WorldSBK μεταγραφικά και άλλα σχόλια

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
25.769
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

WSBK 2023 - Aragon Test ,1η μέρα: Ταχύτερος ο Rinaldi με Ducati​

Μετά το καλοκαιρινό διάλειμμα, λίγο πριν τον γαλλικό γύρο
WSBK 2023 - Aragon Test, day 1

FacebookTwitterEmail
Από το

motomag​

30/8/2023
Ο Michael Ruben Rinaldi της ομάδας Aruba.it Racing σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο με την εργοστασιακή Panigale V4R, την εναρκτήρια μέρα των διήμερων δοκιμών στην πίστα MotorLand της Aragon την Τρίτη 29/8, έχοντας λίγο πάνω από 2 δέκατα διαφορά από τον δεύτερο Xavi Vierge της Honda.
Στις δοκιμές στην πίστα της Aragon, συμμετείχαν τέσσερις κατασκευαστές, συγκεκριμένα οι BMW, Ducati, Honda και Kawasaki με τη Yamaha να απουσιάζει. Την πρώτη από τις δύο μέρες, ο ανταγωνισμός αποδείχτηκε έντονος, με τους τρεις πρώτους, Rinaldi (Aruba.it – Ducati), Xavi Vierge (Team HRC) και Danilo Petrucci (Barni Spark Racing Team), να απέχουν μεταξύ τους λίγο περισσότερο από 3 δέκατα του δευτερολέπτου.
Ξεκινώντας από την πρωτοπόρο στο πρωτάθλημα Ducati, και την ομάδα Aruba.it, την πρώτη μέρα επέλεξαν να στήσουν την μοτοσυκλέτα για τον επερχόμενο ισπανικό γύρο στην πίστα της Aragon, ενώ ταυτόχρονα δοκίμασαν ορισμένες αναβαθμίσεις στα ηλεκτρονικά. Ο καλύτερος χρόνος του Rinaldi ήταν στα 1’50.388 το απόγευμα τις πρώτης μέρας, ενώ ο Ιταλός έκανε συνολικά 68 γύρους.
Alvaro Bautista

Ο ομόσταυλός του, Alvaro Bautista που βρέθηκε στην 7η θέση, ήταν αυτός που έκανε και τους περισσότερους γύρους από οποιονδήποτε άλλο, φτάνοντας τους 90, με ταχύτερο χρόνο 1’51.105. Ο Ισπανός ασχολήθηκε και αυτός με το στήσιμο της μοτοσυκλέτας του για τον γύρο της Aragon, ενώ δοκίμασε μερικά εξαρτήματα που θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν στους τελευταίους τέσσερις γύρους του 2023.
Danilo Petrucci

Η μόνη ανεξάρτητη Ducati την πρώτη μέρα ήταν αυτή του Danilo Petrucci (Barni Spark Racing Team), ο οποίος συμπλήρωσε 51 γύρους με ταχύτερο χρόνο 1’50.619, μπαίνοντας στο γκρουπ των τεσσάρων αναβατών που έσπασαν το φράγμα του 1’51.000 και ολοκληρώνοντας την πρώτη μέρα στην 3η θέση. Κατά την διάρκεια της ημέρας δοκίμασε μία χαμηλότερη σε ύψος σέλα, ενώ ταυτόχρονα ασχολήθηκε με τις ρυθμίσεις του φρένου κινητήρα στα ηλεκτρονικά της μοτοσυκλέτας του.
Xavi Vierge

Όσον αφορά το HRC, καλύτερος στις δοκιμές αναδείχθηκε ο Xavi Vierge, ο οποίος στο τέλος της πρώτης μέρας βρέθηκε στη 2η θέση, όντας σχεδόν τρία δέκατα ταχύτερος από τον ομόσταυλό του Iker Lecuona στην 4η. Ο Vierge ολοκλήρωσε 74 γύρους με ταχύτερο χρόνο 1’50.619. Στις δοκιμές για το HRC συμμετείχε και ο Tetsuta Nagashima, ο οποίος βρέθηκε στην 12η θέση μετά από 85 γύρους -τους περισσότερους μετά τον Bautista- και ταχύτερο χρόνο 1’51.988.
Huertas

Ο Ισπανός Adrian Huertas, ο οποίος από το 2022 αγωνίζεται στην κατηγορία WSSP με Kawasaki ZX-6R, βρέθηκε για πρώτη φορά καβάλα σε SBK μοτοσυκλέτα στις δοκιμές της Aragon, ολοκληρώνοντας την πρώτη μέρα στην 6η θέση. Ο Huertas πριμοδοτείται ως ο αντικαταστάτης του Jonathan Rea, αν ο Ιρλανδός καταλήξει τελικά στη Yamaha, όπως αναφέρουν πληροφορίες. Ο Huertas, Παγκόσμιος Πρωταθλητής WorldSSP300 του 2021, κατέγραψε 79 γύρους με την ZX-10RR, με ταχύτερο χρόνο 1’51.044, σχεδόν μισό δευτερόλεπτο μπροστά από τον αναβάτη εξέλιξης Florian Marino. Η Kawasaki επέλεξε να ξεκουράσει τους αναβάτες της, Alex Lowes και Jonathan Rea, οι οποίοι θα μπουν στην πίστα τη δεύτερη και τελευταία μέρα του τεστ, την Τετάρτη 30/8. Η εργοστασιακή ομάδα KRT έχει μία λίστα από 20 εξαρτήματα για δοκιμή, ενώ μαζί με τον Marino θα αποφασίσει ποια θα χρησιμοποιήσει την φετινή σεζόν και ποια το 2024.
BMW

Η BMW ήρθε στην Aragon με τέσσερις αναβάτες, με ταχύτερο τον Garrett Gerloff της Bonovo Action BMW, στην 5η θέση. Αξίζει να σημειωθεί ότι ήταν η πρώτη φορά που ο Αμερικανός αναβάτης επισκέφθηκε την συγκεκριμένη πίστα πάνω στην M1000RR, ολοκληρώνοντας 80 γύρους την πρώτη μέρα, με ταχύτερο χρόνο 1’51.031.
Michael van der Mark

Όσον αφορά την εργοστασιακή ομάδα της BMW, ROKiT BMW Motorrad WorldSBK Team, ταχύτερος ήταν ο Scott Redding, στην 8η θέση. Ο Βρετανός έκανε τους λιγότερους γύρους -58- από όλους τους υπόλοιπους αναβάτες των Βαυαρών, καταφέρνοντας ωστόσο μία 10η θέση, ένα δευτερόλεπτο μπροστά από τον ομόσταυλό του, Michael van der Mark, ο οποίος επέστρεψε στην δράση μετά τον άσχημο τραυματισμό του στην πίστα του Assen στις αρχές της σεζόν. Πίσω από τον Redding, στην 11η θέση, βρέθηκε ο Loris Baz της Bonovo Action BMW με ταχύτερο χρόνο 1’51.980, στους 76 γύρους που συμπλήρωσε την πρώτη μέρα.

