ΑΓΟΡΑ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΗΣ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑΣ!!!!

Aggelos 1969

well know member
Δημοσιεύσεις
2.486
Ηλικία
54
Περιοχή
Αθήνα
Μοτοσυκλέτα
Transalp 650
Όνομα
Άγγελος
Περιοχή
Αχαρναί Αττικής
Βρε καλα τα λες εσυ...ειναι η πιο συμφερουσα αγορα σε σχεση με τον ανταγωνισμο..
Απλα εμενα δε με συμφερει να δωσω το Ρτ συν ενα 3χιλιαρο ..
1. γιατι η αποσβεση του 3χιλιαρου θα γινει σε 8-10 χρονια Rolling μπορει ναμαστε μακαριτες
2. Εχω μαζεψει προικα που παει υπερ πιστεως

Παρε ματι

Φιλαράκι σου έχει βγει καλό αυτό γιατί δεν κυκλοφορούν και πολλά(πλοία στον δρόμο). Tooth Laugh Tooth
 

Aggelos 1969

well know member
Δημοσιεύσεις
2.486
Ηλικία
54
Περιοχή
Αθήνα
Μοτοσυκλέτα
Transalp 650
Όνομα
Άγγελος
Περιοχή
Αχαρναί Αττικής
Ότι και να λέμε οι υπόλοιποι για αξιοπιστία οικονομία ομορφιά κ.τ.λ ο Μπάμπης δεν πρόκειται να αλλάξει το rt πάρτε το χαμπάρι.RollingRolling
 

Λαμπης

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
8.981
Ηλικία
53
Περιοχή
Πετραλωνα
Όνομα
Θανάσης βεγγος
Φιλαράκι σου έχει βγει καλό αυτό γιατί δεν κυκλοφορούν και πολλά(πλοία στον δρόμο). Tooth Laugh Tooth
Η συνηθες ατακα σε μενα

Φιλαρακι εχει μουσικη?? ε βαλε ντε Rolling

Οταν ομως παιζει με κοιτανε με υφος....μα τι μλκς ειναι αυτοςToothYesRollingRolling
 

Λαμπης

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
8.981
Ηλικία
53
Περιοχή
Πετραλωνα
Όνομα
Θανάσης βεγγος

Aggelos 1969

well know member
Δημοσιεύσεις
2.486
Ηλικία
54
Περιοχή
Αθήνα
Μοτοσυκλέτα
Transalp 650
Όνομα
Άγγελος
Περιοχή
Αχαρναί Αττικής
μονο γι αυτο το εργαλειο δινω το ΡΤ...
Αυτο μαλιστα...βολταρεις χωρις το αγχος...της ΔΕΗ
Επιτέλους αρχίζεις να βάζεις μυαλό. Tooth Tooth
 

NikosG

new member
Δημοσιεύσεις
439
Περιοχή
Athens
Όνομα
Νίκος
Νίκο πόσες φορές τόκανες αυτό που λες με τα 160 και τα 200?
Μία ή δύο? Μήπως τρεις - τέσσερις ?
Και πόσες ακόμα θα τόκανες αν το κράταγες το μηχανάκι?

Φίλε μου θα επιμείνω ότι αυτά δεν παίζουν συνεχώς με τίποτα.
Μια δύο φορές ναι, κανά άνοιγμα για το γαμότω να θυμηθούμε τα άλογα ναι αλλά συνήθως πουθενά δεν τα βλέπω επαναλαμβάνω.
Να προσθέσω στο παραπάνω ποστάρισμά μου και μερικά SS την Κυριακή για να τους συμπεριλάβω όλους και λοιπόν τί?
Ξελαμπικάρουν μέχρι το Στορκ και τέλος.
Προσωπικά αναφέρομαι σε ταξιδιάρηδες που βγάζουν πολλά χλμ βόλτας.

