Νέο Moto Guzzi V85TT στην παρέα!

Σάββας

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.450
Ηλικία
61
Περιοχή
Αθήνα
Μοτοσυκλέτα
Diesel RC90
Όνομα
Σάββας
Περιοχή
Αθήνα
Για πες τωρα ποσα λιτρα παιρνει το ΝC?abcde
Δεν κατέω πράμα.funny
Υ.Γ. Όταν πάρεις θα έρθεις για ενημέρωση.ToothToothTooth
Σάββα, δεν είναι λαδοσυζήτηση αλλά συζήτηση για το αν ακολουθούμε το διαστήματα σέρβις που ανακοινώνει ο κατασκευαστής ...
Αν κινείται αποκλειστικά έξω από πόλη ότι λέει το εγχειρίδιο.
Αν κινείται πόλη, σταματημένο συνεχώς στα φανάρια και μικρές διαδρομές στα μισά από ότι προβλέπει ο κατασκευαστής έτσι για ηρεμία πνεύματος αφού ο κατασκευαστής προβλέπει με βάση τις χειρότερες δυνατές συνθήκες. Αυτά τουλάχιστον τηρώ προσωπικά.
 

Σάββας

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.450
Ηλικία
61
Περιοχή
Αθήνα
Μοτοσυκλέτα
Diesel RC90
Όνομα
Σάββας
Περιοχή
Αθήνα
Παρακαλουνται οι ιδιοκτήτες αργοστροφων και χαμηλο-σερνομενων ιπποδυνάμεων κινητηρων οπως μην πανικοβάλλονται .... αφού οπότε και να αλλάξουν λάδια πισω στην ουρά θα είναι , δεν αλλάζει τίποτα ...!Laugh
Αυτό το να μιλάς με τον εαυτό σου στον καθρέπτη να το κοιτάξεις.funny
Μήπως θες νωρίτερα αλλαγή λαδιώνΕ...ToothToothToothToothTooth
 

Λαμπης

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
8.981
Ηλικία
53
Περιοχή
Πετραλωνα
Όνομα
Θανάσης βεγγος
Δεν κατέω πράμα.funny
Υ.Γ. Όταν πάρεις θα έρθεις για ενημέρωση.ToothToothTooth

Αν κινείται αποκλειστικά έξω από πόλη ότι λέει το εγχειρίδιο.
Αν κινείται πόλη, σταματημένο συνεχώς στα φανάρια και μικρές διαδρομές στα μισά από ότι προβλέπει ο κατασκευαστής έτσι για ηρεμία πνεύματος αφού ο κατασκευαστής προβλέπει με βάση τις χειρότερες δυνατές συνθήκες. Αυτά τουλάχιστον τηρώ προσωπικά.
Το ΝC εχει υδροψυξη, που σημαινει χαμηλοτερες θερμοκρασιες
Παιρνει 2 λιτρα λαδι περισσοτερο απ το guzzi!!! Πανω απ τη διπλη ποσοτητα!!
Eιναι ακομα πιο αργοστροφο

Εσυ δηλ. Σαββα εαν ειχες το αεροψυκτο guzzi, με 80 αλογα και μολις 1, 7 λιτρα λαδι, και το δουλευες εκτος πολης...
Θα αλλαζες λαδι καθε 10.000χλμ επειδη το λεει το βιβλιο?

Και αν τα 10.000χλμ ειναι οριο ασφαλειας για τις χειροτερες δυνατες συνθηκες, τοτε για τις καλυτερες ειναι τα 20.000..Ετσι παει



Η πιστευεις να ενσωματωσαν καμια νεα τεχνολογια ....στο ρετρο guzzi..ωστε να μην καταπονει τα λαδια..ooops

Εγω πιστευω οτι τα λαδια στο Νc μετα απο 10.000χλμ θα βγουν σε παρομοια κατασταση οπως με 4000xlm στο guzzi ( η και λιγοτερα)



Παρακαλω να τοποθετηθει ο πλεον ειδικος apache, Yes
 
Τελευταία επεξεργασία:

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.296
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Ο μονος ειδικος Babis flou μου ειναι η εργαστηριακη αναλυση .... μονο αυτη θα σου πει ποτε ακριβως ειναι ωρα για αλλαγη στο λαδι σου (ασχετως πως δουλεψες τον κινητηρα ψηλα-χαμηλα, πολη-εθνικη) συγκρινοντας το με ενα αχρησιμοποιητο δειγμα του.

