Μωρή μουσίτσα...
Πολυ καλο λαδι φιλε οταν ειχα το st4s βουτυρο το σασμαν και τωρα ακομη στο νιντζαΠρος το παρων απ΄οσα εχω δοκιμασει στο αεροψυκτο μου αυτο εχει μια διαφορα ... στο σασμαν δηλαδη , οχι ομως το τελειο που θελω ...!
View attachment 43594
Αφού έχει εξαιρετικά τεχνικά χαρακτηριστικά...Προς το παρων απ΄οσα εχω δοκιμασει στο αεροψυκτο μου αυτο εχει μια διαφορα ... στο σασμαν δηλαδη , οχι ομως το τελειο που θελω ...!
View attachment 43594
Προδιαγραφές | JASO: MA2 – API: SG/SJ | |
Ιδιότητες | SAE 10W40 | SAE 15W50 |
Πυκνότητα 15°C | 0.86 | 0.88 |
Ιξώδες cst 40°C | 91 | 134 |
Ιξώδες cst 100°C | 13.8 | 18 |
Δείκτης Ιξώδους | 155 | 150 |
Σημείο ροής °C | -39 | -39 |
Σημείο ανάφλεξης COC °C | 225 | 228 |
10W50 | 15W50 | 10W60 | ||
Πυκνότητα 15 ° C | 0.868 | 0.853 | 0.861 | |
Ιξώδες cst 40°C | 121 | 124 | 161 | |
Ιξώδες cst 100°C | 17.5 | 18 | 24.1 | |
Δείκτης Ιξώδους | 160 | 162 | 181 | |
Σημείο Ροής °C | -36 | -36 | -37 | |
Σημείο Ανάφλεξης COC °C | 235 | 260 | 234 |
Πολύ καλό φαίνεται Μιχάλη...ENEOS GP4T Ultra Racing για μοτοσυκλέτες υψηλής απόδοσης
View attachment 52062
Με ιξώδες 10W-40, το συνθετικό λιπαντικό τετράχρονων κινητήρων GP4T Ultra Racing διακρίνεται εκεί που οι απαιτήσεις είναι μεγάλες.
Πλήρως συνθετικό λάδι κινητήρα για τετράχρονους κινητήρες υψηλής απόδοσης, συμβατό με υγρούς και ξηρούς συμπλέκτες.
Τα χαρακτηριστικά του είναι σχεδιασμένα για να υπηρετούν σε κινητήρες που δουλεύουν σε μεγάλους ρυθμούς περιστροφής και υψηλές θερμοκρασίες, τόσο σε ασφάλτινες όσο και σε εκτός δρόμου εφαρμογές.
Προσφέρει κορυφαία αίσθηση στον κιβώτιο ταχυτήτων, προστατεύοντας το σύστημα μετάδοσης και τον συμπλέκτη.
Διατίθεται σε συσκευασίες 1 και 4 λίτρων.
Αντιπροσώπος ENEOS στην Ελλάδα: Πατμανίδης
Ιστοσελίδα προϊόντος: ENEOS GP4T Ultra Racing 10W-40
Εχω ακουσει καλα λογια φιλεΠολύ καλό φαίνεται Μιχάλη...
"Εχουμε ανεβάσει ολόκληρο τεχνικό άρθρο, μπές και διάβασε.....Κι ερωτώ!!!
Οι μοτοσυκλέτες μας χρειάζονται φουλ συνθετικό λάδι;;
Μπαίνουμε στη πίστα και τα δουλεύουμε στις 15κ στροφές;;
Γιατί λοιπόν όταν οι κατασκευάστες λένε για ημισυνθετικο λάδι, αρκεί να πληρεί τις προδιαγραφές που έχουν θέσει , εμείς ντε και καλά συνθετικό;;;
Τι παραπάνω θα προσφέρει από ένα καλό ημισυνθετικο;;
Ήρεμα ρωτάω!!!!
Εμένα την γνώμη μου την ξες.Κι ερωτώ!!!
Οι μοτοσυκλέτες μας χρειάζονται φουλ συνθετικό λάδι;;
Μπαίνουμε στη πίστα και τα δουλεύουμε στις 15κ στροφές;;
Γιατί λοιπόν όταν οι κατασκευάστες λένε για ημισυνθετικο λάδι, αρκεί να πληρεί τις προδιαγραφές που έχουν θέσει , εμείς ντε και καλά συνθετικό;;;
Τι παραπάνω θα προσφέρει από ένα καλό ημισυνθετικο;;
Ήρεμα ρωτάω!!!!
Να το λέει ο κατασκευαστής το καταλαβαίνω Νικόλα, κι έτσι πρέπει να κάνεις!!Ό,τι λέει ο κατασκευαστής.Απαρέγκλιτα.
Γιάννη δε συμφωνώ με το σκεπτικό σου,το οποιοδήποτε φτηνό λαδάκι υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να είναι σαβουρόλαδο και να ξεκινήσει τη ζημιά στο μοτέρ από τα πρώτα χιλιόμετρα.
Κυριάκο το φουλ συνθετικό δεν έχει να κάνει με το πόσες στροφές δουλεύεις το μοτέρ όσο με τις ανοχές που λειτουργεί αυτό.Το παλιό μου gs το αερόψυκτο σού έλεγε η bmw ορυκτέλαιο 20-50 απλό δηλαδή.Στο lc συνιστά μόνο συνθετικό 5-40.