Όσο αφορά το NC τώρα το περισσότερο που τόχω φέρει σερί από Θεσσαλονίκη λόγο βαρεμάρας χωρίς κανένα πρόβλημα ήταν με 170 κοντερίσια και αυτό γιατί ήμουν μόνος χωρίς παρέα και τα χλμ στην βαρετή εθνική απολύτως διαδικαστικά.
Νορμάλ - συνήθης πορεία κατά την γνώμη μου που πάμε οι περισσότεροι που ταξιδεύουμε, είναι στα 140 χλμ στην εθνική άντε 150 σε κανά προσπέρασμα (πάρα πολλοί πάνε πολύ παρακάτω...). Αν έχεις τελική 190 χλμ μια χαρά κάνει το οτιδήποτε.

Να πω τέλος ένα περιστατικό παλιό όπου κάποιος χολώθηκε και κοντραριζόταν στην νέα τότε Πατρών με ένα Μερσεντές SUV AMG το οποίο όπως λες τον πέρασε με 200 και ερωτώ αν αυτές οι εξυπνάδες με το παραμικρό αποβούν μοιραίες για το μοτό ή όχι?
Απλή ρητορική ερώτηση και ο καθείς ας κάνει ότι θέλει.


Ο αγαπητός Μπαμπίνος έχει άλλο προσανατολισμό αγοράς και καλά κάνει και αυτός και όλοι μας.
Ο κόσμος θάταν βαρετός αν όλοι διαλέγαμε τα ίδια και επιλέγαμε τα ίδια. Smileys drinking beer Emoticon Smileys drinking beer Emoticon Smileys drinking beer Emoticon
Απ' όλο το σχολιασμό μου όπου εκθειαζω το nc και λέω τα καλύτερα κράτησες το μέρος που λέω για τις ταχύτητες στα 160 με δυνατότητα επιτάχυνσης με δύο ατομα.
Γεγονός είναι αλλά είναι και το μόνο αρνητικό στο nc.
Εγώ προσωπικά θα συμβιβαζομουν αν είχα το nc και δε θα ήταν αποτρεπτικός λόγος να μη το αγορασω.
Για αυτό και το προτεινω.
Έχει τοσα θετικά για μένα σα μηχναη. Συνήθως με 140 πάνε όλοι όπως λες αλλά δε παύει και σε εθνική με μεγάλες ευθείες να θες να πας και παραπάνω.
Εγώ σε εκείνο το ταξίδι αυτό που περιέγραψα το έκανα πολλές φορές.
Ειδικά πριν τη Λαμία έχει και κάτι ευθείες 20χλμ συνεχόμενα ενώ και οι καμπες δε λειπουν.
 

Aggelos 1969

well know member
Δημοσιεύσεις
2.486
Ηλικία
54
Περιοχή
Αθήνα
Μοτοσυκλέτα
Transalp 650
Όνομα
Άγγελος
Περιοχή
Αχαρναί Αττικής
Η συνηθες ατακα σε μενα

Φιλαρακι εχει μουσικη?? ε βαλε ντε Rolling

Οταν ομως παιζει με κοιτανε με υφος....μα τι μλκς ειναι αυτοςToothYesRollingRolling
Ανάλογα τι τους βάζεις να ακούσουνε. Αν βάζεις το μια γαρδένια η καρδιά μου(τρελέγκας) λογικό είναι να σε κοιτάνε περίεργα. Tooth
 

Λαμπης

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
8.981
Ηλικία
53
Περιοχή
Πετραλωνα
Όνομα
Θανάσης βεγγος
Ανάλογα τι τους βάζεις να ακούσουνε. Αν βάζεις το μια γαρδένια η καρδιά μου(τρελέγκας) λογικό είναι να σε κοιτάνε περίεργα. Tooth
 

