WorldSBK μεταγραφικά και άλλα σχόλια

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
27.046
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Razgatlioglu vs Sofuoglu: Ο δάσκαλος ρίχνει τον μαθητή του [VIDEO]​

Όταν δύο ανταγωνιστικοί αναβάτες τρέχουν μαζί, γίνονται και λάθη
motomagRazgatlioglu vs Sofuoglu: Ο δάσκαλος ρίχνει τον μαθητή του


Είναι σύνηθες για τους δύο αναβάτες, Razgatlioglu και Sofuoglu να προπονούνται μαζί, όμως αυτή την φορά τα πράγματα δεν πήγαν και τόσο καλά, με τον βετεράνο Kenan να δείχνει την ανταγωνιστική του φύση, παρασέρνοντας μαζί του και τον Toprak, χωρίς ευτυχώς κανένας από τους δύο να τραυματιστεί.

Όπως λέει και μία παροιμία ο λύκος κι αν γέρασε… χαρακτήρα δεν αλλάζει. Αυτό φαίνεται ότι έχει πάθει και ο Kenan Sofuoglu, ο οποίος συνεχίζει να οδηγεί μοτοσυκλέτες, όχι όμως ως αγωνιζόμενος, αλλά ως προπονητής εκκολαπτόμενων αθλητών. Μάλιστα, ένας από τους πιο διακεκριμένους αθλητές που προπονεί, είναι ο εργοστασιακό αναβάτης της BMW, Toprak Razgatlioglu, ο οποίος μετρά ήδη έναν Παγκόσμιο τίτλο στα Motul WSBK. Παρ’ όλ’ αυτά, όπως βλέπουμε στο βίντεο, ο δάσκαλος αποδεικνύεται πιο… ριψοκίνδυνος από τον νεαρότερο μαθητή του.
Razgatlioglu vs Sofuoglu: Ο δάσκαλος ρίχνει τον μαθητή του

Νομίζω μπορείτε να φανταστείτε τι μπορεί να σημαίνει, όταν δύο αναβάτες του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος WSBK, με τον Sofuoglu να έχει θητεύσει και στην Moto2 κατηγορία των MotoGP. Μπορεί έξω από την πίστα να είναι οι καλύτεροι φίλοι, όμως όταν φοράνε τις φόρμες και κοιτάζουν τον κόσμο μέσα από την ζελατίνα του κράνους, τότε είναι μονάχα αντίπαλοι.

Αυτό μάλλον σκέφτηκε και ο Sofuoglu, κατά την διάρκεια προπόνησης σε μία – όπως όλα δείχνουν – κλειστή και μικρή πίστα. Με τον Toprak να προηγείται, ο Kenan αποφασίζει να κάνει την κίνησή του σε μία κλειστή αριστερή. Έρχεται, όμως, από πολύ μακριά και πολύ επιθετικά, χάνοντας το μπροστινό της μοτοσυκλέτας του και κατευθυνόμενος προς το… γκαζόν στην εξωτερική της στροφής, χτυπάει τον τροχό του Toprak. Αναπόφευκτη συνέπεια ήταν να πέσει και ο Razgatlioglu, ευτυχώς χωρίς κανένας από τους δύο να τραυματιστεί.
Razgatlioglu vs Sofuoglu: Ο δάσκαλος ρίχνει τον μαθητή του

Μετά την πτώση, τα δύο μικρά παιδιά του Sofuoglu τρέχουν να δουν αν ο μπαμπάς τους είναι καλά, μπαίνοντας στην πίστα χωρίς να κοιτάξουν. Ευτυχώς, ο τρίτος αναβάτης που βρίσκεται μαζί τους μέσα στην πίστα, Bahattin Sofuoglu και ανιψιός του Kenan , έχει προλάβει να δει τα… ξαδέρφια του και να κόψει ταχύτητα.

Δείτε το βίντεο ΕΔΩ.
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
27.046
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Motul WSBK - Μεταγραφικός πυρετός παντού και η Bimota by Kawasaki Racing Team στο προσκήνιο​

Ο μόνος που δεν έχει πρόβλημα για να βρει ομάδα αν και χωρίς συμβόλαιο για το 2025 είναι ο Bautista
motomag Motul WSBK  - Μεταγραφικός πυρετός παντού και Bimota by Kawasaki Racing Team στο προσκήνιο


Όπως και στο MotoGP έτσι και στο Motul WSBK το μεταγραφικό παζάρι έχει ξεκινήσει πιο νωρίς από ποτέ, με τις φημολογούμενες μετακινήσεις των αναβατών να δίνουν και να παίρνουν ενώ έγινε ξεκάθαρο πως η μέχρι πρότινος Kawasaki Racing Team WorldSBK από το 2025 θα δώσει τη θέση της στην Bimota by Kawasaki Racing Team, κίνηση της Kawasaki η οποία αποσκοπεί στο να τονώσει την εμπορική αξία της Bimota, ενώ κάτω από το φαίρινγκ θα βρίσκεται όπως όλα δείχνουν το ZX-10RR.

