το πιο αναξιοπιστο μηχανακι, ειναι το...

giamar

Αφραπογιαννος
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
19.640
Περιοχή
Λεπτοκαρυά Κατερίνη
Μοτοσυκλέτα
Voge 300 & Αστρέα Grand 100 σε μπλε
Όνομα
Γιαννης
Περιοχή
Pieria
Ααα, έχετε κι εσέις γιατρούς γκουρου/μάγους της φυλής;
Πολλά κοινά με Απρίλια ρε φίλε! Tooth
Ναι,ότι πει αυτός .
Είναι νόμος .
 

Λαμπης

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
8.981
Ηλικία
53
Περιοχή
Πετραλωνα
Όνομα
Θανάσης βεγγος
... και περιπλεον συν οδηγηση προσεκτικη χωρις αποτομα σκορτσαρισματα γιατι οι σταυροι εκει υποφερουν ..... οποτε καλυτερα μια βρωμο-αλυσιδα καθε 15.000 χιλ. ..... και μία στην σελα απο κατω αν σκοπευεις να πας πολυ μακρυα .......!. eye
Praising
 
Τελευταία επεξεργασία:

panGS

member
Δημοσιεύσεις
1.678
Ηλικία
52
Μοτοσυκλέτα
BMW R 1200 GS
Όνομα
Παναγιώτης
Ναι,ότι πει αυτός .
Είναι νόμος .
Την έχω πάει στον Μήτσο την μονάδα και όταν μας ξαμολύσουν θα πάω να της κάνει έναν έλεγχο. Σήμερα κόλλησε το μοτεράκι και δούλευε συνεχώς η μονάδα μόλις πάτησα μανέτα , έκλεισα διακόπτη 1-2 φορές και ξεκόλλησε . Οπότε πάω για αλλαγή στο διακοπτάκι . Έχω αλλάξει πάλι 1-2 φορές αλλά είναι 16 χρονών η μηχανή , φυσιολογικό.
Τα φρένα της πάντως δεν υπάρχουν...και από τα επόμενα είναι καλύτερα .
 

EvangeloSKG

member
Δημοσιεύσεις
1.694
Ηλικία
48
Περιοχή
Μαρούσι
Μοτοσυκλέτα
R1250GS HP
Όνομα
Βαγγέλης
Περιοχή
Μαρούσι
Την έχω πάει στον Μήτσο την μονάδα και όταν μας ξαμολύσουν θα πάω να της κάνει έναν έλεγχο. Σήμερα κόλλησε το μοτεράκι και δούλευε συνεχώς η μονάδα μόλις πάτησα μανέτα , έκλεισα διακόπτη 1-2 φορές και ξεκόλλησε . Οπότε πάω για αλλαγή στο διακοπτάκι . Έχω αλλάξει πάλι 1-2 φορές αλλά είναι 16 χρονών η μηχανή , φυσιολογικό.
Τα φρένα της πάντως δεν υπάρχουν...και από τα επόμενα είναι καλύτερα .

Καλά ξεμπερδέματα, Πάνο. Ο φόβος μου είναι μήπως με την ακινησία κολλήσει το μοτεράκι του ABS. Κατά τ’άλλα συμφωνώ ότι αυτά τα φρένα δεν υπάρχουν: άγκυρες και με πολύ καλή αίσθηση.
 

Σάββας

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.450
Ηλικία
62
Περιοχή
Αθήνα
Μοτοσυκλέτα
Diesel RC90
Όνομα
Σάββας
Περιοχή
Αθήνα
Καλημέρα και από δω σε όλους τους συντρόχους !
Βλέπω είστε παραγωγικότατοι το βράδυ !Βρε το βράδυ κάνουμε νανάκια γιατί 08.30 το αργότερο είπαμε έχει μίζα. Tooth

Τα διάβασα όλα πολύ προσεκτικά, ευχαριστώ ιδιαίτερα πλέον του Γιάννου και τον Μπάμπη αλλά και τα άλλα παιδιά που μας ξεστραβώνουν!Bcdefghg

Εντοπίζω μόνο μια διαφορά που πιστεύω πρέπει να διευκρινισθεί.
Η διαφορά έγκειται στο αν τα καλάμια της εμπρός αναρτήσεως έχουν μέσα ελατήρια - λάδια όπως ξέρουμε από τα συμβατικά άλλα πλην Μπεμβέ συστήματα ή είναι κούφια.

Χθες ο Γιάννος είπε ότι έχουν κανονικά μέσα ελατήρια και κανά 600άρι ml λάδι και τώρα διαβάζοντας τα βραδινά ο Μπάμπης είπε μεταξύ άλλων πως δεν έχουν τίποτα μέσα.

Επιπλέον τέθηκε η συντήρηση και του εμπρός (προς το τιμόνι) μέρους του άξονα αν κατάλαβα καλά?


Μπορούμε να τα διευκρινίσουμε αυτά παρακαλώ?
 

Σάββας

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.450
Ηλικία
62
Περιοχή
Αθήνα
Μοτοσυκλέτα
Diesel RC90
Όνομα
Σάββας
Περιοχή
Αθήνα
Το διαφορικό με δεύτερη ανάγνωση του ποστ του Μπάμπη μου θυμίζει τελική μετάδοση σκούτερ που και εκεί έχουμε ξεχωριστό λιπαντικό και δουλεύει και αυτή με την ίδια νοοτροπία ήτοι με γρανάζια και ρουλεμάν. Και εκεί δεν υπάρχουν ρουλεμάν στον πίσω τροχό.
Έχω βαρέσει - ανοίξει και τέτοια δυστυχώς και γνωρίζω επ' αυτού καλά - προσωπικά το θέμα και με γρέζια κλπ.


Στο θέμα μας όμως η τελική μετάδοση του εργαλείου λοιπόν όπως βλέπω σε φωτό είναι κάπως έτσι :





Και η αλλαγή στα υγρά της ίδια είναι με τα σκουτ ήτοι πανεύκολη (επιτρέψτε μου την παρομοίωση το αντιλαμβάνομαι καλύτερα έτσι μιας και έχω δουλέψει κατά κόρον τα σκουτ και τα γνωρίζω καλά).




Δεν αντιλαμβάνομαι βέβαια γιατί στα νεότερα μοντέλα άλλαξαν τις τσιμούχες από πλήρως στεγανές των προηγουμένων σε μη στεγανές.
Αντί να πάμε μπροστά πάμε πίσω ? cdefghigi
 

Σάββας

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.450
Ηλικία
62
Περιοχή
Αθήνα
Μοτοσυκλέτα
Diesel RC90
Όνομα
Σάββας
Περιοχή
Αθήνα
Ένα πολύ ωραίο βίντεο όπου φαίνονται η αφαίρεση της τελικής μετάδοσης, του πίσω αμορτισέρ, του αιωρουμένου βραχίονα και του άξονα μετάδοσης. Βλέπουμε όλες τις λεπτομέρειες καθώς επίσης το εμπρός μέρος του άξονα που θέλει συντήρηση - γρασάρισμα καθώς επίσης και τη φυσούνα του. Δίνει επίσης πληροφορίες για το πότε ο δικός του άξονας απαιτήθηκε να ανακατασκευασθεί - αντικατασταθεί :

 

Λαμπης

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
8.981
Ηλικία
53
Περιοχή
Πετραλωνα
Όνομα
Θανάσης βεγγος
αγαπητε Σαββα Rolling


Η φουσκα του διαφορικου αλλαξε το 2004 με τα 1200.Αν προσεξεις θα δεις οτι το διαφορικο αυτο εχει τρυπα στο κεντρο...

Αλλη σχεδιαση, σημαινει και αλλες φουσκες κουμπωτες, οι παλιοτερες ειχαν μεταλλικους σφικτηρες
..
Στα 1200, εδωσαν +30 ιππους, και απ οτι ακουω το νεο διαφορικο ειναι πιο αντοχης απ τα παλιοτερα, με μειον τη στεγανοτητα της φουσκας..
στα 1100-1150 το διαφορικο ειναι αυτο, και στο σχεδιο το μεγαλο ρουλεμαν που δεχεται τις πιεσεις..(και τα 1200 ετσι ειναι μεσα)
Αλλαγη βαλβολινης πανευκολη....βαλε-βγαλε.

Στα καλαμια καπου μπερδευτηκε ο γιαννος...
Εγω τα χω λυσει ρε συ...
 

Attachments

  • images (15).jpg
    images (15).jpg
    9,6 KB · Προβολές: 10
  • unnamed (1).jpg
    unnamed (1).jpg
    24,2 KB · Προβολές: 10
Τελευταία επεξεργασία:

Λαμπης

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
8.981
Ηλικία
53
Περιοχή
Πετραλωνα
Όνομα
Θανάσης βεγγος
Ένα πολύ ωραίο βίντεο όπου φαίνονται η αφαίρεση της τελικής μετάδοσης, του πίσω αμορτισέρ, του αιωρουμένου βραχίονα και του άξονα μετάδοσης. Βλέπουμε όλες τις λεπτομέρειες καθώς επίσης το εμπρός μέρος του άξονα που θέλει συντήρηση - γρασάρισμα καθώς επίσης και τη φυσούνα του. Δίνει επίσης πληροφορίες για το πότε ο δικός του άξονας απαιτήθηκε να ανακατασκευασθεί - αντικατασταθεί :

ξεκινησα να το δω, μιας και απο 1200αρια δεν ξερω...
Και μολις ειδα πισω απ το διαφορικο τη ροδα απ το Κ100....το κλεισα..
ΑΧΧΧΧ....θελω καπααααααα
 

Sapiokaravo

well know member
Δημοσιεύσεις
3.615
Ηλικία
55
Περιοχή
Far west
Μοτοσυκλέτα
Ιταλιδα με μεταπτυχιακο.
Όνομα
Χρηστος
ξεκινησα να το δω, μιας και απο 1200αρια δεν ξερω...
Και μολις ειδα πισω απ το διαφορικο τη ροδα απ το Κ100....το κλεισα..
ΑΧΧΧΧ....θελω καπααααααα
Aλλαξε το Μπαμπης φλου σε αρχαιοκαπηλο, και θα σου παρουμε πολλα καπααααααα! Happy
 

SHOOTER045

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.101
Ηλικία
49
Περιοχή
ΤΡΑΠΕΖΟΥΝΤΑ /ΠΕΛΛΑΣ
Μοτοσυκλέτα
GLX 90
Όνομα
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Περιοχή
Ν.ΠΕΛΛΑΣ
Ποτέ δηλαδή στη ρεζέρβα. ΟΚ.
Γι' αυτό στόπα.

Στα ΤΑ 700 αποδείχτηκε οτι δεν φταίει το αντιπηκτικό, αλλά το αμαρτωλό ψυγείο, στην ουσία ο κακός σχεδιασμός των βάσεων που δημιουργούν αντίθετες δυνάμεις εξ ου και το σκισιμο στο ίδιο σημείο σε όλα τα ψυγεία.
Οι αντλίες βενζίνης.
Την ακούν όντας μέσα στο ντεπόζιτο επειδή ψύχονται απο το καύσιμο ,αν πηγαίνει συχνα με ρεζέρβα χαιρετανε τον μάταιο αυτό κόσμο.
Θεωρώ πως η το θέμα αντλία σε ΤΑ 700 είναι απο κακή χρήση και δεν φταει αυτό καθ αυτό το μηχανάκι
 

giamar

Αφραπογιαννος
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
19.640
Περιοχή
Λεπτοκαρυά Κατερίνη
Μοτοσυκλέτα
Voge 300 & Αστρέα Grand 100 σε μπλε
Όνομα
Γιαννης
Περιοχή
Pieria
Ρε μάγκες, σόρυ κιόλας, τραβάτε όλα αυτά τα πανηγύρια για να καβαλατε πενφε;
Ναι ,όπως κι ο μισός πλανήτης.
 

giamar

Αφραπογιαννος
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
19.640
Περιοχή
Λεπτοκαρυά Κατερίνη
Μοτοσυκλέτα
Voge 300 & Αστρέα Grand 100 σε μπλε
Όνομα
Γιαννης
Περιοχή
Pieria
Καλημέρα και από δω σε όλους τους συντρόχους !
Βλέπω είστε παραγωγικότατοι το βράδυ !Βρε το βράδυ κάνουμε νανάκια γιατί 08.30 το αργότερο είπαμε έχει μίζα. Tooth

Τα διάβασα όλα πολύ προσεκτικά, ευχαριστώ ιδιαίτερα πλέον του Γιάννου και τον Μπάμπη αλλά και τα άλλα παιδιά που μας ξεστραβώνουν!Bcdefghg

Εντοπίζω μόνο μια διαφορά που πιστεύω πρέπει να διευκρινισθεί.
Η διαφορά έγκειται στο αν τα καλάμια της εμπρός αναρτήσεως έχουν μέσα ελατήρια - λάδια όπως ξέρουμε από τα συμβατικά άλλα πλην Μπεμβέ συστήματα ή είναι κούφια.

Χθες ο Γιάννος είπε ότι έχουν κανονικά μέσα ελατήρια και κανά 600άρι ml λάδι και τώρα διαβάζοντας τα βραδινά ο Μπάμπης είπε μεταξύ άλλων πως δεν έχουν τίποτα μέσα.

