Αγορά Μεσαίου On-Off

DimitrisKL

new member
Δημοσιεύσεις
11
Ηλικία
33
Περιοχή
Athens
Όνομα
Δημήτρης
Χαιρετώ τη παρέα,

Είμαι αρκετά χρόνια οδηγός ενός 200cc scooter και πλέον θέλω μέσα στους επόμενους 1-2 μήνες να αναβαθμιστώ ριζικά και να ανέβω στη κατηγορίας μηχανής On-Off 700 - 900cc. Χρήση θα γίνεται κυρίως εντός Αθήνας για καθημερινή μετακίνηση, αλλά φυσικά και για περιαστικές - εκδρομικές βόλτες. Ενδιαφέρομαι για καινούργιο, και αυτά που μου κάθονται καλύτερα στο μάτι είναι τα BMW F 750 / 850 GS, Honda NC 750X '21, και η σειρά 900 της Triumph. Ανώνατο ταβάνι θα έλεγα τα 14 χιλιάρικα.

Μέχρι στιγμής, την 750GS αν και αρκετά καλή σε τιμή, είναι εντελώς 'γυμνή' από τεχνολογίες, και για να συμμορφωθεί σε κάποιο βαθμό πρέπει να προσθέσεις 2-2μιση χιλιάρικα και εκεί φτάνει την τιμή της 850 που γενικά είναι πιο καλοστημένη και δυνατή μοτοσυκλέτα. Οπότε μάλλον είναι στο να βγεί εκτός η 750.

Για την 850, η απλή έκδοση με κάποιες έξτρα προσθήκες πάει γύρω στα 14 χιλιάρικα, αρκετά υψηλή τιμή, ωστόσο σαν εμφάνιση, στήσιμο, τεχνολογίες - κάτι που κοιτάω πολύ γενικά, μου αρέσουν τα ηλεκτρονικά gadgets - δείχνει καλή περίπτωση.

Αυτό που με απωθεί από τη σειρά F της BMW είναι τα εξής: Ο Κινέζικος κινητήρας της Loncin και ο ήχος που βγάζει. Μου ακούγεται πολύ φασαριόζος και έχω δει ότι στις αλλαγές ταχυτήτων -και με το shifter- βαράει αρκετά. Γενικά οι μηχανές της σειράς F, δε μου παρέχουν αίσθημα ασφάλειας και εμπιστοσύνης, μου φαίνονται ποιοτικά χαμηλότερες και κάπως 'ατσούμπαλες' σαν συνολικό πακέτο. Σαν τα μικρότερα αποπαίδια της BMW που απλά τα έχει βγάλει για να καλύψει τη κατηγορία αυτή..

Τέλος έρχεται η Triumph 900 GT. Πολύ όμορφη, δυνατός ωραίος ήχος, πολλά ηλεκτρονικά συστήματα, ωραία dash οθόνη και πάνω - κάτω ίδια τιμή με την 850gs. Εδώ η Triumph μου δίνει ακριβώς αυτο που ψάχνω. Το στήσιμο, η ποιότητα των μερών της μοτοσυκλέτας και ο κινητήρας μου βγάζουν μια ασφάλεια, ότι πρόκειται για ποιοτική κατασκευή όπου έχουν προσεχθει όλες οι λεπτομέρειες. Μέχρι στιγμής με έχει κερδίσει περισσότερο η Triumph. Αν κλεισω εδω μετά έχω ενα τελευταίο δίλλημα αν θα ειναι η GT ή η Rally.

Σαν έξτρα, εχω και την NC 750X, Honda εγγύηση, πολύ καλό commuting μηχανάκι, αρκετά πιο φθηνό από τα υπόλοιπα αλλά η έλλειψη ηλεκτρονικών συστημάτων και βοηθημάτων, συν το γεγονός ότι με 2-3 χιλιάρικα παραπάνω παίρνεις ανώτερης κατηγορίας και φιλοσοφίας μηχανή με κάνουν να φεύγω από την ιδέα της NC.

Οποιαδήποτε ιδέα και πρόταση είναι ευπρόσδεκτη!
 
