N
notakos600
Guest
Όλοι Bandit 1250 θα πάρετε μια μέρα γατάκια..
Σωστά Άκη..To tenere700 το εχω οδηγησει σε χωμα και ασφαλτο τον φλεβαρη σε δοκιμη στην τν.
μαλιστα ειχα γραψει και τοτε στο φορουμ...
πολυ ικανο, ευκολο και με τιμη τιμια και σωστη, θα σε παει μακρια σε ασφαλτο και χωμα...
προσωπικα προτιμω το Guzzi λογω ροπης χαμηλα, αλλα και το τενερε θα το αγοραζα με χαρα στα 10κ που εχει, για ολες τις χρησεις.
ο δε cross plane κινητηρας εχει τελειως διαφορετικη λειτουργια και ηχο απο παλαιοτερους yamaha tdm, super tenere κλπ κινητηρες!
Πολύ σωστά..Off topic
Χάζευα σήμερα το Vstrom το εξήμισυ και το NC 750 το ''αυτοκινητάδικο''.
Μήπως οι οικονομικές λύσεις για ταξίδια και all around βρίσκονται γύρω μας?
Μήπως αρκούν τα 50-60 άλογα για τη χρήση που κάνουμε?
Μήπως δεν χρειαζόμαστε τόσα πολλά για να χαμογελάμε καβαλώντας τα?
.... επειδη αυτο-ανακηρυχθηκα βοηθος σεριφη .... σου υπενθυμιζω οτι το θρεντ ειναι για το .... Χοντα ΧL , X4 και Τurbo και κατι ψιλα απο Υamaha με ιταλικη μακαροναδα Guzzi ...!
Οποτε εσυ και τ΄αλλα ....... ρεμαλια που βρηκαν ευκαιρια , να πατε σε αλλο θρεντ με θεμα ......" Οταν γερναει η αλεπου και τα κανει κρεμασταρια" ..... αϊντε , ξουτ ...!
Και να σου μπροστά μου σήμερις το Guzzi..To tenere700 το εχω οδηγησει σε χωμα και ασφαλτο τον φλεβαρη σε δοκιμη στην τν.
μαλιστα ειχα γραψει και τοτε στο φορουμ...
πολυ ικανο, ευκολο και με τιμη τιμια και σωστη, θα σε παει μακρια σε ασφαλτο και χωμα...
προσωπικα προτιμω το Guzzi λογω ροπης χαμηλα, αλλα και το τενερε θα το αγοραζα με χαρα στα 10κ που εχει, για ολες τις χρησεις.
ο δε cross plane κινητηρας εχει τελειως διαφορετικη λειτουργια και ηχο απο παλαιοτερους yamaha tdm, super tenere κλπ κινητηρες!
Ναι ,γεμάτο βγαίνει πιο πολλά κιλά κι από το νέο 1250 adve240kg άδειο
Και να σου μπροστά μου σήμερις το Guzzi..
Πίνοντας καφεδάκι στο 14, απλά το χάζευα...
Ωραίος ήχος από το μοτέρ.. και το 'τρικολόρε' χρώμα, πολύ καλό.
Φτάνουν μια χαρά Νότη μιας και έχω το ένα και το λέω πλέον μετά από περισσότερα από 38.000 πλήρως ταξιδιάρικα χλμ παντού πλην όμως αν πήγαινα δικάβαλος με τριβάλιτσο και περισσότερο χώμα τότε πιθανώς θάπαιρνα ξανά Άφρικα!Off topic
Χάζευα σήμερα το Vstrom το εξήμισυ και το NC 750 το ''αυτοκινητάδικο''.
Μήπως οι οικονομικές λύσεις για ταξίδια και all around βρίσκονται γύρω μας?
Μήπως αρκούν τα 50-60 άλογα για τη χρήση που κάνουμε?
Μήπως δεν χρειαζόμαστε τόσα πολλά για να χαμογελάμε καβαλώντας τα?
Φτάνουν μια χαρά Νότη
Αν θέλεις καγκουριά, πουλ μουρ και μια φορά στις τόσες να ανοίξεις στην εθνική και να λες πςςςς έπιασα για πέντε λεπτά άντε δέκα 240άρες όχι δεν είναι καλά.
Απλά πράματα.
Στο nc για 40κ χλμ έτρεμα κάθε φορά να πάρω συνοδηγο γιατί πιανομουν λόγω άθλιας σέλας και μικρών χωρών.Στις ανηφόρες γινόταν χελονα,σαν να τραβουσες τη μια πίπα. Μονοκαβάλος μόνο....Φτάνουν μια χαρά Νότη μιας και έχω το ένα και το λέω πλέον μετά από περισσότερα από 38.000 πλήρως ταξιδιάρικα χλμ παντού πλην όμως αν πήγαινα δικάβαλος με τριβάλιτσο και περισσότερο χώμα τότε πιθανώς θάπαιρνα ξανά Άφρικα!
Αν θέλεις καγκουριά, πουλ μουρ και μια φορά στις τόσες να ανοίξεις στην εθνική και να λες πςςςς έπιασα για πέντε λεπτά άντε δέκα 240άρες όχι δεν είναι καλά.
Απλά πράματα.
Έχει κάτι κάγκελα after market που υπάρχει βίντεο να σκάνε κάτω σε οτιδήποτε, τα Άφρικα λέω, χωρις να παθαίνουν τίποτα. Θα τόβαζα αλλά γράφω από κινητό και δεν τα πάω καλά με τα κινητά και τα κόλπα τους.Το μεγάλο αντβέ πρέπει να ξέρεις να το πας και να μη το φοβάσαι, κυρίως να μην το φοβάσαι. Όση τεχνολογία και να βάλουν αν φοβάσαι δεν θα το πας ποτέ.
Είναι όμως και ένας άλλος λόγος που δεν το πάνε πολλοί... το κόστος επισκευής... πόσο να κάνει ρε παιδιά να επισκευάσεις το Άφρικα αν το σκάσεις κάτω όπως ένα Crf 450 οέο; (που μπορεί το 450 να μην πάθει και τίποτα...)
Μόνο εμένα δεν πειράζει η σέλα του? Να ανησυχώ γιατρέ μου?Στο nc για 40κ χλμ έτρεμα κάθε φορά να πάρω συνοδηγο γιατί πιανομουν λόγω άθλιας σέλας και μικρών χωρών.Στις ανηφόρες γινόταν χελονα,σαν να τραβουσες τη μια πίπα. Μονοκαβάλος μόνο....
Στάλθηκε από το MI MAX μου χρησιμοποιώντας Tapatalk