ΜΟΤΟ GP μεταγραφικά και άλλα σχόλια

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.369
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Ρε! Αφήστε την τεχνολογία ήσυχη να αναπτύσσεται όπως θέλει απλώς ... δώστε για αρχή μόνον 10 λίτρα βενζίνης για όλον τον αγώνα μαζί και οι γύροι ... προθέρμανσης...! abcdefghgk
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.830
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Η Honda ακόμα δεν μπορεί να βρει τον δρόμο της στο MotoGP​


Η Honda συνεχίζει το ταξίδι της ψάχνοντας μέσα στην έρημο των αποτελεσμάτων να βρει το δρόμο της και πάλι προς την κορυφη στο MotoGP.

Δεν υπάρχει τρόπος να βγει από τον λαβύρινθο και να εγκαταλείψει τις τελευταίες θέσεις που συνήθως καταλαμβάνει και φέτος το 2024. Δεν υπάρχει τρόπος για τους Ιάπωνες να πατήσουν το κλειδί και να δημιουργήσουν μια τεχνική βελτίωση που θα τους φέρει πιο κοντά στους καλύτερους.

Μετά την επίτευξη καλύτερων παραχωρήσεων, με περισσότερες ιδιωτικές δοκιμές, για παράδειγμα, η ελπίδα για το HRC ήταν στη δοκιμή της Χερέθ, εκείνη μετά το Ισπανικό Γκραν Πρι και όλα τα βλέμματα ήταν πάνω τους. Ωστόσο, ούτε οι χρόνοι ούτε οι αισθήσεις των οδηγών της φαίνεται να αποδίδουν, σύμφωνα με τους ίδιους τους πρωταγωνιστές.

Ο ίδιος ο Alberto Puig , διευθυντής της Repsol Honda, προσπάθησε να αναζητήσει το θετικό, μέσα στην ανησυχία. «Μπορώ να πω λίγο-πολύ αυτό που λέγαμε τους τελευταίους μήνες. Προσπαθούμε πολλά, πολλά πράγματα και προσπαθούμε να βρούμε μια λύση, γιατί ακόμα δεν είμαστε ξεκάθαρα εκεί που θέλουμε να είμαστε.» δήλωσε στο motogp.com.

«Έχουμε τέσσερις οδηγούς και προσπαθούμε να τους χρησιμοποιήσουμε όλους για να δοκιμάσουμε διαφορετικά πράγματα. Άρα όλοι δοκιμάζουν διαφορετικά πράγματα . Προσπαθούμε να βρούμε τους καλύτερους δυνατούς συνδυασμούς, φυσικά», αποκάλυψε.

Ο Puig ομολογεί ότι δεν είναι σίγουροι πού να πάνε. «Εάν μπορούμε να καταλάβουμε την κατεύθυνση που πρέπει να ακολουθήσουμε, μπορούμε να προσπαθήσουμε να κάνουμε βήματα προς τα εμπρός. Φυσικά, πολλά από τα πράγματα που ανακαλύπτουμε δεν είναι αυτόματα. Θέλω να πω, πιθανότατα δεν θα μπορούμε να τα χρησιμοποιήσουμε στο επόμενο Γκραν Πρι, αλλά μπορούμε να ξεκινήσουμε την προετοιμασία άλλων εξαρτημάτων, μπορούμε να συνεχίσουμε να κάνουμε αυτό που κάνουμε Η Honda δεν κοιμάται. Πρέπει να βρούμε την κατεύθυνση που περιμένουμε και θέλουμε », παραδέχτηκε.

Ο Joan Mir αισθάνθηκε ότι βρήκε ένα μονοπάτι. «Ο χρόνος του γύρου δεν δείχνει καμία διαφορά, αλλά πραγματικά αισθάνομαι ότι είμαστε πιο κοντά στο να κάνουμε ένα βήμα, αφού η κατεύθυνση προς την οποία πρέπει να πάμε είναι ξεκάθαρη . Πρέπει να πω ότι είμαι χαρούμενος με την προσπάθεια που επιδεικνύει η Honda», διαβεβαίωσε.

Ο Luca Marini, από την άλλη, δεν το βλέπει τόσο καθαρά. «Καταφέραμε να κάνουμε πολλές δοκιμές για το μέλλον. Είμαστε ακόμα μακριά από εκεί που πρέπει να είμαστε , αλλά η Honda δεν επαναπαύεται», δήλωσε.

