N
notakos600
Guest
NC και τα μυαλά στα κάγκελα.
58 αλογομούλαρα και 7 κιλάκια ροπή αλλά δεν θα τα χαλάσουμε εκεί...Το ΝC θα το έπαιρνα μόνον με DCT σασμαν γιατί είμαι πολύ .... γέρος και βαριεμαι συν ότι είμαι και παρα πολύ ....πτωχός για βενζινες πλέον..
Αυτά τα δυο (2) είναι τα μοναδικα δυνατα πλεονεκτήματα του.
Τώρα 50 άλογα φορτωμένα με συνεπιβάτη και μπαγκαζια δεν ξέρω να σου πω .... γιατί εγώ πάω και με σκουτερακι ταξίδια ....!
58 αλογομούλαρα και 7 κιλάκια ροπή αλλά δεν θα τα χαλάσουμε εκεί...
Ντεν έκει μολύβι, βγει από τάξη?Πάρε μολύβι και γράφε ....ροπή έχουν και τα "τρακτέρ".... αλλά κι άμα θες κονταινεις τελική σχέση και βγάζεις ότι ροπή θέλεις πίσω (μέχρι Fantic trial) ...
Άλογα όμως που χρειάζεται μια βαρυ-φορτωμενη μοτό για λιγο υψηλότερη μουαγιεν (από τα Ι.Χ.) και δυνατη επιτάχυνση στα ψηλά ... δεν έχεις όσο και να χτυπιέσαι.
Εδώ 60 άλογα έχει το αερόψυκτο 600αρακι ducati μου που είναι και 40 χρόνια πίσω .... about ....!
Καλησπερα φιλε.Καλησπέρα σε όλους, έφτασε η στιγμή για την αγορά της μηχανής βάσει των κριτηρίων που έχω αναφέρει στην αρχή, με τη διαφορά ότι έχει πέσει το Budget στα 9.000 πλέον λόγω έκτακτων υποχρεώσεων. Οπότε αφήνω στην άκρη τις ακριβότερες σειρές (Triumph & BMW) και κοιτάω αποκλειστικά την NC 750X (manual) και τη V Strom 650, καινούργια πάντα.
Σαν εμφάνιση είμαι πιο πολύ στο NC το καινούργιο, αν και με ενοχλεί λίγο που είναι πιο κοντό και μικροκαμωμένο σε σχέση με το V Strom, αλλά η εμφάνιση καθώς και ο έξτρα χώρος που έχει μπροστά είναι δυνατά σημεία.
Από την άλλη το V Strom πιστεύω σου δίνει μεγαλύτερη άνεση και αυτοπεποιήθηση σε ταξίδια και διαδρομές εκτός πόλης αλλά για μοντέλο του '21 μειονεκτεί πολύ σε εμφάνιση και ηλεκτρονικά συστήματα.
Το μόνο που με κάνει να το σκέφτομαι είναι αν το NC λόγω μικρότερης ιπποδύναμης θα ανταπεξέρχεται άνετα σε μικρά ταξίδια (300 - 400χλμ) μαζί με συνεπιβάτη ταυτόχρονα. Τι λέτε; Αξίζει να πάω στο NC ή στα ίδια χρήματα το V Strom είναι η καλύτερη επιλογή που τα κάνει όλα ικανοποιητικά;