Behind the Dream: Marc Marquez

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
25.769
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Αυτος εγκατελειψε το καραβι του Ανατελοντος Ηλιου...εσεις εδω μεσα ποτε θα το παρετε αποφαση;Η ευρωπαικη οικογενεια σας περιμενει με ανοιχτες τις αγκαλες.cdefghicdefghicdefghi


RollingRollingRolling
Α ρε κατουρα τα ποδαρια σου με τη πλε απλωστρα Laugh 1
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
25.769
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Paolo Ciabatti - "Ο Marc Marquez πήγε στη Gresini ΑΜΙΣΘΙ!"​

Βασιζόμενος στα έσοδα από τους χορηγούς του για το 2024
Ο Marc Marquez ΑΜΙΣΘΙ στην Gresini


Σε συνέντευξή του στο Moto.it, ο Διευθυντής του αγωνιστικού τμήματος της Ducati, Paolo Ciabbati, έκανε δήλωση-σοκ, υποστηρίζοντας πως ήταν τέτοια η λαχτάρα του Marc Marquez να φύγει από τη Honda, που συμφώνησε να αγωνιστεί αμισθί στη Gresini το 2024!
Σύμφωνα με τον Ciabbati, ο Marc πήρε την τελική απόφαση για τη μεταγραφή του στην Gresini αφότου μίλησε με τον αδελφό του για τις δυνατότητες της GP23. “Κι όπως καταλαβαίνω, με μηδενικό μισθό. Ο οικονομικός παράγοντας δεν ήταν υπεύθυνος για την επιλογή του.

Πρέπει να είμαστε περήφανοι που θεώρησε τη μοτοσυκλέτα της Ducati, την καλύτερη επιλογή για να γίνει και πάλι ανταγωνιστικός. Δεν θα σας κρύψω πως είναι ένας ‘κακός πελάτης’ όσον αφορά τους Ιταλούς, καθώς έχουμε ήδη τους δικούς μας αναβάτες (Bagnaia, Martin & Bezzecchi) που αγωνίζονται για το Πρωτάθλημα. Από μια οπτική γωνία, δεν χρειαζόταν να ανεβάσουμε κι άλλο τον εσωτερικό ανταγωνισμό. Θα είναι ιδιαίτερα περίπλοκη η διαχείριση των αγωνιζομένων, αλλά παράλληλα θα έχουν ένα ακόμη κίνητρο να δώσουν τον καλύτερο εαυτό τους.”

Όσον αφορά στη Gresini και τη σχέση της με το Borgo Panigale, “η ομάδα πληροφόρησε την Ducati για τη μεταγραφή του Marc, αλλά σύμφωνα με το συμβόλαιο μας, εμείς μπορούμε να αποφασίσουμε μόνο για τους αναβάτες της Pramac και όχι για εκείνους των Gresini και VR46.

Δεν απαιτείται να εγκρίνουμε τις επιλογές τους, ούτε έχουν την υποχρέωση να μας συμβουλευτούν. Μας πληροφόρησαν όταν η συμφωνία πλησίαζε στην ολοκλήρωση της. Καταλάβαμε πως ήταν μια μοναδική ευκαιρία για την Gresini. Δεν ήταν σωστό να τους πούμε να μην προχωρήσουν.”

Σχετικά με τις διαφορές των μοτοσυκλετών της εργοστασιακής ομάδας της Ducati στο MotoGP με την Pramac, ο Ciabbati δήλωσε πως εκείνες είναι ανύπαρκτες. “Έχουν ακριβώς το ίδιο τεχνικό πακέτο και 7 άνθρωποι του εργοστασίου δουλεύουν μέσα στην Pramac. Ας νικήσει ο καλύτερος.”

Πηγη www.motomag.gr

Όσον αφορά στον Bezzecchi που παρέμεινε στη VR46, ο Ciabbati δήλωσε πως “δεν εκπλήσσομαι. Πιστεύαμε πως άξιζε μια GP24 του χρόνου, αλλά γνωρίζουμε τη σχέση του Marco με τη VR46, την εκτιμούμε και καταλαβαίνουμε την απόφαση του.
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.154
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Ευκαριας δοθεισης του Μαρκεζ μια συνολικη ιστορικη αναδρομη απο τις αποχωρησεις μεγαλων οδηγων απο ομαδες οπου καταξιωθηκαν με την πενα του Δ. ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ στο Μοτοσπορτ ... οσοι μεγαλωσαν και με αυτο το περιοδικο παλαι ποτε ....!Tooth

 

karellen

old member
Δημοσιεύσεις
5.367
Ηλικία
61
Μοτοσυκλέτα
Honda DAX 72 Τρου Αντβέ
Όνομα
Νίκος
Περιοχή
Καλαμάτα
Το περιμέναμε αχ και πως κάθε μήνα αλλά εδώ κάτω στην επαρχία ερχότανε κάθε δεύτερο. Tooth

Ωραίο άρθρο Στέλιο.
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
25.769
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Η Honda επιτρέπει στον Marc Marquez να οδηγήσει την GP23 στο τεστ της Valencia, η Yamaha απαγορεύει στον Razgatlioglu να οδηγήσει την M 1000 RR στη Jerez​

Καλά τα βίντεο του αποχαιρετισμού των εταιρειών για τους πιλότους που φεύγουν, αλλά οι πράξεις Honda και Yamaha διαφέρουν παρασάγγας
motomag Πράσινο φως από την Honda να οδηγήσει την GP23 στη Valencia, STOP της Yamaha στον Razgatlioglu να οδηγήσει την BMW M1000RR στη Jerez


Στις 28 Νοεμβρίου, ο Marquez θα οδηγήσει -με την άδεια της Honda- την Ducati GP23 στο test της Valencia, όμως από την άλλη η Yamaha βάζει εμπόδια στον Razgatlioglu, μην επιτρέποντας του να οδηγήσει την BMW M1000RR στο test της Jerez, στις 22 και 23 Νοεμβρίου.

Τα τελευταία χρόνια οι αγωνιστικές ομάδες δίνουν το πράσινο φως στους αναβάτες που παίρνουν μεταγραφή σε άλλον κατασκευαστή να συμμετάσχουν στα post-season test με την επόμενη τους ομάδα, ακόμα κι όταν οι πιλότοι έχουν ακόμη συμβόλαιο μέχρι το τέλος της σεζόν. Παρολαυτά δεν είναι όλες οι περιπτώσεις ίδιες, ούτε όλοι έχουν την ίδια άποψη για το συγκεκριμένο θέμα. Κάτι ανάλογο πρόκειται να συμβεί στα επερχόμενα test στους θεσμούς MotoGP και WSBK που είναι προγραμματισμένα για τον Νοέμβριο του 2023.

Από τη μία η Honda η οποία χάνει το "πρώτο της βιολί", τον Marc Marquez, ο οποίος από την επόμενη χρονιά θα αγωνίζεται με τα χρώματα της Gresini. Το HRC δείχνοντας μεγαλοψυχία και έχοντας καλή πίστη, θα δώσει το ελεύθερο στον Ισπανό να δοκιμάσει για πρώτη φορά την Ducati GP23 στο τεστ το οποίο θα διεξαχθεί στις 28 Νοεμβρίου στη Valencia, δείχνοντας με αυτόν τον τρόπο την ποιότητα του δεσμού εταιρειίας-αναβάτη, με μια κίνηση που εμπνέει σεβασμό.