Σάββας

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.450
Ηλικία
61
Περιοχή
Αθήνα
Μοτοσυκλέτα
Diesel RC90
Όνομα
Σάββας
Περιοχή
Αθήνα
Βρε καλα τα λες εσυ...ειναι η πιο συμφερουσα αγορα σε σχεση με τον ανταγωνισμο..
Απλα εμενα δε με συμφερει να δωσω το Ρτ συν ενα 3χιλιαρο ..
1. γιατι η αποσβεση του 3χιλιαρου θα γινει σε 8-10 χρονια Rolling μπορει ναμαστε μακαριτες
2. Εχω μαζεψει προικα που παει υπερ πιστεως

Παρε ματι

Ναι βρε Μπαμπίνο, το τι συμφέρει τον καθένα είναι προσωπικό θέμα.
Απλά νομίζω το θέμα είναι για μεταχειρισμένα που αξίζουν εδώ.
Ε αυτό αξίζει κατά την γνώμη μου πάντα ως κάτοχός του επί αρκετά χρόνια πλέον.
Απ' όλο το σχολιασμό μου όπου εκθειαζω το nc και λέω τα καλύτερα κράτησες το μέρος που λέω για τις ταχύτητες στα 160 με δυνατότητα επιτάχυνσης με δύο ατομα.
Γεγονός είναι αλλά είναι και το μόνο αρνητικό στο nc.
Εγώ προσωπικά θα συμβιβαζομουν αν είχα το nc και δε θα ήταν αποτρεπτικός λόγος να μη το αγορασω.
Για αυτό και το προτεινω.
Έχει τοσα θετικά για μένα σα μηχναη. Συνήθως με 140 πάνε όλοι όπως λες αλλά δε παύει και σε εθνική με μεγάλες ευθείες να θες να πας και παραπάνω.
Εγώ σε εκείνο το ταξίδι αυτό που περιέγραψα το έκανα πολλές φορές.
Ειδικά πριν τη Λαμία έχει και κάτι ευθείες 20χλμ συνεχόμενα ενώ και οι καμπες δε λειπουν.
Αυτό μου κάνει εντύπωση Νίκο γι' αυτό επικεντρώθηκα σε αυτό ήτοι την ταχύτητα ταξιδίου.
Συμφωνούμε ότι η πλειοψηφία πάει με 140 και το κλείνουμε εδώ. Δεν υπάρχει νόημα για περαιτέρω. Ξέρουμε τι και πως.
Άρα όταν έχει το συγκεκριμένο μηχανάκι τελική 190 μια χαρά περιθώριο έχει για τυχόν στραβές κλπ.

Σε μεγάλες ευθείες άντε να πας και με κανά 150- 160άρι, μετά δεν έχει νόημα κατά την γνώμη μου.
Ε σε όλα αυτά είναι μια χαρά χωρίς καμία παραχώρηση.

Υπόψη ότι δεν έχουμε καμιά μετοχή πουθενά ούτε υπάρχει παρεξήγηση αν δεν μας αρέσει κάποιο σίδερο ε?
Γνώμες γράφουμε για να βοηθήσουμε όποιον πιθανώς ενδιαφέρεται.
Τελική γνώμη - άποψη θα αποκτήσει ο τυχόν ενδιαφερόμενος και με ένα τεστ προ αγοράς.
 

Λαμπης

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
8.981
Ηλικία
53
Περιοχή
Πετραλωνα
Όνομα
Θανάσης βεγγος
Ναι βρε Μπαμπίνο, το τι συμφέρει τον καθένα είναι προσωπικό θέμα.
Απλά νομίζω το θέμα είναι για μεταχειρισμένα που αξίζουν εδώ.
Ε αυτό αξίζει κατά την γνώμη μου πάντα ως κάτοχός του επί αρκετά χρόνια πλέον.

Αυτό μου κάνει εντύπωση Νίκο γι' αυτό επικεντρώθηκα σε αυτό ήτοι την ταχύτητα ταξιδίου.
Συμφωνούμε ότι η πλειοψηφία πάει με 140 και το κλείνουμε εδώ. Δεν υπάρχει νόημα για περαιτέρω. Ξέρουμε τι και πως.
Άρα όταν έχει το συγκεκριμένο μηχανάκι τελική 190 μια χαρά περιθώριο έχει για τυχόν στραβές κλπ.

