Περι BMW GS Αναγνωσμα!!

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.291
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Σαν ουδέτερος παρατηρητής το βρίσκω σαν το πιο όμορφο Gs από όλες τις αποψεις ... και αφού το λέω εγώ έτσι θα'ναι ....!Joy
 

apache

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
24.173
Ηλικία
60
Περιοχή
AΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
BMW R1200GSA
KOVE MAVERICK 500 X
Όνομα
Mανώλης
Περιοχή
Κορυδαλλός
Ήμουν έτοιμος για την Λίτσα, αλλά καβάλησα το καινούριο ΚΤΜ σήμερις στο Λαύριο και ξεραθηκα, μόλις με 23 χιλιαρικακια...
 

esel

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
17.171
Περιοχή
μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)
Μοτοσυκλέτα
BMW GS1200 ADV LC
Όνομα
Στελιος Τζιανετοπουλος
Περιοχή
μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)
Δεν ξέρω αν είναι προϊόν φωτοσοπ....αλλά βγήκε σε ιταλική σελίδα από bmw Milano......28400 το απλο....πόσο είπαμε θα πάει το αndve ;;;;
Πάει για τρελές πωλήσεις το v4 grand tourismo....


Στάλθηκε από το SM-N975F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

giamar

Αφραπογιαννος
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
19.419
Περιοχή
Λεπτοκαρυά Κατερίνη
Μοτοσυκλέτα
Voge 300 & Αστρέα Grand 100 σε μπλε
Όνομα
Γιαννης
Περιοχή
Pieria
Δεν ξέρω αν είναι προϊόν φωτοσοπ....αλλά βγήκε σε ιταλική σελίδα από bmw Milano......28400 το απλο....πόσο είπαμε θα πάει το αndve ;;;;
Πάει για τρελές πωλήσεις το v4 grand tourismo....


Στάλθηκε από το SM-N975F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Εδώ έχουμε και λίγο παραπάνω ΦΠΑ.
Άρα χαλλλλλαρα το 30+
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.533
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

BMW R 1300 GS Adventure 2024 - Πότε θα έρθει και πως θα είναι;​

585ca5707901e213b788acd57ac826eb_XL.jpg

Είναι λογικό, μετά την παρουσίαση της R 1300 GS, να ακολουθήσουν οι εικασίες και οι συζητήσεις, για το πώς θα είναι το «Adventure» μοντέλο –αν, πλέον, θα λέγεται έτσι.

Το BMW R 1300 GS 2024 σηματοδοτεί ένα σημείο καμπής της BMW όσον αφορά την προσέγγιση στο μοντέλο, καθώς ήρθε ελαφρύτερο και ισχυρότερο από το παρελθόν, άρα και πιο ικανό. Όμως, ακόμα δεν είδαμε την Adventure εκδοχή, η οποία πιθανόν θα δεσμεύσει και την πλειοψηφία των πωλήσεων, ακριβώς όπως συμβαίνει με το μοντέλο των 1.250 κυβικών αυτή την στιγμή.

Η παραπάνω εικόνα, αποτελεί μια «καλλιτεχνική» άποψη για το πώς θα μπορούσε να είναι το νέο μοντέλο, αν και μπορούμε ήδη να πούμε, ότι η συγκεκριμένη άποψη μάλλον απέχει αρκετά. Βασικότερο σημείο απόκλισης, η εμφάνιση ανεστραμμένου πιρουνιού αντί για Telelever μπροστά, κάτι που θα αποτελέσει μια τεράστια έκπληξη, αν φτάσει στο μοντέλο παραγωγής.

Σύμφωνα με ορισμένες πηγές, αυτό που θα δούμε στην σχεδίαση του νέου R 1300 GS Adventure, θα είναι ένα ακόμα «σοκ» που θα μας ξαφνιάσει, σε μεγαλύτερο βαθμό από ότι το R 1300 GS! Λέγεται ότι η μοτοσυκλέτα «είναι γωνιώδης σαν κατασκευή με Lego». Ακόμα κάτι που αξίζει να θυμίσουμε, είναι ότι η μοτοσυκλέτα μπορεί και να μην λέγεται καν Adventure! Η BMW έχει κατοχυρώσει το όνομα R 1400 GS και το σενάριο χρήσης του, στο «upscale» νέο μοντέλο, είναι υπαρκτό.