Τελευταία επεξεργασία:

SHOOTER045

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.101
Ηλικία
49
Περιοχή
ΤΡΑΠΕΖΟΥΝΤΑ /ΠΕΛΛΑΣ
Μοτοσυκλέτα
GLX 90
Όνομα
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Περιοχή
Ν.ΠΕΛΛΑΣ
Το F 750 το έχω δει απο κοντά μόνο.
Δεν ξέρω τι ψαρια πιάνει οδηγικά.
Κατέχω μονο απο το f700 .
Στο 750 εκαναν τις αλλαγές που θα εκανα εγώ.
Κατα τ αλλά είναι ενα f 850 λίγο ποιο χαμηλό, ποιο αδύναμο με ζάντες αλουμινίου .
Τώρα τα ηλεκτρονικά που λες οτι θέλεις είναι προσωπικό γούστο.
Σωστα εβαλες και το σουτιεν .μέσα στην λίστα σού.
Θα πρόσθετα και το tracer εγώ
 

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
Καλωσήρθες Smileys drinking beer Emoticon

1. Η Σειρά F 750/850 GS δεν είναι τα αποπαίδια της BMW, είναι ίσως η καλύτερη οικογένεια της BMW για τις συνθήκες της Ελλάδας
2. Αφου σου αρέσει το Triumph παραπάνω αυτό να πάρεις.
3. Προσωπικά μεταξύ των τριών και μετά απο σκούτερ θα πήγαινα καρφί για το NC750 2021
4. Κοίτα και το Tracer 700/900 μιας και κοιτάζεις ψηλά στρητ κυρίως και όχι On Off όπως γράφεις.
 

rantanplan

member
Δημοσιεύσεις
864
Ηλικία
55
Περιοχή
φραπεδούπολη, χαλλλλαρά,
Μοτοσυκλέτα
ένα από αυτά που φτιάχνουν αυτοί με τα πιάνα...
Όνομα
Γιώργος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
To Tracer θα το πρόσθετα και εγώ
η Triumph έχει πολύ καλή κατασκευή, GT ή Rally είναι δύο διαφορετικοί προορισμοί άλλο ζάντα 19 χυτό αλουμίνιο, και άλλο 21 με ακτίνα, και διαφορετικές αναρτήσεις ανάλογα τί θέλεις να κάνεις επιλέγεις
 

DimitrisKL

new member
Δημοσιεύσεις
11
Ηλικία
33
Περιοχή
Athens
Όνομα
Δημήτρης
Τα Tracer δεν τα έβαλα επειδη μου κάνουν πιο πολύ Street μοτοσυκλέτες επιδόσεων. Δηλαδή προτιμώ περισσότερο το NC 750 που είναι πιο ήρεμο - φιλικό, παρά τα Tracer. Μου κάνουν πιο 'καγκουρίστικα', νεανικά μηχανάκια.

V-strom εγγύηση, αλλά τεχνολογικά σαν να έχει μέινει αρκετά πίσω για δεδομένα 2021, και παρόλο που τα κάνει όλα καλά, δε με συγκινεί. Και αν δε σε συγκινεί η μηχανή όταν τη βλέπεις δε πας πουθενά....

Ίσως τελικά είμαι Triumphακιας και δε το 'ξερα χαχα. Αν και ξανα λέω και τα BMW μου αρέσουν πολύ αλλά οι λόγοι που γράφω παραπάνω με βάζουν σε σκέψεις για την αξιοπιστία...
 
Τελευταία επεξεργασία:

Σάββας

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.450
Ηλικία
61
Περιοχή
Αθήνα
Μοτοσυκλέτα
Diesel RC90
Όνομα
Σάββας
Περιοχή
Αθήνα
Τα Tracer δεν τα εβαλα επειδη μου κάνουν πιο πολύ Street μοτοσυκλέτες επιδόσεων. Δηλδή προτιμώ περισσότερο το NC 750 που είναι πιο ήρεμο - φιλικό, παρά τα Tracer. Δε ξέρω μου κάνουν πιο 'καγουρίστικα' μηχανάκια. V-strom εγγύηση, αλλά τεχνολογικά σαν να έχει μέινει αρκετά πίσω για δεδομένα 2021 και παρόλο που τα κάνει όλα καλά, δε με συγκινεί. Και αν δε σε συγκινεί η μηχανή ότνα τη βλέπεις δε πας πουθενά. Ίσως τελικά είμαι Triumphακιας και δε το ξέρω. Αν και αξανλέω και τα BMW μου α΄ρεσουν πολύ αλλά οι λόγοι που γράφω παραπάνω με απωθουν...
Δημήτρη και το νέο NC πλέον έχει ασφάλτινο προσανατολισμό σε σχέση με το προηγούμενο.
Του μείωσαν τις αναρτήσεις κατά τρία εκατοστά.
 