Τι και αν έχουν πραγματοποιηθεί μόλις τρεις γύροι στο φετινό Πρωτάθλημα, το grid του 2025 έχει ξεκινήσει να σχηματίζεται σιγά σιγά ενώ πολλοί αναβάτες των οποίων τα συμβόλαια λήγουν φέτος προσπαθούν μέσω των δηλώσεων τους και μέσω των μάνατζερ τους να πετύχουν συμφωνίες οι οποίες θα τους προσφέρουν αγωνιστική στέγη για την επόμενη χρονιά.
Motul WSBK  - Μεταγραφικός πυρετός παντού και Bimota by Kawasaki Racing Team στο προσκήνιο

Πριν φτάσουμε σε αυτούς που δεν έχουν εξασφαλισμένη θέση για το 2025 ας δούμε αυτούς που έχουν συμβόλαιο και για το επόμενο έτος. Θα ξεκινήσουμε με την πρωταθλήτρια ομάδα της Aruba.it Racing – Ducati, και τον Nicolo Bulega. O rookie του πρωταθλήματος έχει ήδη καπαρωμένη την σέλα της Panigale V4 R ενώ και τα αποτελέσματα του είναι ελπιδοφόρα αν σκεφτούμε πως πριν λίγο καιρό ήταν πρώτος στη βαθμολογία ενώ μετά το Assen φιγουράρει στην τρίτη θέση του πρωταθλήματος.

Στο στρατόπεδο της ROKiT BMW Motorrad WorldSBK Team τα πράγματα ξεκαθάρισαν όσον αφορά τον Toprak Razgatlioglu, ο νέος αναβάτης της BMW έχει δύο χρόνια συμβόλαιο οπότε και την επόμενη χρονιά θα τον δούμε πάνω στην M 1000 RR.
Στην Pata Prometeon Yamaha οι Jonathan Rea και Andrea Locatelli έχουν εξασφαλισμένη θέση και του χρόνου ενώ και στην Team HRC, η οποία δεν διάγει και τις καλύτερες μέρες της θα δούμε το 2025 τους Iker Lecuona και Xavi Vierge.
Motul WSBK  - Μεταγραφικός πυρετός παντού και Bimota by Kawasaki Racing Team στο προσκήνιο

Με την Kawasaki Racing Team WorldSBK το 2025 να γίνεται Bimota by Kawasaki Racing Team εξασφαλισμένη θέση στην ομάδα για του χρόνου έχει ο Axel Bassani από τον οποίο η αλήθεια είναι πως οι Ιάπωνες περίμεναν πολλά περισσότερα. Τονίζουμε εδώ πως όπως δείχνει το άρθρο για τις μεταγραφές στον ιστότοπο του WSBK, το Akashi δεν θα έχει δική του αυτόνομη ομάδα για την Kawasaki (KRT) το 2025, αλλά στην ίδια ομάδα θα συνυπάρχουν τα ονόματα των Bimota και Kawasaki, κυρίως με το ίδιο προσωπικό της KRT. Αυτό γίνεται φυσικά για αύξηση της αναγνωρισιμότητας του ονόματος της Bimota, και για τους τίτλους που θα προκαλέσει η επιστροφή ενός θρυλικού ονόματος στο WSBK, όμως κάτω από την... προβιά της Bimota θα κρύβεται ο... λύκος της Kawasaki (ZX-10RR) και μένει να δούμε αν θα έχει κάποια (οποιαδήποτε) αλλαγή από το 2024, πέραν του χρώματος και του συνδυασμού των ονομάτων των δυο εταιρειών. Θυμηθείτε και τις μοτοσυκλέτες των Husqvarna & GASGAS στο MotoGP.

Και έφτασε η στιγμή να δούμε ποιοι θα πρέπει να μοχθήσουν για να υπογράψουν νέο συμβόλαιο ώστε να βρίσκονται και του χρόνου στο grid του Motul WSBK. Αυτός που δεν πρόκειται να έχει πρόβλημα είναι ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής Alvaro Bautista. Ο αναβάτης της Aruba.it Racing - Ducati, επέλεξε πέρυσι να υπογράψει μονοετές συμβόλαιο καθώς ο ίδιος σκέφτεται πολλά όπως έχει ήδη πει, ακόμα και την απόσυρσή του από τους αγώνες -δύσκολο αν συνεχίσει να κερδίζει.

