Νέο Moto Guzzi V85TT στην παρέα!

R.E.H

member
Δημοσιεύσεις
1.213
Μοτοσυκλέτα
Royal Enfield Himalayan
Όνομα
Παναγίωτης
Περιοχή
Νίκαια
Η απόφαση ότι το CFmoto 650MT έπρεπε να αντικατασταθεί με άλλη μηχανή η απλά να πωληθεί είχε παρθεί πριν από το ταξίδι στα Βαλκάνια, απλά λόγω του ότι όλα τα έξοδα της ήταν πληρωμένα μέχρι το τέλος του χρόνου δεν υπήρχε λόγος βιασύνης …

Είχε γίνει μια προσπάθεια το καλοκαίρι να αντικατασταθεί με ένα Royal Enfield Interceptor αλλα δεν ευδοκίμησε … και τελικά αγοράστηκε το Imperiale

Και πάλι καλά γιατί μπόρεσα και πήγα το ταξίδι στα Βαλκάνια μαζί της και συνταξίδεψα με καταπληκτικούς ανθρώπους …

H Χιονάτη ήταν ένα ψηλό street μηχανάκι με σφιχτές αναρτήσεις και με 17αρηδες τροχούς

Το μεγαλύτερο πρόβλημα μου ήταν ότι με έβαζε σε ένα τριπάκι να την οδηγώ πάντα πιο γρήγορα από ότι ήθελα …



Στο μυαλό μου ήξερα πως ήθελα την ταξιδιωτική μοτοσυκλέτα μου …

19αρης τροχός τουλάχιστον (θα προτιμούσα 21).
Όσο το δυνατόν μεγαλύτερο ρεζερβουάρ.
Αυτονομία γύρω στα 400χλμ (είτε λόγω χαμηλής κατανάλωσης είτε λόγω μεγαλύτερου ρεζερβουάρ).
Ο άξονας πίσω θα ήταν +.
Αερόψυκτο η αεροελαιόψυκτο θα ήταν +.
Οποιαδήποτε καινούρια τεχνολογία η ευκολία που θα έκανε το ταξίδι πιο άνετο θα ήταν + (αλλά όχι απαραίτητη).
Κεντρικός ορθοστάτης (ειδικά αν η μετάδοση γίνονταν με αλυσίδα).
Δυνατότητα χωμάτινης διέλευσης.
Όσο το δυνατόν λιγότερα πλαστικά κουστούμια …

Οπότε έφτιαξα μια λίστα με μηχανές που είτε μου αρέσουν είτε θα ήθελα να είχα …
  1. bmw r80gs (1990 και μετά με το τετράγωνο φανάρι)
  2. Moto Guzzi v85tt
  3. bmw r850gs
  4. CFmoto 800MT
  5. swm 650 superdual
  6. Τίποτα

Η νούμερο 1 είχε ελάχιστες επιλογές
Η νούμερο 2 ήταν ακριβή
Η νούμερο 3 με πολύ δελεαστική τιμή (και το σκεφτόμουν αρκετά μετά την βόλτα με το 1100 του Ακή)
Η νούμερο 4 με καλή τιμή για τον εξοπλισμό της (και χρηματοδοτικό)
Η νούμερο 5 το πιο χωμάτινο από όλα (αλλά νομίζω ότι σταμάτησε η παραγωγή του)

Οι μέρες πέρναγαν είχα 2 κρούσεις για την πώληση της Χιονάτης την πρώτη την απέρριψα …

Η δεύτερη λόγω οικογενειακών προβλημάτων του αγοραστή καθυστέρησε να γίνει …
Οπότε μιας και είχα την επιλογή να δώσω ανταλλαγή την Χιονάτη στην αντιπροσωπεία και να την αντικαταστήσω με το 800 προχώρησα προς αυτή την κατεύθυνση …

Τελικά η Χιονάτη πωλήθηκε και εγώ έχω ησυχάσει μιας και έχω κατασταλάξει με την επιλογή του 800.

