Στο χέρι σου είναι να είναι.Όταν είναι στην θέση του.....
Bikeθαχε πολύ ενδιαφέρον να ακουστούν απόψεις σχετικά με τις 2 διαφορετικες φιλοσοφίες μπροστινου. Ειδικά αν ήσουν κάτοχος και των 2 νομίζω επιβάλλεται να πεις την άποψή σου
και όχι μόνο εκτός δρόμου δεν είναι τυχαίο ότι το παραλελέ το έχει μόνο στα τουριστικά της η BMWΤο telelever ασφαλώς είναι από μόνο του κάτι διαφορετικό.. κάτι μοναδικό...
Το τηλεσκοπικό όμως,
ειδικά για 'εκτός δρόμου'..
προσφέρει μεγαλύτερη σαφήνεια!!
Προσθέτει μήκος Μάνο.Αρκετό.Για ήπια πράγματα, επειδή δεν δίνει πληροφόρηση για αυτό είναι και πιο άνετο γιατί δεν έχουν βάλει στο XR?
Η αλλαγή του Κάστερ στην στροφή και στην έξοδο της στροφής είναι ζητούμενο ενίοτε...Λοιπόν να πω και γω
Να πω ότι δεν είμαι κάνα τιμόνι,
Ανεση. Με τα συμβατικά θες σφιχτό μπροστινό να μην αλλάζει η γεωμετρία εύκολα.. Αλλα μοιραία χάνεις σε άνεση.
Το παραβελελεβελερ προσφέρει άνεση χωρίς έντονες μεταβολές γεωμετρίας.
Επίσης βρισκεις πλαγιασμενος λακκούβα και αντιδρά καλύτερα από ένα συμβατικό.
Μπορείς επίσης να κατεβάζεις μέσα στη στροφή.. Αφού η γεωμετρία δεν αλλάζει εύκολα.
Συνηθισμένος όμως στα συμβατικά, το βρίσκω λίγο αναισθητο .*****ό και κούτσουρο μαζί..δεν πολυκαταλαβαινεις τι παίζει εκεί κάτω
Στα φρένα δεν έχω το προοδευτικό βύθισμα και χάνεις σε αισθηση ποτέ θα μπλοκάρει ο τροχός. Το abs εδώ χρειάζεται πιο πολύ από τα συμβατικά. Εμενα σπάνια δουλεύει.
Επίσης ενώ στρίβει πιο δεμενα σαν σύνολο.,η μη βύθιση του μπροστινού με κάνει κάτι φορές να ανοίγω.. Αυτό μάλλον είναι θέμα συνήθειας μετά από 30 χρόνια συμβατικά πηρουνια, έχω συνηθίσει να μειώνεται η καστερ
Στην όπισθεν επίσης είναι πιο πακέτο γιατί δεν βυθίζει με φρένο να κάνεις μοχλό να ξεκολλήσεις. Σε βαριά μηχανάκια όπως το rt ειναι θέμα.
Τόλη θεωρώ ότι στα bold δεν έχει να κάνει με τα διαφορετικά συστήματα αναρτήσεων που εξετάζουμε,αν φτάσεις στα όρια της μηχανής σου θα το καταλάβεις ούτως ή άλλως από πολλούς παράγοντες πέραν των αναρτήσεων.Οδήγησα με telelever (δυστυχώς για λίγο)
Οδηγώ με συμβατικό από πάντα.
Δεν μπορώ να πω πως το telelever με κέρδισε. Θέλω να καταλαβαίνω πότε γλιστράει ο τροχός και πότε έχει φτάσει στα όρια της η μηχανή.
Με το telelever ένιωθα να πηγαίνω σε ράγα. Ανετο ναι. Σταθερό ναι. Πληροφόρηση (για εμένα όπως την θέλω και εκεί που την θέλω) όχι.
Καταλαβαίνω και μάλιστα προκρίνω την λειτουργία του για τουριστική χρήση χωρίς πολλά κυνηγητά ορίων. Την κάνει πιο ξεκούραστη.
Για πιο απαιτητική οδήγηση να το εμπιστευτείς με κλειστά μάτια ότι θα κάνει την δουλειά του χωρίς να σου δίνει την κλασική πληροφόρηση που περιμένεις από το σύστημα διευθυνσης/αναρτήσεων δεν νομίζω να μπορώ να το κάνω.
