Σάββας
Μαθουσάλας member
οποιος θελει να κερδισει κατι,οτι και να γινει θα παει αεροπορια
οποιος θελει να κανει απλως τη διαδρομη,θα παει σαν περιστερι
οποιος θελει να κερδισει κατι,οτι και να γινει θα παει αεροπορια
οποιος θελει να κανει απλως τη διαδρομη,θα παει σαν περιστερι
Σάββα το Οδοιπορικό του Λεωνιδίου είναι ένας τέτοιος αγώνας σαν το 36ωρο αλλά σε πιο light μορφή.Συνδυάζει μεν την ορεινή εξερεύνηση με το χρονικό περιορισμό αλλά σε πιο μικρή κλίμακα,αυτήν του 8ώρου.Για μένα δικαίως το έστησαν έτσι τα παιδιά γιατί εστίασαν πιο πολύ στο φυσιολατρικό κομμάτι αλλά και στον περιορισμό του κόστους.Σειρούλα αν το σύγκρινες (αν υπάρχει σύγκριση) με το Οδοιπορικό 1821 μιας και έχεις συμμετάσχει και στις δύο αυτές εκδηλώσεις ποια είναι τα σχόλιά σου και αν έχεις κάποια προτίμηση σε κάποιο εκ των δύο και γιατί. Αν δεν έχουν σχέση αυτά τα δύο ποιοι είναι οι λόγοι ?
Ωραία, αυτήν την άποψη έχω σχηματίσει και εγώ σειρούλα απλά ήθελα επιβεβαίωση ότι το έχω αντιληφθεί σωστά.Σάββα το Οδοιπορικό του Λεωνιδίου είναι ένας τέτοιος αγώνας σαν το 36ωρο αλλά σε πιο light μορφή.Συνδυάζει μεν την ορεινή εξερεύνηση με το χρονικό περιορισμό αλλά σε πιο μικρή κλίμακα,αυτήν του 8ώρου.Για μένα δικαίως το έστησαν έτσι τα παιδιά γιατί εστίασαν πιο πολύ στο φυσιολατρικό κομμάτι αλλά και στον περιορισμό του κόστους.
Η όλη διοργάνωση είναι ένα πανηγύρι από τις παραμονές του κιόλας,τζέρτζελο-φαγητό-μπαράκια μέχρι αργά.Δε σε νοιάζει γιατί το αυριανό σου πρόγραμμα είναι βατό και είσαι χαλαρός.Άει να τα κάνεις αυτά στο 36ωρο όταν έχεις εκκίνηση 8 το πρωί και μέχρι τα μεσάνυχτα θα οδηγάς! Και την άλλη μέρα ξανά!
Στις αρχές το οδοιπορικό του 21 ήταν αρκετά εύκολο στο θέμα,τουλάχιστον, της διαδρομής.Ο χάρτης δημοσιευόταν αρκετό καιρό πριν,στην πίτα συνήθως, και είχες όλο τον καιρό να προετοιμάσεις την πορεία,να στήσεις το gps κλπ.Και τα χιλιόμετρα τα θεωρούσα λίγα (400 περίπου) και συνέχεια ζάλιζα το Μάνο να τα αυξήσει,να δυσκολέψει λίγο το πράμα ρε αδερφέ.Τελικά,ορθώς σκεπτόμενος,δεν πείραξε τα χιλιόμετρα αλλά το χάρτη και αυτός πλέον δίδεται μόνο την παραμονή το βράδυ.
Το Οδοιπορικό είναι πλέον κομμάτι της μοτοσυκλετιστικής ζωής μου και όσο δύναμαι δεν θα το διακόψω,έχω συμμετάσχει στα προηγούμενα 6 και έπεται συνέχεια!
Αλλά και ένα 36ωρο δεν θα έλεγα όχι,ακόμα με γαργαλάει αυτό το φευγιό του!
Για καποιον που παει να κερδισει και πιεζει τον εαυτο του εξ ορισμου ειναι επικινδυνος.Να βάλουμε και λίγο τα πράγματα στη θέση τους.
Άλλο αγώνας αντοχής και αδρεναλίνης και άλλο βολτούλα με τους φίλους χαλαρά και φυσιολατρικά.Είναι άτοπο να συγκρίνουμε ευθέως αυτά τα δύο,είναι εντελώς διαφορετικά πράγματα.
Στο πρώτο βάζεις μια πρόκληση με τον εαυτό σου και τη μηχανή σου,πόσες ώρες μπορείς να οδηγάς σερί-πόσο καλά ξέρεις να διαβάζεις τους χάρτες-πως τα πας με τον προσανατολισμό και άλλες 'δοκιμασίες' που σε εγείρουν.Οι περισσότεροι από μας (αν όχι όλοι) έχουμε μέσα μας το μικρόβιο του χιλιομετροφάγου και αυτού του είδους οι αγώνες είναι ο καλύτερος τρόπος να το εκδηλώσουν.
Και κ'άτι άλλο: Δεν είναι με κανένα τρόπο επικίνδυνος αυτός ο αγώνας,όπως εσφαλμένα νοείται.Κουραστικός ναι,εξαντλητικός ναι αλλά όχι με κίνδυνο.Τα χιλιόμετρα της κάθε μέρας βγαίνουν ομαλά με μια φυσιολογική μουαγιέν αρκεί βεβαίως να μην αναλώνεις το χρόνο σου σε στάσεις-τσιγάρο-φωτογραφίες κ.ά.Θέλει το κεφάλι κάτω,τέρμα.
Κατανοώ τους συντρόχους που το 'εξορκίζουν' αλλά είπαμε,αυτά είναι δύο πράγματα ετερόκλητα.
Μα δεν είναι κυνήγι με το χρόνο και ούτε πιέζεις τον εαυτό σου.Και η νίκη κρίνεται από πολλούς παράγοντες: αν έβγαλες όλες τις αποδεικτικές φωτογραφίες,πόσο καλά τα πήγες στα παιχνίδια που είναι στημένα στο ενδιάμεσο,τα χιλιόμετρα που διήνυσες και τον χρόνο που έκανες.Για καποιον που παει να κερδισει και πιεζει τον εαυτο του εξ ορισμου ειναι επικινδυνος.
Τι?.... εαν δεν εχεις μεγαλη on-off κυριως και με φωτα καλα για την διασχιση μεταμεσονυχτια αγνωστων επαρχιακων δρομων με στυλ αεροπορικης καταδρομης, οι πιθανοτητες μειωνονται κατα πολυ μεν για μια καλη θεση ...... αλλα αυξανονται ομως στον κυβο να καταληξεις στο πανθεον των γνησιων καμικαζι ..... αναλογως της λακουβας ή του σκυλου ή οτιδηποτε αλλου εμποδιου τολμησει να βρεθει μπροστα σου βραδυατικα ...! fghg
Ευχαριστώ σειρούλα.Ένα 400ρι στο νερό.
Πολυ λιγα τα λες προφανως εννοεις χωρις τα εξοδα συμμετοχής......Ένα 400ρι στο νερό.
Τόσο βγαίνει ρε Στελάρα.Πολυ λιγα τα λες προφανως εννοεις χωρις τα εξοδα συμμετοχής......
Στάλθηκε από το SM-N975F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Ε να βαλουμε και κάνα κατοσταρι διαμονές ,φαϊ;Τόσο βγαίνει ρε Στελάρα.
170 η συμμετοχή + κανα 200άρι οι βερτζίνες.
Ακριβώς όπως τα λέει ο Νίκος. Στα τελευταία (εκτός του επετειακού που λόγω καραβιών ήταν ακριβότερο) το κόστος συμμετοχής (με 2 διανυκτερεύσεις + φαγητό Παρ. & Σαβ. βράδυ) ήταν 170€. Εκεί προσθέτεις καύσιμα για 2.000 χλμ. περίπου (μαζί με τα πήγαινε - έλα μεταξύ βάσης - εκκίνησης και τερματισμού - βάσης) και τα όποια διόδια.Τόσο βγαίνει ρε Στελάρα.
170 η συμμετοχή + κανα 200άρι οι βερτζίνες.
Τι?
Αυτή είναι η πλήρης αναμετάδοση που υποσχεθήκατε ? ...........
Α χα χα χα χα εγώ και ΚΤΜ ? Δεν μου πάει το περτικαλί....Dear Saváas (με γαλλικη εκφραση) ......... δεν τ΄αφηνεις αυτα τωρα και να παμε να φτιαξουμε τα χαρτια για το ΝC ωστε να αγορασεις κανενα ΚΤΜ και μετα να παρεις τα βουνα πισω απο τα αγρια νειατα? .....!