Behind the Dream: Marc Marquez

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
25.769
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Livio Suppo: “Αν ήμουν στην Honda δεν θα έκανα έφεση για να προστατεύσω τον Marquez” – Συνέντευξη​

Ο Marc Marquez παρακολούθησε το Grand Prix της Αργεντινής από το σπίτι, αλλά είναι πάντα στο «μάτι της καταιγίδας» λόγω της ποινής που του επιβλήθηκε στην Πορτογαλία και για την Έφεση που έχει κάνει η Honda για την ποινή.

Ο πρώην διευθυντή της Honda Livio Suppo ρωτήθηκε από την ιστοσελίδα insella.it και την Serena Zunino τι πιστεύει για αυτήν την κατάσταση.
Πώς κρίνετε την πτώση του Marc Marquez που χτύπησε τον Oliveira;
«Ήταν ένα αγωνιστικό ατύχημα. Έκανε ένα λάθος και το παραδέχτηκε. Πόσες φορές έχουμε δει παρόμοιες καταστάσεις όπου χτυπάνε μεταξύ τους και δεν συμβαίνει τίποτα, δυστυχώς κόλλησε ο τροχός του και αντί να πάει αριστερά πήγε δεξιά και έγινε. Πιθανώς, όπως λέει ο Jack Miller, αν δεν ήταν ο Marc θα υπήρχε λιγότερη φασαρία. Δυστυχώς συμβαίνουν αυτά τα πράγματα, Θυμηθείτε το ατύχημα του Takaaki Nakagami στη Βαρκελώνη. Αυτό ήταν ένα πολύ πιο σοβαρό λάθος: στην αρχή της πρώτης στροφής φρέναρε πολύ, πολύ αργότερα από όσο έπρεπε. Έκλεισε κι εκείνος το τιμόνι και έπεσε πάνω στον Alex Rins και τον τραυμάτισε με αποτέλεσμα να μην είναι στο 100% τουλάχιστον για δύο αγώνες. Δεν είναι η πρώτη φορά, δυστυχώς δεν θα είναι η τελευταία. Είναι ένα επικίνδυνο άθλημα, και όταν είναι κοντά ο ένας στον άλλο γίνεται ακόμα περισσότερο.»

Συμφωνείτε με την ποινή του διπλού μεγάλου γύρου;
«Η ποινή αυτή είναι σύμφωνα με τον κανονισμό. Ωστόσο, πιστεύω ότι αυτού του είδους η ποινή , αντί να «θεραπεύει» την υπερβολική συμπεριφορά των οδηγών, κινδυνεύει να τους φέρει σε θέση να επαναλάβουν τα ίδια λάθη. Όπως όταν τιμωρούν έναν επιθετικό αναβάτη και τον βάζουν να ξεκινήσει από το πίσω μέρος του grid: στην αρχή θα είναι σαν να έχει εκτοξευτεί από ένα κανόνι, γιατί θα προσπαθήσει με κάθε δυνατό τρόπο να ανακτήσει αμέσως θέσεις και επομένως είναι ένας κίνδυνος. Θα πρέπει να μελετήσουν προσεκτικά κυρώσεις που δεν αυξάνουν τις καταστάσεις κινδύνου.»

Πώς αξιολογείτε όλα όσα ακολούθησαν;

«Έμεινα σχεδόν άφωνος, κατά τη γνώμη μου το πρώτο δελτίο τύπου από τους αγωνοδίκες για την τιμωρία γράφτηκε χωρίς να το σκεφτούν. Πάντα ήταν έτσι: αν δώσουν ποινή, ο οδηγός την εκτελεί στον επόμενο αγώνα που θα τρέξει. Μου φαίνεται ξεκάθαρο ότι έχει γίνει λάθος και είναι εξίσου ξεκάθαρο ότι από νομικής άποψης έχουν κάνει λάθος και άρα καταλαβαίνω -από νομικής άποψης- τη στάση της Honda. Αλλά αν ήμουν ακόμη μάνατζερ της Honda, δεν θα έκανα έφεση.»

Γιατί;
«Γνωρίζουμε ότι το Austin είναι ένα μια από τις αγαπημένες πίστες του Marc, η έφεση σε αυτή τη στιγμή, κατά τη γνώμη μου, τον πιέζει πάρα πολύ. Θα ήταν σαν να λέμε: θέλουμε να πάμε στο Όστιν για να κερδίσουμε, και αυτό είναι βαθύτατα λάθος. Ένας αρχηγός της ομάδας πρέπει να προστατεύει τα συμφέροντα της ομάδας του και αυτή τη στιγμή πρέπει να προσπαθήσουνε να κάνουνε τον Marc να σκεφτεί και να τον διατηρήσουνε ήρεμο. Το περασμένο Σάββατο έκανε θαύματα κερδίζοντας την pole και ανεβαίνοντας στο βάθρο παίρνοντας υπερβολικά ρίσκα, αλλά μακροπρόθεσμα δεν αποδίδουν. Θα προσπαθούσα να ρίξω νερό στη φωτιά και θα έλεγα στον Marc: είναι μια δύσκολη στιγμή, πρέπει να προσπαθήσουμε να φέρουμε στην ομάδα το μέγιστο – που σημαίνει για εκείνον να πάρει την πέμπτη και την έκτη θέση και ίσως ακόμη και κάτι παραπάνω στο Σπριντ. Και μετά θα συνέχιζα να εργάζομαι για να βελτιώσω την μοτοσυκλέτα. Βάζοντάς τον έτσι σε θέση να κάνει αυτό που έχει αποδείξει ότι κάνει, όταν έχει μια μοτοσυκλέτα που δεν είναι ανώτερη από τις άλλες, αλλά τουλάχιστον κοντά. Αυτή τη στιγμή η μοτοσυκλέτα είναι πάρα πολύ μακριά, απλά κοιτάξτε την προσπάθεια που κάνει ο Alex Rins, νικητής δύο από τους τρεις τελευταίους αγώνες πέρυσι.»
Ωστόσο, η στάση της Honda είναι αντίθετη…
«Δικαίως στη ζωή υπάρχει ελεύθερη βούληση. Είναι σαφές ότι η βλακεία έγινε από τους αγωνοδίκες (Steward Panel) με εκείνη την πρώτη ανακοίνωση.»

