Τελελεβερ vs συμβατικό πηρουνι

Λαμπης

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
8.981
Ηλικία
53
Περιοχή
Πετραλωνα
Όνομα
Θανάσης βεγγος
θαχε πολύ ενδιαφέρον να ακουστούν απόψεις σχετικά με τις 2 διαφορετικες φιλοσοφίες μπροστινου. Ειδικά αν ήσουν κάτοχος και των 2 νομίζω επιβάλλεται να πεις την άποψή σου
 

apache

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
24.172
Ηλικία
60
Περιοχή
AΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
BMW R1200GSA
KOVE MAVERICK 500 X
Όνομα
Mανώλης
Περιοχή
Κορυδαλλός
Και τα δύο καλά είναι .
Αλλά σαν τη σιγουριά του telelever πουθενά.
Όταν είναι στην θέση του.....RollingRollingRollingRollingRollingRollingRollingRollingRolling
 

giamar

Αφραπογιαννος
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
19.415
Περιοχή
Λεπτοκαρυά Κατερίνη
Μοτοσυκλέτα
Voge 300 & Αστρέα Grand 100 σε μπλε
Όνομα
Γιαννης
Περιοχή
Pieria
Όταν είναι στην θέση του.....RollingRollingRollingRollingRollingRollingRollingRollingRolling
Στο χέρι σου είναι να είναι.
Αλλιώς δεν κάνεις να καβαλας ούτε ποδηλατο
 

karad-geo

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
8.547
Ηλικία
47
Περιοχή
ΑΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
HONDA Varadero 1000cc MK2
Όνομα
ΚΑΡΑΔΗΜΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
θαχε πολύ ενδιαφέρον να ακουστούν απόψεις σχετικά με τις 2 διαφορετικες φιλοσοφίες μπροστινου. Ειδικά αν ήσουν κάτοχος και των 2 νομίζω επιβάλλεται να πεις την άποψή σου
Good postBikeGood post
 

apache

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
24.172
Ηλικία
60
Περιοχή
AΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
BMW R1200GSA
KOVE MAVERICK 500 X
Όνομα
Mανώλης
Περιοχή
Κορυδαλλός
Για ήπια πράγματα, επειδή δεν δίνει πληροφόρηση για αυτό είναι και πιο άνετο γιατί δεν έχουν βάλει στο XR?
 

karad-geo

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
8.547
Ηλικία
47
Περιοχή
ΑΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
HONDA Varadero 1000cc MK2
Όνομα
ΚΑΡΑΔΗΜΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
Το telelever ασφαλώς είναι από μόνο του κάτι διαφορετικό.. κάτι μοναδικό...

Το τηλεσκοπικό όμως,
ειδικά για 'εκτός δρόμου'..
προσφέρει μεγαλύτερη σαφήνεια!!
 

apache

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
24.172
Ηλικία
60
Περιοχή
AΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
BMW R1200GSA
KOVE MAVERICK 500 X
Όνομα
Mανώλης
Περιοχή
Κορυδαλλός
Το telelever ασφαλώς είναι από μόνο του κάτι διαφορετικό.. κάτι μοναδικό...

Το τηλεσκοπικό όμως,
ειδικά για 'εκτός δρόμου'..
προσφέρει μεγαλύτερη σαφήνεια!!
και όχι μόνο εκτός δρόμου δεν είναι τυχαίο ότι το παραλελέ το έχει μόνο στα τουριστικά της η BMW
 

karellen

old member
Δημοσιεύσεις
5.414
Ηλικία
61
Μοτοσυκλέτα
Honda DAX 72 Τρου Αντβέ
Όνομα
Νίκος
Περιοχή
Καλαμάτα
Για ήπια πράγματα, επειδή δεν δίνει πληροφόρηση για αυτό είναι και πιο άνετο γιατί δεν έχουν βάλει στο XR?
Προσθέτει μήκος Μάνο.Αρκετό.
Και δεν ρυθμίζεται όπως απαιτείται για ένα sport.
 

apache

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
24.172
Ηλικία
60
Περιοχή
AΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
BMW R1200GSA
KOVE MAVERICK 500 X
Όνομα
Mανώλης
Περιοχή
Κορυδαλλός
Προσθέτει μήκος Μάνο.Αρκετό.
Και δεν ρυθμίζεται όπως απαιτείται για ένα sport.
Έχει πολλά ψιψιψίνια που είναι μη αναρτώμενα.
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.291
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Η τεχνολογική υπεροχή κάποιου συστήματος αποδεικνύεται μόνο μέσα από τους αγωνες . Πολλές πατέντες πηγαν και θα πάνε στον Καιάδα παρ'ολη την εμπορική επιμονή κάποιου κατασκευαστή και παρ'ολο που στην καθημερινότητα φαίνονται καλύτερες.:)
 

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
Οδήγησα με telelever (δυστυχώς για λίγο)
Οδηγώ με συμβατικό από πάντα.