Σε μεγάλες ευθείες άντε να πας και με κανά 150- 160άρι, μετά δεν έχει νόημα κατά την γνώμη μου.
Ε σε όλα αυτά είναι μια χαρά χωρίς καμία παραχώρηση.

Υπόψη ότι δεν έχουμε καμιά μετοχή πουθενά ούτε υπάρχει παρεξήγηση αν δεν μας αρέσει κάποιο σίδερο ε?
Γνώμες γράφουμε για να βοηθήσουμε όποιον πιθανώς ενδιαφέρεται.
Τελική γνώμη - άποψη θα αποκτήσει ο τυχόν ενδιαφερόμενος και με ένα τεστ προ αγοράς.
To Nc βγαζει καπου 50 αλογα απο 700cc σωστα?
Γι αυτο και η οικονομια, η αξιοπιστια, και οι ροπες χαμηλα

Η επιτυχια αυτης της μοτο, οφειλεται στους 50 ιππους.
Η χονδα τολμησε κατι διαφορετικο..

Να καθομαστε τωρα να λεμε οτι δεν εχει τη δυναμη που εχουν μηχανες παραπανω ιππων ειναι αστειο..

Μα αν ειχε πολλα αλογα ...δεν θα ειχε το υπολοιπο πακετο,
 
Τελευταία επεξεργασία:

wheelboy

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
3.857
Μοτοσυκλέτα
Multistrada 1200s DVT
Όνομα
Yannis
Περιοχή
Ελευσίνα
Η Honda τόλμησε να φτιάξει μοτοσικλέτες χαμηλής κυρίως κατανάλωσης στην πετρελαϊκή κρίση πριν 10 χρόνια περίπου.
Όπως τελικά αποδεικνύεται, η κίνηση της αυτή της βγήκε (με τα τωρινά δεδομένα)!

Προβλεπω σε λίγο να πωλούνται σχεδόν όσο αγοράστηκαν!!!
 

Panos76

well know member
Δημοσιεύσεις
2.099
Ηλικία
48
Περιοχή
Παιανία
Μοτοσυκλέτα
Honda NC 750 Integra 2016
Yamaha crypton-x 2011
Όνομα
Panos
Το Integra είναι κ οικονομικό στη συντήρηση.
Πήρα στον Τσαλίκη την περασμένη εβδομάδα να μάθω τιμές για το μεγάλο σέρβις των 25.000km.
Αλλαγή λαδιών, φίλτρο λαδιού, φίλτρο dct, φίλτρο αέρα, έλεγχος μπουζί κ μπαταρίας κ ρύθμιση βαλβίδων στα 180€.
Πέρυσι που είχα αλλάξει μόνο λάδι και φίλτρο μου είχε πάρει 60€.
Μαζί με συμπληρώμα ψυκτικού κ έλεγχο μπαταρίας.
 

Λαμπης

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
8.981
Ηλικία
53
Περιοχή
Πετραλωνα
Όνομα
Θανάσης βεγγος
Το Integra είναι κ οικονομικό στη συντήρηση.
Πήρα στον Τσαλίκη την περασμένη εβδομάδα να μάθω τιμές για το μεγάλο σέρβις των 25.000km.
Αλλαγή λαδιών, φίλτρο λαδιού, φίλτρο dct, φίλτρο αέρα, έλεγχος μπουζί κ μπαταρίας κ ρύθμιση βαλβίδων στα 180€.
Πέρυσι που είχα αλλάξει μόνο λάδι και φίλτρο μου είχε πάρει 60€.
Μαζί με συμπληρώμα ψυκτικού κ έλεγχο μπαταρίας.
Ποσο κανουν λαδια-φιλτρα και ποσες εργατοωρες θα χρεωσε για να φθασει στα 180?
Ειναι τοσο πολυπλοκη η διαδικασια στο integra? ...δεν ξερω...απορια εκφραζω