Από την μία ο Bautista λέει πως δεν ξέρει τι θέλει να κάνει, από την άλλη σε δηλώσεις του πριν λίγες μέρες ανέφερε πως αν η Ducati τον θέλει θα είναι τιμή για αυτόν να παραμείνει στην ομάδα ενώ στο τέλος είπε πως θα πάρει την απόφαση του σύντομα… άβυσσος το μυαλό του Bautista.
Motul WSBK  - Μεταγραφικός πυρετός παντού και Bimota by Kawasaki Racing Team στο προσκήνιο

Στην GYTR GRT Yamaha WorldSBK Team, οι Dominique Aegerter και Remy Gardner έχουν συμβόλαιο μέχρι το τέλος της χρονιάς. Ο Gardner ανέφερε πως βρίσκεται πολύ κοντά στο να υπογράψει με την ομάδα ενώ ο Aegerter δήλωσε πως οι συνθήκες θα πρέπει να είναι σωστές ώστε να συνεχίσει με την τωρινή του ομάδα καθώς ο ίδιος έχει και άλλες επιλογές.

Ντόρος γίνεται γύρω από το όνομα του Andrea Iannone (Team GoEleven), o Ιταλός ο οποίος δείχνει ξεκάθαρα πως μπορεί σύντομα να παίζει σε κορυφαίο επίπεδο έχει μονοετές συμβόλαιο ενώ υπάρχουν φήμες πως ο αναβάτης που είναι γνωστός και ως "The Maniac" θα βρεθεί στην ομάδα της ROKiT BMW Motorrad WorldSBK Team.

Ο δεύτερος αναβάτης της ROKiT Michael van der Mark του οποίου το συμβόλαιο λήγει φέτος ανέφερε πως θα πρέπει να φέρει αποτελέσματα για να κρατήσει τη θέση του ενώ ο Razgatlioglu όταν ρωτήθηκε δήλωσε πως είναι ευχαριστημένος με τον teammate του.
Motul WSBK  - Μεταγραφικός πυρετός παντού και Bimota by Kawasaki Racing Team στο προσκήνιο

Ο Alex Lowes ο οποίος ηγείται της φετινής προσπάθειας της Kawasaki έχει συμβόλαιο μέχρι το τέλος του έτους ωστόσο σύμφωνα με τις δηλώσεις του θα ανακοινώσει περισσότερα λίγο πριν τον αγώνα της Ιταλίας με το πιθανότερο σενάριο να θέλει τον ίδιο να βρίσκεται το 2025 στην Bimota by Kawasaki Racing Team.

Τα συμβόλαια των Tito Rabat (Kawasaki Puccetti Racing), Michael Ruben Rinaldi (Team Motocorsa Racing), Danilo Petrucci (Barni Spark Racing Team), Bradley Ray (Yamaha Motoxracing WorldSBK Team), Philipp Oettl (GMT94 Yamaha), Sam Lowes (ELF Marc VDS Racing Team) και Garrett Gerloff (Bonovo Action BMW) λήγουν επίσης το 2024 οπότε είτε θα δούμε αρκετούς από αυτούς να μένουν εκτός Motul WSBK είτε θα τους δούμε να ανανεώνουν τα συμβόλαια τους για ακόμη έναν χρόνο αν φυσικά πετύχουν τα αποτελέσματα που αναζητούν οι τωρινές τους ομάδες, είτε θα δούμε κάποιους από αυτούς να... ανταλλάζουν θέσεις μεταξύ τους.
Motul WSBK  - Μεταγραφικός πυρετός παντού και Bimota by Kawasaki Racing Team στο προσκήνιο
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
27.046
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Motul WSBK & MotoGP – Το θρυλικό Assen θα συνεχίσει να γράφει ιστορία​

Παραμένει ως γύρος του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος, μέχρι και το 2031 τουλάχιστον
motomagMotul WSBK – Το θρυλικό Assen θα συνεχίσει να γράφει ιστορία


Τα Motul WSBK ανακοίνωσαν την ανανέωση του συμβολαίου με την θρυλική πίστα του Assen, η οποία θα συνεχίσει να αποτελεί μέρος του προγράμματος τουλάχιστον μέχρι και το 2031, ενώ αντίστοιχη επέκταση θα ισχύσει και στα MotoGP.
Μετά την ολοκλήρωση του ολλανδικού γύρου για το 2024, η πίστα TT του Assen και τα Motul WSBK, όπου έδωσαν το παρόν 56.734 θεατές κατά την διάρκεια του τριημέρου, οι δύο πλευρές ανακοίνωσαν την συνέχιση της συνεργασίας τους. Εξασφαλίζεται έτσι, ότι o “Καθεδρικός Ναός της Ταχύτητας”, ο οποίος μετρά ήδη πάνω από 30 χρόνια συνεχούς παρουσίας στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα SBK, θα συνεχίσει να γράφει την δική του ιστορία.

