Βραδάκι και προβληματισμοί.
Είπα πως έχω απορίες παραπάνω που όποιος ξέρει και έχει την καλή διάθεση ας βοηθήσει να μάθουμε όλοι οι άσχετοι.
Να επαναλάβω ότι δεν είχα ποτέ μου GS, δεν έχω ιδέα περί αυτού παρά μόνο ότι έχω διαβάσει στο διαδίκτυο.
Δεν κρύβω ότι πολλά είναι ανησυχητικά και με αποτρέπουν προσωπικά από σκέψεις πιθανής μελλοντικής κτήσεως.
Ας γίνει μια ανακεφαλαίωση πρώτα.
Επιλύσαμε τις απορίες σχετικά με άξονα των GS, είπαμε ότι θέλει λίπανση τακτική και μετά δεν έχεις θέμα αν έχω καταλάβει καλά, επιλύσαμε το θέμα με το ABS - Υποβοήθηση και είπαμε ότι πρέπει σε αντίθεση με το τι λέει η μάνα BMW ο κάτοχος να αλλάζει υγρά φρένων και υγρά καλαμιών κάθε χρόνο.
Όπου υπάρχει κάτι λάθος παρακαλώ οι κάτοχοι - γνώστες διορθώστε.
Μια παύση εδώ, τα καλάμια του GS έχουν ελατήρια μέσα ? Τι ακριβώς γίνεται με αυτά ?
Επίσης αν ο κάτοχος δεν θέλει να ασχοληθεί προσωπικά πόσο κοστίζει η λίπανση του άξονα - αλλαγή βαλβολινών στο συνεργείο καθώς επίσης η ετήσια αλλαγή υγρών φρένων - λαδιών καλαμιών σε εργατικά και υλικά ?
Συνεχίζεται μετά την επίλυση της απορίας με τα καλάμια κλπ.
μη σε νοιαζει τιποτα...θα σε κανω ξεφτερι...
AΞΟΝΑΣ
ειναι σπαστος με αρθρωση και εχει πολυσφηνο στις ακρες του .
Λιπανση ισως χρειαζεται απ τα 1200 και μετα...λογω μη στεγανης φουσκας..
Μεχρι και τα 1150 εχει διαφορετικη φουσκα που δε φθειρεται ουτε μπαζει.
Ομως καποια στιγμη , ο αξονας θα σπασει στην αρθρωση...υπολογισε ενα μεσο ορο τα 150.000χλμ, παραπανω αν εισαι smooth, παρακατω αν το κυνηγας
Εξαιρεση τα παλια Κ100 που ειχαν αξονα χωρις αρθρωση στη μερια του διαφορικου(μονοκοματο)
ΣΕΡΒΟ.
ειναι υποβοηθηση ABS και συνδυασμενη πεδηση
Πολυπλοκο συστημα,
Απο 2002 εως 2006..
Με ενα νορμαλ συστημα ΑΒS, οταν χαλασει εχεις κανονικα φρενα χωρις abs.
Οταν χαλασει το σερβο, σε αφηνει με ελαχιστη δυναμη πεδησης..Σκεψου να φρεναρεις το αμαξι σου με σβηστο μοτερ.
ΚΑΛΑΜΙΑ
Δεν εχουν τιποτα μεσα, μονο λαδι για να λιπαινονται, οχι για αποσβεση.
Οταν αλλαξα τσιμουχες, και τα ελυσα απ την πανω τιμονοπλακα,,, γλυστρησαν μεσα στη μποτα...
Το τραβηξα επανω, βγηκαν, και τραβηξα την τσιμουχα....Σαν ψαρας που πιανει κεφαλο,,
Τη δουλεια την κανει το αμορτισερ, το οποιο εδραζεται στο πλαισιο και στο τελελεβερ( σκεψου το τελελεβερ σαν ενα μπροστινο ψαλιδι)
Εκτος του αξονα ομως, εχουμε και την τελικη μεταδοση ( διαφορικο λαικιστι)
Αυτο εχει μεσα ενα μεγαλο ρουλεμαν (εχει κι αλλα))
Λογω μονομπρατσου συστηματος, δεν υπαρχει αξονας πισω τροχου..
Ο τροχος δεν εχει ρουλεμαν να φανε τα ζορια...αφου δεν εδραζεται σε αξονα.Βιδωνει στο διαφορικο με μπουλονια σαν αυτοκινητο..
Ετσι τα ζορια τα τρωει το ρουλεμαν μεσα στο διαφορικο..
Καποια στιγμη θα τα παιξει...και τα μικρα κομματακια που θα φυγουν θα κανουν διαρροη στις τσιμουχες..
Μετα θα κανει τζογο στον τροχο...αν συνεχισεις ε τα θελει ο κωλος σου!!
Αυτος ειναι ο λογος που καθε 5000χλμ αλλαζω βαλβολινη....τσεκαρω το λαδι για γρεζια .
Ειναι πιο πολυπλοκες κατασκευες απο ενα JAPAN με αλυσιδογραναζα...
Ειναι πιο πολυπλοκες κατασκευες απο τα JAPAN με αξονα...Γιατι αυτα δεν εχουν μονομπρατσο...ο τροχος εχει ρουλεμαν και το διαφορικο δεν παθαινει τιποτα..δεν εχουν ουτε καν αρθωτο αξονα....ουτε ο αξονας παθαινει κατι
Οι ζημιες λοιπον στα πενφε δεν ειναι επειδη ειναι μπουρδελα..
Ειναι αποτελεσμα των σχεδιαστικων επιλογων της εταιριας για καλυτερη οδικη συμπεριφορα