Ο Johann Zarco δεν φαίνεται να βλέπει άμεσα αποτελέσματα. «Υπάρχουν δυνατότητες και μου αρέσει αυτή η πρόκληση, αλλά πρέπει να κάνουμε αρκετές αλλαγές για να παλέψουμε για καλύτερες θέσεις. Επικεντρώθηκα στο να δώσω τη μέγιστη ανατροφοδότηση για να βοηθήσω τη Honda να βρει τη σωστή κατεύθυνση.»
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.369
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Αν ειναι δυνατον απο εναν πρωτοπορο κατασκευαστη..... facepalm 2
Οχι τιποτα αλλο , φανταζομαι τι κανουν τωρα στο υπογειο του R&D οι καϋμενοι γιαπωνεζοι μηχανικοι της ....!Banging head
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.830
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Luca Marini: “Φέτος οι αγώνες είναι πιο όμορφοι κι ας τους βλέπω μόνο στην τηλεόραση”​


Ο Luca Marini ήταν ειρωνικός αυτή την Πέμπτη στο Le Mans όταν μίλησε για προσπεράσματα στην κορυφαία κατηγορία του πρωταθλήματος, μια μάχη που από τη μέχρι τώρα θέση του πίσω μπορεί να απολαύσει μόνο όταν την παρακολουθεί στην τηλεόραση.

Την περασμένη Δευτέρα το MotoGP ανακοίνωσε τους νέους τεχνικούς κανονισμούς για το 2027 και η πλειοψηφία των οδηγών μίλησε αυτή την Πέμπτη στο Le Mans για το θέμα. Ένας από αυτούς που ήταν πιο προσεκτικοί με τις ανακοινωθείσες αλλαγές ήταν ο οδηγός της Honda Luca Marini.
«Το 2027 είναι πολύ μακριά. Αυτή τη στιγμή έχω αρκετά να σκεφτώ μακροπρόθεσμα, τώρα είμαι συγκεντρωμένος στο φέτος και στη μοτοσυκλέτα μας για να προσπαθήσω να βελτιώσω την κατάσταση», εξήγησε.
Αν και ο Marini έχει συμβόλαιο τη φετινή και την επόμενη σεζόν με τη Honda, ρωτήθηκε αν έβλεπε τον εαυτό του στο πλέγμα του MotoGP για το 2027, μια ερώτηση που δεν περίμενε ο Ιταλός.
«Θα δούμε, θα δούμε, δεν ξέρω», είπε με ένα ελαφρώς αναγκαστικό χαμόγελο. «Θα ήθελα να συνεχίσω να είμαι αναβάτης MotoGP για μερικά ακόμη χρόνια».

«Το μόνο που μπορώ να πω για τον νέο κανονισμό είναι ότι η αλλαγή στην αεροδυναμική, καθιστώντας τον πιο περιορισμένο, θα απαιτήσει μια μελέτη που θα κάνει το κόστος ακόμη υψηλότερο»,
«Όπως είδαμε αυτά τα χρόνια στο MotoGP, η αεροδυναμική είναι αυτή που έχει κάνει τη διαφορά πάνω από οτιδήποτε άλλο. Σου επιτρέπει να επιταχύνεις καλύτερα, να στρίβεις, να έχεις περισσότερο κράτημα, να φρενάρεις καλύτερα… Νομίζω απλώς αλλάζοντας το πλάτος της περιοχής των φτερών “Θα απαιτήσει περισσότερη αεροδυναμική εργασία από μηχανικούς, ξεκινώντας ξανά από το μηδέν, εκτινάσσοντας τις δαπάνες στα ύψη. Θα είναι δύσκολο γιατί οι κατασκευαστές θα θέλουν το ίδιο αποτέλεσμα τώρα με λιγότερη επιφάνεια. Είναι δύσκολο να μιλήσουμε τώρα για το πώς μπορούν να επηρεάσουν τα υπόλοιπα οι κανόνες.»


