το πιο αναξιοπιστο μηχανακι, ειναι το...

Σάββας

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.450
Ηλικία
62
Περιοχή
Αθήνα
Μοτοσυκλέτα
Diesel RC90
Όνομα
Σάββας
Περιοχή
Αθήνα
Στο δικό μου πάντα ,τις άλλαξα χωρίς να έχουν πρόβλημα όταν άλλαξα και τα πάντα όλα που έλεγα στον Μπάμπη στην 5ετια .
Βγάζανε σίγουρα η μεγάλη (εύκολη) ένα χρόνο ακόμα και η άλλη η μικρή τέρμα μπροστά μια διετία χαλαρά.
Γενικά δεν νοιώθουν ιδιαίτερα .
Εγώ τις άλλαξα γιατί έτσι έτυχε .
Θα κοιτάξω αύριο να στις στείλω σε φωτό να δεις πόσο φθαρθηκαν στην 5ετια

Τις έχω κρατημενες
Τέλεια, άλλωστε μια εικόνα = χίλιες λέξεις !
Οπότε ανακεφαλαιώνω πως αλλάχθηκαν στα πλαίσια προληπτικής συντήρησης αλλιώς κρατάνε με οδήγηση σε όλες τις συνθήκες η μεγάλη 6 χρόνια χρήσεως και η μικρή 7 αλλά όπως το βλέπω εγώ αν γίνει η δουλειά σε συνεργείο συμφέρει και τις δύο οπότε το κάνουμε εξαετία νάμαστε μέσα. Είναι μια λογική εκτίμηση.

Εκτιμώ επίσης ότι όλα αυτά καλό είναι να συνδυάζονται με λίπανση - αλλαγή βαλβολινών στα πλαίσια της ετήσιας συντήρησης πούναι άγνωστο πόσο κοστίζει σε συνεργείο.
 

giamar

Αφραπογιαννος
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
19.640
Περιοχή
Λεπτοκαρυά Κατερίνη
Μοτοσυκλέτα
Voge 300 & Αστρέα Grand 100 σε μπλε
Όνομα
Γιαννης
Περιοχή
Pieria
... και περιπλεον συν οδηγηση προσεκτικη χωρις αποτομα σκορτσαρισματα γιατι οι σταυροι εκει υποφερουν ..... οποτε καλυτερα μια βρωμο-αλυσιδα καθε 15.000 χιλ. ..... και μία στην σελα απο κατω αν σκοπευεις να πας πολυ μακρυα .......!. eye
Με την καμία .
Η αίσθηση κι η ευκολία του άξονα στην οδήγηση δεν συγκρίνεται .
ΚαΤεΜε πάντα.
Και μη φοβάσαι ,ο άξονας και τα πολυσφυνα δεν παθαίνουν κάτι εύκολα.
Στα λέω γιατί το ζω το μηχανάκι.
 

Σάββας

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.450
Ηλικία
62
Περιοχή
Αθήνα
Μοτοσυκλέτα
Diesel RC90
Όνομα
Σάββας
Περιοχή
Αθήνα
... και περιπλεον συν οδηγηση προσεκτικη χωρις αποτομα σκορτσαρισματα γιατι οι σταυροι εκει υποφερουν ..... οποτε καλυτερα μια βρωμο-αλυσιδα καθε 15.000 χιλ. ..... και μία στην σελα απο κατω αν σκοπευεις να πας πολυ μακρυα .......!. eye
Βρε καλή μου σειρούλα τα αλυσιδογράναζα τα ξέρουμε βρε και σιγά μη θέλω αλυσίδα κάθε 15.000 χλμ. 24.000 έβγαλε η χειρότερη όλων πούχε από μάνα το νυν κατεχόμενο και ήταν σκουπίδι. Η ποιοτική πούβαλα μετά έχει ήδη 24.000 χλμ και δεν χρειάστηκε έστω κατά διάνοια τέντωμα καν.
Σάββα είπαμε μέχρι ντίζελ καλά ειναι..... όχι να καταλήξεις και σε μαζούτ !!!! Rolling RollingRolling
Γιατί περικαλώ τι έχει το μαζούτ. Ναυτιλιακό και χωρίς δασμούς.

Βρε βέλιουρες δεν είπαμε όποιος δεν θέλει να παρακολουθήσει μάθημα να περασει όξω? Θα πάρω τη βέργα... Tooth Tooth Tooth Tooth Tooth Tooth
 

giamar

Αφραπογιαννος
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
19.640
Περιοχή
Λεπτοκαρυά Κατερίνη
Μοτοσυκλέτα
Voge 300 & Αστρέα Grand 100 σε μπλε
Όνομα
Γιαννης
Περιοχή
Pieria
Τέλεια, άλλωστε μια εικόνα = χίλιες λέξεις !
Οπότε ανακεφαλαιώνω πως αλλάχθηκαν στα πλαίσια προληπτικής συντήρησης αλλιώς κρατάνε με οδήγηση σε όλες τις συνθήκες η μεγάλη 6 χρόνια χρήσεως και η μικρή 7 αλλά όπως το βλέπω εγώ αν γίνει η δουλειά σε συνεργείο συμφέρει και τις δύο οπότε το κάνουμε εξαετία νάμαστε μέσα. Είναι μια λογική εκτίμηση.

Εκτιμώ επίσης ότι όλα αυτά καλό είναι να συνδυάζονται με λίπανση - αλλαγή βαλβολινών στα πλαίσια της ετήσιας συντήρησης πούναι άγνωστο πόσο κοστίζει σε συνεργείο.
Κοίτα ,εννοείται ότι όλα τα συνδιάζεις στο μεγάλο σέρβις.
Σε αντιπροσωπεία ,με δικά μου λάδια /βαλβολινες (ναι το δέχονται ) ,τιμή σέρβις με νέες φυσσουνες ,300ευρω με αποδείξεις ΦΠΑ κλπ.
Και επειδή μπορεί κάποιος να προτρέξει και να πει "πολλά" ,λέω τι περιλαμβάνει.
Αλλαγές λάδι μοτέρ -αλλαγη βαλβολινες γωνιακής μετάδοσης -αλλαγη βαλβολινες σασμάν.
Έλεγχος /ρύθμιση βαλβίδων
Συγχρονισμός σωμάτων ψεκασμού .
Λίπανση άξονα που λέγαμε .
Τιμές αντιπροσωπείας ναι;
 

Σάββας

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.450
Ηλικία
62
Περιοχή
Αθήνα
Μοτοσυκλέτα
Diesel RC90
Όνομα
Σάββας
Περιοχή
Αθήνα
Κοίτα ,εννοείται ότι όλα τα συνδιάζεις στο μεγάλο σέρβις.
Σε αντιπροσωπεία ,με δικά μου λάδια /βαλβολινες (ναι το δέχονται ) ,τιμή σέρβις με νέες φυσσουνες ,300ευρω με αποδείξεις ΦΠΑ κλπ.
Και επειδή μπορεί κάποιος να προτρέξει και να πει "πολλά" ,λέω τι περιλαμβάνει.
Αλλαγές λάδι μοτέρ -αλλαγη βαλβολινες γωνιακής μετάδοσης -αλλαγη βαλβολινες σασμάν.
Έλεγχος /ρύθμιση βαλβίδων
Συγχρονισμός σωμάτων ψεκασμού .
Λίπανση άξονα που λέγαμε .
Τιμές αντιπροσωπείας ναι;
300 ευρώ με αποδείξεις τα θεωρώ λογικά για επίσημη αντιπροσωπεία.
Αν είχε μέσα και αλλαγή υγρών φρένων και αντιπηκτικού σε υδρόψυκτο θάταν ακόμα καλύτερα!

Πέραν της αντιπροσωπείας υπάρχουν και άλλα συνεργεία από ότι έχω ακούσει που ασχολούνται αποκλειστικά, εξειδικευμένα ας πούμε που οπωσδήποτε θάχουν και καλύτερες τιμές υποθέτω. Αυτά βεβαίως μετά την λήξη της εγγυήσεως ή σε περίπτωση αγοράς μεταχειρισμένου που δεν δεσμεύεται από εγγύηση.

Διάλειμμα όμως για σήμερα να δούμε και τους παραπτωματίες πούναι όξω Tooth και συνεχίζουμε αύριο.

