stavrouliasp
new member
- Δημοσιεύσεις
- 138
- Ηλικία
- 45
Το varadero το mk1 το γιαπωνέζικο είναι 220 κιλά στεγνό. Το mk1 το ισπανικό 225 κιλά στεγνό. Άρα οι διάφορα με το καπό είναι πάρα πολύ μικρή.
Όταν έψαχνα για εμένα δεν κοίταξα για τόσο παλιό μοντέλο. Και έψαχνα με ABS, οπότε εκείνα τα νούμερα κιλών θυμάμαι. Μηχανάκια από 2005 έως 2010 και στα τρία μοντέλα.Το varadero το mk1 το γιαπωνέζικο είναι 220 κιλά στεγνό. Το mk1 το ισπανικό 225 κιλά στεγνό. Άρα οι διάφορα με το καπό είναι πάρα πολύ μικρή.
Το μοτο στις ζυγαριες του το εβγαζε κανα 20αρι λιγοτερο απ το βαραντερο,γεματα...
θα ψαξω να το βρω και θα το ποσταρω
Αυτό είναι απ' τα πρώτα..υπάρχει και πιο μετά με τα abs..το ψάχνω...στις κούτες...#MENOUMESPITIMEMOTO: Touring Queens - Συγκριτικό Super On-Off- Αρχείο Περιοδικού ΜΟΤΟ
TOURING QUEENSΈξι ερωμένες και μία σύζυγος!Έτσι έχουμε συνηθίσει και έτσι θα συνεχίσουμε. Όταν κάνουμε συγκριτικό, δίνει το παρών ολόκληρη η κατηγορία την οποία αφορά η σύγκριση. Έστω και αν πρόκειται για εφτά θηρία τα οποία πρέπει να διανύσουν πάνω από 1.000 χιλιόμετρα, σε όλες τις οδηγικές...www.motomag.gr
Αυτό λες;
Γνωρίζω εδώ στην περιοχή παιδί που έχει 2ης γενιάς Caponord με ABS και το πουλάει. Δεν το έχει βγάλει ακόμη στο car.Το μεγαλύτερο μειονέκτημα του MK1 είναι το 5άρι κιβώτιο και αυτός ίσως είναι ο κυριότερος λόγος για την μεγάλη του κατανάλωση. Νομίζω ότι Ισπανικό ήταν το ψεκαστό μόνο, αλλά δεν είμαι σίγουρος. Επίσης μεταξύ των κατόχων Vara υπήρχε η φήμη ότι το abs ήταν πάνω από 10 κιλά βαρύτερο, αλλά μου ακούγεται υπερβολικό. Πάντως Capo με abs είναι υπερβολικά σπάνιο να βρω σε αγγελία, οπότε είναι πιο πιθανό να βρω κάποιο 1ης γενιάς να δοκιμάσω και αν δεν έχουν μεγάλη διαφορά σε βάρος να ψαχτώ για 2ης, μιας και μόνο αυτό με ενδιαφέρει.
Προσωπικά δεν θα κοιτούσα καν για Varadero Μκ1, εκτός και αν ήθελα χιλιάρα μηχανή και είχα μονο 1500-1800 ευρώ να διαθέσω. Αλλά και πάλι δύσκολα.Το γιαπωνέζικο mk1 ήταν η πρώτη χρονιά mk1. Οι δύο επόμενες ήταν ισπανικές. Ο ψεκασμός μπήκε από το mk2 και μετά. Ο πίνακας το moto ίσως να αφορά το Ισπανικό, αλλά είτε 5 είτε 10 κιλά διαφορά που λέει το περιοδικό, μικρό το κακό. Επίσης το mk1 δεν έχει καμία τρομερή διαφορά στην κατανάλωση σε μικτές συνθήκες από το caponord. Η διαφορά έρχεται κυρίως στο ταξίδι λόγω έλλειψης 6ης ταχύτητας.
Επειδή μπήκα πριν δύο χρόνια στη θέση να ψάξω για αγορά ενός εκ των δύο, πιστεύω ότι στα 2000€ που κοστίζει το mk1 και 3000€ που κοστίζει το mk2 με abs και δεδομένου ότι μιλάμε για μηχανάκια 20 χρόνων με και εγώ δεν ξέρω πόσους ιδιοκτήτες πριν, πας με κλειστά μάτια σε varadero για να έχεις το κεφάλι σου όσο μπορείς πιο ήσυχο.
To mk1 πάντως είναι πιο ελαφρύ με καλύτερη άνεμοκαλυψη... Και τα πρώτα πρωτα είναι Japan νομιζωΠροσωπικά δεν θα κοιτούσα καν για Varadero Μκ1, εκτός και αν ήθελα χιλιάρα μηχανή και είχα μονο 1500-1800 ευρώ να διαθέσω. Αλλά και πάλι δύσκολα.
Σε Varadero Μκ2 αξίζει για εμένα.
Ούτε τα Μκ3 που τα ζητάνε μια περιουσία. Έχουν τρελαθεί αυτοί με τα Vara τελευταίας γενιάς. Νομίζουν οδηγούν την Φεράρι των μοτο.
Ενα Μκ2 με ABS γύρω στα 3500 είναι μια τίμια επιλογή.
Με το vara ήμουν υπερευχαριστημένος, αλλά ένιωθα ότι έπρεπε να το αλλάξω.
Κοντοπούτ@νος γαρ! Είχα αρχίσει να αποφεύγω κάποια σημεία που φοβόμουν ότι μπορεί να υπήρχαν κακοτοπιές που θα δυσκολευόμουν να το χειριστώ.
Απ' το 06 και μετά μαύρο πλαίσιοΣ' ευχαριστώ για το ενδιαφέρον! Θέλω πρώτα να ανέβω σε κάποιο, να δω πως το αισθάνομαι και μετά θα κάνω κίνηση. Το μαύρο πλαίσιο έβγαινε από κάποια χρονιά και μετά ή είναι χρωματικός συνδυασμός;