Νίκο πόσες φορές τόκανες αυτό που λες με τα 160 και τα 200?
Μία ή δύο? Μήπως τρεις - τέσσερις ?
Και πόσες ακόμα θα τόκανες αν το κράταγες το μηχανάκι?
Φίλε μου θα επιμείνω ότι αυτά δεν παίζουν συνεχώς με τίποτα.
Μια δύο φορές ναι, κανά άνοιγμα για το γαμότω να θυμηθούμε τα άλογα ναι αλλά συνήθως πουθενά δεν τα βλέπω επαναλαμβάνω.
Να προσθέσω στο παραπάνω ποστάρισμά μου και μερικά SS την Κυριακή για να τους συμπεριλάβω όλους και λοιπόν τί?
Ξελαμπικάρουν μέχρι το Στορκ και τέλος.
Προσωπικά αναφέρομαι σε ταξιδιάρηδες που βγάζουν πολλά χλμ βόλτας.
Όσο αφορά το NC τώρα το περισσότερο που τόχω φέρει σερί από Θεσσαλονίκη λόγο βαρεμάρας χωρίς κανένα πρόβλημα ήταν με 170 κοντερίσια και αυτό γιατί ήμουν μόνος χωρίς παρέα και τα χλμ στην βαρετή εθνική απολύτως διαδικαστικά.
Νορμάλ - συνήθης πορεία κατά την γνώμη μου που πάμε οι περισσότεροι που ταξιδεύουμε, είναι στα 140 χλμ στην εθνική άντε 150 σε κανά προσπέρασμα (πάρα πολλοί πάνε πολύ παρακάτω...). Αν έχεις τελική 190 χλμ μια χαρά κάνει το οτιδήποτε.
Να πω τέλος ένα περιστατικό παλιό όπου κάποιος χολώθηκε και κοντραριζόταν στην νέα τότε Πατρών με ένα Μερσεντές SUV AMG το οποίο όπως λες τον πέρασε με 200 και ερωτώ αν αυτές οι εξυπνάδες με το παραμικρό αποβούν μοιραίες για το μοτό ή όχι?
Απλή ρητορική ερώτηση και ο καθείς ας κάνει ότι θέλει.
Ο αγαπητός Μπαμπίνος έχει άλλο προσανατολισμό αγοράς και καλά κάνει και αυτός και όλοι μας.
Ο κόσμος θάταν βαρετός αν όλοι διαλέγαμε τα ίδια και επιλέγαμε τα ίδια.