Προσωπικά αν μου δίνετε η ευκαιρία να επιλέξω μεταξύ ηλεκτρονικά ελεγχόμενων αναρτήσεων
και χειροκίνητα πλήρως ρυθμιζόμενων αναρτήσεων, θα επιλέξω ασυζητητί το χειροκίνητο.
Οι λόγοι είναι 2:
α) έχεις την ικανότητα να ρυθμίσεις όπως εσύ πραγματικά θες
β) είναι καθαρά μηχανική διαδικασία, οπότε ο φόβος μιας οποιαδήποτε ηλεκτρονικής βλάβης δεν υπάρχει.
Εκτιμώ πως πέρα από το κόστος των επιμέρους ηλεκτρονικών κομματιών (αισθητήρες κ.λ.π), το κόστος της ίδιας της ηλεκτρονικής ανάρτησης
είναι μεγαλύτερο, ενώ σε περιορίζει απελπιστικά στις διαθέσιμες επιλογές (αν υπάρχουν aftermarket, γιατί συνήθως δεν υπάρχουν).
Οι χειρότερες βέβαια είναι οι "απλοϊκές" ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενες, οι οποίες έχουν 2-3 προεπιλεγμένες ρυθμίσεις (του στυλ "comfort" - "sport"),
χωρίς να λαμβάνουν υπόψιν το βάρος του αναβάτη ή των αναβατών (στο ίδιο συμβαίνει με τη ρύθμιση 1-2 επιβατών, με βαλίτσες ή χωρίς, όπου είναι άγνωστο
το βάρος του καθενός αλλά το ρυθμίζεις στα τυφλά χωρίς να έχεις περαιτέρω έλεγχο).
Εκεί πολλοί ξεχνάνε ότι πρέπει να ρυθμίζουν τη προφόρτιση μόνοι τους... (αρκεί να υπάρχει προφόρτιση).