Ολα τ΄αλλα εδω ειναι εμπειρικες μαστρο-συνηθειες του καθενος μας ....... που αγχωνουν επιπλεον και τους ιδιοκτητες συγχρονων ισχυρο-πολυστροφων κινητηρων που εχουν τις οδηγιες του κατασκευαστη σαν ..... ευαγγελιο κατω απο το μαξιλαρι τους ....! Tooth
 

Σάββας

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.450
Ηλικία
61
Περιοχή
Αθήνα
Μοτοσυκλέτα
Diesel RC90
Όνομα
Σάββας
Περιοχή
Αθήνα
Το ΝC εχει υδροψυξη, που σημαινει χαμηλοτερες θερμοκρασιες
Παιρνει 2 λιτρα λαδι περισσοτερο απ το guzzi!!! Πανω απ τη διπλη ποσοτητα!!
Eιναι ακομα πιο αργοστροφο

Εσυ δηλ. Σαββα εαν ειχες το αεροψυκτο guzzi, με 80 αλογα και μολις 1, 7 λιτρα λαδι, και το δουλευες εκτος πολης...
Θα αλλαζες λαδι καθε 10.000χλμ επειδη το λεει το βιβλιο?

Και αν τα 10.000χλμ ειναι οριο ασφαλειας για τις χειροτερες δυνατες συνθηκες, τοτε για τις καλυτερες ειναι τα 20.000..Ετσι παει



Η πιστευεις να ενσωματωσαν καμια νεα τεχνολογια ....στο ρετρο guzzi..ωστε να μην καταπονει τα λαδια..ooops

Εγω πιστευω οτι τα λαδια στο Νc μετα απο 10.000χλμ θα βγουν σε παρομοια κατασταση οπως με 4000xlm στο guzzi ( η και λιγοτερα)



Παρακαλω να τοποθετηθει ο πλεον ειδικος apache, Yes
Έλα να σου δώσω τα στοιχεία και βγάλε εσύ τα συμπεράσματά σου.

Το ντίζελ λοιπόν παίρνει 3,2 λίτρα χωρίς τα φίλτρα και 3,4 όταν αλλάξεις και τα φίλτρα.
Κόκκινα στις 6,5.
Κατασκευαστής λέει κάθε 12.000 αλλαγή λάδια ή ένα χρόνο και κάθε 24.000 αλλαγή λάδια και φίλτρα.

Ακριβώς ότι λέει ο κατασκευαστής κάνω τόσο εγώ όσο όλοι όσοι ξέρω συν κάτοχοι και έχω ξαναπεί τι κάνουν και ορισμένοι εξ ημών σε ταξίδια που ξεπερνούν και αυτό το όριο και...ως εκ θαύματος όχι μόνο δεν έχουν ανατιναχθεί αλλά σφυράνε χαρούμενοι στις 335.000 σήμερα.
Εγώ από την άλλη στις σκάρτες 55.000 ταξιδιάρικα χλμ πούχω μάλλον ούτε καν τόχω στρώσει.
Αν ανατιναχθεί θα το καταλάβετε γιατί δεν θα πηγαίνω βόλτες και θα γκρινιάζω στα φόρα όλη μέρα μέχρι να το φτιάξω ή να πάρω άλλο. Tooth Tooth Tooth