Πηγή/φωτογραφία
 

dadrider3

new member
Δημοσιεύσεις
75
Ηλικία
48
Περιοχή
Αθήνα
Μοτοσυκλέτα
FJR1300A 2013
Όνομα
Δημήτρης
Δεν ξέρω αν είναι προϊόν φωτοσοπ....αλλά βγήκε σε ιταλική σελίδα από bmw Milano......28400 το απλο....πόσο είπαμε θα πάει το αndve ;;;;
Πάει για τρελές πωλήσεις το v4 grand tourismo....


Στάλθηκε από το SM-N975F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Μπείτε στο site της BMW στην Ελλάδα και τα έχει όλα αναλυτικά. Τιμές, εξοπλισμό, τα πάντα! Μην ψαχνετε στα σαιτ εξωτερικού.
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.533
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

BMW R 1300 GS 2024 – Εμφανίστηκαν ήδη αυτοκόλλητα και αξεσουάρ!​


Η εξατομίκευση της εκάστοτε μοτοσυκλέτας μπορεί να πάρει τη μορφή… αγώνα ταχύτητας, με τις Rubberdust και Hepco & Becker να έχουν ήδη προτάσεις για την πολυσυζητημένη επερχόμενη γερμανίδα.

Είχαμε ξαναδεί εδώ τη Rubberdust, γνωστή για τα ιδιαίτερα και όμορφα σετ γραφικών της, η οποία πλέον συμπράττει με τη Hepco & Becker, παρουσιάζοντας concepts για το πως θα μπορούσε να αλλάξει η μορφή του νέου R 1300 GS και με την απλή προσθήκη αυτοκόλλητων ή και εξοπλισμού ταξιδιού, όπως πλαϊνές βαλίτσες, tankbag κτλ

Περισσότερα στο video και τη συλλογή εικόνων που ακολουθούν.

 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.533
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

BMW Motorrad Vario σύστημα βαλιτσών για τη νέα R1300GS​




Με δύο σκληρές πλαϊνές βαλίτσες και μια κεντρική top case, η BMW Motorrad παρουσιάσει το νέο επίσημο αξεσουάρ για ατελείωτα ταξίδια.
Η νέα γενιά BMW R1300GS είναι εδώ, πλήρως ανανεωμένη, ισχυρότερη από ποτέ και εξοπλισμένη με την τελευταία λέξη της τεχνολογίας για να υπηρετήσει τον τουρισμό σε κάθε είδους έδαφος και συνθήκες.

Το σύστημα αποσκευών Vario της BMW Motorrad ανανεώνεται επίσης για να συνοδεύσει τη νέα GS στις μελλοντικές της περιπέτειες, αποτελούμενο από ένα πλήρες τριβάλιτσο: δύο πλαϊνές και μια κεντρική βαλίτσα.

P90527407 highRes




Η BMW επανασχεδίασε το σύστημα Vario με ανοδιωμένες αλουμινένιες επιφάνειες εξωτερικά, αλλά και νέες ηλεκτρικές ανέσεις. Ο χώρος των βαλιτσών είναι φωτιζόμενος και περιλαμβάνει δύο παροχές φόρτισης USB-A με ισχύ έως 15 W (5 V / 3 A) στην κεντρική και στην αριστερή Vario βαλίτσα.

Επιπλέον, οι κλειδαριές και των τριών βαλιτσών ενσωματώνονται στο στάνταρ ασύρματο κλειδί της μοτοσυκλέτας ώστε το άνοιγμά τους να γίνει παιχνιδάκι με το πάτημα ενός κουμπιού, αλλά διατηρούνται και τα φυσικά τους κλειδιά για παν ενδεχόμενο – λ.χ. απώλειας του ασύρματου κλειδιού.
P90527408 highRes

Συνολικά το σύστημα Vario προσφέρει έως 96 λίτρα αποθηκευτικού χώρου, καθώς και οι τρεις βαλίτσες διαθέτουν ένα σύστημα αυξομείωσης του όγκου τους χωρίς συγκεκριμένα βήματα ώστε να προσαρμόζονται ακριβώς στις εκάστοτε απαιτήσεις. Μάλιστα το νέο σύστημα ρύθμισης του όγκου είναι πλέον πιο εύκολο στη χρήση καθώς ο χειρισμός του γίνεται μέσω ενός περιστροφικού κομβίου.

