Caponord ETV 1000 -2001 mini long term review

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
Βρε ναι θυμάμαι από το ΤΑ φόρουμ αλλά σκέφτομαι ότι αφού κόβεις μπροστά ένα.. αν κόψεις και πίσω ένα "μοιράζεις" τη χασούρα του κοντέματος και γλιτώνεις λιγες στροφές..


Δεν έχεις λόγο να τις γλυτώσεις.
Τσέκαρα τα παλιά μου τα φυλλα excell του πρώτου Capo, στις καταναλώσεις με 17άρι και με 16άρι (πριν βάλω πρόγραμμα). Μεσος όρος 10 γεμισμάτων με το κάθε γρανάζι.
Ιδια περίπου κατανάλωση. Μέσος όρος σε κάθε περίπτωση 6,75λτ/100 με 17αρι και 6,94λτ/100 με το 16άρι.
Μετά έβαλα το πρόγραμμα catfish και έπιασα και 5,3 λτ/100, αλλά με όσα έχω διαβάσει πλέον δεν το ξανακάνω.
Αυτό που θα κάνω αργότερα (όταν έρθει η ώρα) ένα φίλτρο Κ&Ν για καλύτερη ροή αέρα στο μίγμα. Τίποτα περισσότερο.
 

SHOOTER045

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.101
Ηλικία
49
Περιοχή
ΤΡΑΠΕΖΟΥΝΤΑ /ΠΕΛΛΑΣ
Μοτοσυκλέτα
GLX 90
Όνομα
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Περιοχή
Ν.ΠΕΛΛΑΣ
Βρε ναι θυμάμαι από το ΤΑ φόρουμ αλλά σκέφτομαι ότι αφού κόβεις μπροστά ένα.. αν κόψεις και πίσω ένα "μοιράζεις" τη χασούρα του κοντέματος και γλιτώνεις λιγες στροφές..

Μην μπερδευεσαι με το 5αρι σαζμαν
Τα 650 η 700 κυβικά και αυτά σκάρτα του ΤΑ
 

Le Tavernier

member
Δημοσιεύσεις
854
Ηλικία
48
Περιοχή
Κατωχώρι Πορταριάς
Μοτοσυκλέτα
Aprilia ETV1000 Raid
Όνομα
Νικόλας
Περιοχή
Βόλος
Εμένα φοράει 16/45, γρανάζωμα raid. Στην προίκα του έχω και ενα 47ρι πίσω. Σκέφτομαι μην παίξω με 17/47 που κάνει ελάχιστα πιο μακρύ. Θα δώ.

Παραθέτω και τους παρακάτω πίνακες..



 
Τελευταία επεξεργασία:

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
Εμένα φοράει 16/45, γρανάζωμα raid. Στην προίκα του έχω και ενα 47ρι πίσω. Σκέφτομαι μην παίξω με 17/47 που κάνει ελάχιστα πιο μακρύ. Θα δώ.

Παραθέτω και τους παρακάτω πίνακες..




Αν πας 17/47 θέλεις και αλλαγή σε κρίκους αλυσίδας
Σε 16/45 μπορείς να πας από 17/45 χωρίς καμία αλλαγή σε αλυσίδα
 

Le Tavernier

member
Δημοσιεύσεις
854
Ηλικία
48
Περιοχή
Κατωχώρι Πορταριάς
Μοτοσυκλέτα
Aprilia ETV1000 Raid
Όνομα
Νικόλας
Περιοχή
Βόλος
Αν πας 17/47 θέλεις και αλλαγή σε κρίκους αλυσίδας
Σε 16/45 μπορείς να πας από 17/45 χωρίς καμία αλλαγή σε αλυσίδα
Οταν με το καλο χρειαστώ αλυσίδα θα γίνει.... ιδωμεν
 

thanosgp

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
11.519
Ηλικία
52
Περιοχή
Τρίκαλα
Μοτοσυκλέτα
Τίγρης ξεδοντιασμένος 220 τελική
Όνομα
Θάνος
Περιοχή
Τρίκαλα
Βρε ναι θυμάμαι από το ΤΑ φόρουμ αλλά σκέφτομαι ότι αφού κόβεις μπροστά ένα.. αν κόψεις και πίσω ένα "μοιράζεις" τη χασούρα του κοντέματος και γλιτώνεις λιγες στροφές..
Το'χω ξαναπεί,αλλά δεν είναι τυχαίο ότι τα μεγαλύτερα αστέρια της μοτοπαρεας θητευσαν στο αντίστοιχο του τρανσαλπ!


Στάλθηκε από το POCO F2 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

manos1992

new member
Δημοσιεύσεις
1
Ηλικία
31
Όνομα
manos manolis
Ήρθε και ο mosfet ανορθωτής σήμερα 40Α, τον πήγα με την λίστα εργασιών στο συνεργείο, όλες προληπτικές, αλλά κάλλιο γαιδουρόδενε...
Με όλες τις εργασίες για αλλαγή ανορθωτή, κατάργηση φυσών απο ανορθωτή και απο πηνία, έλεγχο πηνίων και έλεγχο σωληνακίων και λαστιχακίων (και τυχόν αντικατάσταση), κλείνουμε με το κεφάλαιο ηλεκτρολογικά δια παντώς για κάποια χρόνια. Του είπα να αλλάξει και μπαταρία, αλλά επέμενε να μην την αλλάξουμε πριν την δούμε πρώτα, επειδή φορτίζει κανονικά. Την είχε βάλει ο ίδιος στον προηγούμενο ιδιοκτήτη λίγους μήνες πριν, σχεδόν όταν το έβγαλε για πώληση και είναι η μαύρη η YUASA η καλή, όχι η φτηνή. Θα την ελέγχω πριν κάθε βόλτα και στο πρώτο σημάδι που δεν μου αρέσει πάω για Motobatt.

Πάντως την είδα ανοικτή την μοτο και αξιολόγησα ο ίδιος την κατάσταση των μερών που πρακτικά είναι καινούρια. Ούτε σωληνάκια ξεραμένα , ούτε βρωμιές, ούτε λαστιχάκια προς αλλαγή. Και οι φύσες πεντακαίνουριες. Αλλά καλού κακού μιας και φτάσαμε εκει ας καταργηθούν, μιας και είναι εργασία που μετά από 50000 χλμ θα χρειαστεί έτσι κι αλλιώς.


παιδιά χαίρετε !!!
θέλω την βοήθειά σας. από κατόχους κάπο τόσο πεπειραμένους όσο οι Drake Ramore και πυξίδας990.

είμαι να σκάσω.... έχω κολλήσει. θέλω κάπο. μόνο κάπο. έχω διαβάσει τα πάντα σε όλα τα ελληνκά φόρουμς. έχω εντοπίσει καί τον μπίλλ ο οποίος ευγενέστατος, μου έδωσε το τηλ του αλλά δεν μπήκε σε λεπτομέρειες για απαντήσεις μέσα από το φόρουμ. είμαι και από επαρχία, Κατερίνη...