Ναι φίλε αν είχα εγώ το Γκούτσι ή το οτιδήποτε ότι είπα αυτό θα έκανα ήτοι ότι προβλέπει ο κατασκευαστής και αν συνέβαινε οτιδήποτε θα έβγαινε στα μανταλάκια κανονικότατα.
Ο κατασκευαστής δεν θέλει τα εργαλεία του να βγάλουν φήμη λαδιέρας ή ότι χαλάνε ή οτιδήποτε οπότε αν ανατινάζονται θα δώσει τέτοιες οδηγίες συντηρήσεως για λόγους μάρκετινγκ που θα διαρκέσει πολύ λίγο γιατί όλα μαθαίνονται? (ρητορική ερώτηση)

Θα επισημάνω όμως και δύο θεματάκια ακόμη.

Το ένα είναι ο χρόνος που είναι μέσα στον κινητήρα το λάδι .
Όλοι οι κατασκευαστές από όσους ξέρω εγώ τουλάχιστον λένε για τα λάδια τόσα χλμ ή ένα χρόνο π.χ.
Αλλάζω λάδι στης κόρης μου το PCX 150 που δεν κάνει χλμ και στα 450 χλμ ετησίως γιατί έπιασε τον ένα χρόνο μέσα. Το εγχειρίδιο προβλέπει αλλαγή κάθε 8.000 χλμ ή....ένα χρόνο. 450 έκανε στον χρόνο? Αλλαγούλα και μιλάμε για φουλ συνθετικό λάδι ε ?
Υπάρχουν χρήστες που λένε στα δύο χρόνια <<γιατί να αλλάξω αφού έχω κάνει μόνο 1.000 χλμ?>>. Ανάθεμα αν έχουν διαβάσει τι λέει ο κατασκευαστής.

Το άλλο είναι πάλι ο χρόνος λειτουργίας αλλά του κινητήρα αυτού καθ΄ εαυτού (συνδέεται με το πρώτο αλλά είπα να τα ξεχωρίσω).
Στα μεγάλα χωματουργικά μηχανήματα, εξωλέμβιες κλπ έχουμε ωρόμετρα και κάνουμε σέρβις με ώρες λειτουργίας γιατί τα χλμ - μίλια δεν λένε τίποτα.
Για αυτό το λόγο και λόγο ελλείψεως ωρομέτρου - προβλέψεως σέρβις σε ώρες και όχι χλμ λέμε ότι ένα <<ταξιδιάρικο>> που όσα χλμ γράφει τόσο λειτουργεί ο κινητήρας αλλάζουμε λάδι - φίλτρα όπου λέει ο κατασκευαστής ενώ στα της πόλης που οι ώρες λειτουργίας είναι περισσότερες λόγο φαναριών στις μεγαλουπόλεις - πηξίματος κλπ για ηρεμία πνεύματος τότε αλλάζουμε προληπτικά στα μισά χλμ. Το ίδιο και στις μικρές διαδρομές που δεν προλαβαίνει να ζεσταθεί το λάδι και να αποβάλλει τους υδρατμούς που αλλάζουν τα χαρακτηριστικά του επί το χείρον.

Όπως έχουμε πει ξανά και ξανά σε τόσα θέματα ομοίου θεματολογίου δεν χρειάζεται να πει ουδείς ειδικός - τεχνικός τίποτα απολύτως μιας και όπως είπε ο αγαπητός Στέλιος παραπάνω και έχουμε πει όλοι κατά καιρούς σε πολλά επαναλαμβάνω θέματα, υπάρχει η ανάλυση λαδιών που σου λέει τα πάντα όλα και κάθε πότε να αλλάζεις. Εμείς τι να πούμε χωρίς εργαστηριακή ανάλυση? Ότι βάλαμε στο δάχτυλο μια σταγόνα και μας φάνηκε καλό ή ότι βάλαμε μια σταγόνα στο στόμα και πίκριζε?ToothToothTooth Και τα παραπάνω που λέμε είναι εμπειρικά και ουδεμία σχέση έχουν με μια σοβαρή ανάλυση εργαστηριακή λαδιού.