Και κανονίζουμε ένα καφέ με τους γνωστούς φίλους και κατέληξα την ίδια μέρα να έχω κανονίσει την αγορά του Guzzi …

Το Guzzi το κοίταζα από τότε που βγήκε το είχα κάνει 2 τεστ και έφτασα αρκετά κοντά να το πάρω πριν 2 καλοκαίρια …
Τελικά απλά έπρεπε να κάνω λίγο παραπάνω υπομονή …

Η οποία είναι μια μηχανή με ιδιαίτερη αισθητική που δεν αρέσει σε όλους, αλλά στα δικά μου τα μάτια και τα θέλω ήταν αυτό που ζητούσα …
Είναι μια μηχανή που συνδιάζει το παρελθόν με το μέλλον …
Την νιώθεις, δεν είσαι αποκομμένος όπως με τις σύγχρονες ραπτομηχανές …
Δεν έχει τις επιδόσεις των μηχανών με σύγχρονο σχεδιασμό αλλά για μένα είναι παραπάνω από αρκετές …
Έχει καλό ζύγισμα και δεν δείχνει το βάρος της (δεν είναι καλλίγραμμη Ιταλίδα του βορρά … μάλλον για πληθωρική Σικελιάνα την κόβω, οπότε τα έχει τα κιλάκια της)

Οι αρχικές εντυπώσεις είναι πάρα πολύ καλές (την έχω βολτάρει μέσα την πόλη μέχρι στιγμής) και όντως έχω κουμπώσει πάνω της …
Μετά από την πρώτη μεγάλη βόλτα κάποια στιγμή τις επόμενες εβδομάδες θα έχω καλύτερη άποψη για την συμπεριφορά της καθώς και για τα γούστα της …

Από ότι φαίνεται η ιδιαίτερη αισθητική της δείχνε να αρέσει στο κόσμο αν κρίνω από τα κομπλιμέντα που δέχομαι στα φανάρια …

Για την αξιοπιστία της Ιταλίδας θα δούμε σε βάθος χρόνου πως θα τα πάει (ήρθε για να μείνει)
Μου κάνει εντύπωση ότι η ποσότητα του λαδιού που θέλει είναι 1.7 λίτρα (και τα παπιά πρέπει να παίρνουν πιο πολύ)
Αλλά τουλάχιστον όλες οι εργασίες για το σέρβις της είναι εύκολες και δεν χρειάζεται να λύσεις το μισό μηχανάκι (όπως σχεδόν σε όλα τα σύγχρονα για να αλλάξεις φίλτρο και μπουζί, για βαλβίδες δεν το συζητάμε… ) ούτε καν το ρεζερβουάρ δεν χρειάζεται να βγει, μόνο μην χρειαστεί να αλλάξεις δίσκο συμπλέκτη εκεί μάλλον τον ήπιες …

Οπότε μόλις τελειώσει η εγγύηση θα κάνουμε παιχνίδι μόνοι μας …
Τα διαστήματα των σέρβις είναι ανά 10.000 χλμ (κάτι που δεν θα τηρήσω τουλάχιστον στα λάδια)

τα υπόλοιπα εν καιρό ....
 

Iraklis174

well know member
Δημοσιεύσεις
3.801
Ηλικία
53
Περιοχή
Κερατσινι
Μοτοσυκλέτα
Ότι κάτσει δεν υπάρχουν λεφτά χαχα
Όνομα
Ηρακλης
Η απόφαση ότι το CFmoto 650MT έπρεπε να αντικατασταθεί με άλλη μηχανή η απλά να πωληθεί είχε παρθεί πριν από το ταξίδι στα Βαλκάνια, απλά λόγω του ότι όλα τα έξοδα της ήταν πληρωμένα μέχρι το τέλος του χρόνου δεν υπήρχε λόγος βιασύνης …

Είχε γίνει μια προσπάθεια το καλοκαίρι να αντικατασταθεί με ένα Royal Enfield Interceptor αλλα δεν ευδοκίμησε … και τελικά αγοράστηκε το Imperiale

Και πάλι καλά γιατί μπόρεσα και πήγα το ταξίδι στα Βαλκάνια μαζί της και συνταξίδεψα με καταπληκτικούς ανθρώπους …

