Αυτος εχει το adv ομως που ειναι πιο βαρυ, και πιο ψηλο..Έχει GS, έχει και σκουτερ. Ας πει με ποιο πάει πιο άνετα σε χαμηλές ταχύτητες και συνεχεις στροφές.
Το βλεπεις και το φοβασαι!
Αυτος εχει το adv ομως που ειναι πιο βαρυ, και πιο ψηλο..Έχει GS, έχει και σκουτερ. Ας πει με ποιο πάει πιο άνετα σε χαμηλές ταχύτητες και συνεχεις στροφές.
Εντάξει…παραδίδομαι!Αυτος εχει το adv ομως που ειναι πιο βαρυ, και πιο ψηλο..
Το βλεπεις και το φοβασαι!
Δε νομίζω να δεις ποτέ σε MotoGP να συμμετέχουν και σκούτερ με ίδια απόδοση με τις μοτοσυκλέτες. Αυτό είναι ένδειξη ότι όσο και προοδος να γίνει ο κινητήρας πίσω είναι μειονέκτημα ενεργητικής ασφάλειας αλλά και απόδοσης (λόγω μεγάλων απωλειών μετάδοσης - εξ ου και η αυξημένη κατανάλωση). Στο μέλλον δεν θα υπάρχουν κλασσικά σκούτερ με πατωμα και το μοτέρ πίσω (εκτός ίσως από μικρά ηλεκτρικα) αλλά κεντρομηχανα αυτόματα ηλεκτρικά δίκυκλα με δυνατότητα επιλογής σχέσης μετάδοσης, τύπου μαγνητικού dsgΔεν νομιζω να ισχυουν τα περι ενεργητικης ασφαλειας πια
Μητσο μου..Έχω μια καλή εικόνα χρόνων από το συνάφι μας(διτροχους).Σαν άτομο που έχει μοτοσυκλετα.Σαν πολίτης καθώς και σαν Δημόσιος Λειτουργός.
Θα πω ότι σύμφωνα με τα βιώματά του καθενός και την στάση ζωής που έχει υιοθετήσει θα εισπράξουμε πολλές απαντήσεις.Δεν μπορώ να πω ποια είναι "σωστή" ή "λάθος"..
Στο δικό μου το λοιπόν μυαλό ο όρος μοτοσυκλετιστής έχει κάτι το ιδεατό.
Μοτοσυκλετιστής είναι αυτός που σέβεται τον εαυτό του και τους γύρω του κατά την μετακίνηση του.Σέβεται το περιβάλλον που κυκλοφορεί(αστικο-επαρχιακο κλπ) και δεν κάνει παρεμβάσεις που μπορεί να το θέσουν σε κίνδυνο.
Συντηρεί το όχημά του σχολαστικά ώστε η μετακίνησή του να μην αποτελεί κίνδυνο για τον ίδιο και τους γύρω του.
Αγαπάει την αίσθηση των δύο τροχών και θα φροντίσει να απολαύσει τα 2-3-5-100-1000...κλπ χιλιόμετρα που θα κάνει.
Με λίγα λόγια νομίζω ότι είναι μια κατάσταση "θέλω να γίνω" που οι περισσότεροι από εμάς ΔΕΝ έχουμε φτάσει.. Είμαστε στην πορεία.Εκπαιδευόμαστε,όσοι επιθυμούμε..
Για όλα τα παραπάνω όταν βρίσκομαι σε κουβέντα με νέους ΔΕΝ λέω ποτέ:
Προσπαθηστε να γίνεται σαν εμένα η τον Χ-Ψ.. Είσαστε ξεχωριστοί κι έχετε τη δυνατότητα να γίνεται πολύ καλύτεροι από εμένα καθώς και τον Χ-Ψ. Να σας αρέσει το καλύτερο,το ανώτερο..
Ο Δημήτριος έχει μια δική του οπτική θεώρηση της ζωής.Μητσο μου..
Αν το ψαξεις στο λεξικο
Μοτοσυκλετιστης=οδηγος μοτοσυκλετας
Δινουμε ανυπαρκτες εννοιες σε καταστασεις κατα το δοκουν..