Επιπλέον τέθηκε η συντήρηση και του εμπρός (προς το τιμόνι) μέρους του άξονα αν κατάλαβα καλά?


Μπορούμε να τα διευκρινίσουμε αυτά παρακαλώ?
Ναι ,αυτό που λέει ο Μπάμπης ισχύει.
Μόνο καλαμια έχει ,το ένα μέσα στο άλλο.
Εμπερδευθην facepalm 2


Διορθώθηκε το ποστ....
 
Τελευταία επεξεργασία:

giamar

Αφραπογιαννος
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
19.640
Περιοχή
Λεπτοκαρυά Κατερίνη
Μοτοσυκλέτα
Voge 300 & Αστρέα Grand 100 σε μπλε
Όνομα
Γιαννης
Περιοχή
Pieria
Θα το ήθελες Γιάννη αλλά δεν...Rolling
Κι όμως ,είμαστε υπερβολικά πολλοί.
Ποτέ δεν περίμενα να συμπνεω στα γούστα με τοσο κόσμο.
 

panGS

member
Δημοσιεύσεις
1.678
Ηλικία
52
Μοτοσυκλέτα
BMW R 1200 GS
Όνομα
Παναγιώτης
Καλά ξεμπερδέματα, Πάνο. Ο φόβος μου είναι μήπως με την ακινησία κολλήσει το μοτεράκι του ABS. Κατά τ’άλλα συμφωνώ ότι αυτά τα φρένα δεν υπάρχουν: άγκυρες και με πολύ καλή αίσθηση.
Βαγγέλη δεν είναι κάτι αυτό , ένας μικροδιακόπτης...4-5 λεπτά υπόθεση .
Το μοτερ της μονάδας δεν κολλάει έτσι απλά , δίνει σημάδια. Η δική μου μονάδα την πάτησε , κάποτε , αλλά από "διαφορετική" ακινησία . Η μηχανή έμεινε σκεπασμένη περίπου 31/2 - 4 χρόνια . Από αυτά τα 2 - 2 1/2 δεν την έβαλα καν μπροστά . Όταν το έκανα δεν άλλαξα ούτε την βενζίνη που είχε μέσα , μόνο μπαταρία και πήρε με την πρώτη μιζιά.
Από την κ@υλ@ που ξανακαβάλησα δεν πήγα αμέσως να αλλάξω υγρά και παρότι μου έδωσε σήμα "βλάκα με είχες σε ακινησία χρόνια" την γείωσα , οπότε μου πέταξε εν καιρό την μονάδα . Δεν φταίει λοιπόν αυτή αλλά ο μ@λ@κ@ς που την καβαλάει...
Όσο για τον άξονα...
Η μηχανή έχει 136000 χιλιόμετρα και τον έχω τσεκάρει 1 άντε 2 φορές σε αυτά τα 16 χρόνια που την έχω .
Όταν δε είμΑνε νεότερος , πριν κάνω παιδί δηλαδή που τα έβλεπα λίγο αλλιώς , της έπινα το αίμα . Για να καταλάβεις , σε ταξίδι στην Πορτογαλία έγινε κόμπλα με την άδεια της γυναίκας μου και αναγκαστήκαμε να γυρίσουμε μέσα σε 1 1/2 μέρα , μαζί με το καράβι .
Το ντεπόζιτο ήθελε γέμισμα κάθε 120-140 χιλιόμετρα και οι στάσεις ήταν από βενζινάδικο σε βενζινάδικο για 1 1/2 ημέρα ασταμάτητα .
Αλλάζω τις βαλβολίνες μου κάθε 10000 και είμαι εντάξει . ( Έχει τύχει να τις αλλάξω και σε πάνω από 20000 μια φορά ).
Οπότε τι μπορώ να πω για την αξιοπιστία της όταν έχω μείνει 2 φορές από τρόμπα βενζίνης με κανένα άλλο πρόβλημα . Η μία μετά από γέμισμα σε έναν επικηρυγμένο βενζινά ( το έμαθα αργότερα) και η δεύτερη μετά την ακινησία . Την πρώτη φορά η μηχανή ήταν 1 έτους και ούτε , μέσα στην εγγύηση και όταν μου την άλλαξαν μου είπε ένα παλικάρι τότε που τα λέγαμε καλά , ρε φιλαράκι με κανάτι έριξες μέσα το νερό ;
 
Τελευταία επεξεργασία:

karellen

old member
Δημοσιεύσεις
5.456
Ηλικία
61
Μοτοσυκλέτα
Honda DAX 72 Τρου Αντβέ
Όνομα
Νίκος
Περιοχή
Καλαμάτα
Σωστός Πάνο.
Οι βαλβολίνες του σασμάν και της γωνιακής είναι παιχνιδάκι,15 εύκολα λεπτά υπόθεση και κόστος 10 ευρώ,1 κιλό χρειάζεται και για τα δύο.

