KAWASAKI VERSYS 1000

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
Αν η πρόθεση είναι να "έχω' το Cayenne ,τα τουρμπατα της audi κλπ που εχουν,αν έχουν κόφτες στα 250,ναι.Δεν φτάνουν τα άλογα..
Πάλι όμως εκεί που θα τελειώσετε αυτά θα έχουν ακόμα,οπότε να μιλάμε με πραγματικά νούμερα στο δρομο κι όχι racing.

Ξαναγράφω λοιπόν κι αν κάνω λάθος διορθώσετε με.
Σε ανοιχτή οδό με όριο τα 130,ταχύτητα ταξιδιού μέχρι 150 υπάρχει μοτοσυκλέτα από αυτές που πιάνουμε που δεν θα ανοίξει όμορφα αυτά τα 30χ.α.ω. για να προσπεράσουμε;

Πες τε ρε παιδιά ότι σας κ@....νει το νούμερο των 150+ ίππων και θέλετε να είσαστε 200+ χαλαρουΐτα κι αφήστε τα δεν πάνε τα άλλα.

Εδώ θα αναφέρω όμως ότι καλά τα 200+++ αλλά πρέπει να φρενάρουμε αν χρειαστεί και να θυμόμαστε ότι δεν είμαστε μόνοι μας στο δρόμο αφενώς,το ίχνος μας δε στην άσφαλτο είναι τίποτα αφετέρου. Bcdefgh


Υ.Γ. Κυριάκο @Beast ,Δημήτρη @dikoukos κλπ "θηριοδαμαστές" φέρτε τα μηχανάκια σας στην Πρέβεζα και θα σας δωκω από 1000€ να τα ξεφορτωθείτε.. :p:D

Εγώ το είπα και το ξαναλέω. Για την χρήση που κάνω και με ένα Voge 500 θα ήμουν εντάξει, και με ένα Benelli 500 και με Πήγασο 650 και με Ducati multi 620...και και και...
Αν δεν είχα χωροταξικό πρόβλημα λόγω ύψους σίγουρα θα πήγαινα σε μικρότερα κυβικά. Πιο πολύ με νοιάζει το στήσιμο, τα φρένα, η άνεση και η ανεμοκάλυψη. Τα άλογα καλό είναι να υπάρχουν αλλά δεν είναι λόγος που θα απορρίψω ένα μηχανακι που με καλύπτει στους άλλους τομείς.

Και σου πω και κάτι Μήτσο. Με το versys του φίλου και το Bandit που είχα πριν, ήμουν πιο γρήγορος στις διαδρομές που συνηθως επιλέγω. Με το versys μάλιστα μου έβγαινε και πιο ξεκούραστα και πιο παιχνιδιάρικα.
 
Τελευταία επεξεργασία:

User V

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.090
Εγώ το είπα και το ξαναλέω. Για την χρήση που κάνω και με ένα Voge 500 θα ήμουν εντάξει, και με ένα Benelli 500 και με Πήγασο 650 και με Ducati multi 620...και και και...
Αν δεν είχα χωροταξικό πρόβλημα λόγω ύψους σίγουρα θα πήγαινα σε μικρότερα κυβικά. Ποιο πολύ με νοιάζει το στήσιμο, τα φρένα, η άνεση και η ανεμοκάλυψη. Τα άλογα καλό είναι να υπάρχουν αλλά δεν είναι λόγος που θα απορρίψω ένα μηχανακι που με καλύπτει στους άλλους τομείς.

Και σου πω και κάτι Μήτσο. Με το versys του φίλου και το Bandit που είχα πριν, ήμουν πιο γρήγορος στις διαδρομές που συνηθως επιλέγω. Με το versys μάλιστα μου έβγαινε και πιο ξεκούραστα και πιο παιχνιδιάρικα.
Βρε εγώ μαζί σου....
 

Λαμπης

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
8.981
Ηλικία
53
Περιοχή
Πετραλωνα
Όνομα
Θανάσης βεγγος
Εγω διαφωνω.
Μπορει να καβαλαω πομονα για δικους μου λογους, αλλα το να εχεις αλογα στη φαρετρα σου ειναι ενα συν.Ενεργητικη ασφαλεια λεγεται.
Ας αφησουμε τα 200, αν και για μενα ειναι ασφαλη οταν η εθνικη ειναι αδεια..για λιγο

στα 150-160 λοιπον , οταν βρεις τα σκουρα και ανοιξεις για να ξεκολησεις, τι σχεση εχουν τα 80-90 αλογα με τα 140?
Ομοιως στον επαρχιακο, οταν εχεις μπροστα φορτηγο και ουρα αυτοκινητα...
 