Δεν μπορώ να πω πως το telelever με κέρδισε. Θέλω να καταλαβαίνω πότε γλιστράει ο τροχός και πότε έχει φτάσει στα όρια της η μηχανή.
Με το telelever ένιωθα να πηγαίνω σε ράγα. Ανετο ναι. Σταθερό ναι. Πληροφόρηση (για εμένα όπως την θέλω και εκεί που την θέλω) όχι.
Καταλαβαίνω και μάλιστα προκρίνω την λειτουργία του για τουριστική χρήση χωρίς πολλά κυνηγητά ορίων. Την κάνει πιο ξεκούραστη.
Για πιο απαιτητική οδήγηση να το εμπιστευτείς με κλειστά μάτια ότι θα κάνει την δουλειά του χωρίς να σου δίνει την κλασική πληροφόρηση που περιμένεις από το σύστημα διευθυνσης/αναρτήσεων δεν νομίζω να μπορώ να το κάνω.
 

Λαμπης

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
8.981
Ηλικία
53
Περιοχή
Πετραλωνα
Όνομα
Θανάσης βεγγος
Λοιπόν να πω και γω
Να πω ότι δεν είμαι κάνα τιμόνι,


Ανεση. Με τα συμβατικά θες σφιχτό μπροστινό να μην αλλάζει η γεωμετρία εύκολα.. Αλλα μοιραία χάνεις σε άνεση.
Το παραβελελεβελερ προσφέρει άνεση χωρίς έντονες μεταβολές γεωμετρίας.
Επίσης βρισκεις πλαγιασμενος λακκούβα και αντιδρά καλύτερα από ένα συμβατικό.

Μπορείς επίσης να κατεβάζεις μέσα στη στροφή.. Αφού η γεωμετρία δεν αλλάζει εύκολα.

Συνηθισμένος όμως στα συμβατικά, το βρίσκω λίγο αναισθητο .*****ό και κούτσουρο μαζί..δεν πολυκαταλαβαινεις τι παίζει εκεί κάτω
Στα φρένα δεν έχω το προοδευτικό βύθισμα και χάνεις σε αισθηση ποτέ θα μπλοκάρει ο τροχός. Το abs εδώ χρειάζεται πιο πολύ από τα συμβατικά. Εμενα σπάνια δουλεύει.
Επίσης ενώ στρίβει πιο δεμενα σαν σύνολο.,η μη βύθιση του μπροστινού με κάνει κάτι φορές να ανοίγω.. Αυτό μάλλον είναι θέμα συνήθειας μετά από 30 χρόνια συμβατικά πηρουνια, έχω συνηθίσει να μειώνεται η καστερ
Στην όπισθεν επίσης είναι πιο πακέτο γιατί δεν βυθίζει με φρένο να κάνεις μοχλό να ξεκολλήσεις. Σε βαριά μηχανάκια όπως το rt ειναι θέμα.
 

apache

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
24.172
Ηλικία
60
Περιοχή
AΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
BMW R1200GSA
KOVE MAVERICK 500 X
Όνομα
Mανώλης
Περιοχή
Κορυδαλλός
Λοιπόν να πω και γω
Να πω ότι δεν είμαι κάνα τιμόνι,


Ανεση. Με τα συμβατικά θες σφιχτό μπροστινό να μην αλλάζει η γεωμετρία εύκολα.. Αλλα μοιραία χάνεις σε άνεση.
Το παραβελελεβελερ προσφέρει άνεση χωρίς έντονες μεταβολές γεωμετρίας.
Επίσης βρισκεις πλαγιασμενος λακκούβα και αντιδρά καλύτερα από ένα συμβατικό.

Μπορείς επίσης να κατεβάζεις μέσα στη στροφή.. Αφού η γεωμετρία δεν αλλάζει εύκολα.

