Τα πιάνω ένα ένα αυτά που αναγράφεις και θα απαντάω όσο μπορώ καλύτερα
είμαι να σκάσω.... έχω κολλήσει. θέλω κάπο. μόνο κάπο. έχω διαβάσει τα πάντα σε όλα τα ελληνκά φόρουμς. έχω εντοπίσει καί τον μπίλλ ο οποίος ευγενέστατος, μου έδωσε το τηλ του αλλά δεν μπήκε σε λεπτομέρειες για απαντήσεις μέσα από το φόρουμ. είμαι και από επαρχία, Κατερίνη...
Καλός ο Μπιλ. Γκουρού των Απρίλια, αλλά για εσένα που είσαι απο Κατερίνη είναι σαν να μην υπάρχει. Βέβαια δεν θα τον χρειαστείς και πουθενά, εκτός και αν θέλεις να κάνεις μοντες ή να βάλεις προγράμματα πάνω στο μηχανάκι, ή να στο επαναφέρει μετά απο άθλια παρατημένη κατάσταση. Για όλα τα υπόλοιπα ένας κανονικός μηχανικός (αλλά όχι προκατειλημμένος ή από αυτούς που σε κατευθύνουν μόνο στα μοντέλα που "πιάνουν") είναι υπέραρκετός
κοιτάω τί παίζει στο car και λογικά θα ανταλλάξω την δική μου suzuka gsr 600 την οποία αγαπώ αλλά η σχέση αυτή με το πέρας της πρώτης νεανικής 5ετίας 23-28, ξέρω πλέον καλά πως έχει τελειώσει...., για κάπο + κάποια χρηματική διαφορά εκ μέρους μου.
Caponord έχει λίγα η αγορά και καλά Caponord ακόμη πιο λίγα. Αν πας για ανταλλαγή με μάντρα, προχώρα με προσοχή. Προτείνω καλύτερα να πουλήσεις το δικό σου και μετά να ψάξεις για καλό μεταχειρισμένο.
1. αρχικά θέλω να μου πείτε εσείς που τα έχετε περάσει όλα τα θέματα του κάπο σίγουρα από μια φορά, πόσο είναι περίπου το κόστος για τα βασικά απαραίτητα υλικά, δηλαδή μεταλικούς ταχυσύνδεσμους, ανορθωτή με mosfet και πολλαπλασιαστές και πού μπορώ να τα βρώ τα υλικά ?
300-400 ευρώ αν δεν έχει αλλαχτεί τίποτα απο τα παραπάνω στο πρώτη γενιάς. Στο δεύτερης γενιας με το ΑΒΣ έχει μεταλλικο ταχυσύνδεσμο απο την μάνα του. Υλικά για σωληνάκι και μεταλλικους ταχυσυνδέσμους κάνε μια αναζήτηση στο apriliabikers.gr απο ποιο μαγαζί παίρνουν τα παιδιά. Ανορθωτές ταιριάζουν απο καμια 30αριά μοντέλα της αγοράς άλλων εταιριών ή και αφτερμαρκετ mosfet. Εγώ φοράω ανορθωτή απο τον Νακο στην Κορινθο. Όποιον και να διαλέξεις εκτός τον μαμα θα είσαι μια χαρα. Πολλαπλασιαστές έχει τους JCI που φοράνε τα περισσότερα αλλά υπάρχουν και αυτοκινητάδικοι με 30 ευρώ έκαστος. Πάλι θα δεις απο που αγοράζεις στο apriliabikers.gr. Γενικά αυτά που χρειάζεται είναι αστεία σε κόστος, δεν βγαίνουν όλα μαζί, και κυρίως μετά απο τόσα χρόνια όλοι σχεδόν τα έχουν αλλάξει σε μεγάλο βαθμό. Μην σκας για αυτά αν έχεις έναν νορμαλ μάστορα να στα φτιάξει. Plug and play είναι όλα. Βγαζεις παλιό σωληνάκι κόβεις καινούριο στα μέτρα του, κουμπώνεις ταχυσύνδεσμο, καθαρισες. Βγάζεις ανορθωτή-βάζεις ανορθωτή, καθάρισες. Το ίδιο και οι πολλαπλασιαστές.
2. είναι εύκολο να αλλάξω θέση στους πολλαπλασιαστές ?
Όχι. Μανίκι είναι. Γιατί να τους αλλάξεις; Χρειάστηκε να σηκώσεις 27 φορές ρεζερβουάρ για να τους αλλάξεις και κουράστηκες; Το έκανε ένας-δύο-τρεις και έγινε μόδα. Οκ, ευκολότερο να είναι όλοι κάτω απο την σέλα δεν λέω. Αλλά θα σου κάψει έναν πολλαπλασιαστή μετά απο κάποιες δεκάδες χιλιάδες χλμ. Και δεν θα μείνεις στον δρόμο, επειδή κάθε κύλινδρος έχει δύο. Ε, μια Κυριακή ξεβίδωσε ρεζερβουάρ, βάλε ένα φίλο να το κρατάει μέχρι να κάνεις κλικ-κλακ τον καινούριο και ξαναβίδωσε το. Δεν είναι απαιτούμενο. Προαιρετικό είναι και όσοι το κάνουν το κάνουν οι ίδιοι επειδή έχουν γνώση και μεράκι να γεμίσουν τις κρύες Κυριακές του χειμώνα.
3. θα μπορέσω να βρώ άλλο σετ πίσω φρένου ?