Για το πρόβλημα με το προσπέρασμα, στο οποίο έχουν πρόβλημα πολλοί αυτά τα χρόνια λόγω αναταράξεων στις πτέρυγες είπε:
«Αδύνατον να το ξέρω τώρα. Αλλά νομίζω ότι φέτος, με τα νέα ελαστικά, που έχουν βελτιωθεί φέτος, το προσπέρασμα έχει κάνει ένα καλό βήμα μπροστά. Οι αγώνες φέτος μου φαίνονται πολύ πιο όμορφοι, αν και δυστυχώς αυτή τη στιγμή τους βλέπω μόνο στην τηλεόραση», είπε αστειευόμενος ότι συνήθως αγωνίζεται για τις τελευταίες θέσεις. «Εκεί πίσω έχουμε και καλές μάχες», κατέληξε γελώντας.
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.830
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

MotoGP – Διήμερο τεστ για Honda και Yamaha στο Mugello μήπως βρεθεί φως στην άκρη του τούνελ​

Το σύστημα παραχωρήσεων θέλουν να εκμεταλλευτούν οι δύο Ιάπωνες κατασκευαστές
motomag MotoGP – Διήμερο τεστ για Honda και Yamaha στο Mugello μήπως βρεθεί φως στην άκρη του τούνελ


Μπορεί η εμφάνιση του Fabio Quartararo στο Le Mans να έφερε κάποια χαμόγελα στο στρατόπεδο της Yamaha ωστόσο ο δρόμος για να φτάσει ξανά στην κορυφή η εταιρεία από την Iwata είναι πολύ μακρύς, από την άλλη στην Honda τα πράγματα είναι πολύ χειρότερα καθώς σχεδόν όλοι οι αναβάτες της ψάχνουν να βρουν φως στην άκρη ενός τούνελ που μοιάζει να είναι ατελείωτο.

Αμφότερες οι δύο ιαπωνικές εταιρείες θα βρεθούν δύο ημέρες -Τρίτη και Τετάρτη- στην πίστα του Mugello για δοκιμές, κάνοντας χρήση του νέου συστήματος παραχωρήσεων του MotoGP. Για τη Yamaha αυτές οι δύο ημέρες θα είναι πολύ σημαντικές καθώς οι Fabio Quartararo και Alex Rins για πρώτη φορά θα πραγματοποιήσουν κάποιο τεστ καθώς ο μόνος χρόνος που είχαν για να δουλέψουν με τις μοτοσυκλέτες τους ήταν αυτός που υπήρχε στα Grand Prix που έχουν διεξαχθεί μέχρι και σήμερα.
MotoGP – Διήμερο τεστ για Honda και Yamaha στο Mugello μήπως βρεθεί φως στην άκρη του τούνελ

Στο γαλλικό GP o Alex Rins ανέφερε πως αυτό το τεστ είναι πολύ σημαντικό ενώ ο Fabio Quartararo με την σειρά του δήλωσε: “Θέλουμε να επιβεβαιώσουμε την αποτελεσματικότητα των αλλαγών στο στήσιμο που πραγματοποιήσαμε στο Warm-Up στην Γαλλία. Ένας από τους στόχους μας θα είναι επίσης η επαναξιολόγηση των σημαντικών νέων εξαρτημάτων που φέραμε στη Jerez. Θα είμαστε σε θέση να κάνουμε συγκρίσεις σε μια εντελώς διαφορετική πίστα δίνοντας έμφαση στη νέα αεροδυναμική, η οποία θα μπορούσε να βοηθήσει στη διόρθωση των προβλημάτων της μοτοσυκλέτας στις στροφές.

Είναι περίπλοκο γιατί ειλικρινά, έχουμε δοκιμάσει τα πάντα. Από το Portimao, νομίζω ότι έχω κάνει περισσότερες αλλαγές από ό,τι σε τέσσερα χρόνια και το πρόβλημα είναι το ίδιο. Έχουμε περισσότερη δύναμη από το μοτέρ ωστόσο έχουμε χάσει στο δυνατό μας σημείο που ήταν οι στροφές και πρέπει να το ανακτήσουμε αυτό το συντομότερο δυνατό. Όσον αφορά την αεροδυναμική, θα τη βελτιώσουμε. Θα χρησιμοποιήσουμε και το νέο ψαλίδι που δεν πρόλαβα να το δοκιμάσω στο Le Mans αλλά μάλλον όχι για πολύ. Οι δύο ημέρες στο Mugello νομίζω ότι θα μπορούσαν να είναι πολύ θετικές".