Σεντόνι βγήκε δυστυχώς.ooops
 

panGS

member
Δημοσιεύσεις
1.674
Ηλικία
51
Μοτοσυκλέτα
BMW R 1200 GS
Όνομα
Παναγιώτης
Συνονόματε τώρα το είδα .
Καλορίζικο , να το χαρείς στο φουλ και πάντα όρθιοι και οι δύο!!!
Κουκλί...

Στάλθηκε από το Redmi Note 8 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

rantanplan

member
Δημοσιεύσεις
864
Ηλικία
55
Περιοχή
φραπεδούπολη, χαλλλλαρά,
Μοτοσυκλέτα
ένα από αυτά που φτιάχνουν αυτοί με τα πιάνα...
Όνομα
Γιώργος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Έλα να σου δώσω τα στοιχεία και βγάλε εσύ τα συμπεράσματά σου.

Το ντίζελ λοιπόν παίρνει 3,2 λίτρα χωρίς τα φίλτρα και 3,4 όταν αλλάξεις και τα φίλτρα.
Κόκκινα στις 6,5.
Κατασκευαστής λέει κάθε 12.000 αλλαγή λάδια ή ένα χρόνο και κάθε 24.000 αλλαγή λάδια και φίλτρα.

Ακριβώς ότι λέει ο κατασκευαστής κάνω τόσο εγώ όσο όλοι όσοι ξέρω συν κάτοχοι και έχω ξαναπεί τι κάνουν και ορισμένοι εξ ημών σε ταξίδια που ξεπερνούν και αυτό το όριο και...ως εκ θαύματος όχι μόνο δεν έχουν ανατιναχθεί αλλά σφυράνε χαρούμενοι στις 335.000 σήμερα.
Εγώ από την άλλη στις σκάρτες 55.000 ταξιδιάρικα χλμ πούχω μάλλον ούτε καν τόχω στρώσει.
Αν ανατιναχθεί θα το καταλάβετε γιατί δεν θα πηγαίνω βόλτες και θα γκρινιάζω στα φόρα όλη μέρα μέχρι να το φτιάξω ή να πάρω άλλο. Tooth Tooth Tooth

Ναι φίλε αν είχα εγώ το Γκούτσι ή το οτιδήποτε ότι είπα αυτό θα έκανα ήτοι ότι προβλέπει ο κατασκευαστής και αν συνέβαινε οτιδήποτε θα έβγαινε στα μανταλάκια κανονικότατα.
Ο κατασκευαστής δεν θέλει τα εργαλεία του να βγάλουν φήμη λαδιέρας ή ότι χαλάνε ή οτιδήποτε οπότε αν ανατινάζονται θα δώσει τέτοιες οδηγίες συντηρήσεως για λόγους μάρκετινγκ που θα διαρκέσει πολύ λίγο γιατί όλα μαθαίνονται? (ρητορική ερώτηση)

Θα επισημάνω όμως και δύο θεματάκια ακόμη.

Το ένα είναι ο χρόνος που είναι μέσα στον κινητήρα το λάδι .
Όλοι οι κατασκευαστές από όσους ξέρω εγώ τουλάχιστον λένε για τα λάδια τόσα χλμ ή ένα χρόνο π.χ.
Αλλάζω λάδι στης κόρης μου το PCX 150 που δεν κάνει χλμ και στα 450 χλμ ετησίως γιατί έπιασε τον ένα χρόνο μέσα. Το εγχειρίδιο προβλέπει αλλαγή κάθε 8.000 χλμ ή....ένα χρόνο. 450 έκανε στον χρόνο? Αλλαγούλα και μιλάμε για φουλ συνθετικό λάδι ε ?
Υπάρχουν χρήστες που λένε στα δύο χρόνια <<γιατί να αλλάξω αφού έχω κάνει μόνο 1.000 χλμ?>>. Ανάθεμα αν έχουν διαβάσει τι λέει ο κατασκευαστής.