Γιάννη ένα μεγάλο ευχαριστώ από μένα και όλους τους τυχόν ενδιαφερόμενους για τον κόπο σου διότι πιστεύω ότι το θέμα θάναι παρακαταθήκη προς οιονδήποτε τυχόν ενδιαφερόμενο στο μέλλον για το μοντέλο.Bcdefghg
 

Λαμπης

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
8.981
Ηλικία
53
Περιοχή
Πετραλωνα
Όνομα
Θανάσης βεγγος
Βραδάκι και προβληματισμοί.

Είπα πως έχω απορίες παραπάνω που όποιος ξέρει και έχει την καλή διάθεση ας βοηθήσει να μάθουμε όλοι οι άσχετοι.
Να επαναλάβω ότι δεν είχα ποτέ μου GS, δεν έχω ιδέα περί αυτού παρά μόνο ότι έχω διαβάσει στο διαδίκτυο.
Δεν κρύβω ότι πολλά είναι ανησυχητικά και με αποτρέπουν προσωπικά από σκέψεις πιθανής μελλοντικής κτήσεως.

Ας γίνει μια ανακεφαλαίωση πρώτα.
Επιλύσαμε τις απορίες σχετικά με άξονα των GS, είπαμε ότι θέλει λίπανση τακτική και μετά δεν έχεις θέμα αν έχω καταλάβει καλά, επιλύσαμε το θέμα με το ABS - Υποβοήθηση και είπαμε ότι πρέπει σε αντίθεση με το τι λέει η μάνα BMW ο κάτοχος να αλλάζει υγρά φρένων και υγρά καλαμιών κάθε χρόνο.
Όπου υπάρχει κάτι λάθος παρακαλώ οι κάτοχοι - γνώστες διορθώστε.

Μια παύση εδώ, τα καλάμια του GS έχουν ελατήρια μέσα ? Τι ακριβώς γίνεται με αυτά ?cdefghigi
Επίσης αν ο κάτοχος δεν θέλει να ασχοληθεί προσωπικά πόσο κοστίζει η λίπανση του άξονα - αλλαγή βαλβολινών στο συνεργείο καθώς επίσης η ετήσια αλλαγή υγρών φρένων - λαδιών καλαμιών σε εργατικά και υλικά ?cdefghigi

Συνεχίζεται μετά την επίλυση της απορίας με τα καλάμια κλπ.
μη σε νοιαζει τιποτα...θα σε κανω ξεφτερι...Rolling
AΞΟΝΑΣ
ειναι σπαστος με αρθρωση και εχει πολυσφηνο στις ακρες του .
Λιπανση ισως χρειαζεται απ τα 1200 και μετα...λογω μη στεγανης φουσκας..
Μεχρι και τα 1150 εχει διαφορετικη φουσκα που δε φθειρεται ουτε μπαζει.
Ομως καποια στιγμη , ο αξονας θα σπασει στην αρθρωση...υπολογισε ενα μεσο ορο τα 150.000χλμ, παραπανω αν εισαι smooth, παρακατω αν το κυνηγας
Εξαιρεση τα παλια Κ100 που ειχαν αξονα χωρις αρθρωση στη μερια του διαφορικου(μονοκοματο)

ΣΕΡΒΟ.
ειναι υποβοηθηση ABS και συνδυασμενη πεδηση
Πολυπλοκο συστημα,
Απο 2002 εως 2006..
Με ενα νορμαλ συστημα ΑΒS, οταν χαλασει εχεις κανονικα φρενα χωρις abs.
Οταν χαλασει το σερβο, σε αφηνει με ελαχιστη δυναμη πεδησης..Σκεψου να φρεναρεις το αμαξι σου με σβηστο μοτερ.

ΚΑΛΑΜΙΑ
Δεν εχουν τιποτα μεσα, μονο λαδι για να λιπαινονται, οχι για αποσβεση.
Οταν αλλαξα τσιμουχες, και τα ελυσα απ την πανω τιμονοπλακα,,, γλυστρησαν μεσα στη μποτα...
Το τραβηξα επανω, βγηκαν, και τραβηξα την τσιμουχα....Σαν ψαρας που πιανει κεφαλο,,

Τη δουλεια την κανει το αμορτισερ, το οποιο εδραζεται στο πλαισιο και στο τελελεβερ( σκεψου το τελελεβερ σαν ενα μπροστινο ψαλιδι)


Εκτος του αξονα ομως, εχουμε και την τελικη μεταδοση ( διαφορικο λαικιστι)
Αυτο εχει μεσα ενα μεγαλο ρουλεμαν (εχει κι αλλα))
Λογω μονομπρατσου συστηματος, δεν υπαρχει αξονας πισω τροχου..