Πχ στο Bmw αλλαζω λαδια, φιλτρο λαδιου- φιλτρο αερα με 40 ευρω.Παιρνει 20-50 ορυκτελαιο αυτοκινητου, η bmw λεει αλλαγη καθε 10.000χλμ

Η ρυθμιση βαλβιδων ειναι σαν το παπι, γρηγορα χωρις λυσιματα...
Δηλ. πες οτι καποιος το παει σε συνεργειο για λαδια-φιλτρα-βαλβιδες, ποσα να παρουν...80?

Τωρα τι παιζει αν το παει στην bmw....εκει μπορει να φυγει με το ασθενοφορο Rolling

Υσ..νομιζω εχουμε χασει την αισθηση του μετρου.
Αν παμε ενα αμαξι για σερβις λαδια- φιλτρα, ελεγχο ψυκτικου ποσα θα δωσουμε?
Γιατι μας πιανουν τον κωλο και λεμε κ ευχαριστω?
 
Τελευταία επεξεργασία:

Panos76

well know member
Δημοσιεύσεις
2.099
Ηλικία
48
Περιοχή
Παιανία
Μοτοσυκλέτα
Honda NC 750 Integra 2016
Yamaha crypton-x 2011
Όνομα
Panos
Ποσο κανουν λαδια-φιλτρα και ποσες εργατοωρες θα χρεωσε για να φθασει στα 180?
Ειναι τοσο πολυπλοκη η διαδικασια στο integra? ...δεν ξερω...απορια εκφραζω


Πχ στο Bmw αλλαζω λαδια, φιλτρο λαδιου- φιλτρο αερα με 40 ευρω.Παιρνει 20-50 ορυκτελαιο αυτοκινητου, η bmw λεει αλλαγη καθε 10.000χλμ

Η ρυθμιση βαλβιδων ειναι σαν το παπι, γρηγορα χωρις λυσιματα...
Δηλ. πες οτι καποιος το παει σε συνεργειο για λαδια-φιλτρα-βαλβιδες, ποσα να παρουν...80?

Τωρα τι παιζει αν το παει στην bmw....εκει μπορει να φυγει με το ασθενοφορο Rolling

Υσ..νομιζω εχουμε χασει την αισθηση του μετρου.
Αν παμε ενα αμαξι για σερβις λαδια- φιλτρα ποσα θα δωσουμε?
Γιατι μας πιανουν τον κωλο και λεμε κ ευχαριστω?
Μπάμπη, δεν έχω δώσει τα 180€ ακόμη.
Ερώτηση έκανα για την χρέωση.
Το φίλτρο αέρος για το Integra στοιχίζει 45€.
Είναι απίστευτη η τιμή, γιατί το αντίστοιχο φίλτρο στο αμάξι μου, το γνήσιο, στοιχίζει 12€.
Το φίλτρο dct, δεν ξέρω ακριβώς το κόστος.
Νομίζω πώς όλη η φασαρία γίνεται για την ρύθμιση βαλβίδων, αφού πρέπει να λύσουν ένα σωρό πλαστικά μέρη κ αυτά παίρνουν χρόνο.
Κ στο crypton πάλι πλαστικά πρέπει να λύσουν για ρύθμιση βαλβίδων κ για αλλαγή μπουζί, γιατί δεν έχει τον κλασσικό οριζόντιο κύλινδρο των παπιών, αλλά είναι σε γωνία 60° κ κρυμμένος.
Το Integra παίρνει περίπου 3,5 λίτρα λάδι.
Μάλλον χρεώνουν 4...
 

