Καλώς;
Κακώς;
Το μέλλον δείχνει σκούτερ είτε μας αρέσει είτε όχι.
Πάει ένα νέο παιδί να πάρει μηχανάκι και έχει μαζέψει 4κ λίγο πάνω-λίγο κάτω.
Θα πάρει ένα cruisym 250 ή 300, θα πάρει ένα Citycom 300, θα πάρει kymco X-town 300, ένα Agility 300, ένα Beverly 300, ένα Geopolis 300 και άλλα...
και θα έχει όχημα καθημερινής μετακίνησης, αλλά με προστασία απο τα καιρικά φαινόμενα για να πάει ατσαλάκωτος στην δουλειά του, 30 σκάρτα αλογάκια για να βγει και Εθνική οδό να πάει σαν άνθρωπος με 120 χλμ/ώρα άνετος. Με χώρο κάτω απο την σέλα να βάλει το κρανάκι του, χωρίς να χώσει άλλα 400 ευρώ για σιδεριές και βαλίτσες, Και θα τον πάει άνετα εντός Ελλάδας, φτηνά, οικονομικά, με απλή συντήρηση, με πολλά γκατζετομπλιμπλίκια, όπου θέλει. Με 4κ όλα αυτά
Τι επιλογές έχει στα 4κ για καινούρια μοτοσυκλέτα; Τι μπορεί να κάνει με αυτή την μοτοσυκλέτα και κυρίως τι επιπρόσθετο χρειάζεται να αγοραστεί για να απολαύσει όλα αυτά που στα σκούτερ έρχονται με την αγορά τους; Όχι, βρειτε μου μια ολοκληρωμένη πρόταση μοτοσυκλέτας με 30 άλογα στα 4κ και να μην είναι απο άγνωστη μάρκα στα βάθη της Ματζουρίας. Να το δούμε το πράγμα.
Για να φτάσει η οποιαδήποτε μοτο σε χώρους αποθηκευσης (απλά για κράνος θα σου πω) θέλει ξεχωριστή βάση και βαλίτσα 50άρα. Πάει το 300άρι για κάτι επώνυμο.
κι απο την στιγμή που τα σκούτερ απευθυνονται σε αυτή ακριβώς την γενιά δικυκλιστών, όσο πάει θα κερδίζουν όλο και παραπάνω μερίδιο.