KAWASAKI VERSYS 1000

shadowhunter

member
Δημοσιεύσεις
625
Ηλικία
46
Μοτοσυκλέτα
SYM 200ST
Suzuki DL1000 L8
Όνομα
Βασίλης
Περιοχή
Κοζάνη
H πλάκα είναι ότι κοιτάω να αγοράσω μηχανή με τις "χειρότερες" που λέω παραπάνω (αλλά τουλάχιστον έχει ρυθμιστή προφόρτισης με το χέρι).
Ήδη αρχίζω να ψάχνω τι εναλλακτικές υπάρχουν πέραν της μαμάς...
 
Δημοσιεύσεις
1.317
Περιοχή
Αθηνανιστάν
Μοτοσυκλέτα
Suzuki V-Strom 650cc (tweety)
Όνομα
ΜοτοΑγαπούλης
Περιοχή
Αθηνανιστάν
Είδατε τι πάθατε;

Χαθήκατε στα ηλεκτρονικά και πάει η ουσία.Οτι πάθαμε με τα κινητά.500 δυνατότητες για χρήστες που χρειάζονται 10.

Μην τσιμπάτε κι απολαύστε τη δική σας οδήγηση κι αντίληψη όσο ακόμα μπορείτε.
Απόφαση,μίζα,ταχύτητα,γκριπ δεξί και φύγαμε..

Κάποια στιγμή θα σας πηγαίνει μόνο του.
Τι θα λέτε τότε;

PraisingGivingPraising
 

karellen

old member
Δημοσιεύσεις
5.426
Ηλικία
61
Μοτοσυκλέτα
Honda DAX 72 Τρου Αντβέ
Όνομα
Νίκος
Περιοχή
Καλαμάτα
Οι χειρότερες βέβαια είναι οι "απλοϊκές" ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενες, οι οποίες έχουν 2-3 προεπιλεγμένες ρυθμίσεις (του στυλ "comfort" - "sport"),
χωρίς να λαμβάνουν υπόψιν το βάρος του αναβάτη ή των αναβατών (στο ίδιο συμβαίνει με τη ρύθμιση 1-2 επιβατών, με βαλίτσες ή χωρίς, όπου είναι άγνωστο
το βάρος του καθενός αλλά το ρυθμίζεις στα τυφλά χωρίς να έχεις περαιτέρω έλεγχο).
Εκεί πολλοί ξεχνάνε ότι πρέπει να ρυθμίζουν τη προφόρτιση μόνοι τους... (αρκεί να υπάρχει προφόρτιση).
Το βάρος δεν είναι άγνωστο.Εφ' όσον είσαι εσύ ο αναβάτης,έχεις ρυθμίσει κατάλληλα το sag και από κει κι ύστερα επιλέγεις sport ή comfort αν θέλεις σφιχτό στροφιλίκι ή άνεση στο ταξίδι αντιστοίχως.Και είναι βέβαιον ότι δουλεύουν ικανοποιητικά.
Επίσης όλες αυτές οι μηχανές ΕΧΟΥΝ και προφόρτιση,δεν νοείται να υπάρχει μόνο η μία ρύθμιση.

Γιατί είναι χειρότερες οι 'απλοϊκές' ? Απλώς ένα μοτεράκι έχουν που σφίγγει-ξεσφίγγει το ελατήριο και επεμβαίνει στη συμπίεση.Δεν είναι πολύπλοκες σαν τις ενεργητικές με τους πολλούς αισθητήρες και την ecu.
 

shadowhunter

member
Δημοσιεύσεις
625
Ηλικία
46
Μοτοσυκλέτα
SYM 200ST
Suzuki DL1000 L8
Όνομα
Βασίλης
Περιοχή
Κοζάνη
Εννοώ προφανώς για το μέσο αναβάτη (να μην πω την πλειοψηφία...) που δε θα ρυθμίσει sag ποτέ στη ζωή του.
Θα φάει αμάσητο το παραμύθι του πωλητή και το πολύ - πολύ θα παίξει λίγο με τις διαθέσιμες ρυθμίσεις.

Λέω ότι είναι χειρότερες οι "απλοϊκές" από την άποψη ότι έχουν επιπλέον κόστος (συντήρησης, ανταλλακτικών)
χωρίς να προσφέρουν κάτι πραγματικά ουσιαστικό πέρα από την ψευδαίσθηση ότι έχεις "ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενες αναρτήσεις".

