Τα πάντα για τα λιπαντικά

Σάββας

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.450
Ηλικία
61
Περιοχή
Αθήνα
Μοτοσυκλέτα
Diesel RC90
Όνομα
Σάββας
Περιοχή
Αθήνα
Σάββα.... Κάθεσαι;
Στο αφρικα 750 και στο 1100gs ο κατασκευαστής τόσο λεει..1 λιτρο στα 1000... Απ ότι θυμαμαι(αλσχαιμερ)
Σε Πενφέ δεν ξέρω αλλά σε Άφρικα πουθενά δεν έγραφε τέτοιο πράμα αλλά γράφει....κάθε μέρα πριν να το βάλεις μπρος έλεγξε τα τάδε και στάθμη λαδιού και αν απαιτείται συμπλήρωσε που τα γράφει άλλωστε διαχρονικά σε όλα τα μοντέλα της και μέχρι σήμερα άσχετα αν καίνε σταγόνα ή όχι. Το τσεκάρισα και τώρα μη μπας και μ' έχει βαρέσει (σίγουρα με έχει αλλά λέμε τώρα...) περισσότερο ο θείος Αλ.
 

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
Ο V της Honda εκείνης της εποχής το πίνει το λαδάκι του.
Φίλος με τρανσαλπ δεν έκανε αλλαγή λαδιών, παρα μονο όταν ήταν να αλλάξει φίλτρο λαδιού κάθε 15,000-20.000 χλμ
Απλά συμπλήρωνε κάθε 1000-1500 χλμ. Αλλες φορες συμπλήρωνε 200 ml, άλλες 300ml, κι αν το έστυβε στην Εθνική τελικές έφτανε σχεδόν το λίτρο καθε 1500 χλμ

Δίχρονο! Tooth
 

Σάββας

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.450
Ηλικία
61
Περιοχή
Αθήνα
Μοτοσυκλέτα
Diesel RC90
Όνομα
Σάββας
Περιοχή
Αθήνα
Ο V της Honda εκείνης της εποχής το πίνει το λαδάκι του.
Φίλος με τρανσαλπ δεν έκανε αλλαγή λαδιών, παρα μονο όταν ήταν να αλλάξει φίλτρο λαδιού κάθε 15,000-20.000 χλμ
Απλά συμπλήρωνε κάθε 1000-1500 χλμ. Αλλες φορες συμπλήρωνε 200 ml, άλλες 300ml, κι αν το έστυβε στην Εθνική τελικές έφτανε σχεδόν το λίτρο καθε 1500 χλμ

Δίχρονο! Tooth
Κείνες τις εποχές ναι πίνανε άλλα λίγο άλλα πολύ.
Η αντίρρησή μου εστιάζεται πως το έλεγε στο μανουάλι.
 

Λαμπης

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
8.981
Ηλικία
53
Περιοχή
Πετραλωνα
Όνομα
Θανάσης βεγγος

Σάββας

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.450
Ηλικία
61
Περιοχή
Αθήνα
Μοτοσυκλέτα
Diesel RC90
Όνομα
Σάββας
Περιοχή
Αθήνα
Σάββα ήσουν εσύ ποτέ στο transalp forum; Σαν να θυμάμαι να ήσουν. cdefghigi
Όχι Αποστόλη δεν ήμουν φίλε μου. Δεν είχα ποτέ Τρανσαλπάκι.
 

Pan-dvs

well know member
Δημοσιεύσεις
15.497
Περιοχή
Ιωαννινα
Μοτοσυκλέτα
Gs 1200
Όνομα
Πανος
Περιοχή
Ιωαννινα
Αυτο που βλεπω ειναι οτι εχουμε ολες τις πληροφοριες στο πιατο και βαζουμε το λαδι που θα μας πει ο μαστορας η ο κολλητος.Νομιζω οτι πρεπει να σεβομαστε αυτο που λεει ο κατασκευαστης και να εχουμε αυτο σαν αφετηρια για τις δοκιμες μας.

Απο την στιγμη που λεει 10 θα πει οτι με αυτο εκανε τις δοκιμες του και αυτο ειναι που περναει απο τις τρυπες η τις διαδρομες του κινητηρα οπως πρεπει.Αρα θεωρω οτι αυτο δεν το πειραζουμε γιατι εχει να κανει με το πως θα καταπονηθει ο κινητηρας και το σασμαν.Βαζονταν πχ 20αρι θα αργησει να κανει να δουλεψει το σασμαν και θα κοπαναν οι ταχυτητες.

Γιατι φαινομενικα ιδια λαδια συμπεριφερονται διαφορετικα?.Αυτο που λενε βαλε αλλο και οτι σου κατσει στο μηχανακι δεν με καλυπτει.Ποια ειναι τα χαρακτηριστικα που διαφοροποιουν φαινομενικα ιδια λαδια και το ενα το καιει γρηγορα και το αλλο αργα?

Αυτο που ειπε ο Μπαμης παραπανω το λενε και πολλες εταιρειες.Στα πρωτα 400 χλμ το λαδι θελει και αυτο στρωσιμο αν θελεις να λειτουργησει σωστα και να μην σου καει αλλα και να προστατευσει τον κινητηρα σωστα.

Θα μου πεις τωρα τι καθομαι και ψαχνω...ειναι θεμα χαρακτηρα.Θελω να ξερω το σωστο και ας κανω την *****ια μου στο τελος.
 

Σάββας

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.450
Ηλικία
61
Περιοχή
Αθήνα
Μοτοσυκλέτα
Diesel RC90
Όνομα
Σάββας
Περιοχή
Αθήνα
Έτσι Παναγιώτη.
Προφανώς ο κατασκευαστής έχει κάνει τις δοκιμές του και δεν είναι αυτός που θέλει να πάθουν κάτι τα προϊόντα του και να δυσφημιστεί.
Οπότε ακολουθούμε ότι λέει.

Τώρα γιατί το ένα λάδι συμπεριφέρεται με κάποιον τρόπο και κάποιο άλλο αλλιώς? Προφανώς κάτι στην σύνθεσή του παίζει ρόλο που εμείς σαν χρήστες δεν μπορούμε να του κάνουμε ανάλυση και να το δούμε παρά μόνο μακροσκοπικά να το χρησιμοποιήσουμε και να δούμε πως τα πάει στο δικό μας εργαλείο από πλευράς καταναλώσεως γιατί τα σύγχρονα λάδια προστατεύουν επαρκώς τους κινητήρες και είναι όλα καλά.

Καλά κάνεις και το ψάχνεις και εσύ και όλοι μας.
 

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
Αυτο που βλεπω ειναι οτι εχουμε ολες τις πληροφοριες στο πιατο και βαζουμε το λαδι που θα μας πει ο μαστορας η ο κολλητος.Νομιζω οτι πρεπει να σεβομαστε αυτο που λεει ο κατασκευαστης και να εχουμε αυτο σαν αφετηρια για τις δοκιμες μας.

Απο την στιγμη που λεει 10 θα πει οτι με αυτο εκανε τις δοκιμες του και αυτο ειναι που περναει απο τις τρυπες η τις διαδρομες του κινητηρα οπως πρεπει.Αρα θεωρω οτι αυτο δεν το πειραζουμε γιατι εχει να κανει με το πως θα καταπονηθει ο κινητηρας και το σασμαν.Βαζονταν πχ 20αρι θα αργησει να κανει να δουλεψει το σασμαν και θα κοπαναν οι ταχυτητες.

Γιατι φαινομενικα ιδια λαδια συμπεριφερονται διαφορετικα?.Αυτο που λενε βαλε αλλο και οτι σου κατσει στο μηχανακι δεν με καλυπτει.Ποια ειναι τα χαρακτηριστικα που διαφοροποιουν φαινομενικα ιδια λαδια και το ενα το καιει γρηγορα και το αλλο αργα?

Αυτο που ειπε ο Μπαμης παραπανω το λενε και πολλες εταιρειες.Στα πρωτα 400 χλμ το λαδι θελει και αυτο στρωσιμο αν θελεις να λειτουργησει σωστα και να μην σου καει αλλα και να προστατευσει τον κινητηρα σωστα.

Θα μου πεις τωρα τι καθομαι και ψαχνω...ειναι θεμα χαρακτηρα.Θελω να ξερω το σωστο και ας κανω την *****ια μου στο τελος.
Καλά κάνεις, αλλά δεν νομίζω να βγάλεις άκρη.
Κάποια στιγμή το είχα ψάξει πολύ κι εγώ. Λόγω χαρακτήρα όπως είπες. Δεν έβγαλα ασφαλές συμπέρασμα. Συγκέντρωσα απλά πολλές αντικρουόμενες απόψεις.

Νομίζω πως η ασφαλέστερη οδός είναι να πηγαίνει κάποιος σύμφωνα με το manual του στον τύπο του λαδιού. Πχ αν λέει 10-40 JASO MA πάει εκεί και όχι σε κάτι ανώτερο όπως ΜΑ2, ή διαφορετικό όπως ΜΒ. Επειδή και αυτά παίζουν τον ρόλο τους στην τριβή των μερών

Διαλέγεις λοιπόν μέσα απο τον προτεινόμενο τύπο ότι μάρκα επιλέξεις και βάζεις. Επειδή πρακτικά τα πρόσθετα που βάζει ο καθένας μέσα, αλλιώς θα δουλέψουν στο Tiger, αλλιώς στο Caponord, αλλιως στο Vstrom, αλλιώς στο Fazer και το bandit.
 

Σάββας

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.450
Ηλικία
61
Περιοχή
Αθήνα
Μοτοσυκλέτα
Diesel RC90
Όνομα
Σάββας
Περιοχή
Αθήνα
Παίρνω πάσα Αποστόλη για να πω ότι αν βάλουμε ΜΒ σε μοτό με υγρούς συμπλέκτες που το κιβώτιο λιπαίνεται με το ίδιο λάδι με τον κινητήρα θα πάρουμε τα δισκάκια στο χέρι γιατί θα ολισθαίνουν με την μία λόγο αντιτριβικών πρόσθετων.

Και γιαυτό λοιπόν ότι λέει η μάνα του κάθε εργαλείου.

Ένα επώνυμο λάδι που ανταποκρίνεται στις προδιαγραφές του κατασκευαστή του κάθε μοτό είναι μια χαρά.

Δεκαετιών ψάξιμο και προβληματισμοί αυτό το θέμα.
 

panavour

member
Δημοσιεύσεις
1.655
Ηλικία
63
Περιοχή
αθηναι
Μοτοσυκλέτα
voge500ds
Όνομα
pan
Τα λαδια ειναι ολοκληρη επιστημη,και δεν βγαζει ακρη ο απλος χρηστης.Βαζει λοιπον οτι του λεει η εταιρεια οσον αφορα το ιξωδες και το διαστημα αλλαγων,και απο εμπειρια με οποια μαρκα του καθεται με ποιο ησυχη και λιγοτερο τραχειά χρηση στο μηχανακι του.Αμα βαλει συνθετικο ,αλλαζει και αργοτερα,και παντα κοιταει και την σταθμη του λαδιου.Τα υπολοιπα ειναι ''δουλεια δεν ειχε ο διαβολος.......................''
 

Λαμπης

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
8.981
Ηλικία
53
Περιοχή
Πετραλωνα
Όνομα
Θανάσης βεγγος
Μη παιδεύεσαι και ψάχνεις, ΕΔΩ ΕΙΝΑΙ.
κατσε βρε...εχουμε το τεφτερι...
τιποτα δε λεει.. Tooth
κοιταξα και στο bmw
τιποτα δε λεειRolling

λοιπον για το πενφε το λενε στα USA φορουμ ως limit του κατασκευαστη και ετσι θαναι
Για το χοντα μου τοχε πει παλιος μαστορας στο africa club..abcdeooops
 

