DimitrisKL
new member
Χαιρετώ τη παρέα,
Είμαι αρκετά χρόνια οδηγός ενός 200cc scooter και πλέον θέλω μέσα στους επόμενους 1-2 μήνες να αναβαθμιστώ ριζικά και να ανέβω στη κατηγορίας μηχανής On-Off 700 - 900cc. Χρήση θα γίνεται κυρίως εντός Αθήνας για καθημερινή μετακίνηση, αλλά φυσικά και για περιαστικές - εκδρομικές βόλτες. Ενδιαφέρομαι για καινούργιο, και αυτά που μου κάθονται καλύτερα στο μάτι είναι τα BMW F 750 / 850 GS, Honda NC 750X '21, και η σειρά 900 της Triumph. Ανώνατο ταβάνι θα έλεγα τα 14 χιλιάρικα.
Μέχρι στιγμής, την 750GS αν και αρκετά καλή σε τιμή, είναι εντελώς 'γυμνή' από τεχνολογίες, και για να συμμορφωθεί σε κάποιο βαθμό πρέπει να προσθέσεις 2-2μιση χιλιάρικα και εκεί φτάνει την τιμή της 850 που γενικά είναι πιο καλοστημένη και δυνατή μοτοσυκλέτα. Οπότε μάλλον είναι στο να βγεί εκτός η 750.
Για την 850, η απλή έκδοση με κάποιες έξτρα προσθήκες πάει γύρω στα 14 χιλιάρικα, αρκετά υψηλή τιμή, ωστόσο σαν εμφάνιση, στήσιμο, τεχνολογίες - κάτι που κοιτάω πολύ γενικά, μου αρέσουν τα ηλεκτρονικά gadgets - δείχνει καλή περίπτωση.
Αυτό που με απωθεί από τη σειρά F της BMW είναι τα εξής: Ο Κινέζικος κινητήρας της Loncin και ο ήχος που βγάζει. Μου ακούγεται πολύ φασαριόζος και έχω δει ότι στις αλλαγές ταχυτήτων -και με το shifter- βαράει αρκετά. Γενικά οι μηχανές της σειράς F, δε μου παρέχουν αίσθημα ασφάλειας και εμπιστοσύνης, μου φαίνονται ποιοτικά χαμηλότερες και κάπως 'ατσούμπαλες' σαν συνολικό πακέτο. Σαν τα μικρότερα αποπαίδια της BMW που απλά τα έχει βγάλει για να καλύψει τη κατηγορία αυτή..
Τέλος έρχεται η Triumph 900 GT. Πολύ όμορφη, δυνατός ωραίος ήχος, πολλά ηλεκτρονικά συστήματα, ωραία dash οθόνη και πάνω - κάτω ίδια τιμή με την 850gs. Εδώ η Triumph μου δίνει ακριβώς αυτο που ψάχνω. Το στήσιμο, η ποιότητα των μερών της μοτοσυκλέτας και ο κινητήρας μου βγάζουν μια ασφάλεια, ότι πρόκειται για ποιοτική κατασκευή όπου έχουν προσεχθει όλες οι λεπτομέρειες. Μέχρι στιγμής με έχει κερδίσει περισσότερο η Triumph. Αν κλεισω εδω μετά έχω ενα τελευταίο δίλλημα αν θα ειναι η GT ή η Rally.
Σαν έξτρα, εχω και την NC 750X, Honda εγγύηση, πολύ καλό commuting μηχανάκι, αρκετά πιο φθηνό από τα υπόλοιπα αλλά η έλλειψη ηλεκτρονικών συστημάτων και βοηθημάτων, συν το γεγονός ότι με 2-3 χιλιάρικα παραπάνω παίρνεις ανώτερης κατηγορίας και φιλοσοφίας μηχανή με κάνουν να φεύγω από την ιδέα της NC.
Οποιαδήποτε ιδέα και πρόταση είναι ευπρόσδεκτη!