Το άλλο είναι πάλι ο χρόνος λειτουργίας αλλά του κινητήρα αυτού καθ΄ εαυτού (συνδέεται με το πρώτο αλλά είπα να τα ξεχωρίσω).
Στα μεγάλα χωματουργικά μηχανήματα, εξωλέμβιες κλπ έχουμε ωρόμετρα και κάνουμε σέρβις με ώρες λειτουργίας γιατί τα χλμ - μίλια δεν λένε τίποτα.
Για αυτό το λόγο και λόγο ελλείψεως ωρομέτρου - προβλέψεως σέρβις σε ώρες και όχι χλμ λέμε ότι ένα <<ταξιδιάρικο>> που όσα χλμ γράφει τόσο λειτουργεί ο κινητήρας αλλάζουμε λάδι - φίλτρα όπου λέει ο κατασκευαστής ενώ στα της πόλης που οι ώρες λειτουργίας είναι περισσότερες λόγο φαναριών στις μεγαλουπόλεις - πηξίματος κλπ για ηρεμία πνεύματος τότε αλλάζουμε προληπτικά στα μισά χλμ. Το ίδιο και στις μικρές διαδρομές που δεν προλαβαίνει να ζεσταθεί το λάδι και να αποβάλλει τους υδρατμούς που αλλάζουν τα χαρακτηριστικά του επί το χείρον.

Όπως έχουμε πει ξανά και ξανά σε τόσα θέματα ομοίου θεματολογίου δεν χρειάζεται να πει ουδείς ειδικός - τεχνικός τίποτα απολύτως μιας και όπως είπε ο αγαπητός Στέλιος παραπάνω και έχουμε πει όλοι κατά καιρούς σε πολλά επαναλαμβάνω θέματα, υπάρχει η ανάλυση λαδιών που σου λέει τα πάντα όλα και κάθε πότε να αλλάζεις. Εμείς τι να πούμε χωρίς εργαστηριακή ανάλυση? Ότι βάλαμε στο δάχτυλο μια σταγόνα και μας φάνηκε καλό ή ότι βάλαμε μια σταγόνα στο στόμα και πίκριζε?ToothToothTooth Και τα παραπάνω που λέμε είναι εμπειρικά και ουδεμία σχέση έχουν με μια σοβαρή ανάλυση εργαστηριακή λαδιού.

Σεντόνι βγήκε δυστυχώς.ooops
πολύ εύστοχη, η διάκριση μεταξύ χλμ και ωρών λειτουργίας Bcdefghg , η αδιαμφισβήτητη πραγματικότητα είναι αυτή, διότι ο χρόνος λειτουργίας εν στάση συνυπολογίζεται.....
 

Kuklinski

well know member
Δημοσιεύσεις
3.446
Ηλικία
123
Μοτοσυκλέτα
Brough Superior ss100
Όνομα
Ακης
Περιοχή
Brooklyn NY
Λιγο πολυ αυτό το λαδι προτείνει ο κατασκευαστής
Στο 650 Guzzi μου εχει χωρητικότητα 3.2 λιτρα, κ με το σπεσιαλ καρτερ που εβαλα 4 λιτρα. Και εμενα τα 2 μου φαίνονται λιγα.
Για το στυλ κ τα ταξίδια του Πανου θα βγαλει και 10κ αλλα για ψυχολογικούς λογους στα 5 θα τα αλλαζα....

Σιγα το κοστος....
 

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
Είμαι σίγουρος πως κανένας σχεδόν δεν πάει να αλλάξει στο αυτοκίνητο του λάδια στις 3000 ή στις 5000 χλμ, ενώ ο κατασκευαστής λέει στις 12000 χλμ
Κι ας κινούνται καθημερινά μποτιλιαρισμένα εντός πόλης. Κι ας στοιχίζουν παραπάνω απο τις μοτο. Κι ας είναι το λάδι τους φτηνότερο πολλές φορές.

Ας είμαστε ειλικρινείς. Είμαστε υπερπροστατευτικοί στις μοτο επειδή τις αγαπάμε παραπάνω. Και αυτό μας κάνει να μην φερόμαστε ορθολογιστικά.

Παρόλα αυτά η πράξη δείχνει πως όταν ο κατασκευαστής λέει αλλαγή κάθε 12000 χλμ (όπως στα αυτοκίνητα), ακόμη και αν δεν αλλάζουμε κάθε 5000 χλμ για δικούς μας λόγους, πηγαίνουν για εκατοντάδες χιλιάδες χλμ.
 

R.E.H

member
Δημοσιεύσεις
1.213
Μοτοσυκλέτα
Royal Enfield Himalayan
Όνομα
Παναγίωτης
Περιοχή
Νίκαια
Για τους αγγλομαθείς και για όσους ενδιαφέρονται το παρακάτω κείμενο έχει αρκετή πληροφορία :


Το όλο θέμα δεν έχει να κάνει τόσο με το κάθε πότε αλλάζουμε λάδι αλλά για την ποσότητα του λαδιού (που μου φάνηκε μικρή) σε συνάρτηση με την προτεινόμενη συντήρηση - αλλαγή τους .

Από όσο έχω διαβάσει αυτό έχει να κάνει με το ότι χρησιμοποιούν semi dry sump με δύο τρόμπες λαδιού και το κάρτερ είναι ξεχωριστό απο την υπόλοιπη μηχανή και χρησιμοποιουν 2 τρόμπες μία στο καρτερ και μία στην μηχανή η οποία είναι μεγαλύτερη και επιστρέφει το λάδι στο κάρτερ και άλλα πολλά τα οποία θέλω χρόνο και μελέτη για να τα κατανοήσω ...
 

Λαμπης

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
8.981
Ηλικία
53
Περιοχή
Πετραλωνα
Όνομα
Θανάσης βεγγος
Είμαι σίγουρος πως κανένας σχεδόν δεν πάει να αλλάξει στο αυτοκίνητο του λάδια στις 3000 ή στις 5000 χλμ, ενώ ο κατασκευαστής λέει στις 12000 χλμ
Κι ας κινούνται καθημερινά μποτιλιαρισμένα εντός πόλης. Κι ας στοιχίζουν παραπάνω απο τις μοτο. Κι ας είναι το λάδι τους φτηνότερο πολλές φορές.

Ας είμαστε ειλικρινείς. Είμαστε υπερπροστατευτικοί στις μοτο επειδή τις αγαπάμε παραπάνω. Και αυτό μας κάνει να μην φερόμαστε ορθολογιστικά.

Παρόλα αυτά η πράξη δείχνει πως όταν ο κατασκευαστής λέει αλλαγή κάθε 12000 χλμ (όπως στα αυτοκίνητα), ακόμη και αν δεν αλλάζουμε κάθε 5000 χλμ για δικούς μας λόγους, πηγαίνουν για εκατοντάδες χιλιάδες χλμ.
Εγώ στο αμάξι αυστηρά κάθε 5κ...ας μην κυκλοφορώ πόλη..
Παραφλου κάθε χρόνο..γιατι βγαίνει μόνο το μισό..
Βαλβολινες κάθε 30-40κ

Βέβαια, το κάνω μόνος μου, δίνω 18ευρω το 5λιτρο... Οπότε Κλάιν..
 

Λαμπης

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
8.981
Ηλικία
53
Περιοχή
Πετραλωνα
Όνομα
Θανάσης βεγγος
Για τους αγγλομαθείς και για όσους ενδιαφέρονται το παρακάτω κείμενο έχει αρκετή πληροφορία :


Το όλο θέμα δεν έχει να κάνει τόσο με το κάθε πότε αλλάζουμε λάδι αλλά για την ποσότητα του λαδιού (που μου φάνηκε μικρή) σε συνάρτηση με την προτεινόμενη συντήρηση - αλλαγή τους .