H Χιονάτη ήταν ένα ψηλό street μηχανάκι με σφιχτές αναρτήσεις και με 17αρηδες τροχούς

Το μεγαλύτερο πρόβλημα μου ήταν ότι με έβαζε σε ένα τριπάκι να την οδηγώ πάντα πιο γρήγορα από ότι ήθελα …



Στο μυαλό μου ήξερα πως ήθελα την ταξιδιωτική μοτοσυκλέτα μου …

19αρης τροχός τουλάχιστον (θα προτιμούσα 21).
Όσο το δυνατόν μεγαλύτερο ρεζερβουάρ.
Αυτονομία γύρω στα 400χλμ (είτε λόγω χαμηλής κατανάλωσης είτε λόγω μεγαλύτερου ρεζερβουάρ).
Ο άξονας πίσω θα ήταν +.
Αερόψυκτο η αεροελαιόψυκτο θα ήταν +.
Οποιαδήποτε καινούρια τεχνολογία η ευκολία που θα έκανε το ταξίδι πιο άνετο θα ήταν + (αλλά όχι απαραίτητη).
Κεντρικός ορθοστάτης (ειδικά αν η μετάδοση γίνονταν με αλυσίδα).
Δυνατότητα χωμάτινης διέλευσης.
Όσο το δυνατόν λιγότερα πλαστικά κουστούμια …

Οπότε έφτιαξα μια λίστα με μηχανές που είτε μου αρέσουν είτε θα ήθελα να είχα …
  1. bmw r80gs (1990 και μετά με το τετράγωνο φανάρι)
  2. Moto Guzzi v85tt
  3. bmw r850gs
  4. CFmoto 800MT
  5. swm 650 superdual
  6. Τίποτα

Η νούμερο 1 είχε ελάχιστες επιλογές
Η νούμερο 2 ήταν ακριβή
Η νούμερο 3 με πολύ δελεαστική τιμή (και το σκεφτόμουν αρκετά μετά την βόλτα με το 1100 του Ακή)
Η νούμερο 4 με καλή τιμή για τον εξοπλισμό της (και χρηματοδοτικό)
Η νούμερο 5 το πιο χωμάτινο από όλα (αλλά νομίζω ότι σταμάτησε η παραγωγή του)

Οι μέρες πέρναγαν είχα 2 κρούσεις για την πώληση της Χιονάτης την πρώτη την απέρριψα …

Η δεύτερη λόγω οικογενειακών προβλημάτων του αγοραστή καθυστέρησε να γίνει …
Οπότε μιας και είχα την επιλογή να δώσω ανταλλαγή την Χιονάτη στην αντιπροσωπεία και να την αντικαταστήσω με το 800 προχώρησα προς αυτή την κατεύθυνση …

Τελικά η Χιονάτη πωλήθηκε και εγώ έχω ησυχάσει μιας και έχω κατασταλάξει με την επιλογή του 800.

Και κανονίζουμε ένα καφέ με τους γνωστούς φίλους και κατέληξα την ίδια μέρα να έχω κανονίσει την αγορά του Guzzi …

Το Guzzi το κοίταζα από τότε που βγήκε το είχα κάνει 2 τεστ και έφτασα αρκετά κοντά να το πάρω πριν 2 καλοκαίρια …
Τελικά απλά έπρεπε να κάνω λίγο παραπάνω υπομονή …

Η οποία είναι μια μηχανή με ιδιαίτερη αισθητική που δεν αρέσει σε όλους, αλλά στα δικά μου τα μάτια και τα θέλω ήταν αυτό που ζητούσα …
Είναι μια μηχανή που συνδιάζει το παρελθόν με το μέλλον …
Την νιώθεις, δεν είσαι αποκομμένος όπως με τις σύγχρονες ραπτομηχανές …
Δεν έχει τις επιδόσεις των μηχανών με σύγχρονο σχεδιασμό αλλά για μένα είναι παραπάνω από αρκετές …
Έχει καλό ζύγισμα και δεν δείχνει το βάρος της (δεν είναι καλλίγραμμη Ιταλίδα του βορρά … μάλλον για πληθωρική Σικελιάνα την κόβω, οπότε τα έχει τα κιλάκια της)

