Τελελεβερ vs συμβατικό πηρουνι

Pan-dvs

well know member
Δημοσιεύσεις
15.496
Περιοχή
Ιωαννινα
Μοτοσυκλέτα
Gs 1200
Όνομα
Πανος
Περιοχή
Ιωαννινα
Θα το δεχτώ ως απάντηση αν και δεν με καλύπτει στο βασικό μου ερώτημα που είναι και το ζουμί του νήματος...

Στο μόνο που θα συμφωνήσω είναι ότι ο κατασκευαστής όταν βγάζει κάτι στην παραγωγή... Κάτι ξέρει παραπάνω... Αυτό είναι το μόνο σίγουρο.... Το θέμα είναι να το κατανοήσουμε και εμείς... Γιατί εκεί είναι το ζητούμενο...

Στάλθηκε από το POT-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Αλλη μια παραμετρο που βαζει ο κατασκευαστης ειναι οτι θα το καβαλησει ο μεσος οδηγος,στον μεσο δρομο, με την μεση σωματικη διαπλαση και τον μεσο τροπο οδηγησης.
 

gs1100n

new member
Δημοσιεύσεις
343
Ηλικία
44
Όνομα
Νίκος
Στα ss παίζει μεγάλο ρόλο (στα αυτια μας πρωτιστως) αναλογια κιλων ανα ιππο..
Που σημαινει οτι αν εβγαζαν ss πιο βαρυ απο τον ανταγωνισμό λογω τελελεβερ θα πατωνε απο αυτο κ μονο..επειδη στα χαρτια θα ηταν πιο βαρυ άρα πιο αδυναμο..
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.291
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Ζεδλεμεν ή βάζουμε σαν top μέτρο σύγκρισης τα συστήματα που χρησιμοποιούνται μόνο στους επίσημους αγώνες πάσης φύσεως (MotoGP, Enduro e.t.c) ή θα σας απαγγειλω τα πλεονεκτήματα του .... του μπροστινού ταμπούρου στην βροχή ... διαλεχτε...!:cool:
 

RaGe_RaptoR

new member
Δημοσιεύσεις
333
Ηλικία
44
Μοτοσυκλέτα
GSX-R1000 K6
Όνομα
Giorgio
Στα ss παίζει μεγάλο ρόλο (στα αυτια μας πρωτιστως) αναλογια κιλων ανα ιππο..
Που σημαινει οτι αν εβγαζαν ss πιο βαρυ απο τον ανταγωνισμό λογω τελελεβερ θα πατωνε απο αυτο κ μονο..επειδη στα χαρτια θα ηταν πιο βαρυ άρα πιο αδυναμο..
Όχι.

Αν είχε χειροπιαστά πλεονεκτήματα θα το έβαζαν σε παραγωγή.

Δεν έχει καμία σημασία το πως ακούγεται...στα αυτιά.
 
Top Bottom