Τα μαμά του αφρικα που πήρα πάντως ήταν άθλια, το πίσω δε, έλιωσε στις 9.000χλμ..Στα λόγια μου έρχεσαι!
Η δικιά μου είχε πρώτη εφαρμογή Brembo. Υπάρχει ακόμη κόσμος που πιστεύει πως τα «γνήσια» ήταν καλύτερα από του εμπορίου. Υπάρχει ακόμη κόσμος που πιστεύει πως η αλλαγή στο επίσημο είναι καλύτερη από μόνος σου (ένα κατσαβίδι ένα torx 45). Ο καθένας πράττει κατά το δοκουν αλλά μην συντηρούμε μύθους
με βενζίνη μέσα;Μοτοσικλέτα με κάρμπ, 5 χρόνια ακίνητη, οι μεμβράνες θα έχουν γίνει ζελές?
Με ελευθέρωσες!!!!Πειράζει που στο δικό μου έβαλα Ferodo
Μέχρι πριν δοκιμάσω τα EBC φορούσα FERODO. Παρά πολύ καλάΜε ελευθέρωσες!!!!
Δεν ξέρω τι φοράω τώρα,έχει ψωμί ακόμα..
Επειδή είχα ferodo σε άλλες μοτό,η πρώτη μου επιλογή σε αλλαγή θα είναι ferodo και μετά το ότι άλλο..
Aκούω EBC,Brembo,Carbone Lorraine κλπ.
ΌΛΑ καλά..
Ferodo λοιπόν από εμένα... Αποκλείεται να μην με καλύψουν.
Λογικά ναι.με βενζίνη μέσα;
Οχι απαραιτητα.Μοτοσικλέτα με κάρμπ, 5 χρόνια ακίνητη, οι μεμβράνες θα έχουν γίνει ζελές?
εφυγες για καινουργιες μεμβρανες. Για να εισαι 100% σιγουρος ριξε βενζίνη κατευθειαν μεσα στο καρμπυρατερ και βαλε μπροσταΛογικά ναι.
Δεν είναι εύκολο αυτό. Σε ξένο μηχάνημα.εφυγες για καινουργιες μεμβρανες. Για να εισαι 100% σιγουρος ριξε βενζίνη κατευθειαν μεσα στο καρμπυρατερ και βαλε μπροστα
Τότε ξεκινάς με δεδομένο οτι θα χρειαστεις επισκευη καρμπυρατερ. Μην πιστευεις οτι θα εχει προβλημα μονο στις μεμβράνες. Αν έχει βενζίνες μέσα θα έχουν πιάσει μουργα παντου και θα εχει βουλώσει εντελώς. Οποτε καλύτερα ανοιγμα απο γνώστη, γενικό καθαρισμα και ρυθμιση από την αρχηΔεν είναι εύκολο αυτό. Σε ξένο μηχάνημα.
οχιΜοτοσικλέτα με κάρμπ, 5 χρόνια ακίνητη, οι μεμβράνες θα έχουν γίνει ζελές?
Σε μηχανάκια πάντως που έχω φτιάξει από ακινησία δεν χρειάστηκαν αλλαγή οι μεμβράνες αλλά ένα καλό καθάρισμα τα καρμπυρατέρ. Τις πέρναγα με λάδι ή βαζελίνη(για όλες τις χρήσεις) και δεν είχαν πρόβλημα.