Ο ελάχιστος διαθέσιμος όγκος των πλευρικών βαλιτσών Vario μετρά 49 λίτρα αθροιστικά, ενώ η επέκτασή τους προσθέτει περίπου 5.5 λίτρα σε κάθε μια εκ των δύο. Επιπλέον, το top case χωρά 28 λίτρα κατ’ ελάχιστο, επεκτεινόμενο έως τα 36 λίτρα, ενώ ο σχεδιασμός του προβλέπει αρκετό χώρο για να φιλοξενήσει το κράνος BMW Helmet GS από τα επίσημα αξεσουάρ της εταιρείας.
P90527404 highRes

Το μέγιστο βάρος που επιτρέπεται να φορτώσουν οι βαλίτσες Vario είναι 10 κιλά ανά πλευρά και 6 για την κεντρική βαλίτσα, για ένα σύνολο 26 κιλών. Επιπλέον, βολικοί γάντζοι στο πάνω μέρος του top case και στα πλαϊνά των άλλων δύο βαλιτσών προσφέρονται για να δεθούν επιπλέον αντικείμενα, το μέγιστο βάρος των οποίων μπορεί να είναι 2 κιλά για την κεντρική βαλίτσα και από 1 κιλό για τις πλευρικές.

Οι νέες βαλίτσες Vario για την R1300GS θα είναι διαθέσιμες μέσω της συλλογής γνήσιων αξεσουάρ της BMW Motorrad, όπου θα βρείτε και εσωτερικές τσάντες ειδικά σχεδιασμένες γι’ αυτές με τις εξής χωρητικότητες:
  • Αριστερή βαλίτσα: 21.5 - 28.9 λίτρα
  • Δεξιά βαλίτσα: 21.3 - 26.8 λίτρα
  • Κεντρική βαλίτσα: 24.8 - 33 λίτρα
P90527402 highRes

Οι εσωτερικές αυτές τσάντες περιλαμβάνουν ακόμη μια επιπλέον μικρή που μπορεί να χωρέσει μέσα στην κεντρική βαλίτσα πάνω από τη βασική τσάντα, ενώ αυτή της αριστερής βαλίτσας (αυτής δηλαδή με την παροχή φόρτισης) διαθέτει ειδική τσέπη με *****ές ενισχύσεις για την προστασία ηλεκτρονικών συσκευών.

Το σύστημα Vario BMW R1300GS είναι σχεδιασμένο για χρήση σε ταχύτητες έως 180 km/h, ωστόσο τονίζεται πως δεν είναι συμβατό με τα προηγούμενα μοντέλα της οικογένειας BMW GS.
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.533
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Πρώτη παρουσίαση R 1300 GS στη BMW Motorrad Vagianelis​

0c2d4a10a3545a5d760b4aa59c36ce4d_XL.jpg

Ευκαιρία για παρτάκι γνωριμίας με τη νέα γενιά της δημοφιλέστερης μοτοσυκλέτας στην ιστορία της BMW Motorrad.
Η BMW Motorrad Vagianelis θα στήσει μια γιορτή τη Δευτέρα 23 Οκτωβρίου και ώρα 18.00 προκειμένου να παρουσιάσει τη νέα BMW R1300GS.

Ελάτε να γνωρίσετε από κοντά τη νέα adventure μοτοσυκλέτα της BMW Motorrad και να μάθετε όλους τους τρόπους για να την αποκτήσετε.
BMW Motorrad Vagianelis
Λεωφόρος Βουλιαγμένης 339, Αθήνα
Τηλέφωνο: 21 0921 3092
Email: contact@moto-vagianelis.gr
 

karellen

old member
Δημοσιεύσεις
5.415
Ηλικία
61
Μοτοσυκλέτα
Honda DAX 72 Τρου Αντβέ
Όνομα
Νίκος
Περιοχή
Καλαμάτα

BMW Motorrad Vario σύστημα βαλιτσών για τη νέα R1300GS​




Με δύο σκληρές πλαϊνές βαλίτσες και μια κεντρική top case, η BMW Motorrad παρουσιάσει το νέο επίσημο αξεσουάρ για ατελείωτα ταξίδια.
Η νέα γενιά BMW R1300GS είναι εδώ, πλήρως ανανεωμένη, ισχυρότερη από ποτέ και εξοπλισμένη με την τελευταία λέξη της τεχνολογίας για να υπηρετήσει τον τουρισμό σε κάθε είδους έδαφος και συνθήκες.