Συνηθισμένος όμως στα συμβατικά, το βρίσκω λίγο αναισθητο .*****ό και κούτσουρο μαζί..δεν πολυκαταλαβαινεις τι παίζει εκεί κάτω
Στα φρένα δεν έχω το προοδευτικό βύθισμα και χάνεις σε αισθηση ποτέ θα μπλοκάρει ο τροχός. Το abs εδώ χρειάζεται πιο πολύ από τα συμβατικά. Εμενα σπάνια δουλεύει.
Επίσης ενώ στρίβει πιο δεμενα σαν σύνολο.,η μη βύθιση του μπροστινού με κάνει κάτι φορές να ανοίγω.. Αυτό μάλλον είναι θέμα συνήθειας μετά από 30 χρόνια συμβατικά πηρουνια, έχω συνηθίσει να μειώνεται η καστερ
Στην όπισθεν επίσης είναι πιο πακέτο γιατί δεν βυθίζει με φρένο να κάνεις μοχλό να ξεκολλήσεις. Σε βαριά μηχανάκια όπως το rt ειναι θέμα.
Η αλλαγή του Κάστερ στην στροφή και στην έξοδο της στροφής είναι ζητούμενο ενίοτε...
 

karellen

old member
Δημοσιεύσεις
5.414
Ηλικία
61
Μοτοσυκλέτα
Honda DAX 72 Τρου Αντβέ
Όνομα
Νίκος
Περιοχή
Καλαμάτα
Οδήγησα με telelever (δυστυχώς για λίγο)
Οδηγώ με συμβατικό από πάντα.

Δεν μπορώ να πω πως το telelever με κέρδισε. Θέλω να καταλαβαίνω πότε γλιστράει ο τροχός και πότε έχει φτάσει στα όρια της η μηχανή.
Με το telelever ένιωθα να πηγαίνω σε ράγα. Ανετο ναι. Σταθερό ναι. Πληροφόρηση (για εμένα όπως την θέλω και εκεί που την θέλω) όχι.
Καταλαβαίνω και μάλιστα προκρίνω την λειτουργία του για τουριστική χρήση χωρίς πολλά κυνηγητά ορίων. Την κάνει πιο ξεκούραστη.
Για πιο απαιτητική οδήγηση να το εμπιστευτείς με κλειστά μάτια ότι θα κάνει την δουλειά του χωρίς να σου δίνει την κλασική πληροφόρηση που περιμένεις από το σύστημα διευθυνσης/αναρτήσεων δεν νομίζω να μπορώ να το κάνω.
Τόλη θεωρώ ότι στα bold δεν έχει να κάνει με τα διαφορετικά συστήματα αναρτήσεων που εξετάζουμε,αν φτάσεις στα όρια της μηχανής σου θα το καταλάβεις ούτως ή άλλως από πολλούς παράγοντες πέραν των αναρτήσεων.
Το μεγάλο προτέρημα του τελελέβερ έναντι των συμβατικών είναι ότι οι δεύτερες σου δίνουν υπερβολική πληροφόρηση ακόμα και σε καταστάσεις που δεν είναι αξιόλογες πχ μια μικρή ανωμαλία στο δρόμο πάνω στη στροφή.Δεν κινδυνεύεις απ' αυτήν αλλά σε αγχώνει και μόνο που θα σου τρεμουλιάσει.Ενώ το τελελέβερ απλώς θα προσπεράσει την ανωμαλία χωρίς να σε σκοτίσει.

Ένα άλλο πάλι μειονέκτημα των συμβατικών είναι ότι οι μεσαίου κόστους τείνουν να στρεβλώνουν σε στροφές με μεγάλη ταχύτητα λόγω διαφορετικής πίεσης που υφίσταται το κάθε καλάμι χωριστά (άλλη το 'εσωτερικό' και άλλη το εξωτερικό (γι αυτό και καταφεύγουν σε γέφυρες).Φυσικά η κατάσταση βελτιώνεται με τα πηρούνια USD,αλλά και πάλι για να έχεις το απόλυτο κράτημα πρέπει να καταφύγεις σε Ohlins ή white power,λύσεις ακριβές δηλαδή που όμως το αρθρωτό σύστημα των bmw στο δίνει με μισό κόστος.
 