Οι αρχικές εντυπώσεις είναι πάρα πολύ καλές (την έχω βολτάρει μέσα την πόλη μέχρι στιγμής) και όντως έχω κουμπώσει πάνω της …
Μετά από την πρώτη μεγάλη βόλτα κάποια στιγμή τις επόμενες εβδομάδες θα έχω καλύτερη άποψη για την συμπεριφορά της καθώς και για τα γούστα της …

Από ότι φαίνεται η ιδιαίτερη αισθητική της δείχνε να αρέσει στο κόσμο αν κρίνω από τα κομπλιμέντα που δέχομαι στα φανάρια …

Για την αξιοπιστία της Ιταλίδας θα δούμε σε βάθος χρόνου πως θα τα πάει (ήρθε για να μείνει)
Μου κάνει εντύπωση ότι η ποσότητα του λαδιού που θέλει είναι 1.7 λίτρα (και τα παπιά πρέπει να παίρνουν πιο πολύ)
Αλλά τουλάχιστον όλες οι εργασίες για το σέρβις της είναι εύκολες και δεν χρειάζεται να λύσεις το μισό μηχανάκι (όπως σχεδόν σε όλα τα σύγχρονα για να αλλάξεις φίλτρο και μπουζί, για βαλβίδες δεν το συζητάμε… ) ούτε καν το ρεζερβουάρ δεν χρειάζεται να βγει, μόνο μην χρειαστεί να αλλάξεις δίσκο συμπλέκτη εκεί μάλλον τον ήπιες …

Οπότε μόλις τελειώσει η εγγύηση θα κάνουμε παιχνίδι μόνοι μας …
Τα διαστήματα των σέρβις είναι ανά 10.000 χλμ (κάτι που δεν θα τηρήσω τουλάχιστον στα λάδια)

τα υπόλοιπα εν καιρό ....
Παναγιώτη ρε φίλε μας ταξιδεψες.. δηλαδή σαν να άκουγα ένα παιδί που έκανε όνειρο αυτή την μηχανή και την πήρε και είναι μες την τρελή χαρά Χαχαχα . Ωραίος μπράβο σού από κοντά να την δω και εγώ που θέλω και δεν σου κρύβω ότι δύο μέρες τώρα κοιτάω αυτά τα μηχανάκια κάτι σπέσιαλ και μπομπερ έχουν όντως το κάτι η σε φτιάχνει η πας αλλού,και πάλι καλορίζικη και καλοταξιδη.
 

User V

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.090
Μ'αρέσεις ρε Πάνο!!! Άρχισες τα όνειρα για το βαπόρι!!!! cdefg



Αλλά...
Την γκάϊντα για αρχή ξέχνα τη.- tongue

Ξεκίνα από τα κοντινά,τα απτά..


Guzzi & γκάιντα βρίσκεις.

Guzzi & τσαμπούνα όχι. Τακτοποίησέ το..

Smileys drinking beer Emoticon
 

Λαμπης

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
8.981
Ηλικία
53
Περιοχή
Πετραλωνα
Όνομα
Θανάσης βεγγος
Η απόφαση ότι το CFmoto 650MT έπρεπε να αντικατασταθεί με άλλη μηχανή η απλά να πωληθεί είχε παρθεί πριν από το ταξίδι στα Βαλκάνια, απλά λόγω του ότι όλα τα έξοδα της ήταν πληρωμένα μέχρι το τέλος του χρόνου δεν υπήρχε λόγος βιασύνης …

Είχε γίνει μια προσπάθεια το καλοκαίρι να αντικατασταθεί με ένα Royal Enfield Interceptor αλλα δεν ευδοκίμησε … και τελικά αγοράστηκε το Imperiale

Και πάλι καλά γιατί μπόρεσα και πήγα το ταξίδι στα Βαλκάνια μαζί της και συνταξίδεψα με καταπληκτικούς ανθρώπους …

H Χιονάτη ήταν ένα ψηλό street μηχανάκι με σφιχτές αναρτήσεις και με 17αρηδες τροχούς