Attachments

  • 156207942_822586848652704_3866847434120642788_n.jpg
    156207942_822586848652704_3866847434120642788_n.jpg
    65,7 KB · Προβολές: 3

Λαμπης

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
8.981
Ηλικία
53
Περιοχή
Πετραλωνα
Όνομα
Θανάσης βεγγος
Αυτο που βλεπω ειναι οτι εχουμε ολες τις πληροφοριες στο πιατο και βαζουμε το λαδι που θα μας πει ο μαστορας η ο κολλητος.Νομιζω οτι πρεπει να σεβομαστε αυτο που λεει ο κατασκευαστης και να εχουμε αυτο σαν αφετηρια για τις δοκιμες μας.

Απο την στιγμη που λεει 10 θα πει οτι με αυτο εκανε τις δοκιμες του και αυτο ειναι που περναει απο τις τρυπες η τις διαδρομες του κινητηρα οπως πρεπει.Αρα θεωρω οτι αυτο δεν το πειραζουμε γιατι εχει να κανει με το πως θα καταπονηθει ο κινητηρας και το σασμαν.Βαζονταν πχ 20αρι θα αργησει να κανει να δουλεψει το σασμαν και θα κοπαναν οι ταχυτητες.

Γιατι φαινομενικα ιδια λαδια συμπεριφερονται διαφορετικα?.Αυτο που λενε βαλε αλλο και οτι σου κατσει στο μηχανακι δεν με καλυπτει.Ποια ειναι τα χαρακτηριστικα που διαφοροποιουν φαινομενικα ιδια λαδια και το ενα το καιει γρηγορα και το αλλο αργα?

Αυτο που ειπε ο Μπαμης παραπανω το λενε και πολλες εταιρειες.Στα πρωτα 400 χλμ το λαδι θελει και αυτο στρωσιμο αν θελεις να λειτουργησει σωστα και να μην σου καει αλλα και να προστατευσει τον κινητηρα σωστα.

Θα μου πεις τωρα τι καθομαι και ψαχνω...ειναι θεμα χαρακτηρα.Θελω να ξερω το σωστο και ας κανω την *****ια μου στο τελος.
για στρωσιμο δεν ξερω...εγω ειδα οτι πιανει καλυτερη αποδοση, ησυχαζε το μοτερ...(πρεπει ναχεις μοτερ γιουχου για να το καταλαβεις)
!!
Το σασμαν πιο καλα θα δουλεψει με χοντρο λαδι...
Εμεις εκει εστιαζουμε..ομως οι ανοχες σε τρομπα λαδιου κουζινετα στροφαλου κλπ ειναι συγκεκριμενες..
οποτε πας με το ιξωδες του κατασκευαστή..
 
Τελευταία επεξεργασία:

karellen

old member
Δημοσιεύσεις
5.415
Ηλικία
61
Μοτοσυκλέτα
Honda DAX 72 Τρου Αντβέ
Όνομα
Νίκος
Περιοχή
Καλαμάτα
Η διαφορά που παρατηρούμε στη λειτουργία μεταξύ των λαδιών δεν οφείλεται μόνο στο ιξώδες αλλά και στον κατασκευαστή.Αν το μάνιουαλ λέει 10-40 βάλε 10-40 αλλά άλλη μάρκα μέχρι να κατασταλάξεις.

Εγώ προσωπικά με τα Motul ποτέ δεν ήμουν ικανοποιημένος,είτε στα παλιότερα μηχανάκια,είτε στο ΧΤ,είτε στα gs.
Κατέληξα στα Liqui moli και έμεινα εκεί.
 

Λαμπης

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
8.981
Ηλικία
53
Περιοχή
Πετραλωνα
Όνομα
Θανάσης βεγγος
Η διαφορά που παρατηρούμε στη λειτουργία μεταξύ των λαδιών δεν οφείλεται μόνο στο ιξώδες αλλά και στον κατασκευαστή.Αν το μάνιουαλ λέει 10-40 βάλε 10-40 αλλά άλλη μάρκα μέχρι να κατασταλάξεις.

