Δεν με ξένισε η μεταπήδηση από συμβατικό σε telelever.
Όπως πήγαινα,πάω.Πιο σταθερά θεωρώ.
Ούτε άλλαξα συνήθειες στην γρήγορη οδήγηση.Πιέζω και δεν το σκέφτομαι.Δίνει αέρα το σύνολο τις κατασκευής και κατ'επέκταση το σύστημα.
Πιο δεσμευτικό βρίσκω το μοτέρ που δεν είναι για γρήγορα ανεβοκατεβάσματα παρά το στήσιμο της μηχανής.
Δεν έχω οδηγήσει πιο σύγχρονο του δικού μου για να έχω καλύτερη άποψη.
Νομίζω περισσότερο απόψεις ψυχολογίας έχουμε οι περισσότεροι που δεν έχουν οδηγησει παρά αντικειμενικές κι εξηγούμε.
Όταν έχεις συνηθίσει Χ δεν σε πολυνοιάζει να ψαχτείς στο Ψ.Εύκολα το απορρίπτεις με επιχειρήματα γενικότερης φύσεως.Δεν το φορούν κι άλλες μάρκες για να έχεις αέρα να το δοκιμάσεις.Το παίρνει το ποτάμι και λόγω φίρμας δηλαδή.
Τι να το κάνω;
Μια χαρά είμαι.
Που να μπλέξω τώρα.
Μπαχατελα,υπερτιμημένο κλπ
Όταν θελήσεις να γυρίσεις(αν θελήσεις) σε συμβατικό νομίζω είσαι πιο απαιτητικός γιατί καλομαθαίνεις.
Έχει μερικές αλήθειες αυτό που γραφεις, αλλά δεν έχει να κάνει τόσο με το σύστημα αυτο καθαυτό.
Απλά το σύστημα το έχει μονο η BMW και μονο στα ακριβότερα μοντέλα της.
Τα βάζεις κάτω και λες:. Δίνω αυτά τα λεφτά για να δοκιμάσω αυτό το σύστημα ανάρτησης αλλα με έναν απαρχαιωμένο κινητήρα, αδύναμο για τα κυβικά του ή μένω σε αυτό που ξέρω, με λύσεις που όλο βελτιώνονται στις συμβατικές αναρτήσεις και παράλληλα δυνατούς κινητήρες; Κάποιοι επιλέγουν το ένα, κάποιοι το άλλο.
Επίσης και επειδή είναι μόνο σε μηχανές BMW κάποιοι θα τις αγοράσουν χωρίς να σκεφτούν το σύστημα, μονο για το στάτους που δίνει το όνομα και κάποιοι άλλοι δεν θα τις αγοράσουν για να μην ανήκουν ακριβώς σε αυτό το γκρουπ αναβατών.
Όταν με το καλό φτιάξουν κι άλλες εταιρίες παρόμοια συστηματα θα έχουμε καλύτερο στατιστικό δείγμα στις κριτικές.