Το μεγαλύτερο πρόβλημα μου ήταν ότι με έβαζε σε ένα τριπάκι να την οδηγώ πάντα πιο γρήγορα από ότι ήθελα …



Στο μυαλό μου ήξερα πως ήθελα την ταξιδιωτική μοτοσυκλέτα μου …

19αρης τροχός τουλάχιστον (θα προτιμούσα 21).
Όσο το δυνατόν μεγαλύτερο ρεζερβουάρ.
Αυτονομία γύρω στα 400χλμ (είτε λόγω χαμηλής κατανάλωσης είτε λόγω μεγαλύτερου ρεζερβουάρ).
Ο άξονας πίσω θα ήταν +.
Αερόψυκτο η αεροελαιόψυκτο θα ήταν +.
Οποιαδήποτε καινούρια τεχνολογία η ευκολία που θα έκανε το ταξίδι πιο άνετο θα ήταν + (αλλά όχι απαραίτητη).
Κεντρικός ορθοστάτης (ειδικά αν η μετάδοση γίνονταν με αλυσίδα).
Δυνατότητα χωμάτινης διέλευσης.
Όσο το δυνατόν λιγότερα πλαστικά κουστούμια …

Οπότε έφτιαξα μια λίστα με μηχανές που είτε μου αρέσουν είτε θα ήθελα να είχα …
  1. bmw r80gs (1990 και μετά με το τετράγωνο φανάρι)
  2. Moto Guzzi v85tt
  3. bmw r850gs
  4. CFmoto 800MT
  5. swm 650 superdual
  6. Τίποτα

Η νούμερο 1 είχε ελάχιστες επιλογές
Η νούμερο 2 ήταν ακριβή
Η νούμερο 3 με πολύ δελεαστική τιμή (και το σκεφτόμουν αρκετά μετά την βόλτα με το 1100 του Ακή)
Η νούμερο 4 με καλή τιμή για τον εξοπλισμό της (και χρηματοδοτικό)
Η νούμερο 5 το πιο χωμάτινο από όλα (αλλά νομίζω ότι σταμάτησε η παραγωγή του)

Οι μέρες πέρναγαν είχα 2 κρούσεις για την πώληση της Χιονάτης την πρώτη την απέρριψα …

Η δεύτερη λόγω οικογενειακών προβλημάτων του αγοραστή καθυστέρησε να γίνει …
Οπότε μιας και είχα την επιλογή να δώσω ανταλλαγή την Χιονάτη στην αντιπροσωπεία και να την αντικαταστήσω με το 800 προχώρησα προς αυτή την κατεύθυνση …

Τελικά η Χιονάτη πωλήθηκε και εγώ έχω ησυχάσει μιας και έχω κατασταλάξει με την επιλογή του 800.

Και κανονίζουμε ένα καφέ με τους γνωστούς φίλους και κατέληξα την ίδια μέρα να έχω κανονίσει την αγορά του Guzzi …

Το Guzzi το κοίταζα από τότε που βγήκε το είχα κάνει 2 τεστ και έφτασα αρκετά κοντά να το πάρω πριν 2 καλοκαίρια …
Τελικά απλά έπρεπε να κάνω λίγο παραπάνω υπομονή …

Η οποία είναι μια μηχανή με ιδιαίτερη αισθητική που δεν αρέσει σε όλους, αλλά στα δικά μου τα μάτια και τα θέλω ήταν αυτό που ζητούσα …
Είναι μια μηχανή που συνδιάζει το παρελθόν με το μέλλον …
Την νιώθεις, δεν είσαι αποκομμένος όπως με τις σύγχρονες ραπτομηχανές …
Δεν έχει τις επιδόσεις των μηχανών με σύγχρονο σχεδιασμό αλλά για μένα είναι παραπάνω από αρκετές …
Έχει καλό ζύγισμα και δεν δείχνει το βάρος της (δεν είναι καλλίγραμμη Ιταλίδα του βορρά … μάλλον για πληθωρική Σικελιάνα την κόβω, οπότε τα έχει τα κιλάκια της)

