Pan-dvs
well know member
Γιατί στο χιτώνιο δεν ακουμπάει τίποτα...
Ερωτηση το 10-40 θα το καψει γρηγοροτερα η το 10-50?
Γιατί στο χιτώνιο δεν ακουμπάει τίποτα...
για στρωσιμο δεν ξερω...εγω ειδα οτι πιανει καλυτερη αποδοση, ησυχαζε το μοτερ...(πρεπει ναχεις μοτερ γιουχου για να το καταλαβεις)
!!
Το σασμαν πιο καλα θα δουλεψει με χοντρο λαδι...
Εμεις εκει εστιαζουμε..ομως οι ανοχες σε τρομπα λαδιου κουζινετα στροφαλου κλπ ειναι συγκεκριμενες..
οποτε πας με το ιξωδες του κατασκευαστή..
Παναγιώτη θα κάψει αυτό με το μικρότερο viscosity πρώτα που εδώ είναι το 40αρι εάν τώρα το 40αρι έχει καλύτερο intex τότε θα κάψει το 50αρι, ιατρό κάψει όμως ή η εξάτμιση του λαδιού είναι μεγαλύτερη από του άλλου; Βλέπε NOACK και εμείς νομίζουμε ότι τα καίει;Ερωτηση το 10-40 θα το καψει γρηγοροτερα η το 10-50?
Παναγιώτη θα κάψει αυτό με το μικρότερο viscosity πρώτα που εδώ είναι το 40αρι εάν τώρα το 40αρι έχει καλύτερο intex τότε θα κάψει το 50αρι, ιατρό κάψει όμως ή η εξάτμιση του λαδιού είναι μεγαλύτερη από του άλλου; Βλέπε NOACK και εμείς νομίζουμε ότι τα καίει;
Αυτό είναι πολύ σωστό που λες, το σύστημα λίπανσης έχει orifices για σταθερή πίεση σε όλο το κύκλωμα και υπάρχει περίπτωση να μην περνάει το πιο χοντρό λάδι, κλασσική περίπτωση το αυτοκίνητο μου που θέλει λάδι 5W/30 χειμώνα καλοκαίρι, ειδάλλως το έκαψες...Αν βαλεις πιο χοντρο απο του κατασκευαστη θα μπορει να το ψεκασει στο σασμαν ομως?
Πές.
Το Noack είναι ένας δείκτης του λαδιού που λέει πόσο λάδι χάνεται μέσω εξάτμισης του στις υψηλές θερμοκρασίες, ένα λάδι με ψηλό Noack μπορεί να χάσει και μέχρι 10% σε μία ώρα, εμείς νομίζουμε ότι τα καίμε ενώ στην πραγματικότητα το λάδι έχει εξατμιστεί...Εχουμε δυο λαδια,10-40 και 15-50,με το ιδιο index.Ποιο καιγεται γρηγοροτερα?
Επισης δεν καταλαβα αυτο με την εξατμιση λαδιου.
Αρα θα ηταν καλυτερο να παω σε 10-50?Το 40αρι
Δεν ξερω.. Στα αφρικα που ο κατασκευαστης προτείνει 10_40 και 20-50 αναλόγως κλίματος... Το 20-50 έχει πιο γλυκές αλλαγές.. Μακράν..Αν βαλεις πιο χοντρο απο του κατασκευαστη θα μπορει να το ψεκασει στο σασμαν ομως?
Άμα προτείνει και 20W/50 είσαι μέσα στα specs αν ζούσες στην Σιβηρία και έβαζες 20W/50 τον χειμώνα στους -40 το κρακ θα ακουγόταν μέχρι εδώ...Δεν ξερω.. Στα αφρικα που ο κατασκευαστης προτείνει 10_40 και 20-50 αναλόγως κλίματος... Το 20-50 έχει πιο γλυκές αλλαγές.. Μακράν..
Είπαμε εσύ θα μείνεις στο 10 οπότε μη σε απασχολει
κι αν πήγαινε σε 10-60 ακόμη καλύτερα; Ή όχι;
Από έρευνα που έκανα στο νετ... Κατέληξα στο όχι...κι αν πήγαινε σε 10-60 ακόμη καλύτερα; Ή όχι;
Κάτσε ρε, έχουμε τον μάστορα εδώ να μας πει! Δουλειά του ήταν!Από έρευνα που έκανα στο νετ... Κατέληξα στο όχι...
Θα ψάξω να δω αν έμεινε μπουκάλι σπίτιΜόνο άμα δω τα technical data
Το έχω απορία. 5/30 βάζει ο κατασκευαστής στο opel. πολλά τα κλμ μου λέει ο μάστορας 10/40 τώρα. Έκαψε περισσότερα. Είναι δυνατόν? Βέβαια δεν έχω εικόνα του οδηγήματος μιας και το οδηγεί η ....ψηλήΑυτό είναι πολύ σωστό που λες, το σύστημα λίπανσης έχει orifices για σταθερή πίεση σε όλο το κύκλωμα και υπάρχει περίπτωση να μην περνάει το πιο χοντρό λάδι, κλασσική περίπτωση το αυτοκίνητο μου που θέλει λάδι 5W/30 χειμώνα καλοκαίρι, ειδάλλως το έκαψες...