Το σύστημα αποσκευών Vario της BMW Motorrad ανανεώνεται επίσης για να συνοδεύσει τη νέα GS στις μελλοντικές της περιπέτειες, αποτελούμενο από ένα πλήρες τριβάλιτσο: δύο πλαϊνές και μια κεντρική βαλίτσα.

P90527407 highRes




Η BMW επανασχεδίασε το σύστημα Vario με ανοδιωμένες αλουμινένιες επιφάνειες εξωτερικά, αλλά και νέες ηλεκτρικές ανέσεις. Ο χώρος των βαλιτσών είναι φωτιζόμενος και περιλαμβάνει δύο παροχές φόρτισης USB-A με ισχύ έως 15 W (5 V / 3 A) στην κεντρική και στην αριστερή Vario βαλίτσα.

Επιπλέον, οι κλειδαριές και των τριών βαλιτσών ενσωματώνονται στο στάνταρ ασύρματο κλειδί της μοτοσυκλέτας ώστε το άνοιγμά τους να γίνει παιχνιδάκι με το πάτημα ενός κουμπιού, αλλά διατηρούνται και τα φυσικά τους κλειδιά για παν ενδεχόμενο – λ.χ. απώλειας του ασύρματου κλειδιού.
P90527408 highRes

Συνολικά το σύστημα Vario προσφέρει έως 96 λίτρα αποθηκευτικού χώρου, καθώς και οι τρεις βαλίτσες διαθέτουν ένα σύστημα αυξομείωσης του όγκου τους χωρίς συγκεκριμένα βήματα ώστε να προσαρμόζονται ακριβώς στις εκάστοτε απαιτήσεις. Μάλιστα το νέο σύστημα ρύθμισης του όγκου είναι πλέον πιο εύκολο στη χρήση καθώς ο χειρισμός του γίνεται μέσω ενός περιστροφικού κομβίου.

Ο ελάχιστος διαθέσιμος όγκος των πλευρικών βαλιτσών Vario μετρά 49 λίτρα αθροιστικά, ενώ η επέκτασή τους προσθέτει περίπου 5.5 λίτρα σε κάθε μια εκ των δύο. Επιπλέον, το top case χωρά 28 λίτρα κατ’ ελάχιστο, επεκτεινόμενο έως τα 36 λίτρα, ενώ ο σχεδιασμός του προβλέπει αρκετό χώρο για να φιλοξενήσει το κράνος BMW Helmet GS από τα επίσημα αξεσουάρ της εταιρείας.
P90527404 highRes

Το μέγιστο βάρος που επιτρέπεται να φορτώσουν οι βαλίτσες Vario είναι 10 κιλά ανά πλευρά και 6 για την κεντρική βαλίτσα, για ένα σύνολο 26 κιλών. Επιπλέον, βολικοί γάντζοι στο πάνω μέρος του top case και στα πλαϊνά των άλλων δύο βαλιτσών προσφέρονται για να δεθούν επιπλέον αντικείμενα, το μέγιστο βάρος των οποίων μπορεί να είναι 2 κιλά για την κεντρική βαλίτσα και από 1 κιλό για τις πλευρικές.

Οι νέες βαλίτσες Vario για την R1300GS θα είναι διαθέσιμες μέσω της συλλογής γνήσιων αξεσουάρ της BMW Motorrad, όπου θα βρείτε και εσωτερικές τσάντες ειδικά σχεδιασμένες γι’ αυτές με τις εξής χωρητικότητες:
  • Αριστερή βαλίτσα: 21.5 - 28.9 λίτρα
  • Δεξιά βαλίτσα: 21.3 - 26.8 λίτρα
  • Κεντρική βαλίτσα: 24.8 - 33 λίτρα
P90527402 highRes

Οι εσωτερικές αυτές τσάντες περιλαμβάνουν ακόμη μια επιπλέον μικρή που μπορεί να χωρέσει μέσα στην κεντρική βαλίτσα πάνω από τη βασική τσάντα, ενώ αυτή της αριστερής βαλίτσας (αυτής δηλαδή με την παροχή φόρτισης) διαθέτει ειδική τσέπη με *****ές ενισχύσεις για την προστασία ηλεκτρονικών συσκευών.