Οι ενεργητικές εννοείτε είναι άλλου επιπέδου, εκτιμώ ότι αποτελούν την κορυφή για την πλειοψηφία (εκτός ίσως από τη περίπτωση που κάποιος το θέλει για χρήση πίστας, αλλά πόσοι να είναι αυτοί..).
 

karellen

old member
Δημοσιεύσεις
5.426
Ηλικία
61
Μοτοσυκλέτα
Honda DAX 72 Τρου Αντβέ
Όνομα
Νίκος
Περιοχή
Καλαμάτα
Ίσα ίσα Βασίλη που άμα έχεις το κουμπάκι στο τιμόνι παίζεις πιο εύκολα με την προφόρτιση και τις ρυθμίσεις γενικότερα.Εγώ προσωπικά δεν ξέρω κανένα που όταν ετοιμάζεται για ταξίδι μόνος ή δικάβαλο να σκύβει να σφίξει το ελατήριο με το ειδικό κλειδί ή,ακόμα χειρότερα, να γυρίζει 3-4 κλικ την απόσβεση!


Για το sag συμφωνώ,ελάχιστοι ξέρουν καν τι είναι.
 

apache

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
24.180
Ηλικία
60
Περιοχή
AΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
BMW R1200GSA
KOVE MAVERICK 500 X
Όνομα
Mανώλης
Περιοχή
Κορυδαλλός
Προσωπικά αν μου δίνετε η ευκαιρία να επιλέξω μεταξύ ηλεκτρονικά ελεγχόμενων αναρτήσεων
και χειροκίνητα πλήρως ρυθμιζόμενων αναρτήσεων, θα επιλέξω ασυζητητί το χειροκίνητο.

Οι λόγοι είναι 2:
α) έχεις την ικανότητα να ρυθμίσεις όπως εσύ πραγματικά θες
β) είναι καθαρά μηχανική διαδικασία, οπότε ο φόβος μιας οποιαδήποτε ηλεκτρονικής βλάβης δεν υπάρχει.
Εκτιμώ πως πέρα από το κόστος των επιμέρους ηλεκτρονικών κομματιών (αισθητήρες κ.λ.π), το κόστος της ίδιας της ηλεκτρονικής ανάρτησης
είναι μεγαλύτερο, ενώ σε περιορίζει απελπιστικά στις διαθέσιμες επιλογές (αν υπάρχουν aftermarket, γιατί συνήθως δεν υπάρχουν).

Οι χειρότερες βέβαια είναι οι "απλοϊκές" ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενες, οι οποίες έχουν 2-3 προεπιλεγμένες ρυθμίσεις (του στυλ "comfort" - "sport"),
χωρίς να λαμβάνουν υπόψιν το βάρος του αναβάτη ή των αναβατών (στο ίδιο συμβαίνει με τη ρύθμιση 1-2 επιβατών, με βαλίτσες ή χωρίς, όπου είναι άγνωστο
το βάρος του καθενός αλλά το ρυθμίζεις στα τυφλά χωρίς να έχεις περαιτέρω έλεγχο).
Εκεί πολλοί ξεχνάνε ότι πρέπει να ρυθμίζουν τη προφόρτιση μόνοι τους... (αρκεί να υπάρχει προφόρτιση).
+847
 

shadowhunter

member
Δημοσιεύσεις
625
Ηλικία
46
Μοτοσυκλέτα
SYM 200ST
Suzuki DL1000 L8
Όνομα
Βασίλης
Περιοχή
Κοζάνη
Αν έχει ρυθμίσεις και για τα 3 με βαθμονόμιση αντίστοιχη με τα "κλικ", ναι είναι μεγάλη ευκολία.
Απλά συνήθως πάνε στο περίπου (με "κρανάκια" για το πόσοι καβαλάνε και "βαλίτσες")...
.Εγώ προσωπικά δεν ξέρω κανένα που όταν ετοιμάζεται για ταξίδι μόνος ή δικάβαλο να σκύβει να σφίξει το ελατήριο με το ειδικό κλειδί ή,ακόμα χειρότερα, να γυρίζει 3-4 κλικ την απόσβεση!
Σοβαρά, ε; Νίκο τι να πω, μάλλον εγώ είμαι ο περίεργος τότε που ασχολούμαι κάθε φορά...χαχαχα
Βέβαια δεν είναι και πολλές οι φορές που δεν βολτάρω μονός και με ένα tankbag για αποσκευή...
Αλλά είτε το φορτώσω με άτομο ή και/με αποσκευές πάντα πέφτει ρύθμιση... (εδώ κοιτάω την αλυσίδα κάθε φορά αν θέλει λίγο χαλάρωμα λόγω του extra βάρους)
 
Τελευταία επεξεργασία:

apache

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
24.180
Ηλικία
60
Περιοχή
AΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
BMW R1200GSA
KOVE MAVERICK 500 X
Όνομα
Mανώλης
Περιοχή
Κορυδαλλός
Ίσα ίσα Βασίλη που άμα έχεις το κουμπάκι στο τιμόνι παίζεις πιο εύκολα με την προφόρτιση και τις ρυθμίσεις γενικότερα.Εγώ προσωπικά δεν ξέρω κανένα που όταν ετοιμάζεται για ταξίδι μόνος ή δικάβαλο να σκύβει να σφίξει το ελατήριο με το ειδικό κλειδί ή,ακόμα χειρότερα, να γυρίζει 3-4 κλικ την απόσβεση!