MotoGP – Διήμερο τεστ για Honda και Yamaha στο Mugello μήπως βρεθεί φως στην άκρη του τούνελ

Στο αντίπαλο ιαπωνικό στρατόπεδο τα πράγματα επίσης είναι δύσκολα αν και η Honda έχει περισσότερους αναβάτες οι οποίοι θεωρητικά θα μπορούσαν να εξελίξουν ταχύτερα την RC213V και να βρουν λύσεις στα πολλά προβλήματα που υπάρχουν. Στη Βαρκελώνη ο δοκιμαστής της εταιρείας Stefan Bradl δοκίμασε μία νέα μοτοσυκλέτα ωστόσο οι αναβάτες της LCR δεν την βρήκαν και τόσο καλή. Από την άλλη η Honda πιστεύει ότι η νέα αυτή μοτοσυκλέτα έχει αρκετά ενδιαφέροντα στοιχεία… άβυσσος το μυαλό των Ιαπώνων.

Στο Mugello παρόντες στο τεστ θα είναι και οι δύο αναβάτες του HRC με τους Luca Marini και Joan Mir να ανυπομονούν να σημειώσουν κάποια πρόοδο. Ο Marini ανέφερε χαρακτηριστικά: “Έχουμε μπόλικη δουλειά να κάνουμε με τη νέα μοτοσυκλέτα, τα νέα χαρακτηριστικά της θα μας επιτρέψουν να γίνουμε λίγο ταχύτεροι. Θα κάνουμε ένα καλό συμβιβασμό ανάμεσα σε πολλά εξαρτήματα. Δεν πρόκειται να αλλάξουν όλα από την μία μέρα στην άλλη, αλλά για μένα μπορεί να υπάρξει καλή πρόοδος και κινούμενοι προς αυτή την κατεύθυνση μπορούμε να σημειώσουμε περαιτέρω πρόοδο για το τέλος της σεζόν".
MotoGP – Διήμερο τεστ για Honda και Yamaha στο Mugello μήπως βρεθεί φως στην άκρη του τούνελ

Για πρώτη φορά σε τεστ παραχωρήσεων θα βρεθούν και οι αναβάτες της LCR. O Johann Zarco θα δοκιμάσει για πρώτη φορά την RC213V στο Mugello και πιστεύει πως ακόμη και αυτά τα εξαρτήματα που δεν δουλεύουν δίνουν ωστόσο μια πληροφορία στην ομάδα. Ο Γάλλος παραδέχτηκε πως προσπαθεί και στους αγώνες να αντιμετωπίσει την κύρια πηγή των προβλημάτων της Honda και πως αυτό το τεστ πρόκειται να ξεκαθαρίσει την κατάσταση.

Ο ίδιος ανέφερε χαρακτηριστικά: "Αν ήταν τόσο εύκολο δεν θα είχαμε αυτό το πρόβλημα. Υπάρχει ένας συνδυασμός πραγμάτων που σημαίνει ότι η Honda δεν μπορεί να ξεφύγει από αυτό. Η δουλειά μου ως αναβάτης είναι να συγκεντρώνομαι και να δίνω τα πάντα με την μοτοσυκλέτα που οδηγώ. Αυτή τη στιγμή δεν μπορώ να απαντήσω τι φταίει. Σε ποιο τομέα θα δουλέψουμε στο τεστ θα το γνωρίζω είτε το βράδυ της Τρίτης είτε το πρωί της Τετάρτης”.
Κρίσιμο λοιπόν το διήμερο τεστ στο Mugello για τις Yamaha και Honda όπου αμφότερες θα πρέπει να βρουν λύσεις στα προβλήματα που τους ταλαιπωρούν τόσο καιρό.
MotoGP – Διήμερο τεστ για Honda και Yamaha στο Mugello μήπως βρεθεί φως στην άκρη του τούνελ
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.369
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Βρε μπας και τάχουν τσακωσει κρυφα οι γιαπωνεζικες εταιρειες απο τους Γερμανο-Ιταλους και κανουν την παλαβη πως ... κατι ψαχνουν ...? cdefghigi
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.830
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Ο Alex Rins ταχύτερος στις ιδιωτικές δοκιμές MotoGP στο Mugello για Honda και Yamaha – Αποτελέσματα​


Ο Alex Rins σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο στο Yamaha YZR-M1 και τις δύο ημέρες των ιδιωτικών δοκιμών MotoGP της Yamaha, της Honda και της Aprilia στο Mugello.

Οκτώ οδηγοί MotoGP πήραν μέρος σε μια διήμερη ιδιωτική δοκιμή στη πίστα του Mugello στην Τοσκάνη.
Οι ιαπωνικές μάρκες δεν σταματούν να προσπαθούν να βρουν λύσεις στα προβλήματα των μοτοσυκλετών τους ώστε να βρεθούν και πάλι στο επίπεδο του ανταγωνισμού.


Οι ομάδες Honda και Yamaha MotoGP χρησιμοποίησαν την εβδομάδα χωρίς αγώνες για μια ιδιωτική δοκιμή στο Mugello, με τους κανονικούς αναβάτες των εργοστασιακών ομάδων χάρη στις παραχωρήσεις που έχουν για φέτος.
Ενώ η Yamaha δούλεψε και τις δύο μέρες, η Honda χρησιμοποίησε μόνο την Τετάρτη. Η Aprilia χρησιμοποίησε τον Lorenzo Salvadori για να ελέγξει ορισμένα εξαρτήματα.

Ο αναβάτης της Yamaha, Alex Rins, ήταν ταχύτερος και τις δύο ημέρες με το M1. Ο Καταλανός σημείωσε ανεπίσημα χρόνο 1:45.931 την Τετάρτη. Αυτό έκανε τον Ισπανό τον μοναδικό οδηγό που έμεινε κάτω από το 1:46. Πίσω του ήταν ο ομόσταυλός του Fabio Quartararo με 1:46.280.

Και οι δύο εργοστασιακοί οδηγοί της Yamaha δοκίμασαν διάφορα νέες ενημερώσεις στις μοτοσυκλέτες τους – συμπεριλαμβανομένου ενός νέου αεροδυναμικού πακέτου.

Ο οδηγός δοκίμων της Yamaha, Cal Crutchlow συμμετείχε στην δοκιμή του Mugello, μόνο την Τρίτη και είχε δύο μοτοσυκλέτες M1 στο γκαράζ με την ομάδα δοκιμών της Yamaha – ο προσωπικός του ταχύτερος χρόνος γύρου ήταν 1:48.680.

Η Honda φαίνεται πως εξακολουθεί να έχει το μεγαλύτερο πρόβλημα, αφού δεν είναι ορατή μια λύση για να βελτιώσουν τις μοτοσυκλέτες τους, για να γίνουν ξανά ανταγωνιστικοί στην κατηγορία που τους έχει δώσει τόσα πολλά. Επιπλέον, οι τέσσερις οδηγοί τους είναι ξεκάθαροι και όλοι επιβεβαιώνουν ότι η νοοτροπία της ομάδας πρέπει να αλλάξει εάν θέλουν να ελπίζουν να πετύχουν αποτελέσματα.

Ο ταχύτερος αναβάτης της Honda στο Mugello ήταν ο Ιάπωνας Taka Nakagami με το LCR Honda – που έκανε ταχύτερο γύρο με χρόνο 1:46.352. Για τον εργοστασιακό οδηγό της Repsol Honda, Joan Mir, ο χρόνος του ήταν 1:47.041 – ακριβώς πίσω του ήταν ο οδηγός της LCR, Johann Zarco με 1:47.046, ενώ ο Luca Marini ήταν τελευταίος από τους οδηγούς της Honda με χρόνο 1:47.330 σύμφωνα με τα ανεπίσημα αποτελέσματα!

Ο οδηγός δοκίμων της Aprilia MotoGP, Lorenzo Salvadori – που θα αγωνιστεί στο Mugello ως μπαλαντέρ τον Ιούνιο – ήταν επίσης στο Mugello και τις δύο ημέρες. Προσωπικός καλύτερος χρόνος του ήταν 1:48.121.
Για σύγκριση: Το 2023, ο ταχύτερος γύρος αγώνα στο Mugello ήταν του Pecco Bagnaia και – ήταν 1:46,8. Στο Q2, ο Pecco Bagnaia κέρδισε την Pole position με χρόνο 1:44,8.
Ανεπίσημοι χρόνοι ιδιωτικής δοκιμής MotoGP Mugello:
1. Alex Rins, Yamaha 1:45.931
2. Fabio Quartararo, Yamaha, 1:46.280
3. Taka Nakagami, Honda, 1:46.352
4. Joan Mir, Honda, 1:47.041
5. Johann Zarco, Honda, 1:47.046
6. Luca Marini, Honda, 1:47.330
7. Lorenzo Salvadori, Aprilia, 1:48.121
8. Cal Crutchlow, Yamaha, 1:48,680
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.830
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Luca Marini - Όπου φύγει-φύγει από τη Honda;​

