Ρε Μήτσο μην τα μπερδεύεις, αυτό είναι άλλο, η λαίλαπα έχει 4 Rain ,std ,sport & apache... "Ασε θα τα πούμε από κοντά...Το versys εχει τρια προγραμματα το rain το road και το sport και ειναι οπως τα λες , αλλα εχει και το rider που εκει το σεταρεις οπως γουσταρεις
Ρε Μήτσο μην τα μπερδεύεις, αυτό είναι άλλο, η λαίλαπα έχει 4 Rain ,std ,sport & apache... "Ασε θα τα πούμε από κοντά...
Δημήτρη συνηγορώ σ' αυτά που λες,στο αν σε φτιάχνει ένα μηχανάκι αλλά κυρίως στην ποιότητα των Versys την οποία δεν αμφισβητώ με τίποτα.Νικο δεν τιθεται θεμα ποια ειναι η καλυτερη αλλα ποια σε φτιαχνει,αλλα αν μπορεις καντο μια δοκιμη ισως αλαξεις γνωμη , η kawasaki σε αυτο το μοντελο εχει κανει καλη δουλεια, σε ενα φορουμ αγγλικο που παρακολουθω εχουν πουληση αρκετα gs για το οποιο δεν λενε και τα καλυτερα και εχουν παρη το versys και δηλωνουν πολυ ευχαριστημενοι
Χαχαχαχαχ!Ξέρω γω ρε Νικόλα, δεν μου μιλάς και τρόμαξα......Bye
Δημήτρη συνηγορώ σ' αυτά που λες,στο αν σε φτιάχνει ένα μηχανάκι αλλά κυρίως στην ποιότητα των Versys την οποία δεν αμφισβητώ με τίποτα.
Η απάντησή μου επικεντρωνόταν στο αν έχασε η bmw τα πρωτεία.
Δημήτρη αυτές είναι οι χαρτογραφήσεις που αφορούν τον κινητήρα.Το versys εχει τρια προγραμματα το rain το road και το sport και ειναι οπως τα λες , αλλα εχει και το rider που εκει το σεταρεις οπως γουσταρεις
Νικο αν και δεν κατεχω τεχνικα αυτο που ξερω οτι στο δικο μου μηχανακι η τρεις πρωτες χαρτογραφησης λειτουργουν με τα τρια προγραμματα της αναρτησης δηλ ενας αναβατης αναβατης με μπαγκαζια και διπλος με μπαγκαζια, εχει ομως και μια χαρτογραφηση που την ονομαζει rider που σε αυτη μπορεις να ρυθμισης την αποσβεση συμπιεσης + 5 και _ 5 σε καθε προγραμμα δηλ μονος , με μπαγκαζια, η διπλος με μπαγκαζια επισης η ιδια μικρορυθμιση ισχυει και στην αποσβεση επαναφοραςΔημήτρη αυτές είναι οι χαρτογραφήσεις που αφορούν τον κινητήρα.
Ημιενεργητική λέμε την ανάρτηση που προσαρμόζεται μόνη της στο κάθε τερέν χωρίς να επεμβαίνεις εσύ.Με ένα σύστημα αισθητήρων δηλ 'διαβάζει' το οδόστρωμα και ρυθμίζει αναλόγως,αν καταλάβει ανωμαλία, χώμα,πέτρες κλπ μέσα σε δέκατα του δευτερολέπτου *****ώνει την απόσβεση συμπίεσης για εντουροκαταστάσεις.Αντίστοιχα όταν διαγνώσει ομαλό τερέν σκληραίνει την ανάρτηση αλλά και την απόσβεση επαναφοράς (για μην έχεις αναπηδήσεις και σου χαλάει τη γεωμετρία) για καλύτερο κράτημα στο δρόμο.
Αν θυμάμαι καλά πρωτο-παρουσιάστηκε στο Capo 1200 και είχε κάνει πάταγο τότε.Μετά το υιοθέτησαν και οι άλλοι.