Η πίστα του Assen φιλοξενεί τα Motul WSBK από το 1992, με την μόνη χρονιά που δεν έλαβε χώρα αγώνας εκεί να είναι το 2020, που ο COVID είχε επιβάλει τους δικούς του κανόνες. Αποτελεί μάλιστα την έδρα μερικών εκ των αναβατών που αυτή τη στιγμή αγωνίζονται στην μεγάλη κατηγορία, όπως των Michael van der Mark και Jeffrey Buis, αλλά και ανερχόμενων ταλέντων όπως οι Loris Veneman και Glenn van Straalen. Ο τελευταίος μάλιστα, σημείωσε φέτος την πρώτη του νίκη στην κατηγορία WSSP.

Η ανανέωση αυτή, αφορά και τα MotoGP, για τα οποία η πίστα TT αποτελεί έναν κομβικό σταθμό στην ιστορία τους, από το 1949 όταν ο θεσμός ξεκίνησε την πορεία του, με μόνη χρονιά που τα εργοστασιακά πρωτότυπα δεν ταξίδεψαν μέχρι εκεί να είναι… καλά το μαντέψατε, το 2020. Αρχικά, οι αναβάτες των GP αγωνίζονταν στους δημόσιους δρόμους της ολλανδικής πόλης, στην ίδια χάραξη που χρησιμοποιούνταν ήδη από το 1926 για το Ολλανδικό TT. Το 1955 ήταν η χρονιά που η πίστα θα έπαιρνε εν μέρει την μορφή που γνωρίζουμε σήμερα, κρατώντας ένα τμήμα από τον δημόσιο δρόμο, δίνοντας όμως χώρο για πτώσεις.

Από τότε, πέρασαν τόνοι νερού από το αυλάκι, που το μετέτρεψαν σε ποτάμι. Όσες, όμως, αλλαγές και να έχουν γίνει στην πάροδο των χρόνων, ο “Καθεδρικός της Ταχύτητας” παραμένει ένας ιστορικός σταθμός για το Παγκόσμιο στερέωμα των αγώνων μοτοσυκλέτας, έχοντας γράψει τα δικά του ξεχωριστά κιτάπια, στις χρυσές σελίδες του αθλήματος.
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
27.046
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Shane Byrne: Μήνυση ενός εκατομμυρίου για τον τραυματισμό που του έκοψε την καριέρα​

3db7a95b4920ecdf3b93826c1fcdd688_XL.jpg

Ο βετεράνος Άγγλος πρωταθλητής σταμάτησε την καριέρα του το 2018 μετά από σοβαρό τραυματισμό στην πίστα Snetterton. Τώρα μηνύει για ένα εκατομμύριο λίρες πίστα και πρωτάθλημα για ελλιπή μέτρα ασφαλείας.

Πριν από ακριβώς έξι χρόνια, στις 17 Μαΐου 2018, ο Shane “Shakey” Byrne βρισκόταν στην αγγλική πίστα Snetterton για δοκιμές προ του αγώνα για το αγγλικό πρωτάθλημα BSB όταν έχασε τον έλεγχο της Ducati του και προσέκρουσε σε έναν τοίχο από ελαστικά στο τέλος του χώρου διαφυγής.

Συνεπεία του ατυχήματος αυτού ο Byrne τραυματίστηκε στη σπονδυλική στήλη και δεν επέστρεψε ποτέ στην ενεργό δράση μετά από αυτό.
2004 shane byrne aprilia motogp
O Shane Byrne καβάλα στην Aprila RS Cube το 2004, στην πρώτη ατελέσφορη προσπάθεια των Ιταλών στην τετράχρονη εποχή των MotoGP
Τώρα ο έξι φορές πρωταθλητής BSB και πρώην αναβάτης MotoGP (2004-2005) και WorldSBK (2009-2010) μηνύει για ένα εκατομμύριο λίρες Αγγλίας - περίπου 1.17 εκατομμύρια ευρώ, με βάση την ισοτιμία της 17/5/2024 - τους ιδιοκτήτες της πίστας Snetterton, MotorSport Vision Racing, καθώς και την αγγλική επιτροπή Motorcycle Circuit Racing Control Board της διοργανώτριας αρχής, θεωρώντας πως τα μέτρα ασφαλείας στην πίστα ήταν ελλιπή και πως έπρεπε εκεί να βρίσκεται αεροφράκτης που θα είχε αποτρέψει τον τραυματισμό που του έκοψε πρόωρα την καριέρα.

Από την πλευρά τους οι κατηγορούμενοι ισχυρίζονται πως ο τραυματισμός είναι συνέπεια της πτώσης και πως κανένας αεροφράκτης δε θα άλλαζε το τραγικό αποτέλεσμα.

