- Δημοσιεύσεις
- 19.640
- Περιοχή
- Λεπτοκαρυά Κατερίνη
- Μοτοσυκλέτα
- Voge 300 & Αστρέα Grand 100 σε μπλε
- Όνομα
- Γιαννης
- Περιοχή
- Pieria
Ναι,ότι πει αυτός .Ααα, έχετε κι εσέις γιατρούς γκουρου/μάγους της φυλής;
Πολλά κοινά με Απρίλια ρε φίλε!
Είναι νόμος .
Ναι,ότι πει αυτός .Ααα, έχετε κι εσέις γιατρούς γκουρου/μάγους της φυλής;
Πολλά κοινά με Απρίλια ρε φίλε!
... και περιπλεον συν οδηγηση προσεκτικη χωρις αποτομα σκορτσαρισματα γιατι οι σταυροι εκει υποφερουν ..... οποτε καλυτερα μια βρωμο-αλυσιδα καθε 15.000 χιλ. ..... και μία στην σελα απο κατω αν σκοπευεις να πας πολυ μακρυα .......!.
Την έχω πάει στον Μήτσο την μονάδα και όταν μας ξαμολύσουν θα πάω να της κάνει έναν έλεγχο. Σήμερα κόλλησε το μοτεράκι και δούλευε συνεχώς η μονάδα μόλις πάτησα μανέτα , έκλεισα διακόπτη 1-2 φορές και ξεκόλλησε . Οπότε πάω για αλλαγή στο διακοπτάκι . Έχω αλλάξει πάλι 1-2 φορές αλλά είναι 16 χρονών η μηχανή , φυσιολογικό.Ναι,ότι πει αυτός .
Είναι νόμος .
Την έχω πάει στον Μήτσο την μονάδα και όταν μας ξαμολύσουν θα πάω να της κάνει έναν έλεγχο. Σήμερα κόλλησε το μοτεράκι και δούλευε συνεχώς η μονάδα μόλις πάτησα μανέτα , έκλεισα διακόπτη 1-2 φορές και ξεκόλλησε . Οπότε πάω για αλλαγή στο διακοπτάκι . Έχω αλλάξει πάλι 1-2 φορές αλλά είναι 16 χρονών η μηχανή , φυσιολογικό.
Τα φρένα της πάντως δεν υπάρχουν...και από τα επόμενα είναι καλύτερα .
ξεκινησα να το δω, μιας και απο 1200αρια δεν ξερω...Ένα πολύ ωραίο βίντεο όπου φαίνονται η αφαίρεση της τελικής μετάδοσης, του πίσω αμορτισέρ, του αιωρουμένου βραχίονα και του άξονα μετάδοσης. Βλέπουμε όλες τις λεπτομέρειες καθώς επίσης το εμπρός μέρος του άξονα που θέλει συντήρηση - γρασάρισμα καθώς επίσης και τη φυσούνα του. Δίνει επίσης πληροφορίες για το πότε ο δικός του άξονας απαιτήθηκε να ανακατασκευασθεί - αντικατασταθεί :
Aλλαξε το Μπαμπης φλου σε αρχαιοκαπηλο, και θα σου παρουμε πολλα καπααααααα!ξεκινησα να το δω, μιας και απο 1200αρια δεν ξερω...
Και μολις ειδα πισω απ το διαφορικο τη ροδα απ το Κ100....το κλεισα..
ΑΧΧΧΧ....θελω καπααααααα
Ποτέ δηλαδή στη ρεζέρβα. ΟΚ.
Γι' αυτό στόπα.
Ναι ,όπως κι ο μισός πλανήτης.Ρε μάγκες, σόρυ κιόλας, τραβάτε όλα αυτά τα πανηγύρια για να καβαλατε πενφε;
Ναι ,αυτό που λέει ο Μπάμπης ισχύει.Καλημέρα και από δω σε όλους τους συντρόχους !
Βλέπω είστε παραγωγικότατοι το βράδυ !Βρε το βράδυ κάνουμε νανάκια γιατί 08.30 το αργότερο είπαμε έχει μίζα.
Τα διάβασα όλα πολύ προσεκτικά, ευχαριστώ ιδιαίτερα πλέον του Γιάννου και τον Μπάμπη αλλά και τα άλλα παιδιά που μας ξεστραβώνουν!
Εντοπίζω μόνο μια διαφορά που πιστεύω πρέπει να διευκρινισθεί.
Η διαφορά έγκειται στο αν τα καλάμια της εμπρός αναρτήσεως έχουν μέσα ελατήρια - λάδια όπως ξέρουμε από τα συμβατικά άλλα πλην Μπεμβέ συστήματα ή είναι κούφια.
Χθες ο Γιάννος είπε ότι έχουν κανονικά μέσα ελατήρια και κανά 600άρι ml λάδι και τώρα διαβάζοντας τα βραδινά ο Μπάμπης είπε μεταξύ άλλων πως δεν έχουν τίποτα μέσα.
Επιπλέον τέθηκε η συντήρηση και του εμπρός (προς το τιμόνι) μέρους του άξονα αν κατάλαβα καλά?
Μπορούμε να τα διευκρινίσουμε αυτά παρακαλώ?
Θα το ήθελες Γιάννη αλλά δεν...Ναι ,όπως κι ο μισός πλανήτης.
Κι όμως ,είμαστε υπερβολικά πολλοί.Θα το ήθελες Γιάννη αλλά δεν...
Βαγγέλη δεν είναι κάτι αυτό , ένας μικροδιακόπτης...4-5 λεπτά υπόθεση .Καλά ξεμπερδέματα, Πάνο. Ο φόβος μου είναι μήπως με την ακινησία κολλήσει το μοτεράκι του ABS. Κατά τ’άλλα συμφωνώ ότι αυτά τα φρένα δεν υπάρχουν: άγκυρες και με πολύ καλή αίσθηση.