Από την άλλη τα πράγματα δεν είναι τόσο ρόδινα στην περίπτωση του Toprak Razgatlioglu και της Yamaha στο WSBK. Ο Τούρκος αναβάτης ο οποίος την επόμενη χρονιά θα αγωνίζεται με τα χρώματα της BMW, ενημερώθηκε από τη Yamaha πως δεν θα του επιτραπεί να δοκιμάσει στο διήμερο τεστ του WSBK που θα διεξαχθεί στις 22 και 23 Νοεμβρίου στη Jerez, την BMW M 1000 RR με την οποία θα αγωνίζεται το 2024, καθώς ο Toprak έχει συμβόλαιο με την ιαπωνική εταιρεία μέχρι το τέλος Νοεμβρίου.

Μεγάλη η αντίθεση στις παραπάνω κινήσεις των αγωνιστικών τμημάτων των δυο ιαπωνικών εργοστασίων σε MotoGP και WSBK, με τον Marquez να δηλώνει χαρούμενος με την απόφαση της μέχρι πρότινος ομάδα του, με τον Razgatlioglu να δηλώνει πως θα πάει σπίτι του να ξεκουραστεί καθώς δεν έχει καμία όρεξη να βλέπει όλους τους υπόλοιπους να πραγματοποιούν δοκιμές, κι ο ίδιος να μην μπορεί να συμμετάσχει στο τεστ.

Πηγη www.motomag.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
25.769
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Marc Marquez: “Αν δεν έκανα το βήμα προς την Ducati θα είχα τύψεις ότι δεν προσπάθησα”​

Ο Marc Marquez μίλησε στον Antonio Boselli στο “Talent Time” στο Sky για το μέλλον που τον περιμένει με την ομάδα Gresini

– Απομένουν μόνο τρεις αγώνες μέχρι να τελειώσει η σχέση σας με τη Honda. Για ένα κεφάλαιο που κλείνει, υπάρχει ένα που ανοίγει με τις δοκιμές της Ducati στη Βαλένθια. Ποια είναι τα συναισθήματά σας;
«Είναι δύσκολο να φανταστώ το τέλος μου με τη Honda. Θα δώσω το 100% χωρίς να υπερβάλλω, αλλά θα προσπαθήσω να δώσω τα πάντα γιατί θέλω να τους ευχαριστήσω για όλα όσα έχουν κάνει για μένα.»

– Αν μια μέρα το παιδί σου σε ρωτήσει γιατί αποφάσισες να αφήσεις τη Honda για μια δορυφορική ομάδα της Ducati, τι θα του έλεγες;
«Θα του πω ότι στη ζωή πρέπει να κάνεις όλα όσα νιώθεις εκείνη τη στιγμή. Δεν θέλω να έχω τύψεις. Όταν τελειώσω την καριέρα μου, θέλω να πιστεύω ότι έκανα 100% αυτό που ήθελα. Είναι ριψοκίνδυνο , αλλά αυτή είναι η νοοτροπία μου. Θα δεχτώ την αποτυχία αν έρθει, ξέρω τους κινδύνους. Αλλά τουλάχιστον δεν θα έχω τύψεις ότι δεν προσπάθησα.»

– Είπαν ότι θα είσαι σαν τυφώνας όταν έρθεις στην Ducati, λόγω του ταλέντου σου και του ιστορικού σου. Θα είναι λίγο σαν σεισμός για όλους. Τι νομίζετε;
«Δεν νομίζω ότι θα είναι έτσι. Ο Martin, ο Bagnaia, ο Bezzecchi είναι πολύ δυνατοί αναβάτες. Και είναι νέοι. Στον αθλητισμό κανείς δεν είναι αιώνιος, έρχεται μια μέρα που πέφτεις και οι νέοι σε πετούν έξω. Είναι Ένα φυσικό βήμα. Πρέπει να δώσω το 100% για να επεκτείνω την καριέρα μου. Έχω κερδίσει πολλά, αλλά δεν έχω κερδίσει έναν αγώνα εδώ και δύο χρόνια. Δεν σκέφτομαι να ανέβω στη μοτοσυκλέτα και να πάω γρήγορα αμέσως, Πρέπει να την δοκιμάσω. Οδηγώ την ίδια μοτοσυκλέτα 11 χρόνια, παρόλο που η Ducati κερδίζει το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα».

– Στο τέλος του 2024 με ποιο αποτέλεσμα θα ήσουν ευχαριστημένος;
«Θα ήθελα να χαμογελάσω ξανά μέσα από το κράνος μου, αυτό σημαίνει ότι θα είμαι μπροστά. Η νίκη είναι δύσκολη, αλλά θα ήταν ωραίο να επιστρέψω στον αγώνα για να κερδίσω και να είμαι πάντα ανάμεσα στους πέντε καλύτερους. Δεν μπορώ να το πω τώρα, πρέπει να δοκιμάσω τη μοτοσυκλέτα και να κάνω προετοιμασία. Νομίζω ότι μπορούμε να κάνουμε καλή δουλειά με την ομάδα Gresini.»

Πηγη https://bikerspirit.net
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.154
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Τραγικές συμπτώσεις με το ίδιο σκεπτικό ... αλλοι να αφήνουν την Ducati για να δοκιμάσουν μια Honda .... και τούμπαλιν ...! abcdefghgk
 

KostasT

old member
Δημοσιεύσεις
4.385
Περιοχή
Αθηνα
Μοτοσυκλέτα
Honda CBF1000FA
Honda SH300i
Όνομα
Δες nickname

Marc Marquez: “Αν δεν έκανα το βήμα προς την Ducati θα είχα τύψεις ότι δεν προσπάθησα”​

Ο Marc Marquez μίλησε στον Antonio Boselli στο “Talent Time” στο Sky για το μέλλον που τον περιμένει με την ομάδα Gresini

– Απομένουν μόνο τρεις αγώνες μέχρι να τελειώσει η σχέση σας με τη Honda. Για ένα κεφάλαιο που κλείνει, υπάρχει ένα που ανοίγει με τις δοκιμές της Ducati στη Βαλένθια. Ποια είναι τα συναισθήματά σας;
«Είναι δύσκολο να φανταστώ το τέλος μου με τη Honda. Θα δώσω το 100% χωρίς να υπερβάλλω, αλλά θα προσπαθήσω να δώσω τα πάντα γιατί θέλω να τους ευχαριστήσω για όλα όσα έχουν κάνει για μένα.»

– Αν μια μέρα το παιδί σου σε ρωτήσει γιατί αποφάσισες να αφήσεις τη Honda για μια δορυφορική ομάδα της Ducati, τι θα του έλεγες;
«Θα του πω ότι στη ζωή πρέπει να κάνεις όλα όσα νιώθεις εκείνη τη στιγμή. Δεν θέλω να έχω τύψεις. Όταν τελειώσω την καριέρα μου, θέλω να πιστεύω ότι έκανα 100% αυτό που ήθελα. Είναι ριψοκίνδυνο , αλλά αυτή είναι η νοοτροπία μου. Θα δεχτώ την αποτυχία αν έρθει, ξέρω τους κινδύνους. Αλλά τουλάχιστον δεν θα έχω τύψεις ότι δεν προσπάθησα.»