Στα δοκιμαστικά της Aragon συμμετέχει και η κατηγορία WorldSSP, όπου ο Nicolo Bulega (Aruba.it Racing WorldSSP Team), που ηγείται του πρωταθλήματος, βρέθηκε πρώτος μπροστά από τον Tarran Mackenzie (PETRONAS MIE Racing Honda Team). O Ιταλός ολοκλήρωσε 56 γύρους με καλύτερο χρόνο 1’55.369, με τον Mackenzie να είναι δύο δευτερόλεπτα πιο αργός, σημειώνοντας συνολικά 53 γύρους με το CBR600RR του.
Η πρώτη εξάδα των WSBK της πρώτης μέρας των δοκιμών στην Aragon:
1. Michael Ruben Rinaldi (Aruba.it Racing – Ducati) 1’50.388s, 68 laps
2. Xavi Vierge (Team HRC) 1’50.619s, 74 laps
3. Danilo Petrucci (Barni Spark Racing Team) 1’50.700s, 51 laps
4. Iker Lecuona (Team HRC) 1’50.950s, 48 laps
5. Garrett Gerloff (Bonovo Action BMW) 1’51.031s, 80 laps
6. Adrian Huertas (Kawasaki Racing Team WorldSBK) 1’51.044s, 79 laps

Πηγη www.motomag.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
25.769
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

WSBK 2023, Aragon Test, 2η ημέρα - Ταχύτερος όλων ο Jonathan Rea​

Εκπληκτικός Danilo Petrucci, με ίδιο ακριβώς χρόνο με τον Alvaro Bautista
Jonathan Rea

FacebookTwitterEmail
Κώστα Γκαζή

Από τον

Κώστα Γκαζή​

31/8/2023
Παρόλο που δεν συμμετείχε την 1η ημέρα των δοκιμών στην πίστα του Aragon, ο Jonathan Rea ήταν ταχύτερος όλων τη δεύτερη ημέρα, με Bautista και Petrucci να σημειώνουν πίσω του τον ίδιο ακριβώς χρόνο.
Οι επίσημοι αναβάτες της KRT οδήγησαν μόνο την Τετάρτη, έχοντας διαφορετικούς στόχους. Ο μεν Alex Lowes εστίασε στην δοκιμή νέων εξαρτημάτων για την ZX-10RR, ενώ ο Rea στο fine-tuning της μοτοσυκλέτας για τους 4 εναπομείναντες γύρους της χρονιάς.
Ο ταχύτερος χρόνος του Rea ήταν 1:49.101, χρόνος καλύτερος από το ρεκόρ πίστας, ενώ ο Lowes κατετάγη 5ος με 1:49.791. O δεύτερος ήταν ο αναβάτης με τη μεγαλύτερη παραμονή στην πίστα, συμπληρώνοντας… 130 γύρους!
Danilo Petrucci

Κι αν ο Rea κατάφερε να κάνει τη διαφορά έστω και για ελάχιστα εκατοστά του δευτερολέπτου απέναντι στον Bautista (1:49.168), η έκπληξη του τεστ ήταν σαφέστατα ο Danilo Petrucci που “έγραψε” ακριβώς ίδιο χρόνο με τον Ισπανό. Ο αναβάτης με το #9 δοκίμασε διαφορετικούς δίσκους στα φρένα της Ducati του, διαφορετικές ρυθμίσεις ηλεκτρονικών για το φρένο κινητήρα, και διαφορετικό setup στο τιμόνι.
Alvaro Bautista

Ο Πρωταθλητής του 2022 Alvaro Bautista δοκίμασε ένα νέο πιρούνι, που σχεδιάστηκε για την Panigale V4 R του 2024, και διαφορετικές ρυθμίσεις στη μοτοσυκλέτα του για βελτίωση της πληροφόρησης. Στο τέλος της ημέρας ο εργοστασιακός αναβάτης της Ducati είχε μια πτώση, χωρίς ετυχώς να τραυματιστεί. Σημειώστε πως ο ομόσταυλός του, Michael Ruben Rinaldi που ήταν ταχύτερος αναβάτης την 1η μέρα, τη 2η τερμάτισε στην 7η θέση.
HRC

Τρεις ήταν οι αναβάτες της Honda στην πίστα, με τον Iker Lecuona να αντιστρέφει την κατάσταση της πρώτης ημέρας, “γράφοντας” εκείνος τον ταχύτερο χρόνο για το HRC, για να βρεθεί στην 4η θέση γενικής με 1:49.466. Ο Xavi Vierge ήταν 6ος, ενώ στο τεστ συμμετείχε και ο Ιάπωνας Tetsuta Nagashima.
Michael van der Mark

Δεν πρόλαβε να επιστρέψει από τον άσχημο τραυματισμό του ο Michael van der Mark της BMW, και έδειξε με εμφατικό τρόπο γιατί οι Βαυαροί έχουν ποντάρει σε αυτόν. Σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο μεταξύ των αναβατών της γερμανικής εταιρείας με 1:50.362, δυο δέκατα μπροστά από τον Garrett Gerloff, ενώ πιο πίσω βρέθηκαν ο Scott Redding και ο Loris Baz.
Θυμίζουμε πως η Yamaha ΔΕΝ συμμετείχε στο συγκεκριμένο τεστ.
Στο WorldSSP ο Nicolo Bulega ήταν και πάλι ο ταχύτερος αναβάτης μεταξύ των 2 αναβατών της κατηγορίας που συμμετείχαν στο τεστ, με χρόνο 1:53.941 -o δεύτερος αναβάτης ήταν ο Tarran Mackenzie.
Τελικά αποτελέσματα 2ης ημέρας του τεστ
1. Jonathan Rea (Kawasaki Racing Team WorldSBK) 1’49.101s, 68 γύροι

2. Alvaro Bautista (Aruba.it Racing – Ducati) 1’49.168, 97 γύροι
3. Danilo Petrucci (Barni Spark Racing Team) 1’49.168, 47 γύροι
4. Iker Lecuona (Team HRC) 1’49.466s, 58 γύροι
5. Alex Lowes (Kawasaki Racing Team WorldSBK) 1’49.791, 130 γύροι
6. Xavi Vierge (Team HRC) 1’49.984, 87 γύροι
7. Michael Ruben Rinaldi (Aruba.it Racing – Ducati) 1’50.094, 72 γύροι
8. Michael van der Mark (ROKiT BMW Motorrad WorldSBK Team) 1’50.362, 79 γύροι
9. Garrett Gerloff (Bonovo Action BMW) 1’50.557, 83 γύροι
10. Scott Redding (ROKiT BMW Motorrad WorldSBK Team) 1’50.655, 81 γύροι
11. Loris Baz (Bonovo Action BMW) 1’50.935, 73 laps
12. Tetsuta Nagashima (Team HRC) 1’51.026, 80 laps

Πηγη www.motomag.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
25.769
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Για ποια ομάδα αφήνει την Kawasaki ο Jonathan Rea;​

Μετά από έξι πρωταθλήματα​




Ο έξι φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής στο τέλος της σεζόν θα αποχωρήσει από την Kawasaki για να ενταχθεί πιθανότατα στην Yamaha
Αν και το μεταξύ τους συμβόλαιο έληγε στο τέλος του 2024 οι δύο πλευρές ήρθαν σε συμφωνία να λύσουν την συνεργασία τους ένα χρόνο νωρίτερα.

Η πρώτη δήλωση του Jonathan Rea στην επίσημη σελίδα του στα social media
"Φεύγω από την KRT στο τέλος της σεζόν. Θέλω να ευχαριστήσω όλους στην KMC και την KRT που πίστεψαν σε μένα και μου έδωσαν την ευκαιρία να αποδείξω ποιος είμαι στο υψηλότερο επίπεδο. Έμαθα και ωρίμασα ως άνθρωπος και αναβάτης από την πρώτη μέρα που βρέθηκα πάνω στο Ninja ZX-10R.

