Σάββας
Μαθουσάλας member
Τι Νόακ και μπουρμπουλήθρες ?Δείτε και τι είναι το NOACK του λαδιού, για να μην γράφονται κοτσάνες....
Εμείς βάζουμε το δάχτυλο μέσα, γλύφουμε λίγο και σου λέμε ο κινητήρας σε τι κατάσταση είναι....
Τι Νόακ και μπουρμπουλήθρες ?Δείτε και τι είναι το NOACK του λαδιού, για να μην γράφονται κοτσάνες....
Εγώ κλωτσάω τα λάστιχα.Εμείς βάζουμε το δάχτυλο μέσα, γλύφουμε λίγο και σου λέμε ο κινητήρας σε τι κατάσταση είναι....
Δεν πιστεύω με καμιά φλώρικη μοτομπότα και ετσ?Εγώ κλωτσάω τα λάστιχα.
όλοι οι κατασκευαστές το λένε!Σάββα.... Κάθεσαι;
Στο αφρικα 750 και στο 1100gs ο κατασκευαστής τόσο λεει..1 λιτρο στα 1000... Απ ότι θυμαμαι(αλσχαιμερ)..
κατσε βρε...εχουμε το τεφτερι...
τιποτα δε λεει..
κοιταξα και στο bmw
τιποτα δε λεει
λοιπον για το πενφε το λενε στα USA φορουμ ως limit του κατασκευαστη και ετσι θαναι
Για το χοντα μου τοχε πει παλιος μαστορας στο africa club..
όλοι οι κατασκευαστές το λένε!
βλέπε harley /λαδι τρακτέρ στα περισσότερα μοντέλα της...Κι εγώ έτσι νόμιζα.
Έβλεπα πως ο Γκοργκόλης προτείνει για το DY125 20-50 και σκεφτόμουν πως εγώ ξέρω καλύτερα και έβαζα 10-40 ή και 15-50
Τελικά μονο με ορυκτέλαιο 20-50 δούλεψε στρωτά ο Κινέζος.
Κουφό;
Κάθε 4.000 χλμ....βλέπε harley λαδι τρακτέρ στα περισσότερα μοντέλα της...
Παίρνω πάσα Αποστόλη για να πω ότι αν βάλουμε ΜΒ σε μοτό με υγρούς συμπλέκτες που το κιβώτιο λιπαίνεται με το ίδιο λάδι με τον κινητήρα θα πάρουμε τα δισκάκια στο χέρι
Προσωπικά αντιθέτως τα βρίσκω μια χαρά τα MOTUL και αυτά χρησιμοποιώ σε όλα χρόνια τώρα.
Καλύτερα να μην καίει καθόλου.. Αφήνει καρβουνιδι στο θάλαμο καύσης.Πάντως καλύτερα να καίει και λίγο ,παρα καθολου.
Η καύση λέει ότι το λαδακι κάνει την δουλεια του
οι Αμερικάνοι στο στρώσιμο βάζουν ό,τι πιο απλό/αρχαίο και χοντρό στο μοτέρ.Ορθά κατ'εμέ γιατί εγώ στο bev άκουσα το μάστορα,άλλαξα λάδια στα 1000χλμ και το πήγαινα σαν τη βασίλισσα Βικτώρια.Τώρα αν το πιέσω ταξίδια με τελικές , το καλοκαίρι μου τρώει 600-700μλ/1000χλμ .για στρωσιμο δεν ξερω...εγω ειδα οτι πιανει καλυτερη αποδοση, ησυχαζε το μοτερ...(πρεπει ναχεις μοτερ γιουχου για να το καταλαβεις)
!!
Το σασμαν πιο καλα θα δουλεψει με χοντρο λαδι...
Εμεις εκει εστιαζουμε..ομως οι ανοχες σε τρομπα λαδιου κουζινετα στροφαλου κλπ ειναι συγκεκριμενες..
οποτε πας με το ιξωδες του κατασκευαστή..
καθόλου να μην καίει ,γιατί εναποτίθεται στον κινητήρα,παντού!. 0
Καλύτερα να μην καίει καθόλου.. Αφήνει καρβουνιδι στο θάλαμο καύσης.
Χώρια ότι κατεβάζει την θερμική απόδοση του καυσίμουκαθόλου να μην καίει ,γιατί εναποτίθεται στον κινητήρα,παντού!
Ειδικά στις βαλβίδες και στο πιστόνι επάνω!
όποιος λέει το αντίθετο δε γνωρίζει...
Θέλουν ξύλο φίλε μου και ανοίγματα γιατί μεταξύ των άλλων ο κινητήρας αν δεν τον ανοίξεις βγαίνει <<τεμπελάκος>>.οι Αμερικάνοι στο στρώσιμο βάζουν ό,τι πιο απλό/αρχαίο και χοντρό στο μοτέρ.Ορθά κατ'εμέ γιατί εγώ στο bev άκουσα το μάστορα,άλλαξα λάδια στα 1000χλμ και το πήγαινα σαν τη βασίλισσα Βικτώρια.Τώρα αν το πιέσω ταξίδια με τελικές το καλοκαίρι μου τρώει 600-700μλ/1000χλμ .
Το στρώσιμο θέλει και λίγο ''ξύλο'' για να εναρμονιστούν οι δακτύλιοι πιστονιού με το χιτώνιο.
Αυτό δε συμβαίνει με 25χ.α.ω και συνθετικό πλήρως λάδι.
Στο usa μετά το στρώσιμο ακόμη και σε μονοκύλινδρα βάζουν κατευθείαν 100% synthetic (εκτός harley) για καλύτερη απαγωγή θερμότητας/ευκολία εκκίνησης-άμεση λίπανση με τον πρώτο σπινθήρα στο μπουζί/αίσθηση κιβωτίου κτλ....
Ανοίγματα όχι ξύλο, να τσιτώνουν τα ελατήρια επάνω στα τοιχώματα του χιτωνίου.Θέλουν ξύλο φίλε μου και ανοίγματα γιατί μεταξύ των άλλων ο κινητήρας αν δεν τον ανοίξεις βγαίνει <<τεμπελάκος>>.
Ποτε δεν έχω παρατηρήσει "τεμπέλικο" μηχανάκι μεταξύ ίδιων κάποιου μοντέλου που δοκίμασα.Γιαυτό το λόγο όσο μπορώ ποτέ μεταχείρω γιατί τα πρώτα χλμ είναι καθοριστικά.
Δεν Μπουλάμε....Ποτε δεν έχω παρατηρήσει "τεμπέλικο" μηχανάκι μεταξύ ίδιων κάποιου μοντέλου που δοκίμασα.
Κάποια πιο σφιχτά, πιο "καπνισμένα" ναι, αλλά μετά απο 500-1000 δικά μου χλμ ξεκάπνιζαν όλα.
Αλλά εντάξει...κάποιοι πρέπει να τα αγοράζετε και καινούρια για να βρίσκουμε εμείς καλά μεταχειρισμένα