Η υπόθεση πλέον είναι στα χέρια του δικαστή Bruce Blair που θα λάβει την τελική απόφαση.
Ο Shane Byrne έκτοτε εργάζεται ως τηλεοπτικός σχολιαστής αγώνων μοτοσυκλέτας στην Αγγλία.
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.416
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Και την Ducati που οδηγουσε επρεπε να μηνυσει ...! Rolling
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
27.046
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Bimota KB5 – Πως μπορεί να είναι η νέα WSBK μοτοσυκλέτα της... Kawasaki!​

cd07d6ee9ec1dbc2ac7242a2048a0f40_XL.jpg

Σύντομα – σύμφωνα με τους κανόνες των WSBK- θα πρέπει να δούμε μια νέα μοτοσυκλέτα της Bimota σε παραγωγή, για να πάρει το ομολογκασιόν για τους αγώνες και τα σενάρια ήδη παίρνουν φωτιά.

Όπως ξέρουμε ήδη από τον περασμένο μήνα, το 2025 η Kawasaki θα γυρίσει σελίδα στην ιστορική της παρουσία στα WSBK – Δεν θα συμμετέχει με το δικό της όνομα και δική της μοτοσυκλέτα, αλλά θα βάλει στο παιχνίδι την, υπό την δική της κατοχή πλέον, Bimota. Η ιστορική ιταλική μάρκα θα κάνει, έτσι, μια μεγάλη επιστροφή στους αγώνες παγκοσμίου βεληνεκούς, κατασκευάζοντας την νέα superbike μοτοσυκλέτα η οποία φυσικά θα γίνει διαθέσιμη και εμπορικά.

Σε συμφωνία με τους κανόνες των WSBK, η Bimota θα πρέπει λοιπόν να έχει κατασκευάσει τουλάχιστον 125 κομμάτια της νέας μοτοσυκλέτας μέχρι την στιγμή που θα γίνει η επίσκεψη έγκρισης, ενώ 500 τουλάχιστον πρέπει να έχουν φτιαχτεί μέχρι το επόμενο από το πρώτο αγωνιστικό της, έτος. Πως θα είναι λοιπόν αυτή η μοτοσυκλέτα; Όλα δείχνουν ότι η Bimota θα κάνει αυτό που ξέρει καλύτερα, κατασκευάζοντας το πλαίσιο, τα συστήματα ανάρτησης και επιμελούμενη την γεωμετρία της μοτοσυκλέτας, ενώ τον κινητήρα θα παράσχει η Kawasaki. Θυμίζουμε εδώ ότι η Bimota ακολουθούσε πάντα αυτή την πρακτική λειτουργίας, έχοντας συνεργαστεί με πολλές μάρκες για να εξασφαλίζει τους κινητήρες της όπως Yamaha, Ducati αλλά και Suzuki.

Στα ιαπωνικά μέσα ενημέρσης, κυκλοφόρησε πριν λίγες ώρες μία ψηφιακή απεικόνιση, από τους γραφίστες του Young Machine. Εδώ βλέπουμε το πως θα μπορούσε να είναι η νέα αγωνιστική μοτοσυκλέτα της Bimota, που θα μπορούσε να βαφτιστεί KB-5. Οι γραφίστες επέλεξαν έναν άκρως απειλητικό συνδυασμό μαύρου με κόκκινο χρώμα στην εμφάνιση της μοτοσυκλέτας – με χαρακτηριστικές carbon πινελιές στο ψαλίδι, το πιρούνι και διάφορα άλλα σημεία, αλλά και μεγάλα αεροδυναμικά φτερά εμπρός.

Το πλαίσιο, που εμφανίζεται ως μια trellis κατασκευή εδώ, είναι κόκκινο σε χρώμα, ενώ ο κινητήρας είναι ίσα-ίσα ορατός. Η δουλειά των γραφιστών είναι πραγματικά εξαιρετική και μπορούμε να πούμε, ότι βάζει από μόνη της τον πήχη σε ένα κάποιο ύψος, μέχρι να δούμε και την πραγματική μοτοσυκλέτα της Bimota…
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
27.046
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

WorldSBK Misano Test - Ο Razglatlioglu διέλυσε το ρεκόρ πίστας​

fe43144e1742087695f4ec7ffa963e54_XL.jpg

Ενόψει της επιστροφής στη δράση σε δυο εβδομάδες, ο αναβάτης της BMW Motorrad δείχνει κάτι παραπάνω από πανέτοιμος.
Το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα WorldSBK 2024 έχει ήδη συμπληρώσει πέντε εβδομάδες από τον τελευταίο του αγώνα στο Assen και μετρά ακόμη άλλες δύο μέχρι να επιστρέψει στο πρόγραμμα με τον αγώνα του Misano στα μέσα Ιουνίου. Στο "νεκρό" αυτό διάστημα οι αναβάτες του πρωταθλήματος είχαν την ευκαιρία να κάνουν μια πρώτο γνωριμία με την πίστα της Cremona στην Ιταλία που προστέθηκε φέτος στο καλεντάρι με το επίσημο τεστ που έγινε εκεί, ενώ την Πέμπτη 30/5 και Παρασκευή 31/5 η πίστα Misano World Circuit “Marco Simoncelli” φιλοξενεί επίσης διήμερο επίσημο τεστ του WorldSBK.

