Δες εδώ να μαθαίνεις!!!
Και όχι μόνο Βαγγέλη, μακάρι να τις βλέπαμε όλες τις εταιρείες !Άσχετο: η Harley φαίνεται να αποφάσισε να κάνει το πρώτο καλό βήμα. Πόσο ωραίο θα ήταν να βλέπαμε και ανταγωνιστικές αμερικάνικες Supersport στις μεγάλες διοργανώσεις...
Ποτε οι Αμερικανοι η μαλλον σχεδον ποτε, δεν ηταν στα top των μηχανοκινητων.Άσχετο: η Harley φαίνεται να αποφάσισε να κάνει το πρώτο καλό βήμα. Πόσο ωραίο θα ήταν να βλέπαμε και ανταγωνιστικές αμερικάνικες Supersport στις μεγάλες διοργανώσεις...
Νομίζω είναι καθαρά θέμα σωβινισμού!Ποτε οι Αμερικανοι η μαλλον σχεδον ποτε, δεν ηταν στα top των μηχανοκινητων.
Απο Formula 1, WRC, Motogp κλπ.
Τη μοτοσυκλέτα την οδηγάς μόνο με counter steering υπάρχουν δύο επιλογές ή το μαθαίνεις να το κάνεις συνειδητά ή ασυνείδητα... όταν το κάνεις συνειδητά μπορείς να βελτιώσεις την τεχνική σου.....Δεν εχετε πιασει το νοημα του νηματος παντως.
Ξερω....ειναι ταμπου...μην θεωρηθει καποιος απ τα γραφομενα του ως κουλατζα..
Εγω το συνεχιζω ... γι αυτους που συμμετεχουν με σχολια, και οχι με φωτογραφιες
Στο βιντεακι βλεπουμε αργες ταχυτητες με μεγαλες κλισεις , countersteering (ετσι δειχνει) και το σωμα απ την αλλη στο φουλ.....μεχρι και ο κωλος βγαινει απ την αλλη
Ο drake ειπε και συμφωνω, οτι ταχυτητες των 30-40 χλμ δεν επαρκουν να κρατησουν τη μοτο πλαγιασμενη, ειδικα αν ειναι βαρια.
Βουταει μεσα.
Ξαναρωταω ...(μαλιασε η γλωσσα μου)
Ανηφορικες φουρκετες...
κανετε countersteering ?
το σωμα ειναι στην ιδια κλιση με τη μοτο?
Όλες οι φουρκέτες θέλουν ροή, είτε ανηφόρες είτε κατηφόρες, δεν παλεύεις με γραμμές ή γκάζι ,η μηχανή πάει μόνη της...
Αυτό Θάνο νομίζω ότι σε οδηγεί σε μη καλό έλεγχο της μοτοσυκλέτας και πιθανότητα πτώσης. Καλύτερα σε όρθια θέση και λιγότερα χιλιόμετρα στην είσοδο της στροφής παρά το σώμα αντίθετα. Αυτό που νομίζω ότι παθαίνουμε οι πιο πολλοί είναι η αίσθηση φόβου όταν πλαγιάζουμε την μοτό σκεπτόμενοι αν κρατάνε τα λάστιχα ή αν είναι καλή η άσφαλτος. Σε πιο μικρή ηλικία δεν είχα την αίσθηση του φόβου και έμπαινα στις στροφές με αρκετή κλίση τώρα φυλάγομαι σκεπτόμενος ότι ο γέρος πάει ή από πέσιμο ή από χέσι...γώ κάνω και το άλλο σε κλειστές στροφές ή πέταλα κλειστά σε ανάβαση , που γέρνεις την μηχανή κατά την στροφή αλλά το κορμί αντίθετα από την μηχανή !
Ποτε οι Αμερικανοι η μαλλον σχεδον ποτε, δεν ηταν στα top των μηχανοκινητων.
Απο Formula 1, WRC, Motogp κλπ.
εγω λεω....αν γυρεις τη μοτο με λιγα χλμ και καθεσαι πανω με την ιδια κλιση...η εχεις και το κεφαλι πιο μεσα ακομα...Αυτό Θάνο νομίζω ότι σε οδηγεί σε μη καλό έλεγχο της μοτοσυκλέτας και πιθανότητα πτώσης. Καλύτερα σε όρθια θέση και λιγότερα χιλιόμετρα στην είσοδο της στροφής παρά το σώμα αντίθετα. Αυτό που νομίζω ότι παθαίνουμε οι πιο πολλοί είναι η αίσθηση φόβου όταν πλαγιάζουμε την μοτό σκεπτόμενοι αν κρατάνε τα λάστιχα ή αν είναι καλή η άσφαλτος. Σε πιο μικρή ηλικία δεν είχα την αίσθηση του φόβου και έμπαινα στις στροφές με αρκετή κλίση τώρα φυλάγομαι σκεπτόμενος ότι ο γέρος πάει ή από πέσιμο ή από χέσι...
εγω λεω....αν γυρεις τη μοτο με λιγα χλμ και καθεσαι πανω με την ιδια κλιση...η εχεις και το κεφαλι πιο μεσα ακομα...
σε βλεπω να ριχνεις βουτια
και εγώ αυτό φοβαμε στις στροφές , αν η άσφαλτο φαίνεται γυαλί ή τα λάστιχα που δεν ξέρω τι ρόλο Βαράνε και ποσά χλμ είχε κάνει ο προηγούμενος ...Αυτό Θάνο νομίζω ότι σε οδηγεί σε μη καλό έλεγχο της μοτοσυκλέτας και πιθανότητα πτώσης. Καλύτερα σε όρθια θέση και λιγότερα χιλιόμετρα στην είσοδο της στροφής παρά το σώμα αντίθετα. Αυτό που νομίζω ότι παθαίνουμε οι πιο πολλοί είναι η αίσθηση φόβου όταν πλαγιάζουμε την μοτό σκεπτόμενοι αν κρατάνε τα λάστιχα ή αν είναι καλή η άσφαλτος. Σε πιο μικρή ηλικία δεν είχα την αίσθηση του φόβου και έμπαινα στις στροφές με αρκετή κλίση τώρα φυλάγομαι σκεπτόμενος ότι ο γέρος πάει ή από πέσιμο ή από χέσι...
Αυτό ακριβώς έλεγα ότι με αυτή την κίνηση μπορεί να νομίζεις ότι μπαίνει πιο εύκολα στην στροφή αλλά στην ουσία δεν έχεις τον έλεγχο της μοτοσυκλέτας κατά την γνώμη μου.και εγώ αυτό φοβαμε στις στροφές , αν η άσφαλτο φαίνεται γυαλί ή τα λάστιχα που δεν ξέρω τι ρόλο Βαράνε και ποσά χλμ είχε κάνει ο προηγούμενος ...
Εννοώ αυτό εδώ αν δεν έγινα κατανοητός πριν .. όσο φαίνεται απτις φωτό
View attachment 31655View attachment 31656
Ααα ωραία !!! Δεν ξέρω να σου πω την αλήθεια , μπορεί να εχεισ Δίκιο , Μου βγαίνει ασυναίσθητα σε κάποιες πολύ κλειστές στροφές , αλλά δεν το κάνω τόσο όσο αυτός στην φωτόΑυτό ακριβώς έλεγα ότι με αυτή την κίνηση μπορεί να νομίζεις ότι μπαίνει πιο εύκολα στην στροφή αλλά στην ουσία δεν έχεις τον έλεγχο της μοτοσυκλέτας κατά την γνώμη μου.
Έχουμε πει με τα παιδιά να πάμε ναμαστε καλά από ΣεπτέμβριοΗ λυση για να βελτιωσης την τεχνικη μπασιματος στην στροφη ειναι μια ΣΧΟΛΕΙΟ
Οσες σελιδες και να γραφτουν δεν αντικαθιστουν τον δασκαλο που θα δη το λαθο σου και θα το διορθωση
Για μένα φίλε το πιο καλό σχολείο είναι ο δρόμος και μόνο. Ο καθένας έχει τον δικό του τρόπο οδήγησης και καλό το σχολείο αλλά ο δρόμος και μόνο θα σου δείξει τα όρια σου. Αν πας με την μοτοσυκλέτα σου δυο τρείς φορές σε μια πίστα οδήγησης ώστε να μην έχεις τα ρίσκα του δημόσιου δρόμου θα καταλάβεις ποια είναι τα όρια σου και τι πρέπει να κάνεις για να βελτιωθείς. Προς θεού δεν λέω ότι θα βγεις μετά και θα πηγαίνεις σαν τον παλαβό αλλά θα νιώθεις καλύτερα τις δυνατότητες τις δικές σου και της μοτοσυκλέτας σου.Η λυση για να βελτιωσης την τεχνικη μπασιματος στην στροφη ειναι μια ΣΧΟΛΕΙΟ
Οσες σελιδες και να γραφτουν δεν αντικαθιστουν τον δασκαλο που θα δη το λαθο σου και θα το διορθωση
Ειναι καλο να πας, να σε δουν και να σου πουν αλλα αυτο δε σημαινει οτι αυτοματα βρηκες και τη λυση..Η λυση για να βελτιωσης την τεχνικη μπασιματος στην στροφη ειναι μια ΣΧΟΛΕΙΟ
Οσες σελιδες και να γραφτουν δεν αντικαθιστουν τον δασκαλο που θα δη το λαθο σου και θα το διορθωση