κοιτάω τί παίζει στο car και λογικά θα ανταλλάξω την δική μου suzuka gsr 600 την οποία αγαπώ αλλά η σχέση αυτή με το πέρας της πρώτης νεανικής 5ετίας 23-28, ξέρω πλέον καλά πως έχει τελειώσει...., για κάπο + κάποια χρηματική διαφορά εκ μέρους μου.

1. αρχικά θέλω να μου πείτε εσείς που τα έχετε περάσει όλα τα θέματα του κάπο σίγουρα από μια φορά, πόσο είναι περίπου το κόστος για τα βασικά απαραίτητα υλικά, δηλαδή μεταλικούς ταχυσύνδεσμους, ανορθωτή με mosfet και πολλαπλασιαστές και πού μπορώ να τα βρώ τα υλικά ?

2. είναι εύκολο να αλλάξω θέση στους πολλαπλασιαστές ?

3. θα μπορέσω να βρώ άλλο σετ πίσω φρένου ?

έπειτα , ρε παδιά αξίζει σήμερα κάπο του 2004 με 80.000 χλμ επάνω του???? μήπως το ρισκάρω πάρα πολύ??? έρχομαι από σουζούκι και χόντα, δεν θέλω να μένω συνέχεια από κάτι. είμαι σε μεταβατική φάση, θέλω μεγάλο on-off να το παντρευτώ...και ειλικρινά δεν έχω και πλέον την άνεση χρόνου και χρημάτων να κάθομαι να ασχολούμει με την μηχανή κάθε τρείς και λίγο... καλώς ή κακώς έχουν αλλάξει οι προτεραιότητες ....
αν δεν είμαι για κάπο, εσείς που το ξέρετε καλά πλέον το μηχανάκι, πείτε το μου ανοιχτά, θα το εκτιμήσω! γιαυτό άλλωστε και σας γράφω.

οδήγησα βαραντερο και μου άρεσε, αλλά δεν τον αντέχω τον "κοπαδισμό" ρε παιδιά, θέλω κάτι ιδιαίτερο, σκέφτηκα το κάπο και ερωτεύτηκα... μήπως θα την πληρώσω ακριβά την διαφορετικότητα-μοναδικότητα???

σήμερα που το συζήτησα με τον ¨μηχανικό¨ μου με αποθάρρυνε τροματκικά!!! μου λέει δεν υπάρχει περίπτωση να μην σου βγάζει προλήματα συνέχεια !! ακόμα και όλα αυτά να κάνεις μου λέει, μετά θα χαλάσει η μίζα ή ο υδραυλικός συμπλέλτης, ή βενζινανλία, και άσε που οι ψεκασμοί 1ης γενιάς είναι ότι χειρότερο, και άσε που πιο εύκολα ρυθμίζεις βαλβίδες σε τορπιλάκατο παρά σε καπονορντ... και άσε που λένε ρόταξ άσπαστα, και στο μοτέρ μου λέει πρόβλημα θα σου βγάλει!!!

έκλαιγα...

παρακαλώ τα φώτα σας και ευχαριστώ προκαταβολικά. απλά για την ιστορία να αναφέρω, πως, από όλα τα φόρουμ, στις δικές σας συζητήσεις εδώ, άντλησα τις πιο ξεκάθαρες και χρήσιμες πληροφορίες.
ευχαριστώ
Μάνος
 

apache

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
24.173
Ηλικία
60
Περιοχή
AΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
BMW R1200GSA
KOVE MAVERICK 500 X
Όνομα
Mανώλης
Περιοχή
Κορυδαλλός
παιδιά χαίρετε !!!
θέλω την βοήθειά σας. από κατόχους κάπο τόσο πεπειραμένους όσο οι Drake Ramore και πυξίδας990.

είμαι να σκάσω.... έχω κολλήσει. θέλω κάπο. μόνο κάπο. έχω διαβάσει τα πάντα σε όλα τα ελληνκά φόρουμς. έχω εντοπίσει καί τον μπίλλ ο οποίος ευγενέστατος, μου έδωσε το τηλ του αλλά δεν μπήκε σε λεπτομέρειες για απαντήσεις μέσα από το φόρουμ. είμαι και από επαρχία, Κατερίνη...

κοιτάω τί παίζει στο car και λογικά θα ανταλλάξω την δική μου suzuka gsr 600 την οποία αγαπώ αλλά η σχέση αυτή με το πέρας της πρώτης νεανικής 5ετίας 23-28, ξέρω πλέον καλά πως έχει τελειώσει...., για κάπο + κάποια χρηματική διαφορά εκ μέρους μου.

1. αρχικά θέλω να μου πείτε εσείς που τα έχετε περάσει όλα τα θέματα του κάπο σίγουρα από μια φορά, πόσο είναι περίπου το κόστος για τα βασικά απαραίτητα υλικά, δηλαδή μεταλικούς ταχυσύνδεσμους, ανορθωτή με mosfet και πολλαπλασιαστές και πού μπορώ να τα βρώ τα υλικά ?

2. είναι εύκολο να αλλάξω θέση στους πολλαπλασιαστές ?

3. θα μπορέσω να βρώ άλλο σετ πίσω φρένου ?

έπειτα , ρε παδιά αξίζει σήμερα κάπο του 2004 με 80.000 χλμ επάνω του???? μήπως το ρισκάρω πάρα πολύ??? έρχομαι από σουζούκι και χόντα, δεν θέλω να μένω συνέχεια από κάτι. είμαι σε μεταβατική φάση, θέλω μεγάλο on-off να το παντρευτώ...και ειλικρινά δεν έχω και πλέον την άνεση χρόνου και χρημάτων να κάθομαι να ασχολούμει με την μηχανή κάθε τρείς και λίγο... καλώς ή κακώς έχουν αλλάξει οι προτεραιότητες ....
αν δεν είμαι για κάπο, εσείς που το ξέρετε καλά πλέον το μηχανάκι, πείτε το μου ανοιχτά, θα το εκτιμήσω! γιαυτό άλλωστε και σας γράφω.

οδήγησα βαραντερο και μου άρεσε, αλλά δεν τον αντέχω τον "κοπαδισμό" ρε παιδιά, θέλω κάτι ιδιαίτερο, σκέφτηκα το κάπο και ερωτεύτηκα... μήπως θα την πληρώσω ακριβά την διαφορετικότητα-μοναδικότητα???

σήμερα που το συζήτησα με τον ¨μηχανικό¨ μου με αποθάρρυνε τροματκικά!!! μου λέει δεν υπάρχει περίπτωση να μην σου βγάζει προλήματα συνέχεια !! ακόμα και όλα αυτά να κάνεις μου λέει, μετά θα χαλάσει η μίζα ή ο υδραυλικός συμπλέλτης, ή βενζινανλία, και άσε που οι ψεκασμοί 1ης γενιάς είναι ότι χειρότερο, και άσε που πιο εύκολα ρυθμίζεις βαλβίδες σε τορπιλάκατο παρά σε καπονορντ... και άσε που λένε ρόταξ άσπαστα, και στο μοτέρ μου λέει πρόβλημα θα σου βγάλει!!!

έκλαιγα...

