Επισκευης συνεχεια .... στο δασος της Πεντελης σε κρυφο υπογειο συνεργειο αυστηρα για ducatisti ...... εξ ου και η σημερινη επισκεψη μου.
Βαλβιδες και οδηγοι τους βρεθηκαν σε αριστη κατασταση χωρις φθορες για 70.000 χιλ ..... ουτε γιαπωνεζικο μοτερ.
Αυτο με εκαιγε περισσοτερο επειδη φοβομουν με τις αμολυβδες βενζινες μην εγινε καμμια ζημια.
Παντα βαζω σουπερ αμολυβδη και προσθετο μολυβδου.
Αρα η παρουσια λαδιου οφειλεται στα φθαρμενα ελατηρια κατα 95% και στα τσιμουχακια των οδηγων κατα 5%..... εδω ρεζιλευτηκαμε...!
Ειναι ομως νωρις και αδικαιολοτητα για τα χιλιομετρα αυτα να εχουν φαγωθει τα ελατηρια .....
......αρα ή ηταν μαπα η ποιοτητα τους απο την παραπαίουσα τοτε δημοσια εταιρεια ducati ....... ή καποια αλλη αιτια μετα το πρωτο ανοιγμα του μοτερ .... αναποδα τοποθετηση ελατηριου λαδιου (η ενδειξη top ειναι φαγωμενη πλεον για να εξακριβωθει) , εξασθενηση του σπιραλ ελατηριου που σπρωχνει το ελατηριο λαδιου στα τοιχωματα του κυλινδρου? .....
Ιδωμεν .... η συνεχεια στο επομενο επεισοδιο ....
View attachment 28383
Τα αμαρτωλα ελατηρια θα αντικατασταθουν με καινουργια .....!
View attachment 28384