Χτες, Πέμπτη 30/5, κατά την πρώτη μέρα του τεστ ο Toprak Razgatlioglu (BMW) φρόντισε να προσφέρει θέαμα και δημοσιότητα διαλύοντας το ρεκόρ πίστας για τις μοτοσυκλέτες του WorldSBK, το οποίο κατείχε ο Alvaro Bautista (Ducati) από την περσινή διαδικασία της Superpole με 1:33.017.

Ο Τούρκος πρωταθλητής του 2021 δεν έσπασε απλώς το ρεκόρ αυτό, αλλά το κατέβασε κατά σχεδόν 4 δέκατα, γράφοντας 1:32.663 λίγο πριν τελειώσει το χρόνος δοκιμών της πρώτης ημέρας στο Misano. Ο χρόνος γράφτηκε με τα *****ά Pirelli SCQ και ο ίδιος ο Razgatlioglu τον αποδίδει στο καλό πακέτο ρυθμίσεων που ισχυρίζεται πως βρήκε χτες στα ηλεκτρονικά της BMW M1000RR του.
bulega
Nicolo Bulega (Ducati)
Να σημειώσουμε πως, πίσω από τον εντυπωσιακό χρόνο του Razgatlioglu που οπωσδήποτε ανησύχησε τους αντιπάλους του, και ο Nicolo Bulega (Ducati) έγραψε χρόνο κάτω από το 1:32, για την ακρίβεια είχε τον δεύτερο ταχύτερο γύρο της ημέρας με 1:32.731 που επίσης είναι κάτω από το προηγούμενο ρεκόρ.
Με τον Bautista να ακολουθεί στην τρίτη θέση του τεστ με σχεδόν μισό δευτερόλεπτο διαφορά και τον Jonathan Rea (Yamaha) από κοντά, περιμένουμε με πολύ ενδιαφέρον την επιστροφή στη δράση για το WorldSBK 2024.
Αναλυτικά αποτελέσματα της πρώτης ημέρας του Misano WorldSBK Test (σύνδεσμος):
worldsbk24 misano test day1 results
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
27.046
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Motul WSBK: Misano Test - Ο Toprak σπάει για 2η συνεχόμενη μέρα το ρεκόρ γύρου, 3 πτώσεις από Bautista!​

Η πρόοδος με τα ηλεκτρονικά βοηθήματα της BMW M 1000 RR έφερε άλμα απόδοσης σε χρόνους
Toprak Razgatlioglu


Δύο στα δύο για τον Toprak Razgatlioglu της ROKiT BMW Motorrad WorldSBK Team στο διήμερο τεστ του Misano, με τον Τούρκο αγωνιζόμενο να αποδεικνύεται ταχύτερος και τις δύο ημέρες, σπάζοντας το ρεκόρ πίστας δυο φορές, μια για κάθε ημέρα δοκιμών!
Παρόλο που η βροχή… παρενόχλησε τους αγωνιζόμενους το μεσημέρι της 2ης ημέρας, ο αναβάτης με το #54 σημείωσε ξανά ρεκόρ πίστας, για να τερματίσει ξανά ταχύτερος όλων, με δεύτερο τον Jonathan Rea της Pata Prometeon Yamaha και τρίτο τον Nicolo Bulega.
Bautista

Αν τώρα ο Toprak και ο Rea έχουν λόγους να χαίρονται με τα αποτελέσματα του τεστ, το τρίτο μέλος του Titanic Trio, ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής 2022-2023 Alvaro Bautista είχε μια δύσκολη δεύτερη μέρα στην ιταλική πίστα, σημειώνοντας 3 (!) πτώσεις, για να τερματίσει τελικά τέταρτος ταχύτερος.
Jonathan Rea


Ο “El Turco” έγραψε χρόνο 1:32.535 με την BMW, που ήταν έναν δέκατο του δευτερολέπτου ταχύτερος από το ρεκόρ της πρώτης ημέρας δουλεύοντας πάνω σε στήσιμο και ηλεκτρονικά, ενώ ο Jonathan Rea που δοκίμαζε αναρτήσεις, κατανομή βάρους και θέση οδήγησης στη Yamaha του σημείωσε 1:33.113 για να τερματίσει δεύτερος ταχύτερος. Ο ομόσταυλος του Bautista στην εργοστασιακή Ducati, Nicolo Bulega, γύρισε στο 1:33.133, ενώ ελάχιστα πιο πίσω, με χρόνο 1:33.75 είχαμε τον Bautista που όμως είχε τρεις πτώσεις (στις στροφές 8, 14 και 16), φέρνοντας το άθροισμα πτώσεων του Ισπανού στο διήμερο τεστ στις 4. Η πρώτη πεντάδα έκλεισε με τον Andrea Locatelli (Pata Prometeon Yamaha), που τερμάτισε 0.784 δευτερόλεπτα πίσω από τον Toprak.
Alex Lowes