Το σύστημα Vario BMW R1300GS είναι σχεδιασμένο για χρήση σε ταχύτητες έως 180 km/h, ωστόσο τονίζεται πως δεν είναι συμβατό με τα προηγούμενα μοντέλα της οικογένειας BMW GS.
Πρακτικές και κομψές,τύφλα να χουν οι after market.
Το vario είναι τελικά μεγάλη εξυπηρέτηση.
 

grigoris gs

well know member
Δημοσιεύσεις
3.517
Ηλικία
51
Περιοχή
ΠΑΤΡΑ ΑΧΑΙΑΣ
Μοτοσυκλέτα
GS ADVE
Όνομα
ΓΡΗΓΟΡΗΣ
Περιοχή
ΠΑΤΡΑ ΑΧΑΙΑΣ
Το ίδιο και στην Πάτρα παρουσίαση την 23/10/2023
για όποιον θέλει.


Στάλθηκε από το MAR-LX1A μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.533
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Ζυγίζουμε στην Ελλάδα το νέο BMW R1300GS και το συγκρίνουμε με τις προηγούμενες γενιές​

Το πραγματικό του βάρος χωρίς βενζίνη
1


Η BMW έχει κάνει μεγάλη προσπάθεια ώστε η νέα R 1300 GS να είναι όσο πιο ελαφριά γίνεται σε αίσθηση – τόσο όταν την βλέπεις μπροστά σου, όσο και όταν την οδηγείς. Μείωσε δραματικά την επιφάνεια και τον όγκο των πλαστικών, σχεδίασε έναν πολύ πιο μικρό σε συνολικές διαστάσεις κινητήρα και αντικατέστησε το ατσάλινο υποπλαίσιο με ένα ολοκαίνουριο χυτό από ελαφρύ κράμα αλουμινίου.

Αυτή ήταν η συνταγή της τεράστιας επιτυχίας του πρώτου αερόψυκτου R 1200 GS το 2004, που είχε γίνει 20 κιλά ελαφρύτερο από τα R1100/1150GS και έφερε στην BMW ένα εντελώς διαφορετικό είδος αναβατών, που μέχρι τότε δεν είχε σκεφτεί ποτέ να αγοράσει μια BMW.
Στο πέρασμα του χρόνου βέβαια, τα μεγάλα GS άρχισαν σιγά-σιγά να ξαναπαχαίνουν, με την υγρόψυκτη γενιά R1200GS L/C να σκαρφαλώνει ξανά πάνω από τα 240 πραγματικά κιλά και στην έκδοση Adventure με το μεγάλο ρεζερβουάρ να σπάει κατά πολύ το φράγμα των 260 κιλών.

Ώρα για δίαιτα λοιπόν, με στόχο να γίνει ένα δυνατό restart στην οικογένεια των μεγάλων boxer, που για πρώτη φορά μοιάζει να δέχεται σοβαρή απειλή το image της από την Ducati Multistrada των 160 ονομαστικών ίππων.
2

Τα απόλυτα γκάζια ποτέ δεν ήταν το δυνατό όπλο του GS σε αυτή την κατηγορία (πάντα είχε ένα έλλειμα 10-15 ίππων από τα αντίστοιχα KTM και Ducati) και πολύ σωστά η BMW δεν επένδυσε σε αυτόν τον τομέα στο νέο μοντέλο, έστω κι αν θα βγάλει μια ισχυρότερη έκδοση “M” στο μέλλον.

Εκεί που κέρδιζε το παιχνίδι το μεγάλο GS ήταν πάντα στη συνολική ομοιογένεια του χαρακτήρα του ζώντας μαζί του στον πραγματικό κόσμο. Σημαντικό ρόλο σε αυτό παίζει φυσικά και η ευκολία οδήγησης, όχι μόνο λόγω των δεκάδων αξεσουάρ ένεσης που είναι φορτωμένα τα περισσότερα από αυτά, κυρίως λόγω της ικανότητάς του να κρύβει από τον αναβάτη τις “κακουχίες” των δημόσιων δρόμων.