69ac11e514fe7043118ee11c90610e16_XL.jpg


Δημοσιεύματα στον ιταλικό ειδικό τύπο φέρνουν το Luca Marini να ψάχνει ένα πρόωρο τέλος στη σχέση του με τη Honda.
Μπορεί ο Marini είναι ο αντικαταστάτης του Marc Marquez στην Repsol Honda, ωστόσο τα πράγματα δεν πάνε όπως θα ήθελε μιας και δεν έχει σημειώσει ούτε έναν βαθμό μετά από πέντε γύρους της σεζόν του 2024. Για την ακρίβεια, είναι ο μόνος αναβάτης "πλήρους απασχόλησης" χωρίς βαθμό στο Πρωτάθλημα. Κάπως έτσι, ο Marini θα μπορούσε να προσπαθήσει να... «ξεφύγει», αναφέρει το Motosprint, με την ομάδα της Trackhouse να είναι ένας πιθανός... προορισμός.

Ο Marini ωστόσο υπέγραψε διετές συμβόλαιο για να ενταχθεί στη Honda, πράγμα που σημαίνει ότι είναι ήδη δεσμευμένος και για το 2025 με την τωρινή του ομάδα, οπότε το να σπάσει το συμβόλαιό του θα ήταν πολύπλοκο εγχείρημα. Στον αντίποδα, ο ετεροθαλής αδερφός του Valentino Rossi δεν έχει τερματίσει ούτε ένα αγώνα πάνω από την 16η θέση και ήταν συνήθως στο πίσω μέρος του grid όλα τα Σαββατοκύριακα.

Εδώ λοιπόν έρχεται η Trackhouse με την σαφώς ανώτερη μοτοσυκλέτα της Aprilia, η οποία αναφέρεται στην Ιταλία ως μια βιώσιμη λύση από τη Honda, μιας και διευθύνεται από τον Davide Brivio, το manager που έχει θρυλική ιστορία με τον Valentino Rossi. Αλλά το μεγαλύτερο ζήτημα θα είναι αναπόφευκτα το συμβόλαιο που υπέγραψε ο Marini στο τέλος του 2023, για να αφήσει την ομάδας της VR46 και του Rossi και να ξεκινήσει ένα μακροπρόθεσμο Project με τη Honda.

Που να φανταζόταν τότε ο Luca πως θα κατέβαινε στο κάτω μέρος της βαθμολογίας του Πρωταθλήματος, ξεπερνώντας ακόμη και τους teammates του στη Honda...
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.369
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Ήθελα να έβλεπα την Honda να παρακαλάει τον ... Rossi να γυρίσει πισω ....! Tooth
 

KostasT

old member
Δημοσιεύσεις
4.541
Περιοχή
Αθηνα
Μοτοσυκλέτα
Honda CBF1000FA
Honda SH300i
Όνομα
Δες nickname

Luca Marini - Όπου φύγει-φύγει από τη Honda;​

View attachment 57670


Δημοσιεύματα στον ιταλικό ειδικό τύπο φέρνουν το Luca Marini να ψάχνει ένα πρόωρο τέλος στη σχέση του με τη Honda.
Μπορεί ο Marini είναι ο αντικαταστάτης του Marc Marquez στην Repsol Honda, ωστόσο τα πράγματα δεν πάνε όπως θα ήθελε μιας και δεν έχει σημειώσει ούτε έναν βαθμό μετά από πέντε γύρους της σεζόν του 2024. Για την ακρίβεια, είναι ο μόνος αναβάτης "πλήρους απασχόλησης" χωρίς βαθμό στο Πρωτάθλημα. Κάπως έτσι, ο Marini θα μπορούσε να προσπαθήσει να... «ξεφύγει», αναφέρει το Motosprint, με την ομάδα της Trackhouse να είναι ένας πιθανός... προορισμός.

Ο Marini ωστόσο υπέγραψε διετές συμβόλαιο για να ενταχθεί στη Honda, πράγμα που σημαίνει ότι είναι ήδη δεσμευμένος και για το 2025 με την τωρινή του ομάδα, οπότε το να σπάσει το συμβόλαιό του θα ήταν πολύπλοκο εγχείρημα. Στον αντίποδα, ο ετεροθαλής αδερφός του Valentino Rossi δεν έχει τερματίσει ούτε ένα αγώνα πάνω από την 16η θέση και ήταν συνήθως στο πίσω μέρος του grid όλα τα Σαββατοκύριακα.