Λαμπης

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
8.981
Ηλικία
53
Περιοχή
Πετραλωνα
Όνομα
Θανάσης βεγγος
Μπάμπη, δεν έχω δώσει τα 180€ ακόμη.
Ερώτηση έκανα για την χρέωση.
Το φίλτρο αέρος για το Integra στοιχίζει 45€.
Είναι απίστευτη η τιμή, γιατί το αντίστοιχο φίλτρο στο αμάξι μου, το γνήσιο, στοιχίζει 12€.
Το φίλτρο dct, δεν ξέρω ακριβώς το κόστος.
Νομίζω πώς όλη η φασαρία γίνεται για την ρύθμιση βαλβίδων, αφού πρέπει να λύσουν ένα σωρό πλαστικά μέρη κ αυτά παίρνουν χρόνο.
Κ στο crypton πάλι πλαστικά πρέπει να λύσουν για ρύθμιση βαλβίδων κ για αλλαγή μπουζί, γιατί δεν έχει τον κλασσικό οριζόντιο κύλινδρο των παπιών, αλλά είναι σε γωνία 60° κ κρυμμένος.
Το Integra παίρνει περίπου 3,5 λίτρα λάδι.
Μάλλον χρεώνουν 4...
Αν χρεώνουν 45 μονο το φίλτρο αέρα, βάλε και το φίλτρο DCT, φιλτρο λαδιού.. Αν παιρνει και synth λαδια.. Τα περασαμε τα 100..
Βάλε και τη μανούρα για τις βαλβιδες...
Λογικό να πάει ψηλα
 

Λαμπης

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
8.981
Ηλικία
53
Περιοχή
Πετραλωνα
Όνομα
Θανάσης βεγγος
Μπάμπη, δεν έχω δώσει τα 180€ ακόμη.
Ερώτηση έκανα για την χρέωση.
Το φίλτρο αέρος για το Integra στοιχίζει 45€.
Είναι απίστευτη η τιμή, γιατί το αντίστοιχο φίλτρο στο αμάξι μου, το γνήσιο, στοιχίζει 12€.
Το φίλτρο dct, δεν ξέρω ακριβώς το κόστος.
Νομίζω πώς όλη η φασαρία γίνεται για την ρύθμιση βαλβίδων, αφού πρέπει να λύσουν ένα σωρό πλαστικά μέρη κ αυτά παίρνουν χρόνο.
Κ στο crypton πάλι πλαστικά πρέπει να λύσουν για ρύθμιση βαλβίδων κ για αλλαγή μπουζί, γιατί δεν έχει τον κλασσικό οριζόντιο κύλινδρο των παπιών, αλλά είναι σε γωνία 60° κ κρυμμένος.
Το Integra παίρνει περίπου 3,5 λίτρα λάδι.
Μάλλον χρεώνουν 4...
εκανα search
Σε γνησια παντα
Φιλτρο αερος 41
λαδιου 9
dct 14
Λαδια 10/30 44
 
Τελευταία επεξεργασία:
Δημοσιεύσεις
719
Ηλικία
43
Μοτοσυκλέτα
Honda CB 500 X 2016 Warp Drive MK IX
Honda PCX 125 2024
Honda XL750 Transalp 2024 Quantum slipstream drive
Όνομα
Θοδωρής
Στο CB είναι ακριβότερη , η ρύθμιση βαλβίδων , γιατί πρέπει να λυθεί όλο, και ντεπόζιτο, ενώ στο NC ακόμα πιο φτηνότερο γιατί βγαίνει μόνο το ψυγείο.

 

Panos76

well know member
Δημοσιεύσεις
2.099
Ηλικία
48
Περιοχή
Παιανία
Μοτοσυκλέτα
Honda NC 750 Integra 2016
Yamaha crypton-x 2011
Όνομα
Panos
Πάντως μίλησα με τον Bill κ μου είπε πως στο NC ρυθμίζει βαλβίδες κάθε 100.000 km.
Τώρα έχει 346.000 km στο κοντέρ.
Μου είπε να ρυθμίσω τώρα για πρώτη φορά κ μετά, μετά από πολλά χλμ.
Δεν είχε ποτέ κάποιο άλλο θέμα με τις βαλβίδες
 
Top Bottom