Ο τροχος δεν εχει ρουλεμαν να φανε τα ζορια...αφου δεν εδραζεται σε αξονα.Βιδωνει στο διαφορικο με μπουλονια σαν αυτοκινητο..
Ετσι τα ζορια τα τρωει το ρουλεμαν μεσα στο διαφορικο..
Καποια στιγμη θα τα παιξει...και τα μικρα κομματακια που θα φυγουν θα κανουν διαρροη στις τσιμουχες..
Μετα θα κανει τζογο στον τροχο...αν συνεχισεις ε τα θελει ο κωλος σου!!
Αυτος ειναι ο λογος που καθε 5000χλμ αλλαζω βαλβολινη....τσεκαρω το λαδι για γρεζια .



Ειναι πιο πολυπλοκες κατασκευες απο ενα JAPAN με αλυσιδογραναζα...
Ειναι πιο πολυπλοκες κατασκευες απο τα JAPAN με αξονα...Γιατι αυτα δεν εχουν μονομπρατσο...ο τροχος εχει ρουλεμαν και το διαφορικο δεν παθαινει τιποτα..δεν εχουν ουτε καν αρθωτο αξονα....ουτε ο αξονας παθαινει κατι

Οι ζημιες λοιπον στα πενφε δεν ειναι επειδη ειναι μπουρδελα..
Ειναι αποτελεσμα των σχεδιαστικων επιλογων της εταιριας για καλυτερη οδικη συμπεριφορα
 
Τελευταία επεξεργασία:

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
μη σε νοιαζει τιποτα...θα σε κανω ξεφτερι...Rolling
AΞΟΝΑΣ
ειναι σπαστος με αρθρωση και εχει πολυσφηνο στις ακρες του .
Λιπανση ισως χρειαζεται απ τα 1200 και μετα...λογω μη στεγανης φουσκας..
Μεχρι και τα 1150 εχει διαφορετικη φουσκα που δε φθειρεται ουτε μπαζει.
Ομως καποια στιγμη , ο αξονας θα σπασει στην αρθρωση...υπολογισε ενα μεσο ορο τα 150.000χλμ, παραπανω αν εισαι smooth, παρακατω αν το κυνηγας
Εξαιρεση τα παλια Κ100 που ειχαν αξονα χωρις αρθρωση(μονοκοματο)

Κάτσε ρε μαν. Εγώ όπου συζητάω με πενφέδες και ειδικά με κατόχους GS 1200, λένε πως τα μηχανάκια αυτά στα 100.000 ίσα που στρώνουν. Εσυ λες πως στις 150.000 χλμ και μπορεί και λιγότερα αν το κυνηγάει κάποιος, θα σπάσει άξονας; Μεγάλη ζημιά!
Αυτό είναι πολύ πολύ σοβαρό αν ισχύει!
 

Λαμπης

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
8.981
Ηλικία
53
Περιοχή
Πετραλωνα
Όνομα
Θανάσης βεγγος
Κάτσε ρε μαν. Εγώ όπου συζητάω με πενφέδες και ειδικά με κατόχους GS 1200, λένε πως τα μηχανάκια αυτά στα 100.000 ίσα που στρώνουν. Εσυ λες πως στις 150.000 χλμ και μπορεί και λιγότερα αν το κυνηγάει κάποιος, θα σπάσει άξονας; Μεγάλη ζημιά!
Αυτό είναι πολύ πολύ σοβαρό αν ισχύει!
Ελα ρε τρολ.....κατσε να κανουμε λιγο σοβαρη συζητηση
Οτι ειπα ισχυει...
τα πενφε δεν ειναι για καγκουριλικια
Μην ξεχνας οτι και συ θα αλλαξεις αλυσιδογραναζα!
Θα αλλαξεις και ρουλεμαν τροχου γραναζιερας

Δεν υπαρχει μεταδοση χωρις φθορες
 
Τελευταία επεξεργασία:

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
Ελα ρε τρολ.....κατσε να κανουμε λιγο σοβαρη συζητηση
Οτι ειπα ισχυει...
τα πενφε δεν ειναι για καγκουριλικια
Ρε σοβαρά το λέω!
Ισχύει ότι κατα μέσο όρο θα σπάσει άξονα στα 150.000 (λίγο πάνω - λίγο κάτω) ; Το λες σοβαρά;
Δεν τρολάρω καθόλου! Είσαι ο πρώτος που ακουω να λέει κάτι τέτοιο.
 

giamar

Αφραπογιαννος
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
19.640
Περιοχή
Λεπτοκαρυά Κατερίνη
Μοτοσυκλέτα
Voge 300 & Αστρέα Grand 100 σε μπλε
Όνομα
Γιαννης
Περιοχή
Pieria
Ρε σοβαρά το λέω!
Ισχύει ότι κατα μέσο όρο θα σπάσει άξονα στα 150.000 (λίγο πάνω - λίγο κάτω) ; Το λες σοβαρά;
Δεν τρολάρω καθόλου! Είσαι ο πρώτος που ακουω να λέει κάτι τέτοιο.
Είπα /ανέφερα ότι πρέπει να το ακούς το μηχανάκι ,κάθε μηχανάκι δλδ.
Ο άξονας αν σεβρισαρεται δείχνει αν είναι για αλλαγή ή σέρβις.
Η πέμφε τον άξονα τον έχει αναλωσιμο ,όπως στα συμβατικά μηχανάκια τα αλυσγραναζα.
Κι αυτά αν τα αφήσεις μπορεί να σπάσει η αλυσίδα κλπ.
 

giamar

Αφραπογιαννος
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
19.640
Περιοχή
Λεπτοκαρυά Κατερίνη
Μοτοσυκλέτα
Voge 300 & Αστρέα Grand 100 σε μπλε
Όνομα
Γιαννης
Περιοχή
Pieria
Ένας δείκτης για σέρβις του άξονα είναι ένας κραδασμός στο δεξί πατηρακι ,εκεί καταλαβαίνεις αν είσαι για να τον στείλεις για σέρβις.
Κάπου στα 100-120 "μπορεί " και να χρειαστεί .
Αλλιώς παραπάνω.
Οι φωτό στο νετ ,οι περισσότερες είναι fake ,αλλά τι να εξηγήσεις στον καθένα ;
 

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
Είπα /ανέφερα ότι πρέπει να το ακούς το μηχανάκι ,κάθε μηχανάκι δλδ.
Ο άξονας αν σεβρισαρεται δείχνει αν είναι για αλλαγή ή σέρβις.
Η πέμφε τον άξονα τον έχει αναλωσιμο ,όπως στα συμβατικά μηχανάκια τα αλυσγραναζα.
Κι αυτά αν τα αφήσεις μπορεί να σπάσει η αλυσίδα κλπ.
Άρα σαν αναλώσιμο αλλάζεται προληπτικά σε κάποια προδιαγεγραμμένα χλμ;
Γράφει πχ στο μάνουαλ αλλαγή άξονα στις 150.000 χλμ;
Προσπαθώ να καταλάβω αν αντιμετωπίζεται σαν αναλώσιμο ή σαν ανταλλακτικό και αν έχει σταθερό αριθμό χλμ στον οποίο έστω προτείνεται αλλαγή .

Επίσης πόσο κοστίζει αλλαγή άξονα; Για να υπολογίσει κάποιος που ενδιαφέρεται αν του πέφτει βαρύ ως αναλώσιμο/ανταλλακτικό.
 

giamar

Αφραπογιαννος
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
19.640
Περιοχή
Λεπτοκαρυά Κατερίνη
Μοτοσυκλέτα
Voge 300 & Αστρέα Grand 100 σε μπλε
Όνομα
Γιαννης
Περιοχή
Pieria
Άρα σαν αναλώσιμο αλλάζεται προληπτικά σε κάποια προδιαγεγραμμένα χλμ;
Γράφει πχ στο μάνουαλ αλλαγή άξονα στις 150.000 χλμ;
Προσπαθώ να καταλάβω αν αντιμετωπίζεται σαν αναλώσιμο ή σαν ανταλλακτικό και αν έχει σταθερό αριθμό χλμ στον οποίο έστω προτείνεται αλλαγή .

Επίσης πόσο κοστίζει αλλαγή άξονα; Για να υπολογίσει κάποιος που ενδιαφέρεται αν του πέφτει βαρύ ως αναλώσιμο/ανταλλακτικό.
Όχι δεν γράφει κάτι για αλλαγή.
Το βλέπει το συνεργείο ή εσύ και πράττεις αναλόγως.
Το σέρβις σε μηχανουργείο για πολυσφυνα κλπ είναι κάπου στα 100 με 150 ευρα.
Τον ξανακάνουν καινούριο ,πιο ενισχυμένο από πριν.
Αν πας σε κούτα ανταλλακτικό το θες το 700αρι.
Όπως και να έχει σκέψου πόσες αλλαγές θα έκανες σε αλυσγραναζα μέχρι τα ,ας πουμε στη χειρότερη τα 120 ; Χ.χιλιομετρα σαν κόστος;
Μια η άλλη στη χειρότερη θα σου πω εγώ ως το αρνητικοτερο σενάριο.
ή κάποιο καλουτσικο πόσο στην τσέπη σου ,αν λέμε ναι;
 

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
Όχι δεν γράφει κάτι για αλλαγή.
Το βλέπει το συνεργείο ή εσύ και πράττεις αναλόγως.
Το σέρβις σε μηχανουργείο για πολυσφυνα κλπ είναι κάπου στα 100 με 150 ευρα.
Τον ξανακάνουν καινούριο ,πιο ενισχυμένο από πριν.
Αν πας σε κούτα ανταλλακτικό το θες το 700αρι.
Όπως και να έχει σκέψου πόσες αλλαγές θα έκανες σε αλυσγραναζα μέχρι τα ,ας πουμε στη χειρότερη τα 120 ; Χ.χιλιομετρα σαν κόστος;
Μια η άλλη στη χειρότερη θα σου πω εγώ ως το αρνητικοτερο σενάριο.
ή κάποιο καλουτσικο πόσο στην τσέπη σου ,αν λέμε ναι;
Οκ, νορμάλ το κόστος για τα χλμ. Ισα με 3 σετ αλυσογράναζα στα ίδια περίπου χλμ

Αλλά το ότι πρέπει να έχεις τον νου σου είναι ένα θέμα. Δεν είναι σαν την αλυσίδα που την βλέπεις σώβρακο και την αλλάζεις.
Τελοσπάντων... σημαντικό σημείο για όποιον ψάχνει. Εμένα δεν θα με πείραζε να πω την αλήθεια. Ξέρω να ακούω την μηχανή αν κάτι δεν πάει καλά. Ομως δεν έψαξα και πολύ τα πενφε όταν είδα πως δεν ταιριάζουμε.

Παρόλα αυτά θεωρούσα (και με αυτα που άκουγα απο πολλούς κατόχους) πως είναι κυριολεκτικά άσπαστα και οι άξονες που βλέπουμε στο ιντερνετ σπασμένοι έγιναν υπο περίεργες/δύσκολες συνθήκες. Μάλλον είναι πιο κοινό απο όσο πίστευα (χωρίς απαραίτητα να φταίει η εταιρία, αλλά η απειρία αναβατών να ακούν το μηχανάκι ή εναλλαγή πολλών χεριών σαν μεταχειρισμένο όπου δεν ξέρεις τι έκανε ο άλλος)
Θεωρώ το σέρβο μεγαλύτερο πρόβλημα στα 2002 -2006 μοντέλα.
 

Λαμπης

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
8.981
Ηλικία
53
Περιοχή
Πετραλωνα
Όνομα
Θανάσης βεγγος
Άρα σαν αναλώσιμο αλλάζεται προληπτικά σε κάποια προδιαγεγραμμένα χλμ;
Γράφει πχ στο μάνουαλ αλλαγή άξονα στις 150.000 χλμ;
Προσπαθώ να καταλάβω αν αντιμετωπίζεται σαν αναλώσιμο ή σαν ανταλλακτικό και αν έχει σταθερό αριθμό χλμ στον οποίο έστω προτείνεται αλλαγή .

Επίσης πόσο κοστίζει αλλαγή άξονα; Για να υπολογίσει κάποιος που ενδιαφέρεται αν του πέφτει βαρύ ως αναλώσιμο/ανταλλακτικό.
Η αρθρωση του αξονα δε σπαει μια ωραια πρωια..
Αποκτα τζογο πριν...
Αν εισαι ψιλιασμενος, για θορυβο, κραδασμο..αν τσεκαρεις καθε τοσο τον τζογο γυριζοντας τον πισω τροχο, δε θα σου σπασει.
Θα τον πας για επισκευη, το κανουν μηχανουργεια,
Δε θες να σου σπασει, γιατι παιρνει συνηθως και το ψαλιδι μαζι...
Και αμα εισαι γκαντεμοσαυρος, μπλοκαρει και τροχο

 

giamar

Αφραπογιαννος
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
19.640
Περιοχή
Λεπτοκαρυά Κατερίνη
Μοτοσυκλέτα
Voge 300 & Αστρέα Grand 100 σε μπλε
Όνομα
Γιαννης
Περιοχή
Pieria
Οκ, νορμάλ το κόστος για τα χλμ. Ισα με 3 σετ αλυσογράναζα στα ίδια περίπου χλμ

Αλλά το ότι πρέπει να έχεις τον νου σου είναι ένα θέμα. Δεν είναι σαν την αλυσίδα που την βλέπεις σώβρακο και την αλλάζεις.
Τελοσπάντων... σημαντικό σημείο για όποιον ψάχνει. Εμένα δεν θα με πείραζε να πω την αλήθεια. Ξέρω να ακούω την μηχανή αν κάτι δεν πάει καλά. Ομως δεν έψαξα και πολύ τα πενφε όταν είδα πως δεν ταιριάζουμε.

Παρόλα αυτά θεωρούσα (και με αυτα που άκουγα απο πολλούς κατόχους) πως είναι κυριολεκτικά άσπαστα και οι άξονες που βλέπουμε στο ιντερνετ σπασμένοι έγιναν υπο περίεργες/δύσκολες συνθήκες. Μάλλον είναι πιο κοινό απο όσο πίστευα (χωρίς απαραίτητα να φταίει η εταιρία, αλλά η απειρία αναβατών να ακούν το μηχανάκι ή εναλλαγή πολλών χεριών σαν μεταχειρισμένο όπου δεν ξέρεις τι έκανε ο άλλος)
Θεωρώ το σέρβο μεγαλύτερο πρόβλημα στα 2002 -2006 μοντέλα.
Για το σέρβο ,όντως ,ναι .
Καινούριο έχει σύμφωνα με τελευταίες πληροφορίες 1200.
Έκανε 1700 ,πήγε 1500 ,τώρα 1200.
Διορθώνεται πλέον στον γιατρό με μικρό αντίτιμο ,γιατί πλέον έχει αποκτηθεί η τεχνογνωσία μέσα από τα χρόνια που υπάρχει το συγκεκριμένο σύστημα στον δρόμο,δεν είναι πυρηνική φυσική.
Για εμένα ,μιλάω προσωπικά πάντα ,θα τα εδινα τα λ7 αυτά γιατί το μηχανάκι αυτό αξίζει να το καβαλας .
Φυσικά τον πρώτο λόγο θα τον είχε ο γιατρός και μετά θα έβλεπα αν θα πήγαινα σε τέρμα καινούρια μονάδα.
 

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
Για το σέρβο ,όντως ,ναι .
Καινούριο έχει σύμφωνα με τελευταίες πληροφορίες 1200.
Έκανε 1700 ,πήγε 1500 ,τώρα 1200.
Διορθώνεται πλέον στον γιατρό με μικρό αντίτιμο ,γιατί πλέον έχει αποκτηθεί η τεχνογνωσία μέσα από τα χρόνια που υπάρχει το συγκεκριμένο σύστημα στον δρόμο,δεν είναι πυρηνική φυσική.
Για εμένα ,μιλάω προσωπικά πάντα ,θα τα εδινα τα λ7 αυτά γιατί το μηχανάκι αυτό αξίζει να το καβαλας .
Φυσικά τον πρώτο λόγο θα τον είχε ο γιατρός και μετά θα έβλεπα αν θα πήγαινα σε τέρμα καινούρια μονάδα.

Ααα, έχετε κι εσέις γιατρούς γκουρου/μάγους της φυλής;
Πολλά κοινά με Απρίλια ρε φίλε! Tooth
 

giamar

Αφραπογιαννος
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
19.640
Περιοχή
Λεπτοκαρυά Κατερίνη
Μοτοσυκλέτα
Voge 300 & Αστρέα Grand 100 σε μπλε
Όνομα
Γιαννης
Περιοχή
Pieria
Για το σέρβο ,όντως ,ναι .
Καινούριο έχει σύμφωνα με τελευταίες πληροφορίες 1200.
Έκανε 1700 ,πήγε 1500 ,τώρα 1200.
Διορθώνεται πλέον στον γιατρό με μικρό αντίτιμο ,γιατί πλέον έχει αποκτηθεί η τεχνογνωσία μέσα από τα χρόνια που υπάρχει το συγκεκριμένο σύστημα στον δρόμο,δεν είναι πυρηνική φυσική.
Για εμένα ,μιλάω προσωπικά πάντα ,θα τα εδινα τα λ7 αυτά γιατί το μηχανάκι αυτό αξίζει να το καβαλας .
Φυσικά τον πρώτο λόγο θα τον είχε ο γιατρός και μετά θα έβλεπα αν θα πήγαινα σε τέρμα καινούρια μονάδα.
Το θέμα είναι ότι κι αυτό προειδοποιεί .
Έχει το λαμπάκι του ,το βλέπεις.
Τώρα αν το αφήσεις ,ναι θα σε αφήσει κι αυτό χωρίς φρένα ,σταδιακά.
Εκτός αυτού του ....λαμπακίου,η μανέτα έχει ένα μικροδιακοπτη που ενεργοποιεί τα δύο μοτέρ της μονάδας.
Αυτός μπορεί να αρχίσει να κολλάει.
Αν τον αφήσεις (μιλάμε για 35 ευρώ )θα στην κάψει την μονάδα και άντε γεια.
Υπάρχουν κι αυτοί .
Και μετά κλαίνε .
Έγω εχω αλλάξει έναν όταν το πήρα το μηχανάκι και θα αλλάξω και τώρα γιατί δεν τον βλέπω καλά.
Όπως επίσης στα πάντα όλα που έλεγα του Μπάμπη άλλαξα τον μικροδιακοπτη του συμπλέκτη .
 

Λαμπης

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
8.981
Ηλικία
53
Περιοχή
Πετραλωνα
Όνομα
Θανάσης βεγγος
Οκ, νορμάλ το κόστος για τα χλμ. Ισα με 3 σετ αλυσογράναζα στα ίδια περίπου χλμ

Αλλά το ότι πρέπει να έχεις τον νου σου είναι ένα θέμα. Δεν είναι σαν την αλυσίδα που την βλέπεις σώβρακο και την αλλάζεις.
Τελοσπάντων... σημαντικό σημείο για όποιον ψάχνει. Εμένα δεν θα με πείραζε να πω την αλήθεια. Ξέρω να ακούω την μηχανή αν κάτι δεν πάει καλά. Ομως δεν έψαξα και πολύ τα πενφε όταν είδα πως δεν ταιριάζουμε.

Παρόλα αυτά θεωρούσα (και με αυτα που άκουγα απο πολλούς κατόχους) πως είναι κυριολεκτικά άσπαστα και οι άξονες που βλέπουμε στο ιντερνετ σπασμένοι έγιναν υπο περίεργες/δύσκολες συνθήκες. Μάλλον είναι πιο κοινό απο όσο πίστευα (χωρίς απαραίτητα να φταίει η εταιρία, αλλά η απειρία αναβατών να ακούν το μηχανάκι ή εναλλαγή πολλών χεριών σαν μεταχειρισμένο όπου δεν ξέρεις τι έκανε ο άλλος)
Θεωρώ το σέρβο μεγαλύτερο πρόβλημα στα 2002 -2006 μοντέλα.
Η επισκευη του διαφορικου ειναι πιο πακετο απ τον αξονα θα ελεγα
Επισης τα 2 ρουλεμαν του παραβελερ κανουνε και αυτα τζογους..συνηθως νωριτερα..
Υπολογισε καμια 120αρα και καμια 80αρα το ρουλεμαν διαφορικου..
χωρια οι τσιμουχες
χωρια τα εργατικα...
 
Τελευταία επεξεργασία:
Top Bottom