Εξαρτάται το σκούτερ και το συνεργείο που πηγαίνει.Στο θέμα πλαστικών για τα σκούτερ τα θεωρώ αναλώσιμα γιατί λίγο το βάλε βγάλε στα ΄σέρβις τους λίγο ότι παραείναι πολλά έχουν φθορές ακόμη και χωρίς πτώση και κάποια κομμάτια θα χρειαστούν αλλαγή πιο γρήγορα από μια μοτοσυκλέτα που έχει σίγουρα πιο λίγα πλαστικά. Το είχα περιέργεια να βλέπω τα μισά σκούτερ πενταετίας και πάνω πιασμένα τα πλαστικά τους με νταιράπ και κατάλαβα ότι σπάνε για πλάκα στις βάσεις ειδικά που πιάνουν μεταξύ τους. Δεν υπάρχει για μένα σκούτερ με φθηνή συντήρηση λόγω της εργασίας για να το λύσεις. Οι ιμάντες της kymco είναι φθηνοί με μόνη εξαίρεση του x citing 500 στα 140 ευρώ.
Επειδή όπως είπα έχω οδηγήσει για πολλά χλμ το bev 350 που έχει φίλος, έχω δει σε σέρβις piaggio το παλιό 150ρι αλλού φίλου και τέλος το runner 125 RST 4t που έπαιζε να το πάρω κιόλας από αδελφικό φίλο, δεν έχω δει σε κανένα πλαστικές βάσεις. Σε όλα, ειδικά το 150 είναι 18 ετών και το runner 14, τα κουστούμια κουμπώνουν άριστα και οι βάσεις είναι κομπλέ.
Όμως όλα συντηρούνται σε εξουσιοδοτημενα συνεργεία τα οποία έχω καταλάβει πως το κατέχουν το λύσε δεσε μιας και ασχολούνται μόνο με αυτά.
Όταν ασχολείσαι με το ίδιο προϊόν επί χρόνια, το μαθαίνεις με κλειστά ματιά.
Μου έκανε εντύπωση πόσο γρήγορα και χωρίς να τα ζορίζει έλυσε το 80% από το κουστούμι του runner για κάτι που παρουσίαζε και έπρεπε να λυθούν.
Τωρα αν πηγαίνεις σε συνεργεία "ΟΛΑ ΤΑ ΣΦΑΖΩ ΟΛΑ ΤΑ ΜΑΧΑΙΡΩΝΩ" είναι πολύ πιθανό να το πάρεις σωβρακο όταν τελειώσει ο προφεσορας που παριστάνει τον παντογνωστη.
Το ιδιο έχω να πω και για SH300 (και με αυτό έχω γράψει πολλά χιλιόμετρα, φίλου και αυτό), το οποίο δεν είχε θέματα με τα πλαστικά. Και αυτο όμως μόνο σε επίσημο συνεργείο Honda.
*** το αστείο είναι πως ενώ δεν τα πάω με την καμία , όλοι οι φίλοι μου σκουτερ έχουν....
Στο τέλος, μόνο σκούτερ θα υπάρχουν.