– Είπαν ότι θα είσαι σαν τυφώνας όταν έρθεις στην Ducati, λόγω του ταλέντου σου και του ιστορικού σου. Θα είναι λίγο σαν σεισμός για όλους. Τι νομίζετε;
«Δεν νομίζω ότι θα είναι έτσι. Ο Martin, ο Bagnaia, ο Bezzecchi είναι πολύ δυνατοί αναβάτες. Και είναι νέοι. Στον αθλητισμό κανείς δεν είναι αιώνιος, έρχεται μια μέρα που πέφτεις και οι νέοι σε πετούν έξω. Είναι Ένα φυσικό βήμα. Πρέπει να δώσω το 100% για να επεκτείνω την καριέρα μου. Έχω κερδίσει πολλά, αλλά δεν έχω κερδίσει έναν αγώνα εδώ και δύο χρόνια. Δεν σκέφτομαι να ανέβω στη μοτοσυκλέτα και να πάω γρήγορα αμέσως, Πρέπει να την δοκιμάσω. Οδηγώ την ίδια μοτοσυκλέτα 11 χρόνια, παρόλο που η Ducati κερδίζει το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα».

– Στο τέλος του 2024 με ποιο αποτέλεσμα θα ήσουν ευχαριστημένος;
«Θα ήθελα να χαμογελάσω ξανά μέσα από το κράνος μου, αυτό σημαίνει ότι θα είμαι μπροστά. Η νίκη είναι δύσκολη, αλλά θα ήταν ωραίο να επιστρέψω στον αγώνα για να κερδίσω και να είμαι πάντα ανάμεσα στους πέντε καλύτερους. Δεν μπορώ να το πω τώρα, πρέπει να δοκιμάσω τη μοτοσυκλέτα και να κάνω προετοιμασία. Νομίζω ότι μπορούμε να κάνουμε καλή δουλειά με την ομάδα Gresini.»

Πηγη https://bikerspirit.net

Και απορω πως δεν εκανες την κινηση πριν 5 χρονια RollingRollingRollingRolling
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
25.769
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Ο Marc Marquez για τις 27 πτώσεις: “Φέτος έπρεπε να σπάσω κάποιο ρεκόρ”​

Ο Marc Marquez που θα αφήσει τη Honda μετά από δύο αγώνες για να ανέβει στη Ducati Desmosedici της Gresini Racing, είναι πάντα ένας αναβάτης που αναζητά το όριο, κάτι που μπορεί να επιφέρει πτώσεις!

Ο #93, ξεπέρασε τις 100 πτώσεις χωρίς σοβαρούς τραυματισμούς, εκτός από τη Χερέθ το 2020, μια πτώση που άλλαξε εντελώς την ιστορία του.
Στο Sepang, στο GP της Μαλαισίας, ο Marquez ισοφάρισε το υψηλότερο ρεκόρ πτώσεων σε μία μόνο σεζόν. Έφτασε τις 27 μετά από μια πτώση στο Q1 και μια πτώση στον αγώνα Sprint. Υπάρχουν ήδη 50 πτώσεις για τους δυο οδηγούς της Repsol Honda, μετρώντας και τις 23 του Joan Mir, ένας αριθμός που δεν πρέπει να υποτιμηθεί για να βγουν συμπεράσματα για την Honda και το ποσό ασφαλή μοτοσυκλέτα είναι.

Ο Marc Marquez δεν δίστασε να κάνει χιούμορ με αυτό το ρεκόρ πτώσεων λέγοντας: «Έπρεπε να σπάσω κάποιο ρεκόρ φέτος, ακόμα κι αν ήταν αυτό για τις πτώσεις»
«Οι πτώσεις σημαίνουν ότι προσπαθούμε. Συνεχίζω να κάνω τη δουλειά μου, που είναι η συλλογή δεδομένων.»
 

KostasT

old member
Δημοσιεύσεις
4.385
Περιοχή
Αθηνα
Μοτοσυκλέτα
Honda CBF1000FA
Honda SH300i
Όνομα
Δες nickname

Ο Marc Marquez για τις 27 πτώσεις: “Φέτος έπρεπε να σπάσω κάποιο ρεκόρ”​

Ο Marc Marquez που θα αφήσει τη Honda μετά από δύο αγώνες για να ανέβει στη Ducati Desmosedici της Gresini Racing, είναι πάντα ένας αναβάτης που αναζητά το όριο, κάτι που μπορεί να επιφέρει πτώσεις!

Ο #93, ξεπέρασε τις 100 πτώσεις χωρίς σοβαρούς τραυματισμούς, εκτός από τη Χερέθ το 2020, μια πτώση που άλλαξε εντελώς την ιστορία του.
Στο Sepang, στο GP της Μαλαισίας, ο Marquez ισοφάρισε το υψηλότερο ρεκόρ πτώσεων σε μία μόνο σεζόν. Έφτασε τις 27 μετά από μια πτώση στο Q1 και μια πτώση στον αγώνα Sprint. Υπάρχουν ήδη 50 πτώσεις για τους δυο οδηγούς της Repsol Honda, μετρώντας και τις 23 του Joan Mir, ένας αριθμός που δεν πρέπει να υποτιμηθεί για να βγουν συμπεράσματα για την Honda και το ποσό ασφαλή μοτοσυκλέτα είναι.

Ο Marc Marquez δεν δίστασε να κάνει χιούμορ με αυτό το ρεκόρ πτώσεων λέγοντας: «Έπρεπε να σπάσω κάποιο ρεκόρ φέτος, ακόμα κι αν ήταν αυτό για τις πτώσεις»
«Οι πτώσεις σημαίνουν ότι προσπαθούμε. Συνεχίζω να κάνω τη δουλειά μου, που είναι η συλλογή δεδομένων.»
Τουλαχιστον εχει χουμορ το παιντι
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
25.769
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Marc Marquez - Πως σχολίασαν αναβάτες της Ducati τη νέα του αρχή​

de6249f3fc88334acd702fd3856f873a_XL.jpg

Μετά το Test της Valencia, το μείζον θέμα της συζήτησης είναι η «μεταγραφή αεροδρομίου» του Marc Marquez στη Gresini Racing. Αλήθεια, οι αναβάτες της Ducati πως το πήραν;

Ο δις πλέον πρωταθλητής, Francesco Bagnaia, ήταν o πρώτος που μοιράστηκε τις σκέψεις του για το ντεμπούτο του Marquez στη Ducati, λέγοντας στο MotoGP.com: «Είπα πριν από μερικούς αγώνες ότι θα ήταν πρώτος στην πρώτη δοκιμή. Έπεσα έξω για μερικές θέσεις, αλλά μπορεί να είναι πολύ ευχαριστημένος με τη μοτοσυκλέτα. Κάναμε υπέροχη δουλειά με αυτή τη μοτοσυκλέτα όλη τη σεζόν και μπορεί να την απολαύσει».

Ακόμα, χωρίς αμφιβολία, ο μεγαλύτερος σύμμαχός του στη Ducati και αδερφός του, ο Alex Marquez είπε στη συνέχεια: «Δεν μίλησα μαζί του, οπότε δεν μπορώ να πω τίποτα γι 'αυτό, αλλά ήταν γρήγορος. Ξέρω από πού έρχεται γιατί έκανα το ίδιο βήμα και ήξερα ότι θα ήταν γρήγορος. Ήταν η μέρα που περίμενα».

Ο παραλίγο Πρωταθλητής του 2023, Jorge Martin, ήταν σε μάλλον παρόμοιο μήκος κύματος με τον Pecco, δηλώνοντας: «Δεν ήταν μεγάλη έκπληξη και ήταν εξαιρετικά ανταγωνιστικός. Ας προσπαθήσουμε λοιπόν να καταλάβουμε πώς να τον νικήσουμε».

