Red Shogun
well know member
- Δημοσιεύσεις
- 3.786
- Ηλικία
- 25
- Περιοχή
- Βόλος
- Μοτοσυκλέτα
-
Suzuki FL125
Suzuki V-Strom 650
- Όνομα
- Τάσος
- Περιοχή
- Βόλος
Άρα από ότι κατάλαβα δεν αξίζει...
Καταλύτη δεν έχω γιατί έχω αλλαγμένη εξάτμιση, αντίθετα η εργοστασιακή έχει...EGR προφανώς δεν έχει το μηχανάκι. Δεν καταλήγει τίποτα απο την εξαγωγή στην εισαγωγή για να πεις οτι ανακυκλώνει τα καυσαέρια του ο κινητήρας.
Το μόνο που έχει είναι το crankcase breather το οποιο στέλνει τις αναθυμιάσεις του κάρτερ στο φιλτροκούτι...άρα καμία σχέση με το ξεκάπνισμα. Ο θάλαμος καύσης και να καθαρίσει όπως λέει, σε ένα μοτέρ 125 που πρέπει να το δουλέψεις ψηλά για να πεις οτι "πάει" το μηχανάκι μετά απο 5000km λογικά θα ξαναβρωμίσει....τουρμπίνα φυσικά και δεν έχω, αλλά θα είχε πλάκα αν είχε.
Νομίζω αξίζει περισσότερο να πάρω ένα υγρό engine cleaner που κάνει για όλα (μπεκ, βαλβίδες κλπ κλπ) με 10€ και να το κρατήσω για κάνα χρόνο+ παρά να πάω στο carbon off.
Ευχαριστώ για το βίντεο!
Καταλύτη δεν έχω γιατί έχω αλλαγμένη εξάτμιση, αντίθετα η εργοστασιακή έχει...EGR προφανώς δεν έχει το μηχανάκι. Δεν καταλήγει τίποτα απο την εξαγωγή στην εισαγωγή για να πεις οτι ανακυκλώνει τα καυσαέρια του ο κινητήρας.
Το μόνο που έχει είναι το crankcase breather το οποιο στέλνει τις αναθυμιάσεις του κάρτερ στο φιλτροκούτι...άρα καμία σχέση με το ξεκάπνισμα. Ο θάλαμος καύσης και να καθαρίσει όπως λέει, σε ένα μοτέρ 125 που πρέπει να το δουλέψεις ψηλά για να πεις οτι "πάει" το μηχανάκι μετά απο 5000km λογικά θα ξαναβρωμίσει....τουρμπίνα φυσικά και δεν έχω, αλλά θα είχε πλάκα αν είχε.
Νομίζω αξίζει περισσότερο να πάρω ένα υγρό engine cleaner που κάνει για όλα (μπεκ, βαλβίδες κλπ κλπ) με 10€ και να το κρατήσω για κάνα χρόνο+ παρά να πάω στο carbon off.
Ευχαριστώ για το βίντεο!