Αυτο που περιγραφεις εσυ ειναι ενας υπευθυνος ανθρωπος
Με το σκούτερ εννοείται, αλλά έχεις άλλο φόβο, μην συναντήσεις κανένα εμπόδιο, ή λακούβα ή σου κλείνει απότομα η στροφή, ή οτιδήποτε, το σκούτερ δεν θα τα βγάλει πέρα ενώ με την χοντρή δεν σε νοιάζει ακόμα και να τσαρουχώσεις τα φρένα ενώ είσαι ξάπλα βαθειά μέσα στην στροφή, αν με ρωτήσεις για την χοντρή με την λαίλαπα θα σου πω λαίλαπα κατά κράτος, αλλά για ένα μυστήριο λόγο στο τέλος της διαδρομής είσαι πιό ξεκούραστος με την χοντρή.Έχει GS, έχει και σκουτερ. Ας πει με ποιο πάει πιο άνετα σε χαμηλές ταχύτητες και συνεχεις στροφές.
Μοτοσυκλετισμός είναι στάση ζωής, εκφρασης και σκέψης...Μοτοσυκλετιστης ειναι αυτος ο μαγκας που μπορει να ταξιδεψει με οτιδηποτε κινειται σε 2 τροχους ανεξαρτητου κυβισμου ολα τα αλλα ειναι απλες οδοντοκρεμες
Με το σκούτερ εννοείται, αλλά έχεις άλλο φόβο, μην συναντήσεις κανένα εμπόδιο, ή λακούβα ή σου κλείνει απότομα η στροφή, ή οτιδήποτε, το σκούτερ δεν θα τα βγάλει πέρα ενώ με την χοντρή δεν σε νοιάζει ακόμα και να τσαρουχώσεις τα φρένα ενώ είσαι ξάπλα βαθειά μέσα στην στροφή, αν με ρωτήσεις για την χοντρή με την λαίλαπα θα σου πω λαίλαπα κατά κράτος, αλλά για ένα μυστήριο λόγο στο τέλος της διαδρομής είσαι πιό ξεκούραστος με την χοντρή.
Συμφωνούμε σε όλα, όπως είπα και πρίν για παιχνίδι η λαίλαπα στις στροφές (214 κιλά γεμάτη και ακραία γεωμετρία 21° κάστερ η χονδρή 24°) δεν έχει αντίπαλο με αυτό το φοβερό μοτέρ που φοράει, είναι σκληρό μηχανάκι όμως θέλει αντοχές, όπως λέει ο Μπάμπης μπορείς να γυρίζεις όλη την ημέρα χωρίς προβλημα.Σαφώς στην ενεργητική ασφάλεια θα υπερέχει η μεγάλη μηχανή. Δεν ειναι τυχαίο που έχει πενταπλάσια αξία απο το σκούτερ. Υπάρχει R&D απο πίσω.
Πάντως και μόνος σου έβαλες κατάταξη απο το ελαφρύτερο και αυτό που χρειάζεται να κάνεις λιγότερες κινήσεις για να πάει με 60 χλμ σε ορεινό, προς το βαρύτερο. Και είναι ο κανόνας.
Σε άλλα σημεία υπερέχουν οι βαριές μηχανές με τις φαρδιές σέλες και τα πολλά κυβικά. Όχι σε σφιχτά ορεινά στροφιλίκια.
Δεν διαβάζεις τι γράφω φίλε μου.Χωρίς παρεξήγηση,
Εγώ βλέπω ένα βατό χωματόδρομο που δεν χρειάζεται να έχεις εντούρο για να τον περάσεις. οποιοδήποτε ασφάλτινο μηχανάκι περνάει ...
Χαίρομαι που σε βλέπω να ταξιδεύεις και να τριγυρνάς και να εξερευνάς με τα μηχανάκια σου αλλά μερικές φορές και λίγη μετριοφροσύνη δεν βλάπτει ...
Τι; Όχι με το σταντ;Από πού σβήνουμε; Kill Switch ή διακόπτη;