KAWASAKI VERSYS 1000

apache

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
24.172
Ηλικία
60
Περιοχή
AΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
BMW R1200GSA
KOVE MAVERICK 500 X
Όνομα
Mανώλης
Περιοχή
Κορυδαλλός

dikoukos

old member
Δημοσιεύσεις
4.256
Ηλικία
55
Όνομα
Xατζηπετροs Δημητρηs
Οπως τα λεει ειναι και το se με της ηλεκτρινικες αναρτησης εχει καλυτερη συμπεριφορα στον δρομο εχει ομως και 3500 ευρω παραπανω αλλα γουστα ειναι αυτα και τα γουστα πληρωνονται
 

karellen

old member
Δημοσιεύσεις
5.414
Ηλικία
61
Μοτοσυκλέτα
Honda DAX 72 Τρου Αντβέ
Όνομα
Νίκος
Περιοχή
Καλαμάτα
Λιμουζίνα την έβγαλαν....
Εχασε το GS τα πρωτεία...
Χέστηκε η φοράδα στ αλώνι.DancingDancing.
Ούτε να το αγγίξει δεν μπορεί κει πάνω που είναι το gs.
 

apache

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
24.172
Ηλικία
60
Περιοχή
AΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
BMW R1200GSA
KOVE MAVERICK 500 X
Όνομα
Mανώλης
Περιοχή
Κορυδαλλός
Οπως τα λεει ειναι και το se με της ηλεκτρινικες αναρτησης εχει καλυτερη συμπεριφορα στον δρομο εχει ομως και 3500 ευρω παραπανω αλλα γουστα ειναι αυτα και τα γουστα πληρωνονται
Κοίτα Μήτσο, η SE έχει ημιενεργητικές αναρτήσεις (όπως διάβασες) και εγώ αυτές δεν τις γουστάρω, πάρε παράδειγμα το ΚΤΜ 1290 GT superduke που οι ημιενεργητικές αναρτήσεις ειδικά στο μπροστινό και με ταχύτητες κάτω από 70χλμ/ω είναι τραγικές, είναι σαν να μην έχεις ανάρτηση μπροστά.
Εγώ αν έπαιρνα Versys θα έπαιρνα το απλό και θα του πέταγα μία Hyperpro με Rate 100/120N/mm2 πίσω γιατί όπως διάβασες με full φορτία και δικάβαλος είχε ένα θεματάκι με wobbling στο τιμόνι, επειδή παραέκατσε πίσω, τόχουμε.....Αμορτισέρ Hyperpro προοδευτικό και όχι Ohlins γραμμικό, μην χάσουμε και την άνεση.
 

apache

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
24.172
Ηλικία
60
Περιοχή
AΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
BMW R1200GSA
KOVE MAVERICK 500 X
Όνομα
Mανώλης
Περιοχή
Κορυδαλλός
Χέστηκε η φοράδα στ αλώνι.DancingDancing.
Ούτε να το αγγίξει δεν μπορεί κει πάνω που είναι το gs.
Το GS έχει ένα θέμα...δεν έχει μοτέρ....Με πορδές δεν βάφουμε αυγά...RollingRollingRollingRollingRollingRollingRollingRollingRolling
 

shadowhunter

member
Δημοσιεύσεις
625
Ηλικία
46
Μοτοσυκλέτα
SYM 200ST
Suzuki DL1000 L8
Όνομα
Βασίλης
Περιοχή
Κοζάνη
Το GS έχει ένα θέμα...δεν έχει μοτέρ....Με πορδές δεν βάφουμε αυγά...RollingRollingRollingRollingRollingRollingRollingRollingRolling
2 θέματα έχει... σκουριάζουν και τα διαφορικά από 1200 Lc και το 1250LC, εκεί να δεις κλάμα
 

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
Σας καίει η πομώνα ε?
ΟΤΙ μηχανάκι και να αναφερθεί πάλι στα gs γυρνάει η κουβέντα!

Όλοι εκεί θα καταλήξουτε.Laugh 1

Όχι όλοι. Τουλάχιστον όσο παντρεύει αυτό το σύστημα αναρτήσεων με αυτόν τον κινητήρα. Αν στο μέλλον φτιάξει κάτι διαφορετικό, με κινητήρα που θα μπορεί να φτάσει στα όρια αυτές τις αναρτήσεις ναι.