Τελευταία επεξεργασία:

Λαμπης

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
8.981
Ηλικία
53
Περιοχή
Πετραλωνα
Όνομα
Θανάσης βεγγος
Εξαρτάται το πώς αντιλαμβάνεται και οδηγάει ο καθένας, άλλωστε τα high tourers είναι κτήνη, έχεις οδηγήσει Kawasaki GTR 1400?
εχω εγω...να ξερεις το fjr to πρωτο με την κοντυτερη σχεση μεταδοσης ειναι πιο δυνατο στις μεσαιες ..ειναι και πιο ανετο.
το kawa εχει δυναμη πιο ψηλα
 

User V

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.090
στα 150-160 λοιπον , οταν βρεις τα σκουρα και ανοιξεις για να ξεκολησεις, τι σχεση εχουν τα 80-90 αλογα με τα 140?
Ομοιως στον επαρχιακο, οταν εχεις μπροστα φορτηγο και ουρα αυτοκινητα...
Μια σκούρα κατασταση στα 150-160 θα ήθελα να προσδιορίσουμε.. Γίνεται;
Καταρχήν η ταχύτητα που αναφέρουμε προϋποθέτει δρόμο κλειστής κυκλοφορίας..

Πχ:
Νταλίκα 18 μέτρα με κόφτη στα 90;Είναι ζόρι;
120+ να πηγαινει αν είναι μ@λ@κ@ς και τα έχει βγάλει όλα,πάλι πέρασες..
Δύο λωρίδες τουλάχιστον...

Επιβατικό προσπέραση;Πρόβλημα;; Ποιος Θανάσης;

Να το πάω παραπερα,εκτός κλειστής οδού;
Μπάρμπας σε μονόδρομο ανά κατεύθυνση που πάει 150-160;;;
Ε τότε εμείς δεν έχουμε μυαλό,δεν είναι εκείνος σκούρα κατάσταση... Που πάμε;;

Ροπή το λοιπόν αν έχεις όλα καλά.


Το ζήτημα των αλόγων στα κυβικά που λεμε και για τουριστική χρήση δεν έχουν σχέση για εμένα με ενεργητική ασφάλεια..

Με ικανοποίηση του εγκεφάλου μας ναι..
 

Λαμπης

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
8.981
Ηλικία
53
Περιοχή
Πετραλωνα
Όνομα
Θανάσης βεγγος
Μια σκούρα κατασταση στα 150-160 θα ήθελα να προσδιορίσουμε.. Γίνεται;
Καταρχήν η ταχύτητα που αναφέρουμε προϋποθέτει δρόμο κλειστής κυκλοφορίας..

Πχ:
Νταλίκα 18 μέτρα με κόφτη στα 90;Είναι ζόρι;
120+ να πηγαινει αν είναι μ@λ@κ@ς και τα έχει βγάλει όλα,πάλι πέρασες..
Δύο λωρίδες τουλάχιστον...

Επιβατικό προσπέραση;Πρόβλημα;; Ποιος Θανάσης;

Να το πάω παραπερα,εκτός κλειστής οδού;
Μπάρμπας σε μονόδρομο ανά κατεύθυνση που πάει 150-160;;;
Ε τότε εμείς δεν έχουμε μυαλό,δεν είναι εκείνος σκούρα κατάσταση... Που πάμε;;

Ροπή το λοιπόν αν έχεις όλα καλά.


Το ζήτημα των αλόγων στα κυβικά που λεμε και για τουριστική χρήση δεν έχουν σχέση για εμένα με ενεργητική ασφάλεια..

Με ικανοποίηση του εγκεφάλου μας ναι..
Good post
σωστα τα λες...εγω φταιω δεν ημουν συγκεκριμενος και σε μπερδεψα.

τα 150-160 ειναι η ταχυτητα ταξιδιου στην εθνικη..Για να ξεκολλησεις γρηγορα απ το κονβοι θες αλογα...
Για να κανεις προσπεραση απ τα δεξια στα αυτοκινητα που ειναι στην αριστερη και πανε με 140 ...εννοειτε κανεις και με λιγοτερα, αυτο που λεω ειναι οσο πιο γρηγορα εξαφανιστεις απο διπλα τους τοσο καλυτερα..οπως ερχεσαι χωρις κατεβασμα,

Στον επαρχιακο με στροφες, πολλες φορες πηγα με την πομονα να βγω να περασω και ξαναχωθηκα μεσα γιατι με πουλησε..πλησιαζε η στροφη βλεπεις.
Ολα μια συνηθεια ειναι βεβαια, προσαρμοζεσαι, αλλα τα αλογα ειναι παντα χρησιμα
Για να μην τρως τα καυσαερια της 12τροχης νταλικας..