Παρεμπιπτόντως (και όχι μόνο για τα πενβέ) : Είναι καλό που και που να τσαρουχώνουμε τα φρένα από μόνοι μας για να δουλεύει και λίγο το abs,να κινούνται δηλ. οι βαλβίδες και τα υγρά της μονάδας να μην πιάσουν μάκα.
 

Λαμπης

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
8.981
Ηλικία
53
Περιοχή
Πετραλωνα
Όνομα
Θανάσης βεγγος
Βαγγέλη δεν είναι κάτι αυτό , ένας μικροδιακόπτης...4-5 λεπτά υπόθεση .
Το μοτερ της μονάδας δεν κολλάει έτσι απλά , δίνει σημάδια. Η δική μου μονάδα την πάτησε , κάποτε , αλλά από "διαφορετική" ακινησία . Η μηχανή έμεινε σκεπασμένη περίπου 31/2 - 4 χρόνια . Από αυτά τα 2 - 2 1/2 δεν την έβαλα καν μπροστά . Όταν το έκανα δεν άλλαξα ούτε την βενζίνη που είχε μέσα , μόνο μπαταρία και πήρε με την πρώτη μιζιά.
Από την κ@υλ@ που ξανακαβάλησα δεν πήγα αμέσως να αλλάξω υγρά και παρότι μου έδωσε σήμα "βλάκα με είχες σε ακινησία χρόνια" την γείωσα , οπότε μου πέταξε εν καιρό την μονάδα . Δεν φταίει λοιπόν αυτή αλλά ο μ@λ@κ@ς που την καβαλάει...
Όσο για τον άξονα...
Η μηχανή έχει 136000 χιλιόμετρα και τον έχω τσεκάρει 1 άντε 2 φορές σε αυτά τα 16 χρόνια που την έχω .
Όταν δε είμΑνε νεότερος , πριν κάνω παιδί δηλαδή που τα έβλεπα λίγο αλλιώς , της έπινα το αίμα . Για να καταλάβεις , σε ταξίδι στην Πορτογαλία έγινε κόμπλα με την άδεια της γυναίκας μου και αναγκαστήκαμε να γυρίσουμε μέσα σε 1 1/2 μέρα , μαζί με το καράβι .
Το ντεπόζιτο ήθελε γέμισμα κάθε 120-140 χιλιόμετρα και οι στάσεις ήταν από βενζινάδικο σε βενζινάδικο για 1 1/2 ημέρα ασταμάτητα .
Αλλάζω τις βαλβολίνες μου κάθε 10000 και είμαι εντάξει . ( Έχει τύχει να τις αλλάξω και σε πάνω από 20000 μια φορά ).
Οπότε τι μπορώ να πω για την αξιοπιστία της όταν έχω μείνει 2 φορές από τρόμπα βενζίνης με κανένα άλλο πρόβλημα . Η μία μετά από γέμισμα σε έναν επικηρυγμένο βενζινά ( το έμαθα αργότερα) και η δεύτερη μετά την ακινησία . Την πρώτη φορά η μηχανή ήταν 1 έτους και ούτε , μέσα στην εγγύηση και όταν μου την άλλαξαν μου είπε ένα παλικάρι τότε που τα λέγαμε καλά , ρε φιλαράκι με κανάτι έριξες μέσα το νερό ;

Όταν πουλήσεις τη μηχανή και σκάσει του επόμενου διαφορικό η άξονας, στα 160.000χλμ θα πει... Μπουρδελα τα bmw.
Δεν ξέρει ότι μεχρι τώρα δεν είχε ζητήσει τίποτα..
Ενα μτχ λοιπόν bmw φορτωμένο χλμ, είναι μια αγορά, που μπορεί να σου αδειάσει κι άλλο την τσέπη, εφόσον ο προηγούμενος είδε τα προβλήματα να πλησιάζουν, και την ξεφορτώθηκε..