Πώς πιστεύετε ότι θα τελειώσει αυτή η ιστορία;

«Δεν μπορώ να σου πω. Από νομικής άποψης, η Honda έχει τη δυνατότητα να κερδίσει, αλλά υπάρχει μεγάλη προσοχή από τα μέσα ενημέρωσης, γιατί ο Marc συζητιέται και είναι ένα μεγάλο όνομα. Μάλλον η Honda θα κερδίσει, γιατί νομικά έχει δίκιο, με όλες τις συνέπειες της υπόθεσης γιατί τότε θα δημιουργούσε προηγούμενο. Είναι μια κατάσταση που σίγουρα δεν είναι καλή για το MotoGP και λυπάμαι.»

Ο Marquez τραυματίστηκε στο χέρι, πώς μπορεί να τον επηρεάσει;
«Μέχρι να επουλωθεί το χέρι, και ελπίζω ότι θα γίνει σύντομα, δεν θα το επηρεάσει καθόλου. Μετά την κόλαση που πέρασε τα τελευταία τρία χρόνια και τα χτυπήματα που δέχτηκε σε όλη την καριέρα του, αυτό δεν είναι τίποτα και πάντα έδειχνε ότι όταν επιστρέφει από έναν τραυματισμό, δεν χρειάζονται πολλά για να επιστρέψει σε αυτό που ήταν πριν.»

Και από προσωπική άποψη τι πιστεύεις ότι χρειάζεται ο Marc;
«Κάποιον που τον προστατεύει από την επιθυμία που έχει να υπερβεί τα όρια. Αν δεν ήταν έτσι, δεν θα είχε κερδίσει τόσα πολλά. Κέρδισε πρωταθλήματα ακόμα και όταν δεν είχε την καλύτερη μοτοσυκλέτα. Έκανε πάντα τη διαφορά. Οι άνθρωποι του θα πρέπει τώρα να τον βοηθήσει να ελέγξει τον εαυτό του. Τα προηγούμενα χρόνια υπήρχε κάποιος και τώρα μου φαίνεται ότι δεν υπάρχει πια, και δεν είμαι εγώ αυτός (η αναφορά είναι στον πρώην μάνατζερ του Εμίλιο Αλζαμόρα.).»

Πόσες πιθανότητες έχει να κερδίσει τον τίτλο φέτος;

«Ακόμα είμαστε στην αρχή, η Honda δουλεύει σκληρά. Αμφιβάλλω ότι ξαφνικά έχουν χάσει εντελώς την ικανότητα να κάνουν μια ανταγωνιστική μοτοσυκλέτα. Προέρχονται από χρόνια μεγάλης τεχνικής σύγχυσης, υποτίμησαν την εξέλιξη της αεροδυναμικής που έκαναν οι Ducati και Aprilia. Είναι σαφώς πίσω, αλλά αν θέλουν να επενδύσουν σε πόρους και να προσπαθήσουν να βελτιωθούν, θα έλεγα ότι στα χαρτιά έχουν τα πάντα για να μπορέσουν να το κάνουν και αυτό ελπίζω. Επίσης θέλω να πω στους “ενθουσιώδεις”: ότι θα ήταν καλύτερο να έχουμε ένα πρωτάθλημα όπου η Honda είναι επίσης ανταγωνιστική, γιατί οι αγώνες θα είναι ακόμα πιο διασκεδαστικοί.»

Πηγη https://bikerspirit.net
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
25.769
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Ο Marc Márquez δουλεύει ήδη στο γυμναστήριο μετά την επέμβαση του με στόχο την Αμερική​

Ο Καταλανός αναβάτης της Honda μοιράζεται φωτογραφίες στα κοινωνικά του δίκτυα από την προπόνηση του στο γυμναστήριο με στόχο να επιστρέψει στην Αμερική.


Η ομάδα της Repsol Honda που ήταν αποδεκατισμένη στην Αργεντινή ελπίζει πως θα έχει και τους δύο αναβάτες της στο Grand Prix της Αμερικής την επόμενη εβδομάδα. Από τη μία πλευρά, ο Joan Mir θα μπορεί να ταξιδέψει χωρίς εμφανές πρόβλημα και έχει ήδη αναρρώσει από την οδυνηρή πτώση του στο Termas de Río Hondo.
Από την άλλη, ο Marc Márquez θα μπορούσε επίσης να επιστρέψει ξανά σε ένα από τα αγαπημένα του σιρκουί.