Από όσο έχω διαβάσει αυτό έχει να κάνει με το ότι χρησιμοποιούν semi dry sump με δύο τρόμπες λαδιού και το κάρτερ είναι ξεχωριστό απο την υπόλοιπη μηχανή και χρησιμοποιουν 2 τρόμπες μία στο καρτερ και μία στην μηχανή η οποία είναι μεγαλύτερη και επιστρέφει το λάδι στο κάρτερ και άλλα πολλά τα οποία θέλω χρόνο και μελέτη για να τα κατανοήσω ...
Θα το διαβάσω σπίτι... Τώρα βολταρω.. Αλλά με 1.7 λίτρα λάδι που παίρνει και στα μισα χλμ να αλλάζεις από ότι οι υπόλοιποι, ίδιο κόστος θα χεις.
 

wheelboy

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
3.838
Μοτοσυκλέτα
Multistrada 1200s DVT
Όνομα
Yannis
Περιοχή
Ελευσίνα
Στο μανούαλ πάντως λέει 1,76 Lt για το μοτέρ και άλλα 0,7 Lt για το σασμάν.

Screenshot_20211219-212053_Drive.jpg

Θεωρώ ότι μια χαρά είναι σαν ποσότητα.

Τα μοτέρ που θέλουν 4 Lt είναι συνήθως με 4 κυλίνδρους και είναι απόλυτα λογικό να χρειάζονται περισσότερο λάδι.
 

giamar

Αφραπογιαννος
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
19.436
Περιοχή
Λεπτοκαρυά Κατερίνη
Μοτοσυκλέτα
Voge 300 & Αστρέα Grand 100 σε μπλε
Όνομα
Γιαννης
Περιοχή
Pieria
4 λίτρα θέλει το θκόμ συν 800ml το σασμάν.
Είναι λίγα τα 1,7 αλλά αν πάθει κάτι ,πας και τους το φουσκώνεις στο κεφάλι μιας κι έχει εγγυηση
 

Λαμπης

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
8.981
Ηλικία
53
Περιοχή
Πετραλωνα
Όνομα
Θανάσης βεγγος
4 λίτρα θέλει το θκόμ συν 800ml το σασμάν.
Είναι λίγα τα 1,7 αλλά αν πάθει κάτι ,πας και τους το φουσκώνεις στο κεφάλι μιας κι έχει εγγυηση
τα δικα μας ομως εχουν και ψυγεια λαδιου

Το TDM 900 που παιρνει κοντα 5 λιτρα??
Τι σκυλος κι αυτος
 

R.E.H

member
Δημοσιεύσεις
1.213
Μοτοσυκλέτα
Royal Enfield Himalayan
Όνομα
Παναγίωτης
Περιοχή
Νίκαια
4 λίτρα θέλει το θκόμ συν 800ml το σασμάν.
Είναι λίγα τα 1,7 αλλά αν πάθει κάτι ,πας και τους το φουσκώνεις στο κεφάλι μιας κι έχει εγγυηση
Γιάννη είναι αλήθεια η αστικός μύθος ότι δεν πρέπει να τα αφήνεις να δουλεύουν στο πλαϊνό ορθοστάτη γιατί έχει θέμα με την λίπανση ο ένας κύλινδρος;
 

panGS

member
Δημοσιεύσεις
1.674
Ηλικία
51
Μοτοσυκλέτα
BMW R 1200 GS
Όνομα
Παναγιώτης
Γιάννη είναι αλήθεια η αστικός μύθος ότι δεν πρέπει να τα αφήνεις να δουλεύουν στο πλαϊνό ορθοστάτη γιατί έχει θέμα με την λίπανση ο ένας κύλινδρος;
Ισχύει και όχι μόνο για τα πενφε...

Στάλθηκε από το Redmi Note 8 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Top Bottom