Λαμπης

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
8.981
Ηλικία
53
Περιοχή
Πετραλωνα
Όνομα
Θανάσης βεγγος
Η αλλαγή του Κάστερ στην στροφή και στην έξοδο της στροφής είναι ζητούμενο ενίοτε...
Το πρόβλημα μου δεν είναι στην είσοδο.. Το συνηθίζεις.. Είναι μέσα στη στροφή αν χρειαστεί να σηκώσεις τη μηχανή για να φρενάρεις και να ξαναπλαγιασεις. Εκεί γίνεται λύκος..
 

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
Τόλη θεωρώ ότι στα bold δεν έχει να κάνει με τα διαφορετικά συστήματα αναρτήσεων που εξετάζουμε,αν φτάσεις στα όρια της μηχανής σου θα το καταλάβεις ούτως ή άλλως από πολλούς παράγοντες πέραν των αναρτήσεων.
Το μεγάλο προτέρημα του τελελέβερ έναντι των συμβατικών είναι ότι οι δεύτερες σου δίνουν υπερβολική πληροφόρηση ακόμα και σε καταστάσεις που δεν είναι αξιόλογες πχ μια μικρή ανωμαλία στο δρόμο πάνω στη στροφή.Δεν κινδυνεύεις απ' αυτήν αλλά σε αγχώνει και μόνο που θα σου τρεμουλιάσει.Ενώ το τελελέβερ απλώς θα προσπεράσει την ανωμαλία χωρίς να σε σκοτίσει.

Ένα άλλο πάλι μειονέκτημα των συμβατικών είναι ότι οι μεσαίου κόστους τείνουν να στρεβλώνουν σε στροφές με μεγάλη ταχύτητα λόγω διαφορετικής πίεσης που υφίσταται το κάθε καλάμι χωριστά (άλλη το 'εσωτερικό' και άλλη το εξωτερικό (γι αυτό και καταφεύγουν σε γέφυρες).Φυσικά η κατάσταση βελτιώνεται με τα πηρούνια USD,αλλά και πάλι για να έχεις το απόλυτο κράτημα πρέπει να καταφύγεις σε Ohlins ή white power,λύσεις ακριβές δηλαδή που όμως το αρθρωτό σύστημα των bmw στο δίνει με μισό κόστος.
Αν κάποιος μου δανείσει το GS του κανα διήμερο, ευχαρίστως να το δοκιμάσω σε βάθος!HappyHappyHappy
 

apache

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
24.172
Ηλικία
60
Περιοχή
AΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
BMW R1200GSA
KOVE MAVERICK 500 X
Όνομα
Mανώλης
Περιοχή
Κορυδαλλός
Τόλη θεωρώ ότι στα bold δεν έχει να κάνει με τα διαφορετικά συστήματα αναρτήσεων που εξετάζουμε,αν φτάσεις στα όρια της μηχανής σου θα το καταλάβεις ούτως ή άλλως από πολλούς παράγοντες πέραν των αναρτήσεων.
Το μεγάλο προτέρημα του τελελέβερ έναντι των συμβατικών είναι ότι οι δεύτερες σου δίνουν υπερβολική πληροφόρηση ακόμα και σε καταστάσεις που δεν είναι αξιόλογες πχ μια μικρή ανωμαλία στο δρόμο πάνω στη στροφή.Δεν κινδυνεύεις απ' αυτήν αλλά σε αγχώνει και μόνο που θα σου τρεμουλιάσει.Ενώ το τελελέβερ απλώς θα προσπεράσει την ανωμαλία χωρίς να σε σκοτίσει.

Ένα άλλο πάλι μειονέκτημα των συμβατικών είναι ότι οι μεσαίου κόστους τείνουν να στρεβλώνουν σε στροφές με μεγάλη ταχύτητα λόγω διαφορετικής πίεσης που υφίσταται το κάθε καλάμι χωριστά (άλλη το 'εσωτερικό' και άλλη το εξωτερικό (γι αυτό και καταφεύγουν σε γέφυρες).Φυσικά η κατάσταση βελτιώνεται με τα πηρούνια USD,αλλά και πάλι για να έχεις το απόλυτο κράτημα πρέπει να καταφύγεις σε Ohlins ή white power,λύσεις ακριβές δηλαδή που όμως το αρθρωτό σύστημα των bmw στο δίνει με μισό κόστος.
Αυτά γινόταν σε παρελθόντα έτη, είμανε μικρός Τότες, όποιος δεν έχει καβαλήσει Ninja 1000 δεν ξέρει τι θα πει μπροστινό .
 
Top Bottom