dikoukos

old member
Δημοσιεύσεις
4.256
Ηλικία
55
Όνομα
Xατζηπετροs Δημητρηs
Καλως ηρθες Δημητρη στην παρεα μας
Αφου δεν σου κανει το Honda που σαν commuting ειναι πιο safe επιλογη λογω της καθημερινης μετακινησης στην πολη Τοτε περιμενε και το καινουργιο tracer που θα ερθει κατα τον απριλη ισως σου αρεσει περισσοτερο Εχει αποδειξη την αξια του και θα ειναι νεωτερο μοντελο απο τα αλλα και απο οτι ακουγεται θα εχει πολλα γκατζετακια
 

DimitrisKL

new member
Δημοσιεύσεις
11
Ηλικία
33
Περιοχή
Athens
Όνομα
Δημήτρης
Δημήτρη και το νέο NC πλέον έχει ασφάλτινο προσανατολισμό σε σχέση με το προηγούμενο.
Του μείωσαν τις αναρτήσεις κατά τρία εκατοστά.
Το γνωρίζω, μου αρέσει πολύ σαν μηχανή και το έχω στο μυαλό μου εαν εν τέλει καταλήξω σε κάτι πιο οικονομικό, και πιο γνώριμο για μένα σαν οδηγός scooter τόσα χρόνια θα πήγαινα στο NC, που είναι πιο φιλικό και εύκολο στη χρήση. Αλλά κρίμα δεν είναι να δώσεις 10.000 ενώ με άλλα 3.000 παίρνεις ένα F 850GS ή ένα Triumph που σου προσφέρουν πιο δυνατές συγκινήσεις;

Η σωματική σου διάπλαση;
1.82 ύψος, 83kg
 

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
Επειδή καταλαβαίνω είσαι νέος οδηγός, με εμπειρία σε σκούτερ κυρίως, αλλά παράλληλα βλέπω να έχεις μια απόλυτη στάση σε κάποια μοντέλα και εταιρίες, αυτό που θα σου έλεγα είναι να μην δίνεις πολύ σημασία σε specs, σε τεχνολογικές καινοτομίες και ηλεκτρονικά μπλιμπλίκια. Το ποιο έχει περισσότερα πίστεψε με δεν έχει καμία σημασία. Το αν το Vstrom είναι "πιο πίσω" τεχνολογικά δεν έχει επίσης καμία σημασία.

Κοίταξε ποιο σου αρέσει πιο πολύ, διάβασε και σχετικά για την αξιοπιστία του κάθε μοντέλου (που είναι ο μόνος μετρήσιμος παράγοντας), τσέκαρε και που φτάνει η τσέπη σου και προχώρα.

Επίσης γνώμη μου είναι να τα οδηγήσεις τα υποψήφια. "Παλιό τεχνολογικά" το Vstrom, "'ήρεμο/φιλικό" το NC αλλά αν τελικά κουμπώσεις καλύτερα σε κάποιο απο αυτά και όχι στο Triumph;

Άκουσε με, οδήγησε τα. eye
 

rantanplan

member
Δημοσιεύσεις
864
Ηλικία
55
Περιοχή
φραπεδούπολη, χαλλλλαρά,
Μοτοσυκλέτα
ένα από αυτά που φτιάχνουν αυτοί με τα πιάνα...
Όνομα
Γιώργος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Επειδή καταλαβαίνω είσαι νέος οδηγός, με εμπειρία σε σκούτερ κυρίως, αλλά παράλληλα βλέπω να έχεις μια απόλυτη στάση σε κάποια μοντέλα και εταιρίες, αυτό που θα σου έλεγα είναι να μην δίνεις πολύ σημασία σε specs, σε τεχνολογικές καινοτομίες και ηλεκτρονικά μπλιμπλίκια. Το ποιο έχει περισσότερα πίστεψε με δεν έχει καμία σημασία. Το αν το Vstrom είναι "πιο πίσω" τεχνολογικά δεν έχει επίσης καμία σημασία.

Κοίταξε ποιο σου αρέσει πιο πολύ, διάβασε και σχετικά για την αξιοπιστία του κάθε μοντέλου (που είναι ο μόνος μετρήσιμος παράγοντας), τσέκαρε και που φτάνει η τσέπη σου και προχώρα.