Οι αρχικές εντυπώσεις είναι πάρα πολύ καλές (την έχω βολτάρει μέσα την πόλη μέχρι στιγμής) και όντως έχω κουμπώσει πάνω της …
Μετά από την πρώτη μεγάλη βόλτα κάποια στιγμή τις επόμενες εβδομάδες θα έχω καλύτερη άποψη για την συμπεριφορά της καθώς και για τα γούστα της …

Από ότι φαίνεται η ιδιαίτερη αισθητική της δείχνε να αρέσει στο κόσμο αν κρίνω από τα κομπλιμέντα που δέχομαι στα φανάρια …

Για την αξιοπιστία της Ιταλίδας θα δούμε σε βάθος χρόνου πως θα τα πάει (ήρθε για να μείνει)
Μου κάνει εντύπωση ότι η ποσότητα του λαδιού που θέλει είναι 1.7 λίτρα (και τα παπιά πρέπει να παίρνουν πιο πολύ)
Αλλά τουλάχιστον όλες οι εργασίες για το σέρβις της είναι εύκολες και δεν χρειάζεται να λύσεις το μισό μηχανάκι (όπως σχεδόν σε όλα τα σύγχρονα για να αλλάξεις φίλτρο και μπουζί, για βαλβίδες δεν το συζητάμε… ) ούτε καν το ρεζερβουάρ δεν χρειάζεται να βγει, μόνο μην χρειαστεί να αλλάξεις δίσκο συμπλέκτη εκεί μάλλον τον ήπιες …

Οπότε μόλις τελειώσει η εγγύηση θα κάνουμε παιχνίδι μόνοι μας …
Τα διαστήματα των σέρβις είναι ανά 10.000 χλμ (κάτι που δεν θα τηρήσω τουλάχιστον στα λάδια)

τα υπόλοιπα εν καιρό ....
Καλορυζικο Παναγιώτη
Σίγουρα έχει προσωπικότητα που ξεχυλιζει!!!
Κοιτάζοντας το, με μονο αμορτισέρ στο πλάι, και μη αρθρωτό άξονα,,,είναι σαν ενα βελτιωμένο r80gs
Είσαι σίγουρος για το 1,7 λάδι στο κάρτερ??? Περίεργο..

Για την αλλαγή δίσκου μην το σκέφτεσαι καν, .. Το δικό μου του 95 έχει μαμά δίσκο.. Αν λοιπόν το κρατήσεις πολλά χρόνια και χρειαστεί αλλαγή ...θα δωσεις 200-300ευρώ παραπάνω κοστος απο ένα τζαπαν.. Κλάιν..
Με γειες και πάλι..
Πολύ ωραίο ρε φίλε... οαση μέσα στον καταιγισμό των καινούριων απροσωπων μοντελων
 
Τελευταία επεξεργασία:

apache

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
24.175
Ηλικία
60
Περιοχή
AΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
BMW R1200GSA
KOVE MAVERICK 500 X
Όνομα
Mανώλης
Περιοχή
Κορυδαλλός
Καλορυζικο Παναγιώτη
Σίγουρα έχει προσωπικότητα που ξεχυλιζει!!!
Κοιτάζοντας το, με μονο αμορτισέρ στο πλάι, και μη αρθρωτό άξονα,,,είναι σαν ενα βελτιωμένο r80gs
Είσαι σίγουρος για το 1,7 λάδι στο κάρτερ??? Περίεργο..

Για την αλλαγή δίσκου μην το σκέφτεσαι καν, .. Το δικό μου του 95 έχει μαμά δίσκο.. Αν λοιπόν το κρατήσεις πολλά χρόνια και χρειαστεί αλλαγή ...θα δωσεις 200-300ευρώ παραπάνω κοστος απο ένα τζαπαν.. Κλάιν..
Με γειες και πάλι..
Πολύ ωραίο ρε φίλε... οαση μέσα στον καταιγισμό των καινούριων απροσωπων μοντελων
1760 cm3 η μηχανή και 700cm3 ο άξονας κατά την μαμά εταιρεία.
Όντως λίγα άρα θα πρέπει να το αλλάζει συχνότερα.
 