Για το sag συμφωνώ,ελάχιστοι ξέρουν καν τι είναι.
Στο συγκεκριμένο μηχανάκι στην απλή έκδοση, χωρίς τις ηλεκτρονικές αναρτήσεις η προφόρτιση γίνεται υδραυλικά με μία μεγάλη ροδέλα πανεύκολα, η δε απόσβεση με ένα κατσαβιδάκι που υπάρχει κάτω από την σέλα, όπως λέει και ο Βασίλης τα τύπου sport ,off, δύο άτομα κλπ. Είναι πολύ γενικό σετάρισμα και δεν ξέρω τι καλύπτει, θές άλλο σετάρισμα δικάβαλος στην Εθνική και άλλο δικάβαλος ανεβαίνοντας τον Μπάρο, συμφωνώ με τον Βασίλη 100% και βασικά μην σου πάθει καμμιά εμπλοκή ο εγκέφαλος...Δέν λέω να χαλάσει, απλό κοκομπλόκο να πάθει και να θέλει κανά reset, εκεί τον ήπιες...
 

karellen

old member
Δημοσιεύσεις
5.426
Ηλικία
61
Μοτοσυκλέτα
Honda DAX 72 Τρου Αντβέ
Όνομα
Νίκος
Περιοχή
Καλαμάτα
Για το θέμα βλάβης συμφωνώ,όμως είναι έτερον εκάτερον,παίρνεις ευκολία παίρνεις και τα ρίσκα.Αν και στα δικά μου gs αλλά και του φόρουμ που παρακολουθώ τέτοια συγκεκριμένη βλάβη δεν έχει παρουσιαστεί.

Όμως παίδες είναι άλλη αίσθηση.Πηγαίνεις στο δρόμο σου σταματάς στην άκρη ένα λεπτό και πειράζεις ένα κουμπί.Αμέσως νοιώθεις τη μηχανή να ψηλώνει (ή να χαμηλώνει ανάλογα) και τα πόδια σου να αλλάζουν πάτημα στο δρόμο.
Συνάμα είναι και χρήσιμο σχολείο γιατί με το road-hard-comfort κλπ βλέπεις επιτόπου τη συμπεριφορά της μοτοσυκλέτας στο δρόμο.Ειδικά στο road νοιώθεις τις αναρτήσεις πιο σφιχτές και στις στροφές πιο σίγουρος,το μηχανάκι 'πατάει' σωστά στην πίεση.
 

thanosgp

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
11.519
Ηλικία
52
Περιοχή
Τρίκαλα
Μοτοσυκλέτα
Τίγρης ξεδοντιασμένος 220 τελική
Όνομα
Θάνος
Περιοχή
Τρίκαλα
Χέστηκε η φοράδα στ αλώνι.DancingDancing.
Ούτε να το αγγίξει δεν μπορεί κει πάνω που είναι το gs.
Όταν λένε ότι χάλασες...


Στάλθηκε από το POCO F2 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

thanosgp

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
11.519
Ηλικία
52
Περιοχή
Τρίκαλα
Μοτοσυκλέτα
Τίγρης ξεδοντιασμένος 220 τελική
Όνομα
Θάνος
Περιοχή
Τρίκαλα
Και το μοναδικό που δεν παρουσίασε παιδικές αρρώστιες και ακόμη και σήμερα μιλάνε για την άψογη συμπεριφορά του,
ΑΛΛΑ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΑ ΑΠΡΙΛΙΑ ΔΕΝ ΘΑ ΦΤΑΝΟΥΝ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ
Με κινητήρα ροπαλο,ποιοτικοτατη κατασκευή και όπλο. Αλλά μέσα στην πόλη, ούτε για αστείο...

Στάλθηκε από το POCO F2 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

thanosgp

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
11.519
Ηλικία
52
Περιοχή
Τρίκαλα
Μοτοσυκλέτα
Τίγρης ξεδοντιασμένος 220 τελική
Όνομα
Θάνος
Περιοχή
Τρίκαλα
Αυτό που λέτε "μέσα στην πόλη όμως..." για 1000άρια και 1200άρια, πλάκα έχει!
Laugh
Ναι άσχετο αγόρι ,εγώ με streetfighter 1050 κινητήρα γουργουριζω μεσα στην κίνηση σα παπί. Εσείς κλάψτε...

Στάλθηκε από το POCO F2 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
Ναι άσχετο αγόρι ,εγώ με streetfighter 1050 κινητήρα γουργουριζω μεσα στην κίνηση σα παπί. Εσείς κλάψτε...

Στάλθηκε από το POCO F2 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Καλά εσύ έχεις το καλύτερο μηχανάκι, τι να λέμε τώρα! Ένα σήμα προπέλας του λείπει μόνο! Laugh 1
 

thanosgp

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
11.519
Ηλικία
52
Περιοχή
Τρίκαλα
Μοτοσυκλέτα
Τίγρης ξεδοντιασμένος 220 τελική
Όνομα
Θάνος
Περιοχή
Τρίκαλα
Καλά εσύ έχεις το καλύτερο μηχανάκι, τι να λέμε τώρα! Ένα σήμα προπέλας του λείπει μόνο! Laugh 1
Γνωστός γεωπόνος με καπο 1200 (απόλυτα ευχαριστημένος από το μηχανάκι του), πάλευει 6 μήνες με καλό μηχανικό ,να αλλάξουν χαρτογράφηση του power commander για να μη του σπάει ταρχθδθα στα χαμηλά.
Αλλά εσύ ξέρεις καλύτερα,ω ημιθεε!


Στάλθηκε από το POCO F2 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
Γνωστός γεωπόνος με καπο 1200 (απόλυτα ευχαριστημένος από το μηχανάκι του), πάλευει 6 μήνες με καλό μηχανικό ,να αλλάξουν χαρτογράφηση του power commander για να μη του σπάει ταρχθδθα στα χαμηλά.
Αλλά εσύ ξέρεις καλύτερα,ω ημιθεε!


Στάλθηκε από το POCO F2 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Σαφώς και ξέρω καλύτερα, μιας και δεν κυκλοφορώ με το 1000 στην πόλη, να σπάνε και τα δικά μου@@.

Πες τον φίλου να πάρει παπί ή σφουχτερ να μην τυρανιέται.

Εναλλακτικά τίγρη τρικύλινδρο που ειναι και τοκαλυτερομηχανακιτουκοσμου#2 για πάσα χρήση. funny
 

thanosgp

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
11.519
Ηλικία
52
Περιοχή
Τρίκαλα
Μοτοσυκλέτα
Τίγρης ξεδοντιασμένος 220 τελική
Όνομα
Θάνος
Περιοχή
Τρίκαλα
Σαφώς και ξέρω καλύτερα, μιας και δεν κυκλοφορώ με το 1000 στην πόλη, να σπάνε και τα δικά μου@@.

Πες τον φίλου να πάρει παπί ή σφουχτερ να μην τυρανιέται.

Εναλλακτικά τίγρη τρικύλινδρο που ειναι και τοκαλυτερομηχανακιτουκοσμου#2 για πάσα χρήση. funny
Μετά να μη μιλάς για 1000 και 1200 μέσα στην πόλη γιατί Varadero) gs 1250/tiger 1050/1200 έχουν τόσο ραφιναρισμένο ψεκασμό χαμηλά που αν θες μπαίνεις και downton σε rushour,που εσύ δεν μπορείς απλά...

Στάλθηκε από το POCO F2 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

thanosgp

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
11.519
Ηλικία
52
Περιοχή
Τρίκαλα
Μοτοσυκλέτα
Τίγρης ξεδοντιασμένος 220 τελική
Όνομα
Θάνος
Περιοχή
Τρίκαλα
Σαφώς και ξέρω καλύτερα, μιας και δεν κυκλοφορώ με το 1000 στην πόλη, να σπάνε και τα δικά μου@@.

Πες τον φίλου να πάρει παπί ή σφουχτερ να μην τυρανιέται.

Εναλλακτικά τίγρη τρικύλινδρο που ειναι και τοκαλυτερομηχανακιτουκοσμου#2 για πάσα χρήση. funny
Μετά να μη μιλάς για 1000 και 1200 μέσα στην πόλη γιατί Varadero) gs 1250/tiger 1050/1200 έχουν τόσο ραφιναρισμένο ψεκασμό χαμηλά που αν θες μπαίνεις και downton σε rushour,που εσύ δεν θες ..

Στάλθηκε από το POCO F2 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

apache

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
24.180
Ηλικία
60
Περιοχή
AΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
BMW R1200GSA
KOVE MAVERICK 500 X
Όνομα
Mανώλης
Περιοχή
Κορυδαλλός
Γνωστός γεωπόνος με καπο 1200 (απόλυτα ευχαριστημένος από το μηχανάκι του), πάλευει 6 μήνες με καλό μηχανικό ,να αλλάξουν χαρτογράφηση του power commander για να μη του σπάει ταρχθδθα στα χαμηλά.
Αλλά εσύ ξέρεις καλύτερα,ω ημιθεε!


Στάλθηκε από το POCO F2 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Mονο ο Περβολαράκης στην Καλλιρόης τα φτιάχνει αυτά, έκανε το Tuono πολύ φίλου μου απίστευτο, χαμηλά ψηλά παντού....
 
Top Bottom