Εγώ προσωπικά με τα Motul ποτέ δεν ήμουν ικανοποιημένος,είτε στα παλιότερα μηχανάκια,είτε στο ΧΤ,είτε στα gs.
Κατέληξα στα Liqui moli και έμεινα εκεί.
Τρώνε γενικως θάψιμο τα μοτουλ.. Εγω καλά τα βρήκα αλλα σπάνε νωρίς.. Στα 3000χλμ αλλαγή.
 

Σάββας

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.450
Ηλικία
61
Περιοχή
Αθήνα
Μοτοσυκλέτα
Diesel RC90
Όνομα
Σάββας
Περιοχή
Αθήνα
Προσωπικά αντιθέτως τα βρίσκω μια χαρά τα MOTUL και αυτά χρησιμοποιώ σε όλα χρόνια τώρα.
Αρκεί να μην πέσετε σε μαϊμουδάκια γιατί δυστυχώς κυκλοφορούν και τέτοια.
Αλλά ΟΚ ότι νομίζει ο καθείς για το εργαλείο του.
ΕΝΤΙΤ : Και σε μένα δεν παίζουν αλλαγές κάθε 3-5 και τέτοια αλλά κάθε 12.000 που λέει ο κατασκευαστής ή κάθε χρόνο. Κιχ δεν κάνουν και σταγόνα δεν υπάρχει απώλεια μιας και κατά τις αλλαγές μετριούνται και όσα μπαίνουν τόσα βγαίνουν.
 

Σάββας

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.450
Ηλικία
61
Περιοχή
Αθήνα
Μοτοσυκλέτα
Diesel RC90
Όνομα
Σάββας
Περιοχή
Αθήνα
κατσε βρε...εχουμε το τεφτερι...
τιποτα δε λεει.. Tooth
κοιταξα και στο bmw
τιποτα δε λεειRolling

λοιπον για το πενφε το λενε στα USA φορουμ ως limit του κατασκευαστη και ετσι θαναι
Για το χοντα μου τοχε πει παλιος μαστορας στο africa club..abcdeooops
Άκου φάση να γελάσουμε.
Πάω σε συνεργείο όνομα και μη χωριό.
Ρωτώ για λάδια αν είναι να παίρνω από κει.
Μου λέει εγώ βάζω 10-60 και δουλεύουν όλα μια χαρά κλπ κλπ

Του λέω ρε φίλε η κατασκευάστρια εταιρεία δίνει μόνες επιλογές 10-30 και 10-40 θα βάλω 10-60 σε ένα ολοκαίνουργιο μοτέρ?
Εγώ αυτά βάζω μου απαντά σε όλα.
Εγώ δεν τα βάζω του ανταπαντώ, εύχομαι καλημέρα και καλή συνέχεια και εφαρμόζω σχέδιο <<Buggs Bunny>>.

Κατάλαβες τι παίζει στο μούπε ο Σάββας ο Λαγός και ο Μπάμπης ο δίχρονος ? Tooth Tooth Tooth
Οπότε ψάχνουμε μόνοι μας, διαβάζουμε και αποφασίζουμε.Smileys drinking beer EmoticonSmileys drinking beer EmoticonSmileys drinking beer Emoticon
 

apache

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
24.173
Ηλικία
60
Περιοχή
AΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
BMW R1200GSA
KOVE MAVERICK 500 X
Όνομα
Mανώλης
Περιοχή
Κορυδαλλός
Δείτε και τι είναι το NOACK του λαδιού, για να μην γράφονται κοτσάνες.... Tooth ToothToothToothToothTooth
 

giamar

Αφραπογιαννος
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
19.423
Περιοχή
Λεπτοκαρυά Κατερίνη
Μοτοσυκλέτα
Voge 300 & Αστρέα Grand 100 σε μπλε
Όνομα
Γιαννης
Περιοχή
Pieria
Πάντως καλύτερα να καίει και λίγο ,παρα καθολου.
Η καύση λέει ότι το λαδακι κάνει την δουλεια του
 
Top Bottom