Η κατάκτηση έξι διαδοχικών πρωταθλημάτων WorldSBK θα είναι πάντα το highlight της συνεργασίας μου με την Kawasaki, όπως θα είναι και οι καταπληκτικές αναμνήσεις, τα μαθήματα ζωής και τα γέλια που θα κρατήσω μαζί μου για πάντα. Η αποστολή μας είναι να ολοκληρώσουμε τη σεζόν του 2023 όσο καλύτερα γίνεται όπως κάναμε πάντα.

Τώρα, κοιτάζοντας πίσω στο ταξίδι μας, με γεμίζει περηφάνια η χαρά που προσφέραμε στους θαυμαστές της Kawasaki σε όλο τον κόσμο και σε όσους δουλεύουν στην εταιρεία Αυτό δεν είναι αντίο, γιατί δεν λες αντίο στην οικογένεια, αλλά είναι απλώς το τέλος αυτού του απίστευτου κεφαλαίου. Εύχομαι σε όλους στο KRT καλή τύχη για τα ωραία που σίγουρα θα ακολουθήσουν. Τα λέμε στην πίστα."


Σύμφωνα με πληροφορίες ο Βρετανός θα πάρει την θέση του Razgatlioglu στην Yamaha, o οποίος θα αγωνιστεί του χρόνου με την BMW.
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
25.769
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

WSBK: Ο Petrucci ανανέωσε με την ομάδα της Barni Spark Racing Team για ακόμη μία χρονιά​

Έχοντας ως στόχο να γίνει ένας εκ των αναβατών που έχει κερδίσει αγώνα εκτός από το MotoGP και στο WSBK
WSBK: Ο Petrucci ανανέωσε με την ομάδα της Barni Spark Racing Team για ακόμη μία χρονιά


O Danilo Petrucci κατάφερε στην πρώτη του χρονιά στο WSBK να είναι ανταγωνιστικός με την ομάδα της Barni Spark Racing Team έχοντας ανέβει τρεις φορές στο βάθρο και ως εκ τούτου η ανανέωση του συμβολαίου του για ακόμη μία χρονιά με την ιταλική ομάδα ήταν το λογικό βήμα για τον ίδιο και την ομάδα του.

Ο Petrucci ο οποίος αναζητά την πρώτη του νίκη στο WSBK μετά από τα τρία φετινά βάθρα που πέτυχε με την Ducati Panigale V4 R, θέλει να γράψει τη δική του ιστορία καθώς αν καταφέρει να κερδίσει κάποιον αγώνα του θεσμού θα είναι ένας εκ των αναβατών ο οποίος θα έχει καταφέρει να κερδίσει τόσο στο MotoGP όσο και στο WSBK.

O Danilo Petrucci μετά από την υπογραφή του νέου του συμβολαίου με την Barni Spark Racing Team δήλωσε: "Είμαι πολύ χαρούμενος. Φέτος ήταν μια μεγάλη πρόκληση για μένα να αγωνιστώ ξανά σε ένα Παγκόσμιο Πρωτάθλημα, στο υψηλότερο επίπεδο. Ήταν δύσκολο στην αρχή. Δεν ήμουν σίγουρος αν ήταν καλή κίνηση να έρθω εδώ, αλλά στη συνέχεια, μετά από μερικούς αγώνες, πιάσαμε σταθερή απόδοση με την ομάδα και είχαμε κάποια καλά αποτελέσματα. Και οι δυο μας -Petrucci και Barni Spark Racing Team- θέλαμε να συνεχίσουμε για ακόμη μία χρονιά, με μεγαλύτερη υποστήριξη από την Ducati. Νομίζω ότι είναι εφικτό να ανέβουμε στο βάθρο όσες περισσότερες φορές μπορούμε μέχρι το τέλος της σεζόν.

Ανυπομονώ να τελειώσω αυτή τη σεζόν και να ξεκινήσω τη νέα με νέες προκλήσεις. Είναι σημαντικό να είμαστε μεταξύ των κορυφαίων, όπως κάνουμε φέτος στο δεύτερο μισό της σεζόν. Είμαστε πάντα μέσα στην πρώτη πεντάδα, οπότε είναι καλό. Είμαστε κοντά στο να παλεύουμε με τους Bautista, Razgatlioglou και Rea και είμαι πεπεισμένος ότι του χρόνου θα είμαστε ακόμη πιο ανταγωνιστικοί. Θέλω να πετύχω μια νίκη, γιατί είναι η μεγαλύτερη πρόκληση για μένα. Είναι το όνειρό μου να γίνω ένας από τους αναβάτες που έχουν κερδίσει έναν αγώνα στο MotoGP και στο WorldSBK."

Petrucci
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
25.769
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Η Ουγγαρία υποψήφια για αγώνες MotoGP και WorldSBK από το 2024​



Με δύο πίστες και συμφωνία συνεργασίας με τη Dorna ήδη σε ισχύ, η Ουγγαρία ψάχνει τη θέση της στο πρόγραμμα των δύο κορυφαίων παγκοσμίων πρωταθλημάτων ταχύτητας.

Αγώνας MotoGP στην Ουγγαρία έχει να γίνει από το 1992, όταν και έτρεξε για δεύτερη και τελευταία φορά το παγκόσμιο πρωτάθλημα στην πίστα Hungaroring (κεντρική εικόνα) λίγα χιλιόμετρα βορειοανατολικά της πρωτεύουσας, Βουδαπέστης.

Έκτοτε η ουγγρική πίστα έχει χρησιμοποιηθεί μόνο για αγώνες F1, μα MotoGP δεν ξαναείδαμε εκεί. Για την ιστορία, το ρεκόρ γύρου για της μοτοσυκλέτες στο Hungaroring φιγουράρει ακόμη το όνομα του Mick Doohan με μια επίδοση που πέτυχε το 1990 με τη Honda NSR500, ενώ στο WorldSBK – που έτρεξε εκεί μόνο μια φορά το 1990 – ο κάτοχος του ρεκόρ είναι ο Fred Merkel που το είχε πετύχει με Honda RC30!
Η πίστα αυτή έχει πλέον ανακαινιστεί και εκσυγχρονιστεί και είναι υποψήφια για το καλεντάρι του MotoGP.
balaton

Balaton Park Circuit
Παράλληλα, μια νέα πίστα που δόθηκε σε χρήση τον περασμένο Μάιο, η Balaton Park Circuit, είναι σε συζητήσεις με τη Dorna για να φιλοξενήσει αγώνα WorldSBK από το 2024.

Η πίστα αυτή βρίσκεται στις όχθες της λίμνης Balaton, νοτιοδυτικά της Βουδαπέστης, και η κατασκευή της είχε ξεκινήσει στα μέσα της δεκαετίας του 2000, με πλάνο να ενταχθεί στο πρόγραμμα του MotoGP από το 2009. Αν και είχε ανακοινωθεί, η κατασκευή καθυστέρησε, η ένταξη στο παγκόσμιο μετατέθηκε για το 2010 και, όταν και αυτή η προθεσμία χάθηκε λόγω ανετοιμότητας της πίστας, η επιστροφή του ουγγρικού GP έσβησε ως προοπτική για περισσότερο από μια δεκαετία.