Ταχύτερος αναβάτης της Kawasaki ήταν ο Alex Lowes με χρόνο 1:33.458, ο οποίος κατετάγη 7ος.
Ο Danilo Petrucci συνεχίζει να υποφέρει από τον τραυματισμό του στον ώμο, σημειώνοντας 1:33.949, ενώ ο Andrea Iannone βρέθηκε ακόμα πιο πίσω με χρόνο 1:39.963.

H εργοστασιακή Honda συνεχίζει να προσπαθεί να βρει τον δρόμο της, με τους Lecuona & Vierge να γράφουν αντίστοιχα τον 11ο και 17ο ταχύτερο χρόνο, ενώ δοκίμασαν νέες εξατμίσεις, ένα νέο ψαλίδι, κ.α.




 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
27.046
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Προβληματισμένος ο Jonathan Rea μετά το Misano – "Σκατένια κατάσταση..."​

Δυσκολεύεται να προσαρμοστεί στη νέα του R1, με την ψυχολογία του να υποφέρει
Jonathan Rea

Η παρατεταμένη "ανομβρία" στη συγκομιδή βαθμών και βάθρων με τη νέα του ομάδα Pata Prometeon Yamaha φαίνεται ότι στοιχίζει πλέον και ψυχολογικά στον έξι φορές Παγκόσμιο Πρωταθλητή.

Ως ο αναβάτης που όλοι ήθελαν και έπρεπε να κερδίσουν τα προηγούμενα χρόνια για να στεφθούν Παγκόσμιοι Πρωταθλητές στα Superbike, ο Jonathan Rea σαφώς και δεν είναι συνηθισμένος στο να μην μπορεί να διεκδικήσει νίκες και να μάχεται για μια θέση στο βάθρο.
Αυτή όμως είναι η νέα πραγματικότητα που αντιμετωπίζει o πιο επιτυχημένος αναβάτης στην ιστορία του WSBK από τότε που μετακόμισε στην Pata Prometeon Yamaha, καθώς δυσκολεύεται να προσαρμοστεί στην εργοστασιακή R1 και να τη φέρει στα μέτρα του.

Τα μέχρι τώρα αποτελέσματα του Rea με τη Yamaha μιλούν από μόνα τους αφού ο 37χρονος σε 12 αγώνες δεν έχει καταφέρει να ανέβει ούτε μία φορά στο βάθρο και δεν έχει πραγματοποιήσει ούτε ταχύτερο γύρο αγώνα. Αυτό δεν έχει συμβεί ποτέ στην καριέρα του Rea στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα που ξεκίνησε το 2009 -είχε και δύο αγώνες το 2008, όταν τερμάτισε 2ος στο Παγκόσμιο SS.
Jonathan Rea

Σε δηλώσεις του πριν τον αγώνα στο Misano, ο Rea εμφανίστηκε πιο αισιόδοξος σε σχέση με άλλες φορές. Ανέφερε ότι μπορεί πλέον να οδηγήσει με μεγαλύτερη ευκολία τη R1, και... "με οργή" όπως είπε χαρακτηριστικά έχοντας περισσότερη εμπιστοσύνη στην ιαπωνική superbike. Ωστόσο, στην ιταλική πίστα τα πράγματα δεν πήγαν έτσι ακριβώς όπως τα υπολόγιζε.

Ο 37χρονος Βορειοιρλανδός κατέκτησε μόλις τη 15η θέση στις κατατακτήριες με διαφορά 1,362 δευτερόλεπτα από την κορυφή και τον χρόνο του Toprak Razgatlioglu που κυριάρχησε στο Misano, ενώ και οι αγώνες δεν πήγαν πολύ καλύτερα γι' αυτόν.
Ο έξι φορές παγκόσμιος πρωταθλητής είχε ένα σοβαρό ατύχημα στον πρώτο γύρο του πρώτου αγώνα κατά το οποίο αποκόμισε και έναν -ευτυχώς ελαφρύ- τραυματισμό στο αριστερό χέρι και τον καρπό που πρήστηκαν. Όμως δεν του στέρησαν τη συμμετοχή στο sprint και στον αγώνα της Κυριακής.
Jonathan Rea

