξή μας».

Πηγη https://bikerspirit.net
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
27.242
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Cal Crutchlow: “Αν ο Marquez οδηγούσε Ducati, οι υπόλοιποι δεν θα τον έβλεπαν καν”​

Ο Cal Crutchlow θα συμμετέχει στο Ιαπωνικό Grand Prix σαν wild cart με την Yamaha αφού ο Βρετανός είναι οδηγός δοκιμών της Ιαπωνικής εταιρείας.

Ο 37χρονος Άγγλος είναι πολύ χαλαρός πριν από αυτό το ιαπωνικό GP στο οποίο θα εμφανιστεί στο grid της premier Class για να ολοκληρώσει το 178ο GP του. Στα προηγούμενα 177 σημείωσε 3 νίκες, 19 βάθρα και 4 pole. Ο Άγγλος από το Conventry έχει ξεκαθαρίσει ότι είναι εδώ για να δουλέψει για την Yamaha και να βοηθήσει στην εξέλιξη, ωστόσο η καλύτερη απάντηση του ήρθε στο τέλος, όταν ρωτήθηκε για το κλασικό θέμα των τελευταίων μηνών, για το μέλλον του Marc Marquez!

Στην ερώτηση για το τι θα έκανε αν ήταν ο Marc, απάντησε με αμφιβολίες στην αρχή: «Αν ήμουν ο Marc, γμτ…δεν ξέρω… Δεν έχω ιδέα. Πάντα έλεγα ότι αν ο Marc οδηγούσε Ducati, οι υπόλοιποι δεν θα τον έβλεπαν καν, το έλεγα πάντα αυτό. Αυτός είναι ο λόγος που δεν θέλω να φύγει, θέλω να αλλάξει την κατάσταση με τη Honda.»
«Αν και δεν με νοιάζει πολύ, αυτό που θέλω είναι να βλέπω καλούς αγώνες στην τηλεόραση. Εξακολουθώ να πιστεύω ότι ο Marc παραμένει ο καλύτερος οδηγός από άποψη ταλέντου που είχα το προνόμιο να ανταγωνιστώ.»


«Προφανώς, οδήγησα το Honda ταυτόχρονα με εκείνον και έβλεπα τι έκανε, το καταλάβαινα, αλλά απλά δεν μπορούσα να το κάνω. Το ταλέντο του είναι απίστευτο. Δεν νομίζω ότι το έχασε, απλά αυτή τη στιγμή η μοτοσυκλέτα δεν τον αφήνει να κάνει αυτό που θα μπορούσε να κάνει. Αν του το επέτρεπε, νομίζω ότι θα οδηγούσε ακόμα το πρωτάθλημα.»
«Αν πάει λοιπόν στη Ducati, ίσως όλα να είναι πολύ βαρετά, ή, αν μείνει στη Honda, η ιστορία θα μπορούσε να γράψει μια επανάσταση, του να μπορέσει να αλλάξει την κατάσταση με τη Honda και να επιστρέψει προς την κορυφή, και η ιστορία θα ήταν καλύτερη για όλους».

Πηγη https://bikerspirit.net
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
27.242
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

MotoGP - Ο Pedro Acosta στην GASGAS στη θέση του Pol Espargaro που παραμένει στις τάξεις της ομάδας​

Τόπο στα νιάτα για την GASGAS Factory Racing Tech3 καθώς δίπλα στον Acosta θα βρίσκεται και το 2024 ο Augusto Fernandez
motomag MotoGP – Ο Pedro Acosta στην GASGAS στη θέση του Pol Espargaro που παραμένει στις τάξεις της ομάδας


Ακόμη ένα μεταγραφικό σίριαλ στο MotoGP ολοκληρώθηκε, με τον πρωταθλητή της Moto2 Pedro Acosta να ανεβαίνει το 2024 στην μεγάλη κατηγορία με την ομάδα της GASGAS Factory Racing Tech3 έχοντας ως teammate τον Augusto Fernandez.

Ο 26χρονος Ισπανός ο οποίος ήταν μεταγραφικός στόχος πολλών ομάδων του MotoGP, ανήκε επί της ουσίας στην KTM ωστόσο δεν είχε ξεκαθαριστεί σε ποια ομάδα του Pierer Mobility Group θα βρεθεί το 2024 -KTM ή GASGAS- καθώς υπήρχε πρόβλημα με τα ενεργά συμβόλαια των αναβατών των δύο ομάδων.

Το μεταγραφικό σίριαλ του Acosta εν τέλει ολοκληρώθηκε καθώς η GASGAS Factory Racing Tech3 ανακοίνωσε πως ο Ισπανός την επόμενη χρονιά θα βρίσκεται στην μεγάλη κατηγορία στη σέλα της RC16 του Pol Espargaro, έχοντας ως teammate τον Augusto Fernandez. Επιπρόσθετα η ομάδα ανακοίνωσε πως ο Pol Espargaro θα συνεχίσει να είναι μέλος της GASGAS Factory Racing Tech3, χωρίς όμως να ξεκαθαρίζουν ποιος θα είναι ο ρόλος του!

Με την σύνθεση της GASGAS Factory Racing Tech3 να κλείνει όλοι ανυπομονούν να δουν τελικά πότε ο Marc Marquez θα ανακοινώσει τη νέα του ομάδα.
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
27.242
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Ο Dall’Igna λέει “όχι” στη Honda: “Δεν ήταν λογικό να φύγω τώρα από την Ducati”​

Σε συνέντευξή του στο La Gazzetta, ο Gigi Dall’Igna παραδέχτηκε ότι η Honda είχε προσπαθήσει να υπογράψει με το Ιαπωνικό εργοστάσιο, αλλά ότι προτίμησε να συνεχίσει με την Ducati στο MotoGP.

Ο Ιταλός μηχανικός, σε συνέντευξη που παραχώρησε στην «La Gazzetta dello Sport», οποία παραδέχτηκε ότι είχε επαφές με τη Honda και ότι έχει σκεφτεί ακόμη και τη μετακόμιση, εξηγώντας τους λόγους που τον έπεισαν να παραμείνει στο Borgo Panigale.
«Όπως είναι φυσιολογικό, η πρόταση για αλλαγή έχει μελετηθεί για λίγο.»
«Αισθάνομαι καλά στη Ducati. Έχω δουλέψει τόσο σκληρά για να φτάσω σε μια κατάσταση όπου η Ducati θεωρείται μοντέλο. Δεν θα ήταν λογικό να φύγω τώρα από την Ducati.»

«Είναι αλήθεια ότι αυτό που έπρεπε να κάνω εδώ (στην Ducati), το έκανα, και η Honda είναι μια εξίσου ενδιαφέρουσα και σημαντική πρόκληση που θα μπορούσε να κερδηθεί», εξήγησε ο Dall’Igna.
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.472
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Τελικά είναι τόσα πολλά τα λεφτά ... Άρη ? ...! Tooth
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
27.242
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
53171493648_f311f5b741_c.jpg

Χειρουργήθηκε στην κλείδα ο Marco Bezzecchi της VR|46
Σε ρίσκο η συμμετοχή του στην Ινδονησία


“Επιτυχής ήταν η εγχείρηση για τον Marco Bezzecchi σήμερα το πρωί, ώστε να μειωθεί το κάταγμα στη δεξιά του κλείδα. Ο οδηγός της Mooney VR46 Racing Team έπεσε χθες στη συνηθισμένη προπόνηση που γίνεται στο Motor Ranch στην Tavullia.

Ο Marco πήγε στη μονάδα ορθοπεδικής και Τραυματιολογίας στο νοσοκομείο UNIMORE, όπου η ομάδα του καθηγητή Porcellini πραγματοποίησε την επέμβαση για να περιορίσει την κάκωση. Η επέμβαση ήταν επιτυχής. Ο Marco θα ξεκινήσει την αποθεραπεία αμέσως: η επιστροφή του στην πίστα θα αξιολογηθεί τις επόμενες 48 ώρες”, λέει η λιτή ανακοίνωση της ομάδας.

Έτσι λοιπόν τίθεται σε ρίσκο τουλάχιστον η συμμετοχή του στην Ινδονησία, παρά το ότι στο παρελθόν έχουμε και την περίπτωση του Jorge Lorenzo που επανήλθε στη δράση μία μόλις ημέρα μετά από ανάλογη επέμβαση και μάλιστα τερμάτισε 5ος.

Το επίπεδο δύναμης που απαιτεί η οδήγηση μιας μοτοσυκλέτας MotoGP έχει αυξηθεί αρκετά σε σχέση με το 2013 που έγινε η ηρωική προσπάθεια του Ισπανού, αλλά θα περιμένουμε την αντίδραση του “Bez” που φαίνεται ότι μπορεί να χάσει το τρένο της διεκδίκησης του φετινού Τίτλου.
 
Top Bottom