Ε τότε είναι σαν το δικό μου το gs,ανάλογα με τον χάρτη προσαρμόζει και την απόσβεση.Πχ άμα βάλεις το road ή το dynamic αυτομάτως 'σφίγγει' την ανάρτηση γιατί εξυπακούεται ότι θα κάνεις σπορ οδήγηση.Αντιθέτως στο enduro mode την χαλαρώνει για μεγαλύτερες διαδρομές και συνάμα απενεργοποιεί το πίσω abs για να ψιλοντριφτάρεις στα μπερμ (λέμε τώρα!).Νικο αν και δεν κατεχω τεχνικα αυτο που ξερω οτι στο δικο μου μηχανακι η τρεις πρωτες χαρτογραφησης λειτουργουν με τα τρια προγραμματα της αναρτησης δηλ ενας αναβατης αναβατης με μπαγκαζια και διπλος με μπαγκαζια, εχει ομως και μια χαρτογραφηση που την ονομαζει rider που σε αυτη μπορεις να ρυθμισης την αποσβεση συμπιεσης + 5 και _ 5 σε καθε προγραμμα δηλ μονος , με μπαγκαζια, η διπλος με μπαγκαζια επισης η ιδια μικρορυθμιση ισχυει και στην αποσβεση επαναφορας
Πρέπει να σου κάνω φροντιστήριο.....Νικο αν και δεν κατεχω τεχνικα αυτο που ξερω οτι στο δικο μου μηχανακι η τρεις πρωτες χαρτογραφησης λειτουργουν με τα τρια προγραμματα της αναρτησης δηλ ενας αναβατης αναβατης με μπαγκαζια και διπλος με μπαγκαζια, εχει ομως και μια χαρτογραφηση που την ονομαζει rider που σε αυτη μπορεις να ρυθμισης την αποσβεση συμπιεσης + 5 και _ 5 σε καθε προγραμμα δηλ μονος , με μπαγκαζια, η διπλος με μπαγκαζια επισης η ιδια μικρορυθμιση ισχυει και στην αποσβεση επαναφορας
Σωστά, σου ρυθμίζει τις αναρτήσεις σύμφωνα με το πρόγραμμα του εγκεφάλου; Δηλαδή Rain, Sport, etc? Υποθέτω πως όχι...Μπορει και να μην εχω καταλαβει εγω Αυτο που λεω ειναι οτι στο προγραμμα rider μπορεις να κανεις μικρορυθμιση στην προφορτηση συν 5 και πλην 5 δηλ εστω οτι το εχω στο προγραμμα με ενα αναβατη βαζω προφορτηση συν 5 θα σκληρινη,η προφορτηση, το βαζω στο προγραμμα αναβατης με μπαγκαζια θα σκληρινη κι αλλο, το βαζω στο προγραμμα δυο αναβατες με μπαγκαζια θα σκληρινη κι αλλο Το ιδιο ισχυει για την αποσβεση γινονται μικρυθμισεις ασχετος προγραμματος
Αν θυμάμαι καλά πρωτο-παρουσιάστηκε στο Capo 1200 και είχε κάνει πάταγο τότε.Μετά το υιοθέτησαν και οι άλλοι.
Τούμπανα;Μπορει και να μην εχω καταλαβει εγω Αυτο που λεω ειναι οτι στο προγραμμα rider μπορεις να κανεις μικρορυθμιση στην προφορτηση συν 5 και πλην 5 δηλ εστω οτι το εχω στο προγραμμα με ενα αναβατη βαζω προφορτηση συν 5 θα σκληρινη,η προφορτηση, το βαζω στο προγραμμα αναβατης με μπαγκαζια θα σκληρινη κι αλλο, το βαζω στο προγραμμα δυο αναβατες με μπαγκαζια θα σκληρινη κι αλλο Το ιδιο ισχυει για την αποσβεση γινονται μικρυθμισεις ασχετος προγραμματος
Σωστά το rain , το road και το sport είναι προγραμματα ρυθμισμένα από τον εγκέφαλο ενώ το rider σου δίνει την δυνατότητα να ρυθμίσεις της αναρτήσεις όπως θες αυτό που δεν ξέρω είναι αν ρυθμίζει ξεχωριστά η μπροστινή ανάρτηση από την πισωΣωστά, σου ρυθμίζει τις αναρτήσεις σύμφωνα με το πρόγραμμα του εγκεφάλου; Δηλαδή Rain, Sport, etc? Υποθέτω πως όχι...
Είδατε τι πάθατε;
Χαθήκατε στα ηλεκτρονικά και πάει η ουσία.Οτι πάθαμε με τα κινητά.500 δυνατότητες για χρήστες που χρειάζονται 10.
Μην τσιμπάτε κι απολαύστε τη δική σας οδήγηση κι αντίληψη όσο ακόμα μπορείτε.
Απόφαση,μίζα,ταχύτητα,γκριπ δεξί και φύγαμε..
Κάποια στιγμή θα σας πηγαίνει μόνο του.
Τι θα λέτε τότε;