Με το χέρι του χτυπημένο ο αναβάτης της Pata Prometeon Yamaha κατάφερε να τερματίσει στην 8η θέση στο sprint, ενώ ήταν ξανά στην πρώτη δεκάδα και στον δεύτερο αγώνα, περνώντας τη γραμμή του τερματισμού επίσης όγδοος.
Ωστόσο, ο ομόσταυλός του Andrea Locatelli τα πήγε σαφώς καλύτερα όλο το τριήμερο και ήταν σταθερά πίσω από τους πρωταγωνιστές του αγώνα με μία 6η θέση στη διαδικασία της Pole position, ενώ τα πήγε ακόμη καλύτερα στους τρεις αγώνες με δύο τέταρτες θέσεις (1ος αγώνας και Superpole) και μία πέμπτη.
Jonathan Rea

Μετά τη λήξη ο Rea έδειξε ψυχολογικά καταβεβλημένος κάτι που φάνηκε και στις δηλώσεις του όπου έκανε ξανά λόγο για έλλειψη εμπιστοσύνης στην R1: "Πρέπει να ξεκινήσουμε από την αρχή γιατί τα δευτερόλεπτα που μαζεύουν οι πρωτοπόροι είναι πολλά και πρέπει να βελτιωθούμε."

Στην ερώτηση "από πού" θα πρέπει να κάνουν την αρχή με τη βελτίωση της R1 ο 37χρονος δήλωσε ότι αυτή είναι μια πολύ καλή ερώτηση που κάνει ο ίδιος στον εαυτό του, υπονοώντας ότι ούτε ο ίδιος γνωρίζει. "Είναι σκατένια για μένα (σ.σ. η κατάσταση) και έχω αρχίσει να το νιώθω και ψυχολογικά. Πάντα μιλάω για τη θεωρία με το φως στο τέλος του τούνελ, αλλά (τώρα) είναι πολύ δύσκολο να δω το φως.", είπε σε δηλώσεις του ο Rea, ο οποίος πρόσθεσε ότι αμφισβητεί και τον εαυτό του βλέποντας όλους τους άλλους αναβάτες με Yamaha να τα πηγαίνουν καλύτερα από αυτόν.

Πηγη www.motomag.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
27.046
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Toprak Razgatlioglu – Στο MotoGP το 2025;​

b381f6504edda6b59fa21aae221d6a39_XL.jpg

Ξανά άνοιξε η συζήτηση περί... προαγωγής του «ιπτάμενου Τούρκου» στο κορυφαίο πρωτάθλημα ταχύτητας μοτοσυκλέτας.

Ο Toprak Razgatlioglu, ήδη μία φορά πρωταθλητής στα WSBK και ένας από τους διεκδικητές του φετινού τίτλου (βρίσκεται στην κορυφή της βαθμολογίας με 179 βαθμούς) έχει ήδη έρθει σε επαφή με μοτοσυκλέτες MotoGP στις αρχές του 2023, η οποία ήταν κάθε άλλο παρά ικανοποιητική. Τώρα όμως, δηλώσεις του μάνατζερ του Τούρκου αστέρα, Kenan Sofuoglu, τοποθετούν τον Toprak στα MotoGP το 2025 και μάλιστα «σπάζοντας» το συμβόλαιο που έχει ήδη με την BMW!

Πιο συγκεκριμένα, ο Sofuoglu δήλωσε: «Τα πράγματα πηγαίνουν εξαιρετικά καλά με την BMW και το κεφάλαιο αυτό μας πάει σε ένα άλλο επίπεδο. Υπάρχει έντονο ενδιαφέρον προς τον Toprak από τα MotoGP ήδη για την επόμενη χρονιά. Έχουμε συμβόλαιο με την BMW, αλλά τους έχω πληροφορήσει ήδη ότι θέλουμε να αφήσουμε τα WSBK στο τέλος της χρονιάς και να κάνουμε την αλλαγή στο MotoGP. Τους εξήγησα ότι αυτό είναι επιθυμία του Toprak. (...) Θέλει να αρπάξει την ευκαιρία αυτή στην ζωή του, να κάνει την αλλαγή. Αυτό είπα στην BMW. Δεν ξέρουμε ακόμα το πως θα γίνει, πρέπει να συμφωνήσουμε.»

Φαίνεται ότι οι προθέσεις του διδύμου είναι ιδιαίτερα έντονες, ώστε ο Sofuoglu να μιλά ευθέως για σπάσιμο συμβολαίου, ώστε να γίνει η μεγάλη μετάβαση. Αν ο Razgatlioglu «ανέβει» όντως στα MotoGP, τον περιμένουν αρκετές ανοικτές θέσεις, όπως των εργοστασιακών ομάδων της Yamaha, Honda αλλά και Aprilia.
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.416
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Στην Honda , στην Ηonda να παει .... μπας και δουν ασπρη μερα ...! abcdefghgk
 
Top Bottom