Λαμπης

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
8.981
Ηλικία
53
Περιοχή
Πετραλωνα
Όνομα
Θανάσης βεγγος
1760 cm3 η μηχανή και 700cm3 ο άξονας κατά την μαμά εταιρεία.
Όντως λίγα άρα θα πρέπει να το αλλάζει συχνότερα.
Παρα πολυ λιγα...
Σιγουρα δεν θαχει ψυγειο λαδιου!
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.318
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Γιατί δηλαδή εσείς με τα ψυγεία λαδιού ανοίγετε ... το "βρυσάκι" από κάτω και "φυσσατε" με το στόμα από πανω για να το αδειάσετε σε κάθε αλλαγή λαδιών? Ρωτάω για να μαθαίνω ... ξεχνώντας ....! abcdefghgk
 

apache

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
24.175
Ηλικία
60
Περιοχή
AΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
BMW R1200GSA
KOVE MAVERICK 500 X
Όνομα
Mανώλης
Περιοχή
Κορυδαλλός
Γιατί δηλαδή εσείς με τα ψυγεία λαδιού ανοίγετε ... το "βρυσάκι" από κάτω και "φυσσατε" με το στόμα από πανω για να το αδειάσετε σε κάθε αλλαγή λαδιών? Ρωτάω για να μαθαίνω ... ξεχνώντας ....! abcdefghgk
Οχι ρε αλλά αν είχε ψυγείο θα κυκλοφορούσε ένα λίτρο στο κύκλωμα, τι θα έμενε στο Κάρτερ; 700 γραμμάρια;
 

Λαμπης

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
8.981
Ηλικία
53
Περιοχή
Πετραλωνα
Όνομα
Θανάσης βεγγος
τι να λέμε οι Ιταλοί είναι πολύ μπροστά ούτε λίπανση δεν χρειάζεται ....abcdefghgk
Ε θα κανεις πιο νωρις της αλλαγες και τελειωσε..
Παντως το παλιο R80gs λιγο παραπανω απο 2 λιτρα νομιζω επαιρνε..
 

R.E.H

member
Δημοσιεύσεις
1.213
Μοτοσυκλέτα
Royal Enfield Himalayan
Όνομα
Παναγίωτης
Περιοχή
Νίκαια
ο κατασκευαστής δίνει αλλαγή κάθε 10.000 χλμ δεν σκοπεύω να το τηρήσω.
Απλά μου κάνει εντύπωση πως κάποιοι κατασκευαστές δίνουν αλλαγές σε μεγάλο αριθμό χλμ ...
και κάποιοι άλλοι σε αρκετά μικρότερο ...
Είναι θέμα μάρκετινγκ ;
είναι θέμα κατασκευής ;
είναι κάποιο άλλο θέμα ;

και από την άλλη ο καταναλωτής τι πρέπει να κάνει; να ακολουθεί τις οδηγίες του κατασκευαστή ; η να κάνει του κεφαλιού του ;
χωρίς να λάβουμε υπόψιν μας το οικονομικό ...
 

Pan-dvs

well know member
Δημοσιεύσεις
15.502
Περιοχή
Ιωαννινα
Μοτοσυκλέτα
Gs 1200
Όνομα
Πανος
Περιοχή
Ιωαννινα
ο κατασκευαστής δίνει αλλαγή κάθε 10.000 χλμ δεν σκοπεύω να το τηρήσω.
Απλά μου κάνει εντύπωση πως κάποιοι κατασκευαστές δίνουν αλλαγές σε μεγάλο αριθμό χλμ ...
και κάποιοι άλλοι σε αρκετά μικρότερο ...
Είναι θέμα μάρκετινγκ ;
είναι θέμα κατασκευής ;
είναι κάποιο άλλο θέμα ;

και από την άλλη ο καταναλωτής τι πρέπει να κάνει; να ακολουθεί τις οδηγίες του κατασκευαστή ; η να κάνει του κεφαλιού του ;
χωρίς να λάβουμε υπόψιν μας το οικονομικό ...
Να ακολουθει τις οδηγιες του κατασκευαστη και παραλληλα να μην εφησυχαζει.
 