Βαγγέλη δεν είναι κάτι αυτό , ένας μικροδιακόπτης...4-5 λεπτά υπόθεση .
Το μοτερ της μονάδας δεν κολλάει έτσι απλά , δίνει σημάδια. Η δική μου μονάδα την πάτησε , κάποτε , αλλά από "διαφορετική" ακινησία . Η μηχανή έμεινε σκεπασμένη περίπου 31/2 - 4 χρόνια . Από αυτά τα 2 - 2 1/2 δεν την έβαλα καν μπροστά . Όταν το έκανα δεν άλλαξα ούτε την βενζίνη που είχε μέσα , μόνο μπαταρία και πήρε με την πρώτη μιζιά.
Από την κ@υλ@ που ξανακαβάλησα δεν πήγα αμέσως να αλλάξω υγρά και παρότι μου έδωσε σήμα "βλάκα με είχες σε ακινησία χρόνια" την γείωσα , οπότε μου πέταξε εν καιρό την μονάδα . Δεν φταίει λοιπόν αυτή αλλά ο μ@λ@κ@ς που την καβαλάει...
Όσο για τον άξονα...
Η μηχανή έχει 136000 χιλιόμετρα και τον έχω τσεκάρει 1 άντε 2 φορές σε αυτά τα 16 χρόνια που την έχω .
Όταν δε είμΑνε νεότερος , πριν κάνω παιδί δηλαδή που τα έβλεπα λίγο αλλιώς , της έπινα το αίμα . Για να καταλάβεις , σε ταξίδι στην Πορτογαλία έγινε κόμπλα με την άδεια της γυναίκας μου και αναγκαστήκαμε να γυρίσουμε μέσα σε 1 1/2 μέρα , μαζί με το καράβι .
Το ντεπόζιτο ήθελε γέμισμα κάθε 120-140 χιλιόμετρα και οι στάσεις ήταν από βενζινάδικο σε βενζινάδικο για 1 1/2 ημέρα ασταμάτητα .
Αλλάζω τις βαλβολίνες μου κάθε 10000 και είμαι εντάξει . ( Έχει τύχει να τις αλλάξω και σε πάνω από 20000 μια φορά ).
Οπότε τι μπορώ να πω για την αξιοπιστία της όταν έχω μείνει 2 φορές από τρόμπα βενζίνης με κανένα άλλο πρόβλημα . Η μία μετά από γέμισμα σε έναν επικηρυγμένο βενζινά ( το έμαθα αργότερα) και η δεύτερη μετά την ακινησία . Την πρώτη φορά η μηχανή ήταν 1 έτους και ούτε , μέσα στην εγγύηση και όταν μου την άλλαξαν μου είπε ένα παλικάρι τότε που τα λέγαμε καλά , ρε φιλαράκι με κανάτι έριξες μέσα το νερό ;
Βαγγέλη δεν είναι κάτι αυτό , ένας μικροδιακόπτης...4-5 λεπτά υπόθεση .
Το μοτερ της μονάδας δεν κολλάει έτσι απλά , δίνει σημάδια. Η δική μου μονάδα την πάτησε , κάποτε , αλλά από "διαφορετική" ακινησία . Η μηχανή έμεινε σκεπασμένη περίπου 31/2 - 4 χρόνια . Από αυτά τα 2 - 2 1/2 δεν την έβαλα καν μπροστά . Όταν το έκανα δεν άλλαξα ούτε την βενζίνη που είχε μέσα , μόνο μπαταρία και πήρε με την πρώτη μιζιά.
Από την κ@υλ@ που ξανακαβάλησα δεν πήγα αμέσως να αλλάξω υγρά και παρότι μου έδωσε σήμα "βλάκα με είχες σε ακινησία χρόνια" την γείωσα , οπότε μου πέταξε εν καιρό την μονάδα . Δεν φταίει λοιπόν αυτή αλλά ο μ@λ@κ@ς που την καβαλάει...
Όσο για τον άξονα...
Η μηχανή έχει 136000 χιλιόμετρα και τον έχω τσεκάρει 1 άντε 2 φορές σε αυτά τα 16 χρόνια που την έχω .
Όταν δε είμΑνε νεότερος , πριν κάνω παιδί δηλαδή που τα έβλεπα λίγο αλλιώς , της έπινα το αίμα . Για να καταλάβεις , σε ταξίδι στην Πορτογαλία έγινε κόμπλα με την άδεια της γυναίκας μου και αναγκαστήκαμε να γυρίσουμε μέσα σε 1 1/2 μέρα , μαζί με το καράβι .
Το ντεπόζιτο ήθελε γέμισμα κάθε 120-140 χιλιόμετρα και οι στάσεις ήταν από βενζινάδικο σε βενζινάδικο για 1 1/2 ημέρα ασταμάτητα .
Αλλάζω τις βαλβολίνες μου κάθε 10000 και είμαι εντάξει . ( Έχει τύχει να τις αλλάξω και σε πάνω από 20000 μια φορά ).
Οπότε τι μπορώ να πω για την αξιοπιστία της όταν έχω μείνει 2 φορές από τρόμπα βενζίνης με κανένα άλλο πρόβλημα . Η μία μετά από γέμισμα σε έναν επικηρυγμένο βενζινά ( το έμαθα αργότερα) και η δεύτερη μετά την ακινησία . Την πρώτη φορά η μηχανή ήταν 1 έτους και ούτε , μέσα στην εγγύηση και όταν μου την άλλαξαν μου είπε ένα παλικάρι τότε που τα λέγαμε καλά , ρε φιλαράκι με κανάτι έριξες μέσα το νερό ;