Το οδήγησες και δεν σου κάνει; Ή απλά διαβάζεις τα φόρουμ και το συμπεραίνεις; Το φρένο για νορμάλ χρήση είναι μια χαρά. Μόνο σε πολύ γρήγορες καταβάσεις και αν πιέζεις το μηχανάκι και παράλληλα τσιμπάς πολύ το πίσω φρένο, ενδέχεται να υπερθερμανθεί και να το χάσεις για λίγο μέχρι να κρυώσει. Δεν χρειάζεσαι άλλο σετ. Φρόντισε τα υγρά του να αλλάζονται καθε χρόνο και θα φύγει το φαινόμενο. Εαν επιμένεις, άλλαξε δισκόπλακα σε braking. Εαν και πάλι δεν σου φτάνει, συνδύασε την με μεταλλικά EBC τακάκια. Αν και πάλι είσαι τοσο γρήγορος που το φέρνεις στα όρια του, τι να σου πω. Είσαι πιο γρήγορος απο εμένα οπότε ίσως χρειαστεί να ρωτήσεις κάποιον ακόμη πιο γρήγορο.
έπειτα , ρε παδιά αξίζει σήμερα κάπο του 2004 με 80.000 χλμ επάνω του???? μήπως το ρισκάρω πάρα πολύ??? έρχομαι από σουζούκι και χόντα, δεν θέλω να μένω συνέχεια από κάτι. είμαι σε μεταβατική φάση, θέλω μεγάλο on-off να το παντρευτώ...και ειλικρινά δεν έχω και πλέον την άνεση χρόνου και χρημάτων να κάθομαι να ασχολούμει με την μηχανή κάθε τρείς και λίγο... καλώς ή κακώς έχουν αλλάξει οι προτεραιότητες ....
αν δεν είμαι για κάπο, εσείς που το ξέρετε καλά πλέον το μηχανάκι, πείτε το μου ανοιχτά, θα το εκτιμήσω! γιαυτό άλλωστε και σας γράφω.
Μακάρι να μπορούσα να σου δώσω απάντηση σε αυτό. Δεν σε ξέρω, δεν ξέρω τον τρόπο που οδηγάς, δεν ξέρω πόσο άνετος θέλεις να είσαι, δεν ξέρω αν μπορείς να χειριστείς σωστά μια τόσο μεγάλη μηχανη σε όγκο. Για εμένα σαν Αποστόλη, ναι αξίζει. Το θεωρώ το καλύτερο Touring On Off της εποχής του. Η άνεση του, το γκάζι του και το κράτημα του είναι φανταστικά. Γι' αυτό και το ξαναπήρα.
Τώρα επειδή έβαλες και την παράμετρο των χλμ. Προσωπικά δεν αγοράζω μηχανές με τόσα χλμ. Δεν λέω ότι καλά κάνω ή είναι το σωστό. Εγώ δεν αγοράζω. Εχω ένα ψυχολογικό φράγμα πάνω απο το οποίο σπάνια θα κοιτάξω και αν το κάνω θα είναι επειδή η τιμή είναι ευκαιρία. Ξαναλεώ, προσωπικό κόλλημα, δεν λέω πως αυτό είναι και το σωστό.
Απο εκει και πέρα ένα καλοδιατηρημένο Caponord δεν έχει τίποτα να φοβηθεί απο 80.000 χλμ. Αρκεί να είχε σωστό ιδιοκτήτη. Στην Αμερική ξέρω φίλο στο ΦΒ που έφτασε 200.000+ μίλια. Ούτε ξέρω πόσα χλμ είναι αυτά.
οδήγησα βαραντερο και μου άρεσε, αλλά δεν τον αντέχω τον "κοπαδισμό" ρε παιδιά, θέλω κάτι ιδιαίτερο, σκέφτηκα το κάπο και ερωτεύτηκα... μήπως θα την πληρώσω ακριβά την διαφορετικότητα-μοναδικότητα???
Αν σου άρεσε το βαραντέρο, να πάρεις βαραντέρο. Αν σου άρεσε το Caponord να πάρεις Caponord. Το αν θα είσαι μέλος κοπαδιού δεν έχει να κάνει με το τι καβαλάς, αλλά με το αν είσαι πρόβατο.
σήμερα που το συζήτησα με τον ¨μηχανικό¨ μου με αποθάρρυνε τροματκικά!!! μου λέει δεν υπάρχει περίπτωση να μην σου βγάζει προλήματα συνέχεια !! ακόμα και όλα αυτά να κάνεις μου λέει, μετά θα χαλάσει η μίζα ή ο υδραυλικός συμπλέλτης, ή βενζινανλία, και άσε που οι ψεκασμοί 1ης γενιάς είναι ότι χειρότερο, και άσε που πιο εύκολα ρυθμίζεις βαλβίδες σε τορπιλάκατο παρά σε καπονορντ... και άσε που λένε ρόταξ άσπαστα, και στο μοτέρ μου λέει πρόβλημα θα σου βγάλει!!!
έκλαιγα...
Θα είμαι λακωνικός. Άλλαξε μηχανικό.
παρακαλώ τα φώτα σας και ευχαριστώ προκαταβολικά. απλά για την ιστορία να αναφέρω, πως, από όλα τα φόρουμ, στις δικές σας συζητήσεις εδώ, άντλησα τις πιο ξεκάθαρες και χρήσιμες πληροφορίες.
ευχαριστώ
Μάνος
Να' σαι καλά φιλαράκι και καλή επιλογή εύχομαι. Bye