Με σχετική ανακοίνωσή της ωστόσο η Dorna επιβεβαιώνει πως η Ουγγαρία σύντομα θα ξαναμπεί στο πρόγραμμα των παγκοσμίων:
“Η επιστροφή του MotoGP στην Ουγγαρία μπορεί να είναι πιο κοντά απ’ ότι νομίζατε! Η συνεργασία μεταξύ Dorna Sports και της Hungarian Mobility Development Agency (HUMDA) συνεχίζεται, με δύο πίστες να εξετάζονται για το κοντινό μέλλον.
“Οι Dorna και HUMDA εργάζονται μαζί για την ομολογκασιόν της πίστας Hungaroring και της νέας Balaton Park Circuit με στόχο να φέρουν MotoGP και WorldSBK ξανά στην Ουγγαρία σύντομα.

“Στόχος της ανανεωμένης συμφωνίας μεταξύ Dorna και HUMDA είναι πρώτα να εισαχθεί η Balaton Park στο πρόγραμμα του WorldSBK 2024 και ως αναπληρωματική για το πρωτάθλημα MotoGP της επόμενης χρονιάς, πριν η Hungaroring φιλοξενήσει MotoGP από το 2025.”

Αυτά συμβαίνουν καθώς το MotoGP συνεχίζει να μεγαλώνει το πρόγραμμά του προσθέτοντας νέες πίστες και χώρες, όπως είναι η Ινδία και η Buddh International Circuit που θα φιλοξενήσει τον παρθενικό της αγώνα MotoGP αυτό το σαββατοκύριακο, 23 και 24 Σεπτεμβρίου.

Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
25.769
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

WSBK 2024 - Υποβιβασμός Redding στην περιφερειακή Bonovo, για χάρη του Toprak στην εργοστασιακή Rokit BMW​

Παραμένουν στη θέση τους οι… “sidekicks” Michael van der Mark και Garret Gerloff
BMW WSBK 2024



Όπως και το 2023, έτσι και το 2024 η BMW θα λάβει μέρος στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Superbike 2024 με δυο ομάδες, και συνολικά τέσσερις αναβάτες. Το νέο εδώ είναι ο… ανασχηματισμός, καθώς οι Βαυαροί δεν θα μπορούσαν να βάλουν τον Τούρκο στην περιφερειακή τους ομάδα. Η λύση βρέθηκε με τη μεταπήδηση του Scott Redding στην περιφερειακή ομάδα, στη θέση του Loris Baz που έφυγε από την ομάδα.

Μπορεί η BMW να θέλει να χρυσώσει το χάπι στον Redding αναφέροντας στο δελτίο τύπου της πως “η Bonovo action BMW Racing Team θα ωφεληθεί από την πείρα και την ικανότητα του Scott”… αλλά δεν ξέρουμε αν η άποψη του Βρετανού στο θέμα είναι παρόμοια. Σημειώστε πως ο Redding είναι αυτή τη στιγμή ο καλύτερα τοποθετημένος αναβάτης των Βαυαρών, στην 11η θέση της γενικής στο Πρωτάθλημα, με τον Gerloff δεύτερο στην 14η θέση.

Η BMW τονίζει πως αμφότερες οι ομάδες της θα έχουν ίδια αντιμετώπιση, με ίδιες μοτοσυκλέτες και ίδια υποστήριξη, για ίσες ευκαιρίες και των τεσσάρων αναβατών στο κυνήγι του τίτλου
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
25.769
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Ο Razgatlioglu απογοητευμένος στο Portimao δηλώνει: “Ένιωσα σαν να οδηγούσα ξανά ένα 600αρι”​

Ο αναβάτης της Yamaha, Toprak Razgatlioglu, τα έδωσε όλα το Σαββατοκύριακο το διήμερο αγώνων του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Superbike στο Portimao, αλλά δεν κατάφερε να κερδίσει κανέναν αγώνα, με κορυφαίες μάχες μέχρι την καρό σημαία στον 2ο αγώνα που ήταν σχεδόν αντιγραφή του αγώνα Superpole!

Μετά τον τελευταίο αγώνα, ο αναβάτης της Yamaha εξέφρασε την απογοήτευσή του με ένα δυνατό χτύπημα στο ρεζερβουάρ που ήταν τόσο έντονο που ενεργοποιήθηκε ο αερόσακος στη δερμάτινη στολή του. Στο parc ferme, ο Razgatlioglu φαινόταν ασυνήθιστα συναισθηματικός. Σύμφωνα με τις δικές του δηλώσεις, έδωσε το 200 τοις εκατό για να κερδίσει τον αγώνα.


«Δεν είμαι χαρούμενος. Ήμασταν πολύ κοντά στη νίκη, αλλά μετά έπρεπε να αποδεχτούμε την ήττα», είπε ο Razgatlioglu φανερά απογοητευμένος και θυμωμένος μετά την ήττα στον αγώνα της Κυριακής και αργότερα ζήτησε συγγνώμη για το ξέσπασμα του θυμού: «Δεν είναι συνήθως το στυλ μου.»

Ο Razgatlioglu ρίσκαρε πολύ για να μείνει μπροστά από τον Bautista. «Ειδικά στον τελευταίο γύρο, προσπάθησα να τα δώσω όλα σε κάθε στροφή. Ήμουν ήδη πολύ θυμωμένος μετά τον αγώνα Superpole. Τώρα χάσαμε ξανά τη νίκη στην τελευταία στροφή. Η Ducati είχε ένα μεγάλο πλεονέκτημα στην τελευταία στροφή », σχολίασε.


Ο Razgatlioglu μπήκε στην τελική στροφή πρώτος και επιτάχυνε στο εσωτερικό της στροφής στον αγώνα Superpole και στο εξωτερικό της στροφής στον 2ο κύριο αγώνα. «Βγαίνοντας από την στροφή έβλεπα ήδη την καρό σημαία. Αλλά η μοτοσυκλέτα μου δεν επιτάχυνε άλλο. Με τη Ducati είναι διαφορετική ιστορία», είπε ο Razgatlioglu.


«Μπορούσε να με προσπεράσει εξωτερικά αρκετά εύκολα. Όταν σηκώθηκε η μοτοσυκλέτα του, συνέχισε να επιταχύνει. Η μοτοσυκλέτα μου δεν είχε δύναμη. Ένιωθα σαν να οδηγούσα ένα 600αρι», είπε ο Razgatlioglu. «Όσον αφορά την επιτάχυνση, της Ducati του ήταν απίστευτη. Όλοι γνωρίζουν ότι η Ducati είναι μια πολύ γρήγορη μοτοσυκλέτα».

Πηγη https://bikerspirit.net
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.154
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Δεν πιστεύω να μας κουβαληθει κι ο μεμετης στην Ducati .... !cdefghigi:cool:
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
25.769
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Δεν πιστεύω να μας κουβαληθει κι ο μεμετης στην Ducati .... !cdefghigi:cool:

WSBK 2024 - Υποβιβασμός Redding στην περιφερειακή Bonovo, για χάρη του Toprak στην εργοστασιακή Rokit BMW​

Παραμένουν στη θέση τους οι… “sidekicks” Michael van der Mark και Garret Gerloff
BMW WSBK 2024



Όπως και το 2023, έτσι και το 2024 η BMW θα λάβει μέρος στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Superbike 2024 με δυο ομάδες, και συνολικά τέσσερις αναβάτες. Το νέο εδώ είναι ο… ανασχηματισμός, καθώς οι Βαυαροί δεν θα μπορούσαν να βάλουν τον Τούρκο στην περιφερειακή τους ομάδα. Η λύση βρέθηκε με τη μεταπήδηση του Scott Redding στην περιφερειακή ομάδα, στη θέση του Loris Baz που έφυγε από την ομάδα.