Εντωμεταξύ, ένα πιθανό Πρωτάθλημα του Martinator θα παραγκώνιζε τον έτερο, νυν εργοστασιακό, Enea Bastianini που δήλωσε τα εξής: «Είναι ο Marc και ήταν φανταστικός. Καταπληκτικό οδηγικό στυλ. Δεν θα είναι εύκολο ούτε για αυτόν γιατί όλοι οι αναβάτες της Ducati είναι γρήγοροι».

Τέλος, κερασάκι στην τούρτα της Ducati είναι ο Marco Bezzecchi, ο οποίος έπεσε μετά από σύγκρουση με το Marquez κατά τη διάρκεια του αγώνα της Valencia: «Περιμέναμε να είναι γρήγορος. Όλοι το μπορούν αυτό, οπότε δεν εξεπλάγην. Ήταν πολύ καλός. Τον είδα μερικές φορές στην πίστα και ήδη οδηγούσε πολύ καλά. Γνωρίζουμε πολύ καλά το Marc Marquez. Δεν χρειάζεται καμία εξήγηση».

Από τα παραπάνω, συμπεραίνουμε πως οι πιθανοί διεκδικητές του επόμενου Τίτλου που θα οδηγούν Ducati έχουν ακόμα ένα πονοκέφαλο, ακόμα και δείχνουν... συγκρατημένα αισιόδοξοι.

Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
25.769
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Οι συμβουλές του Marc Marquez στην Honda πριν φύγει​

Χωρίς τελική ταχύτητα δεν θα δείτε πρωτάθλημα
1


Η φυγή του Marc Marquez από το HRC ήταν το γεγονός της χρονιάς φέτος στα MotoGP, όχι μόνο γιατί η συνεργασία του Ισπανού πολυπρωταθλητή με την Honda έχει γράψει χρυσή ιστορία, αλλά κυρίως γιατί έσπασε το συμβόλαιό του για να φύγει από μια εργοστασιακή ομάδα και να πάει στην τέταρτη κατά σειρά δορυφορική ομάδα της Ducati. Φυσικά όλα αυτά δεν προέκυψαν ξαφνικά και τυχαία. Η μοτοσυκλέτα της Honda είχε χάσει την ανταγωνιστικότητά της, κάνοντας απαραίτητη την υπερπροσπάθεια των αναβατών της για να σταθούν μέσα στη δεκάδα.

Ως αποτέλεσμα αυτής της διαρκούς απαίτησης από την μεριά της μοτοσυκλέτας για “εκτός ορίων” οδήγηση, ήταν οι πολλοί και σοβαροί τραυματισμοί όλων των αναβατών του HRC, ξεκινώντας από την “συνταξιοδότηση” του Jorge Lorenzo μετά από έναν σοβαρό τραυματισμό, την απουσία του Alex Rins σχεδόν όλο το 2023, τις πολλές εγκαταλείψεις από τα δοκιμαστικά της Παρασκευής και του Σαββάτου του Joan Mir, τους αντίστοιχους τραυματισμούς και εγκαταλείψεις του Nakagami και φυσικά την γνωστή σε όλους μας ιστορία των θεαματικών πτώσεων και σοβαρών τραυματισμών του Marc Marquez που οδήγησε και στο οριστικό διαζύγιο με το HRC.

Τί όμως φταίει στη μοτοσυκλέτα της Honda που οδήγησε σταδιακά στη μείωση της ανταγωνιστικότητάς της; Η απάντηση του Marc Marquez σε αυτό το ερώτημα είναι πολύ συγκεκριμένη και εξηγεί εν μέρει και την συμπεριφορά του στα δοκιμαστικά.
2

“Μόνη της η μοτοσυκλέτα μέσα στην πίστα είναι ένα ολόκληρο δευτερόλεπτο πιο αργή. Αν έχεις slipstreaming στις ευθείες, τότε αμέσως είσαι ένα ολόκληρο δευτερόλεπτο πιο γρήγορος. Γι’ αυτό στα δοκιμαστικά πάντα ακολουθώ κάποιον από πίσω. Στη Μαλαισία που δεν βρήκα την ευκαιρία να ακολουθήσω κάποιον στις ευθείες και ήμουν 20ος. Στο Κατάρ είχαμε την 13η τελική ταχύτητα στο τέλος της ευθείας. Καταλαβαίνω τον κόσμο που σχολιάζει το γεγονός πως περιμένω κάποιον για να τον ακολουθήσω, αλλά αυτή είναι η κατάσταση με την Honda.

Ούτε εγώ, ούτε ο
Mir ψάχναμε να ακολουθήσουμε κάποιον τα προηγούμενα χρόνια.
Τους το είπα πριν φύγω, πως χωρίς τελική ταχύτητα δεν γίνεται να κερδίσεις πρωτάθλημα. Κάθε φορά που έβγαινα στην ευθεία έχανα και μια θέση. Πως να διεκδικήσεις τον τίτλο;
Το πρόβλημα ξεκίνησε όταν αρχίσαμε να χρησιμοποιούμε φτερά με μεγαλύτερο ποσοστό downforce. Όσο περισσότερο downforce είχαμε από τα νέα φτερά, τόσο μεγαλύτερη και η αεροδυναμική αντίσταση. Οπότε η δύναμη του κινητήρα δεν επαρκούσε πια. Παλιά δεν είχαμε τόση κάθετη δύναμη από τα φτερά, οπότε και η δύναμη του κινητήρα επαρκούσε. Είμαι σίγουρος πως η Honda θα βρει τη λύση, αλλά χωρίς μεγαλύτερη τελική δύσκολα θα παλέψει για το πρωτάθλημα”.
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
25.769
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Casey Stoner σαν Marc Marquez και ιστορίες μιας παραίτησης​

f2a3981755e1234ab23436424da4771e_XL.jpg

Ο Casey Stoner επαίνεσε τον Marc Marquez για το ότι έδωσε προτεραιότητα στην απόλαυση των αγώνων απορρίπτοντας την πρόωρη... συνταξιοδότηση, όπως έκανε ο ίδιος.

Να υπενθυμίζουμε κάπου εδώ πως ο Stoner αποσύρθηκε από το MotoGP το 2012, έχοντας υπάρξει δύο φορές πρωταθλητής στη μεγάλη κατηγορία και σε ηλικία μόλις 27 ετών, ισχυριζόμενος ότι δεν του άρεσε πλέον το άθλημα. Ο Marquez από την άλλη, έφτασε στο ναδίρ του για διαφορετικούς λόγους, αλλά το ντεμπούτο του με την Ducati στο test της Valencia φαίνεται πως αποκατέστησε -προσωρινά έστω- το χαμόγελό του.
Κάπου εδώ έρχονται και οι σχετικές δηλώσεις του Casey Stoner στο TNT Sports στο Phillip Island:

«Αν δεν το απολαμβάνεις, γιατί να τα ρισκάρεις όλα; Αν ο Marc δεν απολαμβάνει τους αγώνες του, δεν θα θέλει και να τα ρισκάρει όλα για τίποτα. Είναι σημαντικό για εκείνον να πάρει πίσω αυτή την απόλαυση. Βρες έναν λόγο για να σηκωθείς το πρωί, να προπονήσεις τον κ#λο σου, να αντιμετωπίσεις όλους αυτούς τους τραυματισμούς, να σύρεις τον εαυτό σου πίσω. Ο κόσμος το βλέπει από έξω. Αλλά είναι πολύ δύσκολο όταν όλα είναι εναντίον σου, το σώμα σου δεν θέλει να κάνει πράγματα, αλλά το αναγκάζεις. Έχει το τίμημα του.»