Ο Καταλανός αναβάτης έχασε τον δεύτερο γύρο του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος MotoGP αφού πρωταγωνίστησε σε ένα πολύ άσχημο επεισόδιο στο Portimao. Σε εκείνο το ατύχημα με τον Jorge Martin και τον Miquel Oliveira, ο Marquez έσπασε ένα κόκκαλο στο δεξί του χέρι και έπρεπε να υποβληθεί γρήγορα σε χειρουργική επέμβαση. Η εν λόγω επέμβαση τον εμπόδισε να μπορέσει να αγωνιστεί στην Αργεντινή.

Με τη μεγαλύτερη σεζόν στην ιστορία του MotoGP, ο Márquez αποφάσισε να σταματήσει για μερικές ακόμη εβδομάδες για να αναρρώσει 100% και έτσι να μην έχει μελλοντικά προβλήματα. Τώρα, με το Grand Prix της Αμερικής προ των πυλών, ο Márquez ετοιμάζει ήδη την επιστροφή του στο Παγκόσμιο Κύπελλο. Μόλις εχθές Τετάρτη ο ίδιος ο οδηγός μοιράστηκε στα κοινωνικά του δίκτυα αρκετές εικόνες από την προπόνηση του στο γυμναστήριο.

Φοράει ένα είδος περικάρπιου που καλύπτει την χειρουργημένη περιοχή του δεξιού του χεριού. Ο Márquez θέλει να επιστρέψει 100% στο Austin. Εκεί έχει κερδίσει συνολικά επτά φορές στο MotoGP , οπότε ο μοναδικός και κύριος στόχος του είναι να φτάσει πλήρως την επόμενη εβδομάδα για να μπορέσει να πετύχει μια νέα νίκη. Για αυτό, θα είναι ζωτικής σημασίας να γνωρίζει εάν τελικά θα πρέπει να εκτελέσει την ποινή του ή όχι.


Πηγη https://bikerspirit.net
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
25.769
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
93-marc-marquez_ds_1159.gallery_full_top_lg (1).jpg

Χάνει το Grand Prix στις Η.Π.Α. o Marc Marquez!

Μετά από μια τελευταία αξονική τομογραφία, ο Marc Marquez και η ιατρική του ομάδα, με επικεφαλής τον Δρ. Ignacio Roger de Oña, στο νοσοκομείο Ruber Internacional στη Μαδρίτη επιβεβαίωσαν ότι το πρώτο μετακάρπιο βρίσκεται ακόμη στη διαδικασία επούλωσης.
Μετά από στενή συνεργασία με την Repsol Honda Team και το HRC, όλοι οι εμπλεκόμενοι έχουν αποφασίσει να αφήσουν τον τραυματισμό να επουλωθεί πλήρως και να αποφύγουν τυχόν περιττούς κινδύνους.

Ο Marquez θα συνεχίσει να προπονειται μέσω του προγράμματος αποκατάστασης στο σπίτι του, προκειμένου να επιστρέψει σε πλήρη φυσική κατάσταση το συντομότερο δυνατό.

Πηγη www.motograndprix.gr

Και του χρονου παχυτερο Μαρκ Laugh 1
 

KostasT

old member
Δημοσιεύσεις
4.385
Περιοχή
Αθηνα
Μοτοσυκλέτα
Honda CBF1000FA
Honda SH300i
Όνομα
Δες nickname
Χλωμό το πρωτάθλημα στον ορίζοντα πεεεεερα μακριά στα όρη, στα άγρια δάση!
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
25.769
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

MotoGP 2023 – Αναστολή στην ποινή M.Marquez μέσω… Εφετείου​

9359d0bc29552b457ba2acf1d2b57d5a_XL.jpg

Όπως αναφέρουν οι ανακοινώσεις της FIM, το «Μυρμήγκι» δε θα χρειαστεί να εκτίσει την ποινή του, μέχρι να αποφασιστεί η έφεση έστω.

Την Πέμπτη, η FIM δημοσίευσε την πρώτη δήλωση σχετικά με την υπόθεση Marc Marquez/Repsol Honda Team που εκκρεμεί επί του παρόντοςστο Εφετείο του MotoGP. Εν ολίγοις, ο οκτώ φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής δεν θα χρειαστεί να εκτίσει την ποινή πριν εκδοθεί η τελική απόφαση για την ίδια την έφεση.

Για την ακρίβεια, η FIM δημοσίευσε την ακόλουθη δήλωση και τη συνοδευτική απόφαση με την οποία χορηγείται η «αναστολή εκτέλεσης» - ουσιαστικά παύση της ποινής - έως ότου επιλυθεί πλήρως η υπόθεση.

«Στις 26 Μαρτίου 2023, στον Αγώνα MotoGP του Grande Premio Tissot de Portugal, οι Αγωνοδίκες της FIM για το MotoGP επέβαλαν ποινή για διέλευσης μεγάλου γύρου στον κ. Marc Marquez, αναβάτη #93. Στις 28 Μαρτίου 2023, η ίδια Επιτροπή, γνωστοποίησε την Εφαρμογή της Κύρωσης που επιβλήθηκε στον αναβάτη για να διευκρινίσει το εύρος της εφαρμογής της.

Μετά την προσφυγή του αναβάτη και της Ομάδας HRC - Repsol Honda κατά της Εφαρμογής της Κύρωσης, οι Διαχειριστές Εφέσεων της FIM αποφάσισαν να παραπέμψουν την υπόθεση στο Εφετείο του MotoGP στις 29 Μαρτίου 2023.
Ως αποτέλεσμα, το Εφετείο ενέκρινε το αίτημα αναστολής της εκτέλεσης της Αίτησης Κύρωσης που υπέβαλαν οι Εφέτες.»

Έτσι και με συνοπτικές διαδικασίες, στις 12 Απριλίου 2023 εκδόθηκε απόφαση με την οποία χορηγήθηκε η αναστολή εκτέλεσης της Αίτησης Κύρωσης και κοινοποιήθηκε αυθημερόν στους Εφέτες. Η τελική απόφαση επί της προσφυγής θα προκύψει εν ευθέτω χρόνω.

Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
25.769
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

O Marc Marquez χάνει και τον αγώνα της Jerez​

dfae6cf9969e6ce50bdc42e13b52982f_XL.jpg

Κάκιστο το ξεκίνημα της χρονιάς για τον Mar Marquez, ο οποίος πιθανόν βλέπει ακόμα μία ευκαιρία για τίτλο να κάνει φτερά.

Σύμφωνα με επίσημες ανακοινώσεις που δημοσιεύθηκαν πριν λίγη ώρα, και επίσημα ο Marc Marquez δεν θα συμμετάσχει στον αγώνα MotoGP στην Jerez, κατά το τριήμερο 28-30 Μαΐου. Θα τον αντικαταστήσει ο Iker Lecuona, ο οποίος έχει ήδη εμπειρία από τα MotoGP και την ομάδα της Tech3 KTM.

Ο Marc Marquez υπεβλήθη σε εγχείρηση για το κάταγμα στο χέρι του, μετά από το πρώτο αγωνιστικό Σαββατοκύριακο του 2023 και, παρά την επιτυχία της επέμβασης, ο Ισπανός και η ομάδα του αποφάσισαν να μην πάρουν ρίσκα και να μείνουν εκτός αγωνιστικής δράσης, για μία ακόμη φορά. Τώρα, ο Ισπανός αναβάτης στοχεύει σε πιθανή συμμετοχή του, στο Grand Prix της Γαλλίας, στις 14 Μαΐου.

Οι περιπέτειες του Marc Marquez δεν έχουν τελειώσει – και αξίζει κάπου εδώ, να σημειώσουμε ότι όλα ξεκίνησαν το 2020, ακριβώς στην πίστα της Jerez, όταν και ο Marc Marquez είχε την σοβαρότατη πτώση και τον τραυματισμό στο χέρι του, η ανάρρωση από τον οποίο τον πήγε τόσο πίσω στην καριέρα του…

Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
25.769
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
jrb1543-scaled.gallery_full_top_lg.jpg

Το Εφετείο MotoGP εξέδωσε την τελική του απόφαση σχετικά με την εφαρμογή της ποινής στην υπόθεση του Marc Marquez. Η δημοσίευση της FIM ήταν ξεκάθαρη:

"Μετά την προσωρινή απόφαση του Εφετείου MotoGP που εκδόθηκε στις 12 Απριλίου 2023 με την οποία χορηγήθηκε η αναστολή εκτέλεσης της ποινής που επιβλήθηκε στον Marc Marquez, το Δικαστήριο έπρεπε να αποφασίσει επί της ουσίας της υπόθεσης, λαμβάνοντας υπόψη, μεταξύ άλλων, την προσφυγή που υποβλήθηκε από τον Marc Marquez και την ομάδα HRC – Repsol Honda Team στις 17 Απριλίου 2023.

Το Δικαστήριο αποφάσισε να ακυρώσει την Αίτηση της Κύρωσης που επιβλήθηκε στον Marc Marquez, η οποία είχε εκδοθεί από την Επιτροπή Αγωνoδικών FIM MotoGP σε σχέση με την αρχική κύρωση.

Το Δικαστήριο έκρινε ότι η ποινή για διπλό μεγάλο γύρο που επιβλήθηκε στον Marc Marquez από την FIM κατά τη διάρκεια του αγώνα MotoGP της Πορτογαλίας που πραγματοποιήθηκε στις 26 Μαρτίου 2023, εκτίθηκε από τη μη συμμετοχή του αναβάτη στον αγώνα MotoGP της Αργεντινής του 2023.

Ως εκ τούτου, ο Marc Marquez επιτρέπεται να αγωνιστεί στον επόμενο αγώνα στον οποίο θα μπορεί να συμμετάσχει, χωρίς καμία περαιτέρω κύρωση.

Πηγη www.motograndprix.gr
 

KostasT

old member
Δημοσιεύσεις
4.385
Περιοχή
Αθηνα
Μοτοσυκλέτα
Honda CBF1000FA
Honda SH300i
Όνομα
Δες nickname
Σώωωπα.
Καλα...σωπαινω αλλα οπως λεει και μια τραγουδιαρα ψυχη και ταιριαζει για τον επομενο αγωνα του ΜΜ...."κανε στην ακρη να περασω αποψε θα σε ξεπερασω" για να μην πεσω πανω σου Tooth
Α ρε Νικολα....πολλα τα λ7
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
25.769
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Σώωωπα.
Καλα...σωπαινω αλλα οπως λεει και μια τραγουδιαρα ψυχη και ταιριαζει για τον επομενο αγωνα του ΜΜ...."κανε στην ακρη να περασω αποψε θα σε ξεπερασω" για να μην πεσω πανω σου Tooth
Α ρε Νικολα....πολλα τα λ7
Βισμα και στο MotoGP τη πουτανα μου μεσαToothTooth
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
25.769
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Ο Marc Marquez δημοσιοποίησε την σχέση του στα social media​





Γνωστό μοντέλο και content creator, η εκλεκτή της καρδιάς του 8άκις πρωταθλητή.

O Marc Marquez απασχολεί διαρκώς την αγωνιστική επικαιρότητα, είτε κερδίζει πρωταθλήματα, είτε όχι. Ωστόσο, ο 30χρονος Ισπανός δεν έχει δημοσιοποιήσει ποτέ λεπτομέρειες από την προσωπική του ζωή. Μάλλον φτάσαμε και σε αυτό το σημείο, καθώς ο Marquez προχώρησε σε δημοσιεύσεις, στις οποίες αφήνει να εννοηθεί ότι βρίσκεται σε σχέση και μάλιστα σοβαρή.

Το κορίτσι, είναι η 26χρονη Gemma Pinto, η οποία είναι μοντέλο και content creator. Τις τελευταίες ώρες, ο Marc Marquez έχει δημοσιεύσει, στο προφίλ του στο Instagram, μία σειρά ιστοριών στις οποίες έχει «ταγκάρει» την νεαρή Pinto, μία από τις οποίες δείχνει τα χέρια τους και ένα δαχτυλίδι – φανερώνοντας, αν μη τι άλλο, σοβαρές προθέσεις στην σχέση.

Για να δούμε, θα δούμε και την Pinto στα paddock, όπως βλέπουμε ήδη τις σχέσεις άλλων αναβατών όπως π.χ. την Domizia Castagnini, την μνηστή του Pecco Bagnaia; Είναι σίγουρο, εδώ και πολύ καιρό, ότι οι αθλητές αυτού του βεληνεκούς, δεν κάνουν τίτλους μόνο με τα επιτεύγματα τους…

Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
25.769
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Marc Marquez - Διανύει το μεγαλύτερο διάστημα χωρίς νίκες στην καριέρα του​

7e74c1a455b0ca0a06f1f7010a795b5a_XL.jpg

Το 2021 έφερε 3 νίκες, αλλά από τότε ο Marquez δεν έχει ξανανέβει στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου.

Η περιπέτεια του Marc Marquez συνεχίζεται. Το 2020 είναι πλέον 3 χρόνια μακριά, όμως ο τραυματισμός του στον αγώνα της Jerez εκείνη την χρονιά έχει επηρεάσει όλα όσα έχουν ακολουθήσει. Ο Marc Marquez δεν έχει κερδίσει αγώνα εδώ και 595 ημέρες, κάτι που σηματοδοτεί το μεγαλύτερο χρονικό διάστημα που έχει μείνει χωρίς νίκη, από την στιγμή που κέρδισε για πρώτη φορά. Αξίζει να σημειώσουμε εδώ ότι, από το ντεμπούτο του Marquez το 2008 μέχρι και την πρώτη του νίκη, το 2010, πέρασαν 784 ημέρες.

Με 85 νίκες στην καριέρα του, ο Marc Marquez έχει την 4η θέση στην λίστα με τους πιο νικηφόρους αναβάτες όλων των εποχών. Τον ξεπερνούν οι Giacomo Agostini (122), Valentino Rossi (115) και Angel Nieto (90). Μετά από τον τραυματισμό του το 2020, ο Marquez θα επέστρεφε στις νίκες το 2021, πετυχαίνοντας 3: Στην πίστα του Sachsenring στην Γερμανία, στο COTA της Αμερικής αλλά και στο Misano. Εν τω μεταξύ, έχουν ήδη ξεκινήσει οι κουβέντες και τα σενάρια, για το επόμενο επαγγελματικό βήμα του Marquez, ενώ η αποχώρηση του από την Honda μετά την λήξη του 4ετούς συμβολαίου του, θεωρείται από πολλούς δεδομένη...

Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
25.769
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Santi Hernandez: Από το 0 έως το 10 ο Marquez είναι στο 20
Η Honda στο 5


Η Honda συνεχίζει να βρίσκεται σε ένα δύσκολο σημείο της πορείας της. Η νίκη του Alex Rins στο Austin ήταν ένα μεμονωμένο επεισόδιο και ο Marc Marquez ζορίζεται επίσης να πετύχει καλά αποτελέσματα. Ο Santi Hernandez, ο οποίος αρχιμηχανικός του Marc, έχει πλήρη επίγνωση της κατάστασης και μίλησε για αυτό εκτενώς σε μια συνέντευξη με τον Nico Abad στο κανάλι του στο YouTube.

Ο Ισπανός δεν έχει αυταπάτες όσον αφορά την μάχη για τον τίτλο το 2023: "Είναι πολύ δύσκολο, χάσαμε τρία Grand Prix και δεν πήραμε βαθμούς ούτε στο Portimao ούτε στο Le Mans", συνόψισε την τρέχουσα κατάσταση. "Είναι πολύ περίπλοκο, αλλά με έναν αναβάτη όπως ο Marc η νοοτροπία είναι πάντα να κάνεις το καλύτερο δυνατό. Είμαι ρεαλιστής, δεν είμαστε σε επίπεδο να παλεύουμε για τη νίκη σε κάθε Grand Prix, αλλά έχουμε τον καλύτερο αναβάτη και όλα μπορούν να συμβούν. Στόχος μας είναι να μένουμε μπροστά κάθε Σαββατοκύριακο, όχι να σκεφτόμαστε τον τίτλο".

Ο Marquez τα δίνει όλα και ο Santi έχει αναγνωρίσει την αξία του.

"Από το μηδέν έως το 10, έχω έναν αναβάτη που βρίσκεται στο 20. Η μοτοσυκλέτα; Αυτή τη στιγμή δεν είναι 10, είναι 5, δεν μπορούμε να κερδίσουμε, ζοριζόμαστε, μπορούμε να το δούμε με όλους τους αναβάτες, όχι μόνο με τον Marc. Βλέπουμε πόσο πρέπει να ρισκάρει στον αγώνα για να μείνει μπροστά. Πρέπει να είμαι ειλικρινής στην κρίση μου για να μπορέσω να βελτιώσω τη μοτοσυκλέτα", είπε.
Κάτι λείπει από την RC213V και αυτό έχει αφήσει τους Ιάπωνες πίσω από τους ανταγωνιστές τους.

"Ο Marc το εξήγησε πολύ καλά: υπάρχει έλλειψη τελικής ταχύτητας, επιτάχυνσης και σταθερότητας στο φρενάρισμα", ήταν η απάντηση του Hernandez. "Ο Marquez κάνει πράγματα που δεν του επιτρέπει η μοτοσυκλέτα, όπως στο Le Mans, έπεσε αλλά η προσπάθεια είναι στο δικό του DNA, είναι αυτό που τον έκανε να κερδίσει τόσα πολλά. Έχει ήδη δείξει ότι έχει την ίδια ταχύτητα και την ίδια επιθυμία όπως πάντα".

Ο Ισπανός 8 φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής είναι ο πρώτος άνθρωπος που κάνει προσπάθεια να ξαναβρεθεί στην κορυφή.

"Δεν ζητά μια μοτοσυκλέτα που μόνο αυτός μπορεί να οδηγήσει, αλλά όλοι", υπογράμμισε ο αρχιμηχανικός. "Το βλέπουμε με τη Ducati: το να έχεις 8 αναβάτες που πηγαίνουν γρήγορα στην ίδια μοτοσυκλέτα σε βοηθά να βελτιωθείς. Θέλει να βελτιώσει τους τομείς όπου δυσκολευόμαστε, ξέρει πώς να προσαρμόζεται στα προβλήματα και να τα κρύβει, αλλά για να το κάνει αυτό πρέπει να ρισκάρει.

Δεν είναι όλοι πρόθυμοι να το κάνουν. Νομίζω ότι η Honda έχει τη δυνατότητα να αλλάξει, είναι οι πρώτοι που ενδιαφέρονται να το κάνουν. Η Ducati και η Aprilia έκαναν ένα σημαντικό βήμα μπροστά και εμείς και η Yamaha είμαστε λίγο πίσω".

Με την αεροδυναμική και τις συσκευές ρύθμισεις ύψους, το MotoGP πλησιάζει όλο και περισσότερο τη Formula 1, με την έννοια ότι το όχημα έχει ολοένα μεγαλύτερη σημασία.

'Νομίζω ότι το άθλημά μας είναι τεχνολογικό και πρέπει να προσαρμοστείς σε νέα πράγματα", είπε ο Santi. "Τούτου λεχθέντος, προτιμούσα τους αγώνες στους οποίους ο αναβάτης έκανε τη διαφορά περισσότερο από τη μοτοσυκλέτα. Μιλάω για την εποχή του Valentino, του Stoner, του Pedrosa, του Lorenzo. Τώρα η μοτοσυκλέτα είναι πιο σημαντική, αλλά ο αναβάτης μπορεί ακόμα να κάνει τη διαφορά, όπως δείχνει ο Marc".

Πηγη www.motograndprix.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
25.769
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Δηλώσεις-βόμβα Lorenzo: Ο Marquez θα πάει στην Ducati​

34be8549441c60f3b5b9a0a9c786e992_XL.jpg

O παλαίμαχος πλέον Jorge Lorenzo απολαμβάνει να λέει την γνώμη του για το MotoGP και η τελευταία τοποθέτηση του, αφορά τον Marc Marquez και το επαγγελματικό μέλλον του.

Μόλις εχθές, σας γράφαμε στο ανάλογο άρθρο μας, την πιθανότητα να μεταβεί στην Ducati ο Marc Marquez, μετά από την λήξη του συμβολαίου του με την Repsol Honda. Σήμερα, διαβάζουμε τις δηλώσεις του επί ενός διαστήματος ομόσταυλου του Marc Marquez, Jorge Lorenzo, για το θέμα.

Ο Lorenzo είχε περάσει τις δικές του μεταγραφικές περιπέτειες, μετά την αποχώρηση του από την Yamaha το 2016, ενώ αποσύρθηκε από την ενεργό δράση στους αγώνες το 2019, μετά από μόλις μία χρονιά στην Repsol Honda.

Για τον Marquez, ο Lorenzo δήλωσε: «Πιστεύω ότι θα πάει στην Ducati. Θα πάρει μια προσφορά που δεν θα του αρέσει, αλλά θα την δεθχεί. Δεν ξέρω αν θα είναι στην εργοστασιακή ή σε κάποια δορυφορική ομάδα, αλλά μετά από 3 ή 4 χρόνια χωρίς νίκες, θα θέλει να κερδίσει ξανά. Θα είναι 31-32 χρονών, οι νέοι είναι δυνατοί, αλλά ο Marquez είναι αυτός που είναι».

Ο Jorge έδωσε την άποψη του και για το ποιος θα είναι ο επόμενος παγκόσμιο πρωταθλητής και, παραδόξως, δεν πιστεύει στον Pecco Bagnaia! «Ο Martin ή ο Bastianini, θα είναι σίγουρα αναβάτης της Ducati» είπε.

Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
25.769
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Marc Marquez: Ώρα να επιστρέψουμε στη δουλειά

Ήταν στην πίστα του Mugello την περασμένη σεζόν που ο Marc Marquez ανακοίνωσε ότι θα αποσυρόταν από τους αγώνες για να υποβληθεί σε μια τέταρτη χειρουργική επέμβαση στο χέρι.
Η περίπλοκη διαδικασία αποδείχθηκε επιτυχημένη και ο Marquez έφτασε εγκαίρως για τον φετινό πρώτο γύρο της σεζόν στο Portimao στην καλύτερη φυσική του κατάσταση από το αρχικό κάταγμα του βραχίονα στη Jerez το 2020.
Όμως δεν κράτησε πολύ. Μετά από ένα βάθρο στον αγώνα Sprint, ο Marquez συγκρούστηκε με τον Miguel Oliveira νωρίς στον κύριο αγώνα, σπάζοντας τον αντίχειρά του.

Ο περίπλοκος τραυματισμός τον κράτησε εκτός δράσης μέχρι το Le Mans, όπου συνέχισε από εκεί που σταμάτησε ως ο κορυφαίος αναβάτης της Honda, παλεύοντας για το βάθρο με το νέο πλαίσιο της Kalex για να πάρει την πέμπτη θέση στον αγώνα Sprint, πριν από μια πτώση στα τελευταία στάδια ενώ βρισκόταν 3ος στον κύριο αγώνα.

Και ενώ ο Alex Rins έσπασε την "κατάρα" έλλειψης νίκης της Honda νωρίτερα φέτος στην C.O.T.A., ο Marquez δεν έχει σταθεί στο υψηλότερο σκαλί από το Misano το 2021. Η ημέρα του αγώνα στο Mugello θα είναι 595 ημέρες από εκείνη τη νίκη, σύμφωνα με τα επίσημα στατιστικά του MotoGP.

"Ώρα να επιστρέψουμε στη δουλειά", ανέφερε ο Marquez οδεύοντας στο Mugello. "Ξεκινάμε στο Mugello που είναι πάντα ένα πολύ απαιτητικό Σαββατοκύριακο, η πίστα είναι πολύ γρήγορη και ρέουσα. Είχα μερικές σπουδαίες μάχες εκεί στο παρελθόν και το να πιέζεις την τελική ταχύτητα μιας μοτοσυκλέτας MotoGP στην ευθεία είναι πάντα απολαυστικό".

"Πρέπει φυσικά να δούμε τι είναι δυνατό αυτό το Σαββατοκύριακο και να δούμε τι μπορούμε να κάνουμε μαζί με την ομάδα για να πάρουμε το μέγιστο από τη μοτοσυκλέτα και να συνεχίσουμε να προσπαθούμε να κάνουμε βήματα μπροστά".

Ο νέος ομόσταυλος του Marquez, Joan Mir, δεν έχει καταφέρει να μπει ακόμη στην πρώτη δεκάδα ως αναβάτης της Repsol Honda και παραδέχτηκε στο Le Mans ότι αισθάνεται «φοβισμένος» από την παρούσα κατάστασή του, προσθέτοντας:

"Είναι πολύ δύσκολο για έναν αναβάτη σαν εμένα να δει τον εαυτό μου στη θέση που είμαι. Το κίνητρό μου [είναι] να κερδίζω αγώνες και να παίρνω βάθρα. Αυτό είναι που μου δίνει «καύσιμο». Πάει καιρός που δεν έχω αυτό το καύσιμο. Οπότε το χρειάζομαι".
Ο πρώην αναβάτης της Suzuki ελπίζει ότι τα 3 συνεχόμενα Grand Prix θα επιταχύνουν την πρόοδό του στην RC213V.

"Ο πολύς χρόνος στη μοτοσυκλέτα είναι κάτι που περιμένω με ανυπομονησία καθώς πιστεύω ότι μπορούμε να συνεχίσουμε να κάνουμε πρόοδο και να ξεκλειδώσουμε αυτό που μας έλειπε", είπε. "Το Mugello είναι ο πρώτος από τους τρεις διαδοχικούς αγώνες, ήμουν στο βάθρο εκεί το 2021 και είναι μια θεαματική πίστα. Μέγιστη προσπάθεια, μέγιστη εστίαση και μέγιστη αποφασιστικότητα".

Πηγη www.motograndprix.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
25.769
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Marc Marquez: Πολλοί δυνατοί αναβάτες δεν τα κατάφεραν στην Repsol Honda
Δεν μπορούμε να κρύψουμε την αλήθεια


H Honda περνάει αυτή τη στιγμή μια πολύ κακή σεζόν, βλέποντας τρεις από τους τέσσερις αναβάτες της να μην συμμετέχουν λόγω τραυματισμού στο πιο πρόσφατο Grand Prix στο Assen.

Μπορεί ο Μarc Marquez να έχει κερδίσει και τα έξι του Πρωταθλήματα στη μεγάλη κατηγορία με τη Honda, αλλά έχει δει επίσης μια σειρά από κορυφαίους αναβάτες με υψηλή βαθμολογία να μην τα καταφέρνουν δίπλα του.

"Έχω δει ότι όλα αυτά τα χρόνια σπουδαίους αναβάτες όπως ο Dani Pedrosa, ο Jorge Lorenzo, ο αδελφός μου Alex Marquez, ο Pol Espargaro, ο Joan Mir… έχουν περάσει από εδώ και κανένας δεν έχει πετύχει τα αναμενόμενα αποτελέσματα στην ομάδα Repsol Honda", ανέφερε. στην AS.
"Και εκεί πρέπει να αξιολογήσουμε το γιατί".

Ο Pedrosa είναι ο πιο επιτυχημένος αναβάτης MotoGP χωρίς πρωτάθλημα. Ήταν ο πρώτος ομόσταυλος του Marquez όταν ο τελευταίος κατέκτησε τον τίτλο το 2013 ως rookie.
Ο τρεις φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής, Jorge Lorenzo, τελείωσε την καριέρα του δίπλα στον Marquez, σε μια σεζόν που ήταν στην καλύτερη περίπτωση απογοητευτική.
Ο αδερφός του Marquez, Alex, με τη σειρά του φαίνεται ανανεωμένος από τότε που έφυγε από την LCR Honda και πήγε στην Gresini Ducati φέτος.
Ο Pol Espargaro τερμάτισε 16ος τη χρονιά πέρυσι και αντικαταστάθηκε από τον Παγκόσμιο Πρωταθλητή του 2020, Joan Mir, ο οποίος έχει ολοκληρώσει μόνο ένα Grand Prix αυτή τη σεζόν.

"Δεν μπορείς να κρύψεις την πραγματικότητα", συνέχισε ο Marquez. "Όπως δεν έκρυψα την πραγματικότητα όταν τραυματίστηκα και είπα ότι με αυτή τη μοτοσυκλέτα θα μπορούσαν να κάνουν μερικά παραπάνω πράγματα, αλλά ήμουν περιορισμένος".

"Η δουλειά μου μέσα στην ομάδα είναι να προσπαθήσω να συνεχίσω να εργάζομαι για να παρέχω όσο το δυνατόν περισσότερες πληροφορίες και έτσι να αξιοποιώ στο έπακρο κάθε κατάσταση".

"Φέτος ήρθα στο Portimao μετά από μια από τις καλύτερες προετοιμασίες μου. Μια από τις πιο σταθερές που είχα σε όλες τις πτυχές, και τότε ήταν που ένιωσα τόσο δυνατός που προσπάθησα να αγνοήσω αυτή την πραγματικότητα και να παλέψω ενάντια σε έναν τοίχο".

"Και αυτό έκανα. Ξεκίνησα με μεγάλο ενθουσιασμό, πήρα πολλά ρίσκα και υπήρξαν πολλές πτώσεις, σε τέσσερις μόλις μήνες είχα πολλούς τραυματισμούς".

"Πρέπει να σταματήσω, να ξαναφτιάξω τον εαυτό μου σωματικά και ψυχικά, γιατί βρίσκομαι σε μια από τις χειρότερες στιγμές της αθλητικής μου καριέρας, να απαλλαγώ από τον τραυματισμό".

Ο Marquez δεν κατάφερε να ολοκληρώσει ούτε έναν Κυριακάτικο αγώνα το 2023, μια χρονιά που αμαυρώθηκε από πολλαπλές βαριές πτώσεις που προκλήθηκαν εν μέρει από τις προσπάθειές του να παρακάμψει τα προβλήματα της μοτοσυκλέτας.

Πηγη www.motograndprix.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
25.769
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Πρόεδρος HRC / M.Marquez - «Άμα θες να φύγεις, φύγε..»​

09f2aa547498cfcbd97a9fb6bb88e942_XL.jpg

Η σχέση του ιαπωνικού εργοστασίου με τον Ισπανό πολυπρωταθλητή μάλλον περιγράφεται απόλυτα με το στιχάκι του τίτλου.

Και αυτό γιατί το «Μυρμήγκι» μπορεί να μην απορρίπτει απόλυτα προσφορές άλλων κατασκευαστών, αλλά τόνισε ότι επί του παρόντος επικεντρώνεται στη βελτίωση της απόδοσής του στη Honda, χωρίς ποτέ να ανοίγει πλήρως τα χαρτιά για το μέλλον του.

Ο πρόεδρος της Honda Racing Corporation από την άλλη, Koji Watanabe, κλήθηκε να σχολιάσει την πιθανή αποχώρηση του Ισπανού από την ομάδα. Εδώ είναι το τι είπε σχετικά με το θέμα, όπως αναφέρεται στην ιαπωνική έκδοση του Motorsport.com:

«Φυσικά και θέλουμε να τον κρατήσουμε μαζί μας, αλλά στο τέλος της ημέρας είναι αυτός που αποφασίζει. Κι αν αποφασίσει να φύγει, δεν θα τον κρατήσουμε. Νομίζω ότι πρέπει να του δείξουμε βελτιώσεις αν θέλουμε να μείνει. Η Honda δεν του ζητά απλώς να συνεχίσει.»

Όλα αυτά ενώ ο Marc εργάζεται σε βελτιώσεις στη μοτοσυκλέτα που ο Watanabe ελπίζει να επιλέξει (ο Marquez) για να συνεχίσει. Ο διευθυντής ομάδας της Repsol Honda, Alberto Puig, δήλωσε πρόσφατα επίσης ότι: «Η Honda δεν είναι το είδος της εταιρείας που δέχεται ανθρώπους που δεν θέλουν να είναι εκεί», ένα άλλο σημάδι ότι τίποτα δεν δεσμεύει τον Marquez με τη Honda... εκτός από τον εαυτό του, αν είναι δική του επιθυμία.
 
Top Bottom