Μπορεί η BMW να θέλει να χρυσώσει το χάπι στον Redding αναφέροντας στο δελτίο τύπου της πως “η Bonovo action BMW Racing Team θα ωφεληθεί από την πείρα και την ικανότητα του Scott”… αλλά δεν ξέρουμε αν η άποψη του Βρετανού στο θέμα είναι παρόμοια. Σημειώστε πως ο Redding είναι αυτή τη στιγμή ο καλύτερα τοποθετημένος αναβάτης των Βαυαρών, στην 11η θέση της γενικής στο Πρωτάθλημα, με τον Gerloff δεύτερο στην 14η θέση.

Η BMW τονίζει πως αμφότερες οι ομάδες της θα έχουν ίδια αντιμετώπιση, με ίδιες μοτοσυκλέτες και ίδια υποστήριξη, για ίσες ευκαιρίες και των τεσσάρων αναβατών στο κυνήγι του τίτλου
Οχι παλικαρμ παει στη BMW
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
25.769
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

WorldSBK: O Axel Bassani στην θέση του Rea στην Kawasaki​

Μετά από τρία χρόνια με Ducati Panigale V4 R​




Μετά από τρία χρόνια στην Motocorsa Racing, ο Axel Bassani «μετακομίζει» στην εργοστασιακή ομάδα της Kawasaki για το 2024

Ένας από τους καλύτερους νέους αναβάτες στα Superbike από την ιδιωτική ομάδα Motocorsa Racing, στην οποία αγωνιζόταν με Ducati Panigale V4 R, θα είναι μέλος της Kawasaki Racing Team WorldSBK την επόμενη χρονιά. Ο 24χρονος Ιταλός κάνει το όνειρό του πραγματικότητα, αγωνιζόμενος σε εργοστασιακή ομάδα, μαζί με τον πολύπειρο Alex Lowes. Έτσι, η Kawasaki έγινε ο τέταρτος κατασκευαστής που ολοκληρώνει τις μεταγραφές του για την νέα σεζόν. Απομένει να δούμε σε ποιους αναβάτες θα καταλήξει η Honda.

Το 2021 συμμετείχε για πρώτη φορά στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα και κατάκτησε μια δεύτερη θέση. Με τους βαθμούς που μάζεψε κατετάγη ένατος. Το 2022 είχε τρεις τρίτες θέσεις τερματίζοντας έβδομος. Στο πρωτάθλημα του 2023 έχει μια δεύτερη και μια τρίτη θέση και βρίσκεται στην Πέμπτη θέση της βαθμολογίας, μπροστά από πολλούς εργοστασιακούς αναβάτες.
Για να δούμε αν θα μπορέσει να είναι το ίδιο ανταγωνιστικός και με την Kawasaki ZX-10RR
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
25.769
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Ο Alvaro Bautista αντικρούει τον Toprak Razgatlioglu: “ Δεν ήταν λόγω της μοτοσυκλέτας που μπόρεσα να τον προσπεράσω και να νικήσω”​

Στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Superbike, Toprak Razgatlioglu και Alvaro Bautista είχαν μια συγκλονιστική μονομαχία στο Portimao. Μετά τον αγώνα, τα δύο εξαιρετικά ταλέντα δεν συμφωνούν για τα αίτια νίκης και ήττας!

«Δεν ήταν λόγω της μοτοσυκλέτας που μπόρεσα να τον προσπεράσω στην τελευταία στροφή και να νικήσω. Ήταν λόγω της γραμμής μου», σχολίασε ο Bautista, αντικρούοντας τον Razgatlioglu, ο οποίος ισχυρίζεται ότι η δύναμη της Ducati ήταν η αιτία που τον προσπέρασε τόσες φορές στο ίδιο σημείο!

Ο Bautista επιμένει ότι αυτό οφείλεται στο στυλ οδήγησης του: «Ο Toprak είναι πολύ δυνατός στο φρενάρισμα, αλλά είμαι πολύ δυνατός στις γρήγορες στροφές. Η τελευταία στροφή είναι πολύ γρήγορη και ήμουν πολύ γρήγορος σε αυτό το σημείο.»

«Πολλοί πιστεύουν ότι κερδίζω τέσσερα δέκατα του δευτερολέπτου στον τελικό τομέα. Αλλά κερδίζω τρεισήμισι δέκατα του δευτερολέπτου μόνο σε αυτή τη στροφή. Χρησιμοποιώ την πρόσθετη ορμή μέχρι τα μισά της ευθείας. Είμαστε εξίσου γρήγοροι από τα μισά προς τα κάτω της ευθείας»


«Ο ρυθμός των αγώνων μου ήταν υψηλότερος, αλλά πάλεψε πολύ σκληρά και μου επιτέθηκε παντού», επιβεβαιώνει ο Bautista. «Προσπάθησα να κλείσω την πόρτα στο εσωτερικό μερικές φορές, αλλά συνέχισε να βάζει τη μοτοσικλέτα του μέσα. Αλλά αυτό είναι φυσιολογικό, το περιμένω από αυτόν.»


«Φοβήθηκα πραγματικά μερικές φορές γιατί αν έπεφτε, θα με παρέσυρε μαζί του. Ήταν επικίνδυνο γιατί οδηγούσε στις στροφές στο απόλυτο όριο. Έπρεπε να στρίψω διαφορετικά τη μοτοσικλέτα μου αρκετές φορές. Διαφορετικά θα είχαμε άγγιξαν ο ένας τον άλλον».
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
25.769
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Michele Pirro - Κάταγμα στον αριστερό αστράγαλο μετά από πτώση στον αγώνα του Ιταλικού Πρωταθλήματος​

Με τον Ιταλό να χάνει τον τίτλο από τον Lorenzo Zanetti
motomag MotoGP - Κάταγμα στον αριστερό αστράγαλο μετά από πτώση για τον Michele Pirro στον αγώνα του ιταλικού πρωταθλήματος


O επίσημος δοκιμαστής της Ducati στο MotoGP Michele Pirro, το Σαββατοκύριακο αγωνίστηκε στον τελευταίο γύρο του Ιταλικού Πρωταθλήματος, με τον ίδιο να χρειάζεται απεγνωσμένα τη νίκη ώστε να κατακτήσει τον τίτλο του Πρωταθλητή στην κατηγορία Superbike.

Ο Pirro όχι μόνο δεν κατάφερε να κερδίσει το Πρωτάθλημα αλλά βρέθηκε στο νοσοκομείο της Modena για να χειρουργηθεί στον αριστερό του αστράγαλο. Ο Ιταλός μετά από την πτώση που είχε με το Ducati Panigale V4 R το Σάββατο, έπρεπε να κερδίσει τον αγώνα της Κυριακής αν ήθελε να έχει ελπίδες για τον τίτλο.