Πολύ περιληπτικά, ο οκτώ φορές παγκόσμιος πρωταθλητής, έχει υποστεί τρία χρόνια σοβαρών τραυματισμών για την καριέρα του και έχει συνυπάρξει τελευταία με μια μοτοσυκλέτα κατώτερη των προσδοκιών. Ενδεικτικό της κατάστασης είναι το γεγονός πως φέτος στο Sachsenring, παραδοσιακά μια από τις αγαπημένες του πίστες, αναγκάστηκε να αποσυρθεί. Όμως, τώρα πια σε ηλικία 30 ετών, τα πρώτα σημάδια της απόφασής του να εγκαταλείψει τη Honda για την Gresini Ducati, δείχνουν πως μια νέα μοτοσυκλέτα θα μπορούσε να δώσει άλλη πνοή στην καριέρα του. Ο Stoner, πριν από 11 χρόνια, δεν μπορούσε να βρει λόγο για να συνεχίσει, με τον ίδιο να σχολιάζει την απόφασή του να παραιτηθεί νωρίς:

«Αν πρόκειται να ρισκάρεις τα πάντα, να τα βάλεις όλα στη σειρά, πρέπει να το κάνεις για κάποιο λόγο. Μερικοί άνθρωποι βρίσκουν ότι είναι τα χρήματα ή για οποιονδήποτε λόγο το κάνουν. Εμένα μου άρεσαν οι μοτοσυκλέτες και οι αγώνες ήταν μέρος τους. Έφτασα να αγωνιστώ, ήταν φανταστικό. Μου άρεσε περισσότερο να οδηγώ αλλά και ότι σχετιζόταν με τις μοτοσυκλέτες. Έκανα και πολλή αυτοκριτική.
Όταν όμως στις μοτοσυκλέτες μπήκαν πάρα πολλά ηλεκτρονικά και πολύς έλεγχος στους τροχούς, η απόλαυση εξαφανίστηκε. Το πράγμα έγινε... "πολιτική"».

Τάδε έφη λοιπόν το «καγκουρό» για το «μυρμήγκι», δείχνοντας άλλη μια φορά πως ακόμα και αυτοί οι άλλης πάστας αναβάτες είναι άνθρωποι που έχουν αδυναμίες και προτεραιότητες που μπορεί να μη βλέπουμε άμεσα.

Πηγή: crash.net
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
25.769
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Marc Marquez - “Είχα πεταλούδες στο στομάχι και ήμουν νευρικός όταν ανέβηκα για πρώτη φορά στην GP23”​

Τις πρώτες του δηλώσεις έκανε ο Ισπανός για το πως του φάνηκε η Ducati στο test της Valencia
motomag Marc Marquez – “Είχα πεταλούδες στο στομάχι και ήμουν νευρικός όταν ανέβηκα για πρώτη φορά στην GP23”


Το συμβόλαιο του Marc Marquez με τη Repsol Honda έληξε στις 31 Δεκεμβρίου, με τον Ισπανό πλέον να είναι ελεύθερος να κάνει τις πρώτες του δηλώσεις για τη νέα του μοτοσυκλέτα αλλά και για την ομάδα της Gresini Racing Team.

O οκτώ φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής αναφέρθηκε με τα καλύτερα λόγια για την GP23 και τα όσα βίωσε στο πρώτο τεστ στη Valencia τον Νοέμβριο ενώ δεν παράλειψε να μιλήσει για τη μεγάλη αλλαγή από πλευράς ομάδας. Ο Marquez περιέγραψε την εμπειρία του με τη Ducati λέγοντας: “Είχα πεταλούδες στο στομάχι και ήμουν νευρικός όταν ανέβηκα για πρώτη φορά στην GP23. Μπόρεσα να προσαρμοστώ (στη νέα μοτοσυκλέτα) πολύ πιο γρήγορα από ό,τι αναμενόταν, ενώ ο χρόνος που σημείωσα ήρθε χωρίς να το ψάξω πολύ. Η Ducati είναι μια διαφορετική μοτοσυκλέτα (από τη Honda), που απαιτεί διαφορετικό στιλ οδήγησης.”
Marc Marquez – “Είχα πεταλούδες στο στομάχι και ήμουν νευρικός όταν ανέβηκα για πρώτη φορά στην GP23”


“Οδηγώ την πρωταθλήτρια μοτοσυκλέτα, οπότε όλα εξαρτώνται από εμένα. Υπάρχουν πολλοί αναβάτες που πηγαίνουν γρήγορα με αυτή τη μοτοσυκλέτα. Η ταχύτητα είναι εκεί, αλλά έχω ακόμα πολλά πράγματα να καταλάβω. Όχι τόσο για να πάω πιο γρήγορα, αλλά για να είμαι πιο σταθερός. Και πάνω από όλα σε επίπεδο επικοινωνίας με την ομάδα. Δούλευα με μια ομάδα για 11 χρόνια και τώρα βρίσκομαι σε μια νέα. Η οικογένεια της Gresini με υποδέχτηκε εξαιρετικά και αυτό είναι ωραίο.”

Ο Marc Marquez θα έχει ως teammate τον αδερφό του Alex Marquez, με την παρουσίαση της Gresini Racing Team να γίνεται στις 20 Ιανουαρίου στη διάσημη disco Cocorico η οποία βρίσκεται στην πόλη του Riccione, ενώ το δίδυμο Marquez θα οδηγήσει ξανά την GP23 στο δεύτερο τεστ ομάδων και αναβατών που θα πραγματοποιηθεί στη Sepang της Μαλαισίας στις 6-8 Φεβρουαρίου.
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
25.769
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Marc Marquez, Μεγάλες Προσδοκίες - Ποια ρεκόρ μπορεί να σπάσει και ποια ορόσημα να σημειώσει το 2024​

Εκτός από την πολυπόθητη κατάκτηση του τίτλου, ο Marc μπορεί να δει το όνομά του να γράφεται σε λίστες, όπου ελάχιστοι έχουν καταφέρει να μπουν στα 75 χρόνια του θεσμού
motomagMarc Marquez – Τι μπορεί να του φέρει το 2024


Το Σάββατο 20 Ιανουαρίου είναι η στιγμή που θα δούμε τον 8 φορές Παγκόσμιο Πρωταθλητή MotoGP, Marc Marquez, στην πρώτη του εμφάνιση με τα χρώματα της νέας του ομάδας, της Gresini, μία μεταγραφή που του δίνει την δυνατότητα να ισοφαρίσει ή ακόμα και να ξεπεράσει σημαντικά ρεκόρ, που έχουν σημειώσει ελάχιστοι αναβάτες στα 75 χρόνια ιστορίας του θεσμού.

Αναμφίβολα ο Marc Marquez είναι ένα από τους καλύτερους αναβάτες που έχουν περάσει ποτέ από τα MotoGP, φέρνοντας ένα διαφορετικό στυλ οδήγησης που τον οδήγησε στην κορυφή. Το στίγμα του έχει ήδη μείνει ανεξίτηλο στην ιστορία των GP, πλάι σε άλλων μεγάλων αναβατών όπως των Valentino Rossi, Giacomo Agostini, Kenny Roberts κ.α., κάτι που φαίνεται και από τον ντόρο που δημιουργεί κάθε του απόφαση, όπως το να αλλάξει μετά από μία δεκαετία ομάδα, αλλά και κατασκευαστή. Η σεζόν του 2024 φέρνει νέες προκλήσεις στον Ισπανό πολυπρωταθλητή, καθώς μια πιθανή κατάκτηση του τίτλου, φέρνει μαζί και τη δυνατότητα να ξεπεράσει ιδιαίτερα σημαντικά ορόσημα του αθλήματος.
Αρχικά, στην περίπτωση που ο Ισπανός καταφέρει να πάρει τον τίτλο του MotoGP το 2024, τότε θα μπει ταυτόχρονα και σε μία κλειστή ομάδα αναβατών που έχουν στεφθεί Πρωταθλητές με δύο διαφορετικούς κατασκευαστές. Η ιδιαίτερα μικρή λίστα περιλαμβάνει μέχρι στιγμής μόλις πέντε ονόματα, των Geoff Duke (Norton και Gilera), Giacomo Agostini (MV Agusta και Yamaha), Eddie Lawson (Yamaha και Honda), Valentino Rossi (Honda και Yamaha) και Casey Stoner (Ducati και Honda).
Marc Marquez – Τι μπορεί να του φέρει το 2024

Το 2023 είδαμε τους Jorge Martin (Prima Pramac Racing) και Marco Bezzecchi (Mooney VR46 Racing Team) να πλησιάζουν αρκετά την κατάκτηση του τίτλου, χωρίς στο τέλος να τα καταφέρνουν. Έτσι, κανένας από τους δύο δεν κατάφερε να χριστεί ως ο πρώτος μη εργοστασιακός αναβάτης που πήρε τίτλο στην τετράχρονη εποχή των MotoGP. Το 2024 ο Marc Marquez έχει πολλές πιθανότητες να είναι αυτός που θα καταφέρει κάτι που έχουμε δει ελάχιστες φορές να συμβαίνει στην ιστορία του θεσμού.

Ο πρώτος που το έκανε ήταν ο Kenny Roberts, το 1978, γράφοντας ιστορία ως rookie με την Yamaha USA, που στην αρχή είχε σημαντικά λιγότερους πόρους από την εργοστασιακή ομάδα. Δύο χρόνια αργότερα, το 1981, ο Marco Lucchinelli ήταν αυτός που θα έγραφε το όνομά του στην λίστα με τους μη εργοστασιακούς αναβάτες που πήραν τον τίτλο, καβάλα σε μία Suzuki της ομάδας του Roberto Gallina. Η ίδια ομάδα την επόμενη χρονιά, το 1982, θα συνέχιζε τον θρίαμβο με τον Franco Uncini.
Marc Marquez – Τι μπορεί να του φέρει το 2024


Το 1989, ο Eddie Lawson, έχοντας ήδη τρεις τίτλους στα 500 κυβικά με την Yamaha, μεταπήδησε στη Honda για να δουλέψει με τον Erv Kanemoto. Η εργοστασιακή ομάδα είχε ήδη τότε δύο μεγάλα ονόματα στο ρόστερ της, με τους Wayne Gardner και Mick Doohan να αγωνίζονται με τα χρώματά της. Αυτό, είχε σαν αποτέλεσμα ο Lawson να μεταφερθεί στη Rothmans Honda. Ο σοβαρός όμως τραυματισμός του Gardner κατά τη διάρκεια της σεζόν, οδήγησε το HRC να δώσει μεγαλύτερη προσοχή στον Αμερικανό, ο οποίος τελικά θα στεφόταν εκείνη την χρονιά Παγκόσμιος Πρωταθλητής.

Έκτοτε, χρειάστηκε να περάσουν 12 χρόνια μέχρι και το 2001, όταν ο Valentino Rossi πήρε τον τίτλο με την ομάδα Nastro Azzurro. Αυτός ήταν και ο τελευταίος τίτλος της δίχρονης εποχής των 500 κυβικών στα MotoGP, με τον Ιταλό να μεταπηδά στην εργοστασιακή Repsol Honda για το 2002.

Ο “Γιατρός” είναι ένας από τους αναβάτες που χρειάστηκε να επιδείξουν μεγάλη υπομονή, καθώς από το 2005 που κέρδισε τον τελευταίο του τίτλο, πέρασαν τρία χρόνια μέχρι να καταφέρει το 2008 να βρεθεί ξανά στην κορυφή. Αντίστοιχο χρονικό διάστημα χρειάστηκε και ο Jorge Lorenzo -επίσης με Yamaha- περιμένοντας από το 2012 μέχρι και το 2015. Ο Casey Stoner έπρεπε να είναι ακόμα περισσότερο υπομονετικός, πιο συγκεκριμένα τέσσερα χρόνια.

Το 2007 κατέκτησε τον τίτλο με την Ducati, ενώ για να καταφέρει το ίδιο με τη Honda χρειάστηκε να έρθει το 2011. Βέβαια, ο Marquez στην περίπτωση που καταφέρει να κατακτήσει τον φετινό τίτλο, θα τους έχει ξεπεράσει όλους σε στωικότητα. Τελευταία φορά που γεύτηκε την γλυκιά γεύση του τίτλου ήταν το 2019, ενώ αν το 2024 βρεθεί ξανά Πρωταθλητής, τότε θα έχουν περάσει πέντε χρόνια "ξηρασίας" μέχρι να τα καταφέρει ο Ισπανός.

Ως επακόλουθο της πιθανής κατάκτησης του τίτλου, το 2024 μπορεί να φέρει τον Marquez ισοπαλία με τον μεγάλο του αντίπαλο, Valentino Rossi, μαζί με τους Mike Hailwood και Carlo Ubbiali, καθώς θα μπει στον κύκλο των κατόχων 9 Πρωταθλημάτων.
Μέχρι στιγμής, ο Marquez δεν έχει σημειώσει κάποια νίκη σε Portimao, Red Bull Ring, Ινδονησία, Ινδία και Καζακστάν, έχοντας ωστόσο νίκες σε 20 συνολικά πίστες. Με τη βοήθεια της Gresini -και της απόδοσης της Ducati- ο αριθμός αυτός μπορεί να ανέβει, ξεπερνώντας έτσι τους Stoner (21 πίστες), Rossi (23 πίστες) και Doohan (24).
Marc Marquez – Τι μπορεί να του φέρει το 2024

Τέλος, στην περίπτωση που τελικά ο Marquez αποδειχθεί ανταγωνιστικός με τη νέα του μοτοσυκλέτα, βρισκόμενος τακτικά στο βάθρο και επιστρέφοντας στις νίκες, τότε θα μπορούσε να ισοφαρίσει ή και να ξεπεράσει το ρεκόρ άλλων θρύλων των MotoGP. Χρειάζεται 5 ακόμα νίκες για να φτάσει τον Angel Nieto, με 90 σε όλες τις κατηγορίες, και 9 για να ισοφαρίσει τον Giacomo Agostini, ο οποίος έχει 68 στην μεγάλη κατηγορία. Όσον αφορά τα βάθρα, με 11 ακόμα ο Marquez έρχεται αντιμέτωπος με το ρεκόρ του Dani Pedrosa με 112 στην μεγάλη κατηγορία, ενώ με 12 θα μπορέσει να ισοφαρίσει το ρεκόρ του Lorenzo, ο οποίος έχει 152 σε όλες τις κατηγορίες.

Τα αποτελέσματα στα πρώτα δοκιμαστικά της Valencia, μετά το τέλος της σεζόν του 2023 έδειξαν ότι ο Marc παραμένει γρήγορος, θέτοντας μάλιστα τον ταχύτερο χρόνο μέχρι και το μεσημέρι της ημέρας των δοκιμών. Η επίδοσή του αυτή δίνει ελπίδες ότι το 2024, το “μυρμήγκι” θα καταφέρει να γίνει ξανά ανταγωνιστικός, ενώ όπως φαίνεται η δίψα του για διάκριση παραμένει άσβεστη. Καθόλου απίθανο λοιπόν, η σεζόν που μας έρχεται να είναι και αυτή που ο Marc Marquez θα γράψει ξανά ιστορία.

Πηγη www.motomag.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
25.769
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Fonsi Nieto - Οι αγώνες δεν είναι «ο Marquez έρχεται σήμερα, κερδίζει αύριο»​

e5c39bd2abca1caf3f273c9205019292_XL.jpg

Μέχρι να ξεκινήσει η αγωνιστική δράση του 2024 ή έστω τα επόμενα test, η επίδοση του Marc Marquez κατά την πρώτη του επαφή με τη Ducati είναι θέμα συζήτησης.

Το χαμόγελό του κατά την επιστροφή του στο box της Gresini θεωρήθηκε σημάδι της ευτυχίας με τη νέα του μoτοσυκλέτα σαν αποτέλεσμα της δυνατότητας να είναι ξανά ανταγωνιστικός. Ο πρώην αγωνιζόμενος και ανιψιός του θρυλικού Angel Nieto, Fonsi Nieto, δήλωσε σε συνέντευξη του ότι είναι σίγουρος ότι ο Marquez θα επιστρέψει σε φόρμα:

«Είμαι 100% σίγουρος. Με ρώτησαν στη Valencia μετά από τις δοκιμές: "Έχετε εκπλαγεί από αυτό που έκανε ο Marc Marquez;" - "Οχι. Έκανε ακριβώς αυτό που περίμενα.

Θα σας πω και κάτι άλλο: ο Marc έδωσε το 100% που είχε σε εκείνη τη δοκιμαστική περίοδο, μετά από όλα όσα συνέβησαν και με τον συσσωρευμένο θυμό. Και μπορώ να σας πω ότι πολλοί από τους άλλους αναβάτες κοιτούσαν το ρολόι και ζητούσαν την ώρα για να φύγουν μετά από ένα ολόκληρο πρωτάθλημα, επιστρέφοντας στην πίστα τη Δευτέρα, σχεδόν με την ίδια μοτοσυκλέτα...

Δεν είχαν το μέγιστο κίνητρο. Δεν είναι όμως και ότι ο Marquez πρόκειται να φτάσει τώρα και να καταστρέψει τους πάντες. Θα το παλέψει; Σίγουρα. Οι οπαδοί σε σταματούν και λένε: "Ο Marc θα κερδίσει το Πρωτάθλημα την επόμενη χρονιά!" Ε, ηρεμήστε, και οι άλλοι τρέχουν και επίσης πάνε γρήγορα. Ο Pecco έχει δύο παγκόσμια πρωταθλήματα και υπάρχουν και άλλοι αναβάτες με παγκόσμια πρωταθλήματα. Θα είναι εκεί για να κερδίσει αγώνες; Σίγουρα. Αλλά δεν είναι «ο Marquez φτάνει και κερδίζει αύριο».

Εντωμεταξύ, εκτός από την προσαρμογή σε μια παλιά έκδοση μιας νέας για εκείνον μοτοσυκλέτα, ο Marquez πρέπει να παλέψει ενάντια στον Francesco Bagnaia και τον Jorge Martin που θα είναι εξοπλισμένοι με τη GP24 και θα πρέπει να αγωνιστούν ξανά μπροστά. Πρέπει επίσης να περιηγηθεί στον νέο κόσμο της Ducati και στις εσωτερικές προκλήσεις που μπορεί να παρουσιαστούν. Θα είναι πρόβλημα; Είναι ένας αναβάτης με οκτώ παγκόσμια πρωταθλήματα που προφανώς επιβάλλεται στους άλλους αναβάτες μόνο και μόνο λόγω του ρεκόρ του, αλλά και λόγω του πώς το πέτυχε.

Δεν είναι ένας τύπος με τον οποίο σου αρέσει να τσακώνεσαι, γιατί είναι πολύ άπιαστος και δεν τα παρατάει.

Αλλά το έχω συζητήσει και με την ομάδα: αν έχουμε παλέψει για ένα πρωτάθλημα με τους καλύτερους, τότε θα πρέπει να το κάνουμε έχοντας και τον Marc στις ίδιες συνθήκες. Νομίζω ότι πρέπει να είναι ένα κίνητρο, όχι μια εμμονή. Στο τέλος, ανοίγεις μια εφημερίδα, μιλούν για το Marc Marquez. Όπως όταν ήταν εκεί ο Valentino Rossi. Λοιπόν, αυτό προκαλεί ένταση στους αναβάτες. Αλλά αν θέλεις να γίνεις πρωταθλητής, πρέπει να παλέψεις με τους καλύτερους».

Τάδε έφη όχι κάποιος τυχαίος, αλλά ο Rider Performance Director της Pramac Racing, έχοντας στην ομάδα του τους Jorge Martin και Franco Morbidelli. Ήταν οι αναβάτες στο test της Valencia... κουρασμένοι και δίχως κίνητρο, ή όντως ο Marc θα έρθει να τα σαρώσει όλα μες το 2024;
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
25.769
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Marc Marquez – “Οδηγώ την Ducati σαν Honda, πρέπει να ξεχάσω τη συνήθεια”​

Τα 11 χρόνια με την RC213V δύσκολο να τα αποτινάξει σε μία μέρα ο Marquez
motomag Marc Marquez – “Οδηγώ την Ducati σαν Honda, πρέπει να ξεχάσω τη συνήθεια”


O Marc Marquez στο τεστ της Sepang δεν δείχνει το ίδιο ανταγωνιστικός με την GP23 όπως είχαμε δει να συμβαίνει στο προηγούμενο τεστ του MotoGP στη Valencia. Οι λόγοι αρκετοί, με τον Ισπανό αναβάτη της Gresini Racing να εστιάζει κυρίως στο ότι οδηγεί την μοτοσυκλέτα της Ducati σαν να ήταν πάνω στη σέλα της RC213V της Honda.

Κατά τη διάρκεια της χθεσινής ημέρας ο Marc αντιμετώπισε μηχανικά προβλήματα με την GP23, με τον Ισπανό να παραπονιέται για την αίσθηση που έχει το μπροστινό της ιταλικής μοτοσυκλέτας και πως δεν μπορεί να καταλάβει ακόμη που βρίσκονται τα όρια αυτής. Ο Ισπανός προσπάθησε να τα βρει ακολουθώντας την προσφιλή του μέθοδο σώζοντας μία πτώση με το γνωστό του ταλέντο ωστόσο λίγο αργότερα σημείωσε τελικά και την πρώτη του πτώση με την GP23, χωρίς ευτυχώς συνέπειες για τον ίδιο.
Marc Marquez – “Οδηγώ την Ducati σαν Honda, πρέπει να ξεχάσω τη συνήθεια”

Σήμερα τα πράγματα πήγαν καλύτερα όσον αφορά τους γύρους που πραγματοποίησε, με τον Ισπανό να καταφέρνει να ολοκληρώσει τους περισσότερους από όλους τους αναβάτες, 72 τον αριθμό! Ο Marquez προσπάθησε να αναπληρώσει το χθεσινό χαμένο χρόνο, ωστόσο δεν μπόρεσε να πετύχει κάτι καλύτερο από τον 14ο χρόνο της ημέρας.

Μετά το τέλος της σημερινής ημέρας ο Marquez αναφέρθηκε στα προβλήματα που αντιμετωπίζει ενώ συμφώνησε με τα όσα είπε ο Luca Marini, πως Honda και Ducati απέχουν παρασάγγας ενώ χρειάζεται διαφορετική προσέγγιση στον χειρισμό του πίσω ελαστικού.
"Οδηγώ την Ducati σαν Honda, πρέπει να ξεχάσω τα 11 χρόνια συνήθειας. Συμφωνώ απόλυτα με τα όσα είπε ο Luca (Marini). Είναι τελείως διαφορετικός ο τρόπος χρήσης του πίσω ελαστικού. Eξακολουθώ να οδηγώ τη Ducati σαν Honda. Στη Βαλένθια ήταν εντάξει. Αλλά εδώ δεν είναι.
Marc Marquez – “Οδηγώ την Ducati σαν Honda, πρέπει να ξεχάσω τη συνήθεια”

Αυτό είναι δύσκολο, όταν βρίσκεσαι σε ρυθμό είναι πιο εύκολο, γιατί έχεις περισσότερο χρόνο ωστόσο όταν πηγαίνεις για έναν γρήγορο γύρο τα πράγματα είναι διαφορετικά. Εκεί δεν σκέφτεσαι, πηγαίνεις με το ένστικτο. Αν οδηγώ με το ένστικτο, οδηγώ σαν να βρίσκομαι στη σέλα της Honda. Αυτός δεν είναι ο καλύτερος τρόπος για να οδηγήσεις την GP23.

Πάμε βήμα βήμα, είναι και αυτό μια διαδικασία. Χρησιμοποίησα χθες ένα set-up που είχαν και οι άλλοι αναβάτες της Ducati. Δεν θέλω να φύγω από αυτό γιατί μπορεί να μην δουλέψει. Το συγκεκριμένο set-up λειτούργησε καλύτερα σήμερα και σημαίνει πως μπορώ να καταλάβω καλύτερα την μοτοσυκλέτα. Δοκιμάσαμε μερικά πράγματα, με τον μηχανικό μου να προσπαθεί να καταλάβει το πως οδηγώ.

Κάναμε μερικές μεγάλες αλλαγές σήμερα στη μοτοσυκλέτα, κάποιες ήταν θετικές κάποιες αρνητικές, ωστόσο έχουμε αποφασίσει να έχουμε το “βασικό” set-up με το οποίο ξεκινήσαμε. Επιπρόσθετα ο τρόπος να φρενάρεις με την Ducati είναι διαφορετικός. Σε αυτό δεν χάνω χρόνο, κερδίζω σε σχέση με τους υπόλοιπους αναβάτες της εταιρείας. Πρέπει να κατανοήσω την πρόσφυση του πίσω ελαστικού η οποία είναι αρκετή αλλά χρειάζεται να καταλάβω καλύτερα πως να την χρησιμοποιήσω.

Με μεταχειρισμένο ελαστικό είμαι σε θέση να έχω καλό ρυθμό, αλλά, ακόμα, δεν κερδίζω όσο θα ήθελα. Αυτή τη στιγμή χάνω τον περισσότερο χρόνο στην έξοδο της στροφής, ειδικά στις γρήγορες στροφές. Στις αργές στροφές είμαι γρήγορος, αλλά στις γρήγορες στροφές είναι που πρέπει να έχεις εμπιστοσύνη στη μοτοσυκλέτα για να πιέσεις. Εκεί είναι που, ακόμα, δυσκολεύομαι.

Marc Marquez – “Οδηγώ την Ducati σαν Honda, πρέπει να ξεχάσω τη συνήθεια”

Ακόμη είμαι “σκληρός” πάνω στη μοτοσυκλέτα. Σήμερα άρχισα να το απολαμβάνω λίγο περισσότερο ενώ κατάφερα να κάνω 10 συνεχόμενους γύρους. Αυτή τη στιγμή, χρειάζομαι γύρους. Ίσως έκανα πάρα πολλούς σήμερα γιατί αύριο θα το νιώσω (ο Ισπανός αναφέρεται στον τομέα της φυσικής κατάστασης).

Αύριο όλοι οι αναβάτες θα πραγματοποιήσουν γρήγορους γύρους σαν να είναι σε ρυθμό qualify. Εγώ θα προσπαθήσω να συγκεντρωθώ γιατί εδώ είμαι πολύ μακριά από τους ταχύτερους αναβάτες. Αυτή είναι συνήθως η διαδικασία όταν έχεις στα χέρια σου μία νέα μοτοσυκλέτα, πρέπει να κατανοήσεις όλα αυτά τα νέα πράγματα.

Με ένα μεταχειρισμένο ελαστικό είναι πιο εύκολο να το καταλάβεις γιατί έχεις 15 γύρους για να δουλέψεις αλλά σε έναν γρήγορο γύρο τα πράγματα είναι διαφορετικά. Το πρόγραμμα θα είναι να κάνουμε κάποιους γρήγορους γύρους (προσομοίωση qualify), σχεδιάζαμε να κάνουμε ακόμη ένα stint αρκετών γύρων αλλά δεν ξέρω. Αισθάνομαι ήδη κάποια κόπωση.”

Marc Marquez – “Οδηγώ την Ducati σαν Honda, πρέπει να ξεχάσω τη συνήθεια”
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
25.769
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Marquez – Είμαι τυχερός που έτρεξα με τον Rossi -και που τον νίκησα​

91c8a2307b6fe3af8bd9091f73f4c6dd_XL.jpg

Νέες δηλώσεις από τον Marc Marquez, για το πάλαι ποτέ «είδωλο» του, με τον οποίον δεν μιλιούνται εδώ και χρόνια.

Δεν χρειάζεται να πούμε πολλά για την αντιπαλότητα Rossi-Marquez, καθώς από το 2015 και τα γνωστά πλέον γεγονότα της Sepang, η σχέση τους είναι πλέον διαλυμένη. Ωστόσο, ο Marquez κάνει κατά καιρούς κάποιες δηλώσεις για τον Rossi, όπως έγινε και τώρα.

Ο 8άκις πρωταθλητής του MotoGP, είπε αναλογιζόμενος την συνύπαρξη του με τον Rossi, στις πίστες: «Ο Valentino είναι σημείο αναφοράς για όποιον αναβάτη ξεκινάει. Ήταν και για μένα ένα από τα σημεία αναφοράς, μαζί με τον Dani Pedrosa. (...) Ήμουν τυχερός που τον αντιμετώπισα και τυχερός που τον νίκησα, αλλά και αρκετά άτυχος για να χάσω από αυτόν μία χρονιά και σε κάποιους αγώνες.

Ήμουν τυχερός που μοιράστηκα την πίστα μαζί του – ωραία χρόνια.» Ερωτώμενος αν υπάρχει πιθανότητα αποκατάστασης των σχέσεων τους, ο Marquez είπε: «Δεν εξαρτάται από εμένα, οπότε δεν μπορώ να απαντήσω».

Πηγη www.bikeit.gr

Εφυγε ο Ροσσι λεβεντημ καψουρα τον εχεις ToothTooth
 

KostasT

old member
Δημοσιεύσεις
4.385
Περιοχή
Αθηνα
Μοτοσυκλέτα
Honda CBF1000FA
Honda SH300i
Όνομα
Δες nickname

Marquez – Είμαι τυχερός που έτρεξα με τον Rossi -και που τον νίκησα​

Εφυγε ο Ροσσι λεβεντημ καψουρα τον εχεις ToothTooth
Απωθημενο εις τους αιωνας των αιωνων Greeting
 
Top Bottom