τα μοτέρ δε μασάνε... Τα γύρω γύρω ειναι.. Και κοστίζουν, και η αλλαγή συμπλέκτη κοστιζει
Μην ξεχνάμε και το γυρισμένα κοντέρ, νομίζει ο άλλος ότι έχει τα μισά χλμ απ ότι στην πραγματικότητα..
Γι αυτό ως μτχ 20ετιας,ένα Japan είναι πολύ πιο ασφαλής αγορά.
 
Τελευταία επεξεργασία:

SHOOTER045

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.101
Ηλικία
49
Περιοχή
ΤΡΑΠΕΖΟΥΝΤΑ /ΠΕΛΛΑΣ
Μοτοσυκλέτα
GLX 90
Όνομα
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Περιοχή
Ν.ΠΕΛΛΑΣ
Βαγγέλη δεν είναι κάτι αυτό , ένας μικροδιακόπτης...4-5 λεπτά υπόθεση .
Το μοτερ της μονάδας δεν κολλάει έτσι απλά , δίνει σημάδια. Η δική μου μονάδα την πάτησε , κάποτε , αλλά από "διαφορετική" ακινησία . Η μηχανή έμεινε σκεπασμένη περίπου 31/2 - 4 χρόνια . Από αυτά τα 2 - 2 1/2 δεν την έβαλα καν μπροστά . Όταν το έκανα δεν άλλαξα ούτε την βενζίνη που είχε μέσα , μόνο μπαταρία και πήρε με την πρώτη μιζιά.
Από την κ@υλ@ που ξανακαβάλησα δεν πήγα αμέσως να αλλάξω υγρά και παρότι μου έδωσε σήμα "βλάκα με είχες σε ακινησία χρόνια" την γείωσα , οπότε μου πέταξε εν καιρό την μονάδα . Δεν φταίει λοιπόν αυτή αλλά ο μ@λ@κ@ς που την καβαλάει...
Όσο για τον άξονα...
Η μηχανή έχει 136000 χιλιόμετρα και τον έχω τσεκάρει 1 άντε 2 φορές σε αυτά τα 16 χρόνια που την έχω .
Όταν δε είμΑνε νεότερος , πριν κάνω παιδί δηλαδή που τα έβλεπα λίγο αλλιώς , της έπινα το αίμα . Για να καταλάβεις , σε ταξίδι στην Πορτογαλία έγινε κόμπλα με την άδεια της γυναίκας μου και αναγκαστήκαμε να γυρίσουμε μέσα σε 1 1/2 μέρα , μαζί με το καράβι .
Το ντεπόζιτο ήθελε γέμισμα κάθε 120-140 χιλιόμετρα και οι στάσεις ήταν από βενζινάδικο σε βενζινάδικο για 1 1/2 ημέρα ασταμάτητα .
Αλλάζω τις βαλβολίνες μου κάθε 10000 και είμαι εντάξει . ( Έχει τύχει να τις αλλάξω και σε πάνω από 20000 μια φορά ).
Οπότε τι μπορώ να πω για την αξιοπιστία της όταν έχω μείνει 2 φορές από τρόμπα βενζίνης με κανένα άλλο πρόβλημα . Η μία μετά από γέμισμα σε έναν επικηρυγμένο βενζινά ( το έμαθα αργότερα) και η δεύτερη μετά την ακινησία . Την πρώτη φορά η μηχανή ήταν 1 έτους και ούτε , μέσα στην εγγύηση και όταν μου την άλλαξαν μου είπε ένα παλικάρι τότε που τα λέγαμε καλά , ρε φιλαράκι με κανάτι έριξες μέσα το νερό ;


Αυτο με τους επικυρηγμενους βενζιναδες το επαθα και εγώ.
Βέβαια και εγω το έμαθα αφού έπαθα.

Ανεβαίνοντας για το σπίτι απο Αθήνα non/stop με καινούργιο ( για τα μετρα μού, λίγες ώρες πριν το είχα αγοράσει) μηχανάκι super tenere 750o
Δεν με άφησε κατευθείαν ,με πήγε σπίτι αγγομαχωντας,ίσως μέτρησε οτι λίγο αργότερα σε άλλο βενζινάδικο εβγαλα όσο μπορούσα απο μέσα,και γεμισα 100αρα + βελτιωτικό οκτανίων.
Η ζημιά είχε γίνει
Το κατακαθι απο τα καρμπ και το ντεπόζιτο δεν έπαιρνε καν φωτιά.
Τέτοιο καθαρό νεράκι ουτε τα φίλτρα της olympus....
 
Top Bottom