Ωστόσο ο Pirro θα έπεφτε για δεύτερη φορά χωρίς να είναι δική του η υπαιτιότητα καθώς ο μεγάλος του αντίπαλος στο πρωτάθλημα Lorenzo Zanetti, έκανε μια παράτολμη κίνηση για να περάσει τον Alessandro Delbianco, με αποτέλεσμα να οδηγήσει σε πτώση τον Pirro.
Pirro

O αναβάτης της Ducati κατάφερε να συνεχίσει τον αγώνα έχοντας πόνους στο αριστερό του πόδι τερματίζοντας στην ενδέκατη θέση, με τον Zanetti να κατακτά τον τίτλο έχοντας τέσσερις βαθμούς περισσότερους από τον Pirro. Ωστόσο τα χειρότερα νέα ήρθαν μετά το τέλος του αγώνα καθώς ο πόνος στο αριστερό πόδι του Pirro αυξανόταν με αποτέλεσμα ο Ιταλός να μεταφερθεί στο νοσοκομείο της Modena.

Εκεί οι γιατροί βρήκαν κάταγμα στον αριστερό του αστράγαλο, με τον Ιταλό να υποβάλλεται σε χειρουργική επέμβαση. Μετά τον τραυματισμό του Marco Bezzecchi για τον οποίο διαβάσατε στο MOTO η Ducati έχει να πονοκεφαλιάζει και για τον Pirro, καθώς και για αυτόν δεν έχει γίνει σαφές το πότε θα επιστρέψει στην ενεργό δράση.

Πηγη www.motomag.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
25.769
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Εμβολίζοντας τον Pirro, ο Zanetti πήρε -αμφιλεγόμενα- τον τίτλο στα Superbikes της Ιταλίας - [Video]​

Πολλοί θεώρησαν αντιαθλητική, έως και εσκεμμένη, την κίνηση του Πρωταθλητή του CIV 2023
motomag Το δεύτερο ημίχρονο της κόντρας μεταξύ Pirro – Zanetti [Video]


Η φράση "O gloria o ghiaia!" που σημαίνει “είτε δόξα είτε χαλίκι” που συνόδευε ανάρτηση του Lorenzo Zanetti στα social media πριν εκείνος εμβολίσει τον Michele Pirro στον τελευταίο αγώνα του Ιταλικού Πρωταθλήματος Superbike, παίρνοντας με αυτό τον τρόπο τον τίτλο, δημιούργησε θύελλα αντιδράσεων καθώς πολλοί πιστεύουν πως η σύγκρουση με τον Pirro έγινε με πρόθεση και δεν ήταν απλώς ένα ακόμη αγωνιστικό συμβάν.

Διαβάσατε στο MOTO, για τον τραυματισμό του Michele Pirro μετά από σύγκρουση που είχε με τον Lorenzo Zanetti στον τελευταίο γύρο του Ιταλικού Πρωταθλήματος Μοτοσυκλετών CIV 2023, με τον Ιταλό δοκιμαστή της Ducati στο MotoGP να χειρουργείται στον αριστερό του αστράγαλο στο νοσοκομείο της Modena. Για να αναδειχθεί ο Pirro Πρωταθλητής θα έπρεπε να κερδίσει τον δεύτερο αγώνα και ο Zanetti να τερματίσει στην τρίτη θέση.

Όταν συνέβη το εν λόγω περιστατικό ο Pirro βρισκόταν στην πρώτη θέση με τον Zanetti να βρίσκεται στη δεύτερη, ενώ στα βίντεο που κυκλοφορούν στο διαδίκτυο βλέπουμε τον Zanetti να “αργεί” να φρενάρει, με αποτέλεσμα να εμβολίσει τον Pirro, οδηγώντας τον Ιταλό σε πτώση η οποία έφερε και τον σοβαρό τραυματισμό του δοκιμαστή της Ducati στο MotoGP.

Μετά από αυτό ο Pirro καβάλησε ξανά τη μοτοσυκλέτα του και συνέχισε τον αγώνα -με άχρηστη από τις γρατζουνιές ζελατίνα κράνους- με τον Ιταλό να τερματίζει ενδέκατος και να χάνει όπως είδαμε τον φετινό τίτλο. Σαν να μην έφτανε αυτό, οι δύο αναβάτες έχουν προχωρήσει και σε "πολεμικές" δηλώσεις οι οποίες είναι εκ διαμέτρου αντίθετες όπως είναι λογικό μετά από αυτό που συνέβη.
Pirro

Ο Pirro ανέφερε μέσα από τον λογαριασμό του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης: “Μετά από 3 εβδομάδες συνεχόμενων αγώνων, απόψε σκέφτηκα να έχω ένα οικογενειακό δείπνο. Αντ 'αυτού έχω ένα δείπνο στο νοσοκομείο και ως επιδόρπιο θα χειρουργηθώ αύριο. Είχε δηλώσει -ο Zanetti- είτε δόξα είτε χαλίκι. Στη ζωή πρέπει να ξέρεις να κερδίζεις και να χάνεις αλλά πάντα με το κεφάλι ψηλά, και είμαι περήφανος γιατί μπορώ να συνεχίσω με το κεφάλι ψηλά. Δεν ζω για τον τίτλο, αλλά ειλικρινά σήμερα αυτό που είδαμε στην πίστα δεν είναι κάτι που είναι καλό για το άθλημα.

Κάποιος θα πει ότι φταίνε οι αγώνες, αλλά βλέποντας τις εικόνες ανατριχιάζω, γιατί μπροστά σου δεν είχες έναν ερασιτέχνη οδηγό, όπως ένας μαθητής ο οποίος ξεκινά την ακαδημία οδήγησης της Ducati DRE, είχες έναν έμπειρο αναβάτη που έχει κερδίσει αγώνες στην καριέρα του.”



Φυσικά ο Lorenzo Zanetti δεν ήταν δυνατόν να μην απαντήσει σε όλα αυτά: “Δεν μου αρέσει αυτό που γίνεται γιατί κάποιοι με κρίνουν χωρίς να γνωρίζουν πώς είναι να οδηγείς αγωνιστική μοτοσυκλέτα με ταχύτητες άνω των 300 χλμ./ώρα. Δεν είναι του χαρακτήρα μου να τρέχω με αυτόν τον τρόπο, δεν ήταν σκόπιμο να στοχεύσω κάποιον αναβάτη με κίνδυνο να τραυματιστώ και εγώ. Εύχομαι στον Pirro ταχεία ανάρρωση, είμαι σίγουρος ότι θα υπάρχει τρόπος να διευκρινιστεί ιδιωτικά το τι συνέβη.”
Στη κόντρα των Pirro – Zanetti πήρε θέση και η γνωστή εταιρεία λιπαντικών Bardahl Ιταλίας η οποία ανέφερε στον λογαριασμό της στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης: “Υπάρχει Πρωταθλητής και Πρωταθλητής, και μας αρέσει ο Pirro ακόμη και χωρίς το νούμερο ένα. Δεν είναι τα μαθηματικά που αποδίδουν το μεγαλείο στους αγωνιζόμενους. Είναι οι πράξεις, η συμπεριφορά, ο επαγγελματισμός και η ευγενής άμιλλα. Την Κυριακή, στην Ίμολα, ο Michele χτυπήθηκε από τον άμεσο αντίπαλό του στο Πρωτάθλημα. Το παιχνίδι τελείωσε, μετά από πέντε γύρους.