Επίσης γνώμη μου είναι να τα οδηγήσεις τα υποψήφια. "Παλιό τεχνολογικά" το Vstrom, "'ήρεμο/φιλικό" το NC αλλά αν τελικά κουμπώσεις καλύτερα σε κάποιο απο αυτά και όχι στο Triumph;

Άκουσε με, οδήγησε τα. eye
Νομίζω ότι αυτά τα ηλεκτρονικά μπλιμπλίκια έχουν στόχο να βοηθήσουν και να πάρουν το άγχος από κάποιο νέο οδηγό (χωρίς να αναφέρομαι στον Δημήτρη) ooops , επίσης έχουν κάποιο κόστος, το οποίο θα πρέπει να υπολογίζεται στην συγκριτική αγοραία αξία
 

apache

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
24.172
Ηλικία
60
Περιοχή
AΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
BMW R1200GSA
KOVE MAVERICK 500 X
Όνομα
Mανώλης
Περιοχή
Κορυδαλλός
Το γνωρίζω, μου αρέσει πολύ σαν μηχανή και το έχω στο μυαλό μου εαν εν τέλει καταλήξω σε κάτι πιο οικονομικό, και πιο γνώριμο για μένα σαν οδηγός scooter τόσα χρόνια θα πήγαινα στο NC, που είναι πιο φιλικό και εύκολο στη χρήση. Αλλά κρίμα δεν είναι να δώσεις 10.000 ενώ με άλλα 3.000 παίρνεις ένα F 850GS ή ένα Triumph που σου προσφέρουν πιο δυνατές συγκινήσεις;


1.82 ύψος, 83kg
Πάς για Triumph..
 

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
Νομίζω ότι αυτά τα ηλεκτρονικά μπλιμπλίκια έχουν στόχο να βοηθήσουν και να πάρουν το άγχος από κάποιο νέο οδηγό (χωρίς να αναφέρομαι στον Δημήτρη) ooops , επίσης έχουν κάποιο κόστος, το οποίο θα πρέπει να υπολογίζεται στην συγκριτική αγοραία αξία
Σαφώς. Αλλά ας τα οδηγήσει πρώτα να δει ποιο τον βολεύει.

Το βασικό είναι να υπάρχει ABS (που υπάρχει πλέον σε όλα)

Τώρα αν θα έχει 3 διαφορετικά προγράμματα οδήγησης που όποιο και να επιλέξει μετά απο σκούτερ 200 κυβικά θα είναι πύραυλος, ή αν έχει ηλεκτρονική ρύθμιση αναρτήσεων με κουμπάκι ή bluetooth το ταμπλό για να βλέπει ποιος τον καλεί, δεν κάνει κάποια ουσιαστική διαφορά. Ωραία είναι, αλλά εκει ζυγίζεις και το κόστος τους.
 

esel

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
17.168
Περιοχή
μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)
Μοτοσυκλέτα
BMW GS1200 ADV LC
Όνομα
Στελιος Τζιανετοπουλος
Περιοχή
μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)
ο σωματοτυπος του ειναι για καπως πιο ψηλά μηχανάκια....απο v85 και nc ....αλλά ας τις οδηγηδδσει ολες κι οποια του κανει κλικ βουρρρρ
 

angelthing

member
Δημοσιεύσεις
1.673
Μοτοσυκλέτα
F700GS, CRF300L
Όνομα
Angelos
Κατά την άποψή μου το τελευταίο που θα έπρεπε να σε απασχολεί είναι οι διαφορές μεταξύ των επιδόσεων του target group σου. Ερχόμενος από 200άρι σκούτερ, όλα θα σε καλύψουν και με το παραπάνω για αρκετό καιρό κιόλας.
Ο σωματότυπός σου είναι το ένα σημαντικό θέμα, το πλέον δόκιμο είναι να κάνεις test ride για να δεις που κουμπώνεις καλυτερα κι επίσης και το γεγονός ότι μπορείς να διαθέσεις ένα αρκετά σοβαρό ποσό οπότε δεν περιορίζεσαι από αυτό. Αφού στοχεύεις σε καινούργιο, πιστεύω ότι στις περισσότερες περιπτώσεις θα μπορέσεις να κάνεις test ride.
Tο οπτικό μέρος σαφώς και μετράει πολύ για όλους και μπορείς να δώσεις έμφαση στο θέμα της αξιοπιστίας όπως αναφέρθηκε και παραπάνω.
(δεν υπάρχει πιο ξενέρα από καινούργιο μηχανάκι που να βγάζει ψιλοπαπαρίτσες, αν και τα τελευταία χρόνια το φαινόμενο τείνει να εκλείψει).

Όλα όσα κοιτάς μια χαρά μηχανάκια μου ακούγονται οπότε με το καλό ....... είμαι άλλωστε και της άποψης: όσο περισσότερα πρα πρα τόσο πιο καλά !!!!!
 
Top Bottom