Κατα τα άλλα είναι ένα φαινόμενο η πορεία του GS με boxer, που αξίζει μελέτη και παρατήρηση απο άποψη μάρκετινγκ.
Γι' αυτό και ασχολούμαστε. Stoned Emoticon
 

apache

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
24.172
Ηλικία
60
Περιοχή
AΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
BMW R1200GSA
KOVE MAVERICK 500 X
Όνομα
Mανώλης
Περιοχή
Κορυδαλλός
Σας καίει η πομώνα ε?
ΟΤΙ μηχανάκι και να αναφερθεί πάλι στα gs γυρνάει η κουβέντα!

Όλοι εκεί θα καταλήξουτε.Laugh 1
Μωρή Καλαματιανή βελάχτρα, δώστο όσο είναι καιρός ακόμα, πάρε Ιάπωνα να έχεις καλή και ποιοτική ζωή και άσε τα adventure για τους πιτσιρικάδες, για σένα το πιό σκληρό adve είναι να μην σηκωθείς το βράδυ να πάς για κατούρημα, Γιαπωνέζικο λέμεεεεε, κοίτα εμένα, λείπω 2 μήνες, μόλις πάω σπίτι, όποτε πάω, θα πατήσω το μπουτόν θα πάρει μπροστά και θα φύγω για Καλαμάτα να φάω τις μπουζοπούλες μου, μιλάμε για πιότητα ζωής....Μάθε μπαλίτσα....abcdefghgkabcdefghgkabcdefghgkabcdefghgkabcdefghgkabcdefghgkabcdefghgkSmileys drinking beer EmoticonHugHugHugHug
 

dikoukos

old member
Δημοσιεύσεις
4.256
Ηλικία
55
Όνομα
Xατζηπετροs Δημητρηs
Κοίτα Μήτσο, η SE έχει ημιενεργητικές αναρτήσεις (όπως διάβασες) και εγώ αυτές δεν τις γουστάρω, πάρε παράδειγμα το ΚΤΜ 1290 GT superduke που οι ημιενεργητικές αναρτήσεις ειδικά στο μπροστινό και με ταχύτητες κάτω από 70χλμ/ω είναι τραγικές, είναι σαν να μην έχεις ανάρτηση μπροστά.
Εγώ αν έπαιρνα Versys θα έπαιρνα το απλό και θα του πέταγα μία Hyperpro με Rate 100/120N/mm2 πίσω γιατί όπως διάβασες με full φορτία και δικάβαλος είχε ένα θεματάκι με wobbling στο τιμόνι, επειδή παραέκατσε πίσω, τόχουμε.....Αμορτισέρ Hyperpro προοδευτικό και όχι Ohlins γραμμικό, μην χάσουμε και την άνεση.
Μανο οτι τεχνολογια εχει βγει ειναι για καλο η ημιενεργητικες αναρτησεις παιρνουνε πολλες ρυθμισεις και αν ρυθμισης σωστα δεν παιζονται
Στο ταξιδι στην ρουμανια καργα φορτομενος δικαβαλο επεσα σε λακουβα ταφρο ουτε που την καταλαβα οσοι με ειδανε απορουσαν που την γλυτωσα εκει δουλεψανε η ημιενεργητικες αναρτησης αν ειχα το απλο θα το αγοραζα το οικοπεδο
 

karellen

old member
Δημοσιεύσεις
5.414
Ηλικία
61
Μοτοσυκλέτα
Honda DAX 72 Τρου Αντβέ
Όνομα
Νίκος
Περιοχή
Καλαμάτα
Αποστόλη έχουν περάσει δεκάδες μηχανές από τα χέρια μου.Όλων των ειδών από ss μέχρι καθαρά και φυσικά σε παντός είδους τερέν.
Αυτό που υπογράφω είναι ότι το teleler σε συνθήκες ταξιδιού απλά δεν παίζεται .Παρόμοια εμπιστοσύνη μόνο σε ένα multistrada 1000 είχα νιώσει κι εκεί απίστευτο στήσιμο.

Για το μαρκετινγκ δεν το σχολιάζω,σαν λέξη εί αι υπερτιμημένη και όλα τα αποδίδουμε σ αυτό.Δεν είναι όμως έτσι,το marketing απλώς βοηθάει το 10 να γίνει 12 ή 14 όχι 100. Τα προτερήματα μιας μοτοσυκλέτας σε ένα συγκεκριμένο αντικείμενο (στην προκείμενη τα ταξίδια) μεταδίδονται σε ένα κλειστό κύκλο,σαν των μοτοσυκλετιστών,σαν τη φωτιά στο άχυρο.Αν ενα μηχανάκι δεν είναι καλό ΔΕΝ πρόκειται να πουλήσει όσο και να χτυπάει τον κόλο της η εταιρεία.Δέχομαι ότι η bmw το πήγε παραπέρα με τις διαφημισεις τύπου περιπέτειας κλπ αλλά ηταν και το μηχανάκι καλό και της βγήκε.

Τον παν είναι να πιάσεις το σφυγμό του κόσμου και να του δώσεις αξιοπρεπείς λυσεις σε αυτό που ζητάει.Δεν χρειάζονται extreme πράγματα για να κεντρίσεις τον καταναλωτή τον κουράζεις.Πάρε παράδειγμα το multi 1200,μενού-υπομενού,enter για βγάλεις απλώς το ΑΒΣ ή 5 επίπεδα traction.

Ο αναβάτης θέλει απλοτητα οχι όμως εις βάρος της ποιότητας.Κλασσικό δείγμα τα β στρομ.Τι είχανε? ένα κινητήρα διαμάντι που σε ταξίδευε στο Nordcap με την ίδια άνεση που σε πήγαινε δίπλα για τσιγάρα.Καλη ανεμοκάλυψη αλλα και αρκούντως μπουγιάρικο ώστε να ικανοποιεί και τα adventure γουστα του καθενός (γι αυτό και τα επόμενα πάτωσαν.)Αποτέλεσμα: πουλαγε τον πάτο του για 10 χρόνια και εξακολουθεί να κραταει τιμη.Υπήρχε marketing πίσω απ αυτό? Με τιποτα.

Το ίδιο και η άλλη *****....εεε... επιτυχία το tracer(σε πειραζω μωρή σουπιά λαίλαπιάρη).Μοτέρ ξυράφι από τα καλυτερα της Υamaha εβερ,ικανοποιητικά περιφερειακα και έδεσε το γλυκό,πρωτες θεσεις στις ταξινομησεις για πολλά εξάμηνα.Εντάξει εχει κι αυτό τα θεματάκια του οπως επεσημανε ο Μάνος καπου δω μέσα αλλα αυτά είναι ήσσονος σημασίας,το θέμα είναι να γουστάρεις το μηχανάκι κι ας βγάζει και κάτι τις.

Εν κατακλείδι, μερικά μηχανακια ειναι καταδικασμένα να μην πουλήσουν καθόλου είτε γιατί είναι κακές αντιγραφές ειτε γιατί ακολουθησαν την πρακτική εν τω πολλώ το εύ και τελικά βγηκε μια μετριότητα.
Αλλα θέμα μάρκετινγκ ΔΕΝ ειναι.
 
Τελευταία επεξεργασία:

apache

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
24.172
Ηλικία
60
Περιοχή
AΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
BMW R1200GSA
KOVE MAVERICK 500 X
Όνομα
Mανώλης
Περιοχή
Κορυδαλλός
Μανο οτι τεχνολογια εχει βγει ειναι για καλο η ημιενεργητικες αναρτησεις παιρνουνε πολλες ρυθμισεις και αν ρυθμισης σωστα δεν παιζονται
Στο ταξιδι στην ρουμανια καργα φορτομενος δικαβαλο επεσα σε λακουβα ταφρο ουτε που την καταλαβα οσοι με ειδανε απορουσαν που την γλυτωσα εκει δουλεψανε η ημιενεργητικες αναρτησης αν ειχα το απλο θα το αγοραζα το οικοπεδο
Δεν πάει έτσι Μήτσο, στις ημιενεργητικές ρυθμίζονται από τον ECU που τις παρακολουθεί/ρυθμίζει συνεχώς, ναι καλές χρυσές για touring με την προυπόθεση ότι το έχει προβλέψει ο κατασκευαστής το Setting, μόνο στην Multistrada μπορείς να τις ρυθμίσεις από το μηδέν 0. Με ένα καλό σετάρισμα οι ποιοτικές συμβατικές δεν έχουν αντίπαλο, φαντάσου τώρα το μηχανάκι σου με ένα ΥΑ09-1AF Ηyperpro πίσω και ένα cartridge Ohlins μπροστά τι θα έκανε...
 

dikoukos

old member
Δημοσιεύσεις
4.256
Ηλικία
55
Όνομα
Xατζηπετροs Δημητρηs
Χέστηκε η φοράδα στ αλώνι.DancingDancing.
Ούτε να το αγγίξει δεν μπορεί κει πάνω που είναι το gs.
Νικο δεν τιθεται θεμα ποια ειναι η καλυτερη αλλα ποια σε φτιαχνει,αλλα αν μπορεις καντο μια δοκιμη ισως αλαξεις γνωμη , η kawasaki σε αυτο το μοντελο εχει κανει καλη δουλεια, σε ενα φορουμ αγγλικο που παρακολουθω εχουν πουληση αρκετα gs για το οποιο δεν λενε και τα καλυτερα και εχουν παρη το versys και δηλωνουν πολυ ευχαριστημενοι
 

apache

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
24.172
Ηλικία
60
Περιοχή
AΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
BMW R1200GSA
KOVE MAVERICK 500 X
Όνομα
Mανώλης
Περιοχή
Κορυδαλλός
@karellen Δεν πιστεύω να παρεξηγείσαι από το πείραγμα που σου κάνω, καλή τη πίστει πάντα έτσι;
Αν όχι ζητώ ταπεινά συγνώμη...Smileys drinking beer EmoticonSmileys drinking beer EmoticonSmileys drinking beer EmoticonSmileys drinking beer Emoticon
 
Δημοσιεύσεις
1.317
Περιοχή
Αθηνανιστάν
Μοτοσυκλέτα
Suzuki V-Strom 650cc (tweety)
Όνομα
ΜοτοΑγαπούλης
Περιοχή
Αθηνανιστάν

dikoukos

old member
Δημοσιεύσεις
4.256
Ηλικία
55
Όνομα
Xατζηπετροs Δημητρηs
Δεν πάει έτσι Μήτσο, στις ημιενεργητικές ρυθμίζονται από τον ECU που τις παρακολουθεί/ρυθμίζει συνεχώς, ναι καλές χρυσές για touring με την προυπόθεση ότι το έχει προβλέψει ο κατασκευαστής το Setting, μόνο στην Multistrada μπορείς να τις ρυθμίσεις από το μηδέν 0. Με ένα καλό σετάρισμα οι ποιοτικές συμβατικές δεν έχουν αντίπαλο, φαντάσου τώρα το μηχανάκι σου με ένα ΥΑ09-1AF Ηyperpro πίσω και ένα cartridge Ohlins μπροστά τι θα έκανε...
Μανο δεν ξερω τη γινεται στο multistrada αλλα στο versys εχει τρεις ρυθμισης με η χωρις μπαγκαζια μονος η διπλος αλλα εχει και μικρορυθμισης που της φτιαχνεις οπως θες και το ΕCU που τις παρακολουθει ειναι για να υπαρχει παντα προσφυση
 

apache

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
24.172
Ηλικία
60
Περιοχή
AΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
BMW R1200GSA
KOVE MAVERICK 500 X
Όνομα
Mανώλης
Περιοχή
Κορυδαλλός
Μανο δεν ξερω τη γινεται στο multistrada αλλα στο versys εχει τρεις ρυθμισης με η χωρις μπαγκαζια μονος η διπλος αλλα εχει και μικρορυθμισης που της φτιαχνεις οπως θες και το ΕCU που τις παρακολουθει ειναι για να υπαρχει παντα προσφυση
Ρε λεβέντη να στο πώ αλλιώς, ας πούμε ότι φεύγουμε από Αθήνα και πάμε Τζουμέρκα, περνάμε Εθνική, μπαίνουμε επαρχιακό και τελικά μπαίνουμε σε σφιχτό έως πολύ σφιχτό επαρχιακό, στο δικό σου έχει Setting για δύο άτομα με μπαγκάζια και αφορά όλα τα τεραίν, στο Multi μπορείς να σετάρεις και τα τρία προγράμματα για τους 3 δρόμους, στο συμβαντικό κάνεις παπάδες, ότι θέλεις, θες να πάς τάπα Εθνική; Το σετάρεις, θές να πάς τάπα επαρχιακό; Το σετάρεις, θες να πάς τάπα σε μονοπάτι; Το σετάρεις... Θές να πάς *****ωσά; το σετάρεις....
Αυτό λέω..
 
Top Bottom