Εδώ λοιπόν έρχεται η Trackhouse με την σαφώς ανώτερη μοτοσυκλέτα της Aprilia, η οποία αναφέρεται στην Ιταλία ως μια βιώσιμη λύση από τη Honda, μιας και διευθύνεται από τον Davide Brivio, το manager που έχει θρυλική ιστορία με τον Valentino Rossi. Αλλά το μεγαλύτερο ζήτημα θα είναι αναπόφευκτα το συμβόλαιο που υπέγραψε ο Marini στο τέλος του 2023, για να αφήσει την ομάδας της VR46 και του Rossi και να ξεκινήσει ένα μακροπρόθεσμο Project με τη Honda.

Που να φανταζόταν τότε ο Luca πως θα κατέβαινε στο κάτω μέρος της βαθμολογίας του Πρωταθλήματος, ξεπερνώντας ακόμη και τους teammates του στη Honda...
οοοοχι @αριολακι....θε μεινεις εκει και το 2025 για να μαθεις να το παιζεις μαγκας, εξυπνος και ξερολας!Rolling
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.830
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Joan Mir για τη σεζόν του 2023 με τη Honda: “Δεν έχω ιδέα για το πόσο μπορεί να αντέξει ακόμα το σώμα μου”​

Ακόμη ένας αναβάτης Honda που αναφέρεται στις δυσκολίες της εξέλιξης της RC213V και στις πολλές πτώσεις της σεζόν του 2024
motomag MotoGP – Mir “Δεν ξέρω πόσο το σώμα μου μπορεί να αντέξει στη Honda”


Ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής του 2020 Joan Mir, μπαίνει στη λίστα των αναβατών της Honda οι οποίοι παραπονιούνται πως το σώμα τους δεν πρόκειται να αντέξει για πολύ ακόμα αυτή την κατάσταση, καθώς οι συνεχόμενες πτώσεις προκαλούν προβλήματα τα οποία θα μπορούσαν ακόμα και να βάλουν τέλος στην αγωνιστική τους καριέρα.

Το να βλέπουμε αναβάτες της Honda να σηκώνουν την RC213V από το έδαφος είναι κάτι το οποίο το έχουμε συνηθίσει. Δυστυχώς εκτός από τις ζημιές το μεγαλύτερο πρόβλημα είναι ο πόνος και οι τραυματισμοί οι οποίοι δέχονται οι αναβάτες κατά την πτώση. Δεν χρειάζεται να αναφέρουμε τα όσα πέρασε ο Marc Marquez τα τελευταία χρόνια στη Honda που του σημάδεψαν για πάντα το σώμα.
MotoGP – Mir “Δεν ξέρω πόσο το σώμα μου μπορεί να αντέξει στη Honda”

Σε μία παρόμοια ζοφερή κατάσταση βρίσκεται και ο Joan Mir, o οποίος διανύει τη δυσκολότερη στιγμή της καριέρας του καθώς εκτός ότι δεν είναι ανταγωνιστικός, παράλληλα δεν σταματά να πέφτει με την RC213V. Οι πτώσεις φυσικά δεν κοστίζουν μόνο σε χρήματα και αυτοπεποίθηση, κοστίζουν και σε σωματικό πόνο και αφήνουν κουσούρια που θέλουν χρόνο να ξεπεραστούν. Πέρυσι άλλωστε ο Mir είχε αναφέρει δημοσίως πως σκέφτεται να αποσυρθεί καθώς οι πτώσεις με τη μοτοσυκλέτα της Honda διαδεχόταν η μία την άλλη.