Λαμπης

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
8.981
Ηλικία
53
Περιοχή
Πετραλωνα
Όνομα
Θανάσης βεγγος
ο κατασκευαστής δίνει αλλαγή κάθε 10.000 χλμ δεν σκοπεύω να το τηρήσω.
Απλά μου κάνει εντύπωση πως κάποιοι κατασκευαστές δίνουν αλλαγές σε μεγάλο αριθμό χλμ ...
και κάποιοι άλλοι σε αρκετά μικρότερο ...
Είναι θέμα μάρκετινγκ ;
είναι θέμα κατασκευής ;
είναι κάποιο άλλο θέμα ;

και από την άλλη ο καταναλωτής τι πρέπει να κάνει; να ακολουθεί τις οδηγίες του κατασκευαστή ; η να κάνει του κεφαλιού του ;
χωρίς να λάβουμε υπόψιν μας το οικονομικό ...
Απο service manual που ειχα-εχω

Παμε στη honda
Ειτε ειναι transalp, ειτε cbr600, ειτε ST1100 η χοντα λεει καθε 12.Κ
Αυτα απο αρχες δεκαετιας 90,

Παμε στη Suzuki,
Ειτε ειναι μονοκυλινδρο Freewind 650, ειτε gsxr με κοκκινο στις 14.000....καθε 6Κ....ταριφα!

παμε στη... huyndai... abcde
Εν ετη 2000 το ελληνικο owners manual ελεγε καθε 5000χλμ
Το 2004 για το ιδιο ακριβως αυτοκινητο ελεγε καθε 15.000χλμ
Τα λαδια που εβαζε η αντιπροσωπεια ηταν τα ιδια ...10-40 ημι.

Γνωμη μου ειναι οτι ο ανταγωνισμος σιγουρα παιζει ρολο στα διαστηματα σερβις....

Η μηχανη σου ειναι συγχρονη, πλην ομως αεροψυκτη, με 80 αλογα?? και πολυ μικρη ποσοτητα λαδιου στο καρτερ..
Το GS του Ακη εχει 80 αλογα, απο 1100 κυβικα...με ψυγειο λαδιου και λαδι κοντα 4 λιτρα..
Η bmw ελεγε καθε 7500xlμ αλλαγη....νομιζω στο 1150 τοκανε καθε 10.000
Θυμαμαι οτι τα αεροψυκτα μποξερ ειχαν μικροτερο διαστημα αλλαγης απο τα υδροψυκτα Κ ( το μανουαλ ηταν κοινο στα διαστηματα σερβις)
Αυτα πριν 20 χρονια.....τωρα ολοι θαχουν μεγαλυτερα διαστηματα σερβις!

Its up to you
 
Τελευταία επεξεργασία:

wheelboy

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
3.843
Μοτοσυκλέτα
Multistrada 1200s DVT
Όνομα
Yannis
Περιοχή
Ελευσίνα
Για εμένα, αν η χρήση είναι περισσότερο εκτός πόλης τότε μια χαρά είναι το μάνουαλ, αν τώρα η χρήση έχει και πόλη αλλάζει και όσο περισσότερο πόλη τόσο πιο γρήγορα και η αλλαγή.
Εκτος αν κάνεις περισσότερα χιλιόμετρα μέσα στον χρόνο από αυτά που λέει το μάνουαλ.
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.318
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Να ακολουθει τις οδηγιες του κατασκευαστη και παραλληλα να μην εφησυχαζει.

... κατι απο "πιστευε και μη ερευνα" μου θυμιζει αυτο .....! Tooth
 

Pan-dvs

well know member
Δημοσιεύσεις
15.502
Περιοχή
Ιωαννινα
Μοτοσυκλέτα
Gs 1200
Όνομα
Πανος
Περιοχή
Ιωαννινα
... κατι απο "πιστευε και μη ερευνα" μου θυμιζει αυτο .....! Tooth
Το αντιθετο θα ελεγα.Ακου τι λενε αλλα εχε παραλληλα το νου σου για το κατα ποσο ισχυουν.
 
Top Bottom