Ένα λάθος στο φρενάρισμα, μια αδέξια είσοδος, μια απρόβλεπτη και ακατανόητη σύγκρουση που θα μπορούσε να έχει σοβαρές συνέπειες για όλους. Στοίχισε στον Michele ένα κάταγμα στο πόδι και την απώλεια του Πρωταθλήματος. Ωστόσο, ο Pirro προσπάθησε μέχρι τέλους, ανεβαίνοντας ξανά στη μοτοσυκλέτα για να τελειώσει τον αγώνα. Είχε έναν χτυπημένο αριστερό αστράγαλο, και τη ζελατίνα του κράνους κατεστραμμένη.

Έκανε οκτώ γύρους σφίγγοντάς τα δόντια, με το βάρος της απογοήτευσης και της χτυπημένης μοτοσυκλέτας, τερματίζοντας τελευταίος, κατεστραμμένος μέσα και έξω. Αλλά το έκανε με τιμή, για την ομάδα του και τους χορηγούς του. Στερήθηκε την ευκαιρία να αγωνιστεί μέχρι τέλους με τον νέο πρωταθλητή. Χειροκροτούμε τον νέο Πρωταθλητή, αλλά για εμάς οι αξίες είναι άλλες, στον αθλητισμό όπως και στη ζωή."
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
25.769
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

MOTUL WSBK - Νέος κανόνας συνδυασμένου βάρους μοτοσυκλέτας-αναβάτη για 2024, με στόχο Ducati & Bautista​

Κι αρκετές ακόμα αλλαγές, σε ρεζερβουάρ, όριο στροφών, μετρητή ροή καυσίμου και πολλά άλλα
Αλλαγές κανονισμών WSBK 2024


Με το ζητούμενο να είναι ο ανταγωνισμός στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Superbike και να δούμε ξανά όλους τους κατασκευαστές σε κορυφαίο επίπεδο ώστε να μην έχουμε μια Ducati στο πρώτο σκαλί του βάθρου σε κάθε αγώνα, η FIM, η Dorna και η MSMA προχωρούν σε αλλαγές στους κανονισμούς, αρχής γενομένης από το 2024, οι οποίες στόχο έχουν να επαναφέρουν τις αγωνιστικές ισορροπίες μεταξύ εργοστασίων.

Με την Ducati Panigale V4 R και τον Bautista να κυριαρχούν για ακόμη μία χρονιά στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Superbike, η εύρεση ενός τρόπου ώστε να ξαναδούμε μάχες και ανταγωνισμό κρίθηκε επιβεβλημένη από τους αρμόδιους φορείς του θεσμού. Η Επιτροπή του WSBK η οποία αποτελούταν από τους Gregorio Lavilla (Dorna, Εκτελεστικός Διευθυντής WorldSBK), Paul King (Διευθυντής της Επιτροπής Αγώνων FIM Circuit Racing Commission), Biense Bierma (Γενικός Γραμματέας της MSMA), υπό τον συντονισμό του Paul Dupark (Διευθυντής της Επιτροπής Αγώνων FIM Circuit Racing Commission - Γραμματέας της Επιτροπής SBK), παρουσία των Ludovic Reignier (Τεχνικός Διευθυντής FIM WorldSBK), Dominique Hebrand (Τεχνικός Διευθυντής FIM CTI) και Roland Berger (Διευθυντής FIM CTI), συνεκλήθη πολλές φορές κατά τη διάρκεια της χρονιάς ώστε να συμφωνήσει σε ορισμένες τεχνικές αλλαγές με επίκεντρο το μέλλον του θεσμού.
WSBK

Η επιτροπή αποφάσισε να προχωρήσει σε αλλαγές σε τεχνικούς κανονισμούς για την επόμενη αγωνιστική χρονιά με την σημαντικότερη εξ αυτών να είναι το συνδυασμένο βάρος αναβάτη μοτοσυκλέτας με την επιτροπή να μην έχει κάνει γνωστό ακόμη το βάρος που θα έχουν οι εκάστοτε μοτοσυκλέτες μαζί με τους αναβάτες. Να θυμίσουμε πως ο συγκεκριμένος κανονισμός στα grand prix μοτοσυκλετών εισήχθη πρώτη φορά το 1996 στην κατηγορία των 125 κ. εκ. ενώ ισχύει και στις κατηγορίες Motο2 και Moto3.

Ακόμη μία σημαντική αλλαγή αφορά τη χωρητικότητα ρεζερβουάρ καυσίμου η οποία από το 2024 μειώνεται στα 21 από τα 24 λίτρα, ενώ με σκοπό την προστασία του περιβάλλοντος από το 2025 θα υπάρξει σύστημα το οποίο θα ελέγχει την ροή του καυσίμου. Αυτό το σύστημα θα δοκιμαστεί το 2024 με τους κατασκευαστές να εγκαθιστούν σε δύο μοτοσυκλέτες τους τον εν λόγω μετρητή ώστε να συλλέξουν δεδομένα τόσο από τις δοκιμές όσο και από τους αγώνες.

Αλλαγή θα έχουμε εκ νέου και στα όρια των στροφών ωστόσο αυτά θα καθοριστούν πριν την έναρξη της νέας σεζόν σε συνάρτηση με τον κανονισμό του συνδυασμένου βάρους αναβάτη – μοτοσυκλέτας. Η επιτροπή προχώρησε σε αλλαγές στο βάρος του στροφαλοφόρου και του αντικραδασμικού άξονα, με αυτό να μπορεί τροποποιηθεί κατά +/- 20% από το βάρος που μετρήθηκε κατά τη διάρκεια της επιθεώρησης του ομολογκαρίσματος της FIM, με το αντίστοιχο "κιτ" εξαρτημάτων να είναι ένα μέρος που περιλαμβάνεται στον κατάλογο επιλέξιμων εξαρτημάτων της FIM.

Αλλαγή είχαμε και στα κουπόνια (token) που χρησιμοποιούν οι κατασκευαστές για να κάνουν τεχνικές αλλαγές στις μοτοσυκλέτες τους. Μέχρι πρότινος μαζεύοντας βαθμούς σε κάθε αγώνα οι κατασκευαστές μπορούσαν να χρησιμοποιήσουν τα τοκεν ανά τρεις αγώνες ενώ από το 2024 θα γίνεται ανά δύο.