Είμαι αρκετά χρόνια οδηγός ενός 200cc scooter και πλέον θέλω μέσα στους επόμενους 1-2 μήνες να αναβαθμιστώ ριζικά και να ανέβω στη κατηγορίας μηχανής On-Off 700 - 900cc. Χρήση θα γίνεται κυρίως εντός Αθήνας για καθημερινή μετακίνηση, αλλά φυσικά και για περιαστικές - εκδρομικές βόλτες. Ενδιαφέρομαι για καινούργιο, και αυτά που μου κάθονται καλύτερα στο μάτι είναι τα BMW F 750 / 850 GS, Honda NC 750X '21, και η σειρά 900 της Triumph. Ανώνατο ταβάνι θα έλεγα τα 14 χιλιάρικα.
Μέχρι στιγμής, την 750GS αν και αρκετά καλή σε τιμή, είναι εντελώς 'γυμνή' από τεχνολογίες, και για να συμμορφωθεί σε κάποιο βαθμό πρέπει να προσθέσεις 2-2μιση χιλιάρικα και εκεί φτάνει την τιμή της 850 που γενικά είναι πιο καλοστημένη και δυνατή μοτοσυκλέτα. Οπότε μάλλον είναι στο να βγεί εκτός η 750.
Για την 850, η απλή έκδοση με κάποιες έξτρα προσθήκες πάει γύρω στα 14 χιλιάρικα, αρκετά υψηλή τιμή, ωστόσο σαν εμφάνιση, στήσιμο, τεχνολογίες - κάτι που κοιτάω πολύ γενικά, μου αρέσουν τα ηλεκτρονικά gadgets - δείχνει καλή περίπτωση.
Αυτό που με απωθεί από τη σειρά F της BMW είναι τα εξής: Ο Κινέζικος κινητήρας της Loncin και ο ήχος που βγάζει. Μου ακούγεται πολύ φασαριόζος και έχω δει ότι στις αλλαγές ταχυτήτων -και με το shifter- βαράει αρκετά. Γενικά οι μηχανές της σειράς F, δε μου παρέχουν αίσθημα ασφάλειας και εμπιστοσύνης, μου φαίνονται ποιοτικά χαμηλότερες και κάπως 'ατσούμπαλες' σαν συνολικό πακέτο. Σαν τα μικρότερα αποπαίδια της BMW που απλά τα έχει βγάλει για να καλύψει τη κατηγορία αυτή..
Τέλος έρχεται η Triumph 900 GT. Πολύ όμορφη, δυνατός ωραίος ήχος, πολλά ηλεκτρονικά συστήματα, ωραία dash οθόνη και πάνω - κάτω ίδια τιμή με την 850gs. Εδώ η Triumph μου δίνει ακριβώς αυτο που ψάχνω. Το στήσιμο, η ποιότητα των μερών της μοτοσυκλέτας και ο κινητήρας μου βγάζουν μια ασφάλεια, ότι πρόκειται για ποιοτική κατασκευή όπου έχουν προσεχθει όλες οι λεπτομέρειες. Μέχρι στιγμής με έχει κερδίσει περισσότερο η Triumph. Αν κλεισω εδω μετά έχω ενα τελευταίο δίλλημα αν θα ειναι η GT ή η Rally.
Σαν έξτρα, εχω και την NC 750X, Honda εγγύηση, πολύ καλό commuting μηχανάκι, αρκετά πιο φθηνό από τα υπόλοιπα αλλά η έλλειψη ηλεκτρονικών συστημάτων και βοηθημάτων, συν το γεγονός ότι με 2-3 χιλιάρικα παραπάνω παίρνεις ανώτερης κατηγορίας και φιλοσοφίας μηχανή με κάνουν να φεύγω από την ιδέα της NC.
Οποιαδήποτε ιδέα και πρόταση είναι ευπρόσδεκτη!
Τελευταία επεξεργασία: