RaGe_RaptoR
new member
- Δημοσιεύσεις
- 333
- Ηλικία
- 44
- Μοτοσυκλέτα
- GSX-R1000 K6
- Όνομα
- Giorgio
πολύ ωραίο θέμα για πληκτρολογιομαχίες
Έχεις δίκαιο αλλά... Θα πρέπει να σου πω ότι στους Αγώνες υπάρχει μόνο το χρονόμετρο και το απόλυτο.. Και αυτά μάλιστα στο όριο (και καμιά φορά πέρα από αυτό) κάθε αγωνιζόμενου.....Η τεχνολογική υπεροχή κάποιου συστήματος αποδεικνύεται μόνο μέσα από τους αγωνες . Πολλές πατέντες πηγαν και θα πάνε στον Καιάδα παρ'ολη την εμπορική επιμονή κάποιου κατασκευαστή και παρ'ολο που στην καθημερινότητα φαίνονται καλύτερες.:)
Θα διαφωνήσω μαζί σου...Η αλλαγή του Κάστερ στην στροφή και στην έξοδο της στροφής είναι ζητούμενο ενίοτε...
Θα διαφωνήσω μαζί σου...
Το ζητούμενο και αυτό που ψάχνουν όλοι οι κατασκευαστές είναι η μη μεταβολή της γωνίας καστερ και γεωμετρίας γενικά.... Γι αυτό και οι εταιρίες που φέρουν συμβατικά αμορτισέρ εξελίσσουν πχ τα συνδιαζόμενα φρένα ή μονοδρομους συμπλεκτες ή αυτόματους κλπ ... Ακριβώς γι αυτό το λόγο....Θέλουν να πετύχουν πιο εύκολη διαχείριση...
Θα συμφωνήσω όμως μαζί σου σε ότι αφορά το Αγωνιστικό κομμάτι αλλά και εκεί ακόμα ισχύουν τα παραπάνω που σου γράφω....
Στάλθηκε από το POT-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Έχεις δίκαιο αλλά... Θα πρέπει να σου πω ότι στους Αγώνες υπάρχει μόνο το χρονόμετρο και το απόλυτο.. Και αυτά μάλιστα στο όριο (και καμιά φορά πέρα από αυτό) κάθε αγωνιζόμενου.....
Στον δρόμο όμως? Στο μέσο αναβάτη?
Στάλθηκε από το POT-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Η αλλαγή της γεωμετρίας είναι πράγμα θεμιτό εφόσον βοηθάει τον σκοπό μας. Με μικρότερη Κάστερ στην είσοδο στρίβει πιο εύκολα. Με μεγαλύτερη Κάστερ στην έξοδο, η μοτοσυκλέτα γίνεται πιο σταθερή.
Η αλλαγή γεωμετρίας είναι θεμιτή ναι....
Η απότομη αλλαγή όχι.... (για διάφορους λόγους)
Και το telelever .... Και αυτό αλλάζει την γωνία καστερ....
Στάλθηκε από το POT-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Το πόσο απότομη θα είναι εξαρτάται πρωτίστως από το πόσο απότομες είναι οι ενέργειες του αναβάτη και φυσικά από τον συνδυασμό σκληρότητας ελατηρίων/αποσβέσεων της ανάρτησης.
Αλλάζει και με το telelever , αλλά (μεταξύ κι άλλων λόγων) μαλλον όχι όσο χρειάζεται,όπως μας έδειξε και η ίδια η BMW.
Όταν λες αλλάζει και μεταξύ άλλων λόγων τι ακριβώς εννοείς? Όταν λες όχι όσο χρειάζεται? Τι ακριβώς δεν πετυχαίνει το telelever σε μια στροφή ή φρενάρισμα σε σχέση με ένα συμβατικό αμορτισέρ?
Στάλθηκε από το POT-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Θα το δεχτώ ως απάντηση αν και δεν με καλύπτει στο βασικό μου ερώτημα που είναι και το ζουμί του νήματος...Μια ερώτηση για την οποία θα πρέπει να απευθυνθείς στο Μόναχο για να πάρεις ίσως εμπεριστατωμένες απαντήσεις.
Αυτοί έβγαλαν μοτοσυκλέτες επιδόσεων με "συμβατικές" αναρτήσεις,κάτι θα ξέρουν.
Μάλιστα είχα διαβάσει στο Αγγλικό fast bikes ότι το 2005 (οταν ξεκίνησε το project S1000RR) είχαν αγοράσει ένα κοντέινερ GSXR1000K5 και έκαναν διάφορες δοκιμές μεταξύ των οποίων και το telelever.
Θα το δεχτώ ως απάντηση αν και δεν με καλύπτει στο βασικό μου ερώτημα που είναι και το ζουμί του νήματος...
Στο μόνο που θα συμφωνήσω είναι ότι ο κατασκευαστής όταν βγάζει κάτι στην παραγωγή... Κάτι ξέρει παραπάνω... Αυτό είναι το μόνο σίγουρο.... Το θέμα είναι να το κατανοήσουμε και εμείς... Γιατί εκεί είναι το ζητούμενο...
Στάλθηκε από το POT-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Αν σου δινόταν η δυνατότητα να διαλέξεις ένα μόνο μοτοσακό για όλες τις χρήσεις (Street ή on off) ότι κρίνεις εσύ ... Ποιο από τα δύο συστήματα θα διάλεγες?Μάλλον είναι απλά τα πράγματα.
Εφόσον μιλάμε για street μοτοσυκλέτες επιδόσεων , ο αναβάτης για να πιέσει (σε όποιο βαθμό κρίνει αυτός) χρειάζεται να έχει εμπιστοσύνη=> η εμπιστοσύνη πηγάζει από την πληροφόρηση.
Προφανέστατα το τελελέβερ κάνει πολύ καλά τη δουλειά για την οποία προορίζεται κι αν κρίνουμε εκ του αποτελέσματος (τι τύπο ανάρτησης χρησιμοποιεί η BMW στις διάφορες κατηγορίες) αυτή δεν είναι το "competitive riding".
Αυτό εξαρτάται από το ποιός είμαι "εγώ" και τι ζητάω.Αν σου δινόταν η δυνατότητα να διαλέξεις ένα μόνο μοτοσακό για όλες τις χρήσεις (Street ή on off) ότι κρίνεις εσύ ... Ποιο από τα δύο συστήματα θα διάλεγες?
Στάλθηκε από το POT-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Μια ερώτηση για την οποία θα πρέπει να απευθυνθείς στο Μόναχο για να πάρεις ίσως εμπεριστατωμένες απαντήσεις.
Αυτοί έβγαλαν μοτοσυκλέτες επιδόσεων με "συμβατικές" αναρτήσεις,κάτι θα ξέρουν.
Μάλιστα είχα διαβάσει στο Αγγλικό fast bikes ότι το 2005 (οταν ξεκίνησε το project S1000RR) είχαν αγοράσει ένα κοντέινερ GSXR1000K5 και έκαναν διάφορες δοκιμές μεταξύ των οποίων και το telelever.