Όσον αφορά τα νέα εξαρτήματα οι αλλαγές θα γίνονται ένα μήνα πριν τον εκάστοτε αγώνα με την έγκριση από την επιτροπή να γίνεται 14 ημέρες πριν τον εκάστοτε αγώνα. Στις 28 Οκτωβρίου στον τελευταίο γύρο του πρωταθλήματος στην Jerez η επιτροπή θα συναντηθεί ώστε να θέσει εκ νέου αν χρειαστεί αλλαγές στους τεχνικούς κανονισμούς αλλά και να συζητήσει για αλλαγές σε ζητήματα που αφορούν τις ποινές των αναβατών.
Alvaro Bautista getting ready for 2024

Εντωμεταξύ, ο Bautista κάνει πλάκα με τους νέους κανονισμούς, ποστάροντας selfie την ώρα που τρώει ότι βρει μπροστά του, με τη λεζάντα "προετοιμάζομαι για το 2024"!
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.154
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Γιατί να υπάρχει τέτοια μαθηματική πολυπλοκότητα με r.p.m. , πλάτος, ύψος , βάρος και στο τέλος να γίνει και κανένα λάθος στην εξισωση με την τιμή του μήκος του .... #eou$ των αναβατων ? The Finger

Η λύση είναι απλή "Απαγορευεται η χρηση Desmo " abcdefghgk
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
25.769
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

BSB 2024 - Ο πρώτος αγώνας του Βρετανικού πρωταθλήματος θα γίνει... στην Ισπανία​

7bae5ccb41f9a48c3a6d9df32d3dd52c_XL.jpg

Μία μάλλον... ανορθόδοξη απόφαση της διοργάνωσης ενός από τα πιο γνωστά εθνικά πρωταθλήματα ταχύτητας, του κόσμου.
Η δύναμη του ονόματος της Ισπανίας, όσον αφορά τον μηχανοκίνητο αθλητισμό ταχύτητας μοτοσυκλετών, είναι πολύ μεγάλη, από ότι φαίνεται, σε βαθμό που καθιστά δυνατή... την διεξαγωγή αγώνα του εθνικού πρωταθλήματος της Βρετανίας, στην χώρα!

Κι όμως, σύμφωνα με το ανάλογο ρεπορτάζ, ο πρώτος αγώνας του πρωταθλήματος BSB, δηλαδή των British Superbikes, θα γίνει στην πίστα Navarra της Ισπανίας, στις 20-21 Απριλίου του 2024.

Το παρασκήνιο πίσω από την απόφαση, έχει να κάνει προφανώς με την αγορά της πίστας της Navarra από την Motor Sport Vision, την εταιρεία-promoter των BSB και αυτή η εξέλιξη, ίσως να έχει ανάμικτη αποδοχή, για προφανείς λόγους. Μάλιστα, πριν την διεξαγωγή του αγώνα, θα προηγηθούν και 4 ημέρες δοκιμών για την διοργάνωση, από τις 16 μέχρι τις 19 Απριλίου, δηλαδή τις ημέρες ακριβώς πριν τον αγώνα.

Κατά τα άλλα, το πρόγραμμα των αγώνων BSB για το 2024 αποτελείται από 11 αγωνιστικούς γύρους και (ευτυχώς;) όλοι οι άλλοι αγώνες θα γίνουν εντός Βρετανίας...
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
25.769
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Andrea Iannone - Αγωνιστική επιστροφή το 2024, στο MOTUL WSBK με την ομάδα της GoEleven​

Μετά από τέσσερα χρόνια στον πάγκο, λόγω της τιμωρίας του για χρήση απαγορευμένων ουσιών, θα τον δούμε στη σέλα μιας Ducati Panigale V4R
motomag MOTUL WSBK – Επιστροφή του Iannone στους αγώνες με την ομάδα της GoEleven


Η υπόθεση ντόπινγκ του Andrea Iannone λόγω χρήσης αναβολικών στο GP της Sepang το 2019 είχε συγκλονίσει τον κόσμο του μηχανοκίνητου αθλητισμού και κυρίως το MotoGP, με το ανώτατο αθλητικό δικαστήριο (CAS) το 2020 να επιβάλει στον Ιταλό ποινή τετραετούς αποκλεισμού από τους αγώνες.

Το όνομα του Ιταλού αναβάτη είχε ακουστεί στα paddock του WSBK εδώ και πολύ καιρό ενώ ο εκτελεστικός διευθυντής του Ducati Corse, Luigi Dall’Igna, στη Βαρκελώνη είχε επιβεβαιώσει πως ο “The Maniac” θα επιστρέψει στην ενεργό δράση, στη σέλα μιας δορυφορικής μοτοσυκλέτας της Ducati, χωρίς ωστόσο να αναφέρει την ομάδα.

Τελικά τα λόγια του Dall’Igna επιβεβαιώθηκαν, με την ομάδα της GoEleven να ανακοινώνει πως ο Iannone θα επιστρέψει στους αγώνες το 2024 πάνω στη σέλα της Ducati Panigale V4R.

Μετά την ανακοίνωση πως ο Iannone επιστρέφει στο WSBK το 2024 με την ομάδα της GoEleven στη θέση του Γερμανού Phillip Oetl, άπαντες ανυπομονούν να δουν σε τι κατάσταση βρίσκεται ο Ιταλός και αν θα τον δούμε να γυρνά με επιτυχία σελίδα, όσον αφορά την αγωνιστική του καριέρα.
Iannone
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
25.769
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Jonathan Rea: “Μια όμορφη ιστορία με την Kawasaki τελειώνει στη Jerez”​

Ο Rea και η Kawasaki θα είναι μαζί το τελευταίο τους Σαββατοκύριακο στην Ισπανία. Μετά από εννέα χρόνια και πολλές νίκες, όλα είναι έτοιμα για τον αποχαιρετισμό.

Ο τελευταίος γύρος του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Superbike 2023 πλησιάζει και θα είναι επίσης η τελευταία φορά του Jonathan Rea θα είναι με την Kawasaki. Ο επίλογος μιας εννιάχρονης εμπειρίας που έφερε έξι τίτλους οδηγών και ισάριθμους τίτλους κατασκευαστών θα λάβει χώρα στη Χερέθ.

«Είναι περίεργο συναίσθημα να πηγαίνω στη Jerez γνωρίζοντας ότι είναι ο τελευταίος μου αγώνας με την Kawasaki και είμαι σίγουρος ότι θα είναι ένα συναισθηματικό Σαββατοκύριακο με την ομάδα. Μια όμορφη ιστορία με την Kawasaki τελειώνει στη Jerez»

«Στην πίστα θα προσπαθήσουμε να κάνουμε την καλύτερη δυνατή δουλειά. Είναι μια πίστα που ίσως ήταν δύσκολη για εμάς, αλλά έχουμε μοιραστεί και μεγάλες στιγμές εκεί, κερδίζοντας τον αγώνα.»

«Ήταν επίσης η πίστα του πρώτου μου Παγκοσμίου Πρωταθλήματος με την Kawasaki . Κάναμε πολλούς γύρους εκεί στις χειμερινές δοκιμές, οπότε έχουμε μια καλή ιδέα για το set-up. Φυσικά, το Ninja ZX- “Το 10RR έχει εξελιχθεί καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους και έχουμε κάνει βήματα προς μια θετική κατεύθυνση.»

«Θέλω να τελειώσω τη χρονιά δυνατά για την ομάδα μου. Συνεχίζουμε να αγωνιζόμαστε για την τρίτη θέση στο πρωτάθλημα . Ο μεγάλος στόχος του Σαββατοκύριακου είναι να απολαύσουμε την μοτοσυκλέτα και να κάνουμε η καλύτερη δουλειά που μπορούμε, αλλά και να είμαστε στην πρώτη τριάδα στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα. Θέλω να προσπαθήσω να απολαύσω το Σαββατοκύριακο με την ομάδα μου. Όλες οι προετοιμασίες για το Σαββατοκύριακο, όλο το Σαββατοκύριακο και φυσικά “Μετά τον αγώνα , λαμβάνοντας υπόψη το πόσο απίστευτη ήταν αυτή η συνεργασία, είμαι σίγουρος ότι θα είναι πολύ συναισθηματική. Ελπίζω ότι μπορώ να δώσω μια καλή εικόνα και να κάνω την ομάδα περήφανη».
 
Top Bottom