Pan-dvs
well know member
Raid αφου
Εγω θα το αφηνα ετσι.
Raid αφου
Εγω ειμαι ο βλαμμένος που θέλω να βάλω 17ρι γμτ...
χαρτες εχουν 4,αλλα αυτος που το γεμιζει χαμηλα μετα ψωφαει...Με ενα καλο "χάρτη" δεν διορθώνεται το πρόβλημα?
Με ενα καλο "χάρτη" δεν διορθώνεται το πρόβλημα?
Ίσως το πιο όμορφο μηχανάκι!!
Πολλά προβλήματα-λαθη !!
Αποστόλη καταπληκτικός !!
Αν η bmw έβγαζε caponord......θα το έπαιρνα!!!!
ωραιος..τελος τωρα..καθαρισεςΉρθε και ο mosfet ανορθωτής σήμερα 40Α, τον πήγα με την λίστα εργασιών στο συνεργείο, όλες προληπτικές, αλλά κάλλιο γαιδουρόδενε...
Με όλες τις εργασίες για αλλαγή ανορθωτή, κατάργηση φυσών απο ανορθωτή και απο πηνία, έλεγχο πηνίων και έλεγχο σωληνακίων και λαστιχακίων (και τυχόν αντικατάσταση), κλείνουμε με το κεφάλαιο ηλεκτρολογικά δια παντώς για κάποια χρόνια. Του είπα να αλλάξει και μπαταρία, αλλά επέμενε να μην την αλλάξουμε πριν την δούμε πρώτα, επειδή φορτίζει κανονικά. Την είχε βάλει ο ίδιος στον προηγούμενο ιδιοκτήτη λίγους μήνες πριν, σχεδόν όταν το έβγαλε για πώληση και είναι η μαύρη η YUASA η καλή, όχι η φτηνή. Θα την ελέγχω πριν κάθε βόλτα και στο πρώτο σημάδι που δεν μου αρέσει πάω για Motobatt.
Πάντως την είδα ανοικτή την μοτο και αξιολόγησα ο ίδιος την κατάσταση των μερών που πρακτικά είναι καινούρια. Ούτε σωληνάκια ξεραμένα , ούτε βρωμιές, ούτε λαστιχάκια προς αλλαγή. Και οι φύσες πεντακαίνουριες. Αλλά καλού κακού μιας και φτάσαμε εκει ας καταργηθούν, μιας και είναι εργασία που μετά από 50000 χλμ θα χρειαστεί έτσι κι αλλιώς.
Βάλε 16 τοτε και αν δε σ' αρέσει βάζεις πάλι 17
Συμφωνούμε.Νομίζω το θέμα είναι πόσο κοντά κινείσαι στις στροφές που η μηχανή βγάζει τη μέγιστη ροπή.
Η λογική λέει πως όποιος συνδυασμός σε φέρνει πιο κοντά στη μέγιστη ροπή, αυτός έχει και τη μικρότερη κατανάλωση.
Πάντως μου φαίνεται τραγικό η μια ταχύτητα να πλησιάζει τα κόκκινα και η άλλη να σε ρίχνει εκεί που σκορτσάρει.
Προσωπικά επειδή με τίποτα δεν θα δούλευα έτσι μηχανή μου,
θα έβαζα το 16αρι και ας μου αυξάνει λίγο την κατανάλωση (και ας ρίχνει τη τελική ταχύτητα).
Από τη στιγμή που δε το χρησιμοποιείς για να κινείσαι σε εθνικές οδούς κατά κύριο λόγο, στο κέρδος θα είσαι.
Και κάπου έρχομαι και λέω... αχ αυτός ο τρικύλινδρος.... πουθενά σκορτσάρισμα και παντού διαθέσιμη ροπή, ακόμα και αν το πας μια πάνω.
Και οι ιδιοκτήτες τετρακύλινδρων με καταλαβαίνουν..
Οπότε βάζοντας 16άρι μπροστά Αποστόλη,αν έχει διάθεση και χρήματα να πειραματιστει κάποιος μπορεί να φορέσει πίσω γρανάζι με 1 δόντι λιγότερο.
Θα είναι περίπου στη μέση της κατάστασης που περιγράφεται παραπάνω.
Βρε ναι θυμάμαι από το ΤΑ φόρουμ αλλά σκέφτομαι ότι αφού κόβεις μπροστά ένα.. αν κόψεις και πίσω ένα "μοιράζεις" τη χασούρα του κοντέματος και γλιτώνεις λιγες στροφές..Είναι τόσο πολλά τα κυβικά και τα άλογα, που δεν υπάρχει λόγος να πειραματιστεί κάποιος με τα αρκετά πιο ακριβά πίσω γρανάζια, για να πάρει το 1/3 της αλλαγής ανα δόντι (η αναλογία είναι 1 δόντι μπροστά, 3 πίσω).
Με 20-30 ευρώ στο μπροστινό καθάρισες.