παρακαλώ τα φώτα σας και ευχαριστώ προκαταβολικά. απλά για την ιστορία να αναφέρω, πως, από όλα τα φόρουμ, στις δικές σας συζητήσεις εδώ, άντλησα τις πιο ξεκάθαρες και χρήσιμες πληροφορίες.
ευχαριστώ
Μάνος
Are you coming in peace?
 

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
παιδιά χαίρετε !!!
θέλω την βοήθειά σας. από κατόχους κάπο τόσο πεπειραμένους όσο οι Drake Ramore και πυξίδας990.

είμαι να σκάσω.... έχω κολλήσει. θέλω κάπο. μόνο κάπο. έχω διαβάσει τα πάντα σε όλα τα ελληνκά φόρουμς. έχω εντοπίσει καί τον μπίλλ ο οποίος ευγενέστατος, μου έδωσε το τηλ του αλλά δεν μπήκε σε λεπτομέρειες για απαντήσεις μέσα από το φόρουμ. είμαι και από επαρχία, Κατερίνη...

κοιτάω τί παίζει στο car και λογικά θα ανταλλάξω την δική μου suzuka gsr 600 την οποία αγαπώ αλλά η σχέση αυτή με το πέρας της πρώτης νεανικής 5ετίας 23-28, ξέρω πλέον καλά πως έχει τελειώσει...., για κάπο + κάποια χρηματική διαφορά εκ μέρους μου.

1. αρχικά θέλω να μου πείτε εσείς που τα έχετε περάσει όλα τα θέματα του κάπο σίγουρα από μια φορά, πόσο είναι περίπου το κόστος για τα βασικά απαραίτητα υλικά, δηλαδή μεταλικούς ταχυσύνδεσμους, ανορθωτή με mosfet και πολλαπλασιαστές και πού μπορώ να τα βρώ τα υλικά ?

2. είναι εύκολο να αλλάξω θέση στους πολλαπλασιαστές ?

3. θα μπορέσω να βρώ άλλο σετ πίσω φρένου ?

έπειτα , ρε παδιά αξίζει σήμερα κάπο του 2004 με 80.000 χλμ επάνω του???? μήπως το ρισκάρω πάρα πολύ??? έρχομαι από σουζούκι και χόντα, δεν θέλω να μένω συνέχεια από κάτι. είμαι σε μεταβατική φάση, θέλω μεγάλο on-off να το παντρευτώ...και ειλικρινά δεν έχω και πλέον την άνεση χρόνου και χρημάτων να κάθομαι να ασχολούμει με την μηχανή κάθε τρείς και λίγο... καλώς ή κακώς έχουν αλλάξει οι προτεραιότητες ....
αν δεν είμαι για κάπο, εσείς που το ξέρετε καλά πλέον το μηχανάκι, πείτε το μου ανοιχτά, θα το εκτιμήσω! γιαυτό άλλωστε και σας γράφω.

οδήγησα βαραντερο και μου άρεσε, αλλά δεν τον αντέχω τον "κοπαδισμό" ρε παιδιά, θέλω κάτι ιδιαίτερο, σκέφτηκα το κάπο και ερωτεύτηκα... μήπως θα την πληρώσω ακριβά την διαφορετικότητα-μοναδικότητα???

σήμερα που το συζήτησα με τον ¨μηχανικό¨ μου με αποθάρρυνε τροματκικά!!! μου λέει δεν υπάρχει περίπτωση να μην σου βγάζει προλήματα συνέχεια !! ακόμα και όλα αυτά να κάνεις μου λέει, μετά θα χαλάσει η μίζα ή ο υδραυλικός συμπλέλτης, ή βενζινανλία, και άσε που οι ψεκασμοί 1ης γενιάς είναι ότι χειρότερο, και άσε που πιο εύκολα ρυθμίζεις βαλβίδες σε τορπιλάκατο παρά σε καπονορντ... και άσε που λένε ρόταξ άσπαστα, και στο μοτέρ μου λέει πρόβλημα θα σου βγάλει!!!

έκλαιγα...

παρακαλώ τα φώτα σας και ευχαριστώ προκαταβολικά. απλά για την ιστορία να αναφέρω, πως, από όλα τα φόρουμ, στις δικές σας συζητήσεις εδώ, άντλησα τις πιο ξεκάθαρες και χρήσιμες πληροφορίες.
ευχαριστώ
Μάνος

Τα πιάνω ένα ένα αυτά που αναγράφεις και θα απαντάω όσο μπορώ καλύτερα

είμαι να σκάσω.... έχω κολλήσει. θέλω κάπο. μόνο κάπο. έχω διαβάσει τα πάντα σε όλα τα ελληνκά φόρουμς. έχω εντοπίσει καί τον μπίλλ ο οποίος ευγενέστατος, μου έδωσε το τηλ του αλλά δεν μπήκε σε λεπτομέρειες για απαντήσεις μέσα από το φόρουμ. είμαι και από επαρχία, Κατερίνη...

Καλός ο Μπιλ. Γκουρού των Απρίλια, αλλά για εσένα που είσαι απο Κατερίνη είναι σαν να μην υπάρχει. Βέβαια δεν θα τον χρειαστείς και πουθενά, εκτός και αν θέλεις να κάνεις μοντες ή να βάλεις προγράμματα πάνω στο μηχανάκι, ή να στο επαναφέρει μετά απο άθλια παρατημένη κατάσταση. Για όλα τα υπόλοιπα ένας κανονικός μηχανικός (αλλά όχι προκατειλημμένος ή από αυτούς που σε κατευθύνουν μόνο στα μοντέλα που "πιάνουν") είναι υπέραρκετός

κοιτάω τί παίζει στο car και λογικά θα ανταλλάξω την δική μου suzuka gsr 600 την οποία αγαπώ αλλά η σχέση αυτή με το πέρας της πρώτης νεανικής 5ετίας 23-28, ξέρω πλέον καλά πως έχει τελειώσει...., για κάπο + κάποια χρηματική διαφορά εκ μέρους μου.

Caponord έχει λίγα η αγορά και καλά Caponord ακόμη πιο λίγα. Αν πας για ανταλλαγή με μάντρα, προχώρα με προσοχή. Προτείνω καλύτερα να πουλήσεις το δικό σου και μετά να ψάξεις για καλό μεταχειρισμένο.


1. αρχικά θέλω να μου πείτε εσείς που τα έχετε περάσει όλα τα θέματα του κάπο σίγουρα από μια φορά, πόσο είναι περίπου το κόστος για τα βασικά απαραίτητα υλικά, δηλαδή μεταλικούς ταχυσύνδεσμους, ανορθωτή με mosfet και πολλαπλασιαστές και πού μπορώ να τα βρώ τα υλικά ?

300-400 ευρώ αν δεν έχει αλλαχτεί τίποτα απο τα παραπάνω στο πρώτη γενιάς. Στο δεύτερης γενιας με το ΑΒΣ έχει μεταλλικο ταχυσύνδεσμο απο την μάνα του. Υλικά για σωληνάκι και μεταλλικους ταχυσυνδέσμους κάνε μια αναζήτηση στο apriliabikers.gr απο ποιο μαγαζί παίρνουν τα παιδιά. Ανορθωτές ταιριάζουν απο καμια 30αριά μοντέλα της αγοράς άλλων εταιριών ή και αφτερμαρκετ mosfet. Εγώ φοράω ανορθωτή απο τον Νακο στην Κορινθο. Όποιον και να διαλέξεις εκτός τον μαμα θα είσαι μια χαρα. Πολλαπλασιαστές έχει τους JCI που φοράνε τα περισσότερα αλλά υπάρχουν και αυτοκινητάδικοι με 30 ευρώ έκαστος. Πάλι θα δεις απο που αγοράζεις στο apriliabikers.gr. Γενικά αυτά που χρειάζεται είναι αστεία σε κόστος, δεν βγαίνουν όλα μαζί, και κυρίως μετά απο τόσα χρόνια όλοι σχεδόν τα έχουν αλλάξει σε μεγάλο βαθμό. Μην σκας για αυτά αν έχεις έναν νορμαλ μάστορα να στα φτιάξει. Plug and play είναι όλα. Βγαζεις παλιό σωληνάκι κόβεις καινούριο στα μέτρα του, κουμπώνεις ταχυσύνδεσμο, καθαρισες. Βγάζεις ανορθωτή-βάζεις ανορθωτή, καθάρισες. Το ίδιο και οι πολλαπλασιαστές.

2. είναι εύκολο να αλλάξω θέση στους πολλαπλασιαστές ?

Όχι. Μανίκι είναι. Γιατί να τους αλλάξεις; Χρειάστηκε να σηκώσεις 27 φορές ρεζερβουάρ για να τους αλλάξεις και κουράστηκες; Το έκανε ένας-δύο-τρεις και έγινε μόδα. Οκ, ευκολότερο να είναι όλοι κάτω απο την σέλα δεν λέω. Αλλά θα σου κάψει έναν πολλαπλασιαστή μετά απο κάποιες δεκάδες χιλιάδες χλμ. Και δεν θα μείνεις στον δρόμο, επειδή κάθε κύλινδρος έχει δύο. Ε, μια Κυριακή ξεβίδωσε ρεζερβουάρ, βάλε ένα φίλο να το κρατάει μέχρι να κάνεις κλικ-κλακ τον καινούριο και ξαναβίδωσε το. Δεν είναι απαιτούμενο. Προαιρετικό είναι και όσοι το κάνουν το κάνουν οι ίδιοι επειδή έχουν γνώση και μεράκι να γεμίσουν τις κρύες Κυριακές του χειμώνα.

3. θα μπορέσω να βρώ άλλο σετ πίσω φρένου ?

Το οδήγησες και δεν σου κάνει; Ή απλά διαβάζεις τα φόρουμ και το συμπεραίνεις; Το φρένο για νορμάλ χρήση είναι μια χαρά. Μόνο σε πολύ γρήγορες καταβάσεις και αν πιέζεις το μηχανάκι και παράλληλα τσιμπάς πολύ το πίσω φρένο, ενδέχεται να υπερθερμανθεί και να το χάσεις για λίγο μέχρι να κρυώσει. Δεν χρειάζεσαι άλλο σετ. Φρόντισε τα υγρά του να αλλάζονται καθε χρόνο και θα φύγει το φαινόμενο. Εαν επιμένεις, άλλαξε δισκόπλακα σε braking. Εαν και πάλι δεν σου φτάνει, συνδύασε την με μεταλλικά EBC τακάκια. Αν και πάλι είσαι τοσο γρήγορος που το φέρνεις στα όρια του, τι να σου πω. Είσαι πιο γρήγορος απο εμένα οπότε ίσως χρειαστεί να ρωτήσεις κάποιον ακόμη πιο γρήγορο.

έπειτα , ρε παδιά αξίζει σήμερα κάπο του 2004 με 80.000 χλμ επάνω του???? μήπως το ρισκάρω πάρα πολύ??? έρχομαι από σουζούκι και χόντα, δεν θέλω να μένω συνέχεια από κάτι. είμαι σε μεταβατική φάση, θέλω μεγάλο on-off να το παντρευτώ...και ειλικρινά δεν έχω και πλέον την άνεση χρόνου και χρημάτων να κάθομαι να ασχολούμει με την μηχανή κάθε τρείς και λίγο... καλώς ή κακώς έχουν αλλάξει οι προτεραιότητες ....
αν δεν είμαι για κάπο, εσείς που το ξέρετε καλά πλέον το μηχανάκι, πείτε το μου ανοιχτά, θα το εκτιμήσω! γιαυτό άλλωστε και σας γράφω.


Μακάρι να μπορούσα να σου δώσω απάντηση σε αυτό. Δεν σε ξέρω, δεν ξέρω τον τρόπο που οδηγάς, δεν ξέρω πόσο άνετος θέλεις να είσαι, δεν ξέρω αν μπορείς να χειριστείς σωστά μια τόσο μεγάλη μηχανη σε όγκο. Για εμένα σαν Αποστόλη, ναι αξίζει. Το θεωρώ το καλύτερο Touring On Off της εποχής του. Η άνεση του, το γκάζι του και το κράτημα του είναι φανταστικά. Γι' αυτό και το ξαναπήρα.
Τώρα επειδή έβαλες και την παράμετρο των χλμ. Προσωπικά δεν αγοράζω μηχανές με τόσα χλμ. Δεν λέω ότι καλά κάνω ή είναι το σωστό. Εγώ δεν αγοράζω. Εχω ένα ψυχολογικό φράγμα πάνω απο το οποίο σπάνια θα κοιτάξω και αν το κάνω θα είναι επειδή η τιμή είναι ευκαιρία. Ξαναλεώ, προσωπικό κόλλημα, δεν λέω πως αυτό είναι και το σωστό.
Απο εκει και πέρα ένα καλοδιατηρημένο Caponord δεν έχει τίποτα να φοβηθεί απο 80.000 χλμ. Αρκεί να είχε σωστό ιδιοκτήτη. Στην Αμερική ξέρω φίλο στο ΦΒ που έφτασε 200.000+ μίλια. Ούτε ξέρω πόσα χλμ είναι αυτά.

οδήγησα βαραντερο και μου άρεσε, αλλά δεν τον αντέχω τον "κοπαδισμό" ρε παιδιά, θέλω κάτι ιδιαίτερο, σκέφτηκα το κάπο και ερωτεύτηκα... μήπως θα την πληρώσω ακριβά την διαφορετικότητα-μοναδικότητα???

Αν σου άρεσε το βαραντέρο, να πάρεις βαραντέρο. Αν σου άρεσε το Caponord να πάρεις Caponord. Το αν θα είσαι μέλος κοπαδιού δεν έχει να κάνει με το τι καβαλάς, αλλά με το αν είσαι πρόβατο.

σήμερα που το συζήτησα με τον ¨μηχανικό¨ μου με αποθάρρυνε τροματκικά!!! μου λέει δεν υπάρχει περίπτωση να μην σου βγάζει προλήματα συνέχεια !! ακόμα και όλα αυτά να κάνεις μου λέει, μετά θα χαλάσει η μίζα ή ο υδραυλικός συμπλέλτης, ή βενζινανλία, και άσε που οι ψεκασμοί 1ης γενιάς είναι ότι χειρότερο, και άσε που πιο εύκολα ρυθμίζεις βαλβίδες σε τορπιλάκατο παρά σε καπονορντ... και άσε που λένε ρόταξ άσπαστα, και στο μοτέρ μου λέει πρόβλημα θα σου βγάλει!!!

έκλαιγα...


Θα είμαι λακωνικός. Άλλαξε μηχανικό.


παρακαλώ τα φώτα σας και ευχαριστώ προκαταβολικά. απλά για την ιστορία να αναφέρω, πως, από όλα τα φόρουμ, στις δικές σας συζητήσεις εδώ, άντλησα τις πιο ξεκάθαρες και χρήσιμες πληροφορίες.

ευχαριστώ
Μάνος



Να' σαι καλά φιλαράκι και καλή επιλογή εύχομαι. Bye
 
Τελευταία επεξεργασία:

Λαμπης

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
8.981
Ηλικία
53
Περιοχή
Πετραλωνα
Όνομα
Θανάσης βεγγος
Ομολογώ ότι πότε δε μου χε περάσει απ το μυαλό αυτό το μηχανάκι.. Σαν να μην υπήρχε... *****ια που δεν δοκιμασα ένα.

Έχω δοκιμάσει μόνο το βαραντερο, το οποίο φοβήθηκα στις χαμηλές ταχύτητες κ μανούβρες.. Και 1150gs που έφαγε άκυρο λόγω φερινγκ. Έμπαζε απ τα πλάγια και σε συνδυασμό με το τεράστιο τιμόνι που ανοίγει τα χέρια εφαγα πολύ ξύλο στην εθνική. Και εκεί είπα αντε γειά στα μεγκα ονοφφ.
 

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
Ομολογώ ότι πότε δε μου χε περάσει απ το μυαλό αυτό το μηχανάκι.. Σαν να μην υπήρχε... *****ια που δεν δοκιμασα ένα.

Έχω δοκιμάσει μόνο το βαραντερο, το οποίο φοβήθηκα στις χαμηλές ταχύτητες κ μανούβρες.. Και 1150gs που έφαγε άκυρο λόγω φερινγκ. Έμπαζε απ τα πλάγια και σε συνδυασμό με το τεράστιο τιμόνι που ανοίγει τα χέρια εφαγα πολύ ξύλο στην εθνική. Και εκεί είπα αντε γειά στα μεγκα ονοφφ.

Ενα θα σου πω. Χάνεις.
 

πυξιδας990

well know member
Δημοσιεύσεις
2.946
Ηλικία
47
Περιοχή
λεωνιδιο τσακωνιας
Μοτοσυκλέτα
aprilia DORSODURO RED
Όνομα
Μανωλης
Τα πιάνω ένα ένα αυτά που αναγράφεις και θα απαντάω όσο μπορώ καλύτερα

είμαι να σκάσω.... έχω κολλήσει. θέλω κάπο. μόνο κάπο. έχω διαβάσει τα πάντα σε όλα τα ελληνκά φόρουμς. έχω εντοπίσει καί τον μπίλλ ο οποίος ευγενέστατος, μου έδωσε το τηλ του αλλά δεν μπήκε σε λεπτομέρειες για απαντήσεις μέσα από το φόρουμ. είμαι και από επαρχία, Κατερίνη...

Καλός ο Μπιλ. Γκουρού των Απρίλια, αλλά για εσένα που είσαι απο Κατερίνη είναι σαν να μην υπάρχει. Βέβαια δεν θα τον χρειαστείς και πουθενά, εκτός και αν θέλεις να κάνεις μοντες ή να βάλεις προγράμματα πάνω στο μηχανάκι, ή να στο επαναφέρει μετά απο άθλια παρατημένη κατάσταση. Για όλα τα υπόλοιπα ένας κανονικός μηχανικός (αλλά όχι προκατειλημμένος ή από αυτούς που σε κατευθύνουν μόνο στα μοντέλα που "πιάνουν") είναι υπέραρκετός

κοιτάω τί παίζει στο car και λογικά θα ανταλλάξω την δική μου suzuka gsr 600 την οποία αγαπώ αλλά η σχέση αυτή με το πέρας της πρώτης νεανικής 5ετίας 23-28, ξέρω πλέον καλά πως έχει τελειώσει...., για κάπο + κάποια χρηματική διαφορά εκ μέρους μου.

Caponord έχει λίγα η αγορά και καλά Caponord ακόμη πιο λίγα. Αν πας για ανταλλαγή με μάντρα, προχώρα με προσοχή. Προτείνω καλύτερα να πουλήσεις το δικό σου και μετά να ψάξεις για καλό μεταχειρισμένο.


1. αρχικά θέλω να μου πείτε εσείς που τα έχετε περάσει όλα τα θέματα του κάπο σίγουρα από μια φορά, πόσο είναι περίπου το κόστος για τα βασικά απαραίτητα υλικά, δηλαδή μεταλικούς ταχυσύνδεσμους, ανορθωτή με mosfet και πολλαπλασιαστές και πού μπορώ να τα βρώ τα υλικά ?

300-400 ευρώ αν δεν έχει αλλαχτεί τίποτα απο τα παραπάνω στο πρώτη γενιάς. Στο δεύτερης γενιας με το ΑΒΣ έχει μεταλλικο ταχυσύνδεσμο απο την μάνα του. Υλικά για σωληνάκι και μεταλλικους ταχυσυνδέσμους κάνε μια αναζήτηση στο apriliabikers.gr απο ποιο μαγαζί παίρνουν τα παιδιά. Ανορθωτές ταιριάζουν απο καμια 30αριά μοντέλα της αγοράς άλλων εταιριών ή και αφτερμαρκετ mosfet. Εγώ φοράω ανορθωτή απο τον Νακο στην Κορινθο. Όποιον και να διαλέξεις εκτός τον μαμα θα είσαι μια χαρα. Πολλαπλασιαστές έχει τους JCI που φοράνε τα περισσότερα αλλά υπάρχουν και αυτοκινητάδικοι με 30 ευρώ έκαστος. Πάλι θα δεις απο που αγοράζεις στο apriliabikers.gr. Γενικά αυτά που χρειάζεται είναι αστεία σε κόστος, δεν βγαίνουν όλα μαζί, και κυρίως μετά απο τόσα χρόνια όλοι σχεδόν τα έχουν αλλάξει σε μεγάλο βαθμό. Μην σκας για αυτά αν έχεις έναν νορμαλ μάστορα να στα φτιάξει. Plug and play είναι όλα. Βγαζεις παλιό σωληνάκι κόβεις καινούριο στα μέτρα του, κουμπώνεις ταχυσύνδεσμο, καθαρισες. Βγάζεις ανορθωτή-βάζεις ανορθωτή, καθάρισες. Το ίδιο και οι πολλαπλασιαστές.

2. είναι εύκολο να αλλάξω θέση στους πολλαπλασιαστές ?

Όχι. Μανίκι είναι. Γιατί να τους αλλάξεις; Χρειάστηκε να σηκώσεις 27 φορές ρεζερβουάρ για να τους αλλάξεις και κουράστηκες; Το έκανε ένας-δύο-τρεις και έγινε μόδα. Οκ, ευκολότερο να είναι όλοι κάτω απο την σέλα δεν λέω. Αλλά θα σου κάψει έναν πολλαπλασιαστή μετά απο κάποιες δεκάδες χιλιάδες χλμ. Και δεν θα μείνεις στον δρόμο, επειδή κάθε κύλινδρος έχει δύο. Ε, μια Κυριακή ξεβίδωσε ρεζερβουάρ, βάλε ένα φίλο να το κρατάει μέχρι να κάνεις κλικ-κλακ τον καινούριο και ξαναβίδωσε το. Δεν είναι απαιτούμενο. Προαιρετικό είναι και όσοι το κάνουν το κάνουν οι ίδιοι επειδή έχουν γνώση και μεράκι να γεμίσουν τις κρύες Κυριακές του χειμώνα.

3. θα μπορέσω να βρώ άλλο σετ πίσω φρένου ?

Το οδήγησες και δεν σου κάνει; Ή απλά διαβάζεις τα φόρουμ και το συμπεραίνεις; Το φρένο για νορμάλ χρήση είναι μια χαρά. Μόνο σε πολύ γρήγορες καταβάσεις και αν πιέζεις το μηχανάκι και παράλληλα τσιμπάς πολύ το πίσω φρένο, ενδέχεται να υπερθερμανθεί και να το χάσεις για λίγο μέχρι να κρυώσει. Δεν χρειάζεσαι άλλο σετ. Φρόντισε τα υγρά του να αλλάζονται καθε χρόνο και θα φύγει το φαινόμενο. Εαν επιμένεις, άλλαξε δισκόπλακα σε braking. Εαν και πάλι δεν σου φτάνει, συνδύασε την με μεταλλικά EBC τακάκια. Αν και πάλι είσαι τοσο γρήγορος που το φέρνεις στα όρια του, τι να σου πω. Είσαι πιο γρήγορος απο εμένα οπότε ίσως χρειαστεί να ρωτήσεις κάποιον ακόμη πιο γρήγορο.

έπειτα , ρε παδιά αξίζει σήμερα κάπο του 2004 με 80.000 χλμ επάνω του???? μήπως το ρισκάρω πάρα πολύ??? έρχομαι από σουζούκι και χόντα, δεν θέλω να μένω συνέχεια από κάτι. είμαι σε μεταβατική φάση, θέλω μεγάλο on-off να το παντρευτώ...και ειλικρινά δεν έχω και πλέον την άνεση χρόνου και χρημάτων να κάθομαι να ασχολούμει με την μηχανή κάθε τρείς και λίγο... καλώς ή κακώς έχουν αλλάξει οι προτεραιότητες ....
αν δεν είμαι για κάπο, εσείς που το ξέρετε καλά πλέον το μηχανάκι, πείτε το μου ανοιχτά, θα το εκτιμήσω! γιαυτό άλλωστε και σας γράφω.


Μακάρι να μπορούσα να σου δώσω απάντηση σε αυτό. Δεν σε ξέρω, δεν ξέρω τον τρόπο που οδηγάς, δεν ξέρω πόσο άνετος θέλεις να είσαι, δεν ξέρω αν μπορείς να χειριστείς σωστά μια τόσο μεγάλη μηχανη σε όγκο. Για εμένα σαν Αποστόλη, ναι αξίζει. Το θεωρώ το καλύτερο Touring On Off της εποχής του. Η άνεση του, το γκάζι του και το κράτημα του είναι φανταστικά. Γι' αυτό και το ξαναπήρα.
Τώρα επειδή έβαλες και την παράμετρο των χλμ. Προσωπικά δεν αγοράζω μηχανές με τόσα χλμ. Δεν λέω ότι καλά κάνω ή είναι το σωστό. Εγώ δεν αγοράζω. Εχω ένα ψυχολογικό φράγμα πάνω απο το οποίο σπάνια θα κοιτάξω και αν το κάνω θα είναι επειδή η τιμή είναι ευκαιρία. Ξαναλεώ, προσωπικό κόλλημα, δεν λέω πως αυτό είναι και το σωστό.
Απο εκει και πέρα ένα καλοδιατηρημένο Caponord δεν έχει τίποτα να φοβηθεί απο 80.000 χλμ. Αρκεί να είχε σωστό ιδιοκτήτη. Στην Αμερική ξέρω φίλο στο ΦΒ που έφτασε 200.000+ μίλια. Ούτε ξέρω πόσα χλμ είναι αυτά.

οδήγησα βαραντερο και μου άρεσε, αλλά δεν τον αντέχω τον "κοπαδισμό" ρε παιδιά, θέλω κάτι ιδιαίτερο, σκέφτηκα το κάπο και ερωτεύτηκα... μήπως θα την πληρώσω ακριβά την διαφορετικότητα-μοναδικότητα???

Αν σου άρεσε το βαραντέρο, να πάρεις βαραντέρο. Αν σου άρεσε το Caponord να πάρεις Caponord. Το αν θα είσαι μέλος κοπαδιού δεν έχει να κάνει με το τι καβαλάς, αλλά με το αν είσαι πρόβατο.

σήμερα που το συζήτησα με τον ¨μηχανικό¨ μου με αποθάρρυνε τροματκικά!!! μου λέει δεν υπάρχει περίπτωση να μην σου βγάζει προλήματα συνέχεια !! ακόμα και όλα αυτά να κάνεις μου λέει, μετά θα χαλάσει η μίζα ή ο υδραυλικός συμπλέλτης, ή βενζινανλία, και άσε που οι ψεκασμοί 1ης γενιάς είναι ότι χειρότερο, και άσε που πιο εύκολα ρυθμίζεις βαλβίδες σε τορπιλάκατο παρά σε καπονορντ... και άσε που λένε ρόταξ άσπαστα, και στο μοτέρ μου λέει πρόβλημα θα σου βγάλει!!!

έκλαιγα...


Θα είμαι λακωνικός. Άλλαξε μηχανικό.


παρακαλώ τα φώτα σας και ευχαριστώ προκαταβολικά. απλά για την ιστορία να αναφέρω, πως, από όλα τα φόρουμ, στις δικές σας συζητήσεις εδώ, άντλησα τις πιο ξεκάθαρες και χρήσιμες πληροφορίες.

ευχαριστώ
Μάνος



Να' σαι καλά φιλαράκι και καλή επιλογή εύχομαι. Bye
κατατοπιστικος ο αποστολης..τι να προσθεσω..
μιζα δεν χαλαει,δεν παιζει αυτο
βαλβιδες ειναι σαν ολα τα αλλα,δεν ειναι πυρινικη φυσικη
σπανια θελουν μεχρι τα 60000 χλμ,τις τσεκαρεις κανονικα βεβαια,καπελοτα ειναι...αλλα σπανια ρυθμισμα
αντλια καυσιμου,το πολυ να θελει το σπιραλ αλλαγη και αυτο λογω πολυκαιριας,εμενα το αλλαξε ο μπιλ σε 10 λεπτα,κοστος αστειο
ψεκασμοι δουλευουν μια χαρα,δεν χαλανε,θα τρελαθουμε με το καθε ασχετο...
το μοτερ φοριεται στο τουονο και βγαζει 30 αλογα περισσοτερα,τι να παθει στο καπο δηλ
για το τουονο θα ακουσεις πηνεια εκει στα 40000 χλμ,στο καπο δεν βαρανε
στο φορουμ υπαρχουν ενα σωρο με 100000 χλμ
προτιμησε ενα με abs και εισαι κομπλε
τωρα για τα χλμ,ειναι καθαρα εσυ πως αισθανεσαι
 

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
κατατοπιστικος ο αποστολης..τι να προσθεσω..
μιζα δεν χαλαει,δεν παιζει αυτο
βαλβιδες ειναι σαν ολα τα αλλα,δεν ειναι πυρινικη φυσικη
σπανια θελουν μεχρι τα 60000 χλμ,τις τσεκαρεις κανονικα βεβαια,καπελοτα ειναι...αλλα σπανια ρυθμισμα
αντλια καυσιμου,το πολυ να θελει το σπιραλ αλλαγη και αυτο λογω πολυκαιριας,εμενα το αλλαξε ο μπιλ σε 10 λεπτα,κοστος αστειο
ψεκασμοι δουλευουν μια χαρα,δεν χαλανε,θα τρελαθουμε με το καθε ασχετο...
το μοτερ φοριεται στο τουονο και βγαζει 30 αλογα περισσοτερα,τι να παθει στο καπο δηλ
για το τουονο θα ακουσεις πηνεια εκει στα 40000 χλμ,στο καπο δεν βαρανε
στο φορουμ υπαρχουν ενα σωρο με 100000 χλμ
προτιμησε ενα με abs και εισαι κομπλε
τωρα για τα χλμ,ειναι καθαρα εσυ πως αισθανεσαι

Μανώλη, διάβαζα αυτά που του έλεγε ο "μάστορας" και αναρωτιόμουν σε τι "επιστήμονα" έπεσε!abcdefghgk
Απλά άσχετος. Το λιγότερο.

Είπαμε, τα Capo βγάζουν κάποια ηλεκτρολογικά θέματα. Τα ξέρουμε, τα φτιάχνουμε, τελειώνουμε. Ο κινητήρας είναι άσπαστος. Οι βαλβίδες ρυθμίζονται όπως σε κάθε άλλο μηχανάκι. Η μιζα δεν χαλάει.
Ανίδεος!
Μόνο πως ανατινάζεται αν πας πάνω απο 90χλμ/ώρα δεν του είπε!abcdefgh
 

Λαμπης

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
8.981
Ηλικία
53
Περιοχή
Πετραλωνα
Όνομα
Θανάσης βεγγος
Αρνητική εντύπωση πάντως μου έκανε το σκορτσαρισμα χαμηλά που διάβασα.. Δηλ πόσο χαμηλά σκορτσαρει και με τι σχέση;
Επίσης που αρχίζουν τα κόκκινα;
 

πυξιδας990

well know member
Δημοσιεύσεις
2.946
Ηλικία
47
Περιοχή
λεωνιδιο τσακωνιας
Μοτοσυκλέτα
aprilia DORSODURO RED
Όνομα
Μανωλης
Μανώλη, διάβαζα αυτά που του έλεγε ο "μάστορας" και αναρωτιόμουν σε τι "επιστήμονα" έπεσε!abcdefghgk
Απλά άσχετος. Το λιγότερο.

Είπαμε, τα Capo βγάζουν κάποια ηλεκτρολογικά θέματα. Τα ξέρουμε, τα φτιάχνουμε, τελειώνουμε. Ο κινητήρας είναι άσπαστος. Οι βαλβίδες ρυθμίζονται όπως σε κάθε άλλο μηχανάκι. Η μιζα δεν χαλάει.
Ανίδεος!
Μόνο πως ανατινάζεται αν πας πάνω απο 90χλμ/ώρα δεν του είπε!abcdefgh
ελα μου ντε,μεγαλο τζιμανι θα ειναι....
 

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
Αρνητική εντύπωση πάντως μου έκανε το σκορτσαρισμα χαμηλά που διάβασα.. Δηλ πόσο χαμηλά σκορτσαρει και με τι σχέση;
Επίσης που αρχίζουν τα κόκκινα;

Χαμηλά, κάτω απο 2800 στροφές, αν έχεις μια τρίτη μέσα και επιβραδύνεις απότομα και πέσεις κάτω απο αυτές τις στροφές, και δεν κατεβάσεις σε δευτέρα, θα σου σκορτσάρει.
Κοίτα, το σκορτσάρισμα έχει να κάνει με τον τρόπο οδήγησης και διορθώνεται σε πολύ μεγάλο βαθμό με αλλαγή γραναζιού.

Εξηγούμαι.
Ενας οδηγός Caponord που μπαίνει σε ορεινό στροφιλίκι (επειδή εκεί θα συναντήσεις το φαινόμενο) ας πούμε πως είναι της συνομοταξίας της οδήγησης σε στροφές με 60-70 χλμ την ώρα.
Αυτός δεν θα καταλάβει σκορτσάρισμα.
Θα έχει κουμπωμένη μια δευτέρα.
Όταν επιβραδύνει σε μια στροφή δεν θα πέφτει κάτω από 3000 στροφές άρα δεν θα το αντιλαμβάνεται. Επίσης όταν επιταχύνει λίγο πάνω από το όριο του σε μια ευθεία (πχ πιάνει τα 90-100 χλμ) θα είναι πριν τα κόκκινα της δευτέρας, οπότε ούτε εκεί θα έχει θέμα.
Για αυτόν τον οδηγό το σκορτσάρισμα απλά δεν υπάρχει.
Για την αμέσως επόμενη κατηγορία ταχύτητας όμως υπάρχει.
Ένας ελαφρώς πιο γρήγορος οδηγός, στο σύνολο των στροφών μιας διαδρομής μπορεί να πηγαίνει με 90-100.
Κοίτα τώρα τι συμβαίνει εκεί.
Αυτός ο οδηγός θα οδηγεί με τρίτη στο κιβώτιο για να είναι σε ένα φάσμα στροφών που θα γουστάρει την οδήγηση.
Στις μεγάλες ευθείες ανάμεσα στις στροφές που θα ανοίγει στα 120-130 θα είναι μια χαρά μέσα σε ένα φάσμα αξιοποιήσιμων στροφών.
Ομως...
μόλις του σκάσει φουρκέτα σφιχτή που θα πρέπει να πέσει στα επίπεδα ταχύτητας του πιο αργού οδηγού, εκεί αν έχει τρίτη, θα κατεβάσει αρκετά στροφές. Οπότε κάτω από 2800 θα του σκορτσάρει.
Λύση φυσικά είναι πριν την στροφή να κατεβάσει σχέση και να μπει με δευτέρα.
Αλλά έλα που ο συμπλέκτης του Κάπονορντ είναι αρκετα αντρικός και βαρύς και αν έχεις συνεχόμενο στροφιλίκι σφιχτό (όπως πχ όταν διασχίσαμε την Πινδο απο Κόνιτσα και βγήκαμε Γρεβενα από τα βουνα 100+ χλμ) την ακους στο αριστερό χέρι απο τα ανεβοκατεβάσματα σχέσεων.
Η επόμενη και σωστότερη λύση που κάνουμε όσοι δεν καβαλάμε τα Κάπονορντ σε εθνικές οδούς αλλά σε τέτοιες διαδρομές είναι να το γραναζώσουμε πιο κοντό. Εγώ ήδη παράγγειλα γρανάζι που θα το φέρει στα μέτρα που θέλω (το είχα κάνει και στο προηγούμενο Κάπονορντ). Αυτό "θα ανεβάσει" αυτόματα τις στροφές σε κάθε σχέση κατα 500 περίπου για τα ίδια χλμ, οπότε για τον δικό μου τρόπο οδήγησης θα είναι μια χαρά.


Τα κόκκινα τώρα. Ξεκινάνε στις 8750 στροφές, αλλά πολλοί επεμβαίνουν στον εγκέφαλο και το ανεβάζουν αρκετά πιο ψηλά. Ο κινητήρας δεν μασάει. Τον φοράει με λίγες αλλαγές και το Τουόνο που έχει πιο ψηλά τα κόκκινα.
 

Λαμπης

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
8.981
Ηλικία
53
Περιοχή
Πετραλωνα
Όνομα
Θανάσης βεγγος
Χαμηλά, κάτω απο 2800 στροφές, αν έχεις μια τρίτη μέσα και επιβραδύνεις απότομα και πέσεις κάτω απο αυτές τις στροφές, και δεν κατεβάσεις σε δευτέρα, θα σου σκορτσάρει.
Κοίτα, το σκορτσάρισμα έχει να κάνει με τον τρόπο οδήγησης και διορθώνεται σε πολύ μεγάλο βαθμό με αλλαγή γραναζιού.

Εξηγούμαι.
Ενας οδηγός Caponord που μπαίνει σε ορεινό στροφιλίκι (επειδή εκεί θα συναντήσεις το φαινόμενο) ας πούμε πως είναι της συνομοταξίας της οδήγησης σε στροφές με 60-70 χλμ την ώρα.
Αυτός δεν θα καταλάβει σκορτσάρισμα.
Θα έχει κουμπωμένη μια δευτέρα.
Όταν επιβραδύνει σε μια στροφή δεν θα πέφτει κάτω από 3000 στροφές άρα δεν θα το αντιλαμβάνεται. Επίσης όταν επιταχύνει λίγο πάνω από το όριο του σε μια ευθεία (πχ πιάνει τα 90-100 χλμ) θα είναι πριν τα κόκκινα της δευτέρας, οπότε ούτε εκεί θα έχει θέμα.
Για αυτόν τον οδηγό το σκορτσάρισμα απλά δεν υπάρχει.
Για την αμέσως επόμενη κατηγορία ταχύτητας όμως υπάρχει.
Ένας ελαφρώς πιο γρήγορος οδηγός, στο σύνολο των στροφών μιας διαδρομής μπορεί να πηγαίνει με 90-100.
Κοίτα τώρα τι συμβαίνει εκεί.
Αυτός ο οδηγός θα οδηγεί με τρίτη στο κιβώτιο για να είναι σε ένα φάσμα στροφών που θα γουστάρει την οδήγηση.
Στις μεγάλες ευθείες ανάμεσα στις στροφές που θα ανοίγει στα 120-130 θα είναι μια χαρά μέσα σε ένα φάσμα αξιοποιήσιμων στροφών.
Ομως...
μόλις του σκάσει φουρκέτα σφιχτή που θα πρέπει να πέσει στα επίπεδα ταχύτητας του πιο αργού οδηγού, εκεί αν έχει τρίτη, θα κατεβάσει αρκετά στροφές. Οπότε κάτω από 2800 θα του σκορτσάρει.
Λύση φυσικά είναι πριν την στροφή να κατεβάσει σχέση και να μπει με δευτέρα.
Αλλά έλα που ο συμπλέκτης του Κάπονορντ είναι αρκετα αντρικός και βαρύς και αν έχεις συνεχόμενο στροφιλίκι σφιχτό (όπως πχ όταν διασχίσαμε την Πινδο απο Κόνιτσα και βγήκαμε Γρεβενα από τα βουνα 100+ χλμ) την ακους στο αριστερό χέρι απο τα ανεβοκατεβάσματα σχέσεων.
Η επόμενη και σωστότερη λύση που κάνουμε όσοι δεν καβαλάμε τα Κάπονορντ σε εθνικές οδούς αλλά σε τέτοιες διαδρομές είναι να το γραναζώσουμε πιο κοντό. Εγώ ήδη παράγγειλα γρανάζι που θα το φέρει στα μέτρα που θέλω (το είχα κάνει και στο προηγούμενο Κάπονορντ). Αυτό "θα ανεβάσει" αυτόματα τις στροφές σε κάθε σχέση κατα 500 περίπου για τα ίδια χλμ, οπότε για τον δικό μου τρόπο οδήγησης θα είναι μια χαρά.


Τα κόκκινα τώρα. Ξεκινάνε στις 8750 στροφές, αλλά πολλοί επεμβαίνουν στον εγκέφαλο και το ανεβάζουν αρκετά πιο ψηλά. Ο κινητήρας δεν μασάει. Τον φοράει με λίγες αλλαγές και το Τουόνο που έχει πιο ψηλά τα κόκκινα.
Mαλιστα.. Από αυτά που λες δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα με σκορτσαρισμα... Το πρόβλημα είναι που δε θες να αλλάζεις ταχύτητες.. Τόσο βαρύς είναι ο κολοσυμπλεκτης?
 

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
Mαλιστα.. Από αυτά που λες δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα με σκορτσαρισμα... Το πρόβλημα είναι που δε θες να αλλάζεις ταχύτητες.. Τόσο βαρύς είναι ο κολοσυμπλεκτης?

Ναι.
Γυρίσαμε από την εκδρομή και για τρεις μέρες δεν μπορούσα ούτε να σβήσω τα φλας στην πάπια στις καθημερινές μου μετακινήσεις.
Είχε πάθει αγκύλωση το χέρι.
Είναι πρόβλημα.
Λύνεται, αλλά τα λεφτα που θέλει για να λυθεί είναι δυσανάλογα πολλά της λύσης.

Πάντως για να καταλάβεις, όσοι αναφέρουν σκορτσάρισμα ή που θα συμβαίνει το παραπάνω που σου αναφέρω, ή θα τους συμβαίνει μέσα στην πόλη σε παρόμοιες συνθήκες με συνεχή φρεναρίσματα, επιταχύνσεις και ανεβοκατεβάσματα ταχυτήτων.
Τώρα για ποιον λόγο να πάρει κάποιος Caponord για να το δουλεύει στην πόλη, είναι υπεράνω της αντίληψης μου. Εχει τις ευχές μου και να ψάξω να του βρω ένα καλό γιατρό όταν πάθει τενοντίτιδα.

Το Caponord ΔΕΝ κάνει για πόλη.
 
Top Bottom