Δεν κατάφερα να το διαπιστώσω γιατί μια 6ετια που είχα το TDRακι είχε αρπάξει 2 φορές!!@dodos Τα δίχρονα γενικά ζητάνε πιο συχνά αλλαγή σε κυλινδροπίστονο; Ή μόνο όταν πάθει ζημιά;
Δεν κατάφερα να το διαπιστώσω γιατί μια 6ετια που είχα το TDRακι είχε αρπάξει 2 φορές!!@dodos Τα δίχρονα γενικά ζητάνε πιο συχνά αλλαγή σε κυλινδροπίστονο; Ή μόνο όταν πάθει ζημιά;
Και μένα μην το ματιασω ούτε σταγόνα ακόμη και με καύσωνα,όπως και το xr παρόλο που δουλεύει τέρμα.Το μεγάλο πάντως Τσεκάρισμα στα 5000 και αντε να χει κάψει 150ml και συνέχεια σκίσιμο!!
Έτσι νόμιζα θα ήταν και το αεροψυκτο!!!![]()
Το 250 ήταν Τάσο και είναι το μοναδικό μηχανάκι που μετάνιωσα που πούλησα γιατί θα γούσταρα να είχα ένα διχρονακι στις μέρες μας!!@dodos Το 125 είχες;
Και δεν έχουν και ένδειξη χαμηλής στάθμης στο ταμπλο ρε γαμωτο!!!! Τα φθηνά τα αεροψυκτα, δεν ξέρω για τα υπόλοιπα!!!Και μένα μην το μαγισσών ούτε σταγόνα,όπως και το xr παρόλο που δουλεύει τέρμα.
Το αερόψυκτο beverly το καλοκαίρι ( μόνο) πίνει άνετα 500 ml στα 1000 χλμ γιατί δουλειά στα κόκκινα....
Στάλθηκε από το POCO F2 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Καλά σου λεει γιατί παίρνει και μόνο 800ml λάδι@apache Τα 2τ ένα καλό που έχουν είναι η εύκολη επισκευή. Ούτε κεφαλή, ούτε βαλβίδες, εκκεντροφόροι, καδένες τίποτα. Φίλος με Ζ125 το έφτιαχνε όλο μόνος σπίτι, είναι εύκολα σαν μοτέρ. Και πιο ελαφριά τα μοτέρ τους νομίζω.
Στον μάστορα αυτόν απο 16μιση χρονών πάω και ο πατέρας μου οτι μηχανάκια είχε εκεί τα πάει. Αυστηρά ανα 2000χλμ μου λέει γιατί τρώει αρκετή χρήση σαν μοτέρ. Όπως κάθε παπί...
Φοβερή ιδέα!
Στην αρχή έβγαινε μόνο 250 μαύρο και μπλε του '88, το 125 το έβγαλε μετά, το ιταλικό νομίζω που λέγανε!!Νόμιζα μόνο σε 125 έβγαινε. Το δε 125 επίσης αρκετά δυνατό για τα κυβικά του. Είναι απο αυτά τα μηχανάκια που απλά θα ήθελα να έχω για βόλτα που και που έτσι για το γκάζι και μόνο.
Ωραίο θα είναι να το κάνεις και εκκρεμές σε ανάποδη θέση φυσικά από τη φώτο!!! Χαχαχα!!!Φοβερή ιδέα!
Έχω τρεις μηχανισμούς από ρολόγια και δεν δουλεύει κανείς μπας και φτιάξω επιτέλους το ρολόι από αλυσιδογράναζα που έχω στο μυαλό μου...
Τι διάολο...Η KTM τους φτιάχνει...?
Μοτεράκι TZR επάνω,κόλαση.Στην αρχή έβγαινε μόνο 250 μαύρο και μπλε του '88, το 125 το έβγαλε μετά, το ιταλικό νομίζω που λέγανε!!
50 διχρονα αλογάκια (χαμηλά ψόφιο και ψηλά σεληνιαζοταν) 137 κιλά, καλά φρένα, χάλια αναρτήσεις /πλαίσιο!! Ήταν μια εμπειρία όμως!!! Κάτι τρελλοΙαπωνες τους πέταγαν μοτέρ rd350 πάνω και εβαζαν και δεύτερο δίσκο εμπρός 320χιλιοστων!!!
Εμένα ήταν μπλεδάκι!! Χαχαχα!! Τελευταία του φωτό!!
View attachment 29489
Είδες τι δίσκο έβαλε μπροστά για να σταματήσει?Έχει και κάτι τρελαμένους που πετάνε ένα V4 απο rd 500 επάνω και καμιά χιλιαριτσα μετατροπές στα υπόλοιπα!!! Γκαζια και ένα λίτρο διχρονόλαδο!!! Χαχαχα!! View attachment 29491