Η εργονομία της θέσης οδήγησης, η γεωμετρία του πλαισίου, η λειτουργία των αναρτήσεων και η σωστή κατανομή του βάρους παίζουν σημαντικό ρόλο σε αυτό, όμως και το ίδιο το βάρος της μοτοσυκλέτας παίζει τον δικό του ρόλο.
Άλλωστε το απέδειξε περίτρανα η πρώτη γενιά του αερόψυκτου R 1200 GS το 2004, αλλάζοντας την ιστορία των GS και κάνοντας την mega On-Off της BMW την μεγαλύτερη εμπορική επιτυχία επί δεκαετίες.

Λίγο πριν την καβαλήσουμε για πρώτη φορά, η ολοκαίνουρια R 1300 GS βρέθηκε στην Ελλάδα και πήρε δικαιωματικά την καλύτερη θέση στην βιτρίνα των καταστημάτων της BMW.

Να’ μαστε λοιπόν στο κατάστημα της BMW-Sfakianakis στον Κηφισό, αγκαλιά με τις ηλεκτρονικές μας ζυγαριές, για να δούμε αν η νέα R 1300 GS έκανε σοβαρή άσκηση και αυστηρή διατροφή.

Η συγκεκριμένη μοτοσυκλέτα ήταν η πιο πλούσια εξοπλισμένη έκδοση που μπορείς να αγοράσεις αυτή τη στιγμή (Option 719), οπότε και το βάρος της θα πρέπει να συγκριθεί με τις αντίστοιχες εκδόσεις εξοπλισμού του παρελθόντος και όχι με το ελάχιστο πραγματικό βάρος που ανακοινώνει η BMW στην έγκριση τύπου και τα press-kit.

Το μικρότερο πραγματικό βάρος που δηλώνει η BMW για το νέο R1300GS γεμάτο βενζίνη είναι στα 237 κιλά. Το ρεζερβουάρ χωράει 19 λίτρα βενζίνης, όπου με το ειδικό βάρος στα 0,786kg μας κάνει 14,9 κιλά καυσίμου.
Οπότε η άδεια από βενζίνη μοτοσυκλέτα που ζυγίσαμε εμείς θα έπρεπε να είναι 237 κιλά – 14,9κιλά = 222,1 κιλά. Θέλετε να προσθέσουμε και 10 κιλά για τον έξτρα εξοπλισμό; Ωραία, πάμε στα 232 κιλά…

Πριν όμως πάρουν τα μυαλά μας αέρα, θα πρέπει να δούμε πόσο ζύγιζαν τα R1250GS L/C με αντίστοιχου επιπέδου εξοπλισμό. Διότι τα περισσότερα που έχουμε οδηγήσει με αντίστοιχου επιπέδου εξοπλισμό (TRIPLE BLACK κ.τ.λ.) είχαν πραγματικό βάρος χωρίς βενζίνη μεταξύ 245 και 247 κιλών.

Ε, ακριβώς τόσα (247 κιλά) ήταν η R 1300 GS Option 719 που ζυγίσαμε στην BMW-Sfakianakis, με την κατανομή του βάρους να είναι 48,9% εμπρός και 51,1% πίσω. Προφανώς με βενζίνη στο ρεζερβουάρ θα πλησιάζει στο ιδανικό 50% εμπρός-πίσω.
3


Το βάρος λοιπόν φαίνεται πως έχει διατηρηθεί στα ίδια επίπεδα με των υγρόψυκτων boxer των R 1200/1250 GS και μένει να δούμε αν οι προσπάθειες της BMW για μειωμένο όγκο πλαστικών και κινητήρα θα κάνει την διαφορά στην οδήγηση.
Σε κάθε περίπτωση, ο πίνακας από το αρχείο μετρήσεων βάρους του ΜΟΤΟ, δείχνει την πορεία των GS

Μετρήσεις βάρους MOTO

BMW R1200GS
2004 – 235 γεμάτα κιλά
2008 – 245 γεμάτα κιλά / 230 χωρίς καύσιμο

BMW R1250GS L/C
2013 – 245,5 γεμάτα κιλά / 230,5 χωρίς καύσιμο

BMW R1250GS L/C
2019 – 260 γεμάτα κιλά / 245 χωρίς καύσιμο

BMW R1300GS L/C
2023 – Κατασκευαστής: 237Kg γεμάτη / Μέτρηση ΜΟΤΟ: 247kg χωρίς βενζίνη

Πηγη www.motomag.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.533
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ







 

panavour

member
Δημοσιεύσεις
1.655
Ηλικία
63
Περιοχή
αθηναι
Μοτοσυκλέτα
voge500ds
Όνομα
pan
Πάντως στον Σφακιανάκη σήμερα που είχε την επισημη παρουσίαση και πήγα και τις είδα, είδα επιτέλους μια συμμαζεμενη και όμορφη Bmw,εκτός ίσως από το μούτρο,το οποίον όμως σιγά σιγά συνηθίζεται όσο την κοιτάς.
 

jliordos

old member
Δημοσιεύσεις
4.536
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Μοτοσυκλέτα
BMW R1250GS ADVENTURE
Όνομα
Ιωάννης
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Δεν ξέρω πως μπορεί κάποιος (τον τρόπο δηλαδή που γίνεται) να μην σου αρέσει κάτι και στο τέλος να το συνηθίζεις.
Αυτό σε εμένα λειτουργεί ή μου αρέσει ή όχι. Εφόσον η συγκεκριμένη ΔΕΝ έκατσε αρχικά καλά στο ματι μου, δεν πρόκειται να κάτσει.

Εκτός και ’’φύγει’’ το ένα μάτι από τα δυο.
Τι να πω δεν ξέρω.
 

jliordos

old member
Δημοσιεύσεις
4.536
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Μοτοσυκλέτα
BMW R1250GS ADVENTURE
Όνομα
Ιωάννης
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Να συμπληρώσω δε, ότι είναι άλλο εντελώς το να συμβιβαστείς με κάτι και άλλο να σου αρέσει αυτό που δεν σου άρεσε

Αν σου αρέσει αυτό που δεν σου άρεσε, πάει να πει ότι δεν ξέρεις τι θέλεις.


Αναφέρομαι σε τρίτο πρόσωπο και σε κανέναν προσωπικά
 

Λαμπης

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
8.981
Ηλικία
53
Περιοχή
Πετραλωνα
Όνομα
Θανάσης βεγγος
η ομορφια ειναι κατι το υποκειμενικο..
Εδω εχουμε μια τολμηρη προταση της bmw, που αφηνει τις μεγαλοπρεπεις γωνιες κ ακμες του gs.....για καμπυλες!!!
Μια πιο γλυκαναλατη version του τσιες...δεν θυμιζει το σιδερενιο ατι...Τα σιδερα δεν φαινονται πια

Οι σχεδιαση των ζαντων και σε μαυρο χρωμα σαν το ελαστικο.....το χαντακωνει κι αλλο...


Προσωπικα το βρισκω πολυ ασχημο, σαν κινεζικο ειναι....
Η μηπως χειροτερο???
Μεχρι και το 1100RT πιο ομορφο ειναι
 

Pan-dvs

well know member
Δημοσιεύσεις
15.497
Περιοχή
Ιωαννινα
Μοτοσυκλέτα
Gs 1200
Όνομα
Πανος
Περιοχή
Ιωαννινα
Δεν ξέρω πως μπορεί κάποιος (τον τρόπο δηλαδή που γίνεται) να μην σου αρέσει κάτι και στο τέλος να το συνηθίζεις.
Αυτό σε εμένα λειτουργεί ή μου αρέσει ή όχι. Εφόσον η συγκεκριμένη ΔΕΝ έκατσε αρχικά καλά στο ματι μου, δεν πρόκειται να κάτσει.

Εκτός και ’’φύγει’’ το ένα μάτι από τα δυο.
Τι να πω δεν ξέρω.
Πιθανοτατα στην πρωτη επαφη εστιαζουμε σε ενα δυο χαρακτηριστικα που μας χτυπαν ασχημα στο ματι.Στην συνεχεια βλεπουμε πραγματα που δεν ειχαμε δει και σαν συνολο το βρισκουμε ελκυστικο.

Αυτο μπορει να συμβει και αναποδα.
 

ThanosP

member
Δημοσιεύσεις
1.709
Ηλικία
32
Περιοχή
Κορινθος
Μοτοσυκλέτα
Africa twin
Tuareg 660
Όνομα
Θάνος
Το συνηθίζεις απλά και συμβιβάζεσαι μετά σιγά σιγά στην εικόνα του , δεν ειναι ότι ξαφνικά τρελενεσαι που το βλέπεις .
 
Top Bottom