Η ερώτηση ήταν περισσότερο ρητορική και όχι ειδική για το Γκουτσι ....
πχ δεχόμαστε τα διαστήματα που ορίζει ο κατασκευαστής για ρύθμιση βαλβίδων ή και ιμάντες (όσα έχουν) φίλτρα κτλ
αλλά όταν φτάνει στην λίπανση όλα αλλάζουν ...
Ο κατασκευαστής δίνει πάντα διαστήματα σερβις και αναλωσίμων, παίρνοντας σαν benchmark την πιο σκληρή χρήση που μπορεί να κάνει κάποιος στο όχημα του. Αν οι γνώσεις του κατόχου είναι ελλιπείς ή απούσες στο γνωστικό πεδίο της μηχανολογίας, τότε οφείλει να τηρεί τα διαστήματα που δίνει ο κατασκευαστής σαν να είναι ευαγγέλιο.
Από εκεί και πέρα όμως εισέρχεται στην εξίσωση τόσο ο ανθρώπινος παράγοντας, όσο και η χρήση του οχήματος.
Άλλη καταπόνηση θα έχει μια μοτοσυκλέτα μεγάλου κυβισμού που κινείται καθημερινά σε μια μεγάλη πόλη και άλλη μια μοτοσυκλέτα που βγαίνει μόνο για ταξίδια. Αν στο τέλος της χρονιάς έχουν γράψει και οι δύο απο 10.000 χλμ, αυτή της πόλης θα είναι τριπλάσια καταπονημένη τόσο σε αναλώσιμα, όσο και σε ανταλλακτικά.
Εχω δει cbf 600 να κροταλίζουν οι βαλβίδες του στα 24.000 χλμ και να θέλουν ρυθμιση, έχω δει το ίδιο μοντέλο με σχεδόν 100.000 χλμ και να ακούγεται σαν ραπτομηχανή χωρίς να έχει ανοιχτεί κινητήρας ούτε μια φορά για ρύθμιση βαλβίδων.
Ο καθένας σύμφωνα με τις γνώσεις του, την κρίση του ή την έλλειψη αυτών, κρίνει αν θα πρέπει να ακολουθεί το μάνουαλ κατα γράμμα ή όχι.