Με την κατάσταση να μην έχει αλλάξει και πολύ φέτος, ο Mir ρωτήθηκε από το Motorsport.com πόσο είναι διατεθειμένος να περιμένει αντιμετωπίζοντας όλες αυτές τις δυσκολίες με τον ίδιο να απαντά:

"Δεν έχω ιδέα πόσο καιρό μπορεί να το αντέξει το σώμα μου. Το λέω αυτό και είμαι απόλυτα ειλικρινής. Νόμιζα ότι δεν θα τα κατάφερνα να φτάσω τόσο μακριά και να 'μαι. Προσπαθώ να κάνω τη δουλειά μου όσο καλύτερα μπορώ, προσπαθώ να είμαι μπροστά από όλους, προσπαθώ να κάνω καλούς αγώνες, αλλά δεν μπορείς να περιμένεις θαύματα. Η πραγματικότητα είναι ότι όποιος έρχεται στη Honda τα τελευταία χρόνια τα πάει χειρότερα, αυτή είναι η πραγματικότητα. Πρέπει να αντιμετωπίσεις αυτή την κατάσταση όσο καλύτερα μπορείς”.
MotoGP – Mir “Δεν ξέρω πόσο το σώμα μου μπορεί να αντέξει στη Honda”

Το συμβόλαιο του Mir με τη Honda λήγει στο τέλος της φετινής χρονιάς και ήδη ακούγονται διάφορα, όπως ότι ο Davide Brivio ο οποίος είναι ο Team Manager της περιφερειακής ομάδας της Aprilia, Trackhouse, θέλει τον Mir στην ομάδα του από το 2025, ενώ και ο αναβάτης της Honda έχει αναφέρει πως έχει προτάσεις, χωρίς ωστόσο να ξεκαθαρίσει τι θα συμβεί το επόμενο διάστημα.

Μένει να δούμε τώρα αν ο Mir θα συνεχίσει να υποφέρει στην Honda η θα προσπαθήσει να βρει αλλού την αγωνιστική του Ιθάκη, ενώ στην ίδια μοίρα βρίσκονται και οι Luca Marini, Johann Zarco και Takaaki Nakagami.
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.830
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Ο Aleix Espargarò ανακοίνωσε την αποχώρησή του από τους αγώνες στο τέλος του 2024​


Ο Aleix Espargaro σε μια έκτακτη συνέντευξη Τύπου ανακοίνωσε την αποχώρησή του από τους αγώνες στο τέλος του 2024, σε μια αίθουσα γεμάτη από τους οδηγούς και σε έντονο συγκινησιακό κλίμα!

«Σας ευχαριστώ όλους που ήρθατε, όπως μπορείτε να φανταστείτε θα αποσυρθώ στο τέλος της σεζόν. Ήταν ένα μακρύ ταξίδι. Εδώ ήταν το τέλειο μέρος για να πω ότι φεύγω από τους αγώνες, η πορεία μου ήταν πολύ περίεργη, κανείς δεν χαρίζει τίποτα. Ποτέ δεν φανταζόμουν ότι θα έφτανα τα 30 και θα κέρδιζα έναν αγώνα, είμαι πολύ περήφανος που βρίσκομαι εκεί που έφτασα. Χάρη στην Aprilia γιατί αυτές οι τελευταίες σεζόν ήταν ένα όνειρο και θα τους είμαι αιώνια ευγνώμων, χάρη στον Carmelo και τον Carlos Ezpeleta, στην οικογένειά μου και στον αδερφό μου που ήταν πάντα μαζί μου και ήταν το σημείο αναφοράς μου. Ευχαριστώ τη σύζυγό μου Laura, όλους τους πιλότους»

«Υπάρχουν πολλοί αναβάτες εδώ που έχουν κερδίσει περισσότερα από εμένα, αλλά έδωσα ό,τι είχα, δούλεψα σκληρά, με την Aprilia, αυτές οι σεζόν ήταν φανταστικές. Αποφάσισα να σταματήσω γιατί για μένα είναι αρκετό και θέλω να το κάνω με καλά συναισθήματα. Είμαι πολύ χαρούμενος. Θα ήταν ωραίο αν οι οδηγοί με άφηναν να κερδίσω αυτό το Σαββατοκύριακο!».
«Η καλύτερη στιγμή είναι σήμερα, είναι καταπληκτικό να έχω αυτό το αίσθημα ανακούφισης, είμαι πολύ τυχερός άνθρωπος. Η χειρότερη στιγμή είναι η σεζόν του 2018, ήμουν κοντά στη σύνταξη αλλά η γυναίκα μου η Λάουρα με έπεισε να μείνω».
«Το ατύχημα του Πολ είχε μεγάλη επιρροή στην απόφασή μου. Τώρα είναι πολύ χαρούμενος με την οικογένειά του και αυτό με έπεισε».
 
Top Bottom