Το πρόβλημα μου δεν είναι στην είσοδο.. Το συνηθίζεις.. Είναι μέσα στη στροφή αν χρειαστεί να σηκώσεις τη μηχανή για να φρενάρεις και να ξαναπλαγιασεις. Εκεί γίνεται λύκος..Η αλλαγή του Κάστερ στην στροφή και στην έξοδο της στροφής είναι ζητούμενο ενίοτε...
Αν κάποιος μου δανείσει το GS του κανα διήμερο, ευχαρίστως να το δοκιμάσω σε βάθος!Τόλη θεωρώ ότι στα bold δεν έχει να κάνει με τα διαφορετικά συστήματα αναρτήσεων που εξετάζουμε,αν φτάσεις στα όρια της μηχανής σου θα το καταλάβεις ούτως ή άλλως από πολλούς παράγοντες πέραν των αναρτήσεων.
Το μεγάλο προτέρημα του τελελέβερ έναντι των συμβατικών είναι ότι οι δεύτερες σου δίνουν υπερβολική πληροφόρηση ακόμα και σε καταστάσεις που δεν είναι αξιόλογες πχ μια μικρή ανωμαλία στο δρόμο πάνω στη στροφή.Δεν κινδυνεύεις απ' αυτήν αλλά σε αγχώνει και μόνο που θα σου τρεμουλιάσει.Ενώ το τελελέβερ απλώς θα προσπεράσει την ανωμαλία χωρίς να σε σκοτίσει.
Ένα άλλο πάλι μειονέκτημα των συμβατικών είναι ότι οι μεσαίου κόστους τείνουν να στρεβλώνουν σε στροφές με μεγάλη ταχύτητα λόγω διαφορετικής πίεσης που υφίσταται το κάθε καλάμι χωριστά (άλλη το 'εσωτερικό' και άλλη το εξωτερικό (γι αυτό και καταφεύγουν σε γέφυρες).Φυσικά η κατάσταση βελτιώνεται με τα πηρούνια USD,αλλά και πάλι για να έχεις το απόλυτο κράτημα πρέπει να καταφύγεις σε Ohlins ή white power,λύσεις ακριβές δηλαδή που όμως το αρθρωτό σύστημα των bmw στο δίνει με μισό κόστος.
Αυτά γινόταν σε παρελθόντα έτη, είμανε μικρός Τότες, όποιος δεν έχει καβαλήσει Ninja 1000 δεν ξέρει τι θα πει μπροστινό .Τόλη θεωρώ ότι στα bold δεν έχει να κάνει με τα διαφορετικά συστήματα αναρτήσεων που εξετάζουμε,αν φτάσεις στα όρια της μηχανής σου θα το καταλάβεις ούτως ή άλλως από πολλούς παράγοντες πέραν των αναρτήσεων.
Το μεγάλο προτέρημα του τελελέβερ έναντι των συμβατικών είναι ότι οι δεύτερες σου δίνουν υπερβολική πληροφόρηση ακόμα και σε καταστάσεις που δεν είναι αξιόλογες πχ μια μικρή ανωμαλία στο δρόμο πάνω στη στροφή.Δεν κινδυνεύεις απ' αυτήν αλλά σε αγχώνει και μόνο που θα σου τρεμουλιάσει.Ενώ το τελελέβερ απλώς θα προσπεράσει την ανωμαλία χωρίς να σε σκοτίσει.
Ένα άλλο πάλι μειονέκτημα των συμβατικών είναι ότι οι μεσαίου κόστους τείνουν να στρεβλώνουν σε στροφές με μεγάλη ταχύτητα λόγω διαφορετικής πίεσης που υφίσταται το κάθε καλάμι χωριστά (άλλη το 'εσωτερικό' και άλλη το εξωτερικό (γι αυτό και καταφεύγουν σε γέφυρες).Φυσικά η κατάσταση βελτιώνεται με τα πηρούνια USD,αλλά και πάλι για να έχεις το απόλυτο κράτημα πρέπει να καταφύγεις σε Ohlins ή white power,λύσεις ακριβές δηλαδή που όμως το αρθρωτό σύστημα των bmw στο δίνει με μισό κόστος.