το ειδα στην πραξη με το fjr
 
Τελευταία επεξεργασία:

johnnie

well know member
Δημοσιεύσεις
2.284
Ηλικία
48
Περιοχή
Αθηνα
Μοτοσυκλέτα
Γιά όλα τα γούστα
Όνομα
Γιάννης Παντίδος
Good post
σωστα τα λες...εγω φταιω δεν ημουν συγκεκριμενος και σε μπερδεψα.

τα 150-160 ειναι η ταχυτητα ταξιδιου στην εθνικη..Για να ξεκολλησεις γρηγορα απ το κονβοι θες αλογα...
Για να κανεις προσπεραση απ τα δεξια στα αυτοκινητα που ειναι στην αριστερη και πανε με 140 ...εννοειτε κανεις και με λιγοτερα, αυτο που λεω ειναι οσο πιο γρηγορα εξαφανιστεις απο διπλα τους τοσο καλυτερα..οπως ερχεσαι χωρις κατεβασμα,

Στον επαρχιακο με στροφες, πολλες φορες πηγα με την πομονα να βγω να περασω και ξαναχωθηκα μεσα γιατι με πουλησε..πλησιαζε η στροφη βλεπεις.
Ολα μια συνηθεια ειναι βεβαια, προσαρμοζεσαι, αλλα τα αλογα ειναι παντα χρησιμα
Για να μην τρως τα καυσαερια της 12τροχης νταλικας..

το ειδα στην πραξη με το fjr
Μπάμπη το fjr το έχεις ακόμα? Αν όχι θα μπορούσες να μου πείς τι σε έκανε και το έδωσες ?
 

Λαμπης

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
8.981
Ηλικία
53
Περιοχή
Πετραλωνα
Όνομα
Θανάσης βεγγος
Μπάμπη το fjr το έχεις ακόμα? Αν όχι θα μπορούσες να μου πείς τι σε έκανε και το έδωσες ?

Εχω προβληματα υγειας τα οποια ξυπνησαν με το fjr..Λογω επιταχυνσεων και θεσης οδηγησης.
To σουταρα αποφασισμενος οτι τελειωσα με τις μηχανες και μενω με παπι.
Μετα 2 μερες πηγα πηρα αλληabcdefghgabcdefghgk

στη φαση που ειμαι, το rt ηταν θεοσταλτο δωρο.
Της εκανα προταση, δαχτυλιδια, εκκλησιες, ολα κομπλε
 

johnnie

well know member
Δημοσιεύσεις
2.284
Ηλικία
48
Περιοχή
Αθηνα
Μοτοσυκλέτα
Γιά όλα τα γούστα
Όνομα
Γιάννης Παντίδος
Εχω προβληματα υγειας τα οποια ξυπνησαν με το fjr..Λογω επιταχυνσεων και θεσης οδηγησης.
To σουταρα αποφασισμενος οτι τελειωσα με τις μηχανες και μενω με παπι.
Μετα 2 μερες πηγα πηρα αλληabcdefghgabcdefghgk

στη φαση που ειμαι, το rt ηταν θεοσταλτο δωρο.
Της εκανα προταση, δαχτυλιδια, εκκλησιες, ολα κομπλε
Οκ φιλαράκι κατάλαβα! Να ζήσετε λοιπόν!!! Ευχαριστώ!GivingSmileys drinking beer EmoticonYes
 

karellen

old member
Δημοσιεύσεις
5.414
Ηλικία
61
Μοτοσυκλέτα
Honda DAX 72 Τρου Αντβέ
Όνομα
Νίκος
Περιοχή
Καλαμάτα
Μανο για πολλα αλογα με ανεση στα ταξιδια η επιλογες ειναι τρεις ΚΤΜ 1290, Multistrada 1260 και bmw xr και οποιο απο τα 3 θα επιλεξης θα θελεις πολλη Good luck
Οποιοδηποτε αλλο τυπου sport turing gtr 1400 , vfr 1200 ειναι πιο αβολα στα ταξιδια με μεγαλυτερες καταναλωσης και μικρες αφτονομιες
Δημήτρη στα 3 μοτό που αναφέρεις μη νομίζεις ότι η όρθια θέση οδήγησης είναι και το καλύτερο,το πολύ καμαρωτό κουράζει,ειδικά στη μέση.
Δεν ξέρω αν έχεις ταξιδέψει με vfr ή fjr αλλά σε μακρυνό ταξίδι μόνο άβολα δεν τα λες.Αυτή η ελαφρώς γερτή στάση είναι η χρυσή τομή.
 

Λαμπης

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
8.981
Ηλικία
53
Περιοχή
Πετραλωνα
Όνομα
Θανάσης βεγγος
Δημήτρη στα 3 μοτό που αναφέρεις μη νομίζεις ότι η όρθια θέση οδήγησης είναι και το καλύτερο,το πολύ καμαρωτό κουράζει,ειδικά στη μέση.
Δεν ξέρω αν έχεις ταξιδέψει με vfr ή fjr αλλά σε μακρυνό ταξίδι μόνο άβολα δεν τα λες.Αυτή η ελαφρώς γερτή στάση είναι η χρυσή τομή.

σε σχεση με το fjr, το ορθιο rt με κουραζει πιο γρηγορα σε μεση και κολο,
 

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
Το bandit και το fazer 600 θεωρούνται πως μπαίνουν σε παρόμοια κατηγορία με το VFR;
Για να σας πω κι εγώ γνώμη για την μισοσκυφτή θέση.
 

Λαμπης

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
8.981
Ηλικία
53
Περιοχή
Πετραλωνα
Όνομα
Θανάσης βεγγος
Το bandit και το fazer 600 θεωρούνται πως μπαίνουν σε παρόμοια κατηγορία με το VFR;
Για να σας πω κι εγώ γνώμη για την μισοσκυφτή θέση.
ποιο vfr to 800?
 

Peiraiwths

new member
Δημοσιεύσεις
186
Ηλικία
50
Μοτοσυκλέτα
Fazer s2
Όνομα
Σπυρος
Το fazer 600 δεν ειναι καθαροαιμο τουριστικο μιας κ δινει βαση στην σπορ οδηγηση αντιθετως με το μπαντιτ που ειναι κατα 90% τουριστικο.Στο fazer βαζεις ενα φουλ φαιρινγκ κ μια ζελατινα κ λες κ καλα οτι εχεις ενα vfr.
 

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
ειναι αρκετα πιο σκυφτη η βεφα...αλλα για πες μας..μετα θα πω και γω
Λοιπόν στο bandit που το έχω πρόσφατο.
Η ελαφρώς σκυφτη θέση δεν με πείραζε καθόλου στην μέση. Ίσα ίσα νομίζω πως αποφόρτιζε κιόλας την σπονδυλική σε σχέση με όρθια θέση
Αλλά σαν ψηλός είχα πρόβλημα στα χέρια που λόγο ψηλότερου κέντρου βάρους καταπονούσα τους καρπούς, ειδικά σε στροφιλίκια και δεν λύθηκε ούτε με αποστάτες
Επίσης είχα πρόβλημα στα πόδια που δίπλωναν σε σημείο που ένιωθα να οδηγάω σούπερ σπορτ.

Αν ήμουν κοντύτερος πιθανόν δεν θα είχα αυτά τα θέματα και θα το κρατούσα.
 
Τελευταία επεξεργασία:

thanosgp

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
11.519
Ηλικία
52
Περιοχή
Τρίκαλα
Μοτοσυκλέτα
Τίγρης ξεδοντιασμένος 220 τελική
Όνομα
Θάνος
Περιοχή
Τρίκαλα
καταπονούσα τους καρπούς

πόδια π δίπλωναν σε σημείο που ένιωθα να οδηγάω σούπερ σπορτ.

το αυτό στο vfr800
 

Λαμπης

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
8.981
Ηλικία
53
Περιοχή
Πετραλωνα
Όνομα
Θανάσης βεγγος
Λοιπόν στο bandit που το έχω πρόσφατο.
Η ελαφρώς σκυφτη θέση δεν με πείραζε καθόλου στην μέση. Ίσα ίσα νομίζω πως αποφόρτιζε κιόλας την σπονδυλική σε σχέση με όρθια θέση
Αλλά σαν ψηλός είχα πρόβλημα στα χέρια που λόγο ψηλότερου κέντρου βάρους καταπονούσα τους καρπούς, ειδικά σε στροφιλίκια και δεν λύθηκε ούτε με αποστάτες
Επίσης είχα πρόβλημα στα πόδια που δίπλωναν σε σημείο που ένιωθα να οδηγάω σούπερ σπορτ.

Αν ήμουν κοντύτερος πιθανόν δεν θα είχα αυτά τα θέματα και θα το κρατούσα.

ειναι θεμα σωματοτυπου..
εγω δεν εχω θεμα με τους καρπους..στην καρατιμονα πιο πολυ κουραζεται το δεξι που κραταει το γκαζι.
Ο αυχενας ομως καταπονειτε ...ειδικα αν το μπροστινο ειναι λιγο κουτσουρο.
Τα ποδια που διπλωνουν παραπανω τελικα με βολευει..γιατι βοηθαει στη σωστη σταση της μεσης...

για να ταξιδευεις με 160-200, δεν υπαρχει καλυτερη θεση
ομως σε επαρχιακους η πιο χαμηλες ταχυτητες στην εθνικη, ειναι μλκια να εισαι ενα κλικ σκυφτος, εχεις αλλη ψυχολογια ορθιος, εισαι πιο large ρε παιδι μου.

Προσωπικα ειχα αλλα θεματα, οχι